abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 december 2023 @ 22:54:16 #201
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_211786539
Bij ons Stedje staat de rivier ook weer erg hoog, maar ik zal er niet snel iets van merken: mijn huis staat op een zandrug van ongeveer 8 meter boven waterniveau :s)
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
  Manager PR/Moderator woensdag 27 december 2023 @ 23:55:51 #202
269689 crew  Viv
pi_211787680
quote:
7s.gif Op woensdag 27 december 2023 18:36 schreef Troel het volgende:
Wij hebben (tussen alle acute bezigheden en het knuffelen met brandweermannen door) heerlijk zitten smullen van ons kerstpakket. Gisterochtend hebben we het peperkoekhuisje uit het pakket gemaakt. Aan het einde van de dag was dat net zo in elkaar gevallen als onze eigen huis (zwaar overdreven, gelukkig is ons huis wel iets steviger).
We hebben nog niet alle soorten koekjes op, maar dat komt echt nog wel goed. Ik had vooraf niet kunnen weten dat het pakket nog zoveel meer welkom kon zijn. We hadden echt genoeg om iedereen wat aan te bieden die kwam helpen en omdat lekker boodschappen doen er ook niet echt in zat, hielp het pakket ons echt wel met al het lekkers dat erin zat.

Daarom: nogmaals veel dank aan @:Viv en de anonieme donateur.
Na dit bericht ben ik jouw K&W-topic gaan lezen en jemig, wat een gedoe allemaal joh. :{ ;(

Heel veel sterkte nog daar. :* Ik hoop ook dat je zoons snel hun eigen plek terugkrijgen.

En fijn dat het kerstpakket zo goed van pas gekomen is!
  donderdag 28 december 2023 @ 09:40:28 #203
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_211790904
Wij zijn onderweg naar Blijdorp :s)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 28 december 2023 @ 09:44:27 #204
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_211790967
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2023 09:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wij zijn onderweg naar Blijdorp :s)
Heel veel plezier! Het weer ziet er in elk geval goed uit.
  donderdag 28 december 2023 @ 09:45:11 #205
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_211790981
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2023 09:44 schreef qltel het volgende:

[..]
Heel veel plezier! Het weer ziet er in elk geval goed uit.
Dank!
Hier regent het momenteel -O-
  donderdag 28 december 2023 @ 09:49:03 #206
35189 Troel
scherp en bot
pi_211791048
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2023 09:45 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Dank!
Alles wat nu valt, valt straks niet. :+

Heel veel plezier!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 28 december 2023 @ 09:53:29 #207
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_211791137
quote:

[..]
Dank!
Oh, hopelijk gaat dat dan snel over.
pi_211791615
Afgelopen zaterdag stond ik met een mega doos bij mijn oma op de stoep. Ze was helemaal verbaasd dat er mensen zijn die zo lief zijn om dit te regelen, betalen, bij elkaar te shoppen en thuis te bezorgen O+

Vol verbazing hebben we het pakket uitgepakt, echt super leuke lieve en lekkere dingen zaten er in O+ Ook een setje om zelf een kerststolp te bouwen en die moest gelijk open en als bouwpakketje in elkaar worden gezet "oooh die staat mooi op de kast daar naast die 2 beeldjes" om daarna te schrikken van zichzelf en snel te zeggen "maar jij mag m ook hebben he lieverd" Jullie snappen dat die kerststolp bij oma op de kast staat he O+

Waanzinnig bedankt voor deze hele fijne opsteker na een ongelofelijk kl*te jaar. Dit geeft echt extra energie om niet terug te vallen in het hele donkere gat wat er is geweest.
pi_211791753
@heywoodu was het pakket voor je schoonmoeder al bezorgd? Of heb ik dat bericht gemist? Was benieuwd hoe het in ontvangst genomen was O+
  donderdag 28 december 2023 @ 10:44:00 #210
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_211791906
quote:

[..]
Dank!
Stay positive:
Het meeste valt naast je!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel plezier :D
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  donderdag 28 december 2023 @ 13:02:55 #211
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_211794278
Het is al droog sinds we er zijn *O*
En het is supertof: stoeiende olifantenkinderen, alle katachtigen (tijger, amoerpanters, vissende kat, mangoel etc.) goed zichtbaar, prachtig poserende neushoorn _O_

EDIT En een zonnetje nu! 🌞
pi_211794580
Uitpakpost 1:

Op de 24e na weken te wachten heb ik eindelijk mijn pakket open gemaakt!! Er zaten 2 dikke boeken in en veel lekkers zoals whisky en chocolade. De katten zijn volgens mij nog het meest blij van allemaal want die slapen nu zelfs in de doos en spelen met

de inhoud van het beschermings materiaal!

Echt ontzettend bedankt aan mijn gevers! (en deze wilde zelfs nog meer geven maar dat hoeft niet want dit is al meer dan genoeg)

life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_211794611
Uitpakpost 2 (zaten foto’s bij, maar die werken ff niet bij mij)

Nou, na enige pech rondom de bezorging (ik had geen T&T code ontvangen, maar hield wel zowel de PostNL app als de DHL app in de gaten), bleek ik tot 2x toe niet thuis te zijn geweest.
En toen duurde het nog 2 dagen voor ik het kon ophalen bij de winkel nadat ik een dm van de KPA organisatie had gekregen.

Het was al bijna kerst, maar had al wel de doos open gemaakt. Gelukkig maar, want er stond groot op de envelop "Open mij vóór de Kerstdagen"

Daar bleek een lieve kaart en bijbehorende lieve tekst in te zitten.
En.... een bon met code voor... een bestelling voor vlees! Eindelijk weer eens een stukje lekker vlees van een slager, dat is tegenwoordig zo duur - zelfs van een supermarkt. Ik moet altijd even huillen inwendig bij de kassa met afrekenen. Maar ook omdat ik veel versproducten eet. Die zijn deze tijd van het jaar ook altijd nóg duurder, ook al neem ik seizoensgroenten.

Daarnaast 3 dvd's van m'n favoriete films, in de speciale uitvoering die ik graag nog wilde
En nog kaasjes, augurkjes, gedroogde worstjes voor bij de borrel, een armbandje met edelsteen (onyx) en bijpassende oorbellen met edelstenen (obsidiaan).
Plus een kadobon voor "Huis & Tuin"!

Echt, heel erg bedankt @Speedfight voor het shoppen, en @-gt- als donateur *O*

P.S. Het lukte niet om vóór de kerst al te bestellen. Maar het gaat zeker goedkomen
Het jaar is nog lang :D
pi_211794668
Uitpakpost 3: (dit is een ietwat bijzondere. Iemand had echt een heel karig kerstpakket gekregen. Nu zijn er geen eisen, maar dit was meer 1 cadeautje dan een kerstpakket. Dus hebben @KapiteinIglo en ik op 23 december nog een noodpakket gemaakt.)

Ja dank je, ik had em opgepikt al. Leuk, dat is tenminste een echt kerstpakket en met leuke persoonlijke touch. Game tijdschrift en die flesk Whisky en ook een tegoed om lekkere vleesjes te halen, dat is al helemaal goed gekomen, heb net de herten-stoof achter mij kiezen :)

Ik moest toevallig ook op korte termijn nieuw wasmiddel gaan halen, want was bijna op, dus daar hoef ik ook al niet meer de deur voor uit, lekker. En dan die blikjes Peach Tree is ook een schot in de roos. Broodproducten die gaan met en met wel op. Zet jij iets voor me op het forum qua bedankje en zo?

pi_211794683
Uitpakpost 4:

Hoi Hoi,
Ik wilde even een update geven over mijn ontvangen pakket. als je deze tekst ergens wilt gebruiken dan mag dat maar ik blijf liever wel anoniem. de gever had aangegeven dat die naam wel gebruikt mag worden.

De gulle gever heeft het bij mij afgegeven en toen ik het open maakte kwam ik allemaal leuke genummerde pakketjes tegen en een hoop kaartjes.
Het eerste kaartje gaf aan dat ik de pakketjes op volgorde van nummer open moest maken dus dat heb ik natuurlijk gedaan. Uiteindelijk heb ik er 2 weken over gedaan om alles te openen zodat ik het plezier lekker lang kon rekken.

In de pakketjes zat een mix van lekker snoep en chocolade en ook enkele dingen op mijn verlanglijstje, dit was natuurlijk erg leuk maar het leukste vond ik stiekem toch wel de kaartjes die de gever heeft geschreven, deze maakten het pakket toch net wat specialer, en persoonlijker, wat er voor zorgde dat ik het echt fantastisch vond.

Ik heb afentoe ook contact gehad met de gever en deze dan ook al meerdere keren bedankt, maar toch nog een keer via deze weg, bedankt aan de organisatie en in het bijzonder de gulle gever.
Bedankt!! ik vond het fantastisch
  donderdag 28 december 2023 @ 13:37:36 #216
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_211794856
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2023 13:25 schreef superkimmi het volgende:
Uitpakpost 3: (dit is een ietwat bijzondere. Iemand had echt een heel karig kerstpakket gekregen. Nu zijn er geen eisen, maar dit was meer 1 cadeautje dan een kerstpakket. Dus hebben @:kapiteiniglo en ik op 23 december nog een noodpakket gemaakt.)
O+ O+ O+
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  donderdag 28 december 2023 @ 13:44:08 #217
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_211794982
Leuk om deze berichtjes te lezen O+
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
pi_211795291
Ik heb zojuist foto’s naar het e-mailadres gestuurd, met een klein verhaal erbij over het uitpakken en hoe ontzettend tof alles is!
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_211795457
quote:
17s.gif Op donderdag 28 december 2023 13:56 schreef Tamashii het volgende:
Ik heb zojuist foto’s naar het e-mailadres gestuurd, met een klein verhaal erbij over het uitpakken en hoe ontzettend tof alles is!
Deze:

“ Prachtig pakket, zeer ontroerd. Heb elke dag wat uitgepakt en ook de kat is ontzettend dankbaar voor de heerlijke zakjes natvoer en speeltjes. Echt een hele fijne inhoud met veel variatie en genoeg afleiding voor de komende maanden. Alles valt in de smaak en ik vind het ook super gaaf om deze dingen te krijgen die ik normaal niet zo snel koop. Het is echt ongelofelijk hoe goed dit pakket aansluit bij mij en ik ben de gever enorm dankbaar ❤❤❤.”

pi_211795459
Het pakket van Lenny is eindelijk getraceerd! Helaas kom ik er nu niet door in de klantenservice ik probeer het later vandaag nog een keer.
pi_211795563
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2023 14:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
Het pakket van Lenny is eindelijk getraceerd! Helaas kom ik er nu niet door in de klantenservice ik probeer het later vandaag nog een keer.
Wat goed!
pi_211799669
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2023 13:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
Het is al droog sinds we er zijn *O*
En het is supertof: stoeiende olifantenkinderen, alle katachtigen (tijger, amoerpanters, vissende kat, mangoel etc.) goed zichtbaar, prachtig poserende neushoorn _O_

EDIT En een zonnetje nu! 🌞
Wat fijn! Leuk dat het gelukt is 😎
De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
pi_211799998
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2023 13:22 schreef superkimmi het volgende:

Nou, na enige pech rondom de bezorging (ik had geen T&T code ontvangen, maar hield wel zowel de PostNL app als de DHL app in de gaten), bleek ik tot 2x toe niet thuis te zijn geweest.
En toen duurde het nog 2 dagen voor ik het kon ophalen bij de winkel nadat ik een dm van de KPA organisatie had gekregen.

Het was al bijna kerst, maar had al wel de doos open gemaakt. Gelukkig maar, want er stond groot op de envelop "Open mij vóór de Kerstdagen"

En.... een bon met code voor... een bestelling voor vlees! Eindelijk weer eens een stukje lekker vlees van een slager, dat is tegenwoordig zo duur - zelfs van een supermarkt. Ik moet altijd even huillen inwendig bij de kassa met afrekenen. Maar ook omdat ik veel versproducten eet. Die zijn deze tijd van het jaar ook altijd nóg duurder, ook al neem ik seizoensgroenten.

Daarnaast 3 dvd's van m'n favoriete films, in de speciale uitvoering die ik graag nog wilde
En nog kaasjes, augurkjes, gedroogde worstjes voor bij de borrel, een armbandje met edelsteen (onyx) en bijpassende oorbellen met edelstenen (obsidiaan).

Echt, heel erg bedankt @:Speedfight voor het shoppen, en @:-gt- als donateur *O*

P.S. Het lukte niet om vóór de kerst al te bestellen. Maar het gaat zeker goedkomen
Mooizo!
Het idee was inderdaad om met Kerst een lekker stukje vlees te hebben of een gourmet schotel te bestellen, maar er zijn ongetwijfeld nog meer dan genoeg andere momenten te bedenken ervoor:D
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
  donderdag 28 december 2023 @ 22:34:40 #224
450148 KapiteinIglo
pi_211805944
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2023 13:22 schreef superkimmi het volgende:

Echt, heel erg bedankt @:Speedfight voor het shoppen, en @:-gt- als donateur *O*

Foto’s bij bovenstaande post

Foto 1

Foto 2
  vrijdag 29 december 2023 @ 14:16:41 #225
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_211817337
Van een anonieme ontvanger die een vvv lekker weg bon kreeg over de post:

Wooow dames, dit zag ik dus niet aankomen!! Ik heb vandaag een tegoed bon ontvangen, waarmee we een uitje kunnen plannen met ons gezin! Ik was net bezig met een planning voor de komende dagen, omdat de kinderen vrij zijn en vermaakt moeten worden. Dit kunnen we ontzettend goed gebruiken!

Erg bedankt organisatie en anonieme donateur! Jullie zijn geweldig!
  vrijdag 29 december 2023 @ 16:12:22 #226
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_211819882
Uitpakpost inclusief ook een vvv lekker weg bon vd anonieme donateur:

Ik heb Heywoodu al meermaals persoonlijk bedankt maar online blijf ik liever anoniem. Dus vandaar even een tekstje van ons

Ik had met mijn jongste de cadeaus al onder de boom gelegd. Ze was er heilig van overtuigd dat heel veel chocolade was en dat mag niet los op de vloer vanwege vloerverwarming. Alles werd bevoeld en netjes neergelegd.

Kerstavond hebben we uitgepakt ik het de kaart op het bord van mijn man gelegd en had er zelf zijn naam op gezet. In eerst instantie dacht hij dus dat het pakket van mij afkwam dat werd bij openen wel duidelijk.

Er stonden geen namen op dus alles uitgepakt en terplekke bedacht voor wie het dan was. Bij het uitpakken van de laserlampjes kwam er als reactie ah dat voelde ik het ik kon het niet plaatsen. Prompt werd de kat wakker gemaakt die vervolgens even ging spelen om vervolgen naast zijn 10!!! dozen liquidsnacks neer te ploffen. Toen de andere katten ook beneden kwamen moesten die ook meteen spelen.

De kinderen zijn erg blij met de spelletjes en mijn man met de tijdschriften. Jongste is al enthousiast begonnen met de zakjes drinken tnt kan het haar niet echt bekoren helaas

Nogmaals heel erg bedankt.

En anonieme donateur ook heel erg bedankt voor de envelop die net bezorgd werd hier gaan we zeker iets moois mee doen.

pi_211838360
:@ er kwam vanochtend ineens post in de brievenbus. Ik kon niet plaatsen van wie of wat. Is het gewoon een cadeaubon van de kerstmeisjes mede mogelijk gemaakt door een wensdonateur om mijn bloementuin aan te leggen. :@ tranen in mijn ogen. Heel erg lief, heel erg bedankt.
  zaterdag 30 december 2023 @ 14:41:58 #228
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_211839244
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2023 13:53 schreef Monsterkoekie het volgende:
:@ er kwam vanochtend ineens post in de brievenbus. Ik kon niet plaatsen van wie of wat. Is het gewoon een cadeaubon van de kerstmeisjes mede mogelijk gemaakt door een wensdonateur om mijn bloementuin aan te leggen. :@ tranen in mijn ogen. Heel erg lief, heel erg bedankt.
Ohhhw keep me posted over de voortgang! Dat vind ik zo ontzettend leuk!
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
  zaterdag 30 december 2023 @ 15:05:29 #229
247887 Takaiki
pi_211839629
Wat een leuke uitpakposts *O*
Blije mensen *O*
Sometimes you're the bug
pi_211840181
Onder het mom van beter laat dan nooit toch nog een paar updates.
Ik liep een klein beetje achter zag ik na het bekijken van de foto op imgur :P :s)

Hij hangt inmiddels wel op December :P

Ik had ook nog gezegd nog een foto van het vogeltje te maken, dus bij deze.

En natuurlijk ook een overzicht van de inmiddels uitgepakte cadeautjes:

Ik heb zowaar gewacht tot 2e kerstdag, maar daarna nog een verjaardag, tandartsbezoek etc. gehad.

Maar echt top. Ik kan lekker gaan ruiken, gaan kleuren (wel wat uit mijn comfort zone, maar hopelijk een leuke manier om even tot rust te komen van tijd tot tijd). Nog een kalender, die hang ik maar naast de deur oid, wat spelletjes, een kookboek en Sillypop (geen idee wat het is, maar vast leuk :P)

Oh ennuh... nou ja...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You sound reasonable...Time to up my medication.
  Moderator zaterdag 30 december 2023 @ 15:38:54 #231
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_211840249
Valt er hier gewoon ook een VVV bon door de bus, wat lief! :o O+ Door corona is kerst hier in het water gevallen en zal ook oud en nieuw niet met de familie gevierd worden, dus we kunnen heeeeel goed een verzetje gebruiken.

Super super bedankt lieve anonieme gever O+ :* O+
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  zaterdag 30 december 2023 @ 16:00:55 #232
450148 KapiteinIglo
pi_211840742
Ik heb zojuist de laatste twee ontvangers van de grotewensendonateur een DM gestuurd!
Als die personen hun post binnen hebben is het klaar voor 2023, en voor ons de laatste keer dat @superkimmi en ik organisatie waren.

Ergens doet dat ook wel een beetje pijn en zou ik willen dat ik nog eeuwig door kon gaan.
Voor mezelf sprekend: vanwege mijn gezondheid en privéleven moet ik helaas andere keuzes maken.

Achter de schermen zullen we organisatorisch nog wel bijdrages leveren.
pi_211840803
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2023 16:00 schreef KapiteinIglo het volgende:
Ik heb zojuist de laatste twee ontvangers van de grotewensendonateur een DM gestuurd!
Als die personen hun post binnen hebben is het klaar voor 2023, en voor ons de laatste keer dat @:superkimmi en ik organisatie waren.

Ergens doet dat ook wel een beetje pijn en zou ik willen dat ik nog eeuwig door kon gaan.
Voor mezelf sprekend: vanwege mijn gezondheid en privéleven moet ik helaas andere keuzes maken.

Bedankt voor alles :Y Vooral voor de 2 fijne koppelingen dit jaar!
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  zaterdag 30 december 2023 @ 16:06:10 #234
450148 KapiteinIglo
pi_211840837
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2023 16:04 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Bedankt voor alles :Y Vooral voor de 2 fijne koppelingen dit jaar!
Dat is een mooi voorbeeld van de vragenlijst goed en duidelijk invullen. Dan is het makkelijk koppelen. Als er dam specifieke vragen komen zoals Rituals weggeven dan kunnen we supermakkelijk mensen eruit filteren.
Er als er meer ontvangers dan gevers zouden zijn, dan loten we. 8-)
  zaterdag 30 december 2023 @ 16:28:20 #235
247887 Takaiki
pi_211841304
@KapiteinIglo Hebben jullie zelf geen post gehad? -O-
Sometimes you're the bug
pi_211842589
quote:
12s.gif Op zaterdag 30 december 2023 16:28 schreef Takaiki het volgende:
@:KapiteinIglo Hebben jullie zelf geen post gehad? -O-
Oh! Jawel. Ik dacht dat ze je wel geappt zou hebben :@

Superlief kaartje! Die telt voor ons als doosje 27 hoor (25 in het topic hier en 26 per pm gehad)
  zaterdag 30 december 2023 @ 17:32:59 #237
319308 Tink89
To live is to dance
pi_211842671
Als er organisatie nodig is voor volgend jaar, wil ik best nadenken over of ik daar tijd voor heb.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  zaterdag 30 december 2023 @ 17:38:11 #238
450148 KapiteinIglo
pi_211842776
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2023 17:32 schreef Tink89 het volgende:
Als er organisatie nodig is voor volgend jaar, wil ik best nadenken over of ik daar tijd voor heb.
Er zijn al twee gegadigden om over te nemen: @laziness en @Sharuun01
Wellicht hebben ze volgend jaar hulp nodig, maar voor nu is het in ieder geval geregeld :D
pi_211843435
Bedankt dames! Jullie waren geweldige organisatoren. Succes aan Lazi en Sharuun, jullie krijgen een mooie erfenis O+
  zaterdag 30 december 2023 @ 18:29:08 #240
247887 Takaiki
pi_211843667
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 december 2023 17:28 schreef superkimmi het volgende:

[..]
Oh! Jawel. Ik dacht dat ze je wel geappt zou hebben :@

Superlief kaartje! Die telt voor ons als doosje 27 hoor (25 in het topic hier en 26 per pm gehad)
O+
Sometimes you're the bug
  zaterdag 30 december 2023 @ 19:44:49 #241
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_211845281
:o :o :o

Wij hadden vandaag post!! O+

SPOILER
Waar hebben we dat nu weer aan te danken, we hadden al zo'n mooi kerstpakket gekregen!! O+

Lief Kappie, lief Kimmie, lieve anonieme donateur, dankjewel namens ons voor deze superverrassing! We gaan ergens rond het voorjaar eens kijken wat we gaan plannen! :* O+
pi_211846917
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2023 19:44 schreef Ireth het volgende:

SPOILER
Waar hebben we dat nu weer aan te danken, we hadden al zo'n mooi kerstpakket gekregen!! O+

Lief Kappie, lief Kimmie, lieve anonieme donateur, dankjewel namens ons voor deze superverrassing! We gaan ergens rond het voorjaar eens kijken wat we gaan plannen! :* O+
Wojoo _O_
  zaterdag 30 december 2023 @ 20:55:47 #243
450148 KapiteinIglo
pi_211847192
quote:

SPOILER

*O* only the messenger
pi_211848484
quote:

SPOILER

Wat een heerlijke verrassing voor jullie!
*O*
De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
pi_211854966
Heerlijk mee zitten genieten hier.!! _O_ _O_ ~:) _O_ _O_

O+ O+ O+
  zondag 31 december 2023 @ 12:00:24 #246
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_211862187
Wat is dit toch een fantastisch topic. Zoveel lieve en blije mensen O+ O+ O+
  zondag 31 december 2023 @ 12:21:46 #247
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_211862828
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2023 20:55 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]
*O* only the messenger
Naah nu doe je jezelf tekort. De grote wensen is in onze organisatie echt jouw ding. Jij akkert al die lijsten door, verzint er mogelijke leuke dingen bij en besteld die.
  Moderator zondag 31 december 2023 @ 13:41:04 #248
441859 crew  Lenny77
pi_211864553
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2023 14:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
:o zo spannend!
Hopelijk kan het topic nog even open blijven zodat de stomme Belg nog foto's kan plaatsen van het pakket dat jullie hebben samengesteld O+
Het wordt een NPA voor mij O+
(Of wie weet een VPA :D )
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 31 december 2023 @ 13:41:56 #249
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_211864574
quote:
Als die personen hun post binnen hebben is het klaar voor 2023, en voor ons de laatste keer dat @:superkimmi en ik organisatie waren.

Ontzettend bedankt voor jullie tomeloze inzet van de afgelopen jaren O+
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  Moderator zondag 31 december 2023 @ 13:42:45 #250
441859 crew  Lenny77
pi_211864597
quote:

Helden! Dat zijn jullie O+
Wat een liefde en warmte in dit topic en bij zoveel mensen thuis!
Het was een eer om jullie te mogen ontmoeten O+
(Het hellebeest wacht nog steeds op jullie om opgehaald te worden :D )
  zondag 31 december 2023 @ 14:14:56 #251
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_211865154
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2023 13:41 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
:o zo spannend!
Hopelijk kan het topic nog even open blijven zodat de stomme Belg nog foto's kan plaatsen van het pakket dat jullie hebben samengesteld O+
Het wordt een NPA voor mij O+
(Of wie weet een VPA :D )
Topic blijft altijd open O+
pi_211865854
@KapiteinIglo en @superkimmi ,

Nu jullie organisatie-jaren ten einde komen, wil ik jullie bedanken voor het plezier dat ik de afgelopen jaren door jullie aan dit topic beleefd heb. Al jaren lees ik dit topic met plezier, zelfs vanaf de organisatie door @ElisaB . Dit kleine hoekje van het internet blijft gelukkig grotendeels vrij van negatief sentiment, maakt een hoop ontvangers en gevers gelukkig en dat komt voor een heel groot deel door jullie inzet en de sfeer die jullie zetten.
Ik wens jullie heel veel plezier komende jaren vanuit een andere rol en met een hoop extra vrije tijd rond de kerst 😊 En heel veel succes voor de opvolgende organisatoren, dat komt ongetwijfeld goed :Y
pi_211866232
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2023 14:44 schreef Faraday01 het volgende:
@:kapiteiniglo en @:superkimmi ,

Nu jullie organisatie-jaren ten einde komen, wil ik jullie bedanken voor het plezier dat ik de afgelopen jaren door jullie aan dit topic beleefd heb. Al jaren lees ik dit topic met plezier, zelfs vanaf de organisatie door @:ElisaB . Dit kleine hoekje van het internet blijft gelukkig grotendeels vrij van negatief sentiment, maakt een hoop ontvangers en gevers gelukkig en dat komt voor een heel groot deel door jullie inzet en de sfeer die jullie zetten.
Ik wens jullie heel veel plezier komende jaren vanuit een andere rol en met een hoop extra vrije tijd rond de kerst 😊 En heel veel succes voor de opvolgende organisatoren, dat komt ongetwijfeld goed :Y
Prachtig gesproken! Ik wil me hierbij voor 100% aansluiten. Ik realiseer me ter dege hoeveel tijd en energie de organisatie van jullie vraagt. Dank voor de afgelopen jaren. :Y
(Roos Vonk)
  zondag 31 december 2023 @ 19:14:21 #254
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_211870725
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2023 15:10 schreef Essebes het volgende:

[..]
Prachtig gesproken! Ik wil me hierbij voor 100% aansluiten. Ik realiseer me ter dege hoeveel tijd en energie de organisatie van jullie vraagt. Dank voor de afgelopen jaren. :Y
Ik ben lui na het oliebollen-bakken en sluit me ook gewoon aan O+
  zondag 31 december 2023 @ 20:12:11 #255
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_211871810
O+ O+ O+
  zondag 31 december 2023 @ 21:02:13 #256
450148 KapiteinIglo
pi_211872650
O+ O+ O+
pi_211872686
Ja bedankt hè jullie
  zondag 31 december 2023 @ 21:31:51 #258
450148 KapiteinIglo
pi_211873015
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2023 21:04 schreef Scorpie het volgende:
Ja bedankt hè jullie
Jij ook bedankt voor je gezelligheid altijd!
@CoolGuy wil daar misschien nog wel wat over vertellen!
  zondag 31 december 2023 @ 21:34:34 #259
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211873044
Dames @superkimmi en @KapiteinIglo, dank voor jullie enorme inzet en enthousiasme en vanaf nu hele mooie, rustige nieuwjaren rond kerst… _O_
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 31 december 2023 @ 21:47:06 #260
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_211873211
Bedankt dames, jullie hebben het geweldig gedaan.
  zondag 31 december 2023 @ 21:54:16 #261
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_211873288
Bedankt kerstdames!
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Moderator zondag 31 december 2023 @ 21:55:54 #262
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_211873309
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2023 21:31 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]
Jij ook bedankt voor je gezelligheid altijd!
@:coolguy wil daar misschien nog wel wat over vertellen!
Die halve broodpoot is helemaal niet gezellig. Maar hij kan wél deepthroaten.

Ehhh, hebbikuhh...nou...g...gehoord...ja...jaa dat is 't, ik heb dat gehoord....
Breitling - Instruments for Professionals
  zondag 31 december 2023 @ 22:04:20 #263
450148 KapiteinIglo
pi_211873405
8-)
@superkimmi is gek op darten, wellicht ooit een Barney’tje doen en zeggen dat je stopt en toch niet doen.

Ik ga het ook wel missen namelijk.
  zondag 31 december 2023 @ 22:54:04 #264
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_211874153
Bedankt dames, het was uitmuntend _O_ :*
pi_211874341
Bedankt dames O+ :*
pi_211877326
Dank jullie wel voor jullie geweldige inzet, tijd, moeite, enthousiasme, gezondheid en jas om dit te organiseren!
  maandag 1 januari 2024 @ 10:52:16 #267
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_211877357
Lieve dames

Als een kaars in de duisternis, verlichtte jullie vele paden van FOKers die het nodig hadden. Soms zelfs zonder dat ze het doorhadden dat het zo nodig was.

Een sterretje in de donkere nacht, een lichtje aan het einde van de tunnel.

Ontzettend bedankt dat mijn eerste keer, jullie laatste organisatiejaar mocht zijn.
pi_211892882
Alles is al wel zo'n beetje gezegd, dus ik sluit mij overal bij aan ;)

Bedankt voor de fijne en goede organisatie en ik wens jullie een prachtig, gezond en liefdevol 2024 O+
pi_211893635
Ik sluit mij ook bij al het bovenstaande aan!
Bedankt! _O_
Striving for success without hard work is, is like trying to harvest where you haven't planted 🎶
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 3 januari 2024 @ 07:03:59 #270
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_211900089
En toen was er alweer post :o

Dank je wel! wat lief van jullie en de anonieme donor!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  woensdag 3 januari 2024 @ 08:16:49 #271
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_211900308
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 07:03 schreef Ynske het volgende:
En toen was er alweer post :o

Dank je wel! wat lief van jullie en de anonieme donor!
Wat fijn dat her eindelijk binnen is! Dat was de allerlaatste dit jaar. Alleen het pakket van Lenny nog nu. O+

En O+ :* voor al jullie lieve woorden. Het zal gek zijn om volgend najaar niet het topic te openen om te starten met de KPA. Maar uiteraard blijven we wel pakketten maken en wat ons betreft houden we de roadtrip er gewoon in :).

Heel veel succes @laziness en @Sharuun01 ik voel me gerust wetende dat jullie het gaan overnemen
  Moderator donderdag 4 januari 2024 @ 10:00:53 #272
441859 crew  Lenny77
pi_211913208
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2024 08:16 schreef superkimmi het volgende:

[..]
Wat fijn dat her eindelijk binnen is! Dat was de allerlaatste dit jaar. Alleen het pakket van Lenny nog nu. O+

En O+ :* voor al jullie lieve woorden. Het zal gek zijn om volgend najaar niet het topic te openen om te starten met de KPA. Maar uiteraard blijven we wel pakketten maken en wat ons betreft houden we de roadtrip er gewoon in :).

Heel veel succes @:laziness en @:sharuun01 ik voel me gerust wetende dat jullie het gaan overnemen
Het pakket van Lenny wordt vandaag geleverd volgens PostNl :o
Zo spannend en het zal een heerlijke 'teruggooi' naar kerst worden O+

Veel kuddo's voor @Monsterkoekie voor haar gestalk bij de post O+ O+
  Moderator donderdag 4 januari 2024 @ 10:30:19 #273
441859 crew  Lenny77
pi_211913452

De inkt was nog niet droog en ineens stopte het busje van de post voor de deur *O*
De doos was een beetje beschadigd (door de lange reis en stokkage in de lost and found waarschijnlijk) maar dat mocht de pret absoluut niet bederven:P
In de doos leek het ook wel alsof een paar muizen benieuwd waren naar wat er in de mooie pakjes zat want een lekkere zachte deken en mijn favo chips openbaarden zich al :P

Na het lekker uitstallen van de cadeau's alles openscheuren *O*

Zoveel heerlijke geurtjes, lekkere chips en cola (Lenny-hemel ziet er zo uit), badspulletjes, lekkere grote zachte deken, kaarsen, super schattige mok, allerliefst kaartje, njam njam koekjes (thx koekiemonster ;) ),..

Zalig om zo in de kerst-na-pret te mogen zitten O+

Dankuwel @CoolGuy en @Monsterkoekie O+ O+
Jullie hebben een zalige glimlach getoverd op mijn gezicht (en binnen een paar dagen een paar kilo erbij :D)
XXX
  Moderator donderdag 4 januari 2024 @ 10:33:43 #274
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_211913482
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2024 10:30 schreef Lenny77 het volgende:
[ link | afbeelding ]
De inkt was nog niet droog en ineens stopte het busje van de post voor de deur *O*
De doos was een beetje beschadigd (door de lange reis en stokkage in de lost and found waarschijnlijk) maar dat mocht de pret absoluut niet bederven:P
In de doos leek het ook wel alsof een paar muizen benieuwd waren naar wat er in de mooie pakjes zat want een lekkere zachte deken en mijn favo chips openbaarden zich al :P
[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

Zoveel heerlijke geurtjes, lekkere chips en cola (Lenny-hemel ziet er zo uit), badspulletjes, lekkere grote zachte deken, kaarsen, super schattige mok, allerliefst kaartje, njam njam koekjes (thx koekiemonster ;) ),..

Dankuwel @:CoolGuy en @:Monsterkoekie O+ O+
Jullie hebben een zalige glimlach getoverd op mijn gezicht (en binnen een paar dagen een paar kilo erbij :D)
XXX
Eindelijk is het pakket aangekomen! :) Monsterkoekie heeft goed d'r best gedaan zo te zien. ^O^

Geniet er van!
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator donderdag 4 januari 2024 @ 10:34:14 #275
441859 crew  Lenny77
pi_211913486
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2024 10:33 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Eindelijk is het pakket aangekomen! :) Monsterkoekie heeft goed d'r best gedaan zo te zien. ^O^

Geniet er van!
Dat heeft ze zeker :)
Thx sweetie O+
pi_211913558
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2024 10:30 schreef Lenny77 het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

Dankuwel @:CoolGuy en @:Monsterkoekie O+ O+
XXX
Lenny heaven :D
  Moderator donderdag 4 januari 2024 @ 10:45:48 #277
441859 crew  Lenny77
pi_211913569
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2024 10:43 schreef Monsterkoekie het volgende:

[..]
Lenny heaven :D
Mja das wel echt zo :@ Chips en cola en niemand heeft ooit nog last van mij :D
  donderdag 4 januari 2024 @ 10:53:15 #278
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_211913658
Jaaaaa! *O*

@Viv mag ik OP bewerkingsrechten voor het allerlaatste boompje?

Het was een feestje om dit te mogen doen 4 jaar lang O+

En al onze adventdoosjes en kpakerstkaartjes hangen nog steeds op onze kast
  donderdag 4 januari 2024 @ 19:06:56 #279
450148 KapiteinIglo
pi_211918527
@Sharuun01 @laziness dan is het topic vanaf nu voor jullie *O* *O*
  Manager PR/Moderator donderdag 4 januari 2024 @ 21:38:05 #280
269689 crew  Viv
pi_211920328
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2024 19:06 schreef KapiteinIglo het volgende:
@:sharuun01 @:laziness dan is het topic vanaf nu voor jullie *O* *O*
Wat een mijlpaal! :o

@superkimmi en jij ontzettend bedankt voor de organisatie van de afgelopen edities! _O_

Dankzij jullie enthousiasme, tijd en moeite hebben veel FOK!kers iets kunnen betekenen voor een ander. Afgelopen editie hebben jullie zelfs een ongekende 59 kerstpakketten (!!) in goede banen geleid.

Ik zie jullie in het najaar heel graag terug als gevers*/ontvangers*/shoppers*/roadtrippers! ~:)

*doorhalen wat niet van toepassing is
  donderdag 4 januari 2024 @ 22:03:46 #281
450148 KapiteinIglo
pi_211920553
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2024 21:38 schreef Viv het volgende:

[..]

Ik zie jullie in het najaar heel graag terug als gevers*/ontvangers*/shoppers*/roadtrippers! ~:)

Ik vind het maar niks, ik heb een soort van spijt. Maar dat is omdat ik geen nee kan zeggen. Het is voor mijn eigen bestwil :'(
  donderdag 4 januari 2024 @ 22:05:17 #282
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_211920566
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2024 22:03 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]
Ik vind het maar niks, ik heb een soort van spijt. Maar dat is omdat ik geen nee kan zeggen. Het is voor mijn eigen bestwil :'(
Je kent me niet, maar ik ben trots op je dat je stopt.

Ik ben ook slecht in nee zeggen en dat bijt me zo vaak in mijn bipsje....
pi_211920571
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2024 22:03 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]
Four more years :7 ;)
  donderdag 4 januari 2024 @ 22:07:30 #284
450148 KapiteinIglo
pi_211920591
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2024 22:05 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Four more years :7 ;)
Maybe someday!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 21 juni 2024 @ 18:39:50 #285
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_213999979
Enorme kick, maar ik wil onze donateur enorm bedanken voor de geweldige fijne dag die we in de Efteling vandaag hebben gehad.

Ik ben doodmoe, mn lichaam is op maar o wat hebben wij samen met onze zoon genoten!

Dank je wel O+ :*
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  Manager PR/Moderator zondag 7 juli 2024 @ 02:30:47 #286
269689 crew  Viv
pi_214193172
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2024 18:39 schreef Ynske het volgende:
Enorme kick, maar ik wil onze donateur enorm bedanken voor de geweldige fijne dag die we in de Efteling vandaag hebben gehad.

Ik ben doodmoe, mn lichaam is op maar o wat hebben wij samen met onze zoon genoten!

Dank je wel O+ :*
Wat tof! O+

Is het alweer bijna Kerst trouwens? O-) ~:)
  maandag 8 juli 2024 @ 16:28:54 #287
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_214211732
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 02:30 schreef Viv het volgende:

[..]
Wat tof! O+

Is het alweer bijna Kerst trouwens? O-) ~:)
Ik dacht ook heel even: heej, we mogen weer! Het is juli 8)7
pi_214654024
pi_214654026
Ho ho ho , is het al zover, kersttijd! Stof de decoratie maar vast af! :)
pi_214654029
quote:
Om vast in de stemming te komen :D
pi_214654044
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 01:22 schreef Cod_player het volgende:
Ho ho ho , is het al zover, kersttijd! Stof de decoratie maar vast af! :)
Oeh! Oeh! Oeh! *O*

~:) >:O ~:)
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_214655259
Whoop whoop, eindelijk de Disney trip ik ik een jaar of 4 geleden (als destijds Pizzapuntje) cadeau heb gekregen via KPA topic gepland! Mega zin in :D

@superkimmi @KapiteinIglo

[ Bericht 26% gewijzigd door Cod_player op 10-08-2024 09:35:29 ]
pi_214655802
Dat wordt een fotootje posten in januari van ons genietend in Disney! :D
  Manager PR/Moderator zaterdag 10 augustus 2024 @ 11:48:43 #294
269689 crew  Viv
pi_214657455
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 09:26 schreef Cod_player het volgende:
Whoop whoop, eindelijk de Disney trip ik ik een jaar of 4 geleden (als destijds Pizzapuntje) cadeau heb gekregen via KPA topic gepland! Mega zin in :D

@:superkimmi @:kapiteiniglo

[ afbeelding ]

Goede reis alvast! En veel voorpret!! O+
pi_214658568
Ondertussen ben ik 1x in Disneyland geweest, met een vriendin. Maar vanwege schouder nergens in geweest en bij lange na niet volop kunnen genieten. Dat gaat nu wél goedkomen! :)
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 1 september 2024 @ 14:55:24 #296
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_214858685
September! Hebben we al lang genoeg gewacht? :@ :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Manager PR/Moderator zondag 1 september 2024 @ 15:46:25 #297
269689 crew  Viv
pi_214859754
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2024 14:55 schreef heywoodu het volgende:
September! Hebben we al lang genoeg gewacht? :@ :P
Ik heb er ook zin in! O+
  zondag 1 september 2024 @ 17:16:03 #298
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_214861168
Voorpret genot ja
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 1 september 2024 @ 17:19:03 #299
147316 crew  DJMO
#trut
pi_214861230
Ik stond vandaag toevallig nog met kerst zooi in m'n handen bij gideon Italiaander, maar wist me nog in te houden :X
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_214864022
Ik heb van de week al kerst papier gekocht >:O
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')