Ik ga deze maken https://deliciousmagazine(...)rijncreme-stoofpeer/quote:Op zaterdag 23 december 2023 15:53 schreef AnneX het volgende:
[..]
Je las toch ook ‘curd’![]()
Wat voor mousse. Idem curd? Gaat dat in de soezen?
Nu theepauze en de lemon tiramisu staat in de koelkast. Restant curd mix in een bakje.
Naast het restant cranberrie curd in een bakje.
Hierna aan de dadels. Denk dat ik het toch in de muffin vorm doe.
https://www.bbcgoodfood.c(...)ticky-toffee-pudding
Oh en de rode tulpen zijn bezorgd bij de gastvrouw. 🌷
Uh, soms.quote:Op zaterdag 23 december 2023 16:29 schreef Blues het volgende:
[..]
Is W. ook een coll eigenlijk?
#aagje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Nee niet eens rechtstreeks, maar ik heb het somehow voortdurend zó koud nu, van binnenuit.quote:Op zaterdag 23 december 2023 16:38 schreef Blues het volgende:
[..]
Door pieker?![]()
Ik stop dan vaak een podcast in m'n oor, dan lullen ze me zo in slaap en is de pieker weg.
Somehow voortdurend zo koud +1quote:Op zaterdag 23 december 2023 17:27 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee niet eens rechtstreeks, maar ik heb het somehow voortdurend zó koud nu, van binnenuit.
Krijgt alleen Mrs V opgewarmd, zelfs de elektrische deken kan er niet tegenop.
Mrs Vquote:Op zaterdag 23 december 2023 17:27 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee niet eens rechtstreeks, maar ik heb het somehow voortdurend zó koud nu, van binnenuit.
Krijgt alleen Mrs V opgewarmd, zelfs de elektrische deken kan er niet tegenop.
OMG wat een vertragingquote:Op zaterdag 23 december 2023 17:39 schreef gcjoel het volgende:
Nog steeds in München![]()
![]()
We hadden rond 10 uur vanavond in christchurch moeten aankomen.
Door weersomstandigheden of andere redenen?quote:Op zaterdag 23 december 2023 17:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
We komen maar niet weg. Alternatieve vlucht werd geannuleerd. Nu proberen we het via Londen.
Weer zeggen ze nu. Gister personeel tekort. We zijn sinds gister 17.00 op luchthavensquote:Op zaterdag 23 december 2023 17:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Door weersomstandigheden of andere redenen?
Hoe lang ben je al onderweg?
Trying to steal my thunder?quote:
Wat ontzettend naar ditquote:Op zaterdag 23 december 2023 18:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Weer zeggen ze nu. Gister personeel tekort. We zijn sinds gister 17.00 op luchthavens
Noesquote:Op zaterdag 23 december 2023 17:39 schreef gcjoel het volgende:
Nog steeds in München![]()
![]()
We hadden rond 10 uur vanavond in christchurch moeten aankomen.
Holy Moly…quote:Op zaterdag 23 december 2023 18:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Weer zeggen ze nu. Gister personeel tekort. We zijn sinds gister 17.00 op luchthavens
We hebben nu zo'n kutvlucht met minimale overstap tijden dat ik het eigenlijk niet geloof.quote:Op zaterdag 23 december 2023 18:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Holy Moly…
Wat een shit show.
Hopelijk zijn jullie toch weer snel op pad.
Fingers crossed… 🤞🏻
Maar je bent dan iig onderweg?quote:Op zaterdag 23 december 2023 18:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
We hebben nu zo'n kutvlucht met minimale overstap tijden dat ik het eigenlijk niet geloof.
Mja Londen is wel verder terug dus als we daar de overstap Singapore halen, dan zijn we echt onderweg.quote:
Au is wel een redelijk prominente sensatie peri- en postpartum ja.quote:
Dat is ook wel een klusje! Klinkt goedquote:Op zaterdag 23 december 2023 16:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik ga deze maken https://deliciousmagazine(...)rijncreme-stoofpeer/
Maar dan met sinaasappelcurd door de room (tip van een FOK!ster)
Neefje en ik verzorgen het dessert bij het familiediner. Hij wil iets, wat ook hij lust én wat hij uitbundig kan versieren dus er komt ook chocolademousse.
Ik zorg voor de basis ingrediënten, hij voor de versiersels. Wordt vast hysterisch![]()
Tevens musicalkaartjes gekocht voor ‘onze’ lokale legendeMaar goed dat ik de wekker had gezet. Dag waarop wij konden was na een half uur uitverkocht.
Jasses! Wat een gedoe zeg!quote:Op zaterdag 23 december 2023 17:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
We komen maar niet weg. Alternatieve vlucht werd geannuleerd. Nu proberen we het via Londen.
Ik had het meer over het richten van je dorpquote:Op zaterdag 23 december 2023 18:46 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Au is wel een redelijk prominente sensatie peri- en postpartum ja.
Oh. Ik heb een beetje neglect voor domme autocorrectfouten merk ik.quote:Op zaterdag 23 december 2023 18:52 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik had het meer over het richten van je dorp
We duimen voor julliequote:Op zaterdag 23 december 2023 18:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
We hebben nu zo'n kutvlucht met minimale overstap tijden dat ik het eigenlijk niet geloof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |