Ohhhw keep me posted over de voortgang! Dat vind ik zo ontzettend leuk!quote:Op zaterdag 30 december 2023 13:53 schreef Monsterkoekie het volgende:
er kwam vanochtend ineens post in de brievenbus. Ik kon niet plaatsen van wie of wat. Is het gewoon een cadeaubon van de kerstmeisjes mede mogelijk gemaakt door een wensdonateur om mijn bloementuin aan te leggen.
tranen in mijn ogen. Heel erg lief, heel erg bedankt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
Bedankt voor allesquote:Op zaterdag 30 december 2023 16:00 schreef KapiteinIglo het volgende:
Ik heb zojuist de laatste twee ontvangers van de grotewensendonateur een DM gestuurd!
Als die personen hun post binnen hebben is het klaar voor 2023, en voor ons de laatste keer dat @:superkimmi en ik organisatie waren.
Ergens doet dat ook wel een beetje pijn en zou ik willen dat ik nog eeuwig door kon gaan.
Voor mezelf sprekend: vanwege mijn gezondheid en privéleven moet ik helaas andere keuzes maken.
Achter de schermen zullen we organisatorisch nog wel bijdrages leveren.
Dat is een mooi voorbeeld van de vragenlijst goed en duidelijk invullen. Dan is het makkelijk koppelen. Als er dam specifieke vragen komen zoals Rituals weggeven dan kunnen we supermakkelijk mensen eruit filteren.quote:Op zaterdag 30 december 2023 16:04 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Bedankt voor allesVooral voor de 2 fijne koppelingen dit jaar!
Oh! Jawel. Ik dacht dat ze je wel geappt zou hebbenquote:Op zaterdag 30 december 2023 16:28 schreef Takaiki het volgende:
@:KapiteinIglo Hebben jullie zelf geen post gehad?
Er zijn al twee gegadigden om over te nemen: @laziness en @Sharuun01quote:Op zaterdag 30 december 2023 17:32 schreef Tink89 het volgende:
Als er organisatie nodig is voor volgend jaar, wil ik best nadenken over of ik daar tijd voor heb.
quote:Op zaterdag 30 december 2023 17:28 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Oh! Jawel. Ik dacht dat ze je wel geappt zou hebben![]()
Superlief kaartje! Die telt voor ons als doosje 27 hoor (25 in het topic hier en 26 per pm gehad)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar hebben we dat nu weer aan te danken, we hadden al zo'n mooi kerstpakket gekregen!!![]()
Lief Kappie, lief Kimmie, lieve anonieme donateur, dankjewel namens ons voor deze superverrassing! We gaan ergens rond het voorjaar eens kijken wat we gaan plannen!![]()
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op zaterdag 30 december 2023 19:44 schreef Ireth het volgende:
![]()
![]()
![]()
Wij hadden vandaag post!!
WojooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar hebben we dat nu weer aan te danken, we hadden al zo'n mooi kerstpakket gekregen!!![]()
Lief Kappie, lief Kimmie, lieve anonieme donateur, dankjewel namens ons voor deze superverrassing! We gaan ergens rond het voorjaar eens kijken wat we gaan plannen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar hebben we dat nu weer aan te danken, we hadden al zo'n mooi kerstpakket gekregen!!![]()
only the messenger
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
![]()
![]()
![]()
Wat een heerlijke verrassing voor jullie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar hebben we dat nu weer aan te danken, we hadden al zo'n mooi kerstpakket gekregen!!![]()
De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
Naah nu doe je jezelf tekort. De grote wensen is in onze organisatie echt jouw ding. Jij akkert al die lijsten door, verzint er mogelijke leuke dingen bij en besteld die.quote:
quote:Op donderdag 28 december 2023 14:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
Het pakket van Lenny is eindelijk getraceerd! Helaas kom ik er nu niet door in de klantenservice ik probeer het later vandaag nog een keer.
Ontzettend bedankt voor jullie tomeloze inzet van de afgelopen jarenquote:Op zaterdag 30 december 2023 16:00 schreef KapiteinIglo het volgende:
Ik heb zojuist de laatste twee ontvangers van de grotewensendonateur een DM gestuurd!
Als die personen hun post binnen hebben is het klaar voor 2023, en voor ons de laatste keer dat @:superkimmi en ik organisatie waren.
Ergens doet dat ook wel een beetje pijn en zou ik willen dat ik nog eeuwig door kon gaan.
Voor mezelf sprekend: vanwege mijn gezondheid en privéleven moet ik helaas andere keuzes maken.
Helden! Dat zijn julliequote:Op zaterdag 30 december 2023 16:00 schreef KapiteinIglo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |