Ik vind dat je Ed Sheeran niet genoeg kan hypen. De muziekgod van de 21e eeuw.quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:13 schreef NailQueen het volgende:
Ik merk dat het overhype aan Ed Sheeran trouwens veel minder is geworden. Taylor Swift heeft het stokje overgenomen. Haar nummers vind ik nog wel te pruimen, maar Cruel Summer mag van mij nu wel van de radio af.
Lopen de Spanjaarden zo ver achter dat ze Harry Styles hebben gemist ?quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind dat je Ed Sheeran niet genoeg kan hypen. De muziekgod van de 21e eeuw.
Die háált het niet bij het genie Ed Sheeranquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:29 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Lopen de Spanjaarden zo ver achter dat ze Harry Styles hebben gemist ?
Volgens mij ben je nu echt fuera del camino.quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Die háált het niet bij het genie Ed SheeranJohn Lennon en Paul Mccartney gecombineerd, en dan nog een stukje Freddie Mercury. Dat is Ed.
He perdido el norte Cyanquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:31 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je nu echt fuera del camino.
Afortunadamente hoy en día puedes conseguir el mejor soporte con esto, aunque no sé cómo se arregla en Spanjolië.quote:
Voy buscando ya porque así es imposible vivirquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:35 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Afortunadamente hoy en día puedes conseguir el mejor soporte con esto, aunque no sé cómo se arregla en Spanjolië.
No hagas cosas raras Straan, no podemos hacerlo sin ti.quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:36 schreef Strani het volgende:
Voy buscando ya porque así es imposible vivir
quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Die háált het niet bij het genie Ed SheeranJohn Lennon en Paul Mccartney gecombineerd, en dan nog een stukje Freddie Mercury. Dat is Ed.
No haré nada raro! Aquí seguiréquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:38 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
No hagas cosas raras Straan, no podemos hacerlo sin ti.
quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, jij doet nooit iets raarsquote:
quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:31 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je nu echt fuera del camino.
quote:
quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:35 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Afortunadamente hoy en día puedes conseguir el mejor soporte con esto, aunque no sé cómo se arregla en Spanjolië.
quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Voy buscando ya porque así es imposible vivir
quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:38 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
No hagas cosas raras Straan, no podemos hacerlo sin ti.
Oei, is de Spaanse invasie nu echt weer begonnen?quote:
Deze keer sluiten we het internet afquote:Op woensdag 17 januari 2024 20:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Oei, is de Spaanse invasie nu echt weer begonnen?
Toch net op tijd de verdedigingswerken opgetrokken en meer dan genoeg brood en haring ingeslagen.
Dat kan, ik heb nog tassen vol internet in de schuur staan.quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Deze keer sluiten we het internet af
quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat kan, ik heb nog tassen vol internet in de schuur staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |