abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211721210
Kennen jullie die van dat bidetopzetding dat op 95% van alle potten past?

quote:
7s.gif Op woensdag 20 december 2023 23:34 schreef sigme het volgende:

(), maar ik heb een heel raar potje()
Mijn rare potje valt in de 5%-range. Potverdorie.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_211721723
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 december 2023 21:30 schreef sigme het volgende:
Kennen jullie die van dat bidetopzetding dat op 95% van alle potten past?
[..]
Mijn rare potje valt in de 5%-range. Potverdorie.
Wordt de perineumspoeler plots toch een aantrekkelijk alternatief :P
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_211721780
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2023 22:04 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Wordt de perineumspoeler plots toch een aantrekkelijk alternatief :P
Oh, maar ik ging sowieso wat van die mobiele dingen kopen :Y
Alleen dan de varianten: los opzettuutje voor elk willekeurig fles + speciale opvouwbare unit.

Voor onderweg/kantoor/spanje

Maar in NL kan ik daar weinig mee, tenminste, niet op het toilet, want dat potje is te klein om te moeten frotten rond je lijf.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_211722076
Ja hoi. Ik ben er ook nog.

Gisteren dus samen een kookmarathon gehouden. 15 recepten gemaakt, 12 daarvan gegeten als mezze. Nu hebben we nog een week kliekjes en kunnen we verder grotendeels relaxen.

Vandaag scones en twee plukbroden gebakken. Scones voor ontbijt, breekbrood met smeersels voor lunch, breekbrood vanavond bij kaasfondue :9

Verder is bijna alle afwas van gisteren weggewerkt, badkamer en toilet blinken weer was gedaan. En ook veel computerdingen opgelost en afgemaakt O+

En ik ben geloof ik heel blij dat ik geen sproei-units voor op het toilet nodig heb.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lucky_Strike op 23-12-2023 22:32:46 ]
Spoilers!
pi_211722487
quote:
84s.gif Op zaterdag 23 december 2023 22:06 schreef sigme het volgende:

[..]
Oh, maar ik ging sowieso wat van die mobiele dingen kopen :Y
Alleen dan de varianten: los opzettuutje voor elk willekeurig fles + speciale opvouwbare unit.

Voor onderweg/kantoor/spanje

Maar in NL kan ik daar weinig mee, tenminste, niet op het toilet, want dat potje is te klein om te moeten frotten rond je lijf.
Ik heb van die petfles opdraaidingen voor mijn zaaibakjes.
Misschien zit daar ook nog wel wat tussen.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_211723128
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2023 22:32 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik heb van die petfles opdraaidingen voor mijn zaaibakjes.
Misschien zit daar ook nog wel wat tussen.
Is dat de nieuwste naam voor de vagina? Treffend :Y

*noteert*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 23 december 2023 @ 23:04:02 #187
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_211723260
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 19:06 schreef Sarabi het volgende:

[..]
We duimen voor jullie
Dank allen. Ik vertrek nu naar Singapore. Eerste horde gehaald! *O*
pi_211723461
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 december 2023 22:59 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

*noteert*
De vore is de archaïsche variant; dat is zowel vagina als zaaigeul :')
pi_211723513
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 december 2023 22:59 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

*noteert*
Jij hebt er meer dan 1?
pi_211723536
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 23:04 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Jeetje, wat een nare start van de vakantie! Hopelijk gaat de rest soepel en wordt dit dan alleen maar een goed verhaal voor later.

quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2023 17:27 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Nee niet eens rechtstreeks, maar ik heb het somehow voortdurend zó koud nu, van binnenuit.
Krijgt alleen Mrs V opgewarmd, zelfs de elektrische deken kan er niet tegenop.
Existentiële kou. :S___D
pi_211723542
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 23:19 schreef yinu het volgende:
[..]
Existentiële kou. :S___D
Zo poëtisch O+
Maar, ja, wel treffend ook eigenlijk
pi_211723595
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 december 2023 23:15 schreef sigme het volgende:

[..]
:D
Spoilers!
pi_211723672
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2023 23:20 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Zo poëtisch O+
Maar, ja, wel treffend ook eigenlijk
Toen ik ooit existentiële kou had ging ik heel veel autorijden. Gek genoeg leek dat te helpen.
pi_211723802
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 december 2023 23:15 schreef sigme het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2023 23:18 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Jij hebt er meer dan 1?
Nee, jij!
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_211723887
quote:

Oh fijn *O* Ik las al vol medeleven mee met je luchthaven perikelen. Hopelijk nu geen problemen meer.

Mijn collega heeft knieperties mee *O* En verder vandaag weer 2x nat geregend.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_211723942
quote:

Yessss *O* *O* *O*
pi_211724026
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2023 23:31 schreef yinu het volgende:

[..]
Toen ik ooit existentiële kou had ging ik heel veel autorijden. Gek genoeg leek dat te helpen.
Kleine ruimte wordt heel snel heel warm, of meer de afleiding van het op moeten letten?
Mrs V helpt dus ook. Die roept dan weer geschokt uit dat alles aan mij koud is en grijpt me bij de lurven. Zeker huid op huid fixt de hele zooi in no time.

Ik vind het een bizar verschijnsel hoor.
pi_211724048
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2023 23:39 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
[..]
Nee, jij!
Ja als we zo beginnen.
2 keer 15 en 2 keer 2x15.
pi_211724306
Thuis van bruiloft, alles goed gegaan. Als ik al geen tinnitus had gehad, dan had ik het nu wel.

Morgen meer
We have far more in common than that which devides us..
pi_211725451
quote:
1s.gif Op zondag 24 december 2023 00:04 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Kleine ruimte wordt heel snel heel warm, of meer de afleiding van het op moeten letten?
Mrs V helpt dus ook. Die roept dan weer geschokt uit dat alles aan mij koud is en grijpt me bij de lurven. Zeker huid op huid fixt de hele zooi in no time.

Ik vind het een bizar verschijnsel hoor.
Ik denk de afleiding eigenlijk.
Maar we hebben ook stoelverwarming dus dat zal ook meegespeeld hebben. Hoewel ik denk dat menselijke warmte en liefde ook echt helpt.
pi_211725458
Een fles schippers bitter is geen goed idee.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_211725547
Goedemorgen!
Het is vochtig en lauwwarm buiten.

Nat! Natnatnat!
pi_211725641
Weer in het land der levenden.
Het was een gezellige leuke dag. Het bruidspaar was blij, het feest gezellig, het eten lekker. De DJ moet wel investeren in betere boxen want als zelfs ik kan horen dat het niet goed is. De muziek was wel erg lekker , een trip down memory lane.
De voltrekking was op de zolderruimte van een restaurant (oude boerderij). Wij zaten allemaal al. De tante van een van de dames zou getuige zijn maar is ernstig ziek dus die was via een verbinding erbij (zo fijn dat ze dit nog gehaald heeft). Er was geen bruidstaart maar we kregen allemaal een lekker gebakje. En de rest van de dag was gewoon gezellig, geen stukjes of zo.
We have far more in common than that which devides us..
pi_211725801
Ik heb al in de modder liggen planken en burpee-en en meer van dat soort ongein. NAT is de juiste omschrijving.

Eerst maar eens ontmodderen en me dan aan het kerstdiner gaan wagen.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zondag 24 december 2023 @ 10:15:04 #205
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211726217
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2023 09:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Het was een gezellige leuke dag. Het bruidspaar was blij, het feest gezellig, het eten lekker. De DJ moet wel investeren in betere boxen want als zelfs ik kan horen dat het niet goed is. De muziek was wel erg lekker , een trip down memory lane.
De voltrekking was op de zolderruimte van een restaurant (oude boerderij). Wij zaten allemaal al. De tante van een van de dames zou getuige zijn maar is ernstig ziek dus die was via een verbinding erbij (zo fijn dat ze dit nog gehaald heeft). Er was geen bruidstaart maar we kregen allemaal een lekker gebakje. En de rest van de dag was gewoon gezellig, geen stukjes of zo.
Geen vechtscheiding pal na de huwelijksvoltrekking, geen taartensmijterij, geen rellen met de verschillende vriendengroepen, helemaal niets.
Toch wel een beetje een anti-climax… -O-
pi_211726347
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2023 09:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat MadMaster zegt…

Blijkbaar kan het zónder alcohol ook gezellig zijn. Proost 🥂
Na de brunch verder in de keuken met dadels en eiersalade en een dressing voor de labne.

@Clubsoda Wat een conditie heb jij _O_ Is planken in de modder een wekelijks gebeuren? Hoe oud is de ‘baby’ nu?
pi_211726384
@Blues & golfer *; 25 jaar 🥂 💐 🎶
pi_211726449
Hele fijne feestdagen allemaal!

@Blues Fijn dat je zoon met aanhang langs komen! En balen dat het helen van wond langzamer gaat dan verwacht...Heel veel sterkte en geniet van lang weekend!

@vlindertje89 Mooi geworden! Veel plezier met alle plannen en nog steeds beterschap voor kat

@sigme succes met je bidet zoektocht

@Vanyel warme knuffels voor jou

@Tele6 fijne vakantie!

@Lonaa gefeliciteerd met W. en sterkte met alle werk

@Lucky_Strike wow voor kookmarathon!

@Clubsoda R.E.S.P.E.C.T.

@Kaatje gelukkig dat het een leuke avond was (jammer voor ons :P )

@Cat-astrophe De vlaai is gisteren opgegaan...wanneer is er weer een meet? :P Jammer van de kerstmarkt plannen, maar idd wel een lekker luierdagje zo
pi_211726595
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2023 09:07 schreef Lonaa het volgende:
Een fles schippers bitter is geen goed idee.
Zeg je dat tegen ons of tegen jezelf?
pi_211726641
Dadelijk cupcakes ophalen en hopen dat er nog wat ter plekke te koop is want mijn tweede kerstdag gezelschap wil opeens ook iets bij de koffie.
En dan door naar neefje om de eerste fase van het maken van het kerstdessert in te zetten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')