We duimen voor julliequote:Op zaterdag 23 december 2023 18:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
We hebben nu zo'n kutvlucht met minimale overstap tijden dat ik het eigenlijk niet geloof.
Mijn rare potje valt in de 5%-range. Potverdorie.quote:
Wordt de perineumspoeler plots toch een aantrekkelijk alternatiefquote:Op zaterdag 23 december 2023 21:30 schreef sigme het volgende:
Kennen jullie die van dat bidetopzetding dat op 95% van alle potten past?
[..]
Mijn rare potje valt in de 5%-range. Potverdorie.
Oh, maar ik ging sowieso wat van die mobiele dingen kopenquote:Op zaterdag 23 december 2023 22:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wordt de perineumspoeler plots toch een aantrekkelijk alternatief
Ik heb van die petfles opdraaidingen voor mijn zaaibakjes.quote:Op zaterdag 23 december 2023 22:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, maar ik ging sowieso wat van die mobiele dingen kopen
Alleen dan de varianten: los opzettuutje voor elk willekeurig fles + speciale opvouwbare unit.
Voor onderweg/kantoor/spanje
Maar in NL kan ik daar weinig mee, tenminste, niet op het toilet, want dat potje is te klein om te moeten frotten rond je lijf.
Is dat de nieuwste naam voor de vagina? Treffendquote:Op zaterdag 23 december 2023 22:32 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik heb van die petfles opdraaidingen voor mijn zaaibakjes.
Misschien zit daar ook nog wel wat tussen.
De vore is de archaïsche variant; dat is zowel vagina als zaaigeulquote:Op zaterdag 23 december 2023 22:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Is dat de nieuwste naam voor de vagina? Treffend
*noteert*
Jij hebt er meer dan 1?quote:Op zaterdag 23 december 2023 22:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Is dat de nieuwste naam voor de vagina? Treffend
*noteert*
Jeetje, wat een nare start van de vakantie! Hopelijk gaat de rest soepel en wordt dit dan alleen maar een goed verhaal voor later.quote:Op zaterdag 23 december 2023 23:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dank allen. Ik vertrek nu naar Singapore. Eerste horde gehaald!
Existentiële kou.quote:Op zaterdag 23 december 2023 17:27 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee niet eens rechtstreeks, maar ik heb het somehow voortdurend zó koud nu, van binnenuit.
Krijgt alleen Mrs V opgewarmd, zelfs de elektrische deken kan er niet tegenop.
Zo poëtischquote:
quote:Op zaterdag 23 december 2023 23:15 schreef sigme het volgende:
[..]
De vore is de archaïsche variant; dat is zowel vagina als zaaigeul
Toen ik ooit existentiële kou had ging ik heel veel autorijden. Gek genoeg leek dat te helpen.quote:Op zaterdag 23 december 2023 23:20 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zo poëtisch![]()
Maar, ja, wel treffend ook eigenlijk
quote:Op zaterdag 23 december 2023 23:15 schreef sigme het volgende:
[..]
De vore is de archaïsche variant; dat is zowel vagina als zaaigeul
Nee, jij!quote:
Oh fijnquote:Op zaterdag 23 december 2023 23:04 schreef gcjoel het volgende:
Yessssquote:Op zaterdag 23 december 2023 23:04 schreef gcjoel het volgende:
Kleine ruimte wordt heel snel heel warm, of meer de afleiding van het op moeten letten?quote:Op zaterdag 23 december 2023 23:31 schreef yinu het volgende:
[..]
Toen ik ooit existentiële kou had ging ik heel veel autorijden. Gek genoeg leek dat te helpen.
Ja als we zo beginnen.quote:
Ik denk de afleiding eigenlijk.quote:Op zondag 24 december 2023 00:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Kleine ruimte wordt heel snel heel warm, of meer de afleiding van het op moeten letten?
Mrs V helpt dus ook. Die roept dan weer geschokt uit dat alles aan mij koud is en grijpt me bij de lurven. Zeker huid op huid fixt de hele zooi in no time.
Ik vind het een bizar verschijnsel hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |