Makro moet meteen zijn bestelling betalen anders krijgen ze niks meer. Inside information.quote:Op vrijdag 22 december 2023 11:53 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik was deze week weer even bij de Makro in Duiven. Wat me opviel is hoe het assortiment daar achteruit rent. Nauwelijks tot geen goede wijn meer te vinden, assortiment likeuren is sterk uitgedund. Vlees is een stuk minder geworden
Meer mensen die dit opgevallen is?
FTFYquote:Op vrijdag 22 december 2023 13:12 schreef Harvest89 het volgende:
Verkapt "kijk mij als 'ondernemer' eens bij de groothandel shoppen" topic.
Kom ik ook liever, de vestiging in Apeldoorn heeft goed vlees en wildquote:Op vrijdag 22 december 2023 13:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Oh dat wist ik niet, ga zo wat halen, dan maar naar de Hanos.
Verklaard een hoopquote:Op vrijdag 22 december 2023 13:15 schreef halfway het volgende:
[..]
Makro moet meteen zijn bestelling betalen anders krijgen ze niks meer. Inside information.
Dit dus, en als je iets niet kan vinden lopen ze ff met je mee.quote:Op vrijdag 22 december 2023 14:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Bij Hanos, liet ik vorige keer wat liggen, kreeg een telefoontje en een creditfactuur
En net stond er iemand voor me in de rij, meneer loop maar mee ik laat een nieuwe kassa voor u opnemen.
Daar hebben ze klant is koning wel begrepen
Het is niet goedkoop maar je komt met een goed gevoel weer thuis.quote:Op vrijdag 22 december 2023 16:44 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Dit dus, en als je iets niet kan vinden lopen ze ff met je mee.
Vriendelijk en klantgericht personeel, slagers die van hun vak houden en lyrisch worden van een gemarmerde steak, als je geit besteld het helemaal leuk vinden, poeliers die van hun vak houden, kaashelden etc.
Metro is hier niet in de buurt, Dichtsbijzijnde is dik uur rijden zonder files dus kom daar zelden. Zijn veel ruimer geassorteerd dan de Makro in Duiven, maar ook die maken al jaren enorme verliezen.quote:Op vrijdag 22 december 2023 13:42 schreef Erasmus het volgende:
Ik ben alleen bekend met de groothandels in Rotterdam e.o. (Makro, Sligro, Zegro), maar hoe verhoudt Makro zich tot de Metro in Duitsland? Of zijn de issues daar identiek?
De Sligro is niet gelijk aan de Hanos, maar heeft wel uitstekende producten, ook op de versafdelingen.quote:Op vrijdag 22 december 2023 16:48 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Sligro in NL vind ik meer wat voor de frituurhoreca, en dan kan ik beter naar de Aldi gaan.
Ik ken eerlijk gezegd alleen de Sligro in Apeldoorn, en de Aldi heeft uitstekende producten.quote:Op vrijdag 22 december 2023 16:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De Sligro is niet gelijk aan de Hanos, maar heeft wel uitstekende producten, ook op de versafdelingen.
Ze afschilderen als de Aldi is absurd. Maar dat weet je zelf vast ook wel…
In dat geval: Als ik jou was zou ik voortaan alle boodschappen bij de Aldi doen...quote:Op vrijdag 22 december 2023 18:05 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik ken eerlijk gezegd alleen de Sligro in Apeldoorn, en de Aldi heeft uitstekende producten.
Vlees koop ik liever bij de Horecaslager, en groente/fruit/aardappels direct bij de boer of op boerenmarkt. En ja, ik kom ook regelmatig bij Aldi-Sued, hebben veel bioproducten.quote:Op vrijdag 22 december 2023 18:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In dat geval: Als ik jou was zou ik voortaan alle boodschappen bij de Aldi doen...
Okay, dan was Apeldoorn duidelijk het stiefkind onder de Sligro'squote:Op vrijdag 22 december 2023 18:08 schreef Kanaroe het volgende:
Ik ga graag naar de Sligro, die hier in de buurt (Tilburg), vis, vlees, groente is top. Ze hebben zelfs, heel zielug, verse kreeften ronddobberen. En heel veel drank ook.
Makro ben ik al jaren niet meer geweest.
Hanos ken ik alleen van naam want heb alleen hun bezorgingen/leveringen aan de zaak meegemaakt, maar de B2C-discounters hebben inderdaad hedendaags gewoon een uitstekend assortiment en van hoge kwaliteit, zowel in D als in NL.quote:Op vrijdag 22 december 2023 18:05 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
en de Aldi heeft uitstekende producten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |