abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211726655
quote:
6s.gif Op zondag 24 december 2023 10:15 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Geen vechtscheiding pal na de huwelijksvoltrekking, geen taartensmijterij, geen rellen met de verschillende vriendengroepen, helemaal niets.
Toch wel een beetje een anti-climax… -O-
Gelukkig was het vrij rustig en dat heeft dus echt te maken met geen alcohol drinken. Werd wel geschonken hoor maar de bruiden nauwelijks.
De vrijgezellendag-nekomdraaiende-dames zaten in een clustertje met hun partners en ik zat bij andere vrienden en familie
We have far more in common than that which devides us..
pi_211726676
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2023 10:43 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Gelukkig was het vrij rustig en dat heeft dus echt te maken met geen alcohol drinken. Werd wel geschonken hoor maar de bruiden nauwelijks.
De vrijgezellendag-nekomdraaiende-dames zaten in een clustertje met hun partners en ik zat bij andere vrienden en familie
Jaja, leuk voor julie en de bruiden maar echt wel een anti climax voor ons -O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_211726857
quote:
10s.gif Op zondag 24 december 2023 10:45 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Jaja, leuk voor julie en de bruiden maar echt wel een anti climax voor ons -O-
Haha, ik vind het voornamelijk heel fijn voor de moeder van een van de bruiden
  zondag 24 december 2023 @ 10:57:22 #214
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211726890
Het is om te janken…

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_211726936
quote:
7s.gif Op zondag 24 december 2023 10:57 schreef MadMaster het volgende:
Het is om te janken…

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uiensoep? :9~
pi_211726942
quote:
1s.gif Op zondag 24 december 2023 10:41 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Zeg je dat tegen ons of tegen jezelf?
De vraag stellen :+
  zondag 24 december 2023 @ 11:00:14 #217
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211726975
quote:
1s.gif Op zondag 24 december 2023 10:28 schreef AnneX het volgende:
@:Blues & golfer *; 25 jaar 🥂 💐 🎶
Ja... op 24 december 1998 liet ik me afzetten op Utreg CS richting Bdaal (wij leerden elkaar online kennen via COL (City on line) en later kletsen via ICQ en Email... het prille internet chatbegin.... ik was nog erg getrouwd ook :P
Op papier dan :Y)
De rest is historie (en verdomd lastig in het begin).
Met kerst was ik weer keurig thuis O-) ~:)
pi_211727054
quote:
7s.gif Op zondag 24 december 2023 11:00 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Nee, rode uien chutney to be, met veel port…
Oe :9

Ik zag een instafilmpje langskomen van iemand die een glazen pannendeksel voor haar gezicht in een hoody van haar trui stopt en dan uien gaat snijden :D
pi_211727161
Oeh rode uienchutney :9~ op brokkelkaas

Gefeliciteerd @Blues en @golfer *O*
pi_211727172
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2023 10:55 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Haha, ik vind het voornamelijk heel fijn voor de moeder van een van de bruiden
dat is het het ook!

Hoe ging het met de zoom? van je broek?
pi_211727265
Oei, zie ik net een mooie bieten ‘labne’ voorbijkomen van Ottolenghi op fb!
Had ik eerder willen weten @Yotam :Y)

Zijn er mensen op fb en volgen jullie bijv. Ottolenghi. Aanrader hoor!
pi_211727312
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2023 11:12 schreef Blues het volgende:

[..]
dat is het het ook!

Hoe ging het met de zoom? van je broek?
Die was helemaal goed. Ik ga in het vervolg dat bij alle broeken doen. Altijd gezeik met netjes een zom innaaien en die ging zoveel makkelijker en was veel netter. En was ook heel blij met de katoenen tuniek. Was eerst bang dat ik het koud zou krijgen maar iedereen had het bloedheet (was best warm daar) en ik had het prima.
Ga straks wel even een foto maken
  zondag 24 december 2023 @ 11:25:38 #224
370431 drakin
vurig typje
pi_211727367
quote:
7s.gif Op zondag 24 december 2023 09:28 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Het is vochtig en lauwwarm buiten.
[ afbeelding ]
Nat! Natnatnat!
Dat is erg nat.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_211727384
quote:
1s.gif Op zondag 24 december 2023 10:26 schreef AnneX het volgende:

[..]
Wat MadMaster zegt…

Blijkbaar kan het zónder alcohol ook gezellig zijn. Proost 🥂
Na de brunch verder in de keuken met dadels en eiersalade en een dressing voor de labne.

@:Clubsoda Wat een conditie heb jij _O_ Is planken in de modder een wekelijks gebeuren? Hoe oud is de ‘baby’ nu?
Ik ga in principe wekelijks op zondagochtend naar mijn bootcamp voor moekes :Y er is niet altijd modder en er wordt ook niet altijd geplankt. Maar wel vaak. De baby is negen maanden en een beetje nu.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_211727412
De helft van de lol van een adventskalender is dat je die dozen op 24 december weg kan flikkeren *O*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_211727616
Goedemorgen, ik heb een lui dagje vandaag tis ook vreselijk rotweer, ga vanmiddag alleen even een borreltje drinken en oesters eten bij mijn moeder
pi_211727695
Heb voor de geïnteresseerden nog een stukje kunnen vinden over City Online waar g en ik elkaar van kennen:

SPOILER
SPOILER

[ Bericht 35% gewijzigd door Blues op 24-12-2023 11:53:44 ]
pi_211727938
2 uurtjes Nigella genot op de bbc, zie dat ze straks ook die aflevering herhalen waarin ze amsterdam bezoekt met kerst. die had ik laatst gemist
  zondag 24 december 2023 @ 12:33:24 #230
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211728150
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2023 11:48 schreef Blues het volgende:
Heb voor de geïnteresseerden nog een stukje kunnen vinden over City Online waar g en ik elkaar van kennen:

SPOILER
SPOILER
Ha, ik las ineens een bekende naam, ken Jan Jacobs. Soms bizar hoe klein Nederland toch is _O-

Maar jullie kennen elkaar dus van dit platform, niet van Fok?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 24 december 2023 @ 12:34:14 #231
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211728159
quote:
1s.gif Op zondag 24 december 2023 11:17 schreef AnneX het volgende:
Oei, zie ik net een mooie bieten ‘labne’ voorbijkomen van Ottolenghi op fb!
Had ik eerder willen weten @:Yotam :Y)

Zijn er mensen op fb en volgen jullie bijv. Ottolenghi. Aanrader hoor!
Op Instagram :Y
Maak er zelden iets van, maar vind het wel leuk en inspirerend om te zien :)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_211728203
Gefeliciteerd @Blues en g!
Kat lijkt beter te pas, voor zover ik via camera kan beoordelen ;) er wordt lekker tegen broer aan geslapen, maar ook af en toe rondjes door de kamer gelopen, en niet meer op gekke plekken apathisch gezeten (vrijdag 40 minuten tussen waterfontein en kattenbak in bv, dat is niet echt een aantrekkelijke plek ofzo). En er wordt goed gegeten en bij de buurvrouw vanochtend op aanrecht gesprongen omdat het hem te lang duurde haha. Dus dat is fijn, zit ik hier toch geruster :)

Vanochtend samen met mama gesport in de wellness hier vlakbij en 2x kwartier op een verwarmd hydromassagebed gelegen. Lekker _O_ . Verder niks vandaag. Het regent al de hele dag best wel hard, dus nog een keer naar buiten is niet echt mijn bedoeling :+ . Eerst lunch met kroketten :9 en daarna misschien even een klein dutje.
pi_211728343
Hallo hallo :W

Broertje en ik zijn vanochtend naar de survivalrunclub gegaan, land daar ziet er ongeveer uit zoals bij @sigme dus ik zag eruit alsof ik was wezen zwemmen. We hebben niet gezwommen, wel een rondje gekanood en stukken door het water gerend. Heerlijk O+
Vanmiddag gaan broertje en ik nog een stuk op de gravelbike in het bos - hij heeft een nieuwe gekocht dus ik mag op zijn oude. Ik verwacht weer een grote modder- en waterbende :9

M'n moeder is nu toch bezweken onder de decemberdrukte en ligt rillend op bed. Meestal stort ze al na Sinterklaas in dus ze heeft 't dit jaar best lang volgehouden nog. Wel jammer dat ze nu niet mee kan naar diner bij tante morgen.
pi_211728545
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2023 11:48 schreef Blues het volgende:

SPOILER
SPOILER
Geschiedenis B-)
pi_211728703
Nat is wel het meest treffende woord voor deze herfst/winter ja. Natnatnat mag ook wel. Bij ons bedrijf ziet de oprit eruit als de sloot die het volgens oude kadastrale kaarten ooit was, toen het hier nog een tuinbouwgebied was. Lig nu op de verwarming met natte hond, op te drogen.

Blues & g, gefeliciteerd! Wat een jubileum zeg.

@vlindertje89, klinkt als een heerlijke ochtend en fijn dat het met de staartpoes weer beter gaat. Mijn piemelpoes heeft nog steeds een rare dikke piemel maar het lijkt na 3 dagen AB wel wat beter. En hij likt een stuk minder dus dat is in ieder geval al vooruitgang.

@Tele6, klinkt als een lekker kerstmodderbad. Moet je moeder dan morgenavond alleen blijven? Sneu hoor.
pi_211728744
@AnneX, ik zag die bietendip op insta en had m al opgeslagen om binnenkort te maken! Ziet er superlekker uit…
pi_211729006
Fijn @vlindertje89 van beter lijkende kat en ook de piemelpoes van @yinu doet het beter. Wat een zorgen kunnen die beestjes toch geven.

Wat een enorm zeikweer is het buiten, wandelingetje gaat 'm niet worden. En dus ook zeer veel bewondering voor degenen die dat wel gedaan hebben of gaan doen

Ik ga zo even soep maken voor boer/zus/schoonzus bezoek morgen en even een beetje opruimen hier. En een aantal VVV bonnen overzetten naar Bol.com bonnen. Hoorde van de week dat VVV bonnen van 3 jaar oud minder waard worden. En ik heb echt geen idee hoe oud mijn bonnen zijn.

In de spoiler een foto van broek/tuniek. Slechte foto maar ik krijg iets leuks echt niet voor elkaar.

SPOILER
pi_211729118
quote:
1s.gif Op zondag 24 december 2023 12:33 schreef Molo het volgende:

Ha, ik las ineens een bekende naam, ken Jan Jacobs. Soms bizar hoe klein Nederland toch is _O-

Maar jullie kennen elkaar dus van dit platform, niet van Fok?
Niet van fok, dat wordt wel eens gedacht.
In 2000 wel allebei lid geworden van fok vlak na elkaar maar toen kenden we elkaar al 2 jaar.
En col was dood.
Ergens in augustus 1998 ben ik lid geworden van COL, zij hadden ook een chat met grappige geluidjes.
Daar chatte een buurvrouw 2 straten achter me ook die ik kende en raakte daarmee aan de praat.
Zij chatte ook met g en er kwam een meet in Apeldoorn waar zij en ik samen naar toe gingen en daar zagen g en ik elkaar voor t eerst.
Zij vond ons wel een goeie match en we kregen via haar elkaars ICQ nummers.

Tja.... :D :S___D
pi_211729169
Edit.
Dubbel of zoiets.
pi_211729201
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2023 13:38 schreef Kaatje1 het volgende:
Fijn @:vlindertje89 van beter lijkende kat en ook de piemelpoes van @:yinu doet het beter. Wat een zorgen kunnen die beestjes toch geven.

Wat een enorm zeikweer is het buiten, wandelingetje gaat 'm niet worden. En dus ook zeer veel bewondering voor degenen die dat wel gedaan hebben of gaan doen

Ik ga zo even soep maken voor boer/zus/schoonzus bezoek morgen en even een beetje opruimen hier. En een aantal VVV bonnen overzetten naar Bol.com bonnen. Hoorde van de week dat VVV bonnen van 3 jaar oud minder waard worden. En ik heb echt geen idee hoe oud mijn bonnen zijn.

In de spoiler een foto van broek/tuniek. Slechte foto maar ik krijg iets leuks echt niet voor elkaar.

SPOILER
Mooi! Leuke kleuren ook _O_
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2023 13:15 schreef yinu het volgende:

Blues & g, gefeliciteerd! Wat een jubileum zeg.

Zeker best lang 25 jr.
En dan te bedenken dat we allebei hiervoor ook nog 2 lange relaties hadden met samenwonen en trouwen en kinderen en levens enz.
We zijn oud :D en willen dat ook graag met elkaar worden zeiden we al heel vroeg in de relatie O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')