Ik ben kennelijk goed in het verborgen houden..quote:Op vrijdag 22 december 2023 19:19 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Toch wel? Ik dacht dat ze het onderhand wel zou verwachten
Veel plezier met het pakket

Rewimo

Rewimo

Ik wist echt helemaal van niets en had ook echt niks verwacht dit jaar. Ik had tenslotte vorig jaar ook al een prachtig pakket gekregenquote:Op vrijdag 22 december 2023 19:19 schreef Takaiki het volgende:
Toch wel? Ik dacht dat ze het onderhand wel zou verwachten
Veel plezier met het pakket

heywoodu

heywoodu

Als gever, bedoel je? Nee joh, maak je daar vooral geen zorgen om!quote:Op vrijdag 22 december 2023 19:49 schreef Takaiki het volgende:
Mijn pakket van een paar jaar terug steekt hier wel heel schamel bij af

Alles wat iedereen hier onzelfzuchtig doneert of shopt komt uit een goed hart.quote:Op vrijdag 22 december 2023 19:49 schreef Takaiki het volgende:

Rewimo

Rewimo

Ben je mal joh, het gaat om het gebaar. Wij zeiden net al: al waren het allemaal lege doosjes, dan was het net zo geweldigquote:Op vrijdag 22 december 2023 19:49 schreef Takaiki het volgende:

Wow, wat een énorm pakketquote:Op vrijdag 22 december 2023 19:15 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wat ben je toch een stiekemerd! Samen met die man van mij
Echt compleet verrast (alweer) door een uit maar liefst 3 dozen bestaand kerstpakket
[ afbeelding ]
En dan blijkt wel hoe goed Mo mij kent, zelfs voor het uitpakken van de ingepakte spullen
[ afbeelding ]
Drie grijnzende personen om me heen, die het dus allemaal allang wisten maar (met veel moeite, volgens qltel) mij echt helemaal niks hebben laten merken.
Eenmaal uitgepakt paste het nauwelijks allemaal op de bank
[ afbeelding ]
Nog even een paar van dichterbij
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu zit ik hier dus met een grote grijns en een brok in mijn keel. Dank je wel Mo en Rob, gulle gevers, en natuurlijk mijn eigen qltel.

Rewimo

Rewimo

Laat dat maar aan Mo overquote:Op vrijdag 22 december 2023 20:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wow, wat een énorm pakket

Geniet ervan!
 Die weet overal zulke leuke dingetjes te vinden! Ik zal er zeker van genieten
 Die weet overal zulke leuke dingetjes te vinden! Ik zal er zeker van genieten  

Graag gedaan! Heel veel plezier ermee!quote:Op vrijdag 22 december 2023 19:15 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wat ben je toch een stiekemerd! Samen met die man van mij
Echt compleet verrast (alweer) door een uit maar liefst 3 dozen bestaand kerstpakket
[ afbeelding ]
En dan blijkt wel hoe goed Mo mij kent, zelfs voor het uitpakken van de ingepakte spullen
[ afbeelding ]
Drie grijnzende personen om me heen, die het dus allemaal allang wisten maar (met veel moeite, volgens qltel) mij echt helemaal niks hebben laten merken.
Eenmaal uitgepakt paste het nauwelijks allemaal op de bank
[ afbeelding ]
Nog even een paar van dichterbij
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu zit ik hier dus met een grote grijns en een brok in mijn keel. Dank je wel Mo en Rob, gulle gevers, en natuurlijk mijn eigen qltel.

Wat is het allemaal?quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:12 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Laat dat maar aan Mo overDie weet overal zulke leuke dingetjes te vinden! Ik zal er zeker van genieten

Ik ben eigenlijk nog steeds benieuwd of de boeken een beetje naar je smaak warenquote:Op vrijdag 22 december 2023 20:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ben je mal joh, het gaat om het gebaar. Wij zeiden net al: al waren het allemaal lege doosjes, dan was het net zo geweldig

heywoodu

heywoodu

Ik heb bij dezen alvast mijn pakket voor volgend jaar klaarquote:Op vrijdag 22 december 2023 20:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ben je mal joh, het gaat om het gebaar. Wij zeiden net al: al waren het allemaal lege doosjes, dan was het net zo geweldig

quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb bij dezen alvast mijn pakket voor volgend jaar klaar

Rewimo

Rewimo

Zal ik qltel dan nu meteen opgeven voor volgend jaar?quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:18 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb bij dezen alvast mijn pakket voor volgend jaar klaar

Ja, al zijn ze voor hun garmin toestellen bedoeld. Ik heb er zelf ook een. Past m'n Garmin perfect in met twee reserve batterijen.quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat is het allemaal?
Sommige dingen zijn wel duidelijk, maar wat zijn bijvoorbeeld de Unomat sportline s of 5? Cameratasjes?

Rewimo

Rewimo

Jaaaaa! Ik heb ze allemaal al minstens twee keer gelezenquote:Op vrijdag 22 december 2023 20:18 schreef Takaiki het volgende:
Ik ben eigenlijk nog steeds benieuwd of de boeken een beetje naar je smaak waren

Rewimo

Rewimo

Heel erg bedankt!quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:15 schreef Starflyer het volgende:
Graag gedaan! Heel veel plezier ermee!
En DJMO bedankt voor het shoppen! En Rob voor het rijden
 Het is echt een supermooi pakket
 Het is echt een supermooi pakket  

Rewimo

Rewimo

Lijst(je):quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat is het allemaal?
Sommige dingen zijn wel duidelijk, maar wat zijn bijvoorbeeld de Unomat sportline s of 5? Cameratasjes?
 )
) 

Dat was ook een prachtig pakket! (en een superverrassing voor Rewimo)quote:Op vrijdag 22 december 2023 19:49 schreef Takaiki het volgende:

Ik mis een glas??quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Lijst(je):
Sneeuwman
Pinguin
Ginger ale
Frietsnijder
Baardolie (die is voor qltel, ik heb geen baard)
Kaas met plank en mesjes
Emmertje met beertje, kerstmuts en minidrinkflesje
2x blik dropjes
Chocola
Christmas crackers
Lollies
Marshmellows
Mezenbollen
Hart met vogelzaad
Kerstkaartenslinger
Happy New Year slinger
Spiropuzzelboek
Koffie
Candybottles 2x
Showerfoam
Handdoek Pinguins van Madagascar
Sjaal
Seat organizer
Houten puzzel
Chinese inktsteen
Sokken met tekst
Bodylotion
Solar Buddha
2x tasje voor GPS
Kleurpotloden
World War II DVD set
U2 DVD
Omdenken scheurkalender
3 boeken
Kerstkransjes
Da's alles

Rewimo

Rewimo

Klopt. Hij is nog niet stuk hoorquote:
 maar die is qltel vergeten op te noemen.
 maar die is qltel vergeten op te noemen.

En een wereldreis voor onsquote:Op vrijdag 22 december 2023 20:54 schreef qltel het volgende:
[..]
Dat was ook een prachtig pakket! (en een superverrassing voor Rewimo)

Gelukkig. Ik schrok even of ik vergeten was die in te pakken.quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:58 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Klopt. Hij is nog niet stuk hoormaar die is qltel vergeten op te noemen.

NSquote:Op vrijdag 22 december 2023 20:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Lijst(je):
Sneeuwman
Pinguin
Ginger ale
Frietsnijder
Kaas met plank en mesjes
2x blik dropjes
Chocola
Christmas crackers
Lollies
Marshmellows
Mezenbollen
Hart met vogelzaad
Kerstkaartenslinger
Happy New Year slinger
Spiropuzzelboek
Koffie
Candybottles 2x
Showerfoam
Sjaal
Seat organizer
Houten puzzel
Chinese inktsteen
Sokken met tekst
Bodylotion
Solar Buddha
2x tasje voor GPS
Kleurpotloden
World War II DVD set
U2 DVD
Omdenken scheurkalender
3 boeken
Kerstkransjes
Da's alles

Wow!quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Lijst(je):
Sneeuwman
Pinguin
Ginger ale
Frietsnijder
Kaas met plank en mesjes
2x blik dropjes
Chocola
Christmas crackers
Lollies
Marshmellows
Mezenbollen
Hart met vogelzaad
Kerstkaartenslinger
Happy New Year slinger
Spiropuzzelboek
Koffie
Candybottles 2x
Showerfoam
Sjaal
Seat organizer
Houten puzzel
Chinese inktsteen
Sokken met tekst
Bodylotion
Solar Buddha
2x tasje voor GPS
Kleurpotloden
World War II DVD set
U2 DVD
Omdenken scheurkalender
3 boeken
Kerstkransjes
Da's alles
 voor @DJMO
 voor @DJMO

Rewimo

Rewimo

Oh jaquote:

) zodat qltel en ik een dagje weg kunnen samen, als we assistentie boeken, kan de scootmobiel ook mee
 ) zodat qltel en ik een dagje weg kunnen samen, als we assistentie boeken, kan de scootmobiel ook mee  

Reisassistentie is alleen nodig als je een intercity wil nemen. Sprinters kun je zo inrijden.quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Oh ja
2 dagkaarten van de NS (gesponsord door de NS) zodat qltel en ik een dagje weg kunnen samen, als we assistentie boeken, kan de scootmobiel ook mee

heywoodu

heywoodu

Gaaf!quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Oh ja
2 dagkaarten van de NS (gesponsord door de NS) zodat qltel en ik een dagje weg kunnen samen, als we assistentie boeken, kan de scootmobiel ook mee

Rewimo

Rewimo

Intercity's hebben trappen toch? Dat is sowieso erg lastig. Trappen en ik zijn geen vriendjesquote:Op vrijdag 22 december 2023 21:59 schreef DJMO het volgende:
Reisassistentie is alleen nodig als je een intercity wil nemen. Sprinters kun je zo inrijden.
Enjoy lieverd, het is jullie gegund.

Rewimo

Rewimo

Die tip knoop ik in mijn achterhoofdquote:Op vrijdag 22 december 2023 22:00 schreef heywoodu het volgende:
Gaaf!
Pro-tip: als dat niet goed gaat (assistentie staat niet klaar, lift doet het niet, etc), stuur de NS een mail en goede kans dat je een dagkaart krijgt. De stapel dagkaarten die m'n zus door de jaren heen op die manier heeft gekregen past niet meer in de brievenbus denk ik (nou ja, ze zijn wel gebruikt ook door de jaren heen, maar je snapt het punt)

Ongeveer 4 a 5 treden naar de coupé. Voor een lange reis wel de moeite waard denk ik.quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Intercity's hebben trappen toch? Dat is sowieso erg lastig. Trappen en ik zijn geen vriendjes

In de meeste Intercity's ben je in feite veroordeeld tot de balkons, met rolstoel of scootmobiel.quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Intercity's hebben trappen toch? Dat is sowieso erg lastig. Trappen en ik zijn geen vriendjes

Ynske

Ynske

Wat gaaf! Ik kan met scootmobiel niet in treeinquote:Op vrijdag 22 december 2023 21:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Oh ja
 want hij is 5cm te lang ivm kinderzitje achterop
 want hij is 5cm te lang ivm kinderzitje achterop

Rewimo

Rewimo

Dat is balen jaquote:Op zaterdag 23 december 2023 07:38 schreef Ynske het volgende:
Wat gaaf! Ik kan met scootmobiel niet in treeinwant hij is 5cm te lang ivm kinderzitje achterop
 Ik heb een vrij compact model, dat uitneembaar is (kan dus mee in de auto).
 Ik heb een vrij compact model, dat uitneembaar is (kan dus mee in de auto).

heywoodu

heywoodu

en als ze er het juiste gereedschap voor heeft vindt ze dat ook daadwerkelijk leuk om te doen. Kortom: dat soort zaken staan er vandaag op de planning, mooie nieuwe handdoeken (van badhanddoeken tot gastenhanddoekjes), een mooie messenset, nieuwe glazen en bekers, bestekset, noem allemaal maar op, héél veel oude en viezige meuk kan na vandaag weggegooid worden en vervangen voor nieuwe, mooie dingen, dus dat wordt hopelijk een mooie Kerst, de auto is alvast grotendeels ingeladen kregen we net te horen/zien
 en als ze er het juiste gereedschap voor heeft vindt ze dat ook daadwerkelijk leuk om te doen. Kortom: dat soort zaken staan er vandaag op de planning, mooie nieuwe handdoeken (van badhanddoeken tot gastenhanddoekjes), een mooie messenset, nieuwe glazen en bekers, bestekset, noem allemaal maar op, héél veel oude en viezige meuk kan na vandaag weggegooid worden en vervangen voor nieuwe, mooie dingen, dus dat wordt hopelijk een mooie Kerst, de auto is alvast grotendeels ingeladen kregen we net te horen/zien 
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ondanks dat het niet met de FOK!actie zelf te maken heeft post ik het toch even hier, want zoals ik al zei: zonder deze prachtige actie had ik er écht nooit aan gedacht, en de paar posts hierover op een dag een paar weken geleden hebben mij/ons het zetje gegeven om het ook daadwerkelijk in gang te zetten Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval

quote:Op zaterdag 23 december 2023 15:41 schreef heywoodu het volgende:
Even tussendoor, de vaste meelezers herinneren zich wellicht nog dat ik het een tijdje geleden (maand, anderhalve maand?) over mijn Braziliaanse schoonmoeder had. Honderd procent op het idee gekomen door het bestaan van de kerstpakkettenactie op FOK! én zeker ook met de nodige hulp - en het feit dat prijzen daar nou eenmaal lager liggen - hebben we de afgelopen weken de nodige dingen bij elkaar verzameld, en laten bezorgen bij een vriendin als 'opslagplaats'. Op één item na is alles er inmiddels, en waarschijnlijk gaat ze vanavond bij mijn schoonmoeder langs om alles af te leveren
We hebben er uiteindelijk voor gekozen om niks aan eten en dergelijken erbij te doen, maar allemaal praktische zaken. Toen mijn vriendin daar vorige maand was zag ze hoe verouderd álles is, van kleedjes in de slaapkamer tot handdoeken en van bestek tot glazen, zo erg dat mijn schoonmoeder zich eigenlijk kapot schaamt als er iemand op visite komt en dat is natuurlijk niet leuk. Zo vroeg ze mijn vriendin om de borden en het bestek te pakken dat er het best uit zag toen ze iemand over de vloer kregen, maar vriendin zei tegen mij "er was eigenlijk geen 'beste', het was allemaal oud, versleten en viezig...".
Na een ongeluk in september, waarna beide armen een tijd in het gips hebben gezeten (en de daardoor nogal verergerde depressie), kan ze langzamerhand weer het een en ander doen en met wat moeite ook koken bijvoorbeeld. Dat kan ze uitermate lekkeren als ze er het juiste gereedschap voor heeft vindt ze dat ook daadwerkelijk leuk om te doen. Kortom: dat soort zaken staan er vandaag op de planning, mooie nieuwe handdoeken (van badhanddoeken tot gastenhanddoekjes), een mooie messenset, nieuwe glazen en bekers, bestekset, noem allemaal maar op, héél veel oude en viezige meuk kan na vandaag weggegooid worden en vervangen voor nieuwe, mooie dingen, dus dat wordt hopelijk een mooie Kerst, de auto is alvast grotendeels ingeladen kregen we net te horen/zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ondanks dat het niet met de FOK!actie zelf te maken heeft post ik het toch even hier, want zoals ik al zei: zonder deze prachtige actie had ik er écht nooit aan gedacht, en de paar posts hierover op een dag een paar weken geleden hebben mij/ons het zetje gegeven om het ook daadwerkelijk in gang te zetten

Even tussendoor, de vaste meelezers herinneren zich wellicht nog dat ik het een tijdje geleden (maand, anderhalve maand?) over mijn Braziliaanse schoonmoeder had. Honderd procent op het idee gekomen door het bestaan van de kerstpakkettenactie op FOK! én zeker ook met de nodige hulp - en het feit dat prijzen daar nou eenmaal lager liggen - hebben we de afgelopen weken de nodige dingen bij elkaar verzameld, en laten bezorgen bij een vriendin als 'opslagplaats'. Op één item na is alles er inmiddels, en waarschijnlijk gaat ze vanavond bij mijn schoonmoeder langs om alles af te leveren
We hebben er uiteindelijk voor gekozen om niks aan eten en dergelijken erbij te doen, maar allemaal praktische zaken. Toen mijn vriendin daar vorige maand was zag ze hoe verouderd álles is, van kleedjes in de slaapkamer tot handdoeken en van bestek tot glazen, zo erg dat mijn schoonmoeder zich eigenlijk kapot schaamt als er iemand op visite komt en dat is natuurlijk niet leuk. Zo vroeg ze mijn vriendin om de borden en het bestek te pakken dat er het best uit zag toen ze iemand over de vloer kregen, maar vriendin zei tegen mij "er was eigenlijk geen 'beste', het was allemaal oud, versleten en viezig...".
Na een ongeluk in september, waarna beide armen een tijd in het gips hebben gezeten (en de daardoor nogal verergerde depressie), kan ze langzamerhand weer het een en ander doen en met wat moeite ook koken bijvoorbeeld. Dat kan ze uitermate lekkeren als ze er het juiste gereedschap voor heeft vindt ze dat ook daadwerkelijk leuk om te doen. Kortom: dat soort zaken staan er vandaag op de planning, mooie nieuwe handdoeken (van badhanddoeken tot gastenhanddoekjes), een mooie messenset, nieuwe glazen en bekers, bestekset, noem allemaal maar op, héél veel oude en viezige meuk kan na vandaag weggegooid worden en vervangen voor nieuwe, mooie dingen, dus dat wordt hopelijk een mooie Kerst, de auto is alvast grotendeels ingeladen kregen we net te horen/zien
Fantastisch dat je dit op afstand en met hulp toch voor elkaar gaat krijgen, je zult wel benieuwd zijn naar haar reactie, denk ik..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ondanks dat het niet met de FOK!actie zelf te maken heeft post ik het toch even hier, want zoals ik al zei: zonder deze prachtige actie had ik er écht nooit aan gedacht, en de paar posts hierover op een dag een paar weken geleden hebben mij/ons het zetje gegeven om het ook daadwerkelijk in gang te zettenDe wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)

Wat ontzettend tof!!quote:Op zaterdag 23 december 2023 15:41 schreef heywoodu het volgende:
En ondanks dat het niet met de FOK!actie zelf te maken heeft post ik het toch even hier, want zoals ik al zei: zonder deze prachtige actie had ik er écht nooit aan gedacht, en de paar posts hierover op een dag een paar weken geleden hebben mij/ons het zetje gegeven om het ook daadwerkelijk in gang te zetten

Rewimo

Rewimo

Qat prachtig dit, wat zijn jullie mooie mensenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ondanks dat het niet met de FOK!actie zelf te maken heeft post ik het toch even hier, want zoals ik al zei: zonder deze prachtige actie had ik er écht nooit aan gedacht, en de paar posts hierover op een dag een paar weken geleden hebben mij/ons het zetje gegeven om het ook daadwerkelijk in gang te zetten

Geweldig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ondanks dat het niet met de FOK!actie zelf te maken heeft post ik het toch even hier, want zoals ik al zei: zonder deze prachtige actie had ik er écht nooit aan gedacht, en de paar posts hierover op een dag een paar weken geleden hebben mij/ons het zetje gegeven om het ook daadwerkelijk in gang te zetten
Hopelijk is ze blij verrast!"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin

heywoodu

heywoodu

Nee, gisteren ging door omstandigheden even niet door, het nieuwe plan is vanochtend (lokale tijd dus) en we wachten nu met smart tot die vriendin in de benen is en onderweg gaatquote:Op zondag 24 december 2023 10:20 schreef Faraday01 het volgende:
@:heywooduen is het pakket inmiddels op de bestemming aangekomen?

De 365 dagen adventkalender variant voor volgend jaar is onderweg…quote:Op maandag 25 december 2023 10:45 schreef superkimmi het volgende:
Fijne kerstdagen allemaal!
En nog doosje 21 t/m 24: dankjewel!!
@:schanu @:-gt- @:qltel en @:viv

quote:Op maandag 25 december 2023 10:45 schreef superkimmi het volgende:
Fijne kerstdagen allemaal!
En nog doosje 21 t/m 24: dankjewel!!
@:schanu @:-gt- @:qltel en @:viv

quote:Op maandag 25 december 2023 10:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De 365 dagen adventkalender variant voor volgend jaar is onderweg…

En ook aan de kat is gedacht
 En ook aan de kat is gedacht   

).
 ).  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |