Topic blijft altijd openquote:Op zondag 31 december 2023 13:41 schreef Lenny77 het volgende:
[..]zo spannend!
Hopelijk kan het topic nog even open blijven zodat de stomme Belg nog foto's kan plaatsen van het pakket dat jullie hebben samengesteld![]()
Het wordt een NPA voor mij
(Of wie weet een VPA)
Prachtig gesproken! Ik wil me hierbij voor 100% aansluiten. Ik realiseer me ter dege hoeveel tijd en energie de organisatie van jullie vraagt. Dank voor de afgelopen jaren.quote:Op zondag 31 december 2023 14:44 schreef Faraday01 het volgende:
@:kapiteiniglo en @:superkimmi ,
Nu jullie organisatie-jaren ten einde komen, wil ik jullie bedanken voor het plezier dat ik de afgelopen jaren door jullie aan dit topic beleefd heb. Al jaren lees ik dit topic met plezier, zelfs vanaf de organisatie door @:ElisaB . Dit kleine hoekje van het internet blijft gelukkig grotendeels vrij van negatief sentiment, maakt een hoop ontvangers en gevers gelukkig en dat komt voor een heel groot deel door jullie inzet en de sfeer die jullie zetten.
Ik wens jullie heel veel plezier komende jaren vanuit een andere rol en met een hoop extra vrije tijd rond de kerst 😊 En heel veel succes voor de opvolgende organisatoren, dat komt ongetwijfeld goed
Ik ben lui na het oliebollen-bakken en sluit me ook gewoon aanquote:Op zondag 31 december 2023 15:10 schreef Essebes het volgende:
[..]
Prachtig gesproken! Ik wil me hierbij voor 100% aansluiten. Ik realiseer me ter dege hoeveel tijd en energie de organisatie van jullie vraagt. Dank voor de afgelopen jaren.
Jij ook bedankt voor je gezelligheid altijd!quote:
Die halve broodpoot is helemaal niet gezellig. Maar hij kan wél deepthroaten.quote:Op zondag 31 december 2023 21:31 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Jij ook bedankt voor je gezelligheid altijd!
@:coolguy wil daar misschien nog wel wat over vertellen!
Wat fijn dat her eindelijk binnen is! Dat was de allerlaatste dit jaar. Alleen het pakket van Lenny nog nu.quote:Op woensdag 3 januari 2024 07:03 schreef Ynske het volgende:
En toen was er alweer post
Dank je wel! wat lief van jullie en de anonieme donor!
Het pakket van Lenny wordt vandaag geleverd volgens PostNlquote:Op woensdag 3 januari 2024 08:16 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Wat fijn dat her eindelijk binnen is! Dat was de allerlaatste dit jaar. Alleen het pakket van Lenny nog nu.![]()
En![]()
voor al jullie lieve woorden. Het zal gek zijn om volgend najaar niet het topic te openen om te starten met de KPA. Maar uiteraard blijven we wel pakketten maken en wat ons betreft houden we de roadtrip er gewoon in
.
Heel veel succes @:laziness en @:sharuun01 ik voel me gerust wetende dat jullie het gaan overnemen
Eindelijk is het pakket aangekomen!quote:Op donderdag 4 januari 2024 10:30 schreef Lenny77 het volgende:
[ link | afbeelding ]
De inkt was nog niet droog en ineens stopte het busje van de post voor de deur![]()
De doos was een beetje beschadigd (door de lange reis en stokkage in de lost and found waarschijnlijk) maar dat mocht de pret absoluut niet bederven:P
In de doos leek het ook wel alsof een paar muizen benieuwd waren naar wat er in de mooie pakjes zat want een lekkere zachte deken en mijn favo chips openbaarden zich al
[ link | afbeelding ]
Na het lekker uitstallen van de cadeau's alles openscheuren![]()
[ link | afbeelding ]
Zoveel heerlijke geurtjes, lekkere chips en cola (Lenny-hemel ziet er zo uit), badspulletjes, lekkere grote zachte deken, kaarsen, super schattige mok, allerliefst kaartje, njam njam koekjes (thx koekiemonster),..
Zalig om zo in de kerst-na-pret te mogen zitten![]()
Dankuwel @:CoolGuy en @:Monsterkoekie![]()
Jullie hebben een zalige glimlach getoverd op mijn gezicht (en binnen een paar dagen een paar kilo erbij)
XXX
Dat heeft ze zekerquote:Op donderdag 4 januari 2024 10:33 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Eindelijk is het pakket aangekomen!Monsterkoekie heeft goed d'r best gedaan zo te zien.
![]()
Geniet er van!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |