abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211705814
🐳🐋🐬🦭🐟🐠🐡🦈
pi_211705869
Glühwein aan t maken *O*
Afleiding *O*
pi_211706013
:* voor @Blues en @sigme
Goed pakje van de apotheekmeneer
pi_211706052
Ik legde dus gisteravond bij de Jumbo zal voor 29.90/kilo terug in het schap want te duur

En dan ligt het dus vandaag voor 45,-...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_211706165
Die apotheekmeneer van @sigme! Is dat een kersttraditie of zijn ze daar in het Noorden zo woke?
pi_211706242
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2023 15:02 schreef fietsie het volgende:
Ik legde dus gisteravond bij de Jumbo zal voor 29.90/kilo terug in het schap want te duur

En dan ligt het dus vandaag voor 45,-...
Geen idee van de prijs maar Albert heeft deze week de gerookte zalm 1+1 gratis
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_211706356
Leuke apotheekmeneer :D

Heb een “zware” opdracht voor morgen. De BABs kon de huwelijks actie en trouwboekje zelf niet ophalen en dat deed een van de dames zelf. Maar omdat die eerst foto’s gaan maken, aan mij de taak om die enveloppe mogen mee te nemen naar de trouwlocatie 😳
En ik heb er meer hoop op dat het allemaal best goed gaat morgen, er is gestopt met alcohol.

Hier flink aan het huishouden gegaan. Zondag nog even stoffen en zuigen, daar kan ik nu de moed niet meer voor opbrengen.

Wat een bedrag voor de zalm :o
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 22 december 2023 @ 15:49:01 #8
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_211706517
Vis???

SPOILER: ome greet alleen voor wie hem wil zien
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hosianna, Hosianna
De Grote Blonde Leider is een godheid die appelen tot zweven kan brengen
Hosianna, Hosianna
Hij gaat de Natie redden!

[ Bericht 15% gewijzigd door borisz op 22-12-2023 15:58:48 ]
pi_211706533
Mag die schoft uit deze sc :X
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 22 december 2023 @ 15:59:01 #10
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_211706633
O-)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_211706757
Hij demonstreert hoe je een appel kan laten zweven!! :o
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 22 december 2023 @ 16:08:40 #12
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_211706793
We zouden vandaag naar het kerstfeest van vriend's werk gaan.

Heerlijk kerstdiner:

Menu Kerstdiner 2023

Amuse:
Bitterbal van wild vadouvan crème gekarameliseerde port uitjes

1e gang:
Mabré gerookte zalm en gestoomde kabeljauw met wilde spinazie belegd

2e gang:
Wildstoof uit het keteltje

3e gang:
Hazenrugfilet
Hazenpeper, bietenpuree, cinnamon ricecrispies, knolcremé, geglaceerde winterpeen

Dessert:
Trio van chocolade
Melkchocolade mousse, donkere brownie, witte chocoladeijs met bramen compote

En ook nog een hotelovernachting erbij.

Test hij vanmiddag positief op covid -O-

Dag diner, feest en overnachting! :W :'(
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 22 december 2023 @ 16:32:55 #13
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  vrijdag 22 december 2023 @ 16:33:36 #14
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211707013
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2023 16:08 schreef Whiskers2009 het volgende:

Heerlijk kerstdiner:

Menu Kerstdiner 2023

Amuse:

1e gang:

2e gang:

3e gang:
Hazenrugfilet
Hazenpeper, bietenpuree, cinnamon ricecrispies, knolcremé, geglaceerde winterpeen

Dessert:
Trio van chocolade

Da's zuur… :{
pi_211707022
quote:

Heerlijk kerstdiner:

Menu Kerstdiner 2023

Amuse:

1e gang:

2e gang:

3e gang:
Hazenrugfilet

Dessert:
Trio van chocolade

Och wat zonde -O-
pi_211707444
Dat is een enorme tegenvaller @Whiskers2009

En Gristus te paard en Hel op de fiets voor golfer en Blues en ook sigme. 8)7

Van de week dacht ik 1+1 zalmfilet en palingfilet mee te nemen van makro.
Had ik ook wel in de vriezer willen doen. Alleen 2 x invriezen is een nogo.
Niet gekocht.
pi_211707472
quote:

Heerlijk kerstdiner:

Menu Kerstdiner 2023

Amuse:

1e gang:

2e gang:

3e gang:
Hazenrugfilet

Dessert:
Trio van chocolade

Wat enorm rot :o ;(
pi_211707474
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2023 15:32 schreef Kaatje1 het volgende:
Leuke apotheekmeneer :D

Heb een “zware” opdracht voor morgen. De BABs kon de huwelijks actie en trouwboekje zelf niet ophalen en dat deed een van de dames zelf. Maar omdat die eerst foto’s gaan maken, aan mij de taak om die enveloppe mogen mee te nemen naar de trouwlocatie 😳
En ik heb er meer hoop op dat het allemaal best goed gaat morgen, er is gestopt met alcohol.

Hier flink aan het huishouden gegaan. Zondag nog even stoffen en zuigen, daar kan ik nu de moed niet meer voor opbrengen.

Wat een bedrag voor de zalm :o
Wat zijn BAB's?
pi_211707572
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2023 17:34 schreef Blues het volgende:

[..]
Wat zijn BAB's?
1 Babs
Bijzonder (buitengewoon?) ambtenaar van de burgerlijke stand
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_211707585
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2023 17:48 schreef Vanyel het volgende:

[..]
1 Babs
Bijzonder (buitengewoon?) ambtenaar van de burgerlijke stand
Dat dus. In dit geval de moeder van een goede vriendin die dit al jaren is
pi_211707890
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2023 11:34 schreef yinu het volgende:

[..]
Of dat ja.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vetgedrukte inderdaad, dat heb je heel treffend beschreven. Dat vond ik ook het deprimerendste van het idee dat ik hier komende jaar? jaren? een paar dagen per maand mee zou moeten omgaan.

Hoe is het bij jou afgelopen eigenlijk? Heeft het zich vanzelf hersteld?

quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2023 14:07 schreef Blues het volgende:

Die heftige menstruaties betekenen ws dat overgang is ingezet :* met alle mentale gekkigheid erbij.
Nou da's dan mooi, kom maar op met die gang. Licht bevlieginkjes heb ik sowieso al gehad dus wat mij betreft hoeft alleen dit verschijnsel nog even de kop in gedrukt te worden en dan ben ik er wel klaar mee ;)

quote:
10s.gif Op vrijdag 22 december 2023 15:12 schreef yinu het volgende:
Die apotheekmeneer van @:sigme! Is dat een kersttraditie of zijn ze daar in het Noorden zo woke?
De baliemedewerkers hadden zich allemaal in een pakje gehesen, ik denk dat hij zich gewoon ook sportief in een pakje gefrommeld heeft.
SPOILER: dezelfde apotheekmeneer
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_211707965
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 december 2023 18:22 schreef sigme het volgende:

[ afbeelding ]
[/spoiler]
:D
pi_211708116
Kerstpakket gekregen van de vve beheerder. Echt bijna alles lekker :o bonbons lussiknie dus die gaan zeker mee naar de boten, nog wel meer maar dat moet ik nog uitzoeken
pi_211708253
Zo zeg, het voorbereiden van ons kerstdiner was een behoorlijk grote klus. Ik zou dat eigenlijk over 2 dagen verspreiden maar het moest helaas allemaal op 1 dag. En ook nog drie brooddegen voor morgen.

Maar het is gelukt! Over een kleine 45 minuten kunnen we eten :9~
Spoilers!
  vrijdag 22 december 2023 @ 19:19:29 #25
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211708355
@Blues Kunnen jullie wel een beetje kerst gaan 'vieren' of gaat alles nu op een laag pitje?

De apotheekmeneer van @sigme had ik vanmiddag in het andere topic al gezien, ik vind het erg grappig. :D
De perikelen van sigme zijn dan weer minder…
pi_211709534
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 december 2023 19:19 schreef MadMaster het volgende:
@:Blues Kunnen jullie wel een beetje kerst gaan 'vieren' of gaat alles nu op een laag pitje?

Wij 'vieren' of doen nooit iets aan kerst en laten dat altijd aan ons voorbij gaan, gewoon extra vrije dagen (meestal).
We 'vieren' wel altijd oud/nieuw met de kinderen uitgebreid met logeerpartij hier bij ons.. maar doordat zoon F moet werken 's ochtends 1 januari (werkt als techneut, onderhoud en storingen) bij Hol.Cas. op Scheveningen) en het misschien wat te druk is op dit moment, komen de kinderen de 30e gezellig hier lunchen/de hele middag eten :P /verjaardagen die geweest zijn vieren/op ziekenbezoek/oliebollen eten O+ :)
  vrijdag 22 december 2023 @ 20:50:17 #27
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211709808
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2023 20:31 schreef Blues het volgende:

[..]
Wij 'vieren' of doen nooit iets aan kerst en laten dat altijd aan ons voorbij gaan, gewoon extra vrije dagen (meestal).
We 'vieren' wel altijd oud/nieuw met de kinderen uitgebreid met logeerpartij hier bij ons.. maar doordat zoon F moet werken 's ochtends 1 januari (werkt als techneut, onderhoud en storingen) bij Hol.Cas. op Scheveningen) en het misschien wat te druk is op dit moment, komen de kinderen de 30e gezellig hier lunchen/de hele middag eten :P /verjaardagen die geweest zijn vieren/op ziekenbezoek/oliebollen eten O+ :)
Da's ook een nuttige besteding van de vrije kerstdagen, gewoon helemaal niks bijzonders.
En dan de 30e, een 'ergens midden in' dag, bij elkaar komen i.p.v. op dat altijd wat beladen moment aan het eind van de 31e.
Als jullie het maar zonder gedoe en met zo veel mogelijk plezier mogen beleven, dat was de achterliggende reden van mijn vraag…
pi_211709929
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 december 2023 20:50 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Da's ook een nuttige besteding van de vrije kerstdagen, gewoon helemaal niks bijzonders.
En dan de 30e, een 'ergens midden in' dag, bij elkaar komen i.p.v. op dat altijd wat beladen moment aan het eind van de 31e.
Als jullie het maar zonder gedoe en met zo veel mogelijk plezier mogen beleven, dat was de achterliggende reden van mijn vraag…
Er is/blijft wat gedoe rondom de wondzorg..
Maar verder kijken we uit naar 4 dagen RUST O+ O+ O+ O+
pi_211711033
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 december 2023 18:22 schreef sigme het volgende:

[..]
Dat vetgedrukte inderdaad, dat heb je heel treffend beschreven. Dat vond ik ook het deprimerendste van het idee dat ik hier komende jaar? jaren? een paar dagen per maand mee zou moeten omgaan.

Hoe is het bij jou afgelopen eigenlijk? Heeft het zich vanzelf hersteld?

Ja. Het duurde wel lang. Hormonale anticonceptie durf ik nou niet meer qua tromboserisico (ik weet niet eens of ze mij de pil nog zouden voorschrijven trouwens). Dus ik heb het maar verdragen. Maar ik moest wel heel erg denken aan al die projecten waarbij ze maandverband uitdelen aan meisjes in ontwikkelingslanden. Daarvan dacht ik als weinigbloeder altijd dat het een beetje overdreven was ofzo want zou je daar nou zoveel school of werk door missen? Maar daar ben ik wel van teruggekomen dus.

quote:
[..]
[..]
De baliemedewerkers hadden zich allemaal in een pakje gehesen, ik denk dat hij zich gewoon ook sportief in een pakje gefrommeld heeft.
SPOILER: dezelfde apotheekmeneer
Briljant dit. Dat brengt toch in de mensen een welbehagen :D
pi_211711462
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2023 21:51 schreef yinu het volgende:

[..]
Ja. Het duurde wel lang. Hormonale anticonceptie durf ik nou niet meer qua tromboserisico (ik weet niet eens of ze mij de pil nog zouden voorschrijven trouwens). Dus ik heb het maar verdragen. Maar ik moest wel heel erg denken aan al die projecten waarbij ze maandverband uitdelen aan meisjes in ontwikkelingslanden. Daarvan dacht ik als weinigbloeder altijd dat het een beetje overdreven was ofzo want zou je daar nou zoveel school of werk door missen? Maar daar ben ik wel van teruggekomen dus.
[..]
Briljant dit. Dat brengt toch in de mensen een welbehagen :D
Ik moet dan ook altijd denken aan die vrouwen die in 2015 met nauwelijks iets door Europa liepen, de vrouwen in de vluchtelingenkampen, de vrouwen in Afghanistan en nu de vrouwen in Gaza. In dacht daar eigenlijk nooit bij na totdat ik meewerkte aan een inzamelingsactie voor Griekse kampen en we ook dozen met maandverband en tampons gedoneerd kregen.
pi_211711884
@Blues :* het geeft toch ook een behoorlijke mental load zo, alles waar je aan moet denken, en dat dan nog los van de dingen die er dan zo nog extra bij komen.. hopelijk gaat dit nieuwe regime snel zorgen voor betere wondgenezing en dat in elk geval het extra gedoe dan maar snel mag verdwijnen!

@sigme O+ voor de apotheekmeneer outfit. Daar word je nou vrolijk van. Niet van jouw spoiler :o . Gelukkig inmiddels al een oplossing. Inderdaad enorm beperkend anders.. ben zo blij dat ik ooit toch me heb laten verwijzen naar menstruatiepoli en ik daar te horen kreeg dat zoveel pijn niet normaal is en ik de pil kon gaan doorslikken (en uiteraard ook wat onderzoek naar waarom, bleek adenomyose te hebben). Ben ook zó blij dat ik maar zelden een doorbraakbloeding krijg.

Verder was mijn verjaardag heel fijn, was ik daarna compleet gesloopt en sliep ik voor het eerst in een maand 8 uur aaneengesloten O+ .

Ik ben wel toe aan even rust in mn hoofd, kat blijft stress geven. De staart gaat wel duidelijk vooruit maar is nog steeds niet zoals normaal, en dan steeds ook weer wat extra's/nieuws erbij, en ook al een maand elke dag in de gaten houden of hij normaal eet en naar de bak gaat enzo. En die extra dingen zijn ook steeds net voordat ik even weg ga. Vandaag ook weer. Gelukkig gaat het vanavond al beter, dus hopelijk morgenochtend weer normaal en dat ik dan toch met een gerust hart naar mn ouders kan. Plan was eigenlijk om dinsdagochtend pas terug te komen.. ik kan via camera in gaten houden of hij wel nog brokjes uit de machine eet en naar de bak gaat, en de buurvrouwen gaan elke ochtend eten en pijnstilling geven, dus als het toch niet goed gaat dan zie/hoor ik dat snel en kan ik natuurlijk meteen naar huis. Maar het geeft me toch weer zorgen en stress en onrust en nadenken over alternatieve scenario's enzo.

Wel lekker gesport met de PT vanmiddag, morgen Secret Santa pakketje uitpakken en kerstlunch met ouders, broertje & nichtje, daarna nog even alleen bij mn ouders. Dinsdag terug en even dagje rust, woensdag ga ik in ochtend wandelen in duinen met nicht, daarna weer PT en daarna komt babynichtje logeren O+ . Nadat die weer opgehaald is donderdag komen mn ouders, gaan we lunchen in de stad en komen ze daarna mn nieuwe hal kleur bewonderen. Daarna ga ik vast ook weer een nachtje goed slapen :+ maar wel leuke dingen te doen dus. Ben gelukkig nog tm 7 januari vrij O+

[ Bericht 2% gewijzigd door vlindertje89 op 22-12-2023 22:51:39 ]
pi_211711901
In het grote dorp 50.000 inwoners verderop staan op 5 plaatsen kastjes waar gratis menstruatieproducten zijn te krijgen.
Het heeft een naam gekregen en heet Menstruatie armoede! https://www.armoedefonds.(...)_EAAYASABEgLGJ_D_BwE

Doet mij eraan denken, dat ik volgende x voordat ik naar de sportschool ga, waar ook wordt ingezameld voor de voedselbank, een aantal pakken verband en tampons meeneem. Al die macaroni en shampoo is er voldoende.
pi_211712103
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2023 22:43 schreef AnneX het volgende:
In het grote dorp 50.000 inwoners verderop staan op 5 plaatsen kastjes waar gratis menstruatieproducten zijn te krijgen.
Het heeft een naam gekregen en heet Menstruatie armoede! https://www.armoedefonds.(...)_EAAYASABEgLGJ_D_BwE

Doet mij eraan denken, dat ik volgende x voordat ik naar de sportschool ga, waar ook wordt ingezameld voor de voedselbank, een aantal pakken verband en tampons meeneem. Al die macaroni en shampoo is er voldoende.
Ik heb een paar jaar geleden ook een paar kasten opgeruimd en kwam daar ook nog voorraad tegen, weet niet meer aan welk doel ik het heb gegeven maar zeker niet weggegooid
pi_211712317
@vlindertje89 In je planning mis ik het schilderen van de muur in de hal in de nieuwe kleur.😇

@Kaatje1 Veel plezier in je belangrijke rol bij Het Huwelijk in de flat.
Het is wachten met smart op het verslag. ^)
pi_211712453
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2023 23:11 schreef AnneX het volgende:
@:vlindertje89 In je planning mis ik het schilderen van de muur in de hal in de nieuwe kleur.😇

@:Kaatje1 Veel plezier in je belangrijke rol bij Het Huwelijk in de flat.
Het is wachten met smart op het verslag. ^)
Hihi, ik ben ook benieuwd. Maar nu één de twee geen alcohol meer drinkt kan het best gaan meevallen
pi_211712713
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2023 22:17 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik moet dan ook altijd denken aan die vrouwen die in 2015 met nauwelijks iets door Europa liepen, de vrouwen in de vluchtelingenkampen, de vrouwen in Afghanistan en nu de vrouwen in Gaza. In dacht daar eigenlijk nooit bij na totdat ik meewerkte aan een inzamelingsactie voor Griekse kampen en we ook dozen met maandverband en tampons gedoneerd kregen.
Ja precies, ik kan me nu helemaal voorstellen hoe invaliderend dat moet zijn. ;(

quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2023 22:42 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Blues :* het geeft toch ook een behoorlijke mental load zo, alles waar je aan moet denken, en dat dan nog los van de dingen die er dan zo nog extra bij komen.. hopelijk gaat dit nieuwe regime snel zorgen voor betere wondgenezing en dat in elk geval het extra gedoe dan maar snel mag verdwijnen!

@:sigme O+ voor de apotheekmeneer outfit. Daar word je nou vrolijk van. Niet van jouw spoiler :o . Gelukkig inmiddels al een oplossing. Inderdaad enorm beperkend anders.. ben zo blij dat ik ooit toch me heb laten verwijzen naar menstruatiepoli en ik daar te horen kreeg dat zoveel pijn niet normaal is en ik de pil kon gaan doorslikken (en uiteraard ook wat onderzoek naar waarom, bleek adenomyose te hebben). Ben ook zó blij dat ik maar zelden een doorbraakbloeding krijg.

Verder was mijn verjaardag heel fijn, was ik daarna compleet gesloopt en sliep ik voor het eerst in een maand 8 uur aaneengesloten O+ .

Ik ben wel toe aan even rust in mn hoofd, kat blijft stress geven. De staart gaat wel duidelijk vooruit maar is nog steeds niet zoals normaal, en dan steeds ook weer wat extra's/nieuws erbij, en ook al een maand elke dag in de gaten houden of hij normaal eet en naar de bak gaat enzo. En die extra dingen zijn ook steeds net voordat ik even weg ga. Vandaag ook weer. Gelukkig gaat het vanavond al beter, dus hopelijk morgenochtend weer normaal en dat ik dan toch met een gerust hart naar mn ouders kan. Plan was eigenlijk om dinsdagochtend pas terug te komen.. ik kan via camera in gaten houden of hij wel nog brokjes uit de machine eet en naar de bak gaat, en de buurvrouwen gaan elke ochtend eten en pijnstilling geven, dus als het toch niet goed gaat dan zie/hoor ik dat snel en kan ik natuurlijk meteen naar huis. Maar het geeft me toch weer zorgen en stress en onrust en nadenken over alternatieve scenario's enzo.

Wel lekker gesport met de PT vanmiddag, morgen Secret Santa pakketje uitpakken en kerstlunch met ouders, broertje & nichtje, daarna nog even alleen bij mn ouders. Dinsdag terug en even dagje rust, woensdag ga ik in ochtend wandelen in duinen met nicht, daarna weer PT en daarna komt babynichtje logeren O+ . Nadat die weer opgehaald is donderdag komen mn ouders, gaan we lunchen in de stad en komen ze daarna mn nieuwe hal kleur bewonderen. Daarna ga ik vast ook weer een nachtje goed slapen :+ maar wel leuke dingen te doen dus. Ben gelukkig nog tm 7 januari vrij O+
Klinkt overwegend fijn, alleen vervelend van poes. Ik hoop dat hij het beter gaat doen, en snel!
pi_211712873
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2023 23:11 schreef AnneX het volgende:
@:vlindertje89 In je planning mis ik het schilderen van de muur in de hal in de nieuwe kleur.😇
Dat klopt!
Before:

After:

Altijd moeilijk om de kleur goed op foto te krijgen, zeker met lamplicht.
Maandag twee lagen erop gesmeerd en dat was genoeg. Heel blij mee *O*
pi_211712900
Dat ziet er heel warm uit. Mooi hoor.
pi_211712920
Aaah….mooi gedaan! Warme kleur. 👍🏼
pi_211713476
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2023 22:57 schreef Kaatje1 het volgende:

Ik heb een paar jaar geleden ook een paar kasten opgeruimd en kwam daar ook nog voorraad tegen, weet niet meer aan welk doel ik het heb gegeven maar zeker niet weggegooid
Ik heb het in het toilet in de bibliotheek gelegd; daar staat een kastje waar je maandverband en tampons in kan leggen voor mensen die het nodig hebben.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_211713739
Langzaam maar zeker steeds iets minder leven, maar voldoende om te functioneren. Nog een paar dagen. Drukke dagen. Heel Erg Drukke dagen. Zowel werk als prive.

Koffie
Sterkheidsbaas van alles.
  zaterdag 23 december 2023 @ 08:35:35 #42
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_211713757
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 04:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik heb het in het toilet in de bibliotheek gelegd; daar staat een kastje waar je maandverband en tampons in kan leggen voor vrouwen die het nodig hebben.
FTFY
pi_211713806
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 08:35 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
FTFY
Mannen kunnen ook een bloedneus krijgen.
pi_211713844
Ookheel handig, zeker voor mensen zonder vast thuisbasis of beperkte middelen, is een menstruatiecup ^O^ Ik bloed ook drie keer zoveel sinds zwanger }:|
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zaterdag 23 december 2023 @ 08:54:22 #45
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_211713849
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 08:47 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Mannen kunnen ook een bloedneus krijgen.
En dan stop je er een tampon in?
Beter leg je een natte handdoek in je nek,
pi_211713865
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 08:54 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
En dan stop je er een tampon in?
Beter leg je een natte handdoek in je nek,
Handen in koud water.

Maar die ftfy was wel beetje een boomer reactie hoor.
  zaterdag 23 december 2023 @ 09:01:21 #47
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_211713878
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 08:59 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Handen in koud water.

Maar die ftfy was wel beetje een boomer reactie hoor.
Was een culturele referentie aan 'People who menstruate.' I'm sure there used to be a word for those people. Someone help me out. Wumben? Wimpund? Woomud?
JK Rowling
pi_211713894
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 08:53 schreef Clubsoda het volgende:
Ookheel handig, zeker voor mensen zonder vast thuisbasis of beperkte middelen, is een menstruatiecup ^O^ Ik bloed ook drie keer zoveel sinds zwanger }:|
Dit.
Maar 1 keer kopen, minder afval.
Alleen hoe houden die mensen hem schoon?

Tevens
Novasure?
pi_211713904
Verloskundige zei dat ik geen cup mag gebruiken omdat spiraaltje.
pi_211714070
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2023 09:06 schreef Vanyel het volgende:
Dat vroeg ik me ook af.
Verder ben ik groot voorstander van genderneutrale toiletten, maar ik zou het zelf wel enorm belemmerend vinden om met mogelijk opvallend vieze handen naar een wasbak te moeten lopen. Ik duik op kantoor het invalidentoilet in.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_211714102
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 december 2023 09:39 schreef sigme het volgende:

[..]
Dat vroeg ik me ook af.
Verder ben ik groot voorstander van genderneutrale toiletten, maar ik zou het zelf wel enorm belemmerend vinden om met mogelijk opvallend vieze handen naar een wasbak te moeten lopen. Ik duik op kantoor het invalidentoilet in.
Dat probleem hebben transmannen ook (nog even los van dat een herentoilet vaak überhaupt geen prullenbak heeft)
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_211714114
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 december 2023 09:39 schreef sigme het volgende:

[..]
Dat vroeg ik me ook af.
Ik heb nooit zo'n vieze handen gehad met cup. Maar wil m wel graag direct kunnen spoelen, hou niet van droog in.
  zaterdag 23 december 2023 @ 10:05:40 #53
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_211714275
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 december 2023 09:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Dat probleem hebben transmannen ook (nog even los van dat een herentoilet vaak überhaupt geen prullenbak heeft)
Volgens mij hebben alle mensen dat probleem met vieze handen.
pi_211714322
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2023 09:06 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Dit.
Maar 1 keer kopen, minder afval.

Tevens
Novasure?
True, dat wordt klooien met waterflesjes ben ik bang. Ik hebber nu trouwens eentje met een magnetronsteriliseerbakje, zoveel handiger dan een pannetje ^O^

Na, 'drie keer zoveel' is in mijn geval nog steeds binnen de marges van acceptabel. Ik ga eerst maar eens een keer stoppen met borstvoeding en dan kijken of mijn cyclus zich ene beetje reguleert.
pi_211714462
Hoezo handiger dan? Is toch allebei water ergens in en aanzetten?
pi_211714481
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 10:05 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Volgens mij hebben alle mensen dat probleem met vieze handen.
Will je ons graag vertellen over de keren dat je met bloederige handen een wc-hokje uitkwam om ze in het openbaar te wassen?
pi_211714538
Natuurlijk gaan @Cat-astrophe en ik niet naar de kerstmarkt in Dortmund vandaag. Letterlijk elk onderdeel valt in het water. De treinreis erheen (en zelfs al lukt dat, moet je nog terug). Het weer wordt daar nog veel slechter dan hier, het hotel mailde al dat bar, restaurant en zwembad gesloten zijn (maar eens zien of ik nog wat geld terugkrijg) en ongeveer alle andere dingen die ik daar had willen doen waren al doorgestreept of worden dat nu alsnog. Het enige dat vrij zeker normaal door had kunnen gaan was de trein naar Enschede. Nou ja. Sta je daar weetje :{

Dus nee. Lekker thuis en darts kijken *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_211714570
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 december 2023 10:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Natuurlijk gaan @:Cat-astrophe en ik niet naar de kerstmarkt in Dortmund vandaag. Letterlijk elk onderdeel valt in het water. De treinreis erheen (en zelfs al lukt dat, moet je nog terug). Het weer wordt daar nog veel slechter dan hier, het hotel mailde al dat bar, restaurant en zwembad gesloten zijn (maar eens zien of ik nog wat geld terugkrijg) en ongeveer alle andere dingen die ik daar had willen doen waren al doorgestreept of worden dat nu alsnog. Het enige dat vrij zeker normaal door had kunnen gaan was de trein naar Enschede. Nou ja. Sta je daar weetje :{

*boks*

Al wordt het hier vandaag op het gemakje piano in kerk droppen ipv morgen in haast.
En alsnog vandaag @Sarabi biertjes ontvangen *O*

Tevens Sissi marathon O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_211714573
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 december 2023 09:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Ja, ik ben ook om zulke dingen echt voorstander van genderneutrale toiletten, maar dan niet de herenstandaard qua toilet. Wat nu ook al lastig is, want de in het wc-hok-hangende prullenbak staat ook gewoon niet in de tekening van de architect (of de eisenlijst) en dat vrouwen dan maar gewoon een extra krap hok hebben is hun probleem.
  zaterdag 23 december 2023 @ 10:38:12 #60
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_211714580
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2023 10:27 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Will je ons graag vertellen over de keren dat je met bloederige handen een wc-hokje uitkwam om ze in het openbaar te wassen?
Met bloedverdunners heb je dat probleem ook als man, nog ff afgezien van poep aan je vingers door kut WC papier
pi_211714588
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 december 2023 10:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
Tevens Sissi marathon O+
Awwww O+

Ik had vroegah echt een crush op Romy Schneider :') _O-
pi_211714631
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 10:38 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Met bloedverdunners heb je dat probleem ook als man, nog ff afgezien van poep aan je vingers door kut WC papier
Als je zulke bloederige aambeien hebt of bloedt uit je plasbuis zou ik echt naar de dokter gaan :o

En… schat het papier in en leer fatsoenlijk afvegen. Helpt ook om je aambeien niet telkens open te stoten.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 23 december 2023 @ 10:43:02 #63
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_211714647
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2023 10:42 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Als je zulke bloederige aambeien hebt of bloedt uit je plasbuis zou ik echt naar de dokter gaan :o

En… schat het papier in en leer fatsoenlijk afvegen. Helpt ook om je aambeien niet telkens open te stoten.
Ik spreek niet van aambeien.
pi_211714649
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 december 2023 10:39 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Awwww O+

quote:
10s.gif Op zaterdag 23 december 2023 10:39 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Awwww O+

Awww O+

Ze papt nu aan met de broer van de keizer.
pi_211714655
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 10:43 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Ik spreek niet van aambeien.
Meer glijmiddel dan.
pi_211714699
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 december 2023 10:37 schreef sigme het volgende:

[..]
Ja, ik ben ook om zulke dingen echt voorstander van genderneutrale toiletten, maar dan niet de herenstandaard qua toilet. Wat nu ook al lastig is, want de in het wc-hok-hangende prullenbak staat ook gewoon niet in de tekening van de architect (of de eisenlijst) en dat vrouwen dan maar gewoon een extra krap hok hebben is hun probleem.
Ik wandelde deze week met een mannelijke kennis een gender neutraal toilet in.
We hadden beiden wat plaatsvervangende ongemakkelijkheid toen bleek dat er hokjes én pisbakken waren. Bakken wel om een hoekje, maar toch. Het was een aparte verrassing, zeg maar en we waren snel uitgepraat _O-
  zaterdag 23 december 2023 @ 10:51:18 #67
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_211714747
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2023 10:43 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Meer glijmiddel dan.
Hilarisch
pi_211714839
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 10:51 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Hilarisch
Net zo hilarisch als jouw opmerking over een mij onbekend maar blijkbaar bestaand en veel voorkomend probleem van mannen die besmeurd met bloed en/of poep uit het toilet komen.
pi_211714843
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2023 10:25 schreef Vanyel het volgende:
Hoezo handiger dan? Is toch allebei water ergens in en aanzetten?
Ik vergeet dat stomme pannetje steeds :')
  zaterdag 23 december 2023 @ 10:57:59 #70
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211714859
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2023 10:57 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Net zo hilarisch als jouw opmerking over een mij onbekend maar blijkbaar bestaand en veel voorkomend probleem van mannen die besmeurd met bloed en/of poep uit het toilet komen.
Ik ontken alles… :{w
pi_211714879
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 december 2023 10:57 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ik ontken alles… :{w
Jamaar…. Zo houd je de andere 50% van de wereld onwetend, en worden de herentoiletten nooit aan jullie behoeften aangepast :D :'(
pi_211714885
Gisteren hele dag sauna gedaan, met cup. Wat een fantastische oplossing is dat toch.

Sauna was heerlijk O+
pi_211714957
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2023 10:43 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
[..]
Awww O+

Ze papt nu aan met de broer van de keizer.
Vuile slet!
  zaterdag 23 december 2023 @ 11:08:07 #74
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_211714967
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2023 10:57 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Waar heb ik gezegd dat het veel voorkomend is? Ik heb het over mijzelf, en waarom reageer je "Karin"? Wil je mijn manager spreken?
pi_211715027
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 11:08 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Waar heb ik gezegd dat het veel voorkomend is? Ik heb het over mijzelf, en waarom reageer je "Karin"? Wil je mijn manager spreken?
Je reageerde in een discussie over menstruatiecups met de opmerking dat alle mensen vieze handen vervelend vinden en dat probleem hebben.
Daarna ging je backtracken en het hebben over bloedverdunners en poephanden.
En toen ging dat opeens alleen over jezelf en had je het ‘veel voorkomend’ stuk niet gezegd.

Vind ik… bijzonder, hoe een boodschap zo in een paar zinnen kan veranderen.

Groetjes, Karen
  zaterdag 23 december 2023 @ 11:17:04 #76
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211715056
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2023 10:59 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Jamaar…. Zo houd je de andere 50% van de wereld onwetend, en worden de herentoiletten nooit aan jullie behoeften aangepast :D :'(
De enige behoefte die ik heb laat ik juist achter in het toilet…

We hebben laatst bij het boodschappen doen bij Picnic wel menstruatie gerelateerde kerstpakketten gedoneerd. Dat dat een te kiezen optie was, vond ik eigenlijk al gênant voor een welvarend land als Nederland.

Maar de verhalen hier en elders over de ellende tijdens de maandelijkse ongemakken bij de dames bevestigen dit hiaat…
  zaterdag 23 december 2023 @ 11:18:50 #77
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_211715073
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2023 11:13 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Je reageerde in een discussie over menstruatiecups met de opmerking dat alle mensen vieze handen vervelend vinden en dat probleem hebben.
Daarna ging je backtracken en het hebben over bloedverdunners en poephanden.
En toen ging dat opeens alleen over jezelf en had je het ‘veel voorkomend’ stuk niet gezegd.

Vind ik… bijzonder, hoe een boodschap zo in een paar zinnen kan veranderen.

Groetjes, Karen
Volgens mij begon het al met mijn opmerking dat Tampons en Maandverband door vrouwen gebruikt worden, als referentie aan JK Rowling.
pi_211715148
pi_211715161
Hoi Hoi :W
Viezigheid alom hier hoor *G* *O* :W >:)
pi_211715164
Wat kut Cat en Fles van jullie nietnaarkerstmarkt kunnen -O-
pi_211715205
Ja, jammer. Dit jaar is meteorologisch gezien gewoon een rampjaar in Nederland. Nou ja, mijn vakantie Schotland viel ook al in het water. Volgend jaar beter :) Slechter dan dit kan echt niet. Toch? :')
  zaterdag 23 december 2023 @ 11:35:06 #82
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211715208
quote:
Gelukkig plaats je geen promo van 'Creatief met kurk'…

Vanmorgen vanaf 7.30u al Amsterdam in de rondte wezen crossen om de bestellingen en andere kerstzooi op te halen.
Vlees bij de horeca slager, brood bij de verse bakker, zure uitjes, augurken, leverworst, zuurkool én mierikswortel bij zuurlegende De Leeuw (toch lekkerder dan Kesbeke…) en bij de schijnbaar op omvallen staande Makro nog even wat flesjes PX sherry weggehaald, voordat dat niet meer kan…
pi_211715249
Ik heb alles in huis behalve Panadol , Paracetamol, ibuprofen en witte kruis :p
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_211715316
@MadMaster De makro om? lokaal of landelijk?

Paracetamol staat inderdaad op lijstje van MnX, die moest toch de deur uit voor radio, en zwarte broek bij naaiatelier.
Oh ja, de storm paraplu’s zijn blij ontvangen! En alle andere dankjewel pakketten en mooie woorden.

Zelf hoef ik deur niet uit. Ben op mijn gemakkie bezig in de keuken.
Nu even pauze.

Wat jammer voor Cat en dr.Flash : geen kerstmarktuitje ~:)
pi_211715363
@Blues Zijn Alle verzamelenveloppen nu binnen? Was het een verrassing voor golfer met fok kaarten? (Kleine lettertjes: of wistie ervan?) >:O

P.S. volgens mij kan ik geen kleine lettertjes op de ipad. Toch!?

P.S. 2 En virtueel 😘
pi_211715364
Hier weer het hele ochtendritueel achter de rug incl. extra wondzorg 2x (1x door mij, 1x door BZ, nogmaals _O_ voor hen O+ )
g ligt voor pampus op de bank na alles.

Ik aan koffie na brunch, wachten op wasje om op te hangen en zo de auto in voor nog wat boodschappen en apotheek uit de muur.

BZ belt me ook nog ivm verbandmateriaal, als ze dat in voorraad op kantoor hebben hoef ik niet naar kruidvat om zelf te kopen.
Kunnen inmiddels zelf wel een handeltje beginnen in de meest uiteenlopende verbanden/plakdingesen/leukoplakmateriaal/stomazakken. (van die laatste krijgt ie straks hopelijk iets huidvriendelijkere, kleinere en in de toekomst zelfs 'op maat geknipte'. Scheelt weer knippen! )

Overigens Leintje: de 2 delige worden volgens de stomavpk niet meer gebruikt :?
pi_211715374
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2023 11:52 schreef AnneX het volgende:
@:Blues Zijn Alle verzamelenveloppen nu binnen? Was het een verrassing voor golfer met fok kaarten? (Kleine lettertjes: of wistie ervan?) >:O
Nee er zweven nog steeds heel veel enveloppen en kaarten bij postnl.
SPOILER
pi_211715401
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 11:53 schreef Blues het volgende:

[..]
Nee er zweven nog steeds heel veel enveloppen en kaarten bij postnl.
SPOILER
Tja, bij het ontslag kon je niet aanvoeren, dat er nog Veel Post werd verwacht. Niet echt een argument. O~)
“Hou hem maar!”

Affijn, verder met cranberries door een zeef wrijven.
  zaterdag 23 december 2023 @ 11:59:28 #89
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211715415
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2023 11:47 schreef AnneX het volgende:
@:MadMaster De makro om? lokaal of landelijk?
Ik papegaai na wat in dit topic gesteld wordt: CUL / Makro holt achteruit

Maar het zou mij niets verbazen.
Was er al een tijdje niet geweest en in de vestiging in Amsterdam/Duivendrecht vanmorgen was het een redelijk armoedig zooitje qua aanbod, ondanks de drukte…
pi_211715445
Ik ga dadelijk ook maar eens aan de slag met de (vegan) tiramisu voor morgen :9.
  zaterdag 23 december 2023 @ 12:05:41 #91
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_211715454
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 december 2023 10:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Natuurlijk gaan @:Cat-astrophe en ik niet naar de kerstmarkt in Dortmund vandaag. Letterlijk elk onderdeel valt in het water. De treinreis erheen (en zelfs al lukt dat, moet je nog terug). Het weer wordt daar nog veel slechter dan hier, het hotel mailde al dat bar, restaurant en zwembad gesloten zijn (maar eens zien of ik nog wat geld terugkrijg) en ongeveer alle andere dingen die ik daar had willen doen waren al doorgestreept of worden dat nu alsnog. Het enige dat vrij zeker normaal door had kunnen gaan was de trein naar Enschede. Nou ja. Sta je daar weetje :{

quote:
14s.gif Op zaterdag 23 december 2023 10:36 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
*boks*

Al wordt het hier vandaag op het gemakje piano in kerk droppen ipv morgen in haast.
En alsnog vandaag @:sarabi biertjes ontvangen *O*

Tevens Sissi marathon O+
Balen zeg.. -O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Whiskers2009 op 23-12-2023 12:12:48 ]
  zaterdag 23 december 2023 @ 12:10:54 #92
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211715510
Ondertussen komen hier de diverse onderdelen van de nieuwe badkamer binnen en wordt daardoor de kerstsfeer teniet gedaan door allerlei gigantische kartonnen verpakkingen die we nu noodgedwongen overal beneden moeten stallen.
De badkamer is namelijk ook beneden, dus om alles nu eerst naar boven te zeulen en straks weer naar beneden is niet echt een optie.
En de helft is nog niet binnen, maar komt gelukkig pas begin volgend jaar…

Bij een volgende verbouwing doen we dat maar niet meer in deze periode van het jaar… :P
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 december 2023 @ 12:11:37 #93
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_211715521
Vanmorgen nu ook een de Sligro in Haarlem van binnen gezien. Kende alleen maar Amsterdam :P. Amsterdam is een fijnere vestiging.
Ben qua boodschappen wel klaar.

Lunchen en de sportschool in. :)
pi_211715522
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2023 12:05 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
[..]
Balem zeg.. -O-
Ach, valt wel mee. Doorgaan was erger geworden denk ik. Had sowieso meer geld gekost.

Jouw kerstdiner was ook geen succes las ik -O-
  zaterdag 23 december 2023 @ 12:18:48 #95
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_211715601
quote:
15s.gif Op zaterdag 23 december 2023 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ach, valt wel mee. Doorgaan was erger geworden denk ik. Had sowieso meer geld gekost.

Jouw kerstdiner was ook geen succes las ik -O-
Nou ja, je Schotland-uitje was ook al in het water gevallen nog niet zo lang geleden, zoals je zelf al opmerkte. En ook hierop had je je ongetwijfeld verheugd.

Verder heb je natuurlijk gelijk, beter annuleren dan stranden en/of wegregenen etc.

Ja, erg jammer dat we het kerstdiner/feest + overnachting hebben gemist. Maar gelukkig waren we gisteren wel samen, en de rest vd kerst zijn we dat ook. Het zag er namelijk even naar uit dat samen kerst vieren ook niet door zou gaan.
pi_211715615
Nou da's wel weer fijn dan :)

Ach ja, ik vermaak me ook wel verder hoor :s)
  zaterdag 23 december 2023 @ 12:22:37 #97
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_211715648
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 december 2023 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou da's wel weer fijn dan :)

Ach ja, ik vermaak me ook wel verder hoor :s)
Zeker!

Gelukkig is er (o.a.) het wereldkampioenschap darts *O*
Alnog veel plezier en fijne dagen gewenst! 🎄✨️☃️
pi_211715659
Goedemorgen :W
pi_211715669
Ik wens hier ook iedereen fijne dagen ~:)
pi_211715671
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 12:23 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen :W
ahum :D
pi_211715679
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2023 12:22 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Zeker!

Gelukkig is er (o.a.) het wereldkampioenschap darts *O*
Alnog veel plezier en fijne dagen gewenst! 🎄✨️☃️
Jullie ook *O*
  zaterdag 23 december 2023 @ 12:28:19 #102
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_211715717
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 12:24 schreef Karzai het volgende:
Jij ook!

En ik wens het uiteraard ook aan iedereen hier! Fijne dagen allen! 🎄✨️☃️
  zaterdag 23 december 2023 @ 12:34:12 #103
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211715760
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 12:24 schreef Karzai het volgende:
OK, het is hier nu ook begonnen. Ik doe mee, mede namens Elwood, Morris en mw. MM:

pi_211715765
Joe *O*

Vettige vreetdagen allen *O*
pi_211715834
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 10:57 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik vergeet dat stomme pannetje steeds :')
Ik zet mijn fornuis op een timer *)

SPOILER
pi_211715882
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2023 12:47 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik zet mijn fornuis op een timer *)

SPOILER
Mijn nieuwe fornuis kan ook een timer ^O^ maar nu heb ik al een magnetrondingetje.
pi_211715977
Ik heb dus een bidetopzetstuk gekocht, als het goed is komt het vandaag binnen.
Daarmee kan je een normale wc zonder veel ingrepen een waterstraaltje laten spuiten richting allerlei lichaamsopeningen en sluitingen. Bijvoorbeeld fijn bij aambeien, plakpoep, zere schouders etc etc.
Ik wist ook helemaal niet dat dat soort dingen bestonden. Maar ik stuitte enig tijd geleden, op zoek naar tuinklompen, over dit:
SPOILER
pi_211716001
Ik zie bij albert bijna elke week nu de lansinoh perineum spuitfles in de bonus. Als je nog meer inspiratie zoekt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Vanyel op 23-12-2023 13:51:47 ]
pi_211716081
Pfff. Vanochtend toch besloten om de zoom uit de broek te halen, die viel niet mooi. Losgetornd en zoomband erin gestreken. Nu wel (iets meer) tevreden erover

Balen Flash en Cat, maar stranden is nog erger.

Wanneer ik alle perikelen lees heeft ouder worden een groot voordeel
pi_211716082
Sigme anaal specialist _O_
pi_211716112
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2023 13:13 schreef Vanyel het volgende:
Ik zie bij albert bijna elke week nu de lamsinoh perineum spuitfles in de bonus. Als je nog meer inspiratie zoekt.
Als ik op iets stuit dat zich mobiel bidet noemt dan ben ik geïnteresseerd en onthoud ik moeiteloos een jaar dat ik dat gezien heb en waar en dat ik er nog eens in wil duiken. En dat doe ik dan dus ook daadwerkelijk :D

Als mij met regelmaat reclames worden opgedrongen voor spoelflesje voor het perineum, nét wat u wil hebben na uw bevalling, tsja, dan gaat de het ene oog en en het andere weer uit.

Zo zie je maar. Communicatie is best een lastig ding.
  zaterdag 23 december 2023 @ 13:36:28 #112
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_211716184
Lieve vrienden en vriendinnen van de Cul-SC. Ik breek weer even kort in.
Eindelijk ontving ik vandaag het laatste restant van jullie kaarten via het Rodekruis ziekenhuis. Mijn kast staat nu helemaal vol met lieve beterschaps- en verjaardagswensen van vrienden, familie en van jullie.
Nogmaals hartelijk dank daarvoor. :*

#enweerweghier.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_211716200
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2023 13:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
Sigme anaal specialist _O_
Nee, daarvoor prijs ik deze mevrouw aan:
https://www.youtube.com/@HelloTUSHY

SPOILER
pi_211716231
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 december 2023 13:38 schreef sigme het volgende:

[..]
https://www.youtube.com/@:HelloTUSHY

SPOILER
Tof!

En aangezien ik vandaag toch een rustig dagje heb… :+
pi_211716293
Met de meubelmakert in Arnhem gereedschap kopen.
pi_211716331
Rookworst met kerriemayo yay or nay?
pi_211716340
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 december 2023 13:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Met de meubelmakert in Arnhem gereedschap kopen.
Wanneer ik niet op het punt zou staan om te vertrekken zou ik gezegd hebben “welkom voor een kop koffie “ maar helaas
Maar wat hebben ze hier en niet bij jullie?
pi_211716349
Yay. Soort broodje unox toch?
pi_211716358
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 13:51 schreef Tuindier het volgende:
Yay. Soort broodje unox toch?
Ja lijkt me ook.

Ik sta in een keuken met vrij weinig inhoud verjaardagshapjes te maken. :')
pi_211716367
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 13:50 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Wanneer ik niet op het punt zou staan om te vertrekken zou ik gezegd hebben “welkom voor een kop koffie “ maar helaas
Maar wat hebben ze hier en niet bij jullie?
Baptist :) en die hebben van alles, al heb ik er echt nul verstand van :)
pi_211716368
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 13:49 schreef Lonaa het volgende:
Waarom niet? Ik zou het eten
pi_211716373
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 13:49 schreef Lonaa het volgende:
Kerriemayo nay in elke combi
pi_211716387
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 december 2023 13:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Ah ja, die ken ik wel ja. Meubelmakert loopt blij rond waarschijnlijk :D
pi_211716392
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 december 2023 13:28 schreef sigme het volgende:

[..]
Als ik op iets stuit dat zich mobiel bidet noemt dan ben ik geïnteresseerd en onthoud ik moeiteloos een jaar dat ik dat gezien heb en waar en dat ik er nog eens in wil duiken. En dat doe ik dan dus ook daadwerkelijk :D

Als mij met regelmaat reclames worden opgedrongen voor spoelflesje voor het perineum, nét wat u wil hebben na uw bevalling, tsja, dan gaat de het ene oog en en het andere weer uit.

Lijkt zonde, als ze goed doen wat ze doen.
pi_211716395
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 13:54 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ah ja, die ken ik wel ja. Meubelmakert loopt blij rond waarschijnlijk :D
Ja. En er is ook een berg cadeaubonnen mee.
  Moderator zaterdag 23 december 2023 @ 14:04:16 #126
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_211716513
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 december 2023 13:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Baptist O+ mooie zaak. Daarna even kijken bij AF?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_211716621
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2023 14:04 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Baptist O+ mooie zaak. Daarna even kijken bij AF?
Deze keer niet, vorige keer was het wel een duobezoek
pi_211716680
Sarabibier binnen :Y)

Vanmiddag hopelijk nog lokaal musicalkaartjes scoren als de verkoop start (had ik anders moeten uitbesteden) en dan heb ik best een productief luie dag zo.
pi_211716711
Koffiepauze met de beste oliebol voorbij.
Cranberrie turd staat te koelen. Groentela uit de koelkast gehaald.
Dat geeft straks meer koelruimte.

Buurjongen getipt over Slagerij van Kampen en kamers zoeken in Delft.

Door met tiramisu met limoenen.
pi_211716771
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2023 14:16 schreef AnneX het volgende:
Koffiepauze met de beste oliebol voorbij.
Cranberrie turd staat te koelen. Groentela uit de koelkast gehaald.
Dat geeft straks meer koelruimte.

Buurjongen getipt over Slagerij van Kampen en kamers zoeken in Delft.

Door met tiramisu met limoenen.
Ik weet niet of ik daar het recept van wil :P

Goed bezig! Ik ga morgen aan de slag met mousse, curd en soezendeeg.
pi_211716843
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 december 2023 13:38 schreef sigme het volgende:

[..]
https://www.youtube.com/@:HelloTUSHY

SPOILER
_O_

Ik heb sinds je er eerder deze week over begon al meer filmpjes over anussen bekeken dan ooit tevoren in mijn leven. Verhelderend! Vooral deze tweede video beantwoordt een vraag die ik altijd al gehad heb.
pi_211716896
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 december 2023 13:28 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik deed dat met een leeg sportdrankflesje :')
pi_211716962
Ik mocht uitslapen O+ en daarna deed de baby een megaslaap en poetste ik de badkamer, wc en koelkast en kreeg mijn kind een cursus dweilen. Toen sleepte ik iedereenmee naar de gitarenwinkel waar mijn twee oudste gezinsleden een kerstcadeau mochten uitzoeken. En toen deden we nog een rondje kersthysterie in het tuincentrum met 30% korting.

Ik kan hier wel aan wennen, in de aanloop naar kerst lekker in en rondom huis hangen.
pi_211716975
En ik wil graag nog de voorraadsaangebrokenverpakkingenkast opruimen.
pi_211717064
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 14:29 schreef Clubsoda het volgende:
Ik mocht uitslapen O+ en daarna deed de baby een megaslaap en poetste ik de badkamer, wc en koelkast en kreeg mijn kind een cursus dweilen. Toen sleepte ik iedereenmee naar de gitarenwinkel waar mijn twee oudste gezinsleden een kerstcadeau mochten uitzoeken. En toen deden we nog een rondje kersthysterie in het tuincentrum met 30% korting.

Ik kan hier wel aan wennen, in de aanloop naar kerst lekker in en rondom huis hangen.
Gitarenwinkel O+
Kunnen ze samen tokkelen *O*
pi_211717105
Ik zit nu ook eindelijk, alles gedaan. Alle boodschappen toch maar op de fiets met een extra rondje *O*
Wasjes gedaan, verbandmiddelen die binnenkwamen uitgezocht en verdeeld over stomakrat beneden en wondzorgtas boven.
Nieuwe stomazakjes niet geleverd :X
Gelukkig hebben we er nog 7 :o
pi_211717132
Vanavond eten we het 'spektakelstuk' :D vd appie met stoofpeertjes en gek aardappelen :9 :9
pi_211717190
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 14:25 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik deed dat met een leeg sportdrankflesje :')
Maatbeker

Niet het handigste ooit
pi_211717383
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2023 14:45 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Maatbeker

Niet het handigste ooit
Dat flesje wel, met zo'n sportdorp kan je goed mikken :7
pi_211717398
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2023 14:33 schreef Blues het volgende:

[..]
Gitarenwinkel O+
Kunnen ze samen tokkelen *O*
Zo'n toffe winkel O+ er zijn ook al drie elektrische gitaren in huis maar ik luister liever naar akoestisch.
pi_211717415
Goedemiddag :*

Hier ook 'n dagje niks. E. is net thuis van'n dag extra werken maar dan wel de komende week vrij :o

Ik mag morgen een dienst werken vanuit huis van 17:30-03:00. Eerste kerstdag naar Brabant. Eerst het oude huis opleverklaar maken maar m'n schoonouders hebben al veel gedaan ook _O_ (op eigen initiatief want aan de ene kant voel ik me bezwaard maar het is wel echt heel fijn) daarna kerstdiner bij schoonzus. Tweede kerstdag naar mijn ouders. Woensdag werken en donderdag overdracht van het oude huis *O* en verder gewoon wat dagen werken en ook de nacht van O&N in BoZ werken, een na laatste keer daar gok ik :+
pi_211717523
Mijn vrije dag bestond tot nu toe uit wat boodschappen doen voor de verjaardag van W. vanavond en andere huishoudelijke shit. Vanavond dus feestje, morgen werken van 10:00 tot 14:00, massive kerstmiddag vieren, in mijn huis slapen, eerste kerstdag moeizame werkdag van 10:00 tot 17:00 en direct door naar mn ouders en vanaf daar weer naar W. om s nachts nog feestje af te breken en daar te slapen.

Tweede Kerstdag paar uur werken, eten en slapen bij zijn ouders en dan derde kerstdag met zn twee naar Hengelo die fucking kersthuisjes uit elkaar halen van 0800 tot 1700.

Topdagen
pi_211718013
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2023 14:19 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ik weet niet of ik daar het recept van wil :P

Goed bezig! Ik ga morgen aan de slag met mousse, curd en soezendeeg.
Je las toch ook ‘curd’ O~)

Wat voor mousse. Idem curd? Gaat dat in de soezen?

Nu theepauze en de lemon tiramisu staat in de koelkast. Restant curd mix in een bakje.
Naast het restant cranberrie curd in een bakje.

Hierna aan de dadels. Denk dat ik het toch in de muffin vorm doe.
https://www.bbcgoodfood.c(...)ticky-toffee-pudding

Oh en de rode tulpen zijn bezorgd bij de gastvrouw. 🌷
pi_211718065
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 15:11 schreef Lonaa het volgende:
Mijn vrije dag bestond tot nu toe uit wat boodschappen doen voor de verjaardag van W. vanavond en andere huishoudelijke shit. Vanavond dus feestje, morgen werken van 10:00 tot 14:00, massive kerstmiddag vieren, in mijn huis slapen, eerste kerstdag moeizame werkdag van 10:00 tot 17:00 en direct door naar mn ouders en vanaf daar weer naar W. om s nachts nog feestje af te breken en daar te slapen.

Tweede Kerstdag paar uur werken, eten en slapen bij zijn ouders en dan derde kerstdag met zn twee naar Hengelo die fucking kersthuisjes uit elkaar halen van 0800 tot 1700.

Topdagen
En beseft W. het belang van de letter : *;
Klinkt als veel gezelligheid met feestjes en alcohol en ook nog uren maken. ~:)
pi_211718107
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 15:00 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Dat flesje wel, met zo'n sportdorp kan je goed mikken :7
Au
pi_211718416
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 15:11 schreef Lonaa het volgende:

Topdagen
Is W. ook een coll eigenlijk?
#aagje
pi_211718431
Dat was een monsterhersteldut voor mij van ruim een uur :o :z
pi_211718443
Ik lig ik al anderhalf uur op de bank. Beetje jammer dat daarvan het daadwerkelijk slapen beperkt bleef tot een kwartier ofzo
pi_211718503
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2023 16:31 schreef Vanyel het volgende:
Ik lig ik al anderhalf uur op de bank. Beetje jammer dat daarvan het daadwerkelijk slapen beperkt bleef tot een kwartier ofzo
Door pieker? :*
Ik stop dan vaak een podcast in m'n oor, dan lullen ze me zo in slaap en is de pieker weg.
pi_211718574
Hele middag bier bezorgd. Daarna nog een paar biertjes gedronken op een kerstmarkt van een bevriende brouwerij O+ Nu wel tijd om echt iets te gaan eten anders gaat het fout :D
pi_211718637
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2023 15:53 schreef AnneX het volgende:

[..]
Je las toch ook ‘curd’ O~)

Wat voor mousse. Idem curd? Gaat dat in de soezen?

Nu theepauze en de lemon tiramisu staat in de koelkast. Restant curd mix in een bakje.
Naast het restant cranberrie curd in een bakje.

Hierna aan de dadels. Denk dat ik het toch in de muffin vorm doe.
https://www.bbcgoodfood.c(...)ticky-toffee-pudding

Oh en de rode tulpen zijn bezorgd bij de gastvrouw. 🌷
Ik ga deze maken https://deliciousmagazine(...)rijncreme-stoofpeer/
Maar dan met sinaasappelcurd door de room (tip van een FOK!ster)

Neefje en ik verzorgen het dessert bij het familiediner. Hij wil iets, wat ook hij lust én wat hij uitbundig kan versieren dus er komt ook chocolademousse.
Ik zorg voor de basis ingrediënten, hij voor de versiersels. Wordt vast hysterisch _O-

Tevens musicalkaartjes gekocht voor ‘onze’ lokale legende *O* Maar goed dat ik de wekker had gezet. Dag waarop wij konden was na een half uur uitverkocht.
pi_211718919
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2023 16:29 schreef Blues het volgende:

[..]
Is W. ook een coll eigenlijk?
#aagje
Uh, soms.
SPOILER
pi_211718937
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2023 16:38 schreef Blues het volgende:

[..]
Door pieker? :*
Ik stop dan vaak een podcast in m'n oor, dan lullen ze me zo in slaap en is de pieker weg.
Nee niet eens rechtstreeks, maar ik heb het somehow voortdurend zó koud nu, van binnenuit.
Krijgt alleen Mrs V opgewarmd, zelfs de elektrische deken kan er niet tegenop.
pi_211718993
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2023 17:27 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Nee niet eens rechtstreeks, maar ik heb het somehow voortdurend zó koud nu, van binnenuit.
Somehow voortdurend zo koud +1
  zaterdag 23 december 2023 @ 17:39:07 #155
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_211719000
Nog steeds in München *O*

;(

We hadden rond 10 uur vanavond in christchurch moeten aankomen.
pi_211719019
quote:

[..]
Mrs V *O*
pi_211719023
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 17:39 schreef gcjoel het volgende:

;(

OMG wat een vertraging :'(
  zaterdag 23 december 2023 @ 17:47:08 #158
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_211719040
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2023 17:44 schreef Blues het volgende:

[..]
OMG wat een vertraging :'(
We komen maar niet weg. Alternatieve vlucht werd geannuleerd. Nu proberen we het via Londen.
  zaterdag 23 december 2023 @ 17:56:15 #159
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211719105
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 17:47 schreef gcjoel het volgende:

[..]
We komen maar niet weg. Alternatieve vlucht werd geannuleerd. Nu proberen we het via Londen.
Door weersomstandigheden of andere redenen?
Hoe lang ben je al onderweg?
  zaterdag 23 december 2023 @ 18:02:24 #160
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_211719135
quote:
11s.gif Op zaterdag 23 december 2023 17:56 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Door weersomstandigheden of andere redenen?
Hoe lang ben je al onderweg?
Weer zeggen ze nu. Gister personeel tekort. We zijn sinds gister 17.00 op luchthavens
  zaterdag 23 december 2023 @ 18:03:06 #161
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_211719142
Vannacht wel hotel gehad maar daar waren we maar kort want we moesten de vlucht nog omboeken vanochtend dus daar wilden we op tijd bij zijn. ;(
pi_211719157
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 17:37 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Somehow voortdurend zo koud +1
Trying to steal my thunder? }:|
  zaterdag 23 december 2023 @ 18:07:19 #163
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_211719176
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 18:02 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Weer zeggen ze nu. Gister personeel tekort. We zijn sinds gister 17.00 op luchthavens
Wat ontzettend naar dit -O-
Normaal al, maar al helemaal als je er al drie jaar op wacht. Sterkte en hopelijk vertrekken jullie alsnog snel :*
pi_211719193
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 17:39 schreef gcjoel het volgende:

;(

Noes -O-
Wat gaat er mis? Storm?

Edit: bijgelezen. Wat een ellende ;(
  zaterdag 23 december 2023 @ 18:18:30 #165
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211719246
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 18:02 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Holy Moly… :o
Wat een shit show.
Hopelijk zijn jullie toch weer snel op pad.
Fingers crossed… 🤞🏻
pi_211719284
* Blues krijgt visioenen van de horrorterugvluchten vd kinderen uit Australië vorig jaar om deze tijd :X

Ik hoop voor een snelle oplossing voor jullie @gcjoel ^O^ :*
  zaterdag 23 december 2023 @ 18:24:37 #167
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_211719285
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 december 2023 18:18 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Holy Moly… :o
Wat een shit show.
Hopelijk zijn jullie toch weer snel op pad.
Fingers crossed… 🤞🏻
We hebben nu zo'n kutvlucht met minimale overstap tijden dat ik het eigenlijk niet geloof.
pi_211719397
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 18:24 schreef gcjoel het volgende:

[..]
We hebben nu zo'n kutvlucht met minimale overstap tijden dat ik het eigenlijk niet geloof.
Maar je bent dan iig onderweg?
  zaterdag 23 december 2023 @ 18:46:18 #169
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_211719469
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2023 18:37 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Maar je bent dan iig onderweg?
Mja Londen is wel verder terug dus als we daar de overstap Singapore halen, dan zijn we echt onderweg.
pi_211719474
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2023 16:01 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Au
Au is wel een redelijk prominente sensatie peri- en postpartum ja.
pi_211719483
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2023 16:55 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ik ga deze maken https://deliciousmagazine(...)rijncreme-stoofpeer/
Maar dan met sinaasappelcurd door de room (tip van een FOK!ster)

Neefje en ik verzorgen het dessert bij het familiediner. Hij wil iets, wat ook hij lust én wat hij uitbundig kan versieren dus er komt ook chocolademousse.
Ik zorg voor de basis ingrediënten, hij voor de versiersels. Wordt vast hysterisch _O-

Tevens musicalkaartjes gekocht voor ‘onze’ lokale legende *O* Maar goed dat ik de wekker had gezet. Dag waarop wij konden was na een half uur uitverkocht.
Dat is ook wel een klusje! Klinkt goed :Y)

De sticky muffins staan afgekoeld in een doos. En er was weer genoeg deeg en kon er nog 6 kleine muffins mee vullen.
Nu staat de labne aan het uitlekken. En de koelkast staat vol.
Dit zijn van die dagen, dat een ekstra koelkast welkom is.
Nu koffie c_/
Er wordt niet meer gekookt door mij. Dat wordt ws.iets van de frituur aan de overkant.

Dat waren oa. 9 eieren en bijna 2 pakjes boter. ~:)
pi_211719512
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 17:47 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Jasses! Wat een gedoe zeg!
pi_211719517
Wat een vlucht-ellende -O-
pi_211719541
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 18:46 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Au is wel een redelijk prominente sensatie peri- en postpartum ja.
Ik had het meer over het richten van je dorp
pi_211719609
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2023 18:52 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik had het meer over het richten van je dorp
Oh. Ik heb een beetje neglect voor domme autocorrectfouten merk ik.
pi_211719676
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 18:24 schreef gcjoel het volgende:

[..]
We duimen voor jullie
pi_211719946
Jeetje @gcjoel wat een ellende :( ik duim mee voor voorspoedige vliegreis vanaf nu!!!
pi_211719958
Ik ben vanmiddag naar m'n ouders gefietst, 60 km met wind mee was niet vervelend _O- onderweg door Duitsland gekomen, 1 kg Lebkuchen omhuld met pure chocolade gekocht :9~
Nu rozig op de bank en er wordt thee voor me gezet 8-) kerstvakantie begonnen *G*
  Moderator zaterdag 23 december 2023 @ 20:10:14 #179
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_211720218
Ik heb het kniepertjes gebakken. Goed gelukt.

Bouillon staat te trekken voor tomaten- en groentesoep voor eerste kerstdag. Morgen Knabbel & Babbel Flappie en Flappie in de pan.
Zijn ook wel groenten hoor, maar dat doen anderen :+

Morgenavond gourmetten, daar ook nog even wat vlees voor snijden en kruiden en wat groente in stukkies hakken.
pi_211720356
Wij deden het spektakelstuk van de appie. Zie eten/drinken topic
Weinig spektakel :P

Ik vond het meer spektakel dat g heeft gekookt *G* O+
pi_211721210
Kennen jullie die van dat bidetopzetding dat op 95% van alle potten past?

quote:
7s.gif Op woensdag 20 december 2023 23:34 schreef sigme het volgende:

(), maar ik heb een heel raar potje()
Mijn rare potje valt in de 5%-range. Potverdorie.
pi_211721723
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 december 2023 21:30 schreef sigme het volgende:
Kennen jullie die van dat bidetopzetding dat op 95% van alle potten past?
[..]
Mijn rare potje valt in de 5%-range. Potverdorie.
Wordt de perineumspoeler plots toch een aantrekkelijk alternatief :P
pi_211721780
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2023 22:04 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Wordt de perineumspoeler plots toch een aantrekkelijk alternatief :P
Oh, maar ik ging sowieso wat van die mobiele dingen kopen :Y
Alleen dan de varianten: los opzettuutje voor elk willekeurig fles + speciale opvouwbare unit.

Voor onderweg/kantoor/spanje

Maar in NL kan ik daar weinig mee, tenminste, niet op het toilet, want dat potje is te klein om te moeten frotten rond je lijf.
pi_211722076
Ja hoi. Ik ben er ook nog.

Gisteren dus samen een kookmarathon gehouden. 15 recepten gemaakt, 12 daarvan gegeten als mezze. Nu hebben we nog een week kliekjes en kunnen we verder grotendeels relaxen.

Vandaag scones en twee plukbroden gebakken. Scones voor ontbijt, breekbrood met smeersels voor lunch, breekbrood vanavond bij kaasfondue :9

Verder is bijna alle afwas van gisteren weggewerkt, badkamer en toilet blinken weer was gedaan. En ook veel computerdingen opgelost en afgemaakt O+

En ik ben geloof ik heel blij dat ik geen sproei-units voor op het toilet nodig heb.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lucky_Strike op 23-12-2023 22:32:46 ]
Spoilers!
pi_211722487
quote:
84s.gif Op zaterdag 23 december 2023 22:06 schreef sigme het volgende:

[..]
Oh, maar ik ging sowieso wat van die mobiele dingen kopen :Y
Alleen dan de varianten: los opzettuutje voor elk willekeurig fles + speciale opvouwbare unit.

Voor onderweg/kantoor/spanje

Maar in NL kan ik daar weinig mee, tenminste, niet op het toilet, want dat potje is te klein om te moeten frotten rond je lijf.
Ik heb van die petfles opdraaidingen voor mijn zaaibakjes.
Misschien zit daar ook nog wel wat tussen.
pi_211723128
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2023 22:32 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik heb van die petfles opdraaidingen voor mijn zaaibakjes.
Misschien zit daar ook nog wel wat tussen.
Is dat de nieuwste naam voor de vagina? Treffend :Y

*noteert*
  zaterdag 23 december 2023 @ 23:04:02 #187
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_211723260
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 19:06 schreef Sarabi het volgende:

[..]
We duimen voor jullie
Dank allen. Ik vertrek nu naar Singapore. Eerste horde gehaald! *O*
pi_211723461
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 december 2023 22:59 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

*noteert*
De vore is de archaïsche variant; dat is zowel vagina als zaaigeul :')
pi_211723513
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 december 2023 22:59 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

*noteert*
Jij hebt er meer dan 1?
pi_211723536
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 23:04 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Jeetje, wat een nare start van de vakantie! Hopelijk gaat de rest soepel en wordt dit dan alleen maar een goed verhaal voor later.

quote:

[..]
Existentiële kou. :S___D
pi_211723542
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 23:19 schreef yinu het volgende:
[..]
Existentiële kou. :S___D
Zo poëtisch O+
Maar, ja, wel treffend ook eigenlijk
pi_211723595
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 december 2023 23:15 schreef sigme het volgende:

[..]
Spoilers!
pi_211723672
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2023 23:20 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Zo poëtisch O+
Maar, ja, wel treffend ook eigenlijk
Toen ik ooit existentiële kou had ging ik heel veel autorijden. Gek genoeg leek dat te helpen.
pi_211723802
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 december 2023 23:15 schreef sigme het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2023 23:18 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Jij hebt er meer dan 1?
Nee, jij!
pi_211723887
quote:

Oh fijn *O* Ik las al vol medeleven mee met je luchthaven perikelen. Hopelijk nu geen problemen meer.

Mijn collega heeft knieperties mee *O* En verder vandaag weer 2x nat geregend.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_211723942
quote:

Yessss *O* *O* *O*
pi_211724026
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 23:31 schreef yinu het volgende:

[..]
Toen ik ooit existentiële kou had ging ik heel veel autorijden. Gek genoeg leek dat te helpen.
Kleine ruimte wordt heel snel heel warm, of meer de afleiding van het op moeten letten?
Mrs V helpt dus ook. Die roept dan weer geschokt uit dat alles aan mij koud is en grijpt me bij de lurven. Zeker huid op huid fixt de hele zooi in no time.

Ik vind het een bizar verschijnsel hoor.
pi_211724048
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2023 23:39 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
[..]
Nee, jij!
Ja als we zo beginnen.
2 keer 15 en 2 keer 2x15.
pi_211724306
Thuis van bruiloft, alles goed gegaan. Als ik al geen tinnitus had gehad, dan had ik het nu wel.

Morgen meer
pi_211725451
quote:
1s.gif Op zondag 24 december 2023 00:04 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Kleine ruimte wordt heel snel heel warm, of meer de afleiding van het op moeten letten?
Mrs V helpt dus ook. Die roept dan weer geschokt uit dat alles aan mij koud is en grijpt me bij de lurven. Zeker huid op huid fixt de hele zooi in no time.

Ik vind het een bizar verschijnsel hoor.
Ik denk de afleiding eigenlijk.
Maar we hebben ook stoelverwarming dus dat zal ook meegespeeld hebben. Hoewel ik denk dat menselijke warmte en liefde ook echt helpt.
pi_211725458
Een fles schippers bitter is geen goed idee.
pi_211725547
Goedemorgen!
Het is vochtig en lauwwarm buiten.

Nat! Natnatnat!
pi_211725641
Weer in het land der levenden.
Het was een gezellige leuke dag. Het bruidspaar was blij, het feest gezellig, het eten lekker. De DJ moet wel investeren in betere boxen want als zelfs ik kan horen dat het niet goed is. De muziek was wel erg lekker , een trip down memory lane.
De voltrekking was op de zolderruimte van een restaurant (oude boerderij). Wij zaten allemaal al. De tante van een van de dames zou getuige zijn maar is ernstig ziek dus die was via een verbinding erbij (zo fijn dat ze dit nog gehaald heeft). Er was geen bruidstaart maar we kregen allemaal een lekker gebakje. En de rest van de dag was gewoon gezellig, geen stukjes of zo.
pi_211725801
Ik heb al in de modder liggen planken en burpee-en en meer van dat soort ongein. NAT is de juiste omschrijving.

Eerst maar eens ontmodderen en me dan aan het kerstdiner gaan wagen.
  zondag 24 december 2023 @ 10:15:04 #205
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211726217
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2023 09:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Het was een gezellige leuke dag. Het bruidspaar was blij, het feest gezellig, het eten lekker. De DJ moet wel investeren in betere boxen want als zelfs ik kan horen dat het niet goed is. De muziek was wel erg lekker , een trip down memory lane.
De voltrekking was op de zolderruimte van een restaurant (oude boerderij). Wij zaten allemaal al. De tante van een van de dames zou getuige zijn maar is ernstig ziek dus die was via een verbinding erbij (zo fijn dat ze dit nog gehaald heeft). Er was geen bruidstaart maar we kregen allemaal een lekker gebakje. En de rest van de dag was gewoon gezellig, geen stukjes of zo.
Geen vechtscheiding pal na de huwelijksvoltrekking, geen taartensmijterij, geen rellen met de verschillende vriendengroepen, helemaal niets.
Toch wel een beetje een anti-climax… -O-
pi_211726347
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2023 09:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat MadMaster zegt…

Blijkbaar kan het zónder alcohol ook gezellig zijn. Proost 🥂
Na de brunch verder in de keuken met dadels en eiersalade en een dressing voor de labne.

@Clubsoda Wat een conditie heb jij _O_ Is planken in de modder een wekelijks gebeuren? Hoe oud is de ‘baby’ nu?
pi_211726384
@Blues & golfer *; 25 jaar 🥂 💐 🎶
pi_211726449
Hele fijne feestdagen allemaal!

@Blues Fijn dat je zoon met aanhang langs komen! En balen dat het helen van wond langzamer gaat dan verwacht...Heel veel sterkte en geniet van lang weekend!

@vlindertje89 Mooi geworden! Veel plezier met alle plannen en nog steeds beterschap voor kat

@sigme succes met je bidet zoektocht

@Vanyel warme knuffels voor jou

@Tele6 fijne vakantie!

@Lonaa gefeliciteerd met W. en sterkte met alle werk

@Lucky_Strike wow voor kookmarathon!

@Clubsoda R.E.S.P.E.C.T.

@Kaatje gelukkig dat het een leuke avond was (jammer voor ons :P )

@Cat-astrophe De vlaai is gisteren opgegaan...wanneer is er weer een meet? :P Jammer van de kerstmarkt plannen, maar idd wel een lekker luierdagje zo
pi_211726595
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2023 09:07 schreef Lonaa het volgende:
Zeg je dat tegen ons of tegen jezelf?
pi_211726641
Dadelijk cupcakes ophalen en hopen dat er nog wat ter plekke te koop is want mijn tweede kerstdag gezelschap wil opeens ook iets bij de koffie.
En dan door naar neefje om de eerste fase van het maken van het kerstdessert in te zetten.
pi_211726655
quote:
6s.gif Op zondag 24 december 2023 10:15 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Geen vechtscheiding pal na de huwelijksvoltrekking, geen taartensmijterij, geen rellen met de verschillende vriendengroepen, helemaal niets.
Toch wel een beetje een anti-climax… -O-
Gelukkig was het vrij rustig en dat heeft dus echt te maken met geen alcohol drinken. Werd wel geschonken hoor maar de bruiden nauwelijks.
De vrijgezellendag-nekomdraaiende-dames zaten in een clustertje met hun partners en ik zat bij andere vrienden en familie
pi_211726676
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2023 10:43 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Gelukkig was het vrij rustig en dat heeft dus echt te maken met geen alcohol drinken. Werd wel geschonken hoor maar de bruiden nauwelijks.
De vrijgezellendag-nekomdraaiende-dames zaten in een clustertje met hun partners en ik zat bij andere vrienden en familie
Jaja, leuk voor julie en de bruiden maar echt wel een anti climax voor ons -O-
pi_211726857
quote:
10s.gif Op zondag 24 december 2023 10:45 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Jaja, leuk voor julie en de bruiden maar echt wel een anti climax voor ons -O-
Haha, ik vind het voornamelijk heel fijn voor de moeder van een van de bruiden
  zondag 24 december 2023 @ 10:57:22 #214
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211726890
Het is om te janken…

SPOILER
pi_211726936
quote:
7s.gif Op zondag 24 december 2023 10:57 schreef MadMaster het volgende:
Het is om te janken…

SPOILER
Uiensoep? :9~
pi_211726942
quote:
1s.gif Op zondag 24 december 2023 10:41 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Zeg je dat tegen ons of tegen jezelf?
De vraag stellen :+
  zondag 24 december 2023 @ 11:00:14 #217
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211726975
quote:
1s.gif Op zondag 24 december 2023 10:28 schreef AnneX het volgende:
@:Blues & golfer *; 25 jaar 🥂 💐 🎶
Ja... op 24 december 1998 liet ik me afzetten op Utreg CS richting Bdaal (wij leerden elkaar online kennen via COL (City on line) en later kletsen via ICQ en Email... het prille internet chatbegin.... ik was nog erg getrouwd ook :P
Op papier dan :Y)
De rest is historie (en verdomd lastig in het begin).
Met kerst was ik weer keurig thuis O-) ~:)
pi_211727054
quote:
7s.gif Op zondag 24 december 2023 11:00 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Nee, rode uien chutney to be, met veel port…
Oe :9

Ik zag een instafilmpje langskomen van iemand die een glazen pannendeksel voor haar gezicht in een hoody van haar trui stopt en dan uien gaat snijden :D
pi_211727161
Oeh rode uienchutney :9~ op brokkelkaas

Gefeliciteerd @Blues en @golfer *O*
pi_211727172
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2023 10:55 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Haha, ik vind het voornamelijk heel fijn voor de moeder van een van de bruiden
dat is het het ook!

Hoe ging het met de zoom? van je broek?
pi_211727265
Oei, zie ik net een mooie bieten ‘labne’ voorbijkomen van Ottolenghi op fb!
Had ik eerder willen weten @Yotam :Y)

Zijn er mensen op fb en volgen jullie bijv. Ottolenghi. Aanrader hoor!
pi_211727312
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2023 11:12 schreef Blues het volgende:

[..]
dat is het het ook!

Hoe ging het met de zoom? van je broek?
Die was helemaal goed. Ik ga in het vervolg dat bij alle broeken doen. Altijd gezeik met netjes een zom innaaien en die ging zoveel makkelijker en was veel netter. En was ook heel blij met de katoenen tuniek. Was eerst bang dat ik het koud zou krijgen maar iedereen had het bloedheet (was best warm daar) en ik had het prima.
Ga straks wel even een foto maken
  zondag 24 december 2023 @ 11:25:38 #224
370431 drakin
vurig typje
pi_211727367
quote:
7s.gif Op zondag 24 december 2023 09:28 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Het is vochtig en lauwwarm buiten.
[ afbeelding ]
Nat! Natnatnat!
Dat is erg nat.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_211727384
quote:
1s.gif Op zondag 24 december 2023 10:26 schreef AnneX het volgende:

[..]
Wat MadMaster zegt…

Blijkbaar kan het zónder alcohol ook gezellig zijn. Proost 🥂
Na de brunch verder in de keuken met dadels en eiersalade en een dressing voor de labne.

@:Clubsoda Wat een conditie heb jij _O_ Is planken in de modder een wekelijks gebeuren? Hoe oud is de ‘baby’ nu?
Ik ga in principe wekelijks op zondagochtend naar mijn bootcamp voor moekes :Y er is niet altijd modder en er wordt ook niet altijd geplankt. Maar wel vaak. De baby is negen maanden en een beetje nu.
pi_211727412
De helft van de lol van een adventskalender is dat je die dozen op 24 december weg kan flikkeren *O*
pi_211727616
Goedemorgen, ik heb een lui dagje vandaag tis ook vreselijk rotweer, ga vanmiddag alleen even een borreltje drinken en oesters eten bij mijn moeder
pi_211727695
Heb voor de geïnteresseerden nog een stukje kunnen vinden over City Online waar g en ik elkaar van kennen:

SPOILER
SPOILER

[ Bericht 35% gewijzigd door Blues op 24-12-2023 11:53:44 ]
pi_211727938
2 uurtjes Nigella genot op de bbc, zie dat ze straks ook die aflevering herhalen waarin ze amsterdam bezoekt met kerst. die had ik laatst gemist
  zondag 24 december 2023 @ 12:33:24 #230
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211728150
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2023 11:48 schreef Blues het volgende:
Heb voor de geïnteresseerden nog een stukje kunnen vinden over City Online waar g en ik elkaar van kennen:

SPOILER
SPOILER
Ha, ik las ineens een bekende naam, ken Jan Jacobs. Soms bizar hoe klein Nederland toch is _O-

Maar jullie kennen elkaar dus van dit platform, niet van Fok?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 24 december 2023 @ 12:34:14 #231
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211728159
quote:
1s.gif Op zondag 24 december 2023 11:17 schreef AnneX het volgende:
Oei, zie ik net een mooie bieten ‘labne’ voorbijkomen van Ottolenghi op fb!
Had ik eerder willen weten @:Yotam :Y)

Zijn er mensen op fb en volgen jullie bijv. Ottolenghi. Aanrader hoor!
Op Instagram :Y
Maak er zelden iets van, maar vind het wel leuk en inspirerend om te zien :)
pi_211728203
Gefeliciteerd @Blues en g!
Kat lijkt beter te pas, voor zover ik via camera kan beoordelen ;) er wordt lekker tegen broer aan geslapen, maar ook af en toe rondjes door de kamer gelopen, en niet meer op gekke plekken apathisch gezeten (vrijdag 40 minuten tussen waterfontein en kattenbak in bv, dat is niet echt een aantrekkelijke plek ofzo). En er wordt goed gegeten en bij de buurvrouw vanochtend op aanrecht gesprongen omdat het hem te lang duurde haha. Dus dat is fijn, zit ik hier toch geruster :)

Vanochtend samen met mama gesport in de wellness hier vlakbij en 2x kwartier op een verwarmd hydromassagebed gelegen. Lekker _O_ . Verder niks vandaag. Het regent al de hele dag best wel hard, dus nog een keer naar buiten is niet echt mijn bedoeling :+ . Eerst lunch met kroketten :9 en daarna misschien even een klein dutje.
pi_211728343
Hallo hallo :W

Broertje en ik zijn vanochtend naar de survivalrunclub gegaan, land daar ziet er ongeveer uit zoals bij @sigme dus ik zag eruit alsof ik was wezen zwemmen. We hebben niet gezwommen, wel een rondje gekanood en stukken door het water gerend. Heerlijk O+
Vanmiddag gaan broertje en ik nog een stuk op de gravelbike in het bos - hij heeft een nieuwe gekocht dus ik mag op zijn oude. Ik verwacht weer een grote modder- en waterbende :9

M'n moeder is nu toch bezweken onder de decemberdrukte en ligt rillend op bed. Meestal stort ze al na Sinterklaas in dus ze heeft 't dit jaar best lang volgehouden nog. Wel jammer dat ze nu niet mee kan naar diner bij tante morgen.
pi_211728545
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2023 11:48 schreef Blues het volgende:

SPOILER
SPOILER
Geschiedenis B-)
pi_211728703
Nat is wel het meest treffende woord voor deze herfst/winter ja. Natnatnat mag ook wel. Bij ons bedrijf ziet de oprit eruit als de sloot die het volgens oude kadastrale kaarten ooit was, toen het hier nog een tuinbouwgebied was. Lig nu op de verwarming met natte hond, op te drogen.

Blues & g, gefeliciteerd! Wat een jubileum zeg.

@vlindertje89, klinkt als een heerlijke ochtend en fijn dat het met de staartpoes weer beter gaat. Mijn piemelpoes heeft nog steeds een rare dikke piemel maar het lijkt na 3 dagen AB wel wat beter. En hij likt een stuk minder dus dat is in ieder geval al vooruitgang.

@Tele6, klinkt als een lekker kerstmodderbad. Moet je moeder dan morgenavond alleen blijven? Sneu hoor.
pi_211728744
@AnneX, ik zag die bietendip op insta en had m al opgeslagen om binnenkort te maken! Ziet er superlekker uit…
pi_211729006
Fijn @vlindertje89 van beter lijkende kat en ook de piemelpoes van @yinu doet het beter. Wat een zorgen kunnen die beestjes toch geven.

Wat een enorm zeikweer is het buiten, wandelingetje gaat 'm niet worden. En dus ook zeer veel bewondering voor degenen die dat wel gedaan hebben of gaan doen

Ik ga zo even soep maken voor boer/zus/schoonzus bezoek morgen en even een beetje opruimen hier. En een aantal VVV bonnen overzetten naar Bol.com bonnen. Hoorde van de week dat VVV bonnen van 3 jaar oud minder waard worden. En ik heb echt geen idee hoe oud mijn bonnen zijn.

In de spoiler een foto van broek/tuniek. Slechte foto maar ik krijg iets leuks echt niet voor elkaar.

SPOILER
pi_211729118
quote:
1s.gif Op zondag 24 december 2023 12:33 schreef Molo het volgende:

Ha, ik las ineens een bekende naam, ken Jan Jacobs. Soms bizar hoe klein Nederland toch is _O-

Maar jullie kennen elkaar dus van dit platform, niet van Fok?
Niet van fok, dat wordt wel eens gedacht.
In 2000 wel allebei lid geworden van fok vlak na elkaar maar toen kenden we elkaar al 2 jaar.
En col was dood.
Ergens in augustus 1998 ben ik lid geworden van COL, zij hadden ook een chat met grappige geluidjes.
Daar chatte een buurvrouw 2 straten achter me ook die ik kende en raakte daarmee aan de praat.
Zij chatte ook met g en er kwam een meet in Apeldoorn waar zij en ik samen naar toe gingen en daar zagen g en ik elkaar voor t eerst.
Zij vond ons wel een goeie match en we kregen via haar elkaars ICQ nummers.

Tja.... :D :S___D
pi_211729169
Edit.
Dubbel of zoiets.
pi_211729201
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2023 13:38 schreef Kaatje1 het volgende:
Fijn @:vlindertje89 van beter lijkende kat en ook de piemelpoes van @:yinu doet het beter. Wat een zorgen kunnen die beestjes toch geven.

Wat een enorm zeikweer is het buiten, wandelingetje gaat 'm niet worden. En dus ook zeer veel bewondering voor degenen die dat wel gedaan hebben of gaan doen

Ik ga zo even soep maken voor boer/zus/schoonzus bezoek morgen en even een beetje opruimen hier. En een aantal VVV bonnen overzetten naar Bol.com bonnen. Hoorde van de week dat VVV bonnen van 3 jaar oud minder waard worden. En ik heb echt geen idee hoe oud mijn bonnen zijn.

In de spoiler een foto van broek/tuniek. Slechte foto maar ik krijg iets leuks echt niet voor elkaar.

SPOILER
Mooi! Leuke kleuren ook _O_
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2023 13:15 schreef yinu het volgende:

Zeker best lang 25 jr.
En dan te bedenken dat we allebei hiervoor ook nog 2 lange relaties hadden met samenwonen en trouwen en kinderen en levens enz.
We zijn oud :D en willen dat ook graag met elkaar worden zeiden we al heel vroeg in de relatie O+
pi_211729214
[quote]0s.gif Op zondag 24 december 2023 09:07 schreef Lonaa het volgende:

zeeziek?
pi_211729245
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2023 11:30 schreef Clubsoda het volgende:
De helft van de lol van een adventskalender is dat je die dozen op 24 december weg kan flikkeren *O*
Zeg dat wel :D eindelijk weer ruimte op het dressoir.
pi_211729391
Schippersbitter :N
Schrobbelèr :Y
  zondag 24 december 2023 @ 14:11:52 #244
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211729629
quote:
Zingt Mary ook kerstliedjes?

@Kaatje1 leuke kleuren combi van tuniek en broek👍🏼En uniek ook!
Dat is altijd wel leuk.

Na een goede brunch kan er toch ook gesnoept worden? 😇 Kerstchocolaadjes uit het pakket van de gemeente 🎁 en cakejes van sticky dadel pudding.
  zondag 24 december 2023 @ 14:32:53 #246
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211729797
quote:
7s.gif Op zondag 24 december 2023 14:32 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Nou en of...

En jij hebt een zwakke plek voor haar?
Voor mij geldt: toen niet en nu wel. In de zin dat ik haar stem en muziek niet meer wegdraai.
  zondag 24 december 2023 @ 16:27:51 #248
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211730827
quote:
7s.gif Op zondag 24 december 2023 14:32 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Nou en of...

Mooi ook dat iemand dit eind juni op youtube heeft gezet _O- _O_
  zondag 24 december 2023 @ 16:35:39 #249
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_211730911
Voor iedereen die zich te pletter verveelt: Dr_Flash in TRV / Fles' Travelsnacks #8 *O*

En voor iedereen iedereen: Fijne kerssemus allen O+

[ Bericht 9% gewijzigd door Dr_Flash op 24-12-2023 16:41:54 ]
  zondag 24 december 2023 @ 16:39:12 #250
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211730942
quote:
17s.gif Op zondag 24 december 2023 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor iedereen die zich te pletter verveelt: UitStraling in GC / [KSC #16967] Rudolph the red nosed caaf *O*

Is dat de goeie link??

En zalig Kerstmis uiteraard voor iedereen O+
  zondag 24 december 2023 @ 16:42:28 #251
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_211730961
quote:
1s.gif Op zondag 24 december 2023 16:39 schreef Molo het volgende:

[..]
Is dat de goeie link??

En zalig Kerstmis uiteraard voor iedereen O+
Nu wel :+

Jah ik zie niet aan een nummertje of ik nog steeds het juiste onder de Ctrl+V heb zitten hoor :{w
  zondag 24 december 2023 @ 16:48:21 #252
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211730995
quote:
14s.gif Op zondag 24 december 2023 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Nu wel :+

Jah ik zie niet aan een nummertje of ik nog steeds het juiste onder de Ctrl+V heb zitten hoor :{w
Goeie herinneringen aan Praag O+ leuke snack!
pi_211731045
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2023 13:15 schreef yinu het volgende:
Nat is wel het meest treffende woord voor deze herfst/winter ja. Natnatnat mag ook wel. Bij ons bedrijf ziet de oprit eruit als de sloot die het volgens oude kadastrale kaarten ooit was, toen het hier nog een tuinbouwgebied was. Lig nu op de verwarming met natte hond, op te drogen.

@:vlindertje89, klinkt als een heerlijke ochtend en fijn dat het met de staartpoes weer beter gaat. Mijn piemelpoes heeft nog steeds een rare dikke piemel maar het lijkt na 3 dagen AB wel wat beter. En hij likt een stuk minder dus dat is in ieder geval al vooruitgang.

@:tele6, klinkt als een lekker kerstmodderbad. Moet je moeder dan morgenavond alleen blijven? Sneu hoor.
Jum, natte hond :X
Veel karrensporen hier in de buurt zijn twee parallelle sloten nu. Mooi :D

Ja, dan blijft ze alleen. Of m'n vader blijft toch hier bij haar -- zij wil niet dat hij blijft maar ik weet niet wat hij uiteindelijk zelf beslist.
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 december 2023 @ 16:56:40 #254
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_211731048
Ik wilde nog de hort op... Volgens buienalarm zou het droog worden dus oorspronkelijk plan was rondje Amstelpark. Het bleef echter nat dus ging maar eens naar het Gelderlandplein. Moet je natuurlijk ook niet doen op z'n dag als vandaag.... Een winkelcentrum in de buurt dat ik nog niet ken. Nu niets gekocht, maar als ik eens Japanse dingen nodig heb moet ik daar naar toe :+.

Weet nu wel nog beter waarom winkelcentrum Amstelveen op dit moment geen toekomst heeft. Met Hoofddorp en Gelderlandplein is Amstelveen overbodig geworden. :s)
/tot zover regionale observaties.

Nu tijd voor de Mario-film :P
pi_211731067
Rondje gravelbike was erg nat en erg modderig. Niet koud ^O^
Broertjes fiets heeft spatborden dus hij was alleen nat. Ik had geen spatborden dus ik zat tot aan m'n kruin onder de modder.
Mountainbikeroute is best prima te doen met de gravelbike, zelfs zo nat als nu. Alleen jammer dat mijn fiets (broertjes oude fiets) geen licht genoeg verzet had voor de klimmetjes. In combinatie met vanochtend leverde dat betonnen bovenbenen op dus we zijn redelijk snel maar weer op huis aan gegaan. Een andere keer weer proberen ^O^
pi_211731144
quote:
Voor iedereen die zich te pletter verveelt: Dr_Flash in TRV / Fles' Travelsnacks #8 *O*

Net gelezen, weer leuk verslag hoor. Thanx!
pi_211731545
Hier een redelijk rustige dag. We hadden wel plannen maar nergens zin in. De barbecue werd verplaatst naar dinsdag en vandaag zouden we kliekjes eten. Totaal geen straf want we hebben de beste kliekjes.

We hebben wel genoeg worstenbroodjes en saucijzenbroodjes voor heel 2024 gemaakt :') Daarna nog minder zin in dingen. We zijn ter aarde gestort en halen straks sushi. Ook goed :9
Spoilers!
pi_211731575
En *O*

Wie heeft er een vriend die niet gelooft in Marktplaats en gewoon alles naar de milieustraat/kringloop wil brengen?

En wie heeft er vandaag nog wat verkocht en maakte het totaal aan verkopen voor 2023 een whopping ¤ 1034? Het is jullie eigen * Lucky_Strike *O*

Ik win, ik win, ik win *O*
Spoilers!
pi_211731633
quote:

Ik ben blij dat Praag voor sommige mensen wel leuk is :D het was mijn minst favoriete stad tijdens de interrail trip een paar jaar terug. Toeristenhol, had net zo goed een dag door Amsterdam kunnen lopen, had ik ook een bomvolle matig interessante binnenstad vol bezopen Britten kunnen zien :')

De hoogtepunten waren eten bij wine o'clock en de vrouw met pupillen als pannekoeken die ergens naar buiten kwam rennen om te vragen waar ik mijn unicorn trui had gekocht.
pi_211731876
quote:
1s.gif Op zondag 24 december 2023 14:10 schreef Vanyel het volgende:
Schippersbitter :N
Schrobbelèr :Y
Blauw, blauw, blauw van de Schrobbelèr!

Verder kom ik niet.
pi_211731887
Kerstdiner achter de kiezen. Gekookt met kind, die ik heb leren heel fijn snijden en creme-brulee-branden. Leuk, zo'n kind met skills O+
  zondag 24 december 2023 @ 18:51:08 #262
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_211731899
Dus. Beetje druk weekend.

Maar -eindelijk- kunnen beginnen met koken voor de grote kerst-zitting op 2e kersdag met 9 personen.
15 hour potatoes. Die in mijn geval iets meer dan 24 hour worden door mn planning...

zondag 24 december 2023 @ 18:54:24 #263
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_211731929
1e kerstdag wordt makkelijker,, da's voor 4 personen.

Wel moet ik mn vlees daarvoor nog zelf portioneren, dat doe ik denk ik maar voor het de sous vide in gaat dan heb ik ook meer controle over het eindresultaat.

Boodschappen waren vrijdagavond allemaal al binnen, en za en zo waren dan ook... luie dagen.
pi_211731952
Vanavond lekker hapjes. Morgen zou het brunchen met familie worden maar da’s afwachten of schoonzus positief test. Anders alleen zus hier ;)
pi_211731965
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2023 18:49 schreef Clubsoda het volgende:
Kerstdiner achter de kiezen. Gekookt met kind, die ik heb leren heel fijn snijden en creme-brulee-branden. Leuk, zo'n kind met skills O+
Tof!

‘Mijn’ kind vond onze dessert voorbereiding indrukwekkend. Allemaal nieuwe termen geleerd en soezendeeg maken was next level natuurkunde.
Was leuk samenwerken, zo bereidwillig en ijverig is hij niet altijd.

Tegen het einde van de kokerij (en een halve kilo suiker en halve liter slagroom later, stay tuned voor nog meer room bij de afwerking morgen) kwam hij erachter dat we twee verschillende desserts aan het maken waren _O-
pi_211731989
Ik zal straks m'n varkensschouder uit de pekel halen en een nacht in zoet water leggen, ik hou niet van dat al te zoute. Dan kan morgen het gebraad de kachel in, voor een uurtje of 8 à 12.
En dan ook pasteibakjes maken van vers (maar niet zelfgemaakt) bladerdeeg en een grote pan paddenstoelenragout maken.

Een en ander is dan bedoeld voor overmorgen; kerstdiner met de schoonfamilie. 32 personen (waarvan 9 kinderen). Iedereen neemt wat mee, zonder speciaal veel afstemming :Y)
pi_211732130
Lekker bezig alle kerstdinerkokers _O_
  zondag 24 december 2023 @ 19:17:54 #268
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_211732141
Ik heb dit jaar wel de spruitjes -schoongemaakt- gekocht.
Er veel eer vond ik het niet te behalen, schoonmaken van spruitjes voor 8 man :P
pi_211732163
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2023 18:48 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Blauw, blauw, blauw van de Schrobbelèr!

Verder kom ik niet.
Sangria?
Lig ik op het strand
De fles nog in mijn hand
pi_211732181
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2023 19:17 schreef fietsie het volgende:
Ik heb dit jaar wel de spruitjes -schoongemaakt- gekocht.
Er veel eer vond ik het niet te behalen, schoonmaken van spruitjes voor 8 man :P
Ik heb K&K stoofpeertjes gekocht voor in het toetje. En schaam me nergens voor :7
pi_211732192
Hasta la Vista oke
Aan de Middellandse zee
De groeten thuis
In Nederland
  zondag 24 december 2023 @ 19:24:04 #272
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_211732201
quote:
1s.gif Op zondag 24 december 2023 19:22 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ik heb K&K stoofpeertjes gekocht voor in het toetje. En schaam me nergens voor :7
Hehe, ik doe het zelfs zonder peertjes dit keer. Want die bleven keer op keer staan.
  Moderator zondag 24 december 2023 @ 19:36:57 #273
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_211732310
quote:
1s.gif Op zondag 24 december 2023 19:20 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Sangria?
Lig ik op het strand
De fles nog in mijn hand
Ja zoiets ja.

Origineel is beter natuurlijk. Heino _O_

Moderator zondag 24 december 2023 @ 19:39:23 #274
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_211732348
quote:
1s.gif Op zondag 24 december 2023 19:22 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Hier ook.
Ik lust ze niet. De rest vind het vooral veel werk en onzinnig. Ach ja ik wil ze best maken hoor, maar blijkbaar wordt het niet gewaardeerd :+
pi_211732384
Hier staan de stoofpeertjes in de slowcooker. Dinsdag meenemen en een paar Syriërs laten proeven. Tot nu toe maar 1x meegemaakt dat iemand ze niet lekker vond. S komt zelfs speciaal langs om een bakje te halen 😉
pi_211732598
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2023 19:24 schreef fietsie het volgende:

[..]
Hehe, ik doe het zelfs zonder peertjes dit keer. Want die bleven keer op keer staan.
:o

Hier gaan die altijd op. En voor bij het hoofdgerecht worden ze dan ook zelf gemaakt. Door anderen.

Ik zit hier met mijn thermo kleding aan en wollen sokken. De crisis slaat ook toe in de kerk, er wordt niet gestookt, we zijn al gewaarschuwd dat het KOUD gaat zijn :X

Barre tocht van Maria revisited, zullen we maar zeggen :')
  zondag 24 december 2023 @ 20:05:31 #277
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_211732704
Hier is bij de katholieke kerk de versiering weggewaaid, en bij de protestanten zit een gat van 4m2 in het dak.
  zondag 24 december 2023 @ 20:13:03 #278
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_211732786
Feelgood TV op RTL4 is eer begonnen :)
  zondag 24 december 2023 @ 20:19:23 #279
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211732854
quote:
1s.gif Op zondag 24 december 2023 14:40 schreef AnneX het volgende:

[..]
En jij hebt een zwakke plek voor haar?
Voor mij geldt: toen niet en nu wel. In de zin dat ik haar stem en muziek niet meer wegdraai.
Nee, maar geïnspireerd door het 25e sterfjaar van Mary Servaes bedacht ik spontaan de getoonde kerstwens (ik neem aan dat die geen toelichting behoeft...) en heb ik Photoshop aangeslingerd met de afbeelding als resultaat...
pi_211732858
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2023 20:13 schreef fietsie het volgende:
Feelgood TV op RTL4 is eer begonnen :)
We nemen het op.
Ooit heb ik ook geschreven voor mijn Aussie kinT. Helaasch nooit uitgenodigd hiervoor }:|
pi_211732860
quote:
7s.gif Op zondag 24 december 2023 20:19 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Nee, maar geïnspireerd door het 25e sterfjaar van Mary Servaes bedacht ik spontaan de getoonde kerstwens (ik neem aan dat die geen toelichting behoeft...) en heb ik Photoshop aangeslingerd met de afbeelding als resultaat...
Ik vond m origineel ^O^
pi_211732861
Ik ga nu ff fles snekken.
  zondag 24 december 2023 @ 20:23:24 #283
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_211732881
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2023 20:19 schreef Blues het volgende:

[..]
We nemen het op.
Ooit heb ik ook geschreven voor mijn Aussie kinT. Helaasch nooit uitgenodigd hiervoor }:|
Ze zullen vast ieder jaar overspoeld worden en afwegingen moeten maken qua thema en plek enzo
pi_211732939
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2023 20:23 schreef fietsie het volgende:

Ze zullen vast ieder jaar overspoeld worden en afwegingen moeten maken qua thema en plek enzo
Niks mee te maken :{w
  zondag 24 december 2023 @ 20:30:45 #285
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_211732975
quote:
12s.gif Op zondag 24 december 2023 20:28 schreef Blues het volgende:

[..]
En in zijn geval lijkt het me ook... ingewikkeld
pi_211732998
Wat een jank tv weer.
Kan het niet drooghouden 😢
pi_211733005
quote:
12s.gif Op zondag 24 december 2023 20:28 schreef Blues het volgende:

[..]
Opnieuw schrijven😇

Correctie: allemaal schrijven…😎

[ Bericht 4% gewijzigd door AnneX op 24-12-2023 21:03:49 ]
pi_211733430
quote:
1s.gif Op zondag 24 december 2023 20:33 schreef AnneX het volgende:

[..]
Opnieuw schrijven😇

Correctie: allemaal schrijven…😎
Dat wilde ik net zeggen, een gezamenlijke actie van maken. De kracht van Fok! aan t werk zetten
pi_211733601
quote:
1s.gif Op zondag 24 december 2023 13:57 schreef Blues het volgende:

Zeker best lang 25 jr.
En dan te bedenken dat we allebei hiervoor ook nog 2 lange relaties hadden met samenwonen en trouwen en kinderen en levens enz.
We zijn oud :D en willen dat ook graag met elkaar worden zeiden we al heel vroeg in de relatie O+
:S___D
pi_211733640
Ik heb nog een wandeling gemaakt (weer natte hond) en toen kwamen we per ongeluk op een kerstborrel van een galerie in de buurt waar een paar bekenden bleken te staan. Leuke werkjes gezien en zelfs een kleintje gekocht. Hond was populair. Daarna was het droog! Dus verder/terug gewandeld. Boodschappen gedaan in rustige winkel. Gado gado gemaakt en gegeten en een Ierse politieserie gekeken. Nu krijg ik een usb aangereikt met de eerste 5 seizoenen van dr. Who (vanaf 2005). Best een prima kerstavond-zonder-kerst zo.
pi_211733884
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2023 20:30 schreef fietsie het volgende:

En in zijn geval lijkt het me ook... ingewikkeld
Dat wordt dan een hele uitdaging voor het programma, maar niets is onmogelijk :s)
pi_211733886
O+ Billie Piper O+

Thanks @Vanyel voor het idee om dr. Who vanaf het begin terug te kijken. Wat staat er ook alweer in je signature over fantástische ideeën?
pi_211733992
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2023 21:47 schreef yinu het volgende:
O+ Billie Piper O+

Thanks @:vanyel voor het idee om dr. Who vanaf het begin terug te kijken. Wat staat er ook alweer in je signature over fantástische ideeën?
Ja he O+
Ik ben zelf pas bij 1x5 ofzo, maar ik moet het ook beter nog ff rekken tot ik niks anders te doen heb.

Jammer dat je niet meer in mijn sig past :P
pi_211733999
Tevens

https://www.reddit.com/r/ik_ihe/s/ST9n3BmQvl

Voor de crompouce liefhebber
  zondag 24 december 2023 @ 21:59:28 #295
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_211734055
Inmiddels super doorgespoelde traanbuizen door de overduidelijke set-upjes van het productiebedrijf van Robert
pi_211734135
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2023 21:59 schreef fietsie het volgende:
Inmiddels super doorgespoelde traanbuizen door de overduidelijke set-upjes van het productiebedrijf van Robert
Erg he, wat een gescripte toestand. Maar toch blijven kijken :D
  zondag 24 december 2023 @ 22:10:00 #297
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_211734279
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2023 22:03 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Erg he, wat een gescripte toestand. Maar toch blijven kijken :D
De gein is: je kent het patroon, hij neemt de jaarlijks uitgevoerde stapjes demonstratief en overduidelijk,, en iedereen kijkt. En da's ergens ook knap.
pi_211734478
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2023 22:10 schreef fietsie het volgende:

[..]
De gein is: je kent het patroon, hij neemt de jaarlijks uitgevoerde stapjes demonstratief en overduidelijk,, en iedereen kijkt. En da's ergens ook knap.
Kennissen van mij hebben lang geleden met een programma van hem meegedaan om hun huwelijk te redden (niet gelukt ;) ) zij vond het heel gaaf hij (wist ook niet dat zij geschreven had) vond het verschrikkelijk “ik wist dat het allemaal nep was, maar zo nep” was zijn reactie
pi_211734532
Een studiegenoot heeft het programma eens gebruikt om de reis van zijn Braziliaanse vriendin hier naartoe te regelen. In de studio gaven ze elkaar de allereerste zoen. Dat zag er zo bijzonder uit dat het het hele jaar in De TV Draait Door te zien was :X
Spoilers!
  zondag 24 december 2023 @ 22:22:42 #300
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_211734552
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2023 20:20 schreef Blues het volgende:
Ik ga nu ff fles snekken.
Huh wat
pi_211734561
Ik sluit hem want ik heb een liedje in mijn hoofd.
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')