Hehe, ik doe het zelfs zonder peertjes dit keer. Want die bleven keer op keer staan.quote:Op zondag 24 december 2023 19:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik heb K&K stoofpeertjes gekocht voor in het toetje. En schaam me nergens voor
Ja zoiets ja.quote:Op zondag 24 december 2023 19:20 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Sangria?
Lig ik op het strand
De fles nog in mijn hand
Hier ook.quote:Op zondag 24 december 2023 19:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik heb K&K stoofpeertjes gekocht voor in het toetje. En schaam me nergens voor
quote:Op zondag 24 december 2023 19:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hehe, ik doe het zelfs zonder peertjes dit keer. Want die bleven keer op keer staan.
Nee, maar geïnspireerd door het 25e sterfjaar van Mary Servaes bedacht ik spontaan de getoonde kerstwens (ik neem aan dat die geen toelichting behoeft...) en heb ik Photoshop aangeslingerd met de afbeelding als resultaat...quote:Op zondag 24 december 2023 14:40 schreef AnneX het volgende:
[..]
En jij hebt een zwakke plek voor haar?
Voor mij geldt: toen niet en nu wel. In de zin dat ik haar stem en muziek niet meer wegdraai.
We nemen het op.quote:
Ik vond m origineelquote:Op zondag 24 december 2023 20:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar geïnspireerd door het 25e sterfjaar van Mary Servaes bedacht ik spontaan de getoonde kerstwens (ik neem aan dat die geen toelichting behoeft...) en heb ik Photoshop aangeslingerd met de afbeelding als resultaat...
Ze zullen vast ieder jaar overspoeld worden en afwegingen moeten maken qua thema en plek enzoquote:Op zondag 24 december 2023 20:19 schreef Blues het volgende:
[..]
We nemen het op.
Ooit heb ik ook geschreven voor mijn Aussie kinT. Helaasch nooit uitgenodigd hiervoor
Niks mee te makenquote:Op zondag 24 december 2023 20:23 schreef fietsie het volgende:
Ze zullen vast ieder jaar overspoeld worden en afwegingen moeten maken qua thema en plek enzo
En in zijn geval lijkt het me ook... ingewikkeldquote:
Opnieuw schrijven😇quote:
Dat wilde ik net zeggen, een gezamenlijke actie van maken. De kracht van Fok! aan t werk zettenquote:Op zondag 24 december 2023 20:33 schreef AnneX het volgende:
[..]
Opnieuw schrijven😇
Correctie: allemaal schrijven…😎
quote:Op zondag 24 december 2023 13:57 schreef Blues het volgende:
Zeker best lang 25 jr.
En dan te bedenken dat we allebei hiervoor ook nog 2 lange relaties hadden met samenwonen en trouwen en kinderen en levens enz.
We zijn ouden willen dat ook graag met elkaar worden zeiden we al heel vroeg in de relatie
Dat wordt dan een hele uitdaging voor het programma, maar niets is onmogelijkquote:Op zondag 24 december 2023 20:30 schreef fietsie het volgende:
En in zijn geval lijkt het me ook... ingewikkeld
Ja hequote:Op zondag 24 december 2023 21:47 schreef yinu het volgende:
Billie Piper
![]()
Thanks @:vanyel voor het idee om dr. Who vanaf het begin terug te kijken. Wat staat er ook alweer in je signature over fantástische ideeën?
Erg he, wat een gescripte toestand. Maar toch blijven kijkenquote:Op zondag 24 december 2023 21:59 schreef fietsie het volgende:
Inmiddels super doorgespoelde traanbuizen door de overduidelijke set-upjes van het productiebedrijf van Robert
De gein is: je kent het patroon, hij neemt de jaarlijks uitgevoerde stapjes demonstratief en overduidelijk,, en iedereen kijkt. En da's ergens ook knap.quote:Op zondag 24 december 2023 22:03 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Erg he, wat een gescripte toestand. Maar toch blijven kijken
Kennissen van mij hebben lang geleden met een programma van hem meegedaan om hun huwelijk te redden (niet geluktquote:Op zondag 24 december 2023 22:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
De gein is: je kent het patroon, hij neemt de jaarlijks uitgevoerde stapjes demonstratief en overduidelijk,, en iedereen kijkt. En da's ergens ook knap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |