abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 23 december 2023 @ 14:04:16 #126
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_211716513
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 december 2023 13:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Baptist :) en die hebben van alles, al heb ik er echt nul verstand van :)
Baptist O+ mooie zaak. Daarna even kijken bij AF?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_211716621
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2023 14:04 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Baptist O+ mooie zaak. Daarna even kijken bij AF?
Deze keer niet, vorige keer was het wel een duobezoek
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_211716680
Sarabibier binnen :Y)

Vanmiddag hopelijk nog lokaal musicalkaartjes scoren als de verkoop start (had ik anders moeten uitbesteden) en dan heb ik best een productief luie dag zo.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_211716711
Koffiepauze met de beste oliebol voorbij.
Cranberrie turd staat te koelen. Groentela uit de koelkast gehaald.
Dat geeft straks meer koelruimte.

Buurjongen getipt over Slagerij van Kampen en kamers zoeken in Delft.

Door met tiramisu met limoenen.
pi_211716771
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2023 14:16 schreef AnneX het volgende:
Koffiepauze met de beste oliebol voorbij.
Cranberrie turd staat te koelen. Groentela uit de koelkast gehaald.
Dat geeft straks meer koelruimte.

Buurjongen getipt over Slagerij van Kampen en kamers zoeken in Delft.

Door met tiramisu met limoenen.
Ik weet niet of ik daar het recept van wil :P

Goed bezig! Ik ga morgen aan de slag met mousse, curd en soezendeeg.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_211716843
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 december 2023 13:38 schreef sigme het volgende:

[..]
Nee, daarvoor prijs ik deze mevrouw aan:
https://www.youtube.com/@:HelloTUSHY

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O_

Ik heb sinds je er eerder deze week over begon al meer filmpjes over anussen bekeken dan ooit tevoren in mijn leven. Verhelderend! Vooral deze tweede video beantwoordt een vraag die ik altijd al gehad heb.
pi_211716896
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 december 2023 13:28 schreef sigme het volgende:

[..]
Als ik op iets stuit dat zich mobiel bidet noemt dan ben ik geïnteresseerd en onthoud ik moeiteloos een jaar dat ik dat gezien heb en waar en dat ik er nog eens in wil duiken. En dat doe ik dan dus ook daadwerkelijk :D

Als mij met regelmaat reclames worden opgedrongen voor spoelflesje voor het perineum, nét wat u wil hebben na uw bevalling, tsja, dan gaat de het ene oog en en het andere weer uit.

Zo zie je maar. Communicatie is best een lastig ding.
Ik deed dat met een leeg sportdrankflesje :')
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_211716962
Ik mocht uitslapen O+ en daarna deed de baby een megaslaap en poetste ik de badkamer, wc en koelkast en kreeg mijn kind een cursus dweilen. Toen sleepte ik iedereenmee naar de gitarenwinkel waar mijn twee oudste gezinsleden een kerstcadeau mochten uitzoeken. En toen deden we nog een rondje kersthysterie in het tuincentrum met 30% korting.

Ik kan hier wel aan wennen, in de aanloop naar kerst lekker in en rondom huis hangen.
pi_211716975
En ik wil graag nog de voorraadsaangebrokenverpakkingenkast opruimen.
pi_211717064
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 14:29 schreef Clubsoda het volgende:
Ik mocht uitslapen O+ en daarna deed de baby een megaslaap en poetste ik de badkamer, wc en koelkast en kreeg mijn kind een cursus dweilen. Toen sleepte ik iedereenmee naar de gitarenwinkel waar mijn twee oudste gezinsleden een kerstcadeau mochten uitzoeken. En toen deden we nog een rondje kersthysterie in het tuincentrum met 30% korting.

Ik kan hier wel aan wennen, in de aanloop naar kerst lekker in en rondom huis hangen.
Gitarenwinkel O+
Kunnen ze samen tokkelen *O*
pi_211717105
Ik zit nu ook eindelijk, alles gedaan. Alle boodschappen toch maar op de fiets met een extra rondje *O*
Wasjes gedaan, verbandmiddelen die binnenkwamen uitgezocht en verdeeld over stomakrat beneden en wondzorgtas boven.
Nieuwe stomazakjes niet geleverd :X
Gelukkig hebben we er nog 7 :o
pi_211717132
Vanavond eten we het 'spektakelstuk' :D vd appie met stoofpeertjes en gek aardappelen :9 :9
pi_211717190
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 14:25 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik deed dat met een leeg sportdrankflesje :')
Maatbeker

Niet het handigste ooit
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_211717383
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2023 14:45 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Maatbeker

Niet het handigste ooit
Dat flesje wel, met zo'n sportdorp kan je goed mikken :7
pi_211717398
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2023 14:33 schreef Blues het volgende:

[..]
Gitarenwinkel O+
Kunnen ze samen tokkelen *O*
Zo'n toffe winkel O+ er zijn ook al drie elektrische gitaren in huis maar ik luister liever naar akoestisch.
pi_211717415
Goedemiddag :*

Hier ook 'n dagje niks. E. is net thuis van'n dag extra werken maar dan wel de komende week vrij :o

Ik mag morgen een dienst werken vanuit huis van 17:30-03:00. Eerste kerstdag naar Brabant. Eerst het oude huis opleverklaar maken maar m'n schoonouders hebben al veel gedaan ook _O_ (op eigen initiatief want aan de ene kant voel ik me bezwaard maar het is wel echt heel fijn) daarna kerstdiner bij schoonzus. Tweede kerstdag naar mijn ouders. Woensdag werken en donderdag overdracht van het oude huis *O* en verder gewoon wat dagen werken en ook de nacht van O&N in BoZ werken, een na laatste keer daar gok ik :+
pi_211717523
Mijn vrije dag bestond tot nu toe uit wat boodschappen doen voor de verjaardag van W. vanavond en andere huishoudelijke shit. Vanavond dus feestje, morgen werken van 10:00 tot 14:00, massive kerstmiddag vieren, in mijn huis slapen, eerste kerstdag moeizame werkdag van 10:00 tot 17:00 en direct door naar mn ouders en vanaf daar weer naar W. om s nachts nog feestje af te breken en daar te slapen.

Tweede Kerstdag paar uur werken, eten en slapen bij zijn ouders en dan derde kerstdag met zn twee naar Hengelo die fucking kersthuisjes uit elkaar halen van 0800 tot 1700.

Topdagen
Sterkheidsbaas van alles.
pi_211718013
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2023 14:19 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ik weet niet of ik daar het recept van wil :P

Goed bezig! Ik ga morgen aan de slag met mousse, curd en soezendeeg.
Je las toch ook ‘curd’ O~)

Wat voor mousse. Idem curd? Gaat dat in de soezen?

Nu theepauze en de lemon tiramisu staat in de koelkast. Restant curd mix in een bakje.
Naast het restant cranberrie curd in een bakje.

Hierna aan de dadels. Denk dat ik het toch in de muffin vorm doe.
https://www.bbcgoodfood.c(...)ticky-toffee-pudding

Oh en de rode tulpen zijn bezorgd bij de gastvrouw. 🌷
pi_211718065
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 15:11 schreef Lonaa het volgende:
Mijn vrije dag bestond tot nu toe uit wat boodschappen doen voor de verjaardag van W. vanavond en andere huishoudelijke shit. Vanavond dus feestje, morgen werken van 10:00 tot 14:00, massive kerstmiddag vieren, in mijn huis slapen, eerste kerstdag moeizame werkdag van 10:00 tot 17:00 en direct door naar mn ouders en vanaf daar weer naar W. om s nachts nog feestje af te breken en daar te slapen.

Tweede Kerstdag paar uur werken, eten en slapen bij zijn ouders en dan derde kerstdag met zn twee naar Hengelo die fucking kersthuisjes uit elkaar halen van 0800 tot 1700.

Topdagen
En beseft W. het belang van de letter : *;
Klinkt als veel gezelligheid met feestjes en alcohol en ook nog uren maken. ~:)
pi_211718107
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 15:00 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Dat flesje wel, met zo'n sportdorp kan je goed mikken :7
Au
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_211718416
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 15:11 schreef Lonaa het volgende:

Topdagen
Is W. ook een coll eigenlijk?
#aagje
pi_211718431
Dat was een monsterhersteldut voor mij van ruim een uur :o :z
pi_211718443
Ik lig ik al anderhalf uur op de bank. Beetje jammer dat daarvan het daadwerkelijk slapen beperkt bleef tot een kwartier ofzo
pi_211718503
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2023 16:31 schreef Vanyel het volgende:
Ik lig ik al anderhalf uur op de bank. Beetje jammer dat daarvan het daadwerkelijk slapen beperkt bleef tot een kwartier ofzo
Door pieker? :*
Ik stop dan vaak een podcast in m'n oor, dan lullen ze me zo in slaap en is de pieker weg.
pi_211718574
Hele middag bier bezorgd. Daarna nog een paar biertjes gedronken op een kerstmarkt van een bevriende brouwerij O+ Nu wel tijd om echt iets te gaan eten anders gaat het fout :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')