SPOILER: De GeversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: De OntvangersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Overzicht pakkettenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lieve gevers, ontvangers, shoppers en alle andere belangstellenden.
Als iemand zich als niet anoniem opgeeft in de actie, dan is dat van toepassing op de koppeling. Het is niet de bedoeling dat je mensen hier 'out' in het topic.
Geen tags of namen van je koppel noemen hier tenzij nadrukkelijk toestemming van de ander, maar beter gewoon niet.
Privacy is van het grootste belang in dit topic en dus doet de organisatie een beroep op jullie integriteit.
Deelnemers niet te noemen hier.
Mocht je jouw ontvanger niet kunnen bereiken via DM/PM (omdat anoniem of geen gehoor), stuur dan een mailtje naar de organisatie.
[ Bericht 0% gewijzigd door MadMaster op 04-01-2024 19:23:11 ]life is what happens to you, while you're busy making other plans.![]()
48 pakketten zijn binnen! En van alle andere weten we zeker dat er of bezorgafspraken zijn, of dat ze op de post zijn/vandaag verzonden worden.
life is what happens to you, while you're busy making other plans.![]()
@Viv @Nizno @MadMaster @ een mod, kunnen jullie je magic weer doen met de blauwe kleur in de OP onderaan?life is what happens to you, while you're busy making other plans.![]()
Poef! 🪄quote:Op dinsdag 19 december 2023 18:29 schreef superkimmi het volgende:
@:viv @:nizno @:madmaster @ een mod, kunnen jullie je magic weer doen met de blauwe kleur in de OP onderaan?![]()
Ook van mij nog een beloofde post
Zaterdag was het, na wat uitstel door gezondheidsperikelen, dan toch zo ver. De kerstman en zijn vrouw kwamen persoonlijk ons pakket afleveren!
De hond liet zich van zijn beste kant zien, dat was vanmiddag bij de reparateur van de jaloezieën wel anders. Mensenkennis, of wist hij wat er ook voor hem allemaal aan zat te komen?
We hebben gezellig koffiegedronken en over uiteenlopende onderwerpen gepraat, héél erg fijn. Nadat ze vertrokken waren werd mijn geduld wederom op de proef gesteld want mijn man vertrok in verband met voetbal en kwam pas ‘’s avonds weer thuis ……
Maar toen was het toch zo ver! Het openen van de, goed gevulde, doos!
Ik dacht dat ik misschien te summier was geweest in het formulier maar dat was niet waar, ze konden hier goed mee uit de voeten en wow, wat een schot in de roos. Op verschillende gebieden.
Alles uitgestald behalve het verse kerstbrood van de bakker, wat belachelijk lekker was (met een dikke laag roomboter natuurlijk) en de olifant gemaakt van touw, want die was niet meer bij de hond weg te krijgen.
In het tasje geen whiskey/whisky maar alcoholvrije cocktails in prachtige flesjes. Dat maakt het gemis van het shotje echte gin of wodka in de cocktail toch een beetje goed. De Mojito is al goedgekeurd
De lekkere nootjes kunnen we serveren in kerstschaaltjes, hoe tof.
En hier word ik echt gelukkig van, niet alleen iets lekkers en leuks voor de hond maar ook nog aandacht voor het goede doel![]()
![]()
Er zitten fysiek weer wat minder leuke dagen aan te komen, dan schieten mijn emoties ook weer alle kanten op. Ik hoef maar hieraan te denken of ernaar te kijken en dat doet me dan zó goed.
Onze dank is niet in woorden uit te drukken![]()
![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Nu de stress hier voorbij is (vanwege de vertraging enzo) ben ik eens op het gemakje de reeks vanaf begin december terug aan het lezen, machtig mooi
En ik heb al best veel puzzels langs zien komen, waar mijns inziens wel de morele verplichting* bij komt om mee te komen posten in de puzzelreeks
Topicreeks: [Legpuzzels]#1
*niet echt natuurlijk he, maar het mag wel
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
![]()
Onderweg met pakket voor anonieme ontvanger én het fok pakket voor mijn kinderen (overgepakt in eigen doos want opgesplitst tussen de Kids).Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ik vind het zo tof dat je dit doet he. En stiekem vind ik het wel een beetje jammer dat je niet hier langs komt ookquote:Op woensdag 20 december 2023 12:07 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Onderweg met pakket voor anonieme ontvanger én het fok pakket voor mijn kinderen (overgepakt in eigen doos want opgesplitst tussen de Kids).Mag ook zonder pakket overigens
We moeten nodig bijkleppen!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut![]()
Ik heb mijn pakket vandaag mogen ontvangen
Wat een mega dooshij woog ook iets van 20 kg
![]()
Hij zat helemaal volgepakt met cadeautjes![]()
![]()
![]()
, en een heel lief kaartje.
Ik heb alles bij de boom gezet zodat ik wat heb om naar uit te kijken met kerst![]()
Ik ben zo benieuwd wat er allemaal in zitIk vind het nu al zo lief allemaal
![]()
![]()
@manny @heywoodu en vriendin, ontzettend bedankt, dit is echt zo'n lichtpunt voor mij![]()
![]()
Uitpakpost zal zeker volgen met de kerst
Twiddel![]()
17:02quote:Op woensdag 20 december 2023 15:14 schreef Viv het volgende:
Vandaag tussen 16:50 en 18:10 wordt het pakket bezorgd dat ik heb mogen shoppen.![]()
Stiekem wist ik het al, want hoeveel pakketten kunnen er nou uit Zweden komen. En aangezien ik toch al out was vanwege mijn Rituals pakket, dacht, ik meld het meteen
Ik ga het vanavond of morgen uit de doos halen. Ik had me opgegeven omdat ik mijzelf heel zielig vond na een ziekenhuisopname met een nierbekkenontsteking en een beginnende sepsis. En ik heb nu een nieuwe nierbekkenontsteking te pakken, dus het pakket is echt gewoon heel erg welkom
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut![]()
@Lothiriel wat een lief kaartje en lief pakket.
Wat maak je ons blij met de liefde die uit je kaart en al je moeite die je voor ons hebt gedaan. Echt heel erg bedankt!
Voor onze lieve Freddy een knook en een bot. Lekkere fererro Rocher, een heerlijk ruikende zeep en bodywash, mijn all time favorite aroma druppels anti stress, een doos lego Technics, een verrassing in pakje en als kers op de taart een waardebon voor de Efteling 0+ (het enige attractiepark waar ik gebruik kan maken van een scootmobiel zodat ik mee kan en mooie herinneringen kan maken met onze zoon)
Echt super dank je wel!
Voor jou ook alle liefs, warms en geluk toegewenst.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Ik had mezelf eigenlijk anoniem opgegeven, maar hier is net een prachtig pakket bezorgd door @Adrian4 namens @flipsen en @F_r
Ik heb alleen het papier er nog afgehaald en de kaart gelezen, maar stond al met tranen in mijn ogen. DankjulliewelMijn kerstpakket pak ik altijd uit samen met oma, dat is voor haar echt een lichtpuntje in de december maand. En ik las dat er ook speciaal voor haar dingen zijn geshopt, wat lief! Ik zie haar zaterdag weer, dus dan pakken we hem samen uit. Dankjulliewel
![]()
![]()
![]()
De jongens wilden niet meer wachten. Dus we eten vandaag wat later, want er was veel om uit te pakken en leuke triviavragen erbij. Dus nu ben ik volledig op de hoogte over zeven soorten koekjes aanbieden (gaat lukken met dit pakketquote:Op woensdag 20 december 2023 17:04 schreef Troel het volgende:
[..]
17:02![]()
Stiekem wist ik het al, want hoeveel pakketten kunnen er nou uit Zweden komen. En aangezien ik toch al out was vanwege mijn Rituals pakket, dacht, ik meld het meteen
Ik ga het vanavond of morgen uit de doos halen. Ik had me opgegeven omdat ik mijzelf heel zielig vond na een ziekenhuisopname met een nierbekkenontsteking en een beginnende sepsis. En ik heb nu een nieuwe nierbekkenontsteking te pakken, dus het pakket is echt gewoon heel erg welkom) en waarom er geen cola gedronken wordt (al moeten we nog wel even proeven of we het daarmee eens zijn). Lieve @Viv en de persoon waarvoor jij mocht shoppen. Heel, heel erg bedankt. We zijn er super blij mee en de komende tijd zullen we heerlijk kunnen gamen met concept
(wauw, wauw, wauw gewoon!)
Lief, heel lief![]()
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut![]()
Mooi dat alles heelhuids is aangekomen!quote:Op woensdag 20 december 2023 17:17 schreef Ynske het volgende:
@:Lothiriel wat een lief kaartje en lief pakket.
Wat maak je ons blij met de liefde die uit je kaart en al je moeite die je voor ons hebt gedaan. Echt heel erg bedankt!
[ afbeelding ]
Voor onze lieve Freddy een knook en een bot. Lekkere fererro Rocher, een heerlijk ruikende zeep en bodywash, mijn all time favorite aroma druppels anti stress, een doos lego Technics, een verrassing in pakje en als kers op de taart een waardebon voor de Efteling 0+ (het enige attractiepark waar ik gebruik kan maken van een scootmobiel zodat ik mee kan en mooie herinneringen kan maken met onze zoon)
Echt super dank je wel!
Voor jou ook alle liefs, warms en geluk toegewenst.
Ik ben zo blij dat je er gelukkig mee bent! ♥ en zeker omdat je mee kan naar de Efteling, mooie herinneringen en ervaringen daar doen we het voor!
Eerlijkheidshalve werd ik al wat zenuwachtig als ik sommige uitpak posts zag, dan was mijn pakje best bescheiden! 😅
Nogmaals een superfijne kerst & een prachtig 2024 gewenst!Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston![]()
quote:Op woensdag 20 december 2023 18:41 schreef MadMaster het volgende:
@:Viv
Mijn echtgenote wil nu ook een Zweeds kerstpakket volgend jaar, zoals dat van @:troel
Tegen betaling…
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Absoluut niet bescheiden! We zijn ontzettend blij, dankbaar en ontroerd.quote:Op woensdag 20 december 2023 18:21 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Mooi dat alles heelhuids is aangekomen!
Ik ben zo blij dat je er gelukkig mee bent! ♥ en zeker omdat je mee kan naar de Efteling, mooie herinneringen en ervaringen daar doen we het voor!
Eerlijkheidshalve werd ik al wat zenuwachtig als ik sommige uitpak posts zag, dan was mijn pakje best bescheiden! 😅
Nogmaals een superfijne kerst & een prachtig 2024 gewenst!Today is life -
Dale Carnegie![]()
Elk pakket is goed. Ten eerste gaat het niet om geld. Ten tweede js efteling en lego niet goedkoop. Sommige grotere pakketten hebben ook goedkopere cadeaus. Je ontvanger is gelukkig en daar gaat het omquote:Op woensdag 20 december 2023 18:21 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Mooi dat alles heelhuids is aangekomen!
Nogmaals een superfijne kerst & een prachtig 2024 gewenst!
@Viv mijn vrouw wil ook een zweeds kerstpakket volgend jaar. In september. Als we naar Zweden gaan
Ik wil volgend jaar als kerstpakket wel een Zweedse vrouw..
(Alhoewel, dat vind Rewimo vast niet goed..)
![]()
@Evenstar ook niet…quote:Op woensdag 20 december 2023 19:10 schreef qltel het volgende:
Ik wil volgend jaar als kerstpakket wel een Zweedse vrouw..
(Alhoewel, dat vind Rewimo vast niet goed..)
![]()
Tegen die tijd krijgen we de deur van ons gastenverblijf hopelijk wél open. Jullie zijn welkom!quote:Op woensdag 20 december 2023 19:03 schreef superkimmi het volgende:
@:viv mijn vrouw wil ook een zweeds kerstpakket volgend jaar. In september. Als we naar Zweden gaan![]()
![]()
Haha t hoeft niet viv zelf te zijn misschienquote:
quote:Op woensdag 20 december 2023 19:08 schreef Adrian4 het volgende:
Dit topic geeft mij het vertrouwen in ons als mensheid weer een beetje terug
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.![]()
Ik zal haar vast bestellen.quote:Op woensdag 20 december 2023 19:10 schreef qltel het volgende:
Ik wil volgend jaar als kerstpakket wel een Zweedse vrouw..Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op woensdag 20 december 2023 19:15 schreef Viv het volgende:
[..]
Tegen die tijd krijgen we de deur van ons gastenverblijf hopelijk wél open. Jullie zijn welkom!
Ook ik heb mijn kerstpakket ontvangen! En daarvoor al een sinterklaaspakket, van de ouders van Sharuun.
Werkelijk... ik heb er geen woorden voor
Dat iemand aan ons denkt en zoveel boodschappen en lekkers koopt en ook nog verstuurt (zware doos!!) en daar moeite en liefde in steekt is hartverwarmend.
Ik heb moeilijke weken (maanden, jaren) achter de rug en kerst is altijd extra pijnlijk maar hierdoor stroomden de tranen en huppelde ik met mijn wasmiddel, knakworst en douchegel en afbakbroodjes door het huis!
Ik vermoed dat de ouders van Sharuun al wat ouder zijn en het idee dat ze met 'n zware doos naar een postpakketpunt gaan alleen al doet me smelten en vind ik ontroerend.
Ook hebben ze een leuk poezencafé in de buurt gezocht en ons een kadobon gegeven voor een high tea aldaar.
Gewoon samen met mijn dochter zoiets doen is goud waard!
Ook aan de hond is gedacht: allemaal lekkers voor haar!
Lieve allemaal: ik hoop dat alle ontvangers net zo ontroerd zijn als ik en laten we, als we in de positie zijn dat we het beter hebben, weer iets liefs terug doen voor een ander![]()
(Ik kan geen emoji's plaatsen maar weet alleen hoe het hartje moet, vandaar zoveel hartjes, haha)
Ik vind de wereld best een kloteplek maar er zijn nog zóveel lieve mensen.
Fijne feestdagen allemaal![]()
![]()
Heel graag gedaan!!quote:Op woensdag 20 december 2023 18:15 schreef Troel het volgende:
[..]
De jongens wilden niet meer wachten. Dus we eten vandaag wat later, want er was veel om uit te pakken en leuke triviavragen erbij. Dus nu ben ik volledig op de hoogte over zeven soorten koekjes aanbieden (gaat lukken met dit pakket) en waarom er geen cola gedronken wordt (al moeten we nog wel even proeven of we het daarmee eens zijn). Lieve @:Viv en de persoon waarvoor jij mocht shoppen. Heel, heel erg bedankt. We zijn er super blij mee en de komende tijd zullen we heerlijk kunnen gamen met concept
(wauw, wauw, wauw gewoon!)
Lief, heel lief![]()
[ afbeelding ]![]()
Het is overigens ook mede mogelijk gemaakt door het geduld van @Evenstar![]()
Wij gaan overmorgen verhuizen, en ik heb me oprecht meer met het kerstpakket beziggehouden dan met verhuisdozen inpakken.
Ook heel veel beterschap nog!![]()
![]()
heywoodu
![]()
Twinkelz-hagelslag beste hagelslagquote:Op woensdag 20 december 2023 19:42 schreef superkimmi het volgende:
Plaatje bij het praatje van @:coeus
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]![]()
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Je blijft toch wel in Zweden he?quote:Op woensdag 20 december 2023 19:49 schreef Viv het volgende:
[..]
Heel graag gedaan!!![]()
Het is overigens ook mede mogelijk gemaakt door het geduld van @:evenstar![]()
Wij gaan overmorgen verhuizen, en ik heb me oprecht meer met het kerstpakket beziggehouden dan met verhuisdozen inpakken.
Ook heel veel beterschap nog!
#eigenbelanglife is what happens to you, while you're busy making other plans.![]()
Anonieme uitpakpost:
‘Vandaag was het dan zover! Ik mocht de enige echte DJMO ontmoeten en het kerstpakket voor mijn ouders in ontvangst nemen! En het was niet 1 pakket, maar het waren 2 pakketten!
Mijn ouders waren zo blij en dankbaar
Ze hebben allebei een pakket open gemaakt en uitgepakt. Mijn moeder wilde de ingepakte cadeautjes niet openmaken, want ze waren zo mooi ingepakt. Ze zijn zo verwend! Er zat van alles in, van scheerspullen voor mijn vader tot kookboeken voor mijn moeder. Allerlei lekkers, heerlijke nootjes en chocola, theetjes en koffie..
En er zat ook nog een doosje bij met de tekst 'make a wish'. Met een mooi steentje er in. Maar er zat ook een bakje bij met 2 treinkaartjes (1e klasse) en 2 vrijkaarten voor een museum in!! Mijn vader was zo enthousiast! Hoe kunnen we dit gebruiken? Op welke datum? Hoe werkt het? Gaan jullie ook mee? Echt geweldig om te zien.
Lieve donateur en DJMO, ontzettend bedankt voor dit kerstpakket! Mijn ouders zijn jullie enorm dankbaar. Ze waren zo blij en enthousiast! En ze vonden alles leuk!’
Jazeker! Lees hier ons Ik Vertrek-momentje van deze week:quote:Op woensdag 20 december 2023 20:26 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Je blijft toch wel in Zweden he?
#eigenbelang
Viv in KAA / Evenstar, Viv en ZZ emigreerden naar Zweden! #4![]()
@Rewimo wat minder blij van jouw taalgebruikquote:Op woensdag 20 december 2023 20:31 schreef qltel het volgende:
Ik wordt toch zo vrolijk van dit topic..
Ik kwam net toevallig dit tegen, moest aan Tobi denken.quote:Op zondag 17 december 2023 14:19 schreef superkimmi het volgende:
En Tobi is dol op haarelastieken, heeft er 40(!) gekregen en de eerste ligt al onder de bank![]()
![]()
![]()
hahaa helemaal waar ditquote:Op woensdag 20 december 2023 23:56 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik kwam net toevallig dit tegen, moest aan Tobi denken.
[ afbeelding ]
De enige juiste manierquote:Op woensdag 20 december 2023 19:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Dankzij die Zweedse tube met kaas eten wij met kerst Bugles gevuld met Danish Chef![]()
![]()
HHet is je gegund. Ik hoop dat het in de smaak valt. Altijd spannend of ik het goed gedaan heb.quote:Op woensdag 20 december 2023 17:30 schreef Puala het volgende:
Ik had mezelf eigenlijk anoniem opgegeven, maar hier is net een prachtig pakket bezorgd door @:adrian4 namens @:flipsen en @:F_R
Ik heb alleen het papier er nog afgehaald en de kaart gelezen, maar stond al met tranen in mijn ogen. DankjulliewelMijn kerstpakket pak ik altijd uit samen met oma, dat is voor haar echt een lichtpuntje in de december maand. En ik las dat er ook speciaal voor haar dingen zijn geshopt, wat lief! Ik zie haar zaterdag weer, dus dan pakken we hem samen uit. Dankjulliewel
![]()
![]()
Waar blijven jouw uitpak posts?quote:
heywoodu
![]()
Ik had het wel geweten als ik ontvanger was: met Kerstquote:
Maar dat is makkelijk praten en misschien dat ik het in de praktijk ook wel gelijk bij ontvangst open had gemaakt uit enthousiasme
Ik weet niet of ik me in zou kunnen houden..quote:Op donderdag 21 december 2023 11:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik had het wel geweten als ik ontvanger was: met Kerst
Maar dat is makkelijk praten en misschien dat ik het in de praktijk ook wel gelijk bij ontvangst open had gemaakt uit enthousiasme![]()
![]()
heywoodu
![]()
Ach, als je iets hebt ontvangen is het van jou, dus is het ook volledig aan jou om te bepalen wanneer je het open maakt, er is geen 'fout' natuurlijkquote:Op donderdag 21 december 2023 11:21 schreef qltel het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik me in zou kunnen houden..
Dat is mijn plan dan ookquote:Op donderdag 21 december 2023 11:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik had het wel geweten als ik ontvanger was: met Kerst
Maar dat is makkelijk praten en misschien dat ik het in de praktijk ook wel gelijk bij ontvangst open had gemaakt uit enthousiasme![]()
Vooralsnog lukt het. En het gaat verder ook wel lukken denk ik. Ben de rest vd dag niet thuis. En dan alleen morgenochtend nog thuis vóór het 1e kerstdag is. Dus zaterdag en zondag heb ik de optie sowieso niet
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Van wat ik heb gezien (ik werd goed op de hoogte gehouden) zit dat wel goedquote:Op donderdag 21 december 2023 10:39 schreef F_r het volgende:
H
[..]
Het is je gegund. Ik hoop dat het in de smaak valt. Altijd spannend of ik het goed gedaan heb.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Mooi bedankt voor het toffe pakket! En het leuke bezoek ik schrok eerst wel een beetje![]()
Ben nog eventjes aan het bij komen dit zag ik niet aankomen maar zit de hele tijd al met een glimlach op mijn gezicht.
Vanavond lekker uitpakken met mijn vriendinnetje.
Hartelijk dank donateurs en de organisatie.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
DJMO IRL en fok!kerstpakket donateurs,quote:Op dinsdag 19 december 2023 13:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je die pralines vandaan hebt getoverd, maar ik heb de derde al open dat terwijl ik helemaal geen snoeper ben eigenlijk
Wat een geweldige verrassing was dat fok!kerstpakket IRL! Mijn hond is dolgelukkig met de leuke cadeaus, van snacks en feestelijke voerbak tot heavy duty speelgoed.
Mijn cadeaus met kerst kunst verpakking en de feestslingers, favoriete thee, mok, puzzels, tekenspullen, snoep, koekjes, zeep, parfum en het confetti kanon echt een kerstgeest! Het speciale boek en het magische cadeau in een cadeau waren echt de kers op de taart.
Het boek dat ik vaak zal lezen kostbaar en speciaal En een extra cadeau in een cadeau, dat is geniaal. Een doosje met de taak: "make a wish", echt waar daarna, digitale boeken op een USB-stick, onbetaalbaar!
@DJMO + pakketcentrale + fok!donors
PS: happy new year!
[ Bericht 1% gewijzigd door Klik op 21-12-2023 13:49:56 ]![]()
Het was gezelligquote:Op donderdag 21 december 2023 12:44 schreef Rafeiro het volgende:
[ afbeelding ]
Bij gebrek aan boom staat de openhaard vast aan
Nog een boompje
De spreekwoordelijke buit is binnen
Was gezellig @DJMO en @Rob, heel erg bedankt.
@devzero ook enorm bedankt
Net als @superkimmi en @KapiteinIglo voor het organiseren.
De fotoupdate volgt vanavond ergens, want heb zo nog een afspraak.
Maar Karel heeft een vriendinnetje gekregen![]()
To be continued....You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Door deze stomme actie zit ik weer véél te veel op FOK! de laatste weken, ipv de berg reis-aanvragen weg te werkenJullie worden bedankt, ik doe volgend jaar niet meer mee! Hrmpf!
Echt wel
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
quote:Op donderdag 21 december 2023 13:58 schreef Rafeiro het volgende:
De spreekwoordelijke buit is binnen
Was gezellig @:DJMO en @:Rob, heel erg bedankt.
@:devzero ook enorm bedankt
Net als @:superkimmi en @:KapiteinIglo voor het organiseren.
De fotoupdate volgt vanavond ergens, want heb zo nog een afspraak.
Maar Karel heeft een vriendinnetje gekregen![]()
To be continued....![]()
Hopelijk vind je het leuk en heb je er wat aan.![]()
heywoodu
![]()
Trouwens even een vraagje, hoewel het natuurlijk nog vroeg is daarvoor: eventuele feedback, gaat dat nog naar @superkimmi en @KapiteinIglo, of gaan we daarvoor al naar @Sharuun01?
Schoot me zo ineens even te binnen, dus ik denk, ik vraag het alvast
Voel me wel een beetje buitengesloten nuquote:Op donderdag 21 december 2023 14:40 schreef heywoodu het volgende:
Trouwens even een vraagje, hoewel het natuurlijk nog vroeg is daarvoor: eventuele feedback, gaat dat nog naar @:superkimmi en @:KapiteinIglo, of gaan we daarvoor al naar @:Sharuun01?
Schoot me zo ineens even te binnen, dus ik denk, ik vraag het alvast
Ik heb je lief mijn hele leven![]()
heywoodu
![]()
Oei, dat was niet de bedoelingquote:Op donderdag 21 december 2023 14:51 schreef laziness het volgende:
[..]
Voel me wel een beetje buitengesloten nu
Excuus!Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
@ allen
Start nu met de leukste timer van het jaar: kerstavond https://countingdownto.com/?c=5216940
Nog 3 dagen![]()
24 dec 2024 bij zonsondergang 16:25 begint kerstavond!
@superkimmi @KapiteinIglo
Willen jullie de timer toevoegen aan de OP?
[ Bericht 11% gewijzigd door Klik op 21-12-2023 18:33:19 ]![]()
Wij gaan beginnen met uitpakken!
Zag al iets van Amsterdam voorbij komen.
maar ook een mooi Feyenoord boek.
Nogmaals bedankt nu een leuke avond van maken.
R.I.P DTS.![]()
Ik probeer wel mee te lezen en te genieten van alle feestvreugde, maar ben na 3 weken lang 20 uur pd hoestbuien gezegend met 3 gekneusde ribben en een longontsteking![]()
Dus ben ff niet heel erg actief
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?![]()
Beterschap!!!quote:Op donderdag 21 december 2023 19:56 schreef Ireth het volgende:
Ik probeer wel mee te lezen en te genieten van alle feestvreugde, maar ben na 3 weken lang 20 uur pd hoestbuien gezegend met 3 gekneusde ribben en een longontsteking![]()
Dus ben ff niet heel erg actief![]()
![]()
🩷quote:Op donderdag 21 december 2023 14:13 schreef flipsen het volgende:
Door deze stomme actie zit ik weer véél te veel op FOK! de laatste weken, ipv de berg reis-aanvragen weg te werkenJullie worden bedankt, ik doe volgend jaar niet meer mee! Hrmpf!
Echt wel![]()
![]()
Beterschap!!quote:Op donderdag 21 december 2023 19:56 schreef Ireth het volgende:
Dus ben ff niet heel erg actiefOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ireth
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story![]()
Zooo,
Zoals eerder gepost heeft Karel een vriendinnetje gekregen.
Heel leuk, maar dit betekend dus dat ie vanaf heden 2x per jaar vanonder mijn bed uit zijn huisje mag komen.
Ze konden het al snel goed met elkaar vinden:
Verder heb ik me beperkt tot een overzichtsfoto:
Eens even kijken of ik me kan inhouden...
Buiten de vriendin voor Karel (naamsuggesties zijn welkom) zijn er een paar dingen die er nu al uitsprongen.
Het vogeltje, bijna niet te zien op de foto (naast de kerstman), maar daar komt nog wel een leukere van.
Huisdieren mogen hier niet, maar als ik weer "normaal" ga wonen komen er wel weer 1 of 2 vogeltjes
De fles met kerstmuts en strikje, hierin zit een suikervrije salted caramel siroop (hoe dan?) voor bijvoorbeeld door de koffie (ook de pads zijn wat weggevallen op de foto
).
De VI muts, lekker warm op de fiets en een dagkaartje om een dag 1e klas met de trein te kunnen reizen... eens zien wat we daar mee gaan doen
En last but not least all the way from the USofA.
Het enige reeds uitgepakte cadeautje, een kalender met Northern lights foto's.
Even ter toelichting: ik had aangegeven dat ik ooit graag het noorderlicht zou zien, maar dat dat niet in het pakket zou passen dus dat ik voor de grote wens paste. Maar zo hebben @devzero en @DJMO dat toch nog voor elkaar weten te krijgen. Met een heel lief briefje op de achterkant. Als hij uit het folie is en ik hem op heb gehangen volgt daar ook nog een foto van
En "natuurlijk" wat om te smikkelen en te smullen...
Nogmaals hartstikke bedankt iedereen. Ook voor de posts in het topic van de overige ontvangers, gevers, donateurs, organisatoren en alles er verder omheen![]()
![]()
En na het uitpakken volgt er dus nog wel wat meer
You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Beterschap!quote:Op donderdag 21 december 2023 19:56 schreef Ireth het volgende:
Dus ben ff niet heel erg actiefNo Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent![]()
Auwie! Beterschap.quote:Op donderdag 21 december 2023 19:56 schreef Ireth het volgende:
Dus ben ff niet heel erg actiefYou sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Vanuit mijn kant heel erg graag gedaan. Het was een puzzel om een pakket op maat te zoeken voor je, je maar ik hoop dat dat gelukt is.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:10 schreef Rafeiro het volgende:
Zooo,
Zoals eerder gepost heeft Karel een vriendinnetje gekregen.
Heel leuk, maar dit betekend dus dat ie vanaf heden 2x per jaar vanonder mijn bed uit zijn huisje mag komen.
Ze konden het al snel goed met elkaar vinden:
[ afbeelding ]
Verder heb ik me beperkt tot een overzichtsfoto:
[ afbeelding ]
Eens even kijken of ik me kan inhouden...
Buiten de vriendin voor Karel (naamsuggesties zijn welkom) zijn er een paar dingen die er nu al uitsprongen.
Het vogeltje, bijna niet te zien op de foto (naast de kerstman), maar daar komt nog wel een leukere van.
Huisdieren mogen hier niet, maar als ik weer "normaal" ga wonen komen er wel weer 1 of 2 vogeltjes
De fles met kerstmuts en strikje, hierin zit een suikervrije salted caramel siroop (hoe dan?) voor bijvoorbeeld door de koffie (ook de pads zijn wat weggevallen op de foto
).
De VI muts, lekker warm op de fiets en een dagkaartje om een dag 1e klas met de trein te kunnen reizen... eens zien wat we daar mee gaan doen
En last but not least all the way from the USofA.
Het enige reeds uitgepakte cadeautje, een kalender met Northern lights foto's.
Even ter toelichting: ik had aangegeven dat ik ooit graag het noorderlicht zou zien, maar dat dat niet in het pakket zou passen dus dat ik voor de grote wens paste. Maar zo hebben @:devzero en @:DJMO dat toch nog voor elkaar weten te krijgen. Met een heel lief briefje op de achterkant. Als hij uit het folie is en ik hem op heb gehangen volgt daar ook nog een foto van
En "natuurlijk" wat om te smikkelen en te smullen...
Nogmaals hartstikke bedankt iedereen. Ook voor de posts in het topic van de overige ontvangers, gevers, donateurs, organisatoren en alles er verder omheen![]()
![]()
En na het uitpakken volgt er dus nog wel wat meer
Ps: de kalender begint al in november 2023,dus je kunt hem nu al ophangen
Maar goed dat ik er 2 had opgestuurd naar jequote:Op donderdag 21 december 2023 20:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Vanuit mijn kant heel erg graag gedaan. Het was een puzzel om een pakket op maat te zoeken voor je, je maar ik hoop dat dat gelukt is.
Ps: de kalender begint al in november 2023,dus je kunt hem nu al ophangenBedankt dat je weer inkoper was voor mij dit jaar
![]()
Het is altijd fun om voor jou te mogen shoppenquote:Op donderdag 21 december 2023 20:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar goed dat ik er 2 had opgestuurd naar jeBedankt dat je weer inkoper was voor mij dit jaar
Beterschap!quote:Op donderdag 21 december 2023 19:56 schreef Ireth het volgende:
Dus ben ff niet heel erg actief
Inmiddels bij vriendin thuis zie ik nog allemaal leuke details uit het kerstpakket![]()
R.I.P DTS.![]()
We zijn bezig met een aantal grote wensen. Die komen niet allemaal meer voor kerst aan. Maar weet dus dat er na kerst nog een flink aantal ontvangers een extraatje krijgen
Er zijn zojuist vijf grote wensen verstuurd.quote:Op vrijdag 22 december 2023 11:19 schreef superkimmi het volgende:
We zijn bezig met een aantal grote wensen. Die komen niet allemaal meer voor kerst aan. Maar weet dus dat er na kerst nog een flink aantal ontvangers een extraatje krijgen
Ik verwacht er nog vijf per post en die moeten dan weer op de post.
Duswe zijn er nog niet.
Iedereen voor wie nu de grote wens is ingelost heeft een DM gekregen van mij.Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.![]()
Oh wat leuk! Spannend.....quote:Op vrijdag 22 december 2023 13:30 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Er zijn zojuist vijf grote wensen verstuurd.
Ik verwacht er nog vijf per post en die moeten dan weer op de post.
Duswe zijn er nog niet.
Iedereen voor wie nu de grote wens is ingelost heeft een DM gekregen van mij.
![]()
Fijne feestdagen alvast allemaal. Maak er wat moois van mensen, het leven kan raar lopen. Ik wens jullie allemaal mooie dagen.![]()
Ons kerstpakket kwam vandaag binnenik weet niet of ik de gever mag taggen dus dat doe ik even niet. Maar onwijs bedankt voor dit mooie pakket
![]()
Voor vrouwlief lekkere worstjes, voor mij lekkere chocolaatjes en voor de meiden heel veel snoepjes en cadeautjes voor onder de kerstboom.zelfs aan onze hamster en gerbils is gedacht!
Wat blijf ik het bijzonder vinden dat mensen dit doen voor volstrekt onbekenden. Het geeft mij weer vertrouwen in de mensheid. Ik had ons opgegeven om meerdere redenen. Mijn leven is van kind af aan niet makkelijk geweest en de feestdagen triggeren veel oud maar ook nieuw zeer. Met een dochter met ad(h)d en autistisch spectrum en daaruit voortvloeiende gedragsproblemen is het hier vaak problematisch thuis. De feestdagen zorgen voor nog meer prikkels en dus nog meer problemen. Mijn vrouw en ik zitten er regelmatig flink doorheen en met onze eigen problemen, onze eigen verwerking van trauma's en labeltjes daar bovenop, is het standje overleven in huize Schanu.
Dit mooie pakket is dan ook een heel welkom lichtpuntje en geeft zoveel gevoel van warmte en liefde. Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, dus nogmaals bedankt lieve gever!![]()
![]()
![]()
Volgens mij zijn we rond! Het enige pakket dat nog niet bij de ontvanger is, is dat van @Lenny77 maar de reden daarvan is bekend. @Monsterkoekie heb je nog een statusupdate?life is what happens to you, while you're busy making other plans.![]()
En de ontvangster was erg verrast..quote:Op vrijdag 22 december 2023 18:48 schreef DJMO het volgende:
Mijn laatste pakket is afgeleverd@:superkimmi @:KapiteinIglo
![]()
![]()
Nobel streven, maar liever niet in dit topic…
[ Bericht 89% gewijzigd door MadMaster op 22-12-2023 19:22:14 ]Do what you love, love what you do!![]()
Rewimo
![]()
Nederduitse/Mevrouw qltel![]()
Wat ben je toch een stiekemerd! Samen met die man van mijquote:Op vrijdag 22 december 2023 18:48 schreef DJMO het volgende:
Mijn laatste pakket is afgeleverd@:superkimmi @:KapiteinIglo
Echt compleet verrast (alweer) door een uit maar liefst 3 dozen bestaand kerstpakket
En dan blijkt wel hoe goed Mo mij kent, zelfs voor het uitpakken van de ingepakte spullen
Drie grijnzende personen om me heen, die het dus allemaal allang wisten maar (met veel moeite, volgens qltel) mij echt helemaal niks hebben laten merken.
Eenmaal uitgepakt paste het nauwelijks allemaal op de bank
Nog even een paar van dichterbij
Nu zit ik hier dus met een grote grijns en een brok in mijn keel. Dank je wel Mo en Rob, gulle gevers, en natuurlijk mijn eigen qltel.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!![]()
Ik heb woensdag weer met postnl gebeld maar het pakket is nog niet ingescand dus iedere paar dagen de track and trace invullen en geduld hebben tot ze daar de melding van lost and found inzettenquote:Op vrijdag 22 december 2023 18:58 schreef superkimmi het volgende:
Volgens mij zijn we rond! Het enige pakket dat nog niet bij de ontvanger is, is dat van @:lenny77 maar de reden daarvan is bekend. @:monsterkoekie heb je nog een statusupdate?![]()
Toch wel? Ik dacht dat ze het onderhand wel zou verwachtenquote:Op vrijdag 22 december 2023 19:06 schreef qltel het volgende:
[..]
En de ontvangster was erg verrast..
Veel plezier met het pakket
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug![]()
Ik ben kennelijk goed in het verborgen houden..quote:Op vrijdag 22 december 2023 19:19 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Toch wel? Ik dacht dat ze het onderhand wel zou verwachten
En ik heb wat voorpret gehad..![]()
Rewimo
![]()
Ik wist echt helemaal van niets en had ook echt niks verwacht dit jaar. Ik had tenslotte vorig jaar ook al een prachtig pakket gekregenquote:Op vrijdag 22 december 2023 19:19 schreef Takaiki het volgende:
Toch wel? Ik dacht dat ze het onderhand wel zou verwachten
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!![]()
Mijn pakket van een paar jaar terug steekt hier wel heel schamel bij af
heywoodu
![]()
Als gever, bedoel je? Nee joh, maak je daar vooral geen zorgen om!quote:Op vrijdag 22 december 2023 19:49 schreef Takaiki het volgende:
Mijn pakket van een paar jaar terug steekt hier wel heel schamel bij afVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Alles wat iedereen hier onzelfzuchtig doneert of shopt komt uit een goed hart.quote:Op vrijdag 22 december 2023 19:49 schreef Takaiki het volgende:
Mijn pakket van een paar jaar terug steekt hier wel heel schamel bij af![]()
![]()
Rewimo
![]()
Ben je mal joh, het gaat om het gebaar. Wij zeiden net al: al waren het allemaal lege doosjes, dan was het net zo geweldigquote:Op vrijdag 22 december 2023 19:49 schreef Takaiki het volgende:
Mijn pakket van een paar jaar terug steekt hier wel heel schamel bij af
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
Wow, wat een énorm pakketquote:Op vrijdag 22 december 2023 19:15 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wat ben je toch een stiekemerd! Samen met die man van mij
Echt compleet verrast (alweer) door een uit maar liefst 3 dozen bestaand kerstpakket
[ afbeelding ]
En dan blijkt wel hoe goed Mo mij kent, zelfs voor het uitpakken van de ingepakte spullen
[ afbeelding ]
Drie grijnzende personen om me heen, die het dus allemaal allang wisten maar (met veel moeite, volgens qltel) mij echt helemaal niks hebben laten merken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu zit ik hier dus met een grote grijns en een brok in mijn keel. Dank je wel Mo en Rob, gulle gevers, en natuurlijk mijn eigen qltel.![]()
![]()
Geniet ervan!"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Rewimo
![]()
Laat dat maar aan Mo overquote:Op vrijdag 22 december 2023 20:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wow, wat een énorm pakket![]()
![]()
Geniet ervan!Die weet overal zulke leuke dingetjes te vinden! Ik zal er zeker van genieten
Graag gedaan! Heel veel plezier ermee!quote:Op vrijdag 22 december 2023 19:15 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wat ben je toch een stiekemerd! Samen met die man van mij
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu zit ik hier dus met een grote grijns en een brok in mijn keel. Dank je wel Mo en Rob, gulle gevers, en natuurlijk mijn eigen qltel.![]()
En DJMO bedankt voor het shoppen! En Rob voor het rijden
No Dyson Barrier is going to stop me!
Wat is het allemaal?quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:12 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Laat dat maar aan Mo overDie weet overal zulke leuke dingetjes te vinden! Ik zal er zeker van genieten
![]()
Sommige dingen zijn wel duidelijk, maar wat zijn bijvoorbeeld de Unomat sportline s of 5? Cameratasjes?"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Ik ben eigenlijk nog steeds benieuwd of de boeken een beetje naar je smaak warenquote:Op vrijdag 22 december 2023 20:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ben je mal joh, het gaat om het gebaar. Wij zeiden net al: al waren het allemaal lege doosjes, dan was het net zo geweldig
heywoodu
![]()
Ik heb bij dezen alvast mijn pakket voor volgend jaar klaarquote:Op vrijdag 22 december 2023 20:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ben je mal joh, het gaat om het gebaar. Wij zeiden net al: al waren het allemaal lege doosjes, dan was het net zo geweldig
quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb bij dezen alvast mijn pakket voor volgend jaar klaar
Rewimo
![]()
Zal ik qltel dan nu meteen opgeven voor volgend jaar?quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:18 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb bij dezen alvast mijn pakket voor volgend jaar klaar
Ik bedenk me nu pas dat ik dit jaar sinds lange tijd geen kerstpakket heb
Terwijl ik toch nog 11 maanden gewerkt heb dit jaar![]()
Beetje teleurstellend van m'n werkgever
Ja, al zijn ze voor hun garmin toestellen bedoeld. Ik heb er zelf ook een. Past m'n Garmin perfect in met twee reserve batterijen.quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat is het allemaal?![]()
Sommige dingen zijn wel duidelijk, maar wat zijn bijvoorbeeld de Unomat sportline s of 5? Cameratasjes?Ik heb er één en ik ben er trots op
Rewimo
![]()
Jaaaaa! Ik heb ze allemaal al minstens twee keer gelezenquote:Op vrijdag 22 december 2023 20:18 schreef Takaiki het volgende:
Ik ben eigenlijk nog steeds benieuwd of de boeken een beetje naar je smaak waren
Rewimo
![]()
Heel erg bedankt!quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:15 schreef Starflyer het volgende:
Graag gedaan! Heel veel plezier ermee!![]()
En DJMO bedankt voor het shoppen! En Rob voor het rijdenHet is echt een supermooi pakket
Rewimo
![]()
Lijst(je):quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat is het allemaal?![]()
Sommige dingen zijn wel duidelijk, maar wat zijn bijvoorbeeld de Unomat sportline s of 5? Cameratasjes?
Sneeuwman
Pinguin
Ginger ale
Frietsnijder
Baardolie (die is voor qltel, ik heb geen baard)
Kaas met plank en mesjes
Emmertje met beertje, kerstmuts en minidrinkflesje
2x blik dropjes
Chocola
Christmas crackers
Lollies
Marshmellows
Mezenbollen
Hart met vogelzaad
Kerstkaartenslinger
Happy New Year slinger
Spiropuzzelboek
Koffie
Candybottles 2x
Showerfoam
Handdoek Pinguins van Madagascar
Sjaal
Seat organizer
Houten puzzel
Chinese inktsteen
Sokken met tekst
Bodylotion
Solar Buddha
2x tasje voor GPS
Kleurpotloden
World War II DVD set
U2 DVD
Omdenken scheurkalender
3 boeken
Kerstkransjes
Da's alles
Dat was ook een prachtig pakket! (en een superverrassing voor Rewimo)quote:Op vrijdag 22 december 2023 19:49 schreef Takaiki het volgende:
Mijn pakket van een paar jaar terug steekt hier wel heel schamel bij af![]()
Ik mis een glas??quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Lijst(je):
Sneeuwman
Pinguin
Ginger ale
Frietsnijder
Kaas met plank en mesjes
2x blik dropjes
Chocola
Christmas crackers
Lollies
Marshmellows
Mezenbollen
Hart met vogelzaad
Kerstkaartenslinger
Happy New Year slinger
Spiropuzzelboek
Koffie
Candybottles 2x
Showerfoam
Sjaal
Seat organizer
Houten puzzel
Chinese inktsteen
Sokken met tekst
Bodylotion
Solar Buddha
2x tasje voor GPS
Kleurpotloden
World War II DVD set
U2 DVD
Omdenken scheurkalender
3 boeken
Kerstkransjes
Da's allesIk heb er één en ik ben er trots op
Rewimo
![]()
Klopt. Hij is nog niet stuk hoorquote:maar die is qltel vergeten op te noemen.
En een wereldreis voor onsquote:Op vrijdag 22 december 2023 20:54 schreef qltel het volgende:
[..]
Dat was ook een prachtig pakket! (en een superverrassing voor Rewimo)
Eerst nog bij Dr. Mikey geweest en familiebezoek terwijl jullie 'om de hoek' wonen
Gelukkig. Ik schrok even of ik vergeten was die in te pakken.quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:58 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Klopt. Hij is nog niet stuk hoormaar die is qltel vergeten op te noemen.
NSquote:Op vrijdag 22 december 2023 20:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Lijst(je):
Sneeuwman
Pinguin
Ginger ale
Frietsnijder
Kaas met plank en mesjes
2x blik dropjes
Chocola
Christmas crackers
Lollies
Marshmellows
Mezenbollen
Hart met vogelzaad
Kerstkaartenslinger
Happy New Year slinger
Spiropuzzelboek
Koffie
Candybottles 2x
Showerfoam
Sjaal
Seat organizer
Houten puzzel
Chinese inktsteen
Sokken met tekst
Bodylotion
Solar Buddha
2x tasje voor GPS
Kleurpotloden
World War II DVD set
U2 DVD
Omdenken scheurkalender
3 boeken
Kerstkransjes
Da's alles![]()
![]()
Wow!quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Lijst(je):
Sneeuwman
Pinguin
Ginger ale
Frietsnijder
Kaas met plank en mesjes
2x blik dropjes
Chocola
Christmas crackers
Lollies
Marshmellows
Mezenbollen
Hart met vogelzaad
Kerstkaartenslinger
Happy New Year slinger
Spiropuzzelboek
Koffie
Candybottles 2x
Showerfoam
Sjaal
Seat organizer
Houten puzzel
Chinese inktsteen
Sokken met tekst
Bodylotion
Solar Buddha
2x tasje voor GPS
Kleurpotloden
World War II DVD set
U2 DVD
Omdenken scheurkalender
3 boeken
Kerstkransjes
Da's allesvoor @DJMO
Rewimo
![]()
Oh jaquote:
2 dagkaarten van de NS (gesponsord door de NS) zodat qltel en ik een dagje weg kunnen samen, als we assistentie boeken, kan de scootmobiel ook mee
Reisassistentie is alleen nodig als je een intercity wil nemen. Sprinters kun je zo inrijden.quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Oh ja
2 dagkaarten van de NS (gesponsord door de NS) zodat qltel en ik een dagje weg kunnen samen, als we assistentie boeken, kan de scootmobiel ook mee
Enjoy lieverd, het is jullie gegund.
heywoodu
![]()
Gaaf!quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Oh ja
Pro-tip: als dat niet goed gaat (assistentie staat niet klaar, lift doet het niet, etc), stuur de NS een mail en goede kans dat je een dagkaart krijgt. De stapel dagkaarten die m'n zus door de jaren heen op die manier heeft gekregen past niet meer in de brievenbus denk ik (nou ja, ze zijn wel gebruikt ook door de jaren heen, maar je snapt het punt)
Rewimo
![]()
Intercity's hebben trappen toch? Dat is sowieso erg lastig. Trappen en ik zijn geen vriendjesquote:Op vrijdag 22 december 2023 21:59 schreef DJMO het volgende:
Reisassistentie is alleen nodig als je een intercity wil nemen. Sprinters kun je zo inrijden.
Enjoy lieverd, het is jullie gegund.
Rewimo
![]()
Die tip knoop ik in mijn achterhoofdquote:Op vrijdag 22 december 2023 22:00 schreef heywoodu het volgende:
Gaaf!
Pro-tip: als dat niet goed gaat (assistentie staat niet klaar, lift doet het niet, etc), stuur de NS een mail en goede kans dat je een dagkaart krijgt. De stapel dagkaarten die m'n zus door de jaren heen op die manier heeft gekregen past niet meer in de brievenbus denk ik (nou ja, ze zijn wel gebruikt ook door de jaren heen, maar je snapt het punt)
Ongeveer 4 a 5 treden naar de coupé. Voor een lange reis wel de moeite waard denk ik.quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Intercity's hebben trappen toch? Dat is sowieso erg lastig. Trappen en ik zijn geen vriendjesIk heb er één en ik ben er trots op
In de meeste Intercity's ben je in feite veroordeeld tot de balkons, met rolstoel of scootmobiel.quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Intercity's hebben trappen toch? Dat is sowieso erg lastig. Trappen en ik zijn geen vriendjes
Edit: of zoals DJMO zegt, mocht je nog een beetje aardig ter been zijn, een paar treedjes. Echter wel goede leuningen!Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ynske
![]()
Bedankt voor de zon...![]()
Wat gaaf! Ik kan met scootmobiel niet in treeinquote:Op vrijdag 22 december 2023 21:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Oh ja
want hij is 5cm te lang ivm kinderzitje achterop
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Rewimo
![]()
Dat is balen jaquote:Op zaterdag 23 december 2023 07:38 schreef Ynske het volgende:
Wat gaaf! Ik kan met scootmobiel niet in treeinwant hij is 5cm te lang ivm kinderzitje achterop
Ik heb een vrij compact model, dat uitneembaar is (kan dus mee in de auto).
heywoodu
![]()
Even tussendoor, de vaste meelezers herinneren zich wellicht nog dat ik het een tijdje geleden (maand, anderhalve maand?) over mijn Braziliaanse schoonmoeder had. Honderd procent op het idee gekomen door het bestaan van de kerstpakkettenactie op FOK! én zeker ook met de nodige hulp - en het feit dat prijzen daar nou eenmaal lager liggen - hebben we de afgelopen weken de nodige dingen bij elkaar verzameld, en laten bezorgen bij een vriendin als 'opslagplaats'. Op één item na is alles er inmiddels, en waarschijnlijk gaat ze vanavond bij mijn schoonmoeder langs om alles af te leveren
We hebben er uiteindelijk voor gekozen om niks aan eten en dergelijken erbij te doen, maar allemaal praktische zaken. Toen mijn vriendin daar vorige maand was zag ze hoe verouderd álles is, van kleedjes in de slaapkamer tot handdoeken en van bestek tot glazen, zo erg dat mijn schoonmoeder zich eigenlijk kapot schaamt als er iemand op visite komt en dat is natuurlijk niet leuk. Zo vroeg ze mijn vriendin om de borden en het bestek te pakken dat er het best uit zag toen ze iemand over de vloer kregen, maar vriendin zei tegen mij "er was eigenlijk geen 'beste', het was allemaal oud, versleten en viezig...".
Na een ongeluk in september, waarna beide armen een tijd in het gips hebben gezeten (en de daardoor nogal verergerde depressie), kan ze langzamerhand weer het een en ander doen en met wat moeite ook koken bijvoorbeeld. Dat kan ze uitermate lekkeren als ze er het juiste gereedschap voor heeft vindt ze dat ook daadwerkelijk leuk om te doen. Kortom: dat soort zaken staan er vandaag op de planning, mooie nieuwe handdoeken (van badhanddoeken tot gastenhanddoekjes), een mooie messenset, nieuwe glazen en bekers, bestekset, noem allemaal maar op, héél veel oude en viezige meuk kan na vandaag weggegooid worden en vervangen voor nieuwe, mooie dingen, dus dat wordt hopelijk een mooie Kerst, de auto is alvast grotendeels ingeladen kregen we net te horen/zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ondanks dat het niet met de FOK!actie zelf te maken heeft post ik het toch even hier, want zoals ik al zei: zonder deze prachtige actie had ik er écht nooit aan gedacht, en de paar posts hierover op een dag een paar weken geleden hebben mij/ons het zetje gegeven om het ook daadwerkelijk in gang te zetten
quote:Op zaterdag 23 december 2023 15:41 schreef heywoodu het volgende:
Even tussendoor, de vaste meelezers herinneren zich wellicht nog dat ik het een tijdje geleden (maand, anderhalve maand?) over mijn Braziliaanse schoonmoeder had. Honderd procent op het idee gekomen door het bestaan van de kerstpakkettenactie op FOK! én zeker ook met de nodige hulp - en het feit dat prijzen daar nou eenmaal lager liggen - hebben we de afgelopen weken de nodige dingen bij elkaar verzameld, en laten bezorgen bij een vriendin als 'opslagplaats'. Op één item na is alles er inmiddels, en waarschijnlijk gaat ze vanavond bij mijn schoonmoeder langs om alles af te leveren
We hebben er uiteindelijk voor gekozen om niks aan eten en dergelijken erbij te doen, maar allemaal praktische zaken. Toen mijn vriendin daar vorige maand was zag ze hoe verouderd álles is, van kleedjes in de slaapkamer tot handdoeken en van bestek tot glazen, zo erg dat mijn schoonmoeder zich eigenlijk kapot schaamt als er iemand op visite komt en dat is natuurlijk niet leuk. Zo vroeg ze mijn vriendin om de borden en het bestek te pakken dat er het best uit zag toen ze iemand over de vloer kregen, maar vriendin zei tegen mij "er was eigenlijk geen 'beste', het was allemaal oud, versleten en viezig...".
Na een ongeluk in september, waarna beide armen een tijd in het gips hebben gezeten (en de daardoor nogal verergerde depressie), kan ze langzamerhand weer het een en ander doen en met wat moeite ook koken bijvoorbeeld. Dat kan ze uitermate lekkeren als ze er het juiste gereedschap voor heeft vindt ze dat ook daadwerkelijk leuk om te doen. Kortom: dat soort zaken staan er vandaag op de planning, mooie nieuwe handdoeken (van badhanddoeken tot gastenhanddoekjes), een mooie messenset, nieuwe glazen en bekers, bestekset, noem allemaal maar op, héél veel oude en viezige meuk kan na vandaag weggegooid worden en vervangen voor nieuwe, mooie dingen, dus dat wordt hopelijk een mooie Kerst, de auto is alvast grotendeels ingeladen kregen we net te horen/zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ondanks dat het niet met de FOK!actie zelf te maken heeft post ik het toch even hier, want zoals ik al zei: zonder deze prachtige actie had ik er écht nooit aan gedacht, en de paar posts hierover op een dag een paar weken geleden hebben mij/ons het zetje gegeven om het ook daadwerkelijk in gang te zetten![]()
![]()
![]()
Fantastisch dat je dit op afstand en met hulp toch voor elkaar gaat krijgen, je zult wel benieuwd zijn naar haar reactie, denk ik..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ondanks dat het niet met de FOK!actie zelf te maken heeft post ik het toch even hier, want zoals ik al zei: zonder deze prachtige actie had ik er écht nooit aan gedacht, en de paar posts hierover op een dag een paar weken geleden hebben mij/ons het zetje gegeven om het ook daadwerkelijk in gang te zettende wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar door consistente vasthoudende minderheden…
(Roos Vonk)![]()
Wat ontzettend tof!!quote:Op zaterdag 23 december 2023 15:41 schreef heywoodu het volgende:
En ondanks dat het niet met de FOK!actie zelf te maken heeft post ik het toch even hier, want zoals ik al zei: zonder deze prachtige actie had ik er écht nooit aan gedacht, en de paar posts hierover op een dag een paar weken geleden hebben mij/ons het zetje gegeven om het ook daadwerkelijk in gang te zetten
En volgend jaar weer iets leuks vervangen!
.goei menneke bendeOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Rewimo
![]()
Oh, wat een fantastische actie van jullie, wat zal ze blij zijn!
Qat prachtig dit, wat zijn jullie mooie mensenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ondanks dat het niet met de FOK!actie zelf te maken heeft post ik het toch even hier, want zoals ik al zei: zonder deze prachtige actie had ik er écht nooit aan gedacht, en de paar posts hierover op een dag een paar weken geleden hebben mij/ons het zetje gegeven om het ook daadwerkelijk in gang te zetten![]()
![]()
Geweldig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ondanks dat het niet met de FOK!actie zelf te maken heeft post ik het toch even hier, want zoals ik al zei: zonder deze prachtige actie had ik er écht nooit aan gedacht, en de paar posts hierover op een dag een paar weken geleden hebben mij/ons het zetje gegeven om het ook daadwerkelijk in gang te zetten![]()
Hopelijk is ze blij verrast!"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
heywoodu
![]()
Nee, gisteren ging door omstandigheden even niet door, het nieuwe plan is vanochtend (lokale tijd dus) en we wachten nu met smart tot die vriendin in de benen is en onderweg gaatquote:Op zondag 24 december 2023 10:20 schreef Faraday01 het volgende:
@:heywooduen is het pakket inmiddels op de bestemming aangekomen?
De 365 dagen adventkalender variant voor volgend jaar is onderweg…quote:Op maandag 25 december 2023 10:45 schreef superkimmi het volgende:
Fijne kerstdagen allemaal!
En nog doosje 21 t/m 24: dankjewel!!![]()
@:schanu @:-gt- @:qltel en @:viv![]()
quote:Op maandag 25 december 2023 10:45 schreef superkimmi het volgende:
Fijne kerstdagen allemaal!
En nog doosje 21 t/m 24: dankjewel!!![]()
@:schanu @:-gt- @:qltel en @:viv![]()
Een hele fijne Kerst voor iedereen die dit leest.![]()
![]()
quote:Op maandag 25 december 2023 10:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De 365 dagen adventkalender variant voor volgend jaar is onderweg…
Ik heb net éindelijk mijn kerstpakket uitgepakt. Vorige week zaterdag ontvangen en tot vandaag gewacht met openmaken en uitpakken. Maar het was het wachten absoluut waard!![]()
Hier is de doos net open. Wat zit er veel in!![]()
Wát een tof pakket, met heel veel bijzondere en lekkere dingen![]()
![]()
En ook aan de kat is gedacht
![]()
Een paar cadeautjes uitgelicht:
* Een houder voor koffiecups. Die kon ik onwijs goed gebruiken. Heb sinds kort een Nespressomachine en had nog niks om de cups in te bewaren;
* Een boek van één van mijn favoriete schrijvers (Harlan Coben);
* Een fles heel bijzondere wijn: vin jaune;
* Een scheurkalander van Rumag. Ik had nog nooit van Rumag gehoord maar het lijkt me een onwijs toffe kalender;
* Nootjes van De Notenkoning met 2 prachtige kerstschaaltjes.
Verder nog veel meer toffigheid en lekkers: kerstzoenen, een kerstpuzzelboek, een kattenoogmasker, een prachtige kerststocking, chocolade met Baileyssmaak, magnetische boekenleggers met katten erop, kerstlampjes, een kerstmok, een kattenstressbal, kattenspeeltjes, een chocolade scrabblespel, mini merengues met salted caramelsmaak, koffiecups van Starbucks met toffee notensmaak en pure chocolade kerstboomkoekjes![]()
Ontzettend bedankt @Essebes en man! Wát een (voor)pret, lichtpuntjes en plezier heeft dit hele proces me gegeven!![]()
![]()
![]()
Eerst het twijfelen over het meedoen, toen de spanning wie de gever(s) zouden zijn, daarna het mailen met de gever(s). Vervolgens rond Sinterklaas het eerste geweldige cadeau in mijn brievenbus (heerlijke chocoladeletter met vrijkaartjes voor Blijdorp).
Vervolgens zenuwachtig afwachten tot het pakket persoonlijk bezorgd werd. Die zenuwen waren uiteraard nergens voor nodig: het was heel gezellig! Ter plekke besloten om alleen het kaartje open te maken en met het uitpakken van het pakket te wachten tot vandaag. Wat een leuk kaartje met lieve tekst![]()
En er zat al meteen een heel tof cadeau in: een dinerbon voor mijn favoriete restaurant, wow!![]()
Tenslotte de voorpret van wachten tot ik het pakket mocht uitpakken van mezelf. En het absolute plezier van het uitpakken van alle pakjes. En eerst raden wat er in zit![]()
Hele fijne feestdagen allemaal! 🎄✨️☃️ De mijne zijn in ieder geval fantastisch begonnen
[ Bericht 1% gewijzigd door Whiskers2009 op 25-12-2023 13:01:54 ]"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Fijne kerstdagen allemaal."You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Gaan we ook zeker doenquote:Op maandag 25 december 2023 14:07 schreef MadMaster het volgende:
@:whiskers2009 Deze week dus heel snel naar Blijdorp.
Mooi pakket…![]()
![]()
We hebben de kaartjes al bijna een maand, maar door omstandigheden kwam het er niet eerder van. Het is ook vooraf overlegd (of ik ze wilde en het ook zou lukken erheen te gaan vóór 2024)
En het is een fantastisch pakket. Ben er erg blij mee
Rewimo
![]()
Wauw,ja dat kan ik me voorstellen!quote:Op maandag 25 december 2023 14:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
En het is een fantastisch pakket. Ben er erg blij mee
Wij hebben het kerstpakket uitgepakt.![]()
We konden wel wat vrolijks gebruiken, mijn vader heeft een epileptische aanval gehad, gelukkig lag hij op zijn zij in bed. En was de verpleging er dankzij de sensorbel er snel bij. Rare kerst zo met pa in het verpleeghuis en dit erbovenop.
Lieve gever heel erg bedankt!We hebben 2 Belgische biertjes, een marmeren plankje met 2 mooie blauwe stompkaarsen, een kleurboek en potloden en een heerlijk geurtje van yves rocher en bodymilk en doucheschuim.
Mangothee, mangodrinken, nootjes (zijn al op) en spekjes.![]()
Ondanks alle ellende, toch een leuke afwissseling...quote:Op maandag 25 december 2023 15:26 schreef _Ingrid_ het volgende:
Wij hebben het kerstpakket uitgepakt.![]()
We konden wel wat vrolijks gebruiken, mijn vader heeft een epileptische aanval gehad, gelukkig lag hij op zijn zij in bed. En was de verpleging er dankzij de sensorbel er snel bij. Rare kerst zo met pa in het verpleeghuis en dit erbovenop.
Lieve gever heel erg bedankt!We hebben 2 Belgische biertjes, een marmeren plankje met 2 mooie blauwe stompkaarsen, een kleurboek en potloden en een heerlijk geurtje van yves rocher en bodymilk en doucheschuim.
Mangothee, mangodrinken, nootjes (zijn al op) en spekjes.![]()
Hey,ik had een uitpakpost beloofd met kerst maar alles ging helaas enorm anders dan verwacht.
Mijn kat is dit weekeind uit het niks extreem ziek geworden en ik heb hem vandaag moeten inslapen.
F&F / kat is ziek, wat te doen
Smiddags heeft mijn moeder samen met mij de cadeautjes uitgepakt en het was echt superlief allemaal.
Jullie verdienen een mooie uitpakpost maar helaas heb ik op het moment alleen de energie om op de bank te liggen huilen.
Maar wel enorm bedankt, het was super lief wat erin zat![]()
@heywoodu @manny
Twiddel![]()
quote:Op maandag 25 december 2023 17:27 schreef summer2bird het volgende:
Hey,ik had een uitpakpost beloofd met kerst maar alles ging helaas enorm anders dan verwacht.
Mijn kat is dit weekeind uit het niks extreem ziek geworden en ik heb hem vandaag moeten inslapen.
Smiddags heeft mijn moeder samen met mij de cadeautjes uitgepakt en het was echt superlief allemaal.
Jullie verdienen een mooie uitpakpost maar helaas heb ik op het moment alleen de energie om op de bank te liggen huilen.
@:heywoodu @:manny
Wat verdrietig, sterktequote:Op maandag 25 december 2023 17:27 schreef summer2bird het volgende:
[ Bericht 0% gewijzigd door Whiskers2009 op 25-12-2023 18:33:53 ]"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
De meiden hebben de cadeautjes uitgepakt, en wat waren ze blij
Nagellakjes (dus meteen nagels lakken uiteraard!), 3 knutselpakketten met armbandjes maken en een lego friends pakket![]()
Nogmaals bedankt lieve gever, je hebt de kinderen (en daarmee ons) ontzettend gelukkig gemaakt![]()
Foto even in de spoiler ivm herkenbaarheid en omdat de 7jarige een lastige dag had en geen kleren aanwilde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach wat sneu, heel veel sterkte!quote:Op maandag 25 december 2023 17:27 schreef summer2bird het volgende:
![]()
summer
quote:Op maandag 25 december 2023 17:27 schreef summer2bird het volgende:
Sterkte…quote:Op maandag 25 december 2023 17:27 schreef summer2bird het volgende:
![]()
@_Ingrid_ heel veel sterkte met je vader en hopelijk een spoedig herstel
@summer2bird ach, wat verdrietig...gecondoleerd met je kat...![]()
Myn jonkje was vrij laat thuis vanavond en het idee was om morgen pas Kerst te vieren samen.... maar.... het kriebelde zo![]()
Van @Yinny kreeg zoon LegoRobux en 2 Garfield Pockets, kind is er heel blij mee!
Ik kreeg 2 bucketlist invulboeken (in het Vlaams, *gruwel*!
) een belachelijk dik warm kleedje en 2 Tony's
!!
Super leuke cadeautjes, het voer wat we eerder al hadden uitgepakt is helaas al op, gelukkig gaan de cadeaus wat langer mee![]()
Wat een zelfbeheersing om te kunnen wachten tot vandaag! Respect hoor!quote:Op maandag 25 december 2023 12:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik heb net éindelijk mijn kerstpakket uitgepakt. Vorige week zaterdag ontvangen en tot vandaag gewacht met openmaken en uitpakken. Maar het was het wachten absoluut waard!![]()
Hier is de doos net open. Wat zit er veel in!![]()
[ afbeelding ]
Wát een tof pakket, met heel veel bijzondere en lekkere dingen![]()
![]()
En ook aan de kat is gedacht
![]()
Een paar cadeautjes uitgelicht:
* Een houder voor koffiecups. Die kon ik onwijs goed gebruiken. Heb sinds kort een Nespressomachine en had nog niks om de cups in te bewaren;
* Een boek van één van mijn favoriete schrijvers (Harlan Coben);
* Een fles heel bijzondere wijn: vin jaune;
* Een scheurkalander van Rumag. Ik had nog nooit van Rumag gehoord maar het lijkt me een onwijs toffe kalender;
* Nootjes van De Notenkoning met 2 prachtige kerstschaaltjes.
Verder nog veel meer toffigheid en lekkers: kerstzoenen, een kerstpuzzelboek, een kattenoogmasker, een prachtige kerststocking, chocolade met Baileyssmaak, magnetische boekenleggers met katten erop, kerstlampjes, een kerstmok, een kattenstressbal, kattenspeeltjes, een chocolade scrabblespel, mini merengues met salted caramelsmaak, koffiecups van Starbucks met toffee notensmaak en pure chocolade kerstboomkoekjes![]()
[ afbeelding ]
Ontzettend bedankt @:Essebes en man! Wát een (voor)pret, lichtpuntjes en plezier heeft dit hele proces me gegeven!![]()
![]()
![]()
Eerst het twijfelen over het meedoen, toen de spanning wie de gever(s) zouden zijn, daarna het mailen met de gever(s). Vervolgens rond Sinterklaas het eerste geweldige cadeau in mijn brievenbus (heerlijke chocoladeletter met vrijkaartjes voor Blijdorp).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vervolgens zenuwachtig afwachten tot het pakket persoonlijk bezorgd werd. Die zenuwen waren uiteraard nergens voor nodig: het was heel gezellig! Ter plekke besloten om alleen het kaartje open te maken en met het uitpakken van het pakket te wachten tot vandaag. Wat een leuk kaartje met lieve tekst![]()
En er zat al meteen een heel tof cadeau in: een dinerbon voor mijn favoriete restaurant, wow!![]()
[ afbeelding ]
Tenslotte de voorpret van wachten tot ik het pakket mocht uitpakken van mezelf. En het absolute plezier van het uitpakken van alle pakjes. En eerst raden wat er in zit![]()
Hele fijne feestdagen allemaal! 🎄✨️☃️ De mijne zijn in ieder geval fantastisch begonnen
Ikzelf ben net pas terug van ons Kerst bezoek en val met mijn neus in je uitpak ppost. Fijn dat alles zo in de smaak valt. Het was super leuk om je pakket bij elkaar te mogen zoeken.
Veel plezier in Blijdorp
de wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar door consistente vasthoudende minderheden…
(Roos Vonk)![]()
Oh jee, wat een onverwachte twist. Heel veel sterkte!quote:Op maandag 25 december 2023 17:27 schreef summer2bird het volgende:
de wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar door consistente vasthoudende minderheden…
(Roos Vonk)![]()
heywoodu
![]()
Ontzettend veel sterktequote:Op maandag 25 december 2023 17:27 schreef summer2bird het volgende:
@PoesInDoos graag gedaan! (En dan besef ik waarom ik nog katten speelgoed heb liggen...oeps... vergeten in te pakken en mee te sturen)![]()
Niet!quote:Op dinsdag 26 december 2023 08:22 schreef Yinny het volgende:
@:poesindoos graag gedaan! (En dan besef ik waarom ik nog katten speelgoed heb liggen...oeps... vergeten in te pakken en mee te sturen)![]()
Gelukkig ligt hier genoeg rotzooi om mee te spelen
Wat ontzettend verdrietig! Heel veel sterkte en ik las dat je zelf ook nog ziek bent, beterschap.quote:Op maandag 25 december 2023 17:27 schreef summer2bird het volgende:
![]()
In verband met prikkels hebben we de cadeautjes verspreid en mochten de meiden vandaag de Nintendo uitpakken. Ze waren lyrisch enthousiast![]()
@superkimmi, @KapiteinIglo en anonieme donateur, nogmaals bedankt voor dit prachtige cadeau
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lieve mensen, hier nog steeds ziek, niet alleen ik, maar inmiddels ook de rest van het gezin. Zondagavond de kadootjes uitgepakt maar met mijn snotkop vergeten foto's te maken![]()
Even uit mijn hoofd: een koptelefoon op Bluetooth voor MeneerIreth, voor het dna vossenbeeldjes en make-up en smeerseltjes in een toilettasje,voor mij een heerlijk leesboek van Lisette Jonkman en voor het hele gezin: het spel Carcasonne!!!We hebben ons er nog niet in verdiept, maar gaan dat zeer zeker doen!!
![]()
Dankjewel lieve shopper en lieve donateurs!(Kan niet eens meer denken, kom ff niet op de namen
)
Beterschap!quote:Op dinsdag 26 december 2023 20:15 schreef Ireth het volgende:
Dankjewel lieve shopper en lieve donateurs!(Kan niet eens meer denken, kom ff niet op de namen
)
Dat zal @Speedfight zijn geweest namens @Starflyer en @Whiskers2009
quote:Op dinsdag 26 december 2023 20:19 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Beterschap!
Dat zal @:speedfight zijn geweest namens @:starflyer en @:whiskers2009Idd! Dankjewel voor de aanvulling/opheldering!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?![]()
De buren hadden het kerstpakket al even uitgepakt, alles was al open gemaakt en misschien al op. Afgelopen week kreeg ik een DM dat er iets voor hen in de mailbox zat. Ik keek en was er stil van eigenlijk, een goed gevulde fashioncheque om kleding te kopen voor de jongste en een beetje voor de middelste, want die krijgen vaak kleding van de oudere broer. Nu ben ik iemand van verrassingen dus ik heb het uitgeprint, mooi gelamineerd en op naar de buren.
Ik begon wanneer de jongste nieuwe, nieuwe kleding had gehad. Oef, daar moet ik over nadenken, was het antwoord. En de oudste? Oh, dat is een maandje geleden. Ik haalde de fashioncheque tevoorschijn en zei dat ze binnenkort lekker met de jongste op stap konden gaan. Stil, blij en verrast was ze, de oudste vroeg of hij mee mocht maar nee, hij was vorige maand al geweest
Dank namens mijn buren aan de anonieme gever! Een kind en moeder zijn heel blij gemaakt!Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke woensdag een nieuw verhaal!![]()
Ik ben benieuwd of mijn ontvangers al uitgepakt hebben
Ben ik de enige die dacht dat ze een pakket dat voor jou bestemd was, maar bij hen was afgegeven, al hadden uitgepakt en open gemaakt?quote:Op woensdag 27 december 2023 08:40 schreef _UserName_ het volgende:
De buren hadden het kerstpakket al even uitgepakt, alles was al open gemaakt en misschien al op.
Neequote:Op woensdag 27 december 2023 15:31 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dacht dat ze een pakket dat voor jou bestemd was, maar bij hen was afgegeven, al hadden uitgepakt en open gemaakt?![]()
Ik moest het ook twee keer lezen
In dat eerste deel had ik dat dus ook.quote:Op woensdag 27 december 2023 15:31 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dacht dat ze een pakket dat voor jou bestemd was, maar bij hen was afgegeven, al hadden uitgepakt en open gemaakt?"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Nee, ik heb het ook meerdere keren moeten lezen 😂quote:Op woensdag 27 december 2023 15:31 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dacht dat ze een pakket dat voor jou bestemd was, maar bij hen was afgegeven, al hadden uitgepakt en open gemaakt?de wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar door consistente vasthoudende minderheden…
(Roos Vonk)![]()
Elke keer als ik een winkel inloop en iets zie denk ik: ohhh dat zou goed in pakket X voor die en die passen en gelijk er op is er dan het besef dat de actie voor dit jaar klaar is
Sidenote: ik had mijn buren opgegeven, maar het ging allemaal via mij
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke woensdag een nieuw verhaal!![]()
Ik ookquote:Op woensdag 27 december 2023 15:16 schreef Takaiki het volgende:
Ik ben benieuwd of mijn ontvangers al uitgepakt hebben
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between![]()
Ik heb hier en daar al wel pms, mails, berichtjes gelezen van uitpakposts die nog naar het topic moeten. Maar wij hebben even een paar daagjes visite en dus kpa-vrijlife is what happens to you, while you're busy making other plans.![]()
Wij hebben (tussen alle acute bezigheden en het knuffelen met brandweermannen door) heerlijk zitten smullen van ons kerstpakket. Gisterochtend hebben we het peperkoekhuisje uit het pakket gemaakt. Aan het einde van de dag was dat net zo in elkaar gevallen als onze eigen huis (zwaar overdreven, gelukkig is ons huis wel iets steviger).
We hebben nog niet alle soorten koekjes op, maar dat komt echt nog wel goed. Ik had vooraf niet kunnen weten dat het pakket nog zoveel meer welkom kon zijn. We hadden echt genoeg om iedereen wat aan te bieden die kwam helpen en omdat lekker boodschappen doen er ook niet echt in zat, hielp het pakket ons echt wel met al het lekkers dat erin zat.
Daarom: nogmaals veel dank aan @Viv en de anonieme donateur.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut![]()
quote:Op woensdag 27 december 2023 18:36 schreef Troel het volgende:
Wij hebben (tussen alle acute bezigheden en het knuffelen met brandweermannen door) heerlijk zitten smullen van ons kerstpakket. Gisterochtend hebben we het peperkoekhuisje uit het pakket gemaakt. Aan het einde van de dag was dat net zo in elkaar gevallen als onze eigen huis (zwaar overdreven, gelukkig is ons huis wel iets steviger).
We hebben nog niet alle soorten koekjes op, maar dat komt echt nog wel goed. Ik had vooraf niet kunnen weten dat het pakket nog zoveel meer welkom kon zijn. We hadden echt genoeg om iedereen wat aan te bieden die kwam helpen en omdat lekker boodschappen doen er ook niet echt in zat, hielp het pakket ons echt wel met al het lekkers dat erin zat.
Daarom: nogmaals veel dank aan @:Viv en de anonieme donateur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel leuk dat je hebt kunnen genieten van het kerstpakket!Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op woensdag 27 december 2023 18:47 schreef Sally het volgende:
[..]Nee, gelukkig geen brand. Maar we wonen tussen een veel te volle beek en een natuurgebied in waar ze het liefst zo veel mogelijk water vasthouden. De grondwaterstand is bij ons dus zo ongeveer gelijk met het maaiveld en we hebben een souterrain met daarin twee slaapkamers, een badcel en een toilet. We hebben dus nu een volledig leeg souterrain, op water na zeg maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel leuk dat je hebt kunnen genieten van het kerstpakket!Heb wel een topic geopend in K&W
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut![]()
Ooh jaaa... dat speelt natuurlijk nu ook...!quote:Op woensdag 27 december 2023 19:07 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, gelukkig geen brand. Maar we wonen tussen een veel te volle beek en een natuurgebied in waar ze het liefst zo veel mogelijk water vasthouden. De grondwaterstand is bij ons dus zo ongeveer gelijk met het maaiveld en we hebben een souterrain met daarin twee slaapkamers, een badcel en een toilet. We hebben dus nu een volledig leeg souterrain, op water na zeg maarHeb wel een topic geopend in K&W
Hier staat de rivier ook hoog, maar is jaren geleden hopelijk genoeg gedaan om te zorgen dat we hier de voetjes droog houden, en we geen 2e 1993 of 1995 krijgen
Hier in 40 jaar niet zo hoog geweest en we wonen er pas 2 jaarquote:Op woensdag 27 december 2023 19:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Ooh jaaa... dat speelt natuurlijk nu ook...!
Hier staat de rivier ook hoog, maar is jaren geleden hopelijk genoeg gedaan om te zorgen dat we hier de voetjes droog houden, en we geen 2e 1993 of 1995 krijgen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut![]()
Ik heb mijn man leren kennen in 1995 toen hij geëvacueerd wasquote:Op woensdag 27 december 2023 19:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Ooh jaaa... dat speelt natuurlijk nu ook...!
Hier staat de rivier ook hoog, maar is jaren geleden hopelijk genoeg gedaan om te zorgen dat we hier de voetjes droog houden, en we geen 2e 1993 of 1995 krijgenAls je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Och jee, dat is bijzonder ja!quote:Op woensdag 27 december 2023 20:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb mijn man leren kennen in 1995 toen hij geëvacueerd wasOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Bij ons Stedje staat de rivier ook weer erg hoog, maar ik zal er niet snel iets van merken: mijn huis staat op een zandrug van ongeveer 8 meter boven waterniveau
Na dit bericht ben ik jouw K&W-topic gaan lezen en jemig, wat een gedoe allemaal joh.quote:Op woensdag 27 december 2023 18:36 schreef Troel het volgende:
Daarom: nogmaals veel dank aan @:Viv en de anonieme donateur.![]()
![]()
Heel veel sterkte nog daar.Ik hoop ook dat je zoons snel hun eigen plek terugkrijgen.
En fijn dat het kerstpakket zo goed van pas gekomen is!![]()
Wij zijn onderweg naar Blijdorp
Heel veel plezier! Het weer ziet er in elk geval goed uit.quote:Op donderdag 28 december 2023 09:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wij zijn onderweg naar Blijdorp![]()
Dank!quote:Op donderdag 28 december 2023 09:44 schreef qltel het volgende:
[..]
Heel veel plezier! Het weer ziet er in elk geval goed uit.
Hier regent het momenteel
Alles wat nu valt, valt straks niet.quote:Op donderdag 28 december 2023 09:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank!
Hier regent het momenteel![]()
Heel veel plezier!troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut![]()
Oh, hopelijk gaat dat dan snel over.quote:Op donderdag 28 december 2023 09:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank!
Hier regent het momenteel![]()
Afgelopen zaterdag stond ik met een mega doos bij mijn oma op de stoep. Ze was helemaal verbaasd dat er mensen zijn die zo lief zijn om dit te regelen, betalen, bij elkaar te shoppen en thuis te bezorgen![]()
Vol verbazing hebben we het pakket uitgepakt, echt super leuke lieve en lekkere dingen zaten er inOok een setje om zelf een kerststolp te bouwen en die moest gelijk open en als bouwpakketje in elkaar worden gezet "oooh die staat mooi op de kast daar naast die 2 beeldjes" om daarna te schrikken van zichzelf en snel te zeggen "maar jij mag m ook hebben he lieverd" Jullie snappen dat die kerststolp bij oma op de kast staat he
![]()
Waanzinnig bedankt voor deze hele fijne opsteker na een ongelofelijk kl*te jaar. Dit geeft echt extra energie om niet terug te vallen in het hele donkere gat wat er is geweest.![]()
@heywoodu was het pakket voor je schoonmoeder al bezorgd? Of heb ik dat bericht gemist? Was benieuwd hoe het in ontvangst genomen was![]()
![]()
Stay positive:quote:Op donderdag 28 december 2023 09:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank!
Hier regent het momenteel
Het meeste valt naast je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel plezier
Het is al droog sinds we er zijn![]()
En het is supertof: stoeiende olifantenkinderen, alle katachtigen (tijger, amoerpanters, vissende kat, mangoel etc.) goed zichtbaar, prachtig poserende neushoorn
EDIT En een zonnetje nu! 🌞"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Uitpakpost 1:
Op de 24e na weken te wachten heb ik eindelijk mijn pakket open gemaakt!! Er zaten 2 dikke boeken in en veel lekkers zoals whisky en chocolade. De katten zijn volgens mij nog het meest blij van allemaal want die slapen nu zelfs in de doos en spelen met
de inhoud van het beschermings materiaal!
Echt ontzettend bedankt aan mijn gevers! (en deze wilde zelfs nog meer geven maar dat hoeft niet want dit is al meer dan genoeg)
Uitpakpost 2 (zaten foto’s bij, maar die werken ff niet bij mij)
Nou, na enige pech rondom de bezorging (ik had geen T&T code ontvangen, maar hield wel zowel de PostNL app als de DHL app in de gaten), bleek ik tot 2x toe niet thuis te zijn geweest.
En toen duurde het nog 2 dagen voor ik het kon ophalen bij de winkel nadat ik een dm van de KPA organisatie had gekregen.
Het was al bijna kerst, maar had al wel de doos open gemaakt. Gelukkig maar, want er stond groot op de envelop "Open mij vóór de Kerstdagen"
Daar bleek een lieve kaart en bijbehorende lieve tekst in te zitten.
En.... een bon met code voor... een bestelling voor vlees! Eindelijk weer eens een stukje lekker vlees van een slager, dat is tegenwoordig zo duur - zelfs van een supermarkt. Ik moet altijd even huillen inwendig bij de kassa met afrekenen. Maar ook omdat ik veel versproducten eet. Die zijn deze tijd van het jaar ook altijd nóg duurder, ook al neem ik seizoensgroenten.
Daarnaast 3 dvd's van m'n favoriete films, in de speciale uitvoering die ik graag nog wilde
En nog kaasjes, augurkjes, gedroogde worstjes voor bij de borrel, een armbandje met edelsteen (onyx) en bijpassende oorbellen met edelstenen (obsidiaan).
Plus een kadobon voor "Huis & Tuin"!
Echt, heel erg bedankt @Speedfight voor het shoppen, en @-gt- als donateur![]()
P.S. Het lukte niet om vóór de kerst al te bestellen. Maar het gaat zeker goedkomen
Het jaar is nog lang
Uitpakpost 3: (dit is een ietwat bijzondere. Iemand had echt een heel karig kerstpakket gekregen. Nu zijn er geen eisen, maar dit was meer 1 cadeautje dan een kerstpakket. Dus hebben @KapiteinIglo en ik op 23 december nog een noodpakket gemaakt.)
Ja dank je, ik had em opgepikt al. Leuk, dat is tenminste een echt kerstpakket en met leuke persoonlijke touch. Game tijdschrift en die flesk Whisky en ook een tegoed om lekkere vleesjes te halen, dat is al helemaal goed gekomen, heb net de herten-stoof achter mij kiezen
Ik moest toevallig ook op korte termijn nieuw wasmiddel gaan halen, want was bijna op, dus daar hoef ik ook al niet meer de deur voor uit, lekker. En dan die blikjes Peach Tree is ook een schot in de roos. Broodproducten die gaan met en met wel op. Zet jij iets voor me op het forum qua bedankje en zo?
Uitpakpost 4:
Hoi Hoi,
Ik wilde even een update geven over mijn ontvangen pakket. als je deze tekst ergens wilt gebruiken dan mag dat maar ik blijf liever wel anoniem. de gever had aangegeven dat die naam wel gebruikt mag worden.
De gulle gever heeft het bij mij afgegeven en toen ik het open maakte kwam ik allemaal leuke genummerde pakketjes tegen en een hoop kaartjes.
Het eerste kaartje gaf aan dat ik de pakketjes op volgorde van nummer open moest maken dus dat heb ik natuurlijk gedaan. Uiteindelijk heb ik er 2 weken over gedaan om alles te openen zodat ik het plezier lekker lang kon rekken.
In de pakketjes zat een mix van lekker snoep en chocolade en ook enkele dingen op mijn verlanglijstje, dit was natuurlijk erg leuk maar het leukste vond ik stiekem toch wel de kaartjes die de gever heeft geschreven, deze maakten het pakket toch net wat specialer, en persoonlijker, wat er voor zorgde dat ik het echt fantastisch vond.
Ik heb afentoe ook contact gehad met de gever en deze dan ook al meerdere keren bedankt, maar toch nog een keer via deze weg, bedankt aan de organisatie en in het bijzonder de gulle gever.
Bedankt!! ik vond het fantastischlife is what happens to you, while you're busy making other plans.![]()
quote:Op donderdag 28 december 2023 13:25 schreef superkimmi het volgende:
Uitpakpost 3: (dit is een ietwat bijzondere. Iemand had echt een heel karig kerstpakket gekregen. Nu zijn er geen eisen, maar dit was meer 1 cadeautje dan een kerstpakket. Dus hebben @:kapiteiniglo en ik op 23 december nog een noodpakket gemaakt.)![]()
![]()
Leuk om deze berichtjes te lezen
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik heb zojuist foto’s naar het e-mailadres gestuurd, met een klein verhaal erbij over het uitpakken en hoe ontzettend tof alles is!I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Deze:quote:Op donderdag 28 december 2023 13:56 schreef Tamashii het volgende:
Ik heb zojuist foto’s naar het e-mailadres gestuurd, met een klein verhaal erbij over het uitpakken en hoe ontzettend tof alles is!
“ Prachtig pakket, zeer ontroerd. Heb elke dag wat uitgepakt en ook de kat is ontzettend dankbaar voor de heerlijke zakjes natvoer en speeltjes. Echt een hele fijne inhoud met veel variatie en genoeg afleiding voor de komende maanden. Alles valt in de smaak en ik vind het ook super gaaf om deze dingen te krijgen die ik normaal niet zo snel koop. Het is echt ongelofelijk hoe goed dit pakket aansluit bij mij en ik ben de gever enorm dankbaar ❤❤❤.”
Het pakket van Lenny is eindelijk getraceerd! Helaas kom ik er nu niet door in de klantenservice ik probeer het later vandaag nog een keer.![]()
Wat goed!quote:Op donderdag 28 december 2023 14:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
Het pakket van Lenny is eindelijk getraceerd! Helaas kom ik er nu niet door in de klantenservice ik probeer het later vandaag nog een keer.life is what happens to you, while you're busy making other plans.![]()
Wat fijn! Leuk dat het gelukt is 😎quote:Op donderdag 28 december 2023 13:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
Het is al droog sinds we er zijn![]()
En het is supertof: stoeiende olifantenkinderen, alle katachtigen (tijger, amoerpanters, vissende kat, mangoel etc.) goed zichtbaar, prachtig poserende neushoorn
EDIT En een zonnetje nu! 🌞de wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar door consistente vasthoudende minderheden…
(Roos Vonk)![]()
Mooizo!quote:Op donderdag 28 december 2023 13:22 schreef superkimmi het volgende:
Nou, na enige pech rondom de bezorging (ik had geen T&T code ontvangen, maar hield wel zowel de PostNL app als de DHL app in de gaten), bleek ik tot 2x toe niet thuis te zijn geweest.
En toen duurde het nog 2 dagen voor ik het kon ophalen bij de winkel nadat ik een dm van de KPA organisatie had gekregen.
Het was al bijna kerst, maar had al wel de doos open gemaakt. Gelukkig maar, want er stond groot op de envelop "Open mij vóór de Kerstdagen"
En.... een bon met code voor... een bestelling voor vlees! Eindelijk weer eens een stukje lekker vlees van een slager, dat is tegenwoordig zo duur - zelfs van een supermarkt. Ik moet altijd even huillen inwendig bij de kassa met afrekenen. Maar ook omdat ik veel versproducten eet. Die zijn deze tijd van het jaar ook altijd nóg duurder, ook al neem ik seizoensgroenten.
Daarnaast 3 dvd's van m'n favoriete films, in de speciale uitvoering die ik graag nog wilde
En nog kaasjes, augurkjes, gedroogde worstjes voor bij de borrel, een armbandje met edelsteen (onyx) en bijpassende oorbellen met edelstenen (obsidiaan).
Echt, heel erg bedankt @:Speedfight voor het shoppen, en @:-gt- als donateur![]()
P.S. Het lukte niet om vóór de kerst al te bestellen. Maar het gaat zeker goedkomen
Het jaar is nog lang
Het idee was inderdaad om met Kerst een lekker stukje vlees te hebben of een gourmet schotel te bestellen, maar er zijn ongetwijfeld nog meer dan genoeg andere momenten te bedenken ervoor:DSo rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between![]()
Foto’s bij bovenstaande postquote:Op donderdag 28 december 2023 13:22 schreef superkimmi het volgende:
Echt, heel erg bedankt @:Speedfight voor het shoppen, en @:-gt- als donateur![]()
Het jaar is nog lang
Foto 1
Foto 2
Van een anonieme ontvanger die een vvv lekker weg bon kreeg over de post:
Wooow dames, dit zag ik dus niet aankomen!! Ik heb vandaag een tegoed bon ontvangen, waarmee we een uitje kunnen plannen met ons gezin! Ik was net bezig met een planning voor de komende dagen, omdat de kinderen vrij zijn en vermaakt moeten worden. Dit kunnen we ontzettend goed gebruiken!
Erg bedankt organisatie en anonieme donateur! Jullie zijn geweldig!life is what happens to you, while you're busy making other plans.![]()
Uitpakpost inclusief ook een vvv lekker weg bon vd anonieme donateur:
Ik heb Heywoodu al meermaals persoonlijk bedankt maar online blijf ik liever anoniem. Dus vandaar even een tekstje van ons
Ik had met mijn jongste de cadeaus al onder de boom gelegd. Ze was er heilig van overtuigd dat heel veel chocolade was en dat mag niet los op de vloer vanwege vloerverwarming. Alles werd bevoeld en netjes neergelegd.
Kerstavond hebben we uitgepakt ik het de kaart op het bord van mijn man gelegd en had er zelf zijn naam op gezet. In eerst instantie dacht hij dus dat het pakket van mij afkwam dat werd bij openen wel duidelijk.
Er stonden geen namen op dus alles uitgepakt en terplekke bedacht voor wie het dan was. Bij het uitpakken van de laserlampjes kwam er als reactie ah dat voelde ik het ik kon het niet plaatsen. Prompt werd de kat wakker gemaakt die vervolgens even ging spelen om vervolgen naast zijn 10!!! dozen liquidsnacks neer te ploffen. Toen de andere katten ook beneden kwamen moesten die ook meteen spelen.
De kinderen zijn erg blij met de spelletjes en mijn man met de tijdschriften. Jongste is al enthousiast begonnen met de zakjes drinken tnt kan het haar niet echt bekoren helaas
Nogmaals heel erg bedankt.
En anonieme donateur ook heel erg bedankt voor de envelop die net bezorgd werd hier gaan we zeker iets moois mee doen.
![]()
er kwam vanochtend ineens post in de brievenbus. Ik kon niet plaatsen van wie of wat. Is het gewoon een cadeaubon van de kerstmeisjes mede mogelijk gemaakt door een wensdonateur om mijn bloementuin aan te leggen.
tranen in mijn ogen. Heel erg lief, heel erg bedankt.
![]()
Ohhhw keep me posted over de voortgang! Dat vind ik zo ontzettend leuk!quote:Op zaterdag 30 december 2023 13:53 schreef Monsterkoekie het volgende:
er kwam vanochtend ineens post in de brievenbus. Ik kon niet plaatsen van wie of wat. Is het gewoon een cadeaubon van de kerstmeisjes mede mogelijk gemaakt door een wensdonateur om mijn bloementuin aan te leggen.
tranen in mijn ogen. Heel erg lief, heel erg bedankt.
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Onder het mom van beter laat dan nooit toch nog een paar updates.
Ik liep een klein beetje achter zag ik na het bekijken van de foto op imgur![]()
![]()
Hij hangt inmiddels wel op December
Ik had ook nog gezegd nog een foto van het vogeltje te maken, dus bij deze.
En natuurlijk ook een overzicht van de inmiddels uitgepakte cadeautjes:
Ik heb zowaar gewacht tot 2e kerstdag, maar daarna nog een verjaardag, tandartsbezoek etc. gehad.
Maar echt top. Ik kan lekker gaan ruiken, gaan kleuren (wel wat uit mijn comfort zone, maar hopelijk een leuke manier om even tot rust te komen van tijd tot tijd). Nog een kalender, die hang ik maar naast de deur oid, wat spelletjes, een kookboek en Sillypop (geen idee wat het is, maar vast leuk)
Oh ennuh... nou ja...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Valt er hier gewoon ook een VVV bon door de bus, wat lief!![]()
Door corona is kerst hier in het water gevallen en zal ook oud en nieuw niet met de familie gevierd worden, dus we kunnen heeeeel goed een verzetje gebruiken.
Super super bedankt lieve anonieme gever![]()
![]()
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Ik heb zojuist de laatste twee ontvangers van de grotewensendonateur een DM gestuurd!
Als die personen hun post binnen hebben is het klaar voor 2023, en voor ons de laatste keer dat @superkimmi en ik organisatie waren.
Ergens doet dat ook wel een beetje pijn en zou ik willen dat ik nog eeuwig door kon gaan.
Voor mezelf sprekend: vanwege mijn gezondheid en privéleven moet ik helaas andere keuzes maken.
Achter de schermen zullen we organisatorisch nog wel bijdrages leveren.Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.![]()
Bedankt voor allesquote:Op zaterdag 30 december 2023 16:00 schreef KapiteinIglo het volgende:
Ik heb zojuist de laatste twee ontvangers van de grotewensendonateur een DM gestuurd!
Als die personen hun post binnen hebben is het klaar voor 2023, en voor ons de laatste keer dat @:superkimmi en ik organisatie waren.
Ergens doet dat ook wel een beetje pijn en zou ik willen dat ik nog eeuwig door kon gaan.
Voor mezelf sprekend: vanwege mijn gezondheid en privéleven moet ik helaas andere keuzes maken.
Achter de schermen zullen we organisatorisch nog wel bijdrages leveren.Vooral voor de 2 fijne koppelingen dit jaar!
Dat is een mooi voorbeeld van de vragenlijst goed en duidelijk invullen. Dan is het makkelijk koppelen. Als er dam specifieke vragen komen zoals Rituals weggeven dan kunnen we supermakkelijk mensen eruit filteren.quote:Op zaterdag 30 december 2023 16:04 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Bedankt voor allesVooral voor de 2 fijne koppelingen dit jaar!
Er als er meer ontvangers dan gevers zouden zijn, dan loten we.
@KapiteinIglo Hebben jullie zelf geen post gehad?
Oh! Jawel. Ik dacht dat ze je wel geappt zou hebbenquote:Op zaterdag 30 december 2023 16:28 schreef Takaiki het volgende:
@:KapiteinIglo Hebben jullie zelf geen post gehad?![]()
Superlief kaartje! Die telt voor ons als doosje 27 hoor (25 in het topic hier en 26 per pm gehad)life is what happens to you, while you're busy making other plans.![]()
Als er organisatie nodig is voor volgend jaar, wil ik best nadenken over of ik daar tijd voor heb.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)![]()
Er zijn al twee gegadigden om over te nemen: @laziness en @Sharuun01quote:Op zaterdag 30 december 2023 17:32 schreef Tink89 het volgende:
Als er organisatie nodig is voor volgend jaar, wil ik best nadenken over of ik daar tijd voor heb.
Wellicht hebben ze volgend jaar hulp nodig, maar voor nu is het in ieder geval geregeld
Bedankt dames! Jullie waren geweldige organisatoren. Succes aan Lazi en Sharuun, jullie krijgen een mooie erfenis![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2023 17:28 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Oh! Jawel. Ik dacht dat ze je wel geappt zou hebben![]()
Superlief kaartje! Die telt voor ons als doosje 27 hoor (25 in het topic hier en 26 per pm gehad)
![]()
![]()
![]()
![]()
Wij hadden vandaag post!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar hebben we dat nu weer aan te danken, we hadden al zo'n mooi kerstpakket gekregen!!![]()
Lief Kappie, lief Kimmie, lieve anonieme donateur, dankjewel namens ons voor deze superverrassing! We gaan ergens rond het voorjaar eens kijken wat we gaan plannen!![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2023 19:44 schreef Ireth het volgende:
![]()
![]()
![]()
WojooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar hebben we dat nu weer aan te danken, we hadden al zo'n mooi kerstpakket gekregen!!![]()
Lief Kappie, lief Kimmie, lieve anonieme donateur, dankjewel namens ons voor deze superverrassing! We gaan ergens rond het voorjaar eens kijken wat we gaan plannen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar hebben we dat nu weer aan te danken, we hadden al zo'n mooi kerstpakket gekregen!!![]()
only the messenger
![]()
![]()
![]()
Wat een heerlijke verrassing voor jullie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar hebben we dat nu weer aan te danken, we hadden al zo'n mooi kerstpakket gekregen!!![]()
(Roos Vonk)![]()
Wat is dit toch een fantastisch topic. Zoveel lieve en blije mensen![]()
![]()
Naah nu doe je jezelf tekort. De grote wensen is in onze organisatie echt jouw ding. Jij akkert al die lijsten door, verzint er mogelijke leuke dingen bij en besteld die.quote:life is what happens to you, while you're busy making other plans.![]()
quote:Op donderdag 28 december 2023 14:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
Het pakket van Lenny is eindelijk getraceerd! Helaas kom ik er nu niet door in de klantenservice ik probeer het later vandaag nog een keer.zo spannend!
Hopelijk kan het topic nog even open blijven zodat de stomme Belg nog foto's kan plaatsen van het pakket dat jullie hebben samengesteld![]()
Het wordt een NPA voor mij
(Of wie weet een VPA)
Horum omnium fortissimi sunt Belgae![]()
Ontzettend bedankt voor jullie tomeloze inzet van de afgelopen jarenquote:Op zaterdag 30 december 2023 16:00 schreef KapiteinIglo het volgende:
Als die personen hun post binnen hebben is het klaar voor 2023, en voor ons de laatste keer dat @:superkimmi en ik organisatie waren.
Achter de schermen zullen we organisatorisch nog wel bijdrages leveren.
Juin uit Eigen Tuin!![]()
Helden! Dat zijn julliequote:Op zaterdag 30 december 2023 16:00 schreef KapiteinIglo het volgende:
Achter de schermen zullen we organisatorisch nog wel bijdrages leveren.![]()
Wat een liefde en warmte in dit topic en bij zoveel mensen thuis!
Het was een eer om jullie te mogen ontmoeten![]()
(Het hellebeest wacht nog steeds op jullie om opgehaald te worden)
Topic blijft altijd openquote:Op zondag 31 december 2023 13:41 schreef Lenny77 het volgende:
[..]zo spannend!
Hopelijk kan het topic nog even open blijven zodat de stomme Belg nog foto's kan plaatsen van het pakket dat jullie hebben samengesteld![]()
Het wordt een NPA voor mij
(Of wie weet een VPA)
@KapiteinIglo en @superkimmi ,
Nu jullie organisatie-jaren ten einde komen, wil ik jullie bedanken voor het plezier dat ik de afgelopen jaren door jullie aan dit topic beleefd heb. Al jaren lees ik dit topic met plezier, zelfs vanaf de organisatie door @ElisaB . Dit kleine hoekje van het internet blijft gelukkig grotendeels vrij van negatief sentiment, maakt een hoop ontvangers en gevers gelukkig en dat komt voor een heel groot deel door jullie inzet en de sfeer die jullie zetten.
Ik wens jullie heel veel plezier komende jaren vanuit een andere rol en met een hoop extra vrije tijd rond de kerst 😊 En heel veel succes voor de opvolgende organisatoren, dat komt ongetwijfeld goed![]()
![]()
Prachtig gesproken! Ik wil me hierbij voor 100% aansluiten. Ik realiseer me ter dege hoeveel tijd en energie de organisatie van jullie vraagt. Dank voor de afgelopen jaren.quote:Op zondag 31 december 2023 14:44 schreef Faraday01 het volgende:
@:kapiteiniglo en @:superkimmi ,
Nu jullie organisatie-jaren ten einde komen, wil ik jullie bedanken voor het plezier dat ik de afgelopen jaren door jullie aan dit topic beleefd heb. Al jaren lees ik dit topic met plezier, zelfs vanaf de organisatie door @:ElisaB . Dit kleine hoekje van het internet blijft gelukkig grotendeels vrij van negatief sentiment, maakt een hoop ontvangers en gevers gelukkig en dat komt voor een heel groot deel door jullie inzet en de sfeer die jullie zetten.
Ik wens jullie heel veel plezier komende jaren vanuit een andere rol en met een hoop extra vrije tijd rond de kerst 😊 En heel veel succes voor de opvolgende organisatoren, dat komt ongetwijfeld goed
(Roos Vonk)![]()
Ik ben lui na het oliebollen-bakken en sluit me ook gewoon aanquote:Op zondag 31 december 2023 15:10 schreef Essebes het volgende:
[..]
Prachtig gesproken! Ik wil me hierbij voor 100% aansluiten. Ik realiseer me ter dege hoeveel tijd en energie de organisatie van jullie vraagt. Dank voor de afgelopen jaren.
Jij ook bedankt voor je gezelligheid altijd!quote:
@CoolGuy wil daar misschien nog wel wat over vertellen!Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.![]()
Dames @superkimmi en @KapiteinIglo, dank voor jullie enorme inzet en enthousiasme en vanaf nu hele mooie, rustige nieuwjaren rond kerst…![]()
![]()
Bedankt kerstdames!No Dyson Barrier is going to stop me!
Die halve broodpoot is helemaal niet gezellig. Maar hij kan wél deepthroaten.quote:Op zondag 31 december 2023 21:31 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Jij ook bedankt voor je gezelligheid altijd!
@:coolguy wil daar misschien nog wel wat over vertellen!
Ehhh, hebbikuhh...nou...g...gehoord...ja...jaa dat is 't, ik heb dat gehoord....Breitling - Instruments for Professionals![]()
![]()
![]()
@superkimmi is gek op darten, wellicht ooit een Barney’tje doen en zeggen dat je stopt en toch niet doen.
Ik ga het ook wel missen namelijk.Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.![]()
Bedankt dames, het was uitmuntend![]()
Dank jullie wel voor jullie geweldige inzet, tijd, moeite, enthousiasme, gezondheid en jas om dit te organiseren!![]()
Lieve dames
Als een kaars in de duisternis, verlichtte jullie vele paden van FOKers die het nodig hadden. Soms zelfs zonder dat ze het doorhadden dat het zo nodig was.
Een sterretje in de donkere nacht, een lichtje aan het einde van de tunnel.
Ontzettend bedankt dat mijn eerste keer, jullie laatste organisatiejaar mocht zijn.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Alles is al wel zo'n beetje gezegd, dus ik sluit mij overal bij aan
Bedankt voor de fijne en goede organisatie en ik wens jullie een prachtig, gezond en liefdevol 2024![]()
![]()
Ik sluit mij ook bij al het bovenstaande aan!
Bedankt!
Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else![]()
En toen was er alweer post
Dank je wel! wat lief van jullie en de anonieme donor!Today is life -
Dale Carnegie![]()
Wat fijn dat her eindelijk binnen is! Dat was de allerlaatste dit jaar. Alleen het pakket van Lenny nog nu.quote:Op woensdag 3 januari 2024 07:03 schreef Ynske het volgende:
En toen was er alweer post
Dank je wel! wat lief van jullie en de anonieme donor!![]()
En![]()
voor al jullie lieve woorden. Het zal gek zijn om volgend najaar niet het topic te openen om te starten met de KPA. Maar uiteraard blijven we wel pakketten maken en wat ons betreft houden we de roadtrip er gewoon in
.
Heel veel succes @laziness en @Sharuun01 ik voel me gerust wetende dat jullie het gaan overnemenlife is what happens to you, while you're busy making other plans.![]()
Het pakket van Lenny wordt vandaag geleverd volgens PostNlquote:Op woensdag 3 januari 2024 08:16 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Wat fijn dat her eindelijk binnen is! Dat was de allerlaatste dit jaar. Alleen het pakket van Lenny nog nu.![]()
En![]()
voor al jullie lieve woorden. Het zal gek zijn om volgend najaar niet het topic te openen om te starten met de KPA. Maar uiteraard blijven we wel pakketten maken en wat ons betreft houden we de roadtrip er gewoon in
.
Heel veel succes @:laziness en @:sharuun01 ik voel me gerust wetende dat jullie het gaan overnemen![]()
Zo spannend en het zal een heerlijke 'teruggooi' naar kerst worden![]()
Veel kuddo's voor @Monsterkoekie voor haar gestalk bij de post![]()
![]()
De inkt was nog niet droog en ineens stopte het busje van de post voor de deur![]()
De doos was een beetje beschadigd (door de lange reis en stokkage in de lost and found waarschijnlijk) maar dat mocht de pret absoluut niet bederven:P
In de doos leek het ook wel alsof een paar muizen benieuwd waren naar wat er in de mooie pakjes zat want een lekkere zachte deken en mijn favo chips openbaarden zich al
Na het lekker uitstallen van de cadeau's alles openscheuren![]()
Zoveel heerlijke geurtjes, lekkere chips en cola (Lenny-hemel ziet er zo uit), badspulletjes, lekkere grote zachte deken, kaarsen, super schattige mok, allerliefst kaartje, njam njam koekjes (thx koekiemonster),..
Zalig om zo in de kerst-na-pret te mogen zitten![]()
Dankuwel @CoolGuy en @Monsterkoekie![]()
Jullie hebben een zalige glimlach getoverd op mijn gezicht (en binnen een paar dagen een paar kilo erbij)
XXXHorum omnium fortissimi sunt Belgae![]()
Eindelijk is het pakket aangekomen!quote:Op donderdag 4 januari 2024 10:30 schreef Lenny77 het volgende:
[ link | afbeelding ]
De inkt was nog niet droog en ineens stopte het busje van de post voor de deur![]()
De doos was een beetje beschadigd (door de lange reis en stokkage in de lost and found waarschijnlijk) maar dat mocht de pret absoluut niet bederven:P
In de doos leek het ook wel alsof een paar muizen benieuwd waren naar wat er in de mooie pakjes zat want een lekkere zachte deken en mijn favo chips openbaarden zich al
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Zoveel heerlijke geurtjes, lekkere chips en cola (Lenny-hemel ziet er zo uit), badspulletjes, lekkere grote zachte deken, kaarsen, super schattige mok, allerliefst kaartje, njam njam koekjes (thx koekiemonster),..
Dankuwel @:CoolGuy en @:Monsterkoekie![]()
Jullie hebben een zalige glimlach getoverd op mijn gezicht (en binnen een paar dagen een paar kilo erbij)
XXXMonsterkoekie heeft goed d'r best gedaan zo te zien.
![]()
Geniet er van!Breitling - Instruments for Professionals![]()
Dat heeft ze zekerquote:Op donderdag 4 januari 2024 10:33 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Eindelijk is het pakket aangekomen!Monsterkoekie heeft goed d'r best gedaan zo te zien.
![]()
Geniet er van!
Thx sweetie
Lenny heavenquote:Op donderdag 4 januari 2024 10:30 schreef Lenny77 het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dankuwel @:CoolGuy en @:Monsterkoekie![]()
XXX![]()
![]()
Mja das wel echt zoquote:Chips en cola en niemand heeft ooit nog last van mij
Jaaaaa!![]()
@Viv mag ik OP bewerkingsrechten voor het allerlaatste boompje?
Het was een feestje om dit te mogen doen 4 jaar lang![]()
En al onze adventdoosjes en kpakerstkaartjes hangen nog steeds op onze kast
Wat een mijlpaal!quote:Op donderdag 4 januari 2024 19:06 schreef KapiteinIglo het volgende:
@:sharuun01 @:laziness dan is het topic vanaf nu voor jullie![]()
![]()
@superkimmi en jij ontzettend bedankt voor de organisatie van de afgelopen edities!![]()
Dankzij jullie enthousiasme, tijd en moeite hebben veel FOK!kers iets kunnen betekenen voor een ander. Afgelopen editie hebben jullie zelfs een ongekende 59 kerstpakketten (!!) in goede banen geleid.
Ik zie jullie in het najaar heel graag terug als gevers*/ontvangers*/shoppers*/roadtrippers!![]()
*doorhalen wat niet van toepassing is![]()
Ik vind het maar niks, ik heb een soort van spijt. Maar dat is omdat ik geen nee kan zeggen. Het is voor mijn eigen bestwilquote:Op donderdag 4 januari 2024 21:38 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik zie jullie in het najaar heel graag terug als gevers*/ontvangers*/shoppers*/roadtrippers!![]()
Je kent me niet, maar ik ben trots op je dat je stopt.quote:Op donderdag 4 januari 2024 22:03 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Ik vind het maar niks, ik heb een soort van spijt. Maar dat is omdat ik geen nee kan zeggen. Het is voor mijn eigen bestwil
Ik ben ook slecht in nee zeggen en dat bijt me zo vaak in mijn bipsje....Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Four more yearsquote:Op donderdag 4 januari 2024 22:03 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Ik vind het maar niks, ik heb een soort van spijt. Maar dat is omdat ik geen nee kan zeggen. Het is voor mijn eigen bestwil![]()
![]()
![]()
Enorme kick, maar ik wil onze donateur enorm bedanken voor de geweldige fijne dag die we in de Efteling vandaag hebben gehad.
Ik ben doodmoe, mn lichaam is op maar o wat hebben wij samen met onze zoon genoten!
Dank je wel![]()
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Wat tof!quote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:39 schreef Ynske het volgende:
Enorme kick, maar ik wil onze donateur enorm bedanken voor de geweldige fijne dag die we in de Efteling vandaag hebben gehad.
Ik ben doodmoe, mn lichaam is op maar o wat hebben wij samen met onze zoon genoten!
Dank je wel![]()
![]()
Is het alweer bijna Kerst trouwens?![]()
![]()
![]()
Ik dacht ook heel even: heej, we mogen weer! Het is juliquote:Op zondag 7 juli 2024 02:30 schreef Viv het volgende:
[..]
Wat tof!![]()
Is het alweer bijna Kerst trouwens?![]()
![]()
![]()
![]()
Oeh! Oeh! Oeh!quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 01:22 schreef Cod_player het volgende:
Ho ho ho , is het al zover, kersttijd! Stof de decoratie maar vast af!![]()
![]()
![]()
Whoop whoop, eindelijk de Disney trip ik ik een jaar of 4 geleden (als destijds Pizzapuntje) cadeau heb gekregen via KPA topic gepland! Mega zin in
@superkimmi @KapiteinIglo
[ Bericht 26% gewijzigd door Cod_player op 10-08-2024 09:35:29 ]![]()
Goede reis alvast! En veel voorpret!!quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:26 schreef Cod_player het volgende:
Whoop whoop, eindelijk de Disney trip ik ik een jaar of 4 geleden (als destijds Pizzapuntje) cadeau heb gekregen via KPA topic gepland! Mega zin in
@:superkimmi @:kapiteiniglo
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ondertussen ben ik 1x in Disneyland geweest, met een vriendin. Maar vanwege schouder nergens in geweest en bij lange na niet volop kunnen genieten. Dat gaat nu wél goedkomen!![]()
![]()
heywoodu
![]()
September! Hebben we al lang genoeg gewacht?![]()
Ik heb er ook zin in!quote:Op zondag 1 september 2024 14:55 schreef heywoodu het volgende:
September! Hebben we al lang genoeg gewacht?![]()
![]()
![]()
Voorpret genot jaOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik stond vandaag toevallig nog met kerst zooi in m'n handen bij gideon Italiaander, maar wist me nog in te houden
heywoodu
![]()
Ik ben benieuwd of het me/ons goed gaat lukken allemaalquote:
Vriendin is in principe van het winkels afstruinen en dat soort zaken (ik meer van het online zoeken), maar zij is op de eerste week na heel oktober weg, op een week of twee na heel november en dan ook tot aan Kerst, dus als er straks gekoppeld gaat worden hoop ik dat we een beetje vroeg aan de beurt komen![]()
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Forum Opties Forumhop: Hop naar: