Geen vechtscheiding pal na de huwelijksvoltrekking, geen taartensmijterij, geen rellen met de verschillende vriendengroepen, helemaal niets.quote:Op zondag 24 december 2023 09:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Weer in het land der levenden.
Het was een gezellige leuke dag. Het bruidspaar was blij, het feest gezellig, het eten lekker. De DJ moet wel investeren in betere boxen want als zelfs ik kan horen dat het niet goed is. De muziek was wel erg lekker , een trip down memory lane.
De voltrekking was op de zolderruimte van een restaurant (oude boerderij). Wij zaten allemaal al. De tante van een van de dames zou getuige zijn maar is ernstig ziek dus die was via een verbinding erbij (zo fijn dat ze dit nog gehaald heeft). Er was geen bruidstaart maar we kregen allemaal een lekker gebakje. En de rest van de dag was gewoon gezellig, geen stukjes of zo.
Wat MadMaster zegt…quote:Op zondag 24 december 2023 09:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Weer in het land der levenden.
Het was een gezellige leuke dag. Het bruidspaar was blij, het feest gezellig, het eten lekker. De DJ moet wel investeren in betere boxen want als zelfs ik kan horen dat het niet goed is. De muziek was wel erg lekker , een trip down memory lane.
De voltrekking was op de zolderruimte van een restaurant (oude boerderij). Wij zaten allemaal al. De tante van een van de dames zou getuige zijn maar is ernstig ziek dus die was via een verbinding erbij (zo fijn dat ze dit nog gehaald heeft). Er was geen bruidstaart maar we kregen allemaal een lekker gebakje. En de rest van de dag was gewoon gezellig, geen stukjes of zo.
Zeg je dat tegen ons of tegen jezelf?quote:Op zondag 24 december 2023 09:07 schreef Lonaa het volgende:
Een fles schippers bitter is geen goed idee.
Gelukkig was het vrij rustig en dat heeft dus echt te maken met geen alcohol drinken. Werd wel geschonken hoor maar de bruiden nauwelijks.quote:Op zondag 24 december 2023 10:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen vechtscheiding pal na de huwelijksvoltrekking, geen taartensmijterij, geen rellen met de verschillende vriendengroepen, helemaal niets.
Toch wel een beetje een anti-climax…
Jaja, leuk voor julie en de bruiden maar echt wel een anti climax voor onsquote:Op zondag 24 december 2023 10:43 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Gelukkig was het vrij rustig en dat heeft dus echt te maken met geen alcohol drinken. Werd wel geschonken hoor maar de bruiden nauwelijks.
De vrijgezellendag-nekomdraaiende-dames zaten in een clustertje met hun partners en ik zat bij andere vrienden en familie
Haha, ik vind het voornamelijk heel fijn voor de moeder van een van de bruidenquote:Op zondag 24 december 2023 10:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jaja, leuk voor julie en de bruiden maar echt wel een anti climax voor ons
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 december 2023 10:57 schreef MadMaster het volgende:
Het is om te janken…Uiensoep?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We have far more in common than that which devides us..
De vraag stellenquote:Op zondag 24 december 2023 10:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zeg je dat tegen ons of tegen jezelf?
Ja... op 24 december 1998 liet ik me afzetten op Utreg CS richting Bdaal (wij leerden elkaar online kennen via COL (City on line) en later kletsen via ICQ en Email... het prille internet chatbegin.... ik was nog erg getrouwd ookquote:
Oequote:Op zondag 24 december 2023 11:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, rode uien chutney to be, met veel port…
dat is het het ook!quote:Op zondag 24 december 2023 10:55 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Haha, ik vind het voornamelijk heel fijn voor de moeder van een van de bruiden
Die was helemaal goed. Ik ga in het vervolg dat bij alle broeken doen. Altijd gezeik met netjes een zom innaaien en die ging zoveel makkelijker en was veel netter. En was ook heel blij met de katoenen tuniek. Was eerst bang dat ik het koud zou krijgen maar iedereen had het bloedheet (was best warm daar) en ik had het prima.quote:Op zondag 24 december 2023 11:12 schreef Blues het volgende:
[..]
dat is het het ook!
Hoe ging het met de zoom? van je broek?
Dat is erg nat.quote:Op zondag 24 december 2023 09:28 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Het is vochtig en lauwwarm buiten.
[ afbeelding ]
Nat! Natnatnat!
Ik ga in principe wekelijks op zondagochtend naar mijn bootcamp voor moekesquote:Op zondag 24 december 2023 10:26 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat MadMaster zegt…
Blijkbaar kan het zónder alcohol ook gezellig zijn. Proost 🥂
Na de brunch verder in de keuken met dadels en eiersalade en een dressing voor de labne.
@:Clubsoda Wat een conditie heb jijIs planken in de modder een wekelijks gebeuren? Hoe oud is de ‘baby’ nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 35% gewijzigd door Blues op 24-12-2023 11:53:44 ]
quote:Op zondag 24 december 2023 11:48 schreef Blues het volgende:
Heb voor de geļnteresseerden nog een stukje kunnen vinden over City Online waar g en ik elkaar van kennen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ha, ik las ineens een bekende naam, ken Jan Jacobs. Soms bizar hoe klein Nederland toch isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar jullie kennen elkaar dus van dit platform, niet van Fok?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Op Instagramquote:Op zondag 24 december 2023 11:17 schreef AnneX het volgende:
Oei, zie ik net een mooie bieten ‘labne’ voorbijkomen van Ottolenghi op fb!
Had ik eerder willen weten @:Yotam
Zijn er mensen op fb en volgen jullie bijv. Ottolenghi. Aanrader hoor!
quote:Op zondag 24 december 2023 11:48 schreef Blues het volgende:
Heb voor de geļnteresseerden nog een stukje kunnen vinden over City Online waar g en ik elkaar van kennen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GeschiedenisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Niet van fok, dat wordt wel eens gedacht.quote:Op zondag 24 december 2023 12:33 schreef Molo het volgende:
Ha, ik las ineens een bekende naam, ken Jan Jacobs. Soms bizar hoe klein Nederland toch is![]()
Maar jullie kennen elkaar dus van dit platform, niet van Fok?
quote:Op zondag 24 december 2023 13:38 schreef Kaatje1 het volgende:
Fijn @:vlindertje89 van beter lijkende kat en ook de piemelpoes van @:yinu doet het beter. Wat een zorgen kunnen die beestjes toch geven.
Wat een enorm zeikweer is het buiten, wandelingetje gaat 'm niet worden. En dus ook zeer veel bewondering voor degenen die dat wel gedaan hebben of gaan doen
Ik ga zo even soep maken voor boer/zus/schoonzus bezoek morgen en even een beetje opruimen hier. En een aantal VVV bonnen overzetten naar Bol.com bonnen. Hoorde van de week dat VVV bonnen van 3 jaar oud minder waard worden. En ik heb echt geen idee hoe oud mijn bonnen zijn.
In de spoiler een foto van broek/tuniek. Slechte foto maar ik krijg iets leuks echt niet voor elkaar.Mooi! Leuke kleuren ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker best lang 25 jr.quote:Op zondag 24 december 2023 13:15 schreef yinu het volgende:
Blues & g, gefeliciteerd! Wat een jubileum zeg.
En dan te bedenken dat we allebei hiervoor ook nog 2 lange relaties hadden met samenwonen en trouwen en kinderen en levens enz.
We zijn ouden willen dat ook graag met elkaar worden zeiden we al heel vroeg in de relatie
![]()
Op zondag 24 december 2023 09:07 schreef Lonaa het volgende:
Zeg dat welquote:Op zondag 24 december 2023 11:30 schreef Clubsoda het volgende:
De helft van de lol van een adventskalender is dat je die dozen op 24 december weg kan flikkeren
Zingt Mary ook kerstliedjes?quote:
En jij hebt een zwakke plek voor haar?quote:
Mooi ook dat iemand dit eind juni op youtube heeft gezetquote:
Is dat de goeie link??quote:Op zondag 24 december 2023 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor iedereen die zich te pletter verveelt: UitStraling in GC / [KSC #16967] Rudolph the red nosed caaf![]()
En voor iedereen iedereen: Fijne kerssemus allen
Nu welquote:Op zondag 24 december 2023 16:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Is dat de goeie link??
En zalig Kerstmis uiteraard voor iedereen
Goeie herinneringen aan Praagquote:Op zondag 24 december 2023 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nu wel![]()
Jah ik zie niet aan een nummertje of ik nog steeds het juiste onder de Ctrl+V heb zitten hoor
Jum, natte hondquote:Op zondag 24 december 2023 13:15 schreef yinu het volgende:
Nat is wel het meest treffende woord voor deze herfst/winter ja. Natnatnat mag ook wel. Bij ons bedrijf ziet de oprit eruit als de sloot die het volgens oude kadastrale kaarten ooit was, toen het hier nog een tuinbouwgebied was. Lig nu op de verwarming met natte hond, op te drogen.
Blues & g, gefeliciteerd! Wat een jubileum zeg.
@:vlindertje89, klinkt als een heerlijke ochtend en fijn dat het met de staartpoes weer beter gaat. Mijn piemelpoes heeft nog steeds een rare dikke piemel maar het lijkt na 3 dagen AB wel wat beter. En hij likt een stuk minder dus dat is in ieder geval al vooruitgang.
@:tele6, klinkt als een lekker kerstmodderbad. Moet je moeder dan morgenavond alleen blijven? Sneu hoor.
Net gelezen, weer leuk verslag hoor. Thanx!quote:Op zondag 24 december 2023 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor iedereen die zich te pletter verveelt: Dr_Flash in TRV / Fles' Travelsnacks #8![]()
Ik ben blij dat Praag voor sommige mensen wel leuk isquote:Op zondag 24 december 2023 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor iedereen die zich te pletter verveelt: Dr_Flash in TRV / Fles' Travelsnacks #8![]()
Blauw, blauw, blauw van de Schrobbelčr!quote:
Tof!quote:Op zondag 24 december 2023 18:49 schreef Clubsoda het volgende:
Kerstdiner achter de kiezen. Gekookt met kind, die ik heb leren heel fijn snijden en creme-brulee-branden. Leuk, zo'n kind met skills
Sangria?quote:Op zondag 24 december 2023 18:48 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Blauw, blauw, blauw van de Schrobbelčr!
Verder kom ik niet.
Ik heb K&K stoofpeertjes gekocht voor in het toetje. En schaam me nergens voorquote:Op zondag 24 december 2023 19:17 schreef fietsie het volgende:
Ik heb dit jaar wel de spruitjes -schoongemaakt- gekocht.
Er veel eer vond ik het niet te behalen, schoonmaken van spruitjes voor 8 man
Hehe, ik doe het zelfs zonder peertjes dit keer. Want die bleven keer op keer staan.quote:Op zondag 24 december 2023 19:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik heb K&K stoofpeertjes gekocht voor in het toetje. En schaam me nergens voor
Ja zoiets ja.quote:Op zondag 24 december 2023 19:20 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Sangria?
Lig ik op het strand
De fles nog in mijn hand
Hier ook.quote:Op zondag 24 december 2023 19:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik heb K&K stoofpeertjes gekocht voor in het toetje. En schaam me nergens voor
quote:Op zondag 24 december 2023 19:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hehe, ik doe het zelfs zonder peertjes dit keer. Want die bleven keer op keer staan.
Nee, maar geļnspireerd door het 25e sterfjaar van Mary Servaes bedacht ik spontaan de getoonde kerstwens (ik neem aan dat die geen toelichting behoeft...) en heb ik Photoshop aangeslingerd met de afbeelding als resultaat...quote:Op zondag 24 december 2023 14:40 schreef AnneX het volgende:
[..]
En jij hebt een zwakke plek voor haar?
Voor mij geldt: toen niet en nu wel. In de zin dat ik haar stem en muziek niet meer wegdraai.
We nemen het op.quote:
Ik vond m origineelquote:Op zondag 24 december 2023 20:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar geļnspireerd door het 25e sterfjaar van Mary Servaes bedacht ik spontaan de getoonde kerstwens (ik neem aan dat die geen toelichting behoeft...) en heb ik Photoshop aangeslingerd met de afbeelding als resultaat...
Ze zullen vast ieder jaar overspoeld worden en afwegingen moeten maken qua thema en plek enzoquote:Op zondag 24 december 2023 20:19 schreef Blues het volgende:
[..]
We nemen het op.
Ooit heb ik ook geschreven voor mijn Aussie kinT. Helaasch nooit uitgenodigd hiervoor
Niks mee te makenquote:Op zondag 24 december 2023 20:23 schreef fietsie het volgende:
Ze zullen vast ieder jaar overspoeld worden en afwegingen moeten maken qua thema en plek enzo
En in zijn geval lijkt het me ook... ingewikkeldquote:
Opnieuw schrijven😇quote:
Dat wilde ik net zeggen, een gezamenlijke actie van maken. De kracht van Fok! aan t werk zettenquote:Op zondag 24 december 2023 20:33 schreef AnneX het volgende:
[..]
Opnieuw schrijven😇
Correctie: allemaal schrijven…😎
quote:Op zondag 24 december 2023 13:57 schreef Blues het volgende:
Zeker best lang 25 jr.
En dan te bedenken dat we allebei hiervoor ook nog 2 lange relaties hadden met samenwonen en trouwen en kinderen en levens enz.
We zijn ouden willen dat ook graag met elkaar worden zeiden we al heel vroeg in de relatie
Dat wordt dan een hele uitdaging voor het programma, maar niets is onmogelijkquote:Op zondag 24 december 2023 20:30 schreef fietsie het volgende:
En in zijn geval lijkt het me ook... ingewikkeld
Ja hequote:Op zondag 24 december 2023 21:47 schreef yinu het volgende:
Billie Piper
![]()
Thanks @:vanyel voor het idee om dr. Who vanaf het begin terug te kijken. Wat staat er ook alweer in je signature over fantįstische ideeėn?
Erg he, wat een gescripte toestand. Maar toch blijven kijkenquote:Op zondag 24 december 2023 21:59 schreef fietsie het volgende:
Inmiddels super doorgespoelde traanbuizen door de overduidelijke set-upjes van het productiebedrijf van Robert
De gein is: je kent het patroon, hij neemt de jaarlijks uitgevoerde stapjes demonstratief en overduidelijk,, en iedereen kijkt. En da's ergens ook knap.quote:Op zondag 24 december 2023 22:03 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Erg he, wat een gescripte toestand. Maar toch blijven kijken
Kennissen van mij hebben lang geleden met een programma van hem meegedaan om hun huwelijk te redden (niet geluktquote:Op zondag 24 december 2023 22:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
De gein is: je kent het patroon, hij neemt de jaarlijks uitgevoerde stapjes demonstratief en overduidelijk,, en iedereen kijkt. En da's ergens ook knap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |