abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 december 2023 @ 11:17:04 #76
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211715056
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2023 10:59 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Jamaar…. Zo houd je de andere 50% van de wereld onwetend, en worden de herentoiletten nooit aan jullie behoeften aangepast :D :'(
De enige behoefte die ik heb laat ik juist achter in het toilet…

We hebben laatst bij het boodschappen doen bij Picnic wel menstruatie gerelateerde kerstpakketten gedoneerd. Dat dat een te kiezen optie was, vond ik eigenlijk al gênant voor een welvarend land als Nederland.

Maar de verhalen hier en elders over de ellende tijdens de maandelijkse ongemakken bij de dames bevestigen dit hiaat…
  zaterdag 23 december 2023 @ 11:18:50 #77
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_211715073
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2023 11:13 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Je reageerde in een discussie over menstruatiecups met de opmerking dat alle mensen vieze handen vervelend vinden en dat probleem hebben.
Daarna ging je backtracken en het hebben over bloedverdunners en poephanden.
En toen ging dat opeens alleen over jezelf en had je het ‘veel voorkomend’ stuk niet gezegd.

Vind ik… bijzonder, hoe een boodschap zo in een paar zinnen kan veranderen.

Groetjes, Karen
Volgens mij begon het al met mijn opmerking dat Tampons en Maandverband door vrouwen gebruikt worden, als referentie aan JK Rowling.
pi_211715148
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_211715161
Hoi Hoi :W
Viezigheid alom hier hoor *G* *O* :W >:)
pi_211715164
Wat kut Cat en Fles van jullie nietnaarkerstmarkt kunnen -O-
pi_211715205
Ja, jammer. Dit jaar is meteorologisch gezien gewoon een rampjaar in Nederland. Nou ja, mijn vakantie Schotland viel ook al in het water. Volgend jaar beter :) Slechter dan dit kan echt niet. Toch? :')
  zaterdag 23 december 2023 @ 11:35:06 #82
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211715208
quote:
Gelukkig plaats je geen promo van 'Creatief met kurk'…

Vanmorgen vanaf 7.30u al Amsterdam in de rondte wezen crossen om de bestellingen en andere kerstzooi op te halen.
Vlees bij de horeca slager, brood bij de verse bakker, zure uitjes, augurken, leverworst, zuurkool én mierikswortel bij zuurlegende De Leeuw (toch lekkerder dan Kesbeke…) en bij de schijnbaar op omvallen staande Makro nog even wat flesjes PX sherry weggehaald, voordat dat niet meer kan…
pi_211715249
Ik heb alles in huis behalve Panadol , Paracetamol, ibuprofen en witte kruis :p
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_211715316
@MadMaster De makro om? lokaal of landelijk?

Paracetamol staat inderdaad op lijstje van MnX, die moest toch de deur uit voor radio, en zwarte broek bij naaiatelier.
Oh ja, de storm paraplu’s zijn blij ontvangen! En alle andere dankjewel pakketten en mooie woorden.

Zelf hoef ik deur niet uit. Ben op mijn gemakkie bezig in de keuken.
Nu even pauze.

Wat jammer voor Cat en dr.Flash : geen kerstmarktuitje ~:)
pi_211715363
@Blues Zijn Alle verzamelenveloppen nu binnen? Was het een verrassing voor golfer met fok kaarten? (Kleine lettertjes: of wistie ervan?) >:O

P.S. volgens mij kan ik geen kleine lettertjes op de ipad. Toch!?

P.S. 2 En virtueel 😘
pi_211715364
Hier weer het hele ochtendritueel achter de rug incl. extra wondzorg 2x (1x door mij, 1x door BZ, nogmaals _O_ voor hen O+ )
g ligt voor pampus op de bank na alles.

Ik aan koffie na brunch, wachten op wasje om op te hangen en zo de auto in voor nog wat boodschappen en apotheek uit de muur.

BZ belt me ook nog ivm verbandmateriaal, als ze dat in voorraad op kantoor hebben hoef ik niet naar kruidvat om zelf te kopen.
Kunnen inmiddels zelf wel een handeltje beginnen in de meest uiteenlopende verbanden/plakdingesen/leukoplakmateriaal/stomazakken. (van die laatste krijgt ie straks hopelijk iets huidvriendelijkere, kleinere en in de toekomst zelfs 'op maat geknipte'. Scheelt weer knippen! )

Overigens Leintje: de 2 delige worden volgens de stomavpk niet meer gebruikt :?
pi_211715374
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2023 11:52 schreef AnneX het volgende:
@:Blues Zijn Alle verzamelenveloppen nu binnen? Was het een verrassing voor golfer met fok kaarten? (Kleine lettertjes: of wistie ervan?) >:O
Nee er zweven nog steeds heel veel enveloppen en kaarten bij postnl.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_211715401
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 11:53 schreef Blues het volgende:

[..]
Nee er zweven nog steeds heel veel enveloppen en kaarten bij postnl.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, bij het ontslag kon je niet aanvoeren, dat er nog Veel Post werd verwacht. Niet echt een argument. O~)
“Hou hem maar!”

Affijn, verder met cranberries door een zeef wrijven.
  zaterdag 23 december 2023 @ 11:59:28 #89
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211715415
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2023 11:47 schreef AnneX het volgende:
@:MadMaster De makro om? lokaal of landelijk?
Ik papegaai na wat in dit topic gesteld wordt: CUL / Makro holt achteruit

Maar het zou mij niets verbazen.
Was er al een tijdje niet geweest en in de vestiging in Amsterdam/Duivendrecht vanmorgen was het een redelijk armoedig zooitje qua aanbod, ondanks de drukte…
pi_211715445
Ik ga dadelijk ook maar eens aan de slag met de (vegan) tiramisu voor morgen :9.
  zaterdag 23 december 2023 @ 12:05:41 #91
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_211715454
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 december 2023 10:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Natuurlijk gaan @:Cat-astrophe en ik niet naar de kerstmarkt in Dortmund vandaag. Letterlijk elk onderdeel valt in het water. De treinreis erheen (en zelfs al lukt dat, moet je nog terug). Het weer wordt daar nog veel slechter dan hier, het hotel mailde al dat bar, restaurant en zwembad gesloten zijn (maar eens zien of ik nog wat geld terugkrijg) en ongeveer alle andere dingen die ik daar had willen doen waren al doorgestreept of worden dat nu alsnog. Het enige dat vrij zeker normaal door had kunnen gaan was de trein naar Enschede. Nou ja. Sta je daar weetje :{

Dus nee. Lekker thuis en darts kijken *O*
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 december 2023 10:36 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
*boks*

Al wordt het hier vandaag op het gemakje piano in kerk droppen ipv morgen in haast.
En alsnog vandaag @:sarabi biertjes ontvangen *O*

Tevens Sissi marathon O+
Balen zeg.. -O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Whiskers2009 op 23-12-2023 12:12:48 ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 23 december 2023 @ 12:10:54 #92
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211715510
Ondertussen komen hier de diverse onderdelen van de nieuwe badkamer binnen en wordt daardoor de kerstsfeer teniet gedaan door allerlei gigantische kartonnen verpakkingen die we nu noodgedwongen overal beneden moeten stallen.
De badkamer is namelijk ook beneden, dus om alles nu eerst naar boven te zeulen en straks weer naar beneden is niet echt een optie.
En de helft is nog niet binnen, maar komt gelukkig pas begin volgend jaar…

Bij een volgende verbouwing doen we dat maar niet meer in deze periode van het jaar… :P
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 december 2023 @ 12:11:37 #93
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_211715521
Vanmorgen nu ook een de Sligro in Haarlem van binnen gezien. Kende alleen maar Amsterdam :P. Amsterdam is een fijnere vestiging.
Ben qua boodschappen wel klaar.

Lunchen en de sportschool in. :)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_211715522
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2023 12:05 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
[..]
Balem zeg.. -O-
Ach, valt wel mee. Doorgaan was erger geworden denk ik. Had sowieso meer geld gekost.

Jouw kerstdiner was ook geen succes las ik -O-
  zaterdag 23 december 2023 @ 12:18:48 #95
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_211715601
quote:
15s.gif Op zaterdag 23 december 2023 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ach, valt wel mee. Doorgaan was erger geworden denk ik. Had sowieso meer geld gekost.

Jouw kerstdiner was ook geen succes las ik -O-
Nou ja, je Schotland-uitje was ook al in het water gevallen nog niet zo lang geleden, zoals je zelf al opmerkte. En ook hierop had je je ongetwijfeld verheugd.

Verder heb je natuurlijk gelijk, beter annuleren dan stranden en/of wegregenen etc.

Ja, erg jammer dat we het kerstdiner/feest + overnachting hebben gemist. Maar gelukkig waren we gisteren wel samen, en de rest vd kerst zijn we dat ook. Het zag er namelijk even naar uit dat samen kerst vieren ook niet door zou gaan.
pi_211715615
Nou da's wel weer fijn dan :)

Ach ja, ik vermaak me ook wel verder hoor :s)
  zaterdag 23 december 2023 @ 12:22:37 #97
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_211715648
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 december 2023 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou da's wel weer fijn dan :)

Ach ja, ik vermaak me ook wel verder hoor :s)
Zeker!

Gelukkig is er (o.a.) het wereldkampioenschap darts *O*
Alnog veel plezier en fijne dagen gewenst! 🎄✨️☃️
pi_211715659
Goedemorgen :W
pi_211715669
Ik wens hier ook iedereen fijne dagen ~:)
pi_211715671
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 12:23 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen :W
ahum :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')