Geen idee van de prijs maar Albert heeft deze week de gerookte zalm 1+1 gratisquote:Op vrijdag 22 december 2023 15:02 schreef fietsie het volgende:
Ik legde dus gisteravond bij de Jumbo zal voor 29.90/kilo terug in het schap want te duur
En dan ligt het dus vandaag voor 45,-...
SPOILER: ome greet alleen voor wie hem wil zienOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hosianna, Hosianna
De Grote Blonde Leider is een godheid die appelen tot zweven kan brengen
Hosianna, Hosianna
Hij gaat de Natie redden!
[ Bericht 15% gewijzigd door borisz op 22-12-2023 15:58:48 ]
Da's zuur…quote:Op vrijdag 22 december 2023 16:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
We zouden vandaag naar het kerstfeest van vriend's werk gaan.
Heerlijk kerstdiner:
Menu Kerstdiner 2023
Amuse:
Bitterbal van wild vadouvan crème gekarameliseerde port uitjes
1e gang:
Mabré gerookte zalm en gestoomde kabeljauw met wilde spinazie belegd
2e gang:
Wildstoof uit het keteltje
3e gang:
Hazenrugfilet
Hazenpeper, bietenpuree, cinnamon ricecrispies, knolcremé, geglaceerde winterpeen
Dessert:
Trio van chocolade
Melkchocolade mousse, donkere brownie, witte chocoladeijs met bramen compote
En ook nog een hotelovernachting erbij.
Test hij vanmiddag positief op covid![]()
Dag diner, feest en overnachting!![]()
Och wat zondequote:Op vrijdag 22 december 2023 16:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
Heerlijk kerstdiner:
Menu Kerstdiner 2023
Amuse:
1e gang:
2e gang:
3e gang:
Hazenrugfilet
Hazenpeper, bietenpuree, cinnamon ricecrispies, knolcremé, geglaceerde winterpeen
Dessert:
Trio van chocolade
Wat enorm rotquote:Op vrijdag 22 december 2023 16:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
Heerlijk kerstdiner:
Menu Kerstdiner 2023
Amuse:
1e gang:
2e gang:
3e gang:
Hazenrugfilet
Dessert:
Trio van chocolade
Wat zijn BAB's?quote:Op vrijdag 22 december 2023 15:32 schreef Kaatje1 het volgende:
Leuke apotheekmeneer![]()
Heb een “zware” opdracht voor morgen. De BABs kon de huwelijks actie en trouwboekje zelf niet ophalen en dat deed een van de dames zelf. Maar omdat die eerst foto’s gaan maken, aan mij de taak om die enveloppe mogen mee te nemen naar de trouwlocatie 😳
En ik heb er meer hoop op dat het allemaal best goed gaat morgen, er is gestopt met alcohol.
Hier flink aan het huishouden gegaan. Zondag nog even stoffen en zuigen, daar kan ik nu de moed niet meer voor opbrengen.
Wat een bedrag voor de zalm
1 Babsquote:
Dat dus. In dit geval de moeder van een goede vriendin die dit al jaren isquote:Op vrijdag 22 december 2023 17:48 schreef Vanyel het volgende:
[..]
1 Babs
Bijzonder (buitengewoon?) ambtenaar van de burgerlijke stand
quote:Op vrijdag 22 december 2023 11:34 schreef yinu het volgende:
[..]
Of dat ja.Dat vetgedrukte inderdaad, dat heb je heel treffend beschreven. Dat vond ik ook het deprimerendste van het idee dat ik hier komende jaar? jaren? een paar dagen per maand mee zou moeten omgaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe is het bij jou afgelopen eigenlijk? Heeft het zich vanzelf hersteld?Nou da's dan mooi, kom maar op met die gang. Licht bevlieginkjes heb ik sowieso al gehad dus wat mij betreft hoeft alleen dit verschijnsel nog even de kop in gedrukt te worden en dan ben ik er wel klaar meequote:Op vrijdag 22 december 2023 14:07 schreef Blues het volgende:
Die heftige menstruaties betekenen ws dat overgang is ingezetmet alle mentale gekkigheid erbij.
De baliemedewerkers hadden zich allemaal in een pakje gehesen, ik denk dat hij zich gewoon ook sportief in een pakje gefrommeld heeft.quote:Op vrijdag 22 december 2023 15:12 schreef yinu het volgende:
Die apotheekmeneer van @:sigme! Is dat een kersttraditie of zijn ze daar in het Noorden zo woke?SPOILER: dezelfde apotheekmeneerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Wij 'vieren' of doen nooit iets aan kerst en laten dat altijd aan ons voorbij gaan, gewoon extra vrije dagen (meestal).quote:Op vrijdag 22 december 2023 19:19 schreef MadMaster het volgende:
@:Blues Kunnen jullie wel een beetje kerst gaan 'vieren' of gaat alles nu op een laag pitje?
Da's ook een nuttige besteding van de vrije kerstdagen, gewoon helemaal niks bijzonders.quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:31 schreef Blues het volgende:
[..]
Wij 'vieren' of doen nooit iets aan kerst en laten dat altijd aan ons voorbij gaan, gewoon extra vrije dagen (meestal).
We 'vieren' wel altijd oud/nieuw met de kinderen uitgebreid met logeerpartij hier bij ons.. maar doordat zoon F moet werken 's ochtends 1 januari (werkt als techneut, onderhoud en storingen) bij Hol.Cas. op Scheveningen) en het misschien wat te druk is op dit moment, komen de kinderen de 30e gezellig hier lunchen/de hele middag eten/verjaardagen die geweest zijn vieren/op ziekenbezoek/oliebollen eten
![]()
Er is/blijft wat gedoe rondom de wondzorg..quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's ook een nuttige besteding van de vrije kerstdagen, gewoon helemaal niks bijzonders.
En dan de 30e, een 'ergens midden in' dag, bij elkaar komen i.p.v. op dat altijd wat beladen moment aan het eind van de 31e.
Als jullie het maar zonder gedoe en met zo veel mogelijk plezier mogen beleven, dat was de achterliggende reden van mijn vraag…
Ja. Het duurde wel lang. Hormonale anticonceptie durf ik nou niet meer qua tromboserisico (ik weet niet eens of ze mij de pil nog zouden voorschrijven trouwens). Dus ik heb het maar verdragen. Maar ik moest wel heel erg denken aan al die projecten waarbij ze maandverband uitdelen aan meisjes in ontwikkelingslanden. Daarvan dacht ik als weinigbloeder altijd dat het een beetje overdreven was ofzo want zou je daar nou zoveel school of werk door missen? Maar daar ben ik wel van teruggekomen dus.quote:Op vrijdag 22 december 2023 18:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat vetgedrukte inderdaad, dat heb je heel treffend beschreven. Dat vond ik ook het deprimerendste van het idee dat ik hier komende jaar? jaren? een paar dagen per maand mee zou moeten omgaan.
Hoe is het bij jou afgelopen eigenlijk? Heeft het zich vanzelf hersteld?
quote:[..]
[..]
De baliemedewerkers hadden zich allemaal in een pakje gehesen, ik denk dat hij zich gewoon ook sportief in een pakje gefrommeld heeft.Briljant dit. Dat brengt toch in de mensen een welbehagenSPOILER: dezelfde apotheekmeneerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moet dan ook altijd denken aan die vrouwen die in 2015 met nauwelijks iets door Europa liepen, de vrouwen in de vluchtelingenkampen, de vrouwen in Afghanistan en nu de vrouwen in Gaza. In dacht daar eigenlijk nooit bij na totdat ik meewerkte aan een inzamelingsactie voor Griekse kampen en we ook dozen met maandverband en tampons gedoneerd kregen.quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:51 schreef yinu het volgende:
[..]
Ja. Het duurde wel lang. Hormonale anticonceptie durf ik nou niet meer qua tromboserisico (ik weet niet eens of ze mij de pil nog zouden voorschrijven trouwens). Dus ik heb het maar verdragen. Maar ik moest wel heel erg denken aan al die projecten waarbij ze maandverband uitdelen aan meisjes in ontwikkelingslanden. Daarvan dacht ik als weinigbloeder altijd dat het een beetje overdreven was ofzo want zou je daar nou zoveel school of werk door missen? Maar daar ben ik wel van teruggekomen dus.
[..]
Briljant dit. Dat brengt toch in de mensen een welbehagen
Ik heb een paar jaar geleden ook een paar kasten opgeruimd en kwam daar ook nog voorraad tegen, weet niet meer aan welk doel ik het heb gegeven maar zeker niet weggegooidquote:Op vrijdag 22 december 2023 22:43 schreef AnneX het volgende:
In het grote dorp 50.000 inwoners verderop staan op 5 plaatsen kastjes waar gratis menstruatieproducten zijn te krijgen.
Het heeft een naam gekregen en heet Menstruatie armoede! https://www.armoedefonds.(...)_EAAYASABEgLGJ_D_BwE
Doet mij eraan denken, dat ik volgende x voordat ik naar de sportschool ga, waar ook wordt ingezameld voor de voedselbank, een aantal pakken verband en tampons meeneem. Al die macaroni en shampoo is er voldoende.
Hihi, ik ben ook benieuwd. Maar nu één de twee geen alcohol meer drinkt kan het best gaan meevallenquote:Op vrijdag 22 december 2023 23:11 schreef AnneX het volgende:
@:vlindertje89 In je planning mis ik het schilderen van de muur in de hal in de nieuwe kleur.😇
@:Kaatje1 Veel plezier in je belangrijke rol bij Het Huwelijk in de flat.
Het is wachten met smart op het verslag.
Ja precies, ik kan me nu helemaal voorstellen hoe invaliderend dat moet zijn.quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:17 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik moet dan ook altijd denken aan die vrouwen die in 2015 met nauwelijks iets door Europa liepen, de vrouwen in de vluchtelingenkampen, de vrouwen in Afghanistan en nu de vrouwen in Gaza. In dacht daar eigenlijk nooit bij na totdat ik meewerkte aan een inzamelingsactie voor Griekse kampen en we ook dozen met maandverband en tampons gedoneerd kregen.
Klinkt overwegend fijn, alleen vervelend van poes. Ik hoop dat hij het beter gaat doen, en snel!quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:42 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Blueshet geeft toch ook een behoorlijke mental load zo, alles waar je aan moet denken, en dat dan nog los van de dingen die er dan zo nog extra bij komen.. hopelijk gaat dit nieuwe regime snel zorgen voor betere wondgenezing en dat in elk geval het extra gedoe dan maar snel mag verdwijnen!
@:sigmevoor de apotheekmeneer outfit. Daar word je nou vrolijk van. Niet van jouw spoiler
. Gelukkig inmiddels al een oplossing. Inderdaad enorm beperkend anders.. ben zo blij dat ik ooit toch me heb laten verwijzen naar menstruatiepoli en ik daar te horen kreeg dat zoveel pijn niet normaal is en ik de pil kon gaan doorslikken (en uiteraard ook wat onderzoek naar waarom, bleek adenomyose te hebben). Ben ook zó blij dat ik maar zelden een doorbraakbloeding krijg.
Verder was mijn verjaardag heel fijn, was ik daarna compleet gesloopt en sliep ik voor het eerst in een maand 8 uur aaneengesloten.
Ik ben wel toe aan even rust in mn hoofd, kat blijft stress geven. De staart gaat wel duidelijk vooruit maar is nog steeds niet zoals normaal, en dan steeds ook weer wat extra's/nieuws erbij, en ook al een maand elke dag in de gaten houden of hij normaal eet en naar de bak gaat enzo. En die extra dingen zijn ook steeds net voordat ik even weg ga. Vandaag ook weer. Gelukkig gaat het vanavond al beter, dus hopelijk morgenochtend weer normaal en dat ik dan toch met een gerust hart naar mn ouders kan. Plan was eigenlijk om dinsdagochtend pas terug te komen.. ik kan via camera in gaten houden of hij wel nog brokjes uit de machine eet en naar de bak gaat, en de buurvrouwen gaan elke ochtend eten en pijnstilling geven, dus als het toch niet goed gaat dan zie/hoor ik dat snel en kan ik natuurlijk meteen naar huis. Maar het geeft me toch weer zorgen en stress en onrust en nadenken over alternatieve scenario's enzo.
Wel lekker gesport met de PT vanmiddag, morgen Secret Santa pakketje uitpakken en kerstlunch met ouders, broertje & nichtje, daarna nog even alleen bij mn ouders. Dinsdag terug en even dagje rust, woensdag ga ik in ochtend wandelen in duinen met nicht, daarna weer PT en daarna komt babynichtje logeren. Nadat die weer opgehaald is donderdag komen mn ouders, gaan we lunchen in de stad en komen ze daarna mn nieuwe hal kleur bewonderen. Daarna ga ik vast ook weer een nachtje goed slapen
maar wel leuke dingen te doen dus. Ben gelukkig nog tm 7 januari vrij
Dat klopt!quote:Op vrijdag 22 december 2023 23:11 schreef AnneX het volgende:
@:vlindertje89 In je planning mis ik het schilderen van de muur in de hal in de nieuwe kleur.😇
Ik heb het in het toilet in de bibliotheek gelegd; daar staat een kastje waar je maandverband en tampons in kan leggen voor mensen die het nodig hebben.quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:57 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik heb een paar jaar geleden ook een paar kasten opgeruimd en kwam daar ook nog voorraad tegen, weet niet meer aan welk doel ik het heb gegeven maar zeker niet weggegooid
FTFYquote:Op zaterdag 23 december 2023 04:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb het in het toilet in de bibliotheek gelegd; daar staat een kastje waar je maandverband en tampons in kan leggen voor vrouwen die het nodig hebben.
En dan stop je er een tampon in?quote:Op zaterdag 23 december 2023 08:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mannen kunnen ook een bloedneus krijgen.
Handen in koud water.quote:Op zaterdag 23 december 2023 08:54 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
En dan stop je er een tampon in?
Beter leg je een natte handdoek in je nek,
Was een culturele referentie aan 'People who menstruate.' I'm sure there used to be a word for those people. Someone help me out. Wumben? Wimpund? Woomud?quote:Op zaterdag 23 december 2023 08:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Handen in koud water.
Maar die ftfy was wel beetje een boomer reactie hoor.
Dit.quote:Op zaterdag 23 december 2023 08:53 schreef Clubsoda het volgende:
Ookheel handig, zeker voor mensen zonder vast thuisbasis of beperkte middelen, is een menstruatiecupIk bloed ook drie keer zoveel sinds zwanger
Dat vroeg ik me ook af.quote:Op zaterdag 23 december 2023 09:06 schreef Vanyel het volgende:
Alleen hoe houden die mensen hem schoon?
Dat probleem hebben transmannen ook (nog even los van dat een herentoilet vaak überhaupt geen prullenbak heeft)quote:Op zaterdag 23 december 2023 09:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af.
Verder ben ik groot voorstander van genderneutrale toiletten, maar ik zou het zelf wel enorm belemmerend vinden om met mogelijk opvallend vieze handen naar een wasbak te moeten lopen. Ik duik op kantoor het invalidentoilet in.
Ik heb nooit zo'n vieze handen gehad met cup. Maar wil m wel graag direct kunnen spoelen, hou niet van droog in.quote:Op zaterdag 23 december 2023 09:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af.
Verder ben ik groot voorstander van genderneutrale toiletten, maar ik zou het zelf wel enorm belemmerend vinden om met mogelijk opvallend vieze handen naar een wasbak te moeten lopen. Ik duik op kantoor het invalidentoilet in.
Volgens mij hebben alle mensen dat probleem met vieze handen.quote:Op zaterdag 23 december 2023 09:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat probleem hebben transmannen ook (nog even los van dat een herentoilet vaak überhaupt geen prullenbak heeft)
True, dat wordt klooien met waterflesjes ben ik bang. Ik hebber nu trouwens eentje met een magnetronsteriliseerbakje, zoveel handiger dan een pannetjequote:Op zaterdag 23 december 2023 09:06 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dit.
Maar 1 keer kopen, minder afval.
Alleen hoe houden die mensen hem schoon?
Tevens
Novasure?
Will je ons graag vertellen over de keren dat je met bloederige handen een wc-hokje uitkwam om ze in het openbaar te wassen?quote:Op zaterdag 23 december 2023 10:05 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Volgens mij hebben alle mensen dat probleem met vieze handen.
*boks*quote:Op zaterdag 23 december 2023 10:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Natuurlijk gaan @:Cat-astrophe en ik niet naar de kerstmarkt in Dortmund vandaag. Letterlijk elk onderdeel valt in het water. De treinreis erheen (en zelfs al lukt dat, moet je nog terug). Het weer wordt daar nog veel slechter dan hier, het hotel mailde al dat bar, restaurant en zwembad gesloten zijn (maar eens zien of ik nog wat geld terugkrijg) en ongeveer alle andere dingen die ik daar had willen doen waren al doorgestreept of worden dat nu alsnog. Het enige dat vrij zeker normaal door had kunnen gaan was de trein naar Enschede. Nou ja. Sta je daar weetje![]()
Dus nee. Lekker thuis en darts kijken
Ja, ik ben ook om zulke dingen echt voorstander van genderneutrale toiletten, maar dan niet de herenstandaard qua toilet. Wat nu ook al lastig is, want de in het wc-hok-hangende prullenbak staat ook gewoon niet in de tekening van de architect (of de eisenlijst) en dat vrouwen dan maar gewoon een extra krap hok hebben is hun probleem.quote:Op zaterdag 23 december 2023 09:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat probleem hebben transmannen ook (nog even los van dat een herentoilet vaak überhaupt geen prullenbak heeft)
Met bloedverdunners heb je dat probleem ook als man, nog ff afgezien van poep aan je vingers door kut WC papierquote:Op zaterdag 23 december 2023 10:27 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Will je ons graag vertellen over de keren dat je met bloederige handen een wc-hokje uitkwam om ze in het openbaar te wassen?
Awwwwquote:
Als je zulke bloederige aambeien hebt of bloedt uit je plasbuis zou ik echt naar de dokter gaanquote:Op zaterdag 23 december 2023 10:38 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Met bloedverdunners heb je dat probleem ook als man, nog ff afgezien van poep aan je vingers door kut WC papier
Ik spreek niet van aambeien.quote:Op zaterdag 23 december 2023 10:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Als je zulke bloederige aambeien hebt of bloedt uit je plasbuis zou ik echt naar de dokter gaan
En… schat het papier in en leer fatsoenlijk afvegen. Helpt ook om je aambeien niet telkens open te stoten.
quote:Op zaterdag 23 december 2023 10:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Awwww![]()
Ik had vroegah echt een crush op Romy Schneider![]()
Awwwquote:Op zaterdag 23 december 2023 10:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Awwww![]()
Ik had vroegah echt een crush op Romy Schneider![]()
Meer glijmiddel dan.quote:Op zaterdag 23 december 2023 10:43 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik spreek niet van aambeien.
Ik wandelde deze week met een mannelijke kennis een gender neutraal toilet in.quote:Op zaterdag 23 december 2023 10:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook om zulke dingen echt voorstander van genderneutrale toiletten, maar dan niet de herenstandaard qua toilet. Wat nu ook al lastig is, want de in het wc-hok-hangende prullenbak staat ook gewoon niet in de tekening van de architect (of de eisenlijst) en dat vrouwen dan maar gewoon een extra krap hok hebben is hun probleem.
Net zo hilarisch als jouw opmerking over een mij onbekend maar blijkbaar bestaand en veel voorkomend probleem van mannen die besmeurd met bloed en/of poep uit het toilet komen.quote:
Ik vergeet dat stomme pannetje steedsquote:Op zaterdag 23 december 2023 10:25 schreef Vanyel het volgende:
Hoezo handiger dan? Is toch allebei water ergens in en aanzetten?
Ik ontken alles…quote:Op zaterdag 23 december 2023 10:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Net zo hilarisch als jouw opmerking over een mij onbekend maar blijkbaar bestaand en veel voorkomend probleem van mannen die besmeurd met bloed en/of poep uit het toilet komen.
Jamaar…. Zo houd je de andere 50% van de wereld onwetend, en worden de herentoiletten nooit aan jullie behoeften aangepastquote:
Vuile slet!quote:Op zaterdag 23 december 2023 10:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
[..]
Awww![]()
Ze papt nu aan met de broer van de keizer.
Waar heb ik gezegd dat het veel voorkomend is? Ik heb het over mijzelf, en waarom reageer je "Karin"? Wil je mijn manager spreken?quote:Op zaterdag 23 december 2023 10:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Net zo hilarisch als jouw opmerking over een mij onbekend maar blijkbaar bestaand en veel voorkomend probleem van mannen die besmeurd met bloed en/of poep uit het toilet komen.
Je reageerde in een discussie over menstruatiecups met de opmerking dat alle mensen vieze handen vervelend vinden en dat probleem hebben.quote:Op zaterdag 23 december 2023 11:08 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Waar heb ik gezegd dat het veel voorkomend is? Ik heb het over mijzelf, en waarom reageer je "Karin"? Wil je mijn manager spreken?
De enige behoefte die ik heb laat ik juist achter in het toilet…quote:Op zaterdag 23 december 2023 10:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jamaar…. Zo houd je de andere 50% van de wereld onwetend, en worden de herentoiletten nooit aan jullie behoeften aangepast![]()
Volgens mij begon het al met mijn opmerking dat Tampons en Maandverband door vrouwen gebruikt worden, als referentie aan JK Rowling.quote:Op zaterdag 23 december 2023 11:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Je reageerde in een discussie over menstruatiecups met de opmerking dat alle mensen vieze handen vervelend vinden en dat probleem hebben.
Daarna ging je backtracken en het hebben over bloedverdunners en poephanden.
En toen ging dat opeens alleen over jezelf en had je het ‘veel voorkomend’ stuk niet gezegd.
Vind ik… bijzonder, hoe een boodschap zo in een paar zinnen kan veranderen.
Groetjes, Karen
Gelukkig plaats je geen promo van 'Creatief met kurk'…quote:
Nee er zweven nog steeds heel veel enveloppen en kaarten bij postnl.quote:Op zaterdag 23 december 2023 11:52 schreef AnneX het volgende:
@:Blues Zijn Alle verzamelenveloppen nu binnen? Was het een verrassing voor golfer met fok kaarten? (Kleine lettertjes: of wistie ervan?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 december 2023 11:53 schreef Blues het volgende:
[..]
Nee er zweven nog steeds heel veel enveloppen en kaarten bij postnl.Tja, bij het ontslag kon je niet aanvoeren, dat er nog Veel Post werd verwacht. Niet echt een argument.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
“Hou hem maar!”
Affijn, verder met cranberries door een zeef wrijven.
Ik papegaai na wat in dit topic gesteld wordt: CUL / Makro holt achteruitquote:Op zaterdag 23 december 2023 11:47 schreef AnneX het volgende:
@:MadMaster De makro om? lokaal of landelijk?
quote:Op zaterdag 23 december 2023 10:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Natuurlijk gaan @:Cat-astrophe en ik niet naar de kerstmarkt in Dortmund vandaag. Letterlijk elk onderdeel valt in het water. De treinreis erheen (en zelfs al lukt dat, moet je nog terug). Het weer wordt daar nog veel slechter dan hier, het hotel mailde al dat bar, restaurant en zwembad gesloten zijn (maar eens zien of ik nog wat geld terugkrijg) en ongeveer alle andere dingen die ik daar had willen doen waren al doorgestreept of worden dat nu alsnog. Het enige dat vrij zeker normaal door had kunnen gaan was de trein naar Enschede. Nou ja. Sta je daar weetje![]()
Dus nee. Lekker thuis en darts kijken
Balen zeg..quote:Op zaterdag 23 december 2023 10:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
*boks*
Al wordt het hier vandaag op het gemakje piano in kerk droppen ipv morgen in haast.
En alsnog vandaag @:sarabi biertjes ontvangen![]()
Tevens Sissi marathon
Ach, valt wel mee. Doorgaan was erger geworden denk ik. Had sowieso meer geld gekost.quote:
Nou ja, je Schotland-uitje was ook al in het water gevallen nog niet zo lang geleden, zoals je zelf al opmerkte. En ook hierop had je je ongetwijfeld verheugd.quote:Op zaterdag 23 december 2023 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach, valt wel mee. Doorgaan was erger geworden denk ik. Had sowieso meer geld gekost.
Jouw kerstdiner was ook geen succes las ik
Zeker!quote:Op zaterdag 23 december 2023 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou da's wel weer fijn dan![]()
Ach ja, ik vermaak me ook wel verder hoor
Jullie ookquote:Op zaterdag 23 december 2023 12:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zeker!
Gelukkig is er (o.a.) het wereldkampioenschap darts![]()
Alnog veel plezier en fijne dagen gewenst! 🎄✨️☃️
Jij ook!quote:Op zaterdag 23 december 2023 12:24 schreef Karzai het volgende:
Ik wens hier ook iedereen fijne dagen
OK, het is hier nu ook begonnen. Ik doe mee, mede namens Elwood, Morris en mw. MM:quote:Op zaterdag 23 december 2023 12:24 schreef Karzai het volgende:
Ik wens hier ook iedereen fijne dagen
Ik zet mijn fornuis op een timerquote:Op zaterdag 23 december 2023 10:57 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik vergeet dat stomme pannetje steeds
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
quote:Op zaterdag 23 december 2023 12:47 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik zet mijn fornuis op een timer
Mijn nieuwe fornuis kan ook een timerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar nu heb ik al een magnetrondingetje.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Als ik op iets stuit dat zich mobiel bidet noemt dan ben ik geïnteresseerd en onthoud ik moeiteloos een jaar dat ik dat gezien heb en waar en dat ik er nog eens in wil duiken. En dat doe ik dan dus ook daadwerkelijkquote:Op zaterdag 23 december 2023 13:13 schreef Vanyel het volgende:
Ik zie bij albert bijna elke week nu de lamsinoh perineum spuitfles in de bonus. Als je nog meer inspiratie zoekt.
Nee, daarvoor prijs ik deze mevrouw aan:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
quote:Op zaterdag 23 december 2023 13:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, daarvoor prijs ik deze mevrouw aan:
https://www.youtube.com/@:HelloTUSHYTof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En aangezien ik vandaag toch een rustig dagje heb…
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Wanneer ik niet op het punt zou staan om te vertrekken zou ik gezegd hebben “welkom voor een kop koffie “ maar helaasquote:Op zaterdag 23 december 2023 13:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Met de meubelmakert in Arnhem gereedschap kopen.
Ja lijkt me ook.quote:
Baptistquote:Op zaterdag 23 december 2023 13:50 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wanneer ik niet op het punt zou staan om te vertrekken zou ik gezegd hebben “welkom voor een kop koffie “ maar helaas
Maar wat hebben ze hier en niet bij jullie?
Kerriemayo nay in elke combiquote:
Ah ja, die ken ik wel ja. Meubelmakert loopt blij rond waarschijnlijkquote:Op zaterdag 23 december 2023 13:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Baptisten die hebben van alles, al heb ik er echt nul verstand van
Lijkt zonde, als ze goed doen wat ze doen.quote:Op zaterdag 23 december 2023 13:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Als ik op iets stuit dat zich mobiel bidet noemt dan ben ik geïnteresseerd en onthoud ik moeiteloos een jaar dat ik dat gezien heb en waar en dat ik er nog eens in wil duiken. En dat doe ik dan dus ook daadwerkelijk
Als mij met regelmaat reclames worden opgedrongen voor spoelflesje voor het perineum, nét wat u wil hebben na uw bevalling, tsja, dan gaat de het ene oog en en het andere weer uit.
Zo zie je maar. Communicatie is best een lastig ding.
Ja. En er is ook een berg cadeaubonnen mee.quote:Op zaterdag 23 december 2023 13:54 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ah ja, die ken ik wel ja. Meubelmakert loopt blij rond waarschijnlijk
Baptistquote:Op zaterdag 23 december 2023 13:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Baptisten die hebben van alles, al heb ik er echt nul verstand van
Deze keer niet, vorige keer was het wel een duobezoekquote:Op zaterdag 23 december 2023 14:04 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Baptistmooie zaak. Daarna even kijken bij AF?
Ik weet niet of ik daar het recept van wilquote:Op zaterdag 23 december 2023 14:16 schreef AnneX het volgende:
Koffiepauze met de beste oliebol voorbij.
Cranberrie turd staat te koelen. Groentela uit de koelkast gehaald.
Dat geeft straks meer koelruimte.
Buurjongen getipt over Slagerij van Kampen en kamers zoeken in Delft.
Door met tiramisu met limoenen.
quote:Op zaterdag 23 december 2023 13:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, daarvoor prijs ik deze mevrouw aan:
https://www.youtube.com/@:HelloTUSHYSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb sinds je er eerder deze week over begon al meer filmpjes over anussen bekeken dan ooit tevoren in mijn leven. Verhelderend! Vooral deze tweede video beantwoordt een vraag die ik altijd al gehad heb.
Ik deed dat met een leeg sportdrankflesjequote:Op zaterdag 23 december 2023 13:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Als ik op iets stuit dat zich mobiel bidet noemt dan ben ik geïnteresseerd en onthoud ik moeiteloos een jaar dat ik dat gezien heb en waar en dat ik er nog eens in wil duiken. En dat doe ik dan dus ook daadwerkelijk
Als mij met regelmaat reclames worden opgedrongen voor spoelflesje voor het perineum, nét wat u wil hebben na uw bevalling, tsja, dan gaat de het ene oog en en het andere weer uit.
Zo zie je maar. Communicatie is best een lastig ding.
Gitarenwinkelquote:Op zaterdag 23 december 2023 14:29 schreef Clubsoda het volgende:
Ik mocht uitslapenen daarna deed de baby een megaslaap en poetste ik de badkamer, wc en koelkast en kreeg mijn kind een cursus dweilen. Toen sleepte ik iedereenmee naar de gitarenwinkel waar mijn twee oudste gezinsleden een kerstcadeau mochten uitzoeken. En toen deden we nog een rondje kersthysterie in het tuincentrum met 30% korting.
Ik kan hier wel aan wennen, in de aanloop naar kerst lekker in en rondom huis hangen.
Maatbekerquote:Op zaterdag 23 december 2023 14:25 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik deed dat met een leeg sportdrankflesje
Dat flesje wel, met zo'n sportdorp kan je goed mikkenquote:
Zo'n toffe winkelquote:Op zaterdag 23 december 2023 14:33 schreef Blues het volgende:
[..]
Gitarenwinkel![]()
Kunnen ze samen tokkelen
Je las toch ook ‘curd’quote:Op zaterdag 23 december 2023 14:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik daar het recept van wil
Goed bezig! Ik ga morgen aan de slag met mousse, curd en soezendeeg.
En beseft W. het belang van de letter :quote:Op zaterdag 23 december 2023 15:11 schreef Lonaa het volgende:
Mijn vrije dag bestond tot nu toe uit wat boodschappen doen voor de verjaardag van W. vanavond en andere huishoudelijke shit. Vanavond dus feestje, morgen werken van 10:00 tot 14:00, massive kerstmiddag vieren, in mijn huis slapen, eerste kerstdag moeizame werkdag van 10:00 tot 17:00 en direct door naar mn ouders en vanaf daar weer naar W. om s nachts nog feestje af te breken en daar te slapen.
Tweede Kerstdag paar uur werken, eten en slapen bij zijn ouders en dan derde kerstdag met zn twee naar Hengelo die fucking kersthuisjes uit elkaar halen van 0800 tot 1700.
Topdagen
Auquote:Op zaterdag 23 december 2023 15:00 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dat flesje wel, met zo'n sportdorp kan je goed mikken
Is W. ook een coll eigenlijk?quote:Op zaterdag 23 december 2023 15:11 schreef Lonaa het volgende:
Mijn vrije dag bestond tot nu toe uit wat boodschappen doen voor de verjaardag van W. vanavond en andere huishoudelijke shit. Vanavond dus feestje, morgen werken van 10:00 tot 14:00, massive kerstmiddag vieren, in mijn huis slapen, eerste kerstdag moeizame werkdag van 10:00 tot 17:00 en direct door naar mn ouders en vanaf daar weer naar W. om s nachts nog feestje af te breken en daar te slapen.
Tweede Kerstdag paar uur werken, eten en slapen bij zijn ouders en dan derde kerstdag met zn twee naar Hengelo die fucking kersthuisjes uit elkaar halen van 0800 tot 1700.
Topdagen
Door pieker?quote:Op zaterdag 23 december 2023 16:31 schreef Vanyel het volgende:
Ik lig ik al anderhalf uur op de bank. Beetje jammer dat daarvan het daadwerkelijk slapen beperkt bleef tot een kwartier ofzo
Ik ga deze maken https://deliciousmagazine(...)rijncreme-stoofpeer/quote:Op zaterdag 23 december 2023 15:53 schreef AnneX het volgende:
[..]
Je las toch ook ‘curd’![]()
Wat voor mousse. Idem curd? Gaat dat in de soezen?
Nu theepauze en de lemon tiramisu staat in de koelkast. Restant curd mix in een bakje.
Naast het restant cranberrie curd in een bakje.
Hierna aan de dadels. Denk dat ik het toch in de muffin vorm doe.
https://www.bbcgoodfood.c(...)ticky-toffee-pudding
Oh en de rode tulpen zijn bezorgd bij de gastvrouw. 🌷
Uh, soms.quote:Op zaterdag 23 december 2023 16:29 schreef Blues het volgende:
[..]
Is W. ook een coll eigenlijk?
#aagje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Nee niet eens rechtstreeks, maar ik heb het somehow voortdurend zó koud nu, van binnenuit.quote:Op zaterdag 23 december 2023 16:38 schreef Blues het volgende:
[..]
Door pieker?![]()
Ik stop dan vaak een podcast in m'n oor, dan lullen ze me zo in slaap en is de pieker weg.
Somehow voortdurend zo koud +1quote:Op zaterdag 23 december 2023 17:27 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee niet eens rechtstreeks, maar ik heb het somehow voortdurend zó koud nu, van binnenuit.
Krijgt alleen Mrs V opgewarmd, zelfs de elektrische deken kan er niet tegenop.
Mrs Vquote:Op zaterdag 23 december 2023 17:27 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee niet eens rechtstreeks, maar ik heb het somehow voortdurend zó koud nu, van binnenuit.
OMG wat een vertragingquote:Op zaterdag 23 december 2023 17:39 schreef gcjoel het volgende:
Nog steeds in München![]()
![]()
We hadden rond 10 uur vanavond in christchurch moeten aankomen.
Door weersomstandigheden of andere redenen?quote:Op zaterdag 23 december 2023 17:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
We komen maar niet weg. Alternatieve vlucht werd geannuleerd. Nu proberen we het via Londen.
Weer zeggen ze nu. Gister personeel tekort. We zijn sinds gister 17.00 op luchthavensquote:Op zaterdag 23 december 2023 17:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Door weersomstandigheden of andere redenen?
Hoe lang ben je al onderweg?
Trying to steal my thunder?quote:
Wat ontzettend naar ditquote:Op zaterdag 23 december 2023 18:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Weer zeggen ze nu. Gister personeel tekort. We zijn sinds gister 17.00 op luchthavens
Noesquote:Op zaterdag 23 december 2023 17:39 schreef gcjoel het volgende:
Nog steeds in München![]()
![]()
We hadden rond 10 uur vanavond in christchurch moeten aankomen.
Holy Moly…quote:Op zaterdag 23 december 2023 18:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Weer zeggen ze nu. Gister personeel tekort. We zijn sinds gister 17.00 op luchthavens
We hebben nu zo'n kutvlucht met minimale overstap tijden dat ik het eigenlijk niet geloof.quote:Op zaterdag 23 december 2023 18:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Holy Moly…
Wat een shit show.
Hopelijk zijn jullie toch weer snel op pad.
Fingers crossed… 🤞🏻
Maar je bent dan iig onderweg?quote:Op zaterdag 23 december 2023 18:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
We hebben nu zo'n kutvlucht met minimale overstap tijden dat ik het eigenlijk niet geloof.
Mja Londen is wel verder terug dus als we daar de overstap Singapore halen, dan zijn we echt onderweg.quote:
Au is wel een redelijk prominente sensatie peri- en postpartum ja.quote:
Dat is ook wel een klusje! Klinkt goedquote:Op zaterdag 23 december 2023 16:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik ga deze maken https://deliciousmagazine(...)rijncreme-stoofpeer/
Maar dan met sinaasappelcurd door de room (tip van een FOK!ster)
Neefje en ik verzorgen het dessert bij het familiediner. Hij wil iets, wat ook hij lust én wat hij uitbundig kan versieren dus er komt ook chocolademousse.
Ik zorg voor de basis ingrediënten, hij voor de versiersels. Wordt vast hysterisch![]()
Tevens musicalkaartjes gekocht voor ‘onze’ lokale legendeMaar goed dat ik de wekker had gezet. Dag waarop wij konden was na een half uur uitverkocht.
Jasses! Wat een gedoe zeg!quote:Op zaterdag 23 december 2023 17:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
We komen maar niet weg. Alternatieve vlucht werd geannuleerd. Nu proberen we het via Londen.
Ik had het meer over het richten van je dorpquote:Op zaterdag 23 december 2023 18:46 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Au is wel een redelijk prominente sensatie peri- en postpartum ja.
Oh. Ik heb een beetje neglect voor domme autocorrectfouten merk ik.quote:Op zaterdag 23 december 2023 18:52 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik had het meer over het richten van je dorp
We duimen voor julliequote:Op zaterdag 23 december 2023 18:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
We hebben nu zo'n kutvlucht met minimale overstap tijden dat ik het eigenlijk niet geloof.
Mijn rare potje valt in de 5%-range. Potverdorie.quote:
Wordt de perineumspoeler plots toch een aantrekkelijk alternatiefquote:Op zaterdag 23 december 2023 21:30 schreef sigme het volgende:
Kennen jullie die van dat bidetopzetding dat op 95% van alle potten past?
[..]
Mijn rare potje valt in de 5%-range. Potverdorie.
Oh, maar ik ging sowieso wat van die mobiele dingen kopenquote:Op zaterdag 23 december 2023 22:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wordt de perineumspoeler plots toch een aantrekkelijk alternatief
Ik heb van die petfles opdraaidingen voor mijn zaaibakjes.quote:Op zaterdag 23 december 2023 22:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, maar ik ging sowieso wat van die mobiele dingen kopen
Alleen dan de varianten: los opzettuutje voor elk willekeurig fles + speciale opvouwbare unit.
Voor onderweg/kantoor/spanje
Maar in NL kan ik daar weinig mee, tenminste, niet op het toilet, want dat potje is te klein om te moeten frotten rond je lijf.
Is dat de nieuwste naam voor de vagina? Treffendquote:Op zaterdag 23 december 2023 22:32 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik heb van die petfles opdraaidingen voor mijn zaaibakjes.
Misschien zit daar ook nog wel wat tussen.
De vore is de archaïsche variant; dat is zowel vagina als zaaigeulquote:Op zaterdag 23 december 2023 22:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Is dat de nieuwste naam voor de vagina? Treffend
*noteert*
Jij hebt er meer dan 1?quote:Op zaterdag 23 december 2023 22:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Is dat de nieuwste naam voor de vagina? Treffend
*noteert*
Jeetje, wat een nare start van de vakantie! Hopelijk gaat de rest soepel en wordt dit dan alleen maar een goed verhaal voor later.quote:Op zaterdag 23 december 2023 23:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dank allen. Ik vertrek nu naar Singapore. Eerste horde gehaald!
Existentiële kou.quote:Op zaterdag 23 december 2023 17:27 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zo poëtischquote:
quote:Op zaterdag 23 december 2023 23:15 schreef sigme het volgende:
[..]
De vore is de archaïsche variant; dat is zowel vagina als zaaigeul
Toen ik ooit existentiële kou had ging ik heel veel autorijden. Gek genoeg leek dat te helpen.quote:Op zaterdag 23 december 2023 23:20 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zo poëtisch![]()
Maar, ja, wel treffend ook eigenlijk
quote:Op zaterdag 23 december 2023 23:15 schreef sigme het volgende:
[..]
De vore is de archaïsche variant; dat is zowel vagina als zaaigeul
Nee, jij!quote:
Oh fijnquote:Op zaterdag 23 december 2023 23:04 schreef gcjoel het volgende:
Yessssquote:Op zaterdag 23 december 2023 23:04 schreef gcjoel het volgende:
Kleine ruimte wordt heel snel heel warm, of meer de afleiding van het op moeten letten?quote:Op zaterdag 23 december 2023 23:31 schreef yinu het volgende:
[..]
Toen ik ooit existentiële kou had ging ik heel veel autorijden. Gek genoeg leek dat te helpen.
Ja als we zo beginnen.quote:
Ik denk de afleiding eigenlijk.quote:Op zondag 24 december 2023 00:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Kleine ruimte wordt heel snel heel warm, of meer de afleiding van het op moeten letten?
Mrs V helpt dus ook. Die roept dan weer geschokt uit dat alles aan mij koud is en grijpt me bij de lurven. Zeker huid op huid fixt de hele zooi in no time.
Ik vind het een bizar verschijnsel hoor.
Geen vechtscheiding pal na de huwelijksvoltrekking, geen taartensmijterij, geen rellen met de verschillende vriendengroepen, helemaal niets.quote:Op zondag 24 december 2023 09:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Weer in het land der levenden.
Het was een gezellige leuke dag. Het bruidspaar was blij, het feest gezellig, het eten lekker. De DJ moet wel investeren in betere boxen want als zelfs ik kan horen dat het niet goed is. De muziek was wel erg lekker , een trip down memory lane.
De voltrekking was op de zolderruimte van een restaurant (oude boerderij). Wij zaten allemaal al. De tante van een van de dames zou getuige zijn maar is ernstig ziek dus die was via een verbinding erbij (zo fijn dat ze dit nog gehaald heeft). Er was geen bruidstaart maar we kregen allemaal een lekker gebakje. En de rest van de dag was gewoon gezellig, geen stukjes of zo.
Wat MadMaster zegt…quote:Op zondag 24 december 2023 09:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Weer in het land der levenden.
Het was een gezellige leuke dag. Het bruidspaar was blij, het feest gezellig, het eten lekker. De DJ moet wel investeren in betere boxen want als zelfs ik kan horen dat het niet goed is. De muziek was wel erg lekker , een trip down memory lane.
De voltrekking was op de zolderruimte van een restaurant (oude boerderij). Wij zaten allemaal al. De tante van een van de dames zou getuige zijn maar is ernstig ziek dus die was via een verbinding erbij (zo fijn dat ze dit nog gehaald heeft). Er was geen bruidstaart maar we kregen allemaal een lekker gebakje. En de rest van de dag was gewoon gezellig, geen stukjes of zo.
Zeg je dat tegen ons of tegen jezelf?quote:Op zondag 24 december 2023 09:07 schreef Lonaa het volgende:
Een fles schippers bitter is geen goed idee.
Gelukkig was het vrij rustig en dat heeft dus echt te maken met geen alcohol drinken. Werd wel geschonken hoor maar de bruiden nauwelijks.quote:Op zondag 24 december 2023 10:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen vechtscheiding pal na de huwelijksvoltrekking, geen taartensmijterij, geen rellen met de verschillende vriendengroepen, helemaal niets.
Toch wel een beetje een anti-climax…
Jaja, leuk voor julie en de bruiden maar echt wel een anti climax voor onsquote:Op zondag 24 december 2023 10:43 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Gelukkig was het vrij rustig en dat heeft dus echt te maken met geen alcohol drinken. Werd wel geschonken hoor maar de bruiden nauwelijks.
De vrijgezellendag-nekomdraaiende-dames zaten in een clustertje met hun partners en ik zat bij andere vrienden en familie
Haha, ik vind het voornamelijk heel fijn voor de moeder van een van de bruidenquote:Op zondag 24 december 2023 10:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jaja, leuk voor julie en de bruiden maar echt wel een anti climax voor ons
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 december 2023 10:57 schreef MadMaster het volgende:
Het is om te janken…Uiensoep?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We have far more in common than that which devides us..
De vraag stellenquote:Op zondag 24 december 2023 10:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zeg je dat tegen ons of tegen jezelf?
Ja... op 24 december 1998 liet ik me afzetten op Utreg CS richting Bdaal (wij leerden elkaar online kennen via COL (City on line) en later kletsen via ICQ en Email... het prille internet chatbegin.... ik was nog erg getrouwd ookquote:
Oequote:Op zondag 24 december 2023 11:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, rode uien chutney to be, met veel port…
dat is het het ook!quote:Op zondag 24 december 2023 10:55 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Haha, ik vind het voornamelijk heel fijn voor de moeder van een van de bruiden
Die was helemaal goed. Ik ga in het vervolg dat bij alle broeken doen. Altijd gezeik met netjes een zom innaaien en die ging zoveel makkelijker en was veel netter. En was ook heel blij met de katoenen tuniek. Was eerst bang dat ik het koud zou krijgen maar iedereen had het bloedheet (was best warm daar) en ik had het prima.quote:Op zondag 24 december 2023 11:12 schreef Blues het volgende:
[..]
dat is het het ook!
Hoe ging het met de zoom? van je broek?
Dat is erg nat.quote:Op zondag 24 december 2023 09:28 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Het is vochtig en lauwwarm buiten.
[ afbeelding ]
Nat! Natnatnat!
Ik ga in principe wekelijks op zondagochtend naar mijn bootcamp voor moekesquote:Op zondag 24 december 2023 10:26 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat MadMaster zegt…
Blijkbaar kan het zónder alcohol ook gezellig zijn. Proost 🥂
Na de brunch verder in de keuken met dadels en eiersalade en een dressing voor de labne.
@:Clubsoda Wat een conditie heb jijIs planken in de modder een wekelijks gebeuren? Hoe oud is de ‘baby’ nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 35% gewijzigd door Blues op 24-12-2023 11:53:44 ]
quote:Op zondag 24 december 2023 11:48 schreef Blues het volgende:
Heb voor de geïnteresseerden nog een stukje kunnen vinden over City Online waar g en ik elkaar van kennen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ha, ik las ineens een bekende naam, ken Jan Jacobs. Soms bizar hoe klein Nederland toch isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar jullie kennen elkaar dus van dit platform, niet van Fok?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Op Instagramquote:Op zondag 24 december 2023 11:17 schreef AnneX het volgende:
Oei, zie ik net een mooie bieten ‘labne’ voorbijkomen van Ottolenghi op fb!
Had ik eerder willen weten @:Yotam
Zijn er mensen op fb en volgen jullie bijv. Ottolenghi. Aanrader hoor!
quote:Op zondag 24 december 2023 11:48 schreef Blues het volgende:
Heb voor de geïnteresseerden nog een stukje kunnen vinden over City Online waar g en ik elkaar van kennen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GeschiedenisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Niet van fok, dat wordt wel eens gedacht.quote:Op zondag 24 december 2023 12:33 schreef Molo het volgende:
Ha, ik las ineens een bekende naam, ken Jan Jacobs. Soms bizar hoe klein Nederland toch is![]()
Maar jullie kennen elkaar dus van dit platform, niet van Fok?
quote:Op zondag 24 december 2023 13:38 schreef Kaatje1 het volgende:
Fijn @:vlindertje89 van beter lijkende kat en ook de piemelpoes van @:yinu doet het beter. Wat een zorgen kunnen die beestjes toch geven.
Wat een enorm zeikweer is het buiten, wandelingetje gaat 'm niet worden. En dus ook zeer veel bewondering voor degenen die dat wel gedaan hebben of gaan doen
Ik ga zo even soep maken voor boer/zus/schoonzus bezoek morgen en even een beetje opruimen hier. En een aantal VVV bonnen overzetten naar Bol.com bonnen. Hoorde van de week dat VVV bonnen van 3 jaar oud minder waard worden. En ik heb echt geen idee hoe oud mijn bonnen zijn.
In de spoiler een foto van broek/tuniek. Slechte foto maar ik krijg iets leuks echt niet voor elkaar.Mooi! Leuke kleuren ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker best lang 25 jr.quote:Op zondag 24 december 2023 13:15 schreef yinu het volgende:
Blues & g, gefeliciteerd! Wat een jubileum zeg.
En dan te bedenken dat we allebei hiervoor ook nog 2 lange relaties hadden met samenwonen en trouwen en kinderen en levens enz.
We zijn ouden willen dat ook graag met elkaar worden zeiden we al heel vroeg in de relatie
![]()
Zeg dat welquote:Op zondag 24 december 2023 11:30 schreef Clubsoda het volgende:
De helft van de lol van een adventskalender is dat je die dozen op 24 december weg kan flikkeren
Zingt Mary ook kerstliedjes?quote:
En jij hebt een zwakke plek voor haar?quote:
Mooi ook dat iemand dit eind juni op youtube heeft gezetquote:
Is dat de goeie link??quote:Op zondag 24 december 2023 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor iedereen die zich te pletter verveelt: UitStraling in GC / [KSC #16967] Rudolph the red nosed caaf![]()
En voor iedereen iedereen: Fijne kerssemus allen
Nu welquote:Op zondag 24 december 2023 16:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Is dat de goeie link??
En zalig Kerstmis uiteraard voor iedereen
Goeie herinneringen aan Praagquote:Op zondag 24 december 2023 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nu wel![]()
Jah ik zie niet aan een nummertje of ik nog steeds het juiste onder de Ctrl+V heb zitten hoor
Jum, natte hondquote:Op zondag 24 december 2023 13:15 schreef yinu het volgende:
Nat is wel het meest treffende woord voor deze herfst/winter ja. Natnatnat mag ook wel. Bij ons bedrijf ziet de oprit eruit als de sloot die het volgens oude kadastrale kaarten ooit was, toen het hier nog een tuinbouwgebied was. Lig nu op de verwarming met natte hond, op te drogen.
Blues & g, gefeliciteerd! Wat een jubileum zeg.
@:vlindertje89, klinkt als een heerlijke ochtend en fijn dat het met de staartpoes weer beter gaat. Mijn piemelpoes heeft nog steeds een rare dikke piemel maar het lijkt na 3 dagen AB wel wat beter. En hij likt een stuk minder dus dat is in ieder geval al vooruitgang.
@:tele6, klinkt als een lekker kerstmodderbad. Moet je moeder dan morgenavond alleen blijven? Sneu hoor.
Net gelezen, weer leuk verslag hoor. Thanx!quote:Op zondag 24 december 2023 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor iedereen die zich te pletter verveelt: Dr_Flash in TRV / Fles' Travelsnacks #8![]()
Ik ben blij dat Praag voor sommige mensen wel leuk isquote:Op zondag 24 december 2023 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor iedereen die zich te pletter verveelt: Dr_Flash in TRV / Fles' Travelsnacks #8![]()
Blauw, blauw, blauw van de Schrobbelèr!quote:
Tof!quote:Op zondag 24 december 2023 18:49 schreef Clubsoda het volgende:
Kerstdiner achter de kiezen. Gekookt met kind, die ik heb leren heel fijn snijden en creme-brulee-branden. Leuk, zo'n kind met skills
Sangria?quote:Op zondag 24 december 2023 18:48 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Blauw, blauw, blauw van de Schrobbelèr!
Verder kom ik niet.
Ik heb K&K stoofpeertjes gekocht voor in het toetje. En schaam me nergens voorquote:Op zondag 24 december 2023 19:17 schreef fietsie het volgende:
Ik heb dit jaar wel de spruitjes -schoongemaakt- gekocht.
Er veel eer vond ik het niet te behalen, schoonmaken van spruitjes voor 8 man
Hehe, ik doe het zelfs zonder peertjes dit keer. Want die bleven keer op keer staan.quote:Op zondag 24 december 2023 19:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik heb K&K stoofpeertjes gekocht voor in het toetje. En schaam me nergens voor
Ja zoiets ja.quote:Op zondag 24 december 2023 19:20 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Sangria?
Lig ik op het strand
De fles nog in mijn hand
Hier ook.quote:Op zondag 24 december 2023 19:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik heb K&K stoofpeertjes gekocht voor in het toetje. En schaam me nergens voor
quote:Op zondag 24 december 2023 19:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hehe, ik doe het zelfs zonder peertjes dit keer. Want die bleven keer op keer staan.
Nee, maar geïnspireerd door het 25e sterfjaar van Mary Servaes bedacht ik spontaan de getoonde kerstwens (ik neem aan dat die geen toelichting behoeft...) en heb ik Photoshop aangeslingerd met de afbeelding als resultaat...quote:Op zondag 24 december 2023 14:40 schreef AnneX het volgende:
[..]
En jij hebt een zwakke plek voor haar?
Voor mij geldt: toen niet en nu wel. In de zin dat ik haar stem en muziek niet meer wegdraai.
We nemen het op.quote:
Ik vond m origineelquote:Op zondag 24 december 2023 20:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar geïnspireerd door het 25e sterfjaar van Mary Servaes bedacht ik spontaan de getoonde kerstwens (ik neem aan dat die geen toelichting behoeft...) en heb ik Photoshop aangeslingerd met de afbeelding als resultaat...
Ze zullen vast ieder jaar overspoeld worden en afwegingen moeten maken qua thema en plek enzoquote:Op zondag 24 december 2023 20:19 schreef Blues het volgende:
[..]
We nemen het op.
Ooit heb ik ook geschreven voor mijn Aussie kinT. Helaasch nooit uitgenodigd hiervoor
Niks mee te makenquote:Op zondag 24 december 2023 20:23 schreef fietsie het volgende:
Ze zullen vast ieder jaar overspoeld worden en afwegingen moeten maken qua thema en plek enzo
En in zijn geval lijkt het me ook... ingewikkeldquote:
Opnieuw schrijven😇quote:
Dat wilde ik net zeggen, een gezamenlijke actie van maken. De kracht van Fok! aan t werk zettenquote:Op zondag 24 december 2023 20:33 schreef AnneX het volgende:
[..]
Opnieuw schrijven😇
Correctie: allemaal schrijven…😎
quote:Op zondag 24 december 2023 13:57 schreef Blues het volgende:
Zeker best lang 25 jr.
En dan te bedenken dat we allebei hiervoor ook nog 2 lange relaties hadden met samenwonen en trouwen en kinderen en levens enz.
We zijn ouden willen dat ook graag met elkaar worden zeiden we al heel vroeg in de relatie
Dat wordt dan een hele uitdaging voor het programma, maar niets is onmogelijkquote:Op zondag 24 december 2023 20:30 schreef fietsie het volgende:
En in zijn geval lijkt het me ook... ingewikkeld
Ja hequote:Op zondag 24 december 2023 21:47 schreef yinu het volgende:
Billie Piper
![]()
Thanks @:vanyel voor het idee om dr. Who vanaf het begin terug te kijken. Wat staat er ook alweer in je signature over fantástische ideeën?
Erg he, wat een gescripte toestand. Maar toch blijven kijkenquote:Op zondag 24 december 2023 21:59 schreef fietsie het volgende:
Inmiddels super doorgespoelde traanbuizen door de overduidelijke set-upjes van het productiebedrijf van Robert
De gein is: je kent het patroon, hij neemt de jaarlijks uitgevoerde stapjes demonstratief en overduidelijk,, en iedereen kijkt. En da's ergens ook knap.quote:Op zondag 24 december 2023 22:03 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Erg he, wat een gescripte toestand. Maar toch blijven kijken
Kennissen van mij hebben lang geleden met een programma van hem meegedaan om hun huwelijk te redden (niet geluktquote:Op zondag 24 december 2023 22:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
De gein is: je kent het patroon, hij neemt de jaarlijks uitgevoerde stapjes demonstratief en overduidelijk,, en iedereen kijkt. En da's ergens ook knap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |