Baptistquote:Op zaterdag 23 december 2023 13:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Baptisten die hebben van alles, al heb ik er echt nul verstand van
Deze keer niet, vorige keer was het wel een duobezoekquote:Op zaterdag 23 december 2023 14:04 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Baptistmooie zaak. Daarna even kijken bij AF?
Ik weet niet of ik daar het recept van wilquote:Op zaterdag 23 december 2023 14:16 schreef AnneX het volgende:
Koffiepauze met de beste oliebol voorbij.
Cranberrie turd staat te koelen. Groentela uit de koelkast gehaald.
Dat geeft straks meer koelruimte.
Buurjongen getipt over Slagerij van Kampen en kamers zoeken in Delft.
Door met tiramisu met limoenen.
quote:Op zaterdag 23 december 2023 13:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, daarvoor prijs ik deze mevrouw aan:
https://www.youtube.com/@:HelloTUSHYSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb sinds je er eerder deze week over begon al meer filmpjes over anussen bekeken dan ooit tevoren in mijn leven. Verhelderend! Vooral deze tweede video beantwoordt een vraag die ik altijd al gehad heb.
Ik deed dat met een leeg sportdrankflesjequote:Op zaterdag 23 december 2023 13:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Als ik op iets stuit dat zich mobiel bidet noemt dan ben ik geïnteresseerd en onthoud ik moeiteloos een jaar dat ik dat gezien heb en waar en dat ik er nog eens in wil duiken. En dat doe ik dan dus ook daadwerkelijk
Als mij met regelmaat reclames worden opgedrongen voor spoelflesje voor het perineum, nét wat u wil hebben na uw bevalling, tsja, dan gaat de het ene oog en en het andere weer uit.
Zo zie je maar. Communicatie is best een lastig ding.
Gitarenwinkelquote:Op zaterdag 23 december 2023 14:29 schreef Clubsoda het volgende:
Ik mocht uitslapenen daarna deed de baby een megaslaap en poetste ik de badkamer, wc en koelkast en kreeg mijn kind een cursus dweilen. Toen sleepte ik iedereenmee naar de gitarenwinkel waar mijn twee oudste gezinsleden een kerstcadeau mochten uitzoeken. En toen deden we nog een rondje kersthysterie in het tuincentrum met 30% korting.
Ik kan hier wel aan wennen, in de aanloop naar kerst lekker in en rondom huis hangen.
Maatbekerquote:Op zaterdag 23 december 2023 14:25 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik deed dat met een leeg sportdrankflesje
Dat flesje wel, met zo'n sportdorp kan je goed mikkenquote:
Zo'n toffe winkelquote:Op zaterdag 23 december 2023 14:33 schreef Blues het volgende:
[..]
Gitarenwinkel![]()
Kunnen ze samen tokkelen
Je las toch ook ‘curd’quote:Op zaterdag 23 december 2023 14:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik daar het recept van wil
Goed bezig! Ik ga morgen aan de slag met mousse, curd en soezendeeg.
En beseft W. het belang van de letter :quote:Op zaterdag 23 december 2023 15:11 schreef Lonaa het volgende:
Mijn vrije dag bestond tot nu toe uit wat boodschappen doen voor de verjaardag van W. vanavond en andere huishoudelijke shit. Vanavond dus feestje, morgen werken van 10:00 tot 14:00, massive kerstmiddag vieren, in mijn huis slapen, eerste kerstdag moeizame werkdag van 10:00 tot 17:00 en direct door naar mn ouders en vanaf daar weer naar W. om s nachts nog feestje af te breken en daar te slapen.
Tweede Kerstdag paar uur werken, eten en slapen bij zijn ouders en dan derde kerstdag met zn twee naar Hengelo die fucking kersthuisjes uit elkaar halen van 0800 tot 1700.
Topdagen
Auquote:Op zaterdag 23 december 2023 15:00 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dat flesje wel, met zo'n sportdorp kan je goed mikken
Is W. ook een coll eigenlijk?quote:Op zaterdag 23 december 2023 15:11 schreef Lonaa het volgende:
Mijn vrije dag bestond tot nu toe uit wat boodschappen doen voor de verjaardag van W. vanavond en andere huishoudelijke shit. Vanavond dus feestje, morgen werken van 10:00 tot 14:00, massive kerstmiddag vieren, in mijn huis slapen, eerste kerstdag moeizame werkdag van 10:00 tot 17:00 en direct door naar mn ouders en vanaf daar weer naar W. om s nachts nog feestje af te breken en daar te slapen.
Tweede Kerstdag paar uur werken, eten en slapen bij zijn ouders en dan derde kerstdag met zn twee naar Hengelo die fucking kersthuisjes uit elkaar halen van 0800 tot 1700.
Topdagen
Door pieker?quote:Op zaterdag 23 december 2023 16:31 schreef Vanyel het volgende:
Ik lig ik al anderhalf uur op de bank. Beetje jammer dat daarvan het daadwerkelijk slapen beperkt bleef tot een kwartier ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |