Na dit bericht ben ik jouw K&W-topic gaan lezen en jemig, wat een gedoe allemaal joh.quote:Op woensdag 27 december 2023 18:36 schreef Troel het volgende:
Wij hebben (tussen alle acute bezigheden en het knuffelen met brandweermannen door) heerlijk zitten smullen van ons kerstpakket. Gisterochtend hebben we het peperkoekhuisje uit het pakket gemaakt. Aan het einde van de dag was dat net zo in elkaar gevallen als onze eigen huis (zwaar overdreven, gelukkig is ons huis wel iets steviger).
We hebben nog niet alle soorten koekjes op, maar dat komt echt nog wel goed. Ik had vooraf niet kunnen weten dat het pakket nog zoveel meer welkom kon zijn. We hadden echt genoeg om iedereen wat aan te bieden die kwam helpen en omdat lekker boodschappen doen er ook niet echt in zat, hielp het pakket ons echt wel met al het lekkers dat erin zat.
Daarom: nogmaals veel dank aan @:Viv en de anonieme donateur.
Heel veel plezier! Het weer ziet er in elk geval goed uit.quote:Op donderdag 28 december 2023 09:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wij zijn onderweg naar Blijdorp
Dank!quote:Op donderdag 28 december 2023 09:44 schreef qltel het volgende:
[..]
Heel veel plezier! Het weer ziet er in elk geval goed uit.
Alles wat nu valt, valt straks niet.quote:Op donderdag 28 december 2023 09:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank!
Hier regent het momenteel
Oh, hopelijk gaat dat dan snel over.quote:Op donderdag 28 december 2023 09:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank!
Stay positive:quote:Op donderdag 28 december 2023 09:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel plezier
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
quote:Op donderdag 28 december 2023 13:25 schreef superkimmi het volgende:
Uitpakpost 3: (dit is een ietwat bijzondere. Iemand had echt een heel karig kerstpakket gekregen. Nu zijn er geen eisen, maar dit was meer 1 cadeautje dan een kerstpakket. Dus hebben @:kapiteiniglo en ik op 23 december nog een noodpakket gemaakt.)
Deze:quote:Op donderdag 28 december 2023 13:56 schreef Tamashii het volgende:
Ik heb zojuist foto’s naar het e-mailadres gestuurd, met een klein verhaal erbij over het uitpakken en hoe ontzettend tof alles is!
Wat goed!quote:Op donderdag 28 december 2023 14:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
Het pakket van Lenny is eindelijk getraceerd! Helaas kom ik er nu niet door in de klantenservice ik probeer het later vandaag nog een keer.
Wat fijn! Leuk dat het gelukt is 😎quote:Op donderdag 28 december 2023 13:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
Het is al droog sinds we er zijn![]()
En het is supertof: stoeiende olifantenkinderen, alle katachtigen (tijger, amoerpanters, vissende kat, mangoel etc.) goed zichtbaar, prachtig poserende neushoorn
EDIT En een zonnetje nu! 🌞
Mooizo!quote:Op donderdag 28 december 2023 13:22 schreef superkimmi het volgende:
Uitpakpost 2 (zaten foto’s bij, maar die werken ff niet bij mij)
Nou, na enige pech rondom de bezorging (ik had geen T&T code ontvangen, maar hield wel zowel de PostNL app als de DHL app in de gaten), bleek ik tot 2x toe niet thuis te zijn geweest.
En toen duurde het nog 2 dagen voor ik het kon ophalen bij de winkel nadat ik een dm van de KPA organisatie had gekregen.
Het was al bijna kerst, maar had al wel de doos open gemaakt. Gelukkig maar, want er stond groot op de envelop "Open mij vóór de Kerstdagen"
Daar bleek een lieve kaart en bijbehorende lieve tekst in te zitten.
En.... een bon met code voor... een bestelling voor vlees! Eindelijk weer eens een stukje lekker vlees van een slager, dat is tegenwoordig zo duur - zelfs van een supermarkt. Ik moet altijd even huillen inwendig bij de kassa met afrekenen. Maar ook omdat ik veel versproducten eet. Die zijn deze tijd van het jaar ook altijd nóg duurder, ook al neem ik seizoensgroenten.
Daarnaast 3 dvd's van m'n favoriete films, in de speciale uitvoering die ik graag nog wilde
En nog kaasjes, augurkjes, gedroogde worstjes voor bij de borrel, een armbandje met edelsteen (onyx) en bijpassende oorbellen met edelstenen (obsidiaan).
Plus een kadobon voor "Huis & Tuin"!
Echt, heel erg bedankt @:Speedfight voor het shoppen, en @:-gt- als donateur![]()
P.S. Het lukte niet om vóór de kerst al te bestellen. Maar het gaat zeker goedkomen
Het jaar is nog lang
Foto’s bij bovenstaande postquote:Op donderdag 28 december 2023 13:22 schreef superkimmi het volgende:
Uitpakpost 2 (zaten foto’s bij, maar die werken ff niet bij mij)
Nou, na enige pech rondom de bezorging (ik had geen T&T code ontvangen, maar hield wel zowel de PostNL app als de DHL app in de gaten), bleek ik tot 2x toe niet thuis te zijn geweest.
En toen duurde het nog 2 dagen voor ik het kon ophalen bij de winkel nadat ik een dm van de KPA organisatie had gekregen.
Het was al bijna kerst, maar had al wel de doos open gemaakt. Gelukkig maar, want er stond groot op de envelop "Open mij vóór de Kerstdagen"
Daar bleek een lieve kaart en bijbehorende lieve tekst in te zitten.
En.... een bon met code voor... een bestelling voor vlees! Eindelijk weer eens een stukje lekker vlees van een slager, dat is tegenwoordig zo duur - zelfs van een supermarkt. Ik moet altijd even huillen inwendig bij de kassa met afrekenen. Maar ook omdat ik veel versproducten eet. Die zijn deze tijd van het jaar ook altijd nóg duurder, ook al neem ik seizoensgroenten.
Daarnaast 3 dvd's van m'n favoriete films, in de speciale uitvoering die ik graag nog wilde
En nog kaasjes, augurkjes, gedroogde worstjes voor bij de borrel, een armbandje met edelsteen (onyx) en bijpassende oorbellen met edelstenen (obsidiaan).
Plus een kadobon voor "Huis & Tuin"!
Echt, heel erg bedankt @:Speedfight voor het shoppen, en @:-gt- als donateur![]()
P.S. Het lukte niet om vóór de kerst al te bestellen. Maar het gaat zeker goedkomen
Het jaar is nog lang
Ohhhw keep me posted over de voortgang! Dat vind ik zo ontzettend leuk!quote:Op zaterdag 30 december 2023 13:53 schreef Monsterkoekie het volgende:
er kwam vanochtend ineens post in de brievenbus. Ik kon niet plaatsen van wie of wat. Is het gewoon een cadeaubon van de kerstmeisjes mede mogelijk gemaakt door een wensdonateur om mijn bloementuin aan te leggen.
tranen in mijn ogen. Heel erg lief, heel erg bedankt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
Bedankt voor allesquote:Op zaterdag 30 december 2023 16:00 schreef KapiteinIglo het volgende:
Ik heb zojuist de laatste twee ontvangers van de grotewensendonateur een DM gestuurd!
Als die personen hun post binnen hebben is het klaar voor 2023, en voor ons de laatste keer dat @:superkimmi en ik organisatie waren.
Ergens doet dat ook wel een beetje pijn en zou ik willen dat ik nog eeuwig door kon gaan.
Voor mezelf sprekend: vanwege mijn gezondheid en privéleven moet ik helaas andere keuzes maken.
Achter de schermen zullen we organisatorisch nog wel bijdrages leveren.
Dat is een mooi voorbeeld van de vragenlijst goed en duidelijk invullen. Dan is het makkelijk koppelen. Als er dam specifieke vragen komen zoals Rituals weggeven dan kunnen we supermakkelijk mensen eruit filteren.quote:Op zaterdag 30 december 2023 16:04 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Bedankt voor allesVooral voor de 2 fijne koppelingen dit jaar!
Oh! Jawel. Ik dacht dat ze je wel geappt zou hebbenquote:Op zaterdag 30 december 2023 16:28 schreef Takaiki het volgende:
@:KapiteinIglo Hebben jullie zelf geen post gehad?
Er zijn al twee gegadigden om over te nemen: @laziness en @Sharuun01quote:Op zaterdag 30 december 2023 17:32 schreef Tink89 het volgende:
Als er organisatie nodig is voor volgend jaar, wil ik best nadenken over of ik daar tijd voor heb.
quote:Op zaterdag 30 december 2023 17:28 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Oh! Jawel. Ik dacht dat ze je wel geappt zou hebben![]()
Superlief kaartje! Die telt voor ons als doosje 27 hoor (25 in het topic hier en 26 per pm gehad)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar hebben we dat nu weer aan te danken, we hadden al zo'n mooi kerstpakket gekregen!!![]()
Lief Kappie, lief Kimmie, lieve anonieme donateur, dankjewel namens ons voor deze superverrassing! We gaan ergens rond het voorjaar eens kijken wat we gaan plannen!![]()
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op zaterdag 30 december 2023 19:44 schreef Ireth het volgende:
![]()
![]()
![]()
Wij hadden vandaag post!!
WojooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar hebben we dat nu weer aan te danken, we hadden al zo'n mooi kerstpakket gekregen!!![]()
Lief Kappie, lief Kimmie, lieve anonieme donateur, dankjewel namens ons voor deze superverrassing! We gaan ergens rond het voorjaar eens kijken wat we gaan plannen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar hebben we dat nu weer aan te danken, we hadden al zo'n mooi kerstpakket gekregen!!![]()
only the messenger
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
![]()
![]()
![]()
Wat een heerlijke verrassing voor jullie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar hebben we dat nu weer aan te danken, we hadden al zo'n mooi kerstpakket gekregen!!![]()
De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
Naah nu doe je jezelf tekort. De grote wensen is in onze organisatie echt jouw ding. Jij akkert al die lijsten door, verzint er mogelijke leuke dingen bij en besteld die.quote:
quote:Op donderdag 28 december 2023 14:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
Het pakket van Lenny is eindelijk getraceerd! Helaas kom ik er nu niet door in de klantenservice ik probeer het later vandaag nog een keer.
Ontzettend bedankt voor jullie tomeloze inzet van de afgelopen jarenquote:Op zaterdag 30 december 2023 16:00 schreef KapiteinIglo het volgende:
Ik heb zojuist de laatste twee ontvangers van de grotewensendonateur een DM gestuurd!
Als die personen hun post binnen hebben is het klaar voor 2023, en voor ons de laatste keer dat @:superkimmi en ik organisatie waren.
Ergens doet dat ook wel een beetje pijn en zou ik willen dat ik nog eeuwig door kon gaan.
Voor mezelf sprekend: vanwege mijn gezondheid en privéleven moet ik helaas andere keuzes maken.
Helden! Dat zijn julliequote:Op zaterdag 30 december 2023 16:00 schreef KapiteinIglo het volgende:
Topic blijft altijd openquote:Op zondag 31 december 2023 13:41 schreef Lenny77 het volgende:
[..]zo spannend!
Hopelijk kan het topic nog even open blijven zodat de stomme Belg nog foto's kan plaatsen van het pakket dat jullie hebben samengesteld![]()
Het wordt een NPA voor mij
(Of wie weet een VPA)
Prachtig gesproken! Ik wil me hierbij voor 100% aansluiten. Ik realiseer me ter dege hoeveel tijd en energie de organisatie van jullie vraagt. Dank voor de afgelopen jaren.quote:Op zondag 31 december 2023 14:44 schreef Faraday01 het volgende:
@:kapiteiniglo en @:superkimmi ,
Nu jullie organisatie-jaren ten einde komen, wil ik jullie bedanken voor het plezier dat ik de afgelopen jaren door jullie aan dit topic beleefd heb. Al jaren lees ik dit topic met plezier, zelfs vanaf de organisatie door @:ElisaB . Dit kleine hoekje van het internet blijft gelukkig grotendeels vrij van negatief sentiment, maakt een hoop ontvangers en gevers gelukkig en dat komt voor een heel groot deel door jullie inzet en de sfeer die jullie zetten.
Ik wens jullie heel veel plezier komende jaren vanuit een andere rol en met een hoop extra vrije tijd rond de kerst 😊 En heel veel succes voor de opvolgende organisatoren, dat komt ongetwijfeld goed
Ik ben lui na het oliebollen-bakken en sluit me ook gewoon aanquote:Op zondag 31 december 2023 15:10 schreef Essebes het volgende:
[..]
Prachtig gesproken! Ik wil me hierbij voor 100% aansluiten. Ik realiseer me ter dege hoeveel tijd en energie de organisatie van jullie vraagt. Dank voor de afgelopen jaren.
Jij ook bedankt voor je gezelligheid altijd!quote:
Die halve broodpoot is helemaal niet gezellig. Maar hij kan wél deepthroaten.quote:Op zondag 31 december 2023 21:31 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Jij ook bedankt voor je gezelligheid altijd!
@:coolguy wil daar misschien nog wel wat over vertellen!
Wat fijn dat her eindelijk binnen is! Dat was de allerlaatste dit jaar. Alleen het pakket van Lenny nog nu.quote:Op woensdag 3 januari 2024 07:03 schreef Ynske het volgende:
En toen was er alweer post
Dank je wel! wat lief van jullie en de anonieme donor!
Het pakket van Lenny wordt vandaag geleverd volgens PostNlquote:Op woensdag 3 januari 2024 08:16 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Wat fijn dat her eindelijk binnen is! Dat was de allerlaatste dit jaar. Alleen het pakket van Lenny nog nu.![]()
En![]()
voor al jullie lieve woorden. Het zal gek zijn om volgend najaar niet het topic te openen om te starten met de KPA. Maar uiteraard blijven we wel pakketten maken en wat ons betreft houden we de roadtrip er gewoon in
.
Heel veel succes @:laziness en @:sharuun01 ik voel me gerust wetende dat jullie het gaan overnemen
Eindelijk is het pakket aangekomen!quote:Op donderdag 4 januari 2024 10:30 schreef Lenny77 het volgende:
[ link | afbeelding ]
De inkt was nog niet droog en ineens stopte het busje van de post voor de deur![]()
De doos was een beetje beschadigd (door de lange reis en stokkage in de lost and found waarschijnlijk) maar dat mocht de pret absoluut niet bederven:P
In de doos leek het ook wel alsof een paar muizen benieuwd waren naar wat er in de mooie pakjes zat want een lekkere zachte deken en mijn favo chips openbaarden zich al
[ link | afbeelding ]
Na het lekker uitstallen van de cadeau's alles openscheuren![]()
[ link | afbeelding ]
Zoveel heerlijke geurtjes, lekkere chips en cola (Lenny-hemel ziet er zo uit), badspulletjes, lekkere grote zachte deken, kaarsen, super schattige mok, allerliefst kaartje, njam njam koekjes (thx koekiemonster),..
Zalig om zo in de kerst-na-pret te mogen zitten![]()
Dankuwel @:CoolGuy en @:Monsterkoekie![]()
Jullie hebben een zalige glimlach getoverd op mijn gezicht (en binnen een paar dagen een paar kilo erbij)
XXX
Dat heeft ze zekerquote:Op donderdag 4 januari 2024 10:33 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Eindelijk is het pakket aangekomen!Monsterkoekie heeft goed d'r best gedaan zo te zien.
![]()
Geniet er van!
Lenny heavenquote:Op donderdag 4 januari 2024 10:30 schreef Lenny77 het volgende:
[ link | afbeelding ]
De inkt was nog niet droog en ineens stopte het busje van de post voor de deur![]()
De doos was een beetje beschadigd (door de lange reis en stokkage in de lost and found waarschijnlijk) maar dat mocht de pret absoluut niet bederven:P
In de doos leek het ook wel alsof een paar muizen benieuwd waren naar wat er in de mooie pakjes zat want een lekkere zachte deken en mijn favo chips openbaarden zich al
[ link | afbeelding ]
Na het lekker uitstallen van de cadeau's alles openscheuren![]()
[ link | afbeelding ]
Zoveel heerlijke geurtjes, lekkere chips en cola (Lenny-hemel ziet er zo uit), badspulletjes, lekkere grote zachte deken, kaarsen, super schattige mok, allerliefst kaartje, njam njam koekjes (thx koekiemonster),..
Zalig om zo in de kerst-na-pret te mogen zitten![]()
Dankuwel @:CoolGuy en @:Monsterkoekie![]()
Jullie hebben een zalige glimlach getoverd op mijn gezicht (en binnen een paar dagen een paar kilo erbij)
XXX
Mja das wel echt zoquote:
Wat een mijlpaal!quote:Op donderdag 4 januari 2024 19:06 schreef KapiteinIglo het volgende:
@:sharuun01 @:laziness dan is het topic vanaf nu voor jullie![]()
Ik vind het maar niks, ik heb een soort van spijt. Maar dat is omdat ik geen nee kan zeggen. Het is voor mijn eigen bestwilquote:Op donderdag 4 januari 2024 21:38 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik zie jullie in het najaar heel graag terug als gevers*/ontvangers*/shoppers*/roadtrippers!![]()
Je kent me niet, maar ik ben trots op je dat je stopt.quote:Op donderdag 4 januari 2024 22:03 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Ik vind het maar niks, ik heb een soort van spijt. Maar dat is omdat ik geen nee kan zeggen. Het is voor mijn eigen bestwil
Four more yearsquote:Op donderdag 4 januari 2024 22:03 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Ik vind het maar niks, ik heb een soort van spijt. Maar dat is omdat ik geen nee kan zeggen. Het is voor mijn eigen bestwil
Wat tof!quote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:39 schreef Ynske het volgende:
Enorme kick, maar ik wil onze donateur enorm bedanken voor de geweldige fijne dag die we in de Efteling vandaag hebben gehad.
Ik ben doodmoe, mn lichaam is op maar o wat hebben wij samen met onze zoon genoten!
Dank je wel![]()
Ik dacht ook heel even: heej, we mogen weer! Het is juliquote:Op zondag 7 juli 2024 02:30 schreef Viv het volgende:
[..]
Wat tof!![]()
Is het alweer bijna Kerst trouwens?![]()
![]()
Oeh! Oeh! Oeh!quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 01:22 schreef Cod_player het volgende:
Ho ho ho , is het al zover, kersttijd! Stof de decoratie maar vast af!
Goede reis alvast! En veel voorpret!!quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:26 schreef Cod_player het volgende:
Whoop whoop, eindelijk de Disney trip ik ik een jaar of 4 geleden (als destijds Pizzapuntje) cadeau heb gekregen via KPA topic gepland! Mega zin in
@:superkimmi @:kapiteiniglo
[ afbeelding ]
Ik heb er ook zin in!quote:Op zondag 1 september 2024 14:55 schreef heywoodu het volgende:
September! Hebben we al lang genoeg gewacht?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |