Op zondag 24 december 2023 09:07 schreef Lonaa het volgende:
Zeg dat welquote:Op zondag 24 december 2023 11:30 schreef Clubsoda het volgende:
De helft van de lol van een adventskalender is dat je die dozen op 24 december weg kan flikkeren
Zingt Mary ook kerstliedjes?quote:
En jij hebt een zwakke plek voor haar?quote:
Mooi ook dat iemand dit eind juni op youtube heeft gezetquote:
Is dat de goeie link??quote:Op zondag 24 december 2023 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor iedereen die zich te pletter verveelt: UitStraling in GC / [KSC #16967] Rudolph the red nosed caaf![]()
En voor iedereen iedereen: Fijne kerssemus allen
Nu welquote:Op zondag 24 december 2023 16:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Is dat de goeie link??
En zalig Kerstmis uiteraard voor iedereen
Goeie herinneringen aan Praagquote:Op zondag 24 december 2023 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nu wel![]()
Jah ik zie niet aan een nummertje of ik nog steeds het juiste onder de Ctrl+V heb zitten hoor
Jum, natte hondquote:Op zondag 24 december 2023 13:15 schreef yinu het volgende:
Nat is wel het meest treffende woord voor deze herfst/winter ja. Natnatnat mag ook wel. Bij ons bedrijf ziet de oprit eruit als de sloot die het volgens oude kadastrale kaarten ooit was, toen het hier nog een tuinbouwgebied was. Lig nu op de verwarming met natte hond, op te drogen.
Blues & g, gefeliciteerd! Wat een jubileum zeg.
@:vlindertje89, klinkt als een heerlijke ochtend en fijn dat het met de staartpoes weer beter gaat. Mijn piemelpoes heeft nog steeds een rare dikke piemel maar het lijkt na 3 dagen AB wel wat beter. En hij likt een stuk minder dus dat is in ieder geval al vooruitgang.
@:tele6, klinkt als een lekker kerstmodderbad. Moet je moeder dan morgenavond alleen blijven? Sneu hoor.
Net gelezen, weer leuk verslag hoor. Thanx!quote:Op zondag 24 december 2023 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor iedereen die zich te pletter verveelt: Dr_Flash in TRV / Fles' Travelsnacks #8![]()
Ik ben blij dat Praag voor sommige mensen wel leuk isquote:Op zondag 24 december 2023 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor iedereen die zich te pletter verveelt: Dr_Flash in TRV / Fles' Travelsnacks #8![]()
Blauw, blauw, blauw van de Schrobbelčr!quote:
Tof!quote:Op zondag 24 december 2023 18:49 schreef Clubsoda het volgende:
Kerstdiner achter de kiezen. Gekookt met kind, die ik heb leren heel fijn snijden en creme-brulee-branden. Leuk, zo'n kind met skills
Sangria?quote:Op zondag 24 december 2023 18:48 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Blauw, blauw, blauw van de Schrobbelčr!
Verder kom ik niet.
Ik heb K&K stoofpeertjes gekocht voor in het toetje. En schaam me nergens voorquote:Op zondag 24 december 2023 19:17 schreef fietsie het volgende:
Ik heb dit jaar wel de spruitjes -schoongemaakt- gekocht.
Er veel eer vond ik het niet te behalen, schoonmaken van spruitjes voor 8 man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |