Jij ook!quote:Op zaterdag 23 december 2023 12:24 schreef Karzai het volgende:
Ik wens hier ook iedereen fijne dagen
OK, het is hier nu ook begonnen. Ik doe mee, mede namens Elwood, Morris en mw. MM:quote:Op zaterdag 23 december 2023 12:24 schreef Karzai het volgende:
Ik wens hier ook iedereen fijne dagen
Ik zet mijn fornuis op een timerquote:Op zaterdag 23 december 2023 10:57 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik vergeet dat stomme pannetje steeds
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
quote:Op zaterdag 23 december 2023 12:47 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik zet mijn fornuis op een timer
Mijn nieuwe fornuis kan ook een timerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar nu heb ik al een magnetrondingetje.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Als ik op iets stuit dat zich mobiel bidet noemt dan ben ik geïnteresseerd en onthoud ik moeiteloos een jaar dat ik dat gezien heb en waar en dat ik er nog eens in wil duiken. En dat doe ik dan dus ook daadwerkelijkquote:Op zaterdag 23 december 2023 13:13 schreef Vanyel het volgende:
Ik zie bij albert bijna elke week nu de lamsinoh perineum spuitfles in de bonus. Als je nog meer inspiratie zoekt.
Nee, daarvoor prijs ik deze mevrouw aan:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op zaterdag 23 december 2023 13:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, daarvoor prijs ik deze mevrouw aan:
https://www.youtube.com/@:HelloTUSHYTof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En aangezien ik vandaag toch een rustig dagje heb…
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Wanneer ik niet op het punt zou staan om te vertrekken zou ik gezegd hebben “welkom voor een kop koffie “ maar helaasquote:Op zaterdag 23 december 2023 13:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Met de meubelmakert in Arnhem gereedschap kopen.
Ja lijkt me ook.quote:
Baptistquote:Op zaterdag 23 december 2023 13:50 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wanneer ik niet op het punt zou staan om te vertrekken zou ik gezegd hebben “welkom voor een kop koffie “ maar helaas
Maar wat hebben ze hier en niet bij jullie?
Kerriemayo nay in elke combiquote:
Ah ja, die ken ik wel ja. Meubelmakert loopt blij rond waarschijnlijkquote:Op zaterdag 23 december 2023 13:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Baptisten die hebben van alles, al heb ik er echt nul verstand van
Lijkt zonde, als ze goed doen wat ze doen.quote:Op zaterdag 23 december 2023 13:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Als ik op iets stuit dat zich mobiel bidet noemt dan ben ik geïnteresseerd en onthoud ik moeiteloos een jaar dat ik dat gezien heb en waar en dat ik er nog eens in wil duiken. En dat doe ik dan dus ook daadwerkelijk
Als mij met regelmaat reclames worden opgedrongen voor spoelflesje voor het perineum, nét wat u wil hebben na uw bevalling, tsja, dan gaat de het ene oog en en het andere weer uit.
Zo zie je maar. Communicatie is best een lastig ding.
Ja. En er is ook een berg cadeaubonnen mee.quote:Op zaterdag 23 december 2023 13:54 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ah ja, die ken ik wel ja. Meubelmakert loopt blij rond waarschijnlijk
Baptistquote:Op zaterdag 23 december 2023 13:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Baptisten die hebben van alles, al heb ik er echt nul verstand van
Deze keer niet, vorige keer was het wel een duobezoekquote:Op zaterdag 23 december 2023 14:04 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Baptistmooie zaak. Daarna even kijken bij AF?
Ik weet niet of ik daar het recept van wilquote:Op zaterdag 23 december 2023 14:16 schreef AnneX het volgende:
Koffiepauze met de beste oliebol voorbij.
Cranberrie turd staat te koelen. Groentela uit de koelkast gehaald.
Dat geeft straks meer koelruimte.
Buurjongen getipt over Slagerij van Kampen en kamers zoeken in Delft.
Door met tiramisu met limoenen.
quote:Op zaterdag 23 december 2023 13:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, daarvoor prijs ik deze mevrouw aan:
https://www.youtube.com/@:HelloTUSHYSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb sinds je er eerder deze week over begon al meer filmpjes over anussen bekeken dan ooit tevoren in mijn leven. Verhelderend! Vooral deze tweede video beantwoordt een vraag die ik altijd al gehad heb.
Ik deed dat met een leeg sportdrankflesjequote:Op zaterdag 23 december 2023 13:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Als ik op iets stuit dat zich mobiel bidet noemt dan ben ik geïnteresseerd en onthoud ik moeiteloos een jaar dat ik dat gezien heb en waar en dat ik er nog eens in wil duiken. En dat doe ik dan dus ook daadwerkelijk
Als mij met regelmaat reclames worden opgedrongen voor spoelflesje voor het perineum, nét wat u wil hebben na uw bevalling, tsja, dan gaat de het ene oog en en het andere weer uit.
Zo zie je maar. Communicatie is best een lastig ding.
Gitarenwinkelquote:Op zaterdag 23 december 2023 14:29 schreef Clubsoda het volgende:
Ik mocht uitslapenen daarna deed de baby een megaslaap en poetste ik de badkamer, wc en koelkast en kreeg mijn kind een cursus dweilen. Toen sleepte ik iedereenmee naar de gitarenwinkel waar mijn twee oudste gezinsleden een kerstcadeau mochten uitzoeken. En toen deden we nog een rondje kersthysterie in het tuincentrum met 30% korting.
Ik kan hier wel aan wennen, in de aanloop naar kerst lekker in en rondom huis hangen.
Maatbekerquote:Op zaterdag 23 december 2023 14:25 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik deed dat met een leeg sportdrankflesje
Dat flesje wel, met zo'n sportdorp kan je goed mikkenquote:
Zo'n toffe winkelquote:Op zaterdag 23 december 2023 14:33 schreef Blues het volgende:
[..]
Gitarenwinkel![]()
Kunnen ze samen tokkelen
Je las toch ook ‘curd’quote:Op zaterdag 23 december 2023 14:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik daar het recept van wil
Goed bezig! Ik ga morgen aan de slag met mousse, curd en soezendeeg.
En beseft W. het belang van de letter :quote:Op zaterdag 23 december 2023 15:11 schreef Lonaa het volgende:
Mijn vrije dag bestond tot nu toe uit wat boodschappen doen voor de verjaardag van W. vanavond en andere huishoudelijke shit. Vanavond dus feestje, morgen werken van 10:00 tot 14:00, massive kerstmiddag vieren, in mijn huis slapen, eerste kerstdag moeizame werkdag van 10:00 tot 17:00 en direct door naar mn ouders en vanaf daar weer naar W. om s nachts nog feestje af te breken en daar te slapen.
Tweede Kerstdag paar uur werken, eten en slapen bij zijn ouders en dan derde kerstdag met zn twee naar Hengelo die fucking kersthuisjes uit elkaar halen van 0800 tot 1700.
Topdagen
Auquote:Op zaterdag 23 december 2023 15:00 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dat flesje wel, met zo'n sportdorp kan je goed mikken
Is W. ook een coll eigenlijk?quote:Op zaterdag 23 december 2023 15:11 schreef Lonaa het volgende:
Mijn vrije dag bestond tot nu toe uit wat boodschappen doen voor de verjaardag van W. vanavond en andere huishoudelijke shit. Vanavond dus feestje, morgen werken van 10:00 tot 14:00, massive kerstmiddag vieren, in mijn huis slapen, eerste kerstdag moeizame werkdag van 10:00 tot 17:00 en direct door naar mn ouders en vanaf daar weer naar W. om s nachts nog feestje af te breken en daar te slapen.
Tweede Kerstdag paar uur werken, eten en slapen bij zijn ouders en dan derde kerstdag met zn twee naar Hengelo die fucking kersthuisjes uit elkaar halen van 0800 tot 1700.
Topdagen
Door pieker?quote:Op zaterdag 23 december 2023 16:31 schreef Vanyel het volgende:
Ik lig ik al anderhalf uur op de bank. Beetje jammer dat daarvan het daadwerkelijk slapen beperkt bleef tot een kwartier ofzo
Ik ga deze maken https://deliciousmagazine(...)rijncreme-stoofpeer/quote:Op zaterdag 23 december 2023 15:53 schreef AnneX het volgende:
[..]
Je las toch ook ‘curd’![]()
Wat voor mousse. Idem curd? Gaat dat in de soezen?
Nu theepauze en de lemon tiramisu staat in de koelkast. Restant curd mix in een bakje.
Naast het restant cranberrie curd in een bakje.
Hierna aan de dadels. Denk dat ik het toch in de muffin vorm doe.
https://www.bbcgoodfood.c(...)ticky-toffee-pudding
Oh en de rode tulpen zijn bezorgd bij de gastvrouw. 🌷
Uh, soms.quote:Op zaterdag 23 december 2023 16:29 schreef Blues het volgende:
[..]
Is W. ook een coll eigenlijk?
#aagje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Nee niet eens rechtstreeks, maar ik heb het somehow voortdurend zó koud nu, van binnenuit.quote:Op zaterdag 23 december 2023 16:38 schreef Blues het volgende:
[..]
Door pieker?![]()
Ik stop dan vaak een podcast in m'n oor, dan lullen ze me zo in slaap en is de pieker weg.
Somehow voortdurend zo koud +1quote:Op zaterdag 23 december 2023 17:27 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee niet eens rechtstreeks, maar ik heb het somehow voortdurend zó koud nu, van binnenuit.
Krijgt alleen Mrs V opgewarmd, zelfs de elektrische deken kan er niet tegenop.
Mrs Vquote:Op zaterdag 23 december 2023 17:27 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee niet eens rechtstreeks, maar ik heb het somehow voortdurend zó koud nu, van binnenuit.
OMG wat een vertragingquote:Op zaterdag 23 december 2023 17:39 schreef gcjoel het volgende:
Nog steeds in München![]()
![]()
We hadden rond 10 uur vanavond in christchurch moeten aankomen.
Door weersomstandigheden of andere redenen?quote:Op zaterdag 23 december 2023 17:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
We komen maar niet weg. Alternatieve vlucht werd geannuleerd. Nu proberen we het via Londen.
Weer zeggen ze nu. Gister personeel tekort. We zijn sinds gister 17.00 op luchthavensquote:Op zaterdag 23 december 2023 17:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Door weersomstandigheden of andere redenen?
Hoe lang ben je al onderweg?
Trying to steal my thunder?quote:
Wat ontzettend naar ditquote:Op zaterdag 23 december 2023 18:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Weer zeggen ze nu. Gister personeel tekort. We zijn sinds gister 17.00 op luchthavens
Noesquote:Op zaterdag 23 december 2023 17:39 schreef gcjoel het volgende:
Nog steeds in München![]()
![]()
We hadden rond 10 uur vanavond in christchurch moeten aankomen.
Holy Moly…quote:Op zaterdag 23 december 2023 18:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Weer zeggen ze nu. Gister personeel tekort. We zijn sinds gister 17.00 op luchthavens
We hebben nu zo'n kutvlucht met minimale overstap tijden dat ik het eigenlijk niet geloof.quote:Op zaterdag 23 december 2023 18:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Holy Moly…
Wat een shit show.
Hopelijk zijn jullie toch weer snel op pad.
Fingers crossed… 🤞🏻
Maar je bent dan iig onderweg?quote:Op zaterdag 23 december 2023 18:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
We hebben nu zo'n kutvlucht met minimale overstap tijden dat ik het eigenlijk niet geloof.
Mja Londen is wel verder terug dus als we daar de overstap Singapore halen, dan zijn we echt onderweg.quote:
Au is wel een redelijk prominente sensatie peri- en postpartum ja.quote:
Dat is ook wel een klusje! Klinkt goedquote:Op zaterdag 23 december 2023 16:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik ga deze maken https://deliciousmagazine(...)rijncreme-stoofpeer/
Maar dan met sinaasappelcurd door de room (tip van een FOK!ster)
Neefje en ik verzorgen het dessert bij het familiediner. Hij wil iets, wat ook hij lust én wat hij uitbundig kan versieren dus er komt ook chocolademousse.
Ik zorg voor de basis ingrediënten, hij voor de versiersels. Wordt vast hysterisch![]()
Tevens musicalkaartjes gekocht voor ‘onze’ lokale legendeMaar goed dat ik de wekker had gezet. Dag waarop wij konden was na een half uur uitverkocht.
Jasses! Wat een gedoe zeg!quote:Op zaterdag 23 december 2023 17:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
We komen maar niet weg. Alternatieve vlucht werd geannuleerd. Nu proberen we het via Londen.
Ik had het meer over het richten van je dorpquote:Op zaterdag 23 december 2023 18:46 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Au is wel een redelijk prominente sensatie peri- en postpartum ja.
Oh. Ik heb een beetje neglect voor domme autocorrectfouten merk ik.quote:Op zaterdag 23 december 2023 18:52 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik had het meer over het richten van je dorp
We duimen voor julliequote:Op zaterdag 23 december 2023 18:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
We hebben nu zo'n kutvlucht met minimale overstap tijden dat ik het eigenlijk niet geloof.
Mijn rare potje valt in de 5%-range. Potverdorie.quote:
Wordt de perineumspoeler plots toch een aantrekkelijk alternatiefquote:Op zaterdag 23 december 2023 21:30 schreef sigme het volgende:
Kennen jullie die van dat bidetopzetding dat op 95% van alle potten past?
[..]
Mijn rare potje valt in de 5%-range. Potverdorie.
Oh, maar ik ging sowieso wat van die mobiele dingen kopenquote:Op zaterdag 23 december 2023 22:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wordt de perineumspoeler plots toch een aantrekkelijk alternatief
Ik heb van die petfles opdraaidingen voor mijn zaaibakjes.quote:Op zaterdag 23 december 2023 22:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, maar ik ging sowieso wat van die mobiele dingen kopen
Alleen dan de varianten: los opzettuutje voor elk willekeurig fles + speciale opvouwbare unit.
Voor onderweg/kantoor/spanje
Maar in NL kan ik daar weinig mee, tenminste, niet op het toilet, want dat potje is te klein om te moeten frotten rond je lijf.
Is dat de nieuwste naam voor de vagina? Treffendquote:Op zaterdag 23 december 2023 22:32 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik heb van die petfles opdraaidingen voor mijn zaaibakjes.
Misschien zit daar ook nog wel wat tussen.
De vore is de archaïsche variant; dat is zowel vagina als zaaigeulquote:Op zaterdag 23 december 2023 22:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Is dat de nieuwste naam voor de vagina? Treffend
*noteert*
Jij hebt er meer dan 1?quote:Op zaterdag 23 december 2023 22:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Is dat de nieuwste naam voor de vagina? Treffend
*noteert*
Jeetje, wat een nare start van de vakantie! Hopelijk gaat de rest soepel en wordt dit dan alleen maar een goed verhaal voor later.quote:Op zaterdag 23 december 2023 23:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dank allen. Ik vertrek nu naar Singapore. Eerste horde gehaald!
Existentiële kou.quote:Op zaterdag 23 december 2023 17:27 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zo poëtischquote:
quote:Op zaterdag 23 december 2023 23:15 schreef sigme het volgende:
[..]
De vore is de archaïsche variant; dat is zowel vagina als zaaigeul
Toen ik ooit existentiële kou had ging ik heel veel autorijden. Gek genoeg leek dat te helpen.quote:Op zaterdag 23 december 2023 23:20 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zo poëtisch![]()
Maar, ja, wel treffend ook eigenlijk
quote:Op zaterdag 23 december 2023 23:15 schreef sigme het volgende:
[..]
De vore is de archaïsche variant; dat is zowel vagina als zaaigeul
Nee, jij!quote:
Oh fijnquote:Op zaterdag 23 december 2023 23:04 schreef gcjoel het volgende:
Yessssquote:Op zaterdag 23 december 2023 23:04 schreef gcjoel het volgende:
Kleine ruimte wordt heel snel heel warm, of meer de afleiding van het op moeten letten?quote:Op zaterdag 23 december 2023 23:31 schreef yinu het volgende:
[..]
Toen ik ooit existentiële kou had ging ik heel veel autorijden. Gek genoeg leek dat te helpen.
Ja als we zo beginnen.quote:
Ik denk de afleiding eigenlijk.quote:Op zondag 24 december 2023 00:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Kleine ruimte wordt heel snel heel warm, of meer de afleiding van het op moeten letten?
Mrs V helpt dus ook. Die roept dan weer geschokt uit dat alles aan mij koud is en grijpt me bij de lurven. Zeker huid op huid fixt de hele zooi in no time.
Ik vind het een bizar verschijnsel hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |