De enige behoefte die ik heb laat ik juist achter in het toilet…quote:Op zaterdag 23 december 2023 10:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jamaar…. Zo houd je de andere 50% van de wereld onwetend, en worden de herentoiletten nooit aan jullie behoeften aangepast![]()
Volgens mij begon het al met mijn opmerking dat Tampons en Maandverband door vrouwen gebruikt worden, als referentie aan JK Rowling.quote:Op zaterdag 23 december 2023 11:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Je reageerde in een discussie over menstruatiecups met de opmerking dat alle mensen vieze handen vervelend vinden en dat probleem hebben.
Daarna ging je backtracken en het hebben over bloedverdunners en poephanden.
En toen ging dat opeens alleen over jezelf en had je het ‘veel voorkomend’ stuk niet gezegd.
Vind ik… bijzonder, hoe een boodschap zo in een paar zinnen kan veranderen.
Groetjes, Karen
Gelukkig plaats je geen promo van 'Creatief met kurk'…quote:
Nee er zweven nog steeds heel veel enveloppen en kaarten bij postnl.quote:Op zaterdag 23 december 2023 11:52 schreef AnneX het volgende:
@:Blues Zijn Alle verzamelenveloppen nu binnen? Was het een verrassing voor golfer met fok kaarten? (Kleine lettertjes: of wistie ervan?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 december 2023 11:53 schreef Blues het volgende:
[..]
Nee er zweven nog steeds heel veel enveloppen en kaarten bij postnl.Tja, bij het ontslag kon je niet aanvoeren, dat er nog Veel Post werd verwacht. Niet echt een argument.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
“Hou hem maar!”
Affijn, verder met cranberries door een zeef wrijven.
Ik papegaai na wat in dit topic gesteld wordt: CUL / Makro holt achteruitquote:Op zaterdag 23 december 2023 11:47 schreef AnneX het volgende:
@:MadMaster De makro om? lokaal of landelijk?
quote:Op zaterdag 23 december 2023 10:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Natuurlijk gaan @:Cat-astrophe en ik niet naar de kerstmarkt in Dortmund vandaag. Letterlijk elk onderdeel valt in het water. De treinreis erheen (en zelfs al lukt dat, moet je nog terug). Het weer wordt daar nog veel slechter dan hier, het hotel mailde al dat bar, restaurant en zwembad gesloten zijn (maar eens zien of ik nog wat geld terugkrijg) en ongeveer alle andere dingen die ik daar had willen doen waren al doorgestreept of worden dat nu alsnog. Het enige dat vrij zeker normaal door had kunnen gaan was de trein naar Enschede. Nou ja. Sta je daar weetje![]()
Dus nee. Lekker thuis en darts kijken
Balen zeg..quote:Op zaterdag 23 december 2023 10:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
*boks*
Al wordt het hier vandaag op het gemakje piano in kerk droppen ipv morgen in haast.
En alsnog vandaag @:sarabi biertjes ontvangen![]()
Tevens Sissi marathon
Ach, valt wel mee. Doorgaan was erger geworden denk ik. Had sowieso meer geld gekost.quote:
Nou ja, je Schotland-uitje was ook al in het water gevallen nog niet zo lang geleden, zoals je zelf al opmerkte. En ook hierop had je je ongetwijfeld verheugd.quote:Op zaterdag 23 december 2023 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach, valt wel mee. Doorgaan was erger geworden denk ik. Had sowieso meer geld gekost.
Jouw kerstdiner was ook geen succes las ik
Zeker!quote:Op zaterdag 23 december 2023 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou da's wel weer fijn dan![]()
Ach ja, ik vermaak me ook wel verder hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |