abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211714588
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 december 2023 10:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
Tevens Sissi marathon O+
Awwww O+

Ik had vroegah echt een crush op Romy Schneider :') _O-
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_211714631
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 10:38 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Met bloedverdunners heb je dat probleem ook als man, nog ff afgezien van poep aan je vingers door kut WC papier
Als je zulke bloederige aambeien hebt of bloedt uit je plasbuis zou ik echt naar de dokter gaan :o

En… schat het papier in en leer fatsoenlijk afvegen. Helpt ook om je aambeien niet telkens open te stoten.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 23 december 2023 @ 10:43:02 #63
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_211714647
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2023 10:42 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Als je zulke bloederige aambeien hebt of bloedt uit je plasbuis zou ik echt naar de dokter gaan :o

En… schat het papier in en leer fatsoenlijk afvegen. Helpt ook om je aambeien niet telkens open te stoten.
Ik spreek niet van aambeien.
pi_211714649
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 december 2023 10:39 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Awwww O+

quote:
10s.gif Op zaterdag 23 december 2023 10:39 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Awwww O+

Awww O+

Ze papt nu aan met de broer van de keizer.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_211714655
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 10:43 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Ik spreek niet van aambeien.
Meer glijmiddel dan.
pi_211714699
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 december 2023 10:37 schreef sigme het volgende:

[..]
Ja, ik ben ook om zulke dingen echt voorstander van genderneutrale toiletten, maar dan niet de herenstandaard qua toilet. Wat nu ook al lastig is, want de in het wc-hok-hangende prullenbak staat ook gewoon niet in de tekening van de architect (of de eisenlijst) en dat vrouwen dan maar gewoon een extra krap hok hebben is hun probleem.
Ik wandelde deze week met een mannelijke kennis een gender neutraal toilet in.
We hadden beiden wat plaatsvervangende ongemakkelijkheid toen bleek dat er hokjes én pisbakken waren. Bakken wel om een hoekje, maar toch. Het was een aparte verrassing, zeg maar en we waren snel uitgepraat _O-
  zaterdag 23 december 2023 @ 10:51:18 #67
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_211714747
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2023 10:43 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Meer glijmiddel dan.
Hilarisch
pi_211714839
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 10:51 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Hilarisch
Net zo hilarisch als jouw opmerking over een mij onbekend maar blijkbaar bestaand en veel voorkomend probleem van mannen die besmeurd met bloed en/of poep uit het toilet komen.
pi_211714843
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2023 10:25 schreef Vanyel het volgende:
Hoezo handiger dan? Is toch allebei water ergens in en aanzetten?
Ik vergeet dat stomme pannetje steeds :')
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zaterdag 23 december 2023 @ 10:57:59 #70
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211714859
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2023 10:57 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Net zo hilarisch als jouw opmerking over een mij onbekend maar blijkbaar bestaand en veel voorkomend probleem van mannen die besmeurd met bloed en/of poep uit het toilet komen.
Ik ontken alles… :{w
pi_211714879
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 december 2023 10:57 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ik ontken alles… :{w
Jamaar…. Zo houd je de andere 50% van de wereld onwetend, en worden de herentoiletten nooit aan jullie behoeften aangepast :D :'(
pi_211714885
Gisteren hele dag sauna gedaan, met cup. Wat een fantastische oplossing is dat toch.

Sauna was heerlijk O+
pi_211714957
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2023 10:43 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
[..]
Awww O+

Ze papt nu aan met de broer van de keizer.
Vuile slet!
  zaterdag 23 december 2023 @ 11:08:07 #74
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_211714967
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2023 10:57 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Waar heb ik gezegd dat het veel voorkomend is? Ik heb het over mijzelf, en waarom reageer je "Karin"? Wil je mijn manager spreken?
pi_211715027
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 11:08 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Waar heb ik gezegd dat het veel voorkomend is? Ik heb het over mijzelf, en waarom reageer je "Karin"? Wil je mijn manager spreken?
Je reageerde in een discussie over menstruatiecups met de opmerking dat alle mensen vieze handen vervelend vinden en dat probleem hebben.
Daarna ging je backtracken en het hebben over bloedverdunners en poephanden.
En toen ging dat opeens alleen over jezelf en had je het ‘veel voorkomend’ stuk niet gezegd.

Vind ik… bijzonder, hoe een boodschap zo in een paar zinnen kan veranderen.

Groetjes, Karen
  zaterdag 23 december 2023 @ 11:17:04 #76
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211715056
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2023 10:59 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Jamaar…. Zo houd je de andere 50% van de wereld onwetend, en worden de herentoiletten nooit aan jullie behoeften aangepast :D :'(
De enige behoefte die ik heb laat ik juist achter in het toilet…

We hebben laatst bij het boodschappen doen bij Picnic wel menstruatie gerelateerde kerstpakketten gedoneerd. Dat dat een te kiezen optie was, vond ik eigenlijk al gênant voor een welvarend land als Nederland.

Maar de verhalen hier en elders over de ellende tijdens de maandelijkse ongemakken bij de dames bevestigen dit hiaat…
  zaterdag 23 december 2023 @ 11:18:50 #77
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_211715073
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2023 11:13 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Je reageerde in een discussie over menstruatiecups met de opmerking dat alle mensen vieze handen vervelend vinden en dat probleem hebben.
Daarna ging je backtracken en het hebben over bloedverdunners en poephanden.
En toen ging dat opeens alleen over jezelf en had je het ‘veel voorkomend’ stuk niet gezegd.

Vind ik… bijzonder, hoe een boodschap zo in een paar zinnen kan veranderen.

Groetjes, Karen
Volgens mij begon het al met mijn opmerking dat Tampons en Maandverband door vrouwen gebruikt worden, als referentie aan JK Rowling.
pi_211715148
pi_211715161
Hoi Hoi :W
Viezigheid alom hier hoor *G* *O* :W >:)
pi_211715164
Wat kut Cat en Fles van jullie nietnaarkerstmarkt kunnen -O-
pi_211715205
Ja, jammer. Dit jaar is meteorologisch gezien gewoon een rampjaar in Nederland. Nou ja, mijn vakantie Schotland viel ook al in het water. Volgend jaar beter :) Slechter dan dit kan echt niet. Toch? :')
  zaterdag 23 december 2023 @ 11:35:06 #82
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211715208
quote:
Gelukkig plaats je geen promo van 'Creatief met kurk'…

Vanmorgen vanaf 7.30u al Amsterdam in de rondte wezen crossen om de bestellingen en andere kerstzooi op te halen.
Vlees bij de horeca slager, brood bij de verse bakker, zure uitjes, augurken, leverworst, zuurkool én mierikswortel bij zuurlegende De Leeuw (toch lekkerder dan Kesbeke…) en bij de schijnbaar op omvallen staande Makro nog even wat flesjes PX sherry weggehaald, voordat dat niet meer kan…
pi_211715249
Ik heb alles in huis behalve Panadol , Paracetamol, ibuprofen en witte kruis :p
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_211715316
@MadMaster De makro om? lokaal of landelijk?

Paracetamol staat inderdaad op lijstje van MnX, die moest toch de deur uit voor radio, en zwarte broek bij naaiatelier.
Oh ja, de storm paraplu’s zijn blij ontvangen! En alle andere dankjewel pakketten en mooie woorden.

Zelf hoef ik deur niet uit. Ben op mijn gemakkie bezig in de keuken.
Nu even pauze.

Wat jammer voor Cat en dr.Flash : geen kerstmarktuitje ~:)
pi_211715363
@Blues Zijn Alle verzamelenveloppen nu binnen? Was het een verrassing voor golfer met fok kaarten? (Kleine lettertjes: of wistie ervan?) >:O

P.S. volgens mij kan ik geen kleine lettertjes op de ipad. Toch!?

P.S. 2 En virtueel 😘
pi_211715364
Hier weer het hele ochtendritueel achter de rug incl. extra wondzorg 2x (1x door mij, 1x door BZ, nogmaals _O_ voor hen O+ )
g ligt voor pampus op de bank na alles.

Ik aan koffie na brunch, wachten op wasje om op te hangen en zo de auto in voor nog wat boodschappen en apotheek uit de muur.

BZ belt me ook nog ivm verbandmateriaal, als ze dat in voorraad op kantoor hebben hoef ik niet naar kruidvat om zelf te kopen.
Kunnen inmiddels zelf wel een handeltje beginnen in de meest uiteenlopende verbanden/plakdingesen/leukoplakmateriaal/stomazakken. (van die laatste krijgt ie straks hopelijk iets huidvriendelijkere, kleinere en in de toekomst zelfs 'op maat geknipte'. Scheelt weer knippen! )

Overigens Leintje: de 2 delige worden volgens de stomavpk niet meer gebruikt :?
pi_211715374
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2023 11:52 schreef AnneX het volgende:
@:Blues Zijn Alle verzamelenveloppen nu binnen? Was het een verrassing voor golfer met fok kaarten? (Kleine lettertjes: of wistie ervan?) >:O
Nee er zweven nog steeds heel veel enveloppen en kaarten bij postnl.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_211715401
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 11:53 schreef Blues het volgende:

[..]
Nee er zweven nog steeds heel veel enveloppen en kaarten bij postnl.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, bij het ontslag kon je niet aanvoeren, dat er nog Veel Post werd verwacht. Niet echt een argument. O~)
“Hou hem maar!”

Affijn, verder met cranberries door een zeef wrijven.
  zaterdag 23 december 2023 @ 11:59:28 #89
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211715415
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2023 11:47 schreef AnneX het volgende:
@:MadMaster De makro om? lokaal of landelijk?
Ik papegaai na wat in dit topic gesteld wordt: CUL / Makro holt achteruit

Maar het zou mij niets verbazen.
Was er al een tijdje niet geweest en in de vestiging in Amsterdam/Duivendrecht vanmorgen was het een redelijk armoedig zooitje qua aanbod, ondanks de drukte…
pi_211715445
Ik ga dadelijk ook maar eens aan de slag met de (vegan) tiramisu voor morgen :9.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')