Dat probleem hebben transmannen ook (nog even los van dat een herentoilet vaak überhaupt geen prullenbak heeft)quote:Op zaterdag 23 december 2023 09:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af.
Verder ben ik groot voorstander van genderneutrale toiletten, maar ik zou het zelf wel enorm belemmerend vinden om met mogelijk opvallend vieze handen naar een wasbak te moeten lopen. Ik duik op kantoor het invalidentoilet in.
Ik heb nooit zo'n vieze handen gehad met cup. Maar wil m wel graag direct kunnen spoelen, hou niet van droog in.quote:Op zaterdag 23 december 2023 09:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af.
Verder ben ik groot voorstander van genderneutrale toiletten, maar ik zou het zelf wel enorm belemmerend vinden om met mogelijk opvallend vieze handen naar een wasbak te moeten lopen. Ik duik op kantoor het invalidentoilet in.
Volgens mij hebben alle mensen dat probleem met vieze handen.quote:Op zaterdag 23 december 2023 09:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat probleem hebben transmannen ook (nog even los van dat een herentoilet vaak überhaupt geen prullenbak heeft)
True, dat wordt klooien met waterflesjes ben ik bang. Ik hebber nu trouwens eentje met een magnetronsteriliseerbakje, zoveel handiger dan een pannetjequote:Op zaterdag 23 december 2023 09:06 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dit.
Maar 1 keer kopen, minder afval.
Alleen hoe houden die mensen hem schoon?
Tevens
Novasure?
Will je ons graag vertellen over de keren dat je met bloederige handen een wc-hokje uitkwam om ze in het openbaar te wassen?quote:Op zaterdag 23 december 2023 10:05 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Volgens mij hebben alle mensen dat probleem met vieze handen.
*boks*quote:Op zaterdag 23 december 2023 10:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Natuurlijk gaan @:Cat-astrophe en ik niet naar de kerstmarkt in Dortmund vandaag. Letterlijk elk onderdeel valt in het water. De treinreis erheen (en zelfs al lukt dat, moet je nog terug). Het weer wordt daar nog veel slechter dan hier, het hotel mailde al dat bar, restaurant en zwembad gesloten zijn (maar eens zien of ik nog wat geld terugkrijg) en ongeveer alle andere dingen die ik daar had willen doen waren al doorgestreept of worden dat nu alsnog. Het enige dat vrij zeker normaal door had kunnen gaan was de trein naar Enschede. Nou ja. Sta je daar weetje![]()
Dus nee. Lekker thuis en darts kijken
Ja, ik ben ook om zulke dingen echt voorstander van genderneutrale toiletten, maar dan niet de herenstandaard qua toilet. Wat nu ook al lastig is, want de in het wc-hok-hangende prullenbak staat ook gewoon niet in de tekening van de architect (of de eisenlijst) en dat vrouwen dan maar gewoon een extra krap hok hebben is hun probleem.quote:Op zaterdag 23 december 2023 09:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat probleem hebben transmannen ook (nog even los van dat een herentoilet vaak überhaupt geen prullenbak heeft)
Met bloedverdunners heb je dat probleem ook als man, nog ff afgezien van poep aan je vingers door kut WC papierquote:Op zaterdag 23 december 2023 10:27 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Will je ons graag vertellen over de keren dat je met bloederige handen een wc-hokje uitkwam om ze in het openbaar te wassen?
Awwwwquote:
Als je zulke bloederige aambeien hebt of bloedt uit je plasbuis zou ik echt naar de dokter gaanquote:Op zaterdag 23 december 2023 10:38 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Met bloedverdunners heb je dat probleem ook als man, nog ff afgezien van poep aan je vingers door kut WC papier
Ik spreek niet van aambeien.quote:Op zaterdag 23 december 2023 10:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Als je zulke bloederige aambeien hebt of bloedt uit je plasbuis zou ik echt naar de dokter gaan
En… schat het papier in en leer fatsoenlijk afvegen. Helpt ook om je aambeien niet telkens open te stoten.
quote:Op zaterdag 23 december 2023 10:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Awwww![]()
Ik had vroegah echt een crush op Romy Schneider![]()
Awwwquote:Op zaterdag 23 december 2023 10:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Awwww![]()
Ik had vroegah echt een crush op Romy Schneider![]()
Meer glijmiddel dan.quote:Op zaterdag 23 december 2023 10:43 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik spreek niet van aambeien.
Ik wandelde deze week met een mannelijke kennis een gender neutraal toilet in.quote:Op zaterdag 23 december 2023 10:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook om zulke dingen echt voorstander van genderneutrale toiletten, maar dan niet de herenstandaard qua toilet. Wat nu ook al lastig is, want de in het wc-hok-hangende prullenbak staat ook gewoon niet in de tekening van de architect (of de eisenlijst) en dat vrouwen dan maar gewoon een extra krap hok hebben is hun probleem.
Net zo hilarisch als jouw opmerking over een mij onbekend maar blijkbaar bestaand en veel voorkomend probleem van mannen die besmeurd met bloed en/of poep uit het toilet komen.quote:
Ik vergeet dat stomme pannetje steedsquote:Op zaterdag 23 december 2023 10:25 schreef Vanyel het volgende:
Hoezo handiger dan? Is toch allebei water ergens in en aanzetten?
Ik ontken alles…quote:Op zaterdag 23 december 2023 10:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Net zo hilarisch als jouw opmerking over een mij onbekend maar blijkbaar bestaand en veel voorkomend probleem van mannen die besmeurd met bloed en/of poep uit het toilet komen.
Jamaar…. Zo houd je de andere 50% van de wereld onwetend, en worden de herentoiletten nooit aan jullie behoeften aangepastquote:
Vuile slet!quote:Op zaterdag 23 december 2023 10:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
[..]
Awww![]()
Ze papt nu aan met de broer van de keizer.
Waar heb ik gezegd dat het veel voorkomend is? Ik heb het over mijzelf, en waarom reageer je "Karin"? Wil je mijn manager spreken?quote:Op zaterdag 23 december 2023 10:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Net zo hilarisch als jouw opmerking over een mij onbekend maar blijkbaar bestaand en veel voorkomend probleem van mannen die besmeurd met bloed en/of poep uit het toilet komen.
Je reageerde in een discussie over menstruatiecups met de opmerking dat alle mensen vieze handen vervelend vinden en dat probleem hebben.quote:Op zaterdag 23 december 2023 11:08 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Waar heb ik gezegd dat het veel voorkomend is? Ik heb het over mijzelf, en waarom reageer je "Karin"? Wil je mijn manager spreken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |