Het is je gegund. Ik hoop dat het in de smaak valt. Altijd spannend of ik het goed gedaan heb.quote:Op woensdag 20 december 2023 17:30 schreef Puala het volgende:
Ik had mezelf eigenlijk anoniem opgegeven, maar hier is net een prachtig pakket bezorgd door @:adrian4 namens @:flipsen en @:F_R
Ik heb alleen het papier er nog afgehaald en de kaart gelezen, maar stond al met tranen in mijn ogen. DankjulliewelMijn kerstpakket pak ik altijd uit samen met oma, dat is voor haar echt een lichtpuntje in de december maand. En ik las dat er ook speciaal voor haar dingen zijn geshopt, wat lief! Ik zie haar zaterdag weer, dus dan pakken we hem samen uit. Dankjulliewel
![]()
Waar blijven jouw uitpak posts?quote:
Ik had het wel geweten als ik ontvanger was: met Kerstquote:
Ik weet niet of ik me in zou kunnen houden..quote:Op donderdag 21 december 2023 11:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik had het wel geweten als ik ontvanger was: met Kerst
Maar dat is makkelijk praten en misschien dat ik het in de praktijk ook wel gelijk bij ontvangst open had gemaakt uit enthousiasme
Ach, als je iets hebt ontvangen is het van jou, dus is het ook volledig aan jou om te bepalen wanneer je het open maakt, er is geen 'fout' natuurlijkquote:Op donderdag 21 december 2023 11:21 schreef qltel het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik me in zou kunnen houden..
Dat is mijn plan dan ookquote:Op donderdag 21 december 2023 11:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik had het wel geweten als ik ontvanger was: met Kerst
Maar dat is makkelijk praten en misschien dat ik het in de praktijk ook wel gelijk bij ontvangst open had gemaakt uit enthousiasme
Van wat ik heb gezien (ik werd goed op de hoogte gehouden) zit dat wel goedquote:Op donderdag 21 december 2023 10:39 schreef F_r het volgende:
H
[..]
Het is je gegund. Ik hoop dat het in de smaak valt. Altijd spannend of ik het goed gedaan heb.
DJMO IRL en fok!kerstpakket donateurs,quote:Op dinsdag 19 december 2023 13:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je die pralines vandaan hebt getoverd, maar ik heb de derde al open dat terwijl ik helemaal geen snoeper ben eigenlijk
Het was gezelligquote:Op donderdag 21 december 2023 12:44 schreef Rafeiro het volgende:
[ afbeelding ]
Bij gebrek aan boom staat de openhaard vast aan
quote:Op donderdag 21 december 2023 13:58 schreef Rafeiro het volgende:
De spreekwoordelijke buit is binnen
Was gezellig @:DJMO en @:Rob, heel erg bedankt.
@:devzero ook enorm bedankt
Net als @:superkimmi en @:KapiteinIglo voor het organiseren.
De fotoupdate volgt vanavond ergens, want heb zo nog een afspraak.
Maar Karel heeft een vriendinnetje gekregen![]()
To be continued....
Voel me wel een beetje buitengesloten nuquote:Op donderdag 21 december 2023 14:40 schreef heywoodu het volgende:
Trouwens even een vraagje, hoewel het natuurlijk nog vroeg is daarvoor: eventuele feedback, gaat dat nog naar @:superkimmi en @:KapiteinIglo, of gaan we daarvoor al naar @:Sharuun01?
Schoot me zo ineens even te binnen, dus ik denk, ik vraag het alvast
Oei, dat was niet de bedoelingquote:Op donderdag 21 december 2023 14:51 schreef laziness het volgende:
[..]
Voel me wel een beetje buitengesloten nu
Beterschap!!!quote:Op donderdag 21 december 2023 19:56 schreef Ireth het volgende:
Ik probeer wel mee te lezen en te genieten van alle feestvreugde, maar ben na 3 weken lang 20 uur pd hoestbuien gezegend met 3 gekneusde ribben en een longontsteking![]()
Dus ben ff niet heel erg actief
🩷quote:Op donderdag 21 december 2023 14:13 schreef flipsen het volgende:
Door deze stomme actie zit ik weer véél te veel op FOK! de laatste weken, ipv de berg reis-aanvragen weg te werkenJullie worden bedankt, ik doe volgend jaar niet meer mee! Hrmpf!
Echt wel![]()
Beterschap!!quote:Op donderdag 21 december 2023 19:56 schreef Ireth het volgende:
Ik probeer wel mee te lezen en te genieten van alle feestvreugde, maar ben na 3 weken lang 20 uur pd hoestbuien gezegend met 3 gekneusde ribben en een longontsteking![]()
Beterschap!quote:Op donderdag 21 december 2023 19:56 schreef Ireth het volgende:
Auwie! Beterschap.quote:Op donderdag 21 december 2023 19:56 schreef Ireth het volgende:
Vanuit mijn kant heel erg graag gedaan. Het was een puzzel om een pakket op maat te zoeken voor je, je maar ik hoop dat dat gelukt is.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:10 schreef Rafeiro het volgende:
Zooo,
Zoals eerder gepost heeft Karel een vriendinnetje gekregen.
Heel leuk, maar dit betekend dus dat ie vanaf heden 2x per jaar vanonder mijn bed uit zijn huisje mag komen.
Ze konden het al snel goed met elkaar vinden:
[ afbeelding ]
Verder heb ik me beperkt tot een overzichtsfoto:
[ afbeelding ]
Eens even kijken of ik me kan inhouden...
Buiten de vriendin voor Karel (naamsuggesties zijn welkom) zijn er een paar dingen die er nu al uitsprongen.
Het vogeltje, bijna niet te zien op de foto (naast de kerstman), maar daar komt nog wel een leukere van.
Huisdieren mogen hier niet, maar als ik weer "normaal" ga wonen komen er wel weer 1 of 2 vogeltjes
De fles met kerstmuts en strikje, hierin zit een suikervrije salted caramel siroop (hoe dan?) voor bijvoorbeeld door de koffie (ook de pads zijn wat weggevallen op de foto
).
De VI muts, lekker warm op de fiets en een dagkaartje om een dag 1e klas met de trein te kunnen reizen... eens zien wat we daar mee gaan doen
En last but not least all the way from the USofA.
Het enige reeds uitgepakte cadeautje, een kalender met Northern lights foto's.
Even ter toelichting: ik had aangegeven dat ik ooit graag het noorderlicht zou zien, maar dat dat niet in het pakket zou passen dus dat ik voor de grote wens paste. Maar zo hebben @:devzero en @:DJMO dat toch nog voor elkaar weten te krijgen. Met een heel lief briefje op de achterkant. Als hij uit het folie is en ik hem op heb gehangen volgt daar ook nog een foto van
En "natuurlijk" wat om te smikkelen en te smullen...
Nogmaals hartstikke bedankt iedereen. Ook voor de posts in het topic van de overige ontvangers, gevers, donateurs, organisatoren en alles er verder omheen![]()
![]()
En na het uitpakken volgt er dus nog wel wat meer
Maar goed dat ik er 2 had opgestuurd naar jequote:Op donderdag 21 december 2023 20:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Vanuit mijn kant heel erg graag gedaan. Het was een puzzel om een pakket op maat te zoeken voor je, je maar ik hoop dat dat gelukt is.
Ps: de kalender begint al in november 2023,dus je kunt hem nu al ophangen
Het is altijd fun om voor jou te mogen shoppenquote:Op donderdag 21 december 2023 20:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar goed dat ik er 2 had opgestuurd naar jeBedankt dat je weer inkoper was voor mij dit jaar
Beterschap!quote:Op donderdag 21 december 2023 19:56 schreef Ireth het volgende:
Er zijn zojuist vijf grote wensen verstuurd.quote:Op vrijdag 22 december 2023 11:19 schreef superkimmi het volgende:
We zijn bezig met een aantal grote wensen. Die komen niet allemaal meer voor kerst aan. Maar weet dus dat er na kerst nog een flink aantal ontvangers een extraatje krijgen
Oh wat leuk! Spannend.....quote:Op vrijdag 22 december 2023 13:30 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Er zijn zojuist vijf grote wensen verstuurd.
Ik verwacht er nog vijf per post en die moeten dan weer op de post.
Duswe zijn er nog niet.
Iedereen voor wie nu de grote wens is ingelost heeft een DM gekregen van mij.
En de ontvangster was erg verrast..quote:Op vrijdag 22 december 2023 18:48 schreef DJMO het volgende:
Mijn laatste pakket is afgeleverd@:superkimmi @:KapiteinIglo
Wat ben je toch een stiekemerd! Samen met die man van mijquote:Op vrijdag 22 december 2023 18:48 schreef DJMO het volgende:
Mijn laatste pakket is afgeleverd@:superkimmi @:KapiteinIglo

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |