Awwwwquote:
Als je zulke bloederige aambeien hebt of bloedt uit je plasbuis zou ik echt naar de dokter gaanquote:Op zaterdag 23 december 2023 10:38 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Met bloedverdunners heb je dat probleem ook als man, nog ff afgezien van poep aan je vingers door kut WC papier
Ik spreek niet van aambeien.quote:Op zaterdag 23 december 2023 10:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Als je zulke bloederige aambeien hebt of bloedt uit je plasbuis zou ik echt naar de dokter gaan
En… schat het papier in en leer fatsoenlijk afvegen. Helpt ook om je aambeien niet telkens open te stoten.
quote:Op zaterdag 23 december 2023 10:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Awwww![]()
Ik had vroegah echt een crush op Romy Schneider![]()
Awwwquote:Op zaterdag 23 december 2023 10:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Awwww![]()
Ik had vroegah echt een crush op Romy Schneider![]()
Meer glijmiddel dan.quote:Op zaterdag 23 december 2023 10:43 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik spreek niet van aambeien.
Ik wandelde deze week met een mannelijke kennis een gender neutraal toilet in.quote:Op zaterdag 23 december 2023 10:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook om zulke dingen echt voorstander van genderneutrale toiletten, maar dan niet de herenstandaard qua toilet. Wat nu ook al lastig is, want de in het wc-hok-hangende prullenbak staat ook gewoon niet in de tekening van de architect (of de eisenlijst) en dat vrouwen dan maar gewoon een extra krap hok hebben is hun probleem.
Net zo hilarisch als jouw opmerking over een mij onbekend maar blijkbaar bestaand en veel voorkomend probleem van mannen die besmeurd met bloed en/of poep uit het toilet komen.quote:
Ik vergeet dat stomme pannetje steedsquote:Op zaterdag 23 december 2023 10:25 schreef Vanyel het volgende:
Hoezo handiger dan? Is toch allebei water ergens in en aanzetten?
Ik ontken alles…quote:Op zaterdag 23 december 2023 10:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Net zo hilarisch als jouw opmerking over een mij onbekend maar blijkbaar bestaand en veel voorkomend probleem van mannen die besmeurd met bloed en/of poep uit het toilet komen.
Jamaar…. Zo houd je de andere 50% van de wereld onwetend, en worden de herentoiletten nooit aan jullie behoeften aangepastquote:
Vuile slet!quote:Op zaterdag 23 december 2023 10:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
[..]
Awww![]()
Ze papt nu aan met de broer van de keizer.
Waar heb ik gezegd dat het veel voorkomend is? Ik heb het over mijzelf, en waarom reageer je "Karin"? Wil je mijn manager spreken?quote:Op zaterdag 23 december 2023 10:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Net zo hilarisch als jouw opmerking over een mij onbekend maar blijkbaar bestaand en veel voorkomend probleem van mannen die besmeurd met bloed en/of poep uit het toilet komen.
Je reageerde in een discussie over menstruatiecups met de opmerking dat alle mensen vieze handen vervelend vinden en dat probleem hebben.quote:Op zaterdag 23 december 2023 11:08 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Waar heb ik gezegd dat het veel voorkomend is? Ik heb het over mijzelf, en waarom reageer je "Karin"? Wil je mijn manager spreken?
De enige behoefte die ik heb laat ik juist achter in het toilet…quote:Op zaterdag 23 december 2023 10:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jamaar…. Zo houd je de andere 50% van de wereld onwetend, en worden de herentoiletten nooit aan jullie behoeften aangepast![]()
Volgens mij begon het al met mijn opmerking dat Tampons en Maandverband door vrouwen gebruikt worden, als referentie aan JK Rowling.quote:Op zaterdag 23 december 2023 11:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Je reageerde in een discussie over menstruatiecups met de opmerking dat alle mensen vieze handen vervelend vinden en dat probleem hebben.
Daarna ging je backtracken en het hebben over bloedverdunners en poephanden.
En toen ging dat opeens alleen over jezelf en had je het ‘veel voorkomend’ stuk niet gezegd.
Vind ik… bijzonder, hoe een boodschap zo in een paar zinnen kan veranderen.
Groetjes, Karen
Gelukkig plaats je geen promo van 'Creatief met kurk'…quote:
Nee er zweven nog steeds heel veel enveloppen en kaarten bij postnl.quote:Op zaterdag 23 december 2023 11:52 schreef AnneX het volgende:
@:Blues Zijn Alle verzamelenveloppen nu binnen? Was het een verrassing voor golfer met fok kaarten? (Kleine lettertjes: of wistie ervan?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 december 2023 11:53 schreef Blues het volgende:
[..]
Nee er zweven nog steeds heel veel enveloppen en kaarten bij postnl.Tja, bij het ontslag kon je niet aanvoeren, dat er nog Veel Post werd verwacht. Niet echt een argument.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
“Hou hem maar!”
Affijn, verder met cranberries door een zeef wrijven.
Ik papegaai na wat in dit topic gesteld wordt: CUL / Makro holt achteruitquote:Op zaterdag 23 december 2023 11:47 schreef AnneX het volgende:
@:MadMaster De makro om? lokaal of landelijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |