Ik zit helaas niet diep genoeg in de materie om daar duidelijkheid over te kunnen gevenquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:22 schreef Em31 het volgende:
[..]door het mooie patroon zou je bijna denken dat ze er ook zo voor gemaakt werden
Dit valt me van je tegen, ik dacht jij weet altijd alles wel.quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik zit helaas niet diep genoeg in de materie om daar duidelijkheid over te kunnen geven
Ja die was gisteren jarig. Dat moesten we hier natuurlijk even vierenquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:16 schreef zorro28 het volgende:
Oh nee, de Ed Sheeran UI is weer terug. Ik ga nachtmerries krijgen vannacht
Ja, zo krijgen we hier nooit goede gesprekkenquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik zit helaas niet diep genoeg in de materie om daar duidelijkheid over te kunnen geven
Redelijk wat, maar de gedachtegang achter de artistieke keuzes die Pickwick maakte en of daar een eventuele link is met de Nederlandse Bond van Theezakjesvouwers is mij helaas onbekendquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit valt me van je tegen, ik dacht jij weet altijd alles wel.
Als we terug in de tijd reizen naar 1997 kunnen we het in Middelburg aan een expert vragen!quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit valt me van je tegen, ik dacht jij weet altijd alles wel.
Oh wowquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Als we terug in de tijd reizen naar 1997 kunnen we het in Middelburg aan een expert vragen!
[ afbeelding ]
Tiny heeft er verstand van, want ze heeft er ook minimaal 1 boek over geschreven
https://eurovisionworld.com/eurovision/calendarquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:37 schreef NailQueen het volgende:
Wat staat er morgen en dit weekend op de esf agenda qua nationale finales?
Volgens ESF / ESF Agenda 2024quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:37 schreef NailQueen het volgende:
Wat staat er morgen en dit weekend op de esf agenda qua nationale finales?
quote:20
[H] Tweede heat Litouwen
Eurovizija.LT
[H] Tweede heat Noorwegen
Melodi Grand Prix 2024
Ik ga deze even opslaan, heb er nu geen tijd voor dit goed te lezen, maar ben wel nieuwsgierigquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:19 schreef Kippendij het volgende:
Maar over thee gesproken: ik heb echt met verbazing informatie gelezen over de Yogi tea cult en de Celestial Tea cult.
Die tab heb ik ook nog openstaan jaquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:57 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb de 36 vragen dan weer opgeslagen. Die zijn wel interessant
Morgen horen we dus of Ikke Huftgold meedoet @Moiraquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
https://eurovisionworld.com/eurovision/calendar
(vandaag Portugal!)
quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:57 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb de 36 vragen dan weer opgeslagen. Die zijn wel interessant
Ja ik had het dus ook heel lang al op mn lijstje staan en vind het ook leuk dat het echt gewerkt heeftquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die tab heb ik ook nog openstaan ja
Is er beeld van jou huppelend door de sneeuw?quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:57 schreef Fred_B het volgende:
Ik zat vanmorgen in de bus naar de tandarts. DE bus inderdaad, want door het winterweer reed er niet zo veel. Maar ik wilde het ook niet afzeggen, en met 20 minuten vertraging en het laatste stukje huppelend door de sneeuw was ik precies op tijd.
Nu mag ik over een maand terugkomen voor een kleine beschadiging aan een kies die potentieel uit zou kunnen groeien tot een gaatje
Het enige dat het voor mij oplevert is dat ik af een toe de bezorging van een ander kan saboteren.quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nope, dat doen ze niet. Als er nou nog verteld werd wat de inhoud van zo'n pakketje is dan is dat nog wat. Maar keer op keer alleen de tijd delen is voor niemand interessant, dan is zo'n theezakjesgesprek zeker nog beter.
Hier ben ik net uitgestapt uit de bus:quote:Op donderdag 18 januari 2024 12:16 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Is er beeld van jou huppelend door de sneeuw?
Hmmm, dat kan dan wel gewoon WIDM worden. Volgende week zaterdag kiest Luxemburg.quote:
Zonde, gemiste kansquote:Op donderdag 18 januari 2024 10:59 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen mensen!
[..]
Ik wilde weer een leuk interactief gesprek starten door de theezakjesvraag van de dag hier te delen, maar hier op mijn werk staat er geen vraag op het label![]()
Dus die vlieger gaat ook niet op.
Die laatste ken ik van Glee, maar laatst heb ik ook een film van hem gezien. Knock at the Cabin, geen slechte film.quote:Op donderdag 18 januari 2024 12:07 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Ja ik had het dus ook heel lang al op mn lijstje staan en vind het ook leuk dat het echt gewerkt heeft(hoop ik haha
)
Er is ook een mini podcastmusical over gemaakt met mn grote liefdeJonathan Groff
: https://twoupproductions.com/36-questions/podcast
Ierland, zin inquote:Op donderdag 18 januari 2024 12:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hmmm, dat kan dan wel gewoon WIDM worden. Volgende week zaterdag kiest Luxemburg.![]()
En daarvoor op vrijdag Ierland. Ja, ach, Ierland…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |