Gelukkig, je kunt het maar gehad hebbenquote:
Die puntentelling ook echt, 1.000 tot 10.000 puntenquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:05 schreef TheVulture het volgende:
Die herhaling van de finale van 1993 op Best24 is wel redelijk pijnlijk met al die mensen die inmiddels overleden zijn
Dat vind ik van Griekenland ook. En Roemenië, muziek en dames zijn onderling uitwisselbaar.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:03 schreef Andros het volgende:
Snap de voorkeur voor Denemarken niet helemaal. Dit is toch zo'n Q-music weggooinummertje voor op een donderdagmiddag rond half 2?
Die gaat het afleggen tegen Italie gelukkigquote:
Vrede was eigenlijk helemaal niet zo afgetekend populair qua stemmenquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die puntentelling ook echt, 1.000 tot 10.000 punten
Vind ik ook wel schokkendquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vrede was eigenlijk helemaal niet zo afgetekend populair qua stemmen
Maar het klinkt lekker en het is behapbaar.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat vind ik van Griekenland ook. En Roemenië, muziek en dames zijn onderling uitwisselbaar.
Gelukkig ook niet helemaal achteraan, dan zou het nog wel eens gevaarlijk kunnen zijn geweestquote:
eensquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:12 schreef TheVulture het volgende:
Blijf bij Mij vond ik in duetvorm wel heel mooi tussen Paul en Ruth trouwens
Die moeten gewoon als laatste eindigen zaterdagquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gelukkig ook niet helemaal achteraan, dan zou het nog wel eens gevaarlijk kunnen zijn geweest
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |