Geen vechtscheiding pal na de huwelijksvoltrekking, geen taartensmijterij, geen rellen met de verschillende vriendengroepen, helemaal niets.quote:Op zondag 24 december 2023 09:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Weer in het land der levenden.
Het was een gezellige leuke dag. Het bruidspaar was blij, het feest gezellig, het eten lekker. De DJ moet wel investeren in betere boxen want als zelfs ik kan horen dat het niet goed is. De muziek was wel erg lekker , een trip down memory lane.
De voltrekking was op de zolderruimte van een restaurant (oude boerderij). Wij zaten allemaal al. De tante van een van de dames zou getuige zijn maar is ernstig ziek dus die was via een verbinding erbij (zo fijn dat ze dit nog gehaald heeft). Er was geen bruidstaart maar we kregen allemaal een lekker gebakje. En de rest van de dag was gewoon gezellig, geen stukjes of zo.
Wat MadMaster zegt…quote:Op zondag 24 december 2023 09:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Weer in het land der levenden.
Het was een gezellige leuke dag. Het bruidspaar was blij, het feest gezellig, het eten lekker. De DJ moet wel investeren in betere boxen want als zelfs ik kan horen dat het niet goed is. De muziek was wel erg lekker , een trip down memory lane.
De voltrekking was op de zolderruimte van een restaurant (oude boerderij). Wij zaten allemaal al. De tante van een van de dames zou getuige zijn maar is ernstig ziek dus die was via een verbinding erbij (zo fijn dat ze dit nog gehaald heeft). Er was geen bruidstaart maar we kregen allemaal een lekker gebakje. En de rest van de dag was gewoon gezellig, geen stukjes of zo.
Zeg je dat tegen ons of tegen jezelf?quote:Op zondag 24 december 2023 09:07 schreef Lonaa het volgende:
Een fles schippers bitter is geen goed idee.
Gelukkig was het vrij rustig en dat heeft dus echt te maken met geen alcohol drinken. Werd wel geschonken hoor maar de bruiden nauwelijks.quote:Op zondag 24 december 2023 10:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen vechtscheiding pal na de huwelijksvoltrekking, geen taartensmijterij, geen rellen met de verschillende vriendengroepen, helemaal niets.
Toch wel een beetje een anti-climax…
Jaja, leuk voor julie en de bruiden maar echt wel een anti climax voor onsquote:Op zondag 24 december 2023 10:43 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Gelukkig was het vrij rustig en dat heeft dus echt te maken met geen alcohol drinken. Werd wel geschonken hoor maar de bruiden nauwelijks.
De vrijgezellendag-nekomdraaiende-dames zaten in een clustertje met hun partners en ik zat bij andere vrienden en familie
Haha, ik vind het voornamelijk heel fijn voor de moeder van een van de bruidenquote:Op zondag 24 december 2023 10:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jaja, leuk voor julie en de bruiden maar echt wel een anti climax voor ons
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 december 2023 10:57 schreef MadMaster het volgende:
Het is om te janken…Uiensoep?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We have far more in common than that which devides us..
De vraag stellenquote:Op zondag 24 december 2023 10:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zeg je dat tegen ons of tegen jezelf?
Ja... op 24 december 1998 liet ik me afzetten op Utreg CS richting Bdaal (wij leerden elkaar online kennen via COL (City on line) en later kletsen via ICQ en Email... het prille internet chatbegin.... ik was nog erg getrouwd ookquote:
Oequote:Op zondag 24 december 2023 11:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, rode uien chutney to be, met veel port…
dat is het het ook!quote:Op zondag 24 december 2023 10:55 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Haha, ik vind het voornamelijk heel fijn voor de moeder van een van de bruiden
Die was helemaal goed. Ik ga in het vervolg dat bij alle broeken doen. Altijd gezeik met netjes een zom innaaien en die ging zoveel makkelijker en was veel netter. En was ook heel blij met de katoenen tuniek. Was eerst bang dat ik het koud zou krijgen maar iedereen had het bloedheet (was best warm daar) en ik had het prima.quote:Op zondag 24 december 2023 11:12 schreef Blues het volgende:
[..]
dat is het het ook!
Hoe ging het met de zoom? van je broek?
Dat is erg nat.quote:Op zondag 24 december 2023 09:28 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Het is vochtig en lauwwarm buiten.
[ afbeelding ]
Nat! Natnatnat!
Ik ga in principe wekelijks op zondagochtend naar mijn bootcamp voor moekesquote:Op zondag 24 december 2023 10:26 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat MadMaster zegt…
Blijkbaar kan het zónder alcohol ook gezellig zijn. Proost 🥂
Na de brunch verder in de keuken met dadels en eiersalade en een dressing voor de labne.
@:Clubsoda Wat een conditie heb jijIs planken in de modder een wekelijks gebeuren? Hoe oud is de ‘baby’ nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |