abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 december 2023 @ 16:12:22 #226
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_211819882
Uitpakpost inclusief ook een vvv lekker weg bon vd anonieme donateur:

Ik heb Heywoodu al meermaals persoonlijk bedankt maar online blijf ik liever anoniem. Dus vandaar even een tekstje van ons

Ik had met mijn jongste de cadeaus al onder de boom gelegd. Ze was er heilig van overtuigd dat heel veel chocolade was en dat mag niet los op de vloer vanwege vloerverwarming. Alles werd bevoeld en netjes neergelegd.

Kerstavond hebben we uitgepakt ik het de kaart op het bord van mijn man gelegd en had er zelf zijn naam op gezet. In eerst instantie dacht hij dus dat het pakket van mij afkwam dat werd bij openen wel duidelijk.

Er stonden geen namen op dus alles uitgepakt en terplekke bedacht voor wie het dan was. Bij het uitpakken van de laserlampjes kwam er als reactie ah dat voelde ik het ik kon het niet plaatsen. Prompt werd de kat wakker gemaakt die vervolgens even ging spelen om vervolgen naast zijn 10!!! dozen liquidsnacks neer te ploffen. Toen de andere katten ook beneden kwamen moesten die ook meteen spelen.

De kinderen zijn erg blij met de spelletjes en mijn man met de tijdschriften. Jongste is al enthousiast begonnen met de zakjes drinken tnt kan het haar niet echt bekoren helaas

Nogmaals heel erg bedankt.

En anonieme donateur ook heel erg bedankt voor de envelop die net bezorgd werd hier gaan we zeker iets moois mee doen.

life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_211838360
:@ er kwam vanochtend ineens post in de brievenbus. Ik kon niet plaatsen van wie of wat. Is het gewoon een cadeaubon van de kerstmeisjes mede mogelijk gemaakt door een wensdonateur om mijn bloementuin aan te leggen. :@ tranen in mijn ogen. Heel erg lief, heel erg bedankt.
  zaterdag 30 december 2023 @ 14:41:58 #228
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_211839244
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2023 13:53 schreef Monsterkoekie het volgende:
:@ er kwam vanochtend ineens post in de brievenbus. Ik kon niet plaatsen van wie of wat. Is het gewoon een cadeaubon van de kerstmeisjes mede mogelijk gemaakt door een wensdonateur om mijn bloementuin aan te leggen. :@ tranen in mijn ogen. Heel erg lief, heel erg bedankt.
Ohhhw keep me posted over de voortgang! Dat vind ik zo ontzettend leuk!
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
  zaterdag 30 december 2023 @ 15:05:29 #229
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_211839629
Wat een leuke uitpakposts *O*
Blije mensen *O*
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
pi_211840181
Onder het mom van beter laat dan nooit toch nog een paar updates.
Ik liep een klein beetje achter zag ik na het bekijken van de foto op imgur :P :s)

Hij hangt inmiddels wel op December :P

Ik had ook nog gezegd nog een foto van het vogeltje te maken, dus bij deze.

En natuurlijk ook een overzicht van de inmiddels uitgepakte cadeautjes:

Ik heb zowaar gewacht tot 2e kerstdag, maar daarna nog een verjaardag, tandartsbezoek etc. gehad.

Maar echt top. Ik kan lekker gaan ruiken, gaan kleuren (wel wat uit mijn comfort zone, maar hopelijk een leuke manier om even tot rust te komen van tijd tot tijd). Nog een kalender, die hang ik maar naast de deur oid, wat spelletjes, een kookboek en Sillypop (geen idee wat het is, maar vast leuk :P)

Oh ennuh... nou ja...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You sound reasonable...Time to up my medication.
  Moderator zaterdag 30 december 2023 @ 15:38:54 #231
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_211840249
Valt er hier gewoon ook een VVV bon door de bus, wat lief! :o O+ Door corona is kerst hier in het water gevallen en zal ook oud en nieuw niet met de familie gevierd worden, dus we kunnen heeeeel goed een verzetje gebruiken.

Super super bedankt lieve anonieme gever O+ :* O+
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  zaterdag 30 december 2023 @ 16:00:55 #232
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_211840742
Ik heb zojuist de laatste twee ontvangers van de grotewensendonateur een DM gestuurd!
Als die personen hun post binnen hebben is het klaar voor 2023, en voor ons de laatste keer dat @superkimmi en ik organisatie waren.

Ergens doet dat ook wel een beetje pijn en zou ik willen dat ik nog eeuwig door kon gaan.
Voor mezelf sprekend: vanwege mijn gezondheid en privéleven moet ik helaas andere keuzes maken.

Achter de schermen zullen we organisatorisch nog wel bijdrages leveren.
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_211840803
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2023 16:00 schreef KapiteinIglo het volgende:
Ik heb zojuist de laatste twee ontvangers van de grotewensendonateur een DM gestuurd!
Als die personen hun post binnen hebben is het klaar voor 2023, en voor ons de laatste keer dat @:superkimmi en ik organisatie waren.

Ergens doet dat ook wel een beetje pijn en zou ik willen dat ik nog eeuwig door kon gaan.
Voor mezelf sprekend: vanwege mijn gezondheid en privéleven moet ik helaas andere keuzes maken.

Bedankt voor alles :Y Vooral voor de 2 fijne koppelingen dit jaar!
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  zaterdag 30 december 2023 @ 16:06:10 #234
450148 KapiteinIglo
pi_211840837
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2023 16:04 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Bedankt voor alles :Y Vooral voor de 2 fijne koppelingen dit jaar!
Dat is een mooi voorbeeld van de vragenlijst goed en duidelijk invullen. Dan is het makkelijk koppelen. Als er dam specifieke vragen komen zoals Rituals weggeven dan kunnen we supermakkelijk mensen eruit filteren.
Er als er meer ontvangers dan gevers zouden zijn, dan loten we. 8-)
  zaterdag 30 december 2023 @ 16:28:20 #235
247887 Takaiki
pi_211841304
@KapiteinIglo Hebben jullie zelf geen post gehad? -O-
Sometimes you're the bug
pi_211842589
quote:
12s.gif Op zaterdag 30 december 2023 16:28 schreef Takaiki het volgende:
@:KapiteinIglo Hebben jullie zelf geen post gehad? -O-
Oh! Jawel. Ik dacht dat ze je wel geappt zou hebben :@

Superlief kaartje! Die telt voor ons als doosje 27 hoor (25 in het topic hier en 26 per pm gehad)
  zaterdag 30 december 2023 @ 17:32:59 #237
319308 Tink89
To live is to dance
pi_211842671
Als er organisatie nodig is voor volgend jaar, wil ik best nadenken over of ik daar tijd voor heb.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  zaterdag 30 december 2023 @ 17:38:11 #238
450148 KapiteinIglo
pi_211842776
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2023 17:32 schreef Tink89 het volgende:
Als er organisatie nodig is voor volgend jaar, wil ik best nadenken over of ik daar tijd voor heb.
Er zijn al twee gegadigden om over te nemen: @laziness en @Sharuun01
Wellicht hebben ze volgend jaar hulp nodig, maar voor nu is het in ieder geval geregeld :D
pi_211843435
Bedankt dames! Jullie waren geweldige organisatoren. Succes aan Lazi en Sharuun, jullie krijgen een mooie erfenis O+
  zaterdag 30 december 2023 @ 18:29:08 #240
247887 Takaiki
pi_211843667
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 december 2023 17:28 schreef superkimmi het volgende:

[..]
Oh! Jawel. Ik dacht dat ze je wel geappt zou hebben :@

Superlief kaartje! Die telt voor ons als doosje 27 hoor (25 in het topic hier en 26 per pm gehad)
O+
Sometimes you're the bug
  zaterdag 30 december 2023 @ 19:44:49 #241
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_211845281
:o :o :o

Wij hadden vandaag post!! O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar hebben we dat nu weer aan te danken, we hadden al zo'n mooi kerstpakket gekregen!! O+

Lief Kappie, lief Kimmie, lieve anonieme donateur, dankjewel namens ons voor deze superverrassing! We gaan ergens rond het voorjaar eens kijken wat we gaan plannen! :* O+
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_211846917
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2023 19:44 schreef Ireth het volgende:

SPOILER
Waar hebben we dat nu weer aan te danken, we hadden al zo'n mooi kerstpakket gekregen!! O+

Lief Kappie, lief Kimmie, lieve anonieme donateur, dankjewel namens ons voor deze superverrassing! We gaan ergens rond het voorjaar eens kijken wat we gaan plannen! :* O+
Wojoo _O_
  zaterdag 30 december 2023 @ 20:55:47 #243
450148 KapiteinIglo
pi_211847192
quote:

SPOILER

*O* only the messenger
pi_211848484
quote:

SPOILER

Wat een heerlijke verrassing voor jullie!
*O*
De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
pi_211854966
Heerlijk mee zitten genieten hier.!! _O_ _O_ ~:) _O_ _O_

O+ O+ O+
  zondag 31 december 2023 @ 12:00:24 #246
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_211862187
Wat is dit toch een fantastisch topic. Zoveel lieve en blije mensen O+ O+ O+
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 31 december 2023 @ 12:21:46 #247
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_211862828
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2023 20:55 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]
*O* only the messenger
Naah nu doe je jezelf tekort. De grote wensen is in onze organisatie echt jouw ding. Jij akkert al die lijsten door, verzint er mogelijke leuke dingen bij en besteld die.
  Moderator zondag 31 december 2023 @ 13:41:04 #248
441859 crew  Lenny77
pi_211864553
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2023 14:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
Het pakket van Lenny is eindelijk getraceerd! Helaas kom ik er nu niet door in de klantenservice ik probeer het later vandaag nog een keer.
:o zo spannend!
Hopelijk kan het topic nog even open blijven zodat de stomme Belg nog foto's kan plaatsen van het pakket dat jullie hebben samengesteld O+
Het wordt een NPA voor mij O+
(Of wie weet een VPA :D )
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_211864574
quote:
Als die personen hun post binnen hebben is het klaar voor 2023, en voor ons de laatste keer dat @:superkimmi en ik organisatie waren.

Ontzettend bedankt voor jullie tomeloze inzet van de afgelopen jaren O+
Juin uit Eigen Tuin!
  Moderator zondag 31 december 2023 @ 13:42:45 #250
441859 crew  Lenny77
pi_211864597
quote:

Helden! Dat zijn jullie O+
Wat een liefde en warmte in dit topic en bij zoveel mensen thuis!
Het was een eer om jullie te mogen ontmoeten O+
(Het hellebeest wacht nog steeds op jullie om opgehaald te worden :D )
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')