SPOILER: De GeversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: De OntvangersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Overzicht pakkettenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lieve gevers, ontvangers, shoppers en alle andere belangstellenden.
Als iemand zich als niet anoniem opgeeft in de actie, dan is dat van toepassing op de koppeling. Het is niet de bedoeling dat je mensen hier 'out' in het topic.
Geen tags of namen van je koppel noemen hier tenzij nadrukkelijk toestemming van de ander, maar beter gewoon niet.
Privacy is van het grootste belang in dit topic en dus doet de organisatie een beroep op jullie integriteit.
Deelnemers niet te noemen hier.
Mocht je jouw ontvanger niet kunnen bereiken via DM/PM (omdat anoniem of geen gehoor), stuur dan een mailtje naar de organisatie.
[ Bericht 0% gewijzigd door MadMaster op 17-12-2023 10:43:27 ]life is what happens to you, while you're busy making other plans.![]()
Zo, sneller kreeg ik echt geen nieuwe open hoor![]()
Vergeet niet de laatste pagina’s terug te lezen vh vorige topic. Heel veel uitpakplezierposts!![]()
life is what happens to you, while you're busy making other plans.![]()
Goed is die he?quote:
Aw thanksquote:Op maandag 11 december 2023 20:59 schreef Ireth het volgende:
@:Majo wat een heerlijke foto's!!![]()
En wat een leuk Aapie heb je!!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
@MaJo wat een blij koppie!
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story![]()
@MaJo wat fijn dat we een lichtpuntje in het duister kunnen zijn deze dagen![]()
Geniet van al het leuks dat F_r voor jullie bij elkaar heeft geshopt.
We zaten naar jouw boeken wensenlijstje te kijken en als mede jongetjes mama sprong The giving tree voor mij er wel uit, met die prachtige allesomvattende quote![]()
Zo tof om een exemplaar gewoon in de kast te hebben staan nu
Ik heb je lief mijn hele leven![]()
Ik moet eerlijk zeggen dat ik deze nog niet gelezen heb maar de vormgeving ziet er al mooi uit. Zal er morgen eens in kijkenquote:Op maandag 11 december 2023 22:02 schreef laziness het volgende:
@:MaJo wat fijn dat we een lichtpuntje in het duister kunnen zijn deze dagen![]()
Geniet van al het leuks dat F_r voor jullie bij elkaar heeft geshopt.
We zaten naar jouw boeken wensenlijstje te kijken en als mede jongetjes mama sprong The giving tree voor mij er wel uit, met die prachtige allesomvattende quote![]()
Zo tof om een exemplaar gewoon in de kast te hebben staan nuIs het dan ook voor mij bedoelt of meer om voor te lezen aan Aapie (ik dacht het laatste)?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Hee zou je niet wachten tot kerst?quote:![]()
Super leuk om te zien al die pakketten![]()
Ik kreeg een berichtje dat mijn pakket nu naar afhaalpunt gaat. Morgen ga ik inpakken en opsturen, met een beetje geluk kan ik ruilen![]()
![]()
Geïnspireerd door anderen besloten om het ook maar eerder uit te pakkenquote:Op dinsdag 12 december 2023 00:19 schreef Magica het volgende:
[..]
Hee zou je niet wachten tot kerst?![]()
Super leuk om te zien al die pakketten![]()
Ik kreeg een berichtje dat mijn pakket nu naar afhaalpunt gaat. Morgen ga ik inpakken en opsturen, met een beetje geluk kan ik ruilen
Ik doe altijd ff weggeven deze tijd van het jaar, heb wat over chocolade reep en wat dingen, maar kost mss meer om te vesturen als wat t kost,Do what you love, love what you do!![]()
Ik dacht dat je de quote kende en 'm daarom wilde hebbenquote:Op maandag 11 december 2023 22:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik deze nog niet gelezen heb maar de vormgeving ziet er al mooi uit. Zal er morgen eens in kijkenIs het dan ook voor mij bedoelt of meer om voor te lezen aan Aapie (ik dacht het laatste)?
![]()
Het is officieel een prentenboek maar de meningen zijn wel verdeeld of het nou happy of sad bedoeld is en daarmee voor welke leeftijd. Het moraal van het verhaal zal Aapie nog te boven gaan voorlopig maar daar kan je een eigen draai aangeven.Ik heb je lief mijn hele leven![]()
Oh wat erg, het stond op mijn wensenlijstquote:Op dinsdag 12 december 2023 08:34 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik dacht dat je de quote kende en 'm daarom wilde hebben![]()
Het is officieel een prentenboek maar de meningen zijn wel verdeeld of het nou happy of sad bedoeld is en daarmee voor welke leeftijd. Het moraal van het verhaal zal Aapie nog te boven gaan voorlopig maar daar kan je een eigen draai aangeven.![]()
ik heb daar zoveel boeken op staan dat ik dat niet allemaal onthoud. Ik zet er boeken op als anderen het erover hebben of als ik iets tegenkom dat ik interessant vind.
Nu ben ik wel benieuwd naar de quote!26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Ik kende hem zelf ook niet. Ik lees ook niks Engels. Sorry daarvoor is mijn Engels echt te slecht. Dus ik heb hulp van laziness ingeroepenquote:Op dinsdag 12 december 2023 12:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh wat erg, het stond op mijn wensenlijst![]()
ik heb daar zoveel boeken op staan dat ik dat niet allemaal onthoud. Ik zet er boeken op als anderen het erover hebben of als ik iets tegenkom dat ik interessant vind.
Nu ben ik wel benieuwd naar de quote!![]()
Het moraal van het verhaal zou je overeenkomsten met het moederschap in kunnen zienquote:Op dinsdag 12 december 2023 12:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh wat erg, het stond op mijn wensenlijst![]()
Nu ben ik wel benieuwd naar de quote!![]()
[ Bericht 7% gewijzigd door laziness op 12-12-2023 14:40:20 ]Ik heb je lief mijn hele leven![]()
Volgens mij ligt mijn pakket op het PostNL punt! Tenminste, gezien het formaat en het gewicht gok ik dat zo.![]()
Ik moet nu naar zwemles en straks m'n jongste ophalen, maar morgenochtend lig ik bij het pakketpunt voor de deur!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindelijk alles ingepakt
[ Bericht 14% gewijzigd door Magica op 12-12-2023 16:14:40 ]![]()
Is foto's van nog te versturen pakketten in een spoiler een optie? Dan kan een eventuele ontvanger zelf kiezen of hij al wil kijken ipv dat bij het scrollen door dit topic er geen keuze is om het in beeld te krijgen terwijl men het een verrassing wil laten zijn?Ik heb je lief mijn hele leven![]()
Ik post helemaal niks van een nog af te geven pakket.quote:Op dinsdag 12 december 2023 15:35 schreef laziness het volgende:
Is foto's van nog te versturen pakketten in een spoiler een optie? Dan kan een eventuele ontvanger zelf kiezen of hij al wil kijken ipv dat bij het scrollen door dit topic er geen keuze is om het in beeld te krijgen terwijl men het een verrassing wil laten zijn?
Waarom zou ik?![]()
Uitpakverslag!
Vandaag hebben we ons pakket binnen gekregen. Super lief, zoveel en ze hebben er zo goed overna gedacht.
Kinderen, vooral de oudste waren net twee hondsdolle uitpakkers. Gewoon verstand op nul en alles scheuren.
We hadden 3 prachtige kopjes met mutsjes gekregen. En bleek later... mét cacaopoeder wat de oudste ook wilde uitpakken. Nu ruikt ons hele huis naar zoete chocoladepoeder... Echt overal cacaopoeder haha.![]()
Oudste is GEK, maar dan echt GEK op de Titanic. Zo gek, dat zelfs zijn moedertje een Titanic tattoo heeft. Hij heeft een prachtig stickerboek van de Titanic gekregen en daar is hij extreem blij mee. En nog een prachtig boek over boten. Perfect voor zijn kapiteins/Titanic kamer.
Jongste helemaal blij met zijn dinoboek en Squishmellow knuffel. Beide Squishmellows mogen vannacht in een kinderbedje slapen.![]()
We zijn zo verwent. Ik duik vanavond meteen onder de douche met mijn Douglaspakket.![]()
Ooooh en ik heb ook nog cheesedippers (echt niet om aan te slepen hier) en zure snoepjes gekregen. En mag koekjes bakken met mijn jommetjes en cake bakken voor mee naar school.
Zo ontzettend lief en we zijn zo dankbaar. Ben niet zo'n huilert, maar vandaag wel. Het is gewoon onvoorstelbaar dat mensen zo lief en zo gul zijn voor anderen die ze helemaal niet kennen.
Hieronder in de spoiler een fotoverslag voor de liefhebber. Het is een rommeltje geworden haha, dankzij de kamikaze papierversnipperaars dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan nu een potje slakkenrace!
[ Bericht 1% gewijzigd door ZombieQueen op 12-12-2023 16:13:30 ]![]()
Het is toch allemaal ingepakt?quote:Op dinsdag 12 december 2023 15:35 schreef laziness het volgende:
Is foto's van nog te versturen pakketten in een spoiler een optie? Dan kan een eventuele ontvanger zelf kiezen of hij al wil kijken ipv dat bij het scrollen door dit topic er geen keuze is om het in beeld te krijgen terwijl men het een verrassing wil laten zijn?![]()
![]()
Het was maar een suggestie en niet naar jou persoonlijkquote:je bent niet de enige die dit doet. Maar ook de inpakpapiertjes etc kan iemand toch een volledige verrassing willen laten? En heel eerlijk, soms geven de vormen van cadeau's ook wel wat weg. Een spoilertag is in de basis de moeite niet en dan kan een ontvanger die niet gespoilerd wilt worden wel gewoon meejubelen ipv dit topic te mijden.
Pakket is in ieder geval opgestuurd en mijn pakket kon ik meteen ophalen![]()
Ik ga het vandaag sowieso nog niet openmakenga proberen tot weekend te bewaren…
![]()
Ahh top, en veel succes met je geduld bewarenquote:Op dinsdag 12 december 2023 16:30 schreef Magica het volgende:
Pakket is in ieder geval opgestuurd en mijn pakket kon ik meteen ophalen![]()
Ik ga het vandaag sowieso nog niet openmakenga proberen tot weekend te bewaren…
![]()
![]()
Ja ga mijn best doen. Ik zei nog hee toevallig dezelfde doosquote:Op dinsdag 12 december 2023 16:52 schreef ludivinelaurel het volgende:
[..]
Ahh top, en veel succes met je geduld bewaren![]()
![]()
![]()
Wat een heerlijk topic om te lezen deze dagenen wat zijn e rveel katten die meehelpen met uitpakken
Gisteren hebben wij nog heerlijk genoten van de kaasjes uit ons pakket.![]()
Persoonlijk vind ik het juist leuk en bijdragen aan de voorpretquote:Op dinsdag 12 december 2023 16:06 schreef laziness het volgende:
[..]
Het was maar een suggestie en niet naar jou persoonlijkje bent niet de enige die dit doet. Maar ook de inpakpapiertjes etc kan iemand toch een volledige verrassing willen laten? En heel eerlijk, soms geven de vormen van cadeau's ook wel wat weg. Een spoilertag is in de basis de moeite niet en dan kan een ontvanger die niet gespoilerd wilt worden wel gewoon meejubelen ipv dit topic te mijden.
[ Bericht 0% gewijzigd door Magica op 12-12-2023 19:27:12 ]![]()
@_Ingrid_ dankjewel voor doosje 12! Ik herinner me je hond nog goed, omdat die zo op ons vorige hondje leek
Mijn pakket is ook op de post![]()
Eigenlijk jammer, want nu is de pret van het maken van het pakket voorbij. Maar ik heb nu wel voorpret voor de ontvanger![]()
![]()
Onze Max Purrstappen neemt dat ook heel serieus.quote:Op dinsdag 12 december 2023 17:24 schreef Sarabi het volgende:
Wat een heerlijk topic om te lezen deze dagenen wat zijn e rveel katten die meehelpen met uitpakken
Gisteren hebben wij nog heerlijk genoten van de kaasjes uit ons pakket.![]()
![]()
spoiler haal ik zo weer weg
Genieten de fotos allemaal.
[ Bericht 58% gewijzigd door Ynske op 12-12-2023 19:20:47 ]Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2023 17:52 schreef MevrouwCactus het volgende:
Mijn pakket is ook op de post![]()
Eigenlijk jammer, want nu is de pret van het maken van het pakket voorbij. Maar ik heb nu wel voorpret voor de ontvanger![]()
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.![]()
Deze post maakt mij heel blij!quote:Op dinsdag 12 december 2023 15:51 schreef ZombieQueen het volgende:
Uitpakverslag!
Vandaag hebben we ons pakket binnen gekregen. Super lief, zoveel en ze hebben er zo goed overna gedacht.
Kinderen, vooral de oudste waren net twee hondsdolle uitpakkers. Gewoon verstand op nul en alles scheuren.
We hadden 3 prachtige kopjes met mutsjes gekregen. En bleek later... mét cacaopoeder wat de oudste ook wilde uitpakken. Nu ruikt ons hele huis naar zoete chocoladepoeder... Echt overal cacaopoeder haha.![]()
Oudste is GEK, maar dan echt GEK op de Titanic. Zo gek, dat zelfs zijn moedertje een Titanic tattoo heeft. Hij heeft een prachtig stickerboek van de Titanic gekregen en daar is hij extreem blij mee. En nog een prachtig boek over boten. Perfect voor zijn kapiteins/Titanic kamer.
Jongste helemaal blij met zijn dinoboek en Squishmellow knuffel. Beide Squishmellows mogen vannacht in een kinderbedje slapen.![]()
We zijn zo verwent. Ik duik vanavond meteen onder de douche met mijn Douglaspakket.![]()
Ooooh en ik heb ook nog cheesedippers (echt niet om aan te slepen hier) en zure snoepjes gekregen. En mag koekjes bakken met mijn jommetjes en cake bakken voor mee naar school.
Zo ontzettend lief en we zijn zo dankbaar. Ben niet zo'n huilert, maar vandaag wel. Het is gewoon onvoorstelbaar dat mensen zo lief en zo gul zijn voor anderen die ze helemaal niet kennen.
Hieronder in de spoiler een fotoverslag voor de liefhebber. Het is een rommeltje geworden haha, dankzij de kamikaze papierversnipperaars dus.
En dan nu een potje slakkenrace!![]()
Dadelijk komt mijn moeder een kopje koffie drinken, dan laat ik haar ook de foto’s zien.![]()
Ik heb nog wel meer foto's. Maar wil ook niet heul herkenbaar op het www staan. En ben ook niet zo handig met foto's uploaden hier.quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:38 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Deze post maakt mij heel blij!![]()
Dadelijk komt mijn moeder een kopje koffie drinken, dan laat ik haar ook de foto’s zien.![]()
![]()
Die paarse squishmellow hebben wij ook!!quote:Op dinsdag 12 december 2023 15:51 schreef ZombieQueen het volgende:
Uitpakverslag!
![]()
Superleuk verslag
Graag gedaan!quote:Op dinsdag 12 december 2023 17:41 schreef superkimmi het volgende:
@:_ingrid_ dankjewel voor doosje 12! Ik herinner me je hond nog goed, omdat die zo op ons vorige hondje leekRudolf is nog steeds heel!
Leuk de uitpakfoto's !
Wij gaan dan wel zonder pakjes zondag alvast net doen alsof het kerst is met de schoonfamilie. Zin an!
En met kerst met pa in zn nieuwe kamer in het verpleeghuis met een lach en een traan.![]()
Wow die quote is wel treffend jaquote:Op dinsdag 12 december 2023 14:30 schreef laziness het volgende:
[..]
Het moraal van het verhaal zou je overeenkomsten met het moederschap in kunnen zien![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Fijn!quote:Op zondag 10 december 2023 01:10 schreef superkimmi het volgende:
Berichtje van de ontvanger van @:j-net:
Ontzettend leuk pakket en we zijn er heel dankbaar voor. Was meer dan we verwachten echt top.
En super leuk verhaaltje en recept er bij is echt top.
aangezien mijn ontvanger anoniem wil blijven, zal ik nog een fotootje plaatsen van wat ik erin gedaan heb? of is dat wat mosterd na de maaltijd?~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~![]()
Nee mag altijdquote:Op woensdag 13 december 2023 08:13 schreef J-net het volgende:
[..]
Fijn!
aangezien mijn ontvanger anoniem wil blijven, zal ik nog een fotootje plaatsen van wat ik erin gedaan heb? of is dat wat mosterd na de maaltijd?
Uitpakpost!
Ik weet helemaal niet meer wat ik op het formulier gezet heb, maar als ik het zo mag noemen is dit pakket echt; on point.![]()
Ik had al zo'n gevoel dat @Peejtur mij had en nee, niet erg hoor dat niet alles ingepakt is![]()
Heel lief kaartje met mooie wensen en wat info over het pakket
Ja ook hier een enthousiaste poes! Ze ging er al bijna met een fuet vandoor!
Super lief @Peejtur en gezin.![]()
Heel veel vreterij! Heerlijk. Dankjewel! De chocobomb met marsmallows en kerst sprinkels is helaas niet heel gebleven, maar des te meer reden om er nog wat extra sprinkels in te strooien als ik er chocomelk mee gemaakt heb.
En voor mij een tof boek, mooie kaarsen, spulletjes om sushi mee te maken en een sushi kookboek, heel leuk. Heb het nog nooit zelf gemaakt dus dat zal ik nu zeker eens gaan proberen.![]()
En voor de meiden echt fantastisch zo leuk! Een enorme set met Disney stickers (helemaal Minnie Mouse fan hier) en zo'n topmodel kleurboek. De oudste vindt dat geweldig. Disney armbandjes maken, again. En maxi strijkkralen, die hebben we niet dus dat is helemaal leuk.
Ook nog poppetjes om op te kleuren. Ik ken het niet, maar weet zeker dat het in de smaak gaat vallen.
En een pinball game, die ga ik zelf ook doen ghehe.
Ik heb het nu terug in de doos getetrist zodat de meiden vanmiddag ook weer kunnen uitpakken.![]()
Kon zelf niet wachten natuurlijk.
Nogmaals enorm bedankt, echt heel lief en leuk (en lekker)!
![]()
![]()
![]()
Mijn pakket zou vandaag tussen 10 en 3 bezorgd worden, maar dat heb ik moeten wijzigen naar ophalen bij een pakket punt komende zaterdag. Ik mag vanmiddag om zes uur pas naar huis namelijk.
De deadline van versturen voor 15 december ga ik niet meer halen. Ik las elders in het topic dat er budget was vrijgemaakt voor het versturen van mijn pakketten (O+) maar dat zou neerkomen op zo'n 4 keer 15 euro want aangetekend en verzekerd verzenden. En nu wordt ik een beetje brutaal... Ik weet niet of het mogelijk is dat ik een (klein) deel van het vrijgemaakte budget mag gebruiken om de pakketen samen met @Rob met de auto weg te brengen? Dan zijn ze nog op tijd vóór kerst, in plaats van dat het oude jaars pakketten worden?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Aangetekend en verzekerd? Das toch helemaal niet nodig? Verzenden kan echt veel goedkoper.
Maar als er budget nodig is voor wat benzine: count me in.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)![]()
Dat extra budget is in een ander pakket gestopt.quote:Op woensdag 13 december 2023 10:13 schreef DJMO het volgende:
Mijn pakket zou vandaag tussen 10 en 3 bezorgd worden, maar dat heb ik moeten wijzigen naar ophalen bij een pakket punt komende zaterdag. Ik mag vanmiddag om zes uur pas naar huis namelijk.
De deadline van versturen voor 15 december ga ik niet meer halen. Ik las elders in het topic dat er budget was vrijgemaakt voor het versturen van mijn pakketten (O+) maar dat zou neerkomen op zo'n 4 keer 15 euro want aangetekend en verzekerd verzenden. En nu wordt ik een beetje brutaal... Ik weet niet of het mogelijk is dat ik een (klein) deel van het vrijgemaakte budget mag gebruiken om de pakketen samen met @:rob met de auto weg te brengen? Dan zijn ze nog op tijd vóór kerst, in plaats van dat het oude jaars pakketten worden?
Maar ik zie dat anderen zich al aanmelden, dus wellicht kun je het via die weg regelen.
Mee eens, Ik verzend ze niet aangetekend.quote:Op woensdag 13 december 2023 10:15 schreef Tink89 het volgende:
Aangetekend en verzekerd? Das toch helemaal niet nodig? Verzenden kan echt veel goedkoper.
Maar als er budget nodig is voor wat benzine: count me in.![]()
Ik ben niet op de hoogte van de stroomkosten voor elektrisch rijden. Daar kan @Rob je een beter antwoord opgeven. Het hoeft ook niet het volledige bedrag te dekken hoor. Ik heb immers flink wat dagelijkse kosten uitgespaard door zes dagen ziekenhuisquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DM maar een open Tikkiequote:Op woensdag 13 december 2023 11:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben niet op de hoogte van de stroomkosten voor elektrisch rijden. Daar kan @:rob je een beter antwoord opgeven. Het hoeft ook niet het volledige bedrag te dekken hoor. Ik heb immers flink wat dagelijkse kosten uitgespaard door zes dagen ziekenhuis
Heel graag gedaan. Waarmee had ik het verraden?quote:Op woensdag 13 december 2023 09:38 schreef Donna het volgende:
Uitpakpost!
Ik weet helemaal niet meer wat ik op het formulier gezet heb, maar als ik het zo mag noemen is dit pakket echt; on point.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had al zo'n gevoel dat @:Peejtur mij had en nee, niet erg hoor dat niet alles ingepakt is![]()
[ afbeelding ]
Heel lief kaartje met mooie wensen en wat info over het pakket
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja ook hier een enthousiaste poes! Ze ging er al bijna met een fuet vandoor!
[ afbeelding ]
Super lief @:Peejtur en gezin.![]()
Heel veel vreterij! Heerlijk. Dankjewel! De chocobomb met marsmallows en kerst sprinkels is helaas niet heel gebleven, maar des te meer reden om er nog wat extra sprinkels in te strooien als ik er chocomelk mee gemaakt heb.
En voor mij een tof boek, mooie kaarsen, spulletjes om sushi mee te maken en een sushi kookboek, heel leuk. Heb het nog nooit zelf gemaakt dus dat zal ik nu zeker eens gaan proberen.![]()
En voor de meiden echt fantastisch zo leuk! Een enorme set met Disney stickers (helemaal Minnie Mouse fan hier) en zo'n topmodel kleurboek. De oudste vindt dat geweldig. Disney armbandjes maken, again. En maxi strijkkralen, die hebben we niet dus dat is helemaal leuk.
Ook nog poppetjes om op te kleuren. Ik ken het niet, maar weet zeker dat het in de smaak gaat vallen.
En een pinball game, die ga ik zelf ook doen ghehe.
Ik heb het nu terug in de doos getetrist zodat de meiden vanmiddag ook weer kunnen uitpakken.![]()
Kon zelf niet wachten natuurlijk.
Nogmaals enorm bedankt, echt heel lief en leuk (en lekker)!
![]()
Geniet ervan en helemaal verdiend. Net als iedere andere ontvanger hier.![]()
Zoals ook al eerder in PM gezegd, wil ik ook wel wat bijdragen om te verzenden, dan wel weg te brengen.quote:Op woensdag 13 december 2023 11:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben niet op de hoogte van de stroomkosten voor elektrisch rijden. Daar kan @:rob je een beter antwoord opgeven. Het hoeft ook niet het volledige bedrag te dekken hoor. Ik heb immers flink wat dagelijkse kosten uitgespaard door zes dagen ziekenhuisNo Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent![]()
Ik doe het dan maar even zo: [url=".. "]tikkie[/url]!
Jullie zijn geweldig![]()
[ Bericht 16% gewijzigd door DJMO op 13-12-2023 15:40:41 ]Ik heb er één en ik ben er trots op
En respect dat je er álles aan doet om het toch zelf te bezorgenquote:Op woensdag 13 december 2023 11:20 schreef DJMO het volgende:
Ik doe het dan maar even zo: tikkie!
Jullie zijn geweldig![]()
![]()
Veel succes!This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
Ik niet alleen hoor. Heb een hoop steun van Rob die me ook de komende weken zal moeten verzorgen. Ik mag bv nog niet tillen, traplopen gaat kut. Maar ik wil koste wat kost die pakketten op tijd bij de ontvangers hebben. Belofte maakt schuld immers.quote:Op woensdag 13 december 2023 11:22 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
En respect dat je er álles aan doet om het toch zelf te bezorgen![]()
Veel succes!Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik kan maar 1 foto plaatsen, op de 2e foto staat de foto van de envelop met recepten en een persoonlijke boodschap aan het gezin. En mijn ontvanger wil anoniem blijven.
Op het lijstje viel mij direct op een voorkeur voor Surinaamse roti. Nu eten wij ook regelmatig in die keuken, dus wij (man en ik) waren voor onze eigen voorraad toch al bij de grote Amazing Oriental in Ypenburg (Den Haag) en daar wat zaken gekocht dat mijn ontvanger zelf surinaamse roti kan maken. Ik heb ook een recept gedeeld van mijn favoriete chicken masala / chicken curry. Er zit een zak bij met kant en klare mix om zelf roti te maken. En verder uiteraard rijst om het gerecht compleet te krijgen. Uiteraard knoflook want dat hoort erbij. Een pittige sriracha saus voor erbij. Curry massala kruiden.
Het gezin heeft ook kinderen en daar heb ik wat snoep voor bijgedaan. En spullen dat ze met de kinderen cupcakes en/of zandkoekjes kunnen maken. Dus ook poedersuiker erbij en een sprinkle set voor het versieren. Leuk om te doen rond kerst (mijn invulling).
En het deel van de alcohol heb ik hier lokaal gehaald; lokale biertjes en een extra kruidenbitter.
Plus wat standaard dingen die lekker zijn met kerst: hagelslag, jam, drop, chocolade, koekjes, nootjes.
Ik heb mij vermaakt, steeds een beetje erbij gedaan. Ik ben precies op tijd gestopt. Het pakket was 17 kilo en het mocht 20 kilo zijn van de DHL.
ontvanger als je dit leest; ik vind het fijn om te horen dat jullie er blij mee zijn. Het was voor mij de eerste keer. En ik zie hier van alles voorbij komen. En ik kan geen rokjes maken etc. Dus ik heb vooral gehoopt dat jullie ervan gaan genieten!~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~![]()
Maar je weet zelf ook wel dat niemand je in deze omstandigheden aan die belofte zal houdenquote:Op woensdag 13 december 2023 11:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik niet alleen hoor. Heb een hoop steun van Rob die me ook de komende weken zal moeten verzorgen. Ik mag bv nog niet tillen, traplopen gaat kut. Maar ik wil koste wat kost die pakketten op tijd bij de ontvangers hebben. Belofte maakt schuld immers.
@DJMO doe mij eens een dm waar jij woont en waar het allemaal heen moet? Ik rij as maandag weer mijn wekelijkse ritje van oost naar west en weer terug. Misschien kan ik helpen?Ik heb je lief mijn hele leven![]()
Het is nu net lunchtijd, daarna pak ik m'n laptop erbij om je een pm te sturenquote:Op woensdag 13 december 2023 11:38 schreef laziness het volgende:
@:DJMO doe mij eens een dm waar jij woont en waar het allemaal heen moet? Ik rij as maandag weer mijn wekelijkse ritje van oost naar west en weer terug. Misschien kan ik helpen?
Tof pakket, leuk als je een thema hebt zo met dat Surinaamse eten. Onze pakketten volgen ook meestal een beetje jouw lijn.quote:Op woensdag 13 december 2023 11:26 schreef J-net het volgende:
Ik kan maar 1 foto plaatsen, op de 2e foto staat de foto van de envelop met recepten en een persoonlijke boodschap aan het gezin. En mijn ontvanger wil anoniem blijven.
Op het lijstje viel mij direct op een voorkeur voor Surinaamse roti. Nu eten wij ook regelmatig in die keuken, dus wij (man en ik) waren voor onze eigen voorraad toch al bij de grote Amazing Oriental in Ypenburg (Den Haag) en daar wat zaken gekocht dat mijn ontvanger zelf surinaamse roti kan maken. Ik heb ook een recept gedeeld van mijn favoriete chicken masala / chicken curry. Er zit een zak bij met kant en klare mix om zelf roti te maken. En verder uiteraard rijst om het gerecht compleet te krijgen. Uiteraard knoflook want dat hoort erbij. Een pittige sriracha saus voor erbij. Curry massala kruiden.
Het gezin heeft ook kinderen en daar heb ik wat snoep voor bijgedaan. En spullen dat ze met de kinderen cupcakes en/of zandkoekjes kunnen maken. Dus ook poedersuiker erbij en een sprinkle set voor het versieren. Leuk om te doen rond kerst (mijn invulling).
En het deel van de alcohol heb ik hier lokaal gehaald; lokale biertjes en een extra kruidenbitter.
Plus wat standaard dingen die lekker zijn met kerst: hagelslag, jam, drop, chocolade, koekjes, nootjes.
[ link | afbeelding ]
Ik heb mij vermaakt, steeds een beetje erbij gedaan. Ik ben precies op tijd gestopt. Het pakket was 17 kilo en het mocht 20 kilo zijn van de DHL.
ontvanger als je dit leest; ik vind het fijn om te horen dat jullie er blij mee zijn. Het was voor mij de eerste keer. En ik zie hier van alles voorbij komen. En ik kan geen rokjes maken etc. Dus ik heb vooral gehoopt dat jullie ervan gaan genieten!![]()
Same! Donateur voor het eerst. En ontvanger na lang twijfelen, de rest weet nog van niks. Dus extra spannend!quote:Op woensdag 13 december 2023 09:57 schreef M_0_0_N het volgende:
Ik kan bijna niet op van nieuwsgierigheid, heb nog niks gehoord dus maakt het alleen maar meer![]()
![]()
Als het goed is ben ik rond! Bedankt iedereen
Dan nu gewoon lekker herstellenquote:Op woensdag 13 december 2023 13:43 schreef DJMO het volgende:
Als het goed is ben ik rond! Bedankt iedereen![]()
En fijn dat het goed komt met je pakketten!
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Haal je tikkie even weg dan kan er geen verwarring meer ontstaan over geld.quote:Op woensdag 13 december 2023 13:43 schreef DJMO het volgende:
Als het goed is ben ik rond! Bedankt iedereenIk moest de groeten doen van Kapitein Ortega.![]()
Vanmiddag kwam mijn pakket. Ik moest nog een uurtje wachten met uitpakken want ik moest tot 2 uur werken. (Ik werk vanuit huis)
Ondanks dat ik weinig had neergezet over waar ik van hield is het wel spot on. En hagelslag! Dat heb ik al jaren niet meer gegeten op brood omdat ik de enige ben die er van houdt![]()
Oh en de cadeau's, ik heb ze gewoon allemaal al uitgepakt maar eentje pak ik weer in. Driemaal raden welke?
Een zelfgemaakte FOK!cactus, die staat voortaan bij mijn werkplek, en wordt mijn mascotte. Zo origineel en leuk![]()
Oh en zussenboek, spot on. Het moment komt steeds dichterbij maar dit boek is er en zal er altijd zijn.
En met oud en nieuw ga ik voor het eerst sinds echt 30 jaar sterretjes afsteken. De laatste keer brandde ik gaatjes in de vloer maar ik ben ouder en hopelijk ook wijzer
Sjimmie en Diva hebben de kattensnoepjes goedgekeurd, ik heb ze inmiddels achter slot en grendel gezet, de snoepjes dan, de katten natuurlijk niet.![]()
Die rendieroorbellenDat wordt of zij of ik gaatjes laten schieten. Want allebei dragen we nooit oorbellen maar ze zijn zo leuk
![]()
Dit kwam echt even op het goede moment. Thanks MevrouwCactus en _username_
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren![]()
Ik spot K3. Wij hebben nog steeds ons spel bij de kringloopwinkels: wie ziet er als eerste iets van K3![]()
Verwijderd uit de app en in m'n reactie. Nu eerst medicatie ophalen bij de apotheek beneden. Hoop dat Rob een verhuiswagen heeft gehuurdquote:Op woensdag 13 december 2023 15:21 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Haal je tikkie even weg dan kan er geen verwarring meer ontstaan over geld.
Zo, mijn pakket is verstuurd! Nu duimen dat alles goed gaat met transport. Toen ik net de supermarkt (waar de postnl balie is), uitliep, zag ik hem nog akelig op het randje van de balie staan.![]()
Spannend, mn eerste pakket, hoop dat de (anonieme) ontvanger er een beetje blij mee is. Ik heb iig mn best gedaan!Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else![]()
hahahahahaquote:Op woensdag 13 december 2023 15:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik spot K3. Wij hebben nog steeds ons spel bij de kringloopwinkels: wie ziet er als eerste iets van K3Genealogie: Niet alleen voor oude knarren![]()
Zeker!quote:Op woensdag 13 december 2023 16:12 schreef egeltje1985 het volgende:
Zo, mn pakket zit op de bus. Ik kan de track en trace gewoon delen met de ontvanger toch?life is what happens to you, while you're busy making other plans.![]()
Oohh wat een fijne reactiequote:Op woensdag 13 december 2023 15:23 schreef Olga het volgende:
Vanmiddag kwam mijn pakket. Ik moest nog een uurtje wachten met uitpakken want ik moest tot 2 uur werken. (Ik werk vanuit huis)
[ afbeelding ]
Ondanks dat ik weinig had neergezet over waar ik van hield is het wel spot on. En hagelslag! Dat heb ik al jaren niet meer gegeten op brood omdat ik de enige ben die er van houdt![]()
Oh en de cadeau's, ik heb ze gewoon allemaal al uitgepakt maar eentje pak ik weer in. Driemaal raden welke?
[ afbeelding ]
Een zelfgemaakte FOK!cactus, die staat voortaan bij mijn werkplek, en wordt mijn mascotte. Zo origineel en leuk![]()
Oh en zussenboek, spot on. Het moment komt steeds dichterbij maar dit boek is er en zal er altijd zijn.
En met oud en nieuw ga ik voor het eerst sinds echt 30 jaar sterretjes afsteken. De laatste keer brandde ik gaatjes in de vloer maar ik ben ouder en hopelijk ook wijzer
Sjimmie en Diva hebben de kattensnoepjes goedgekeurd, ik heb ze inmiddels achter slot en grendel gezet, de snoepjes dan, de katten natuurlijk niet.![]()
Die rendieroorbellenDat wordt of zij of ik gaatjes laten schieten. Want allebei dragen we nooit oorbellen maar ze zijn zo leuk
![]()
Dit kwam echt even op het goede moment. Thanks MevrouwCactus en _username_ik ben zo blij dat alles in de smaak valt.
In een topic van twee jaar geleden las ik dat je zus van K3 hield (al 15 jaar) dus ik nam de gok dat dat nog niet was veranderd. Ik vond het erg leuk om voor jou (en een beetje voor je zus, maar voornamelijk voor jou) te mogen shoppen. Met dank aan @_UserName_ als sponsor en meedenker.![]()
Ha! Ik dacht vorig jaar toen ik had besloten om dit jaar gever te zijn: deze doos kan ik mooi daarvoor bewaren.quote:Op dinsdag 12 december 2023 16:55 schreef Magica het volgende:
[..]
Ja ga mijn best doen. Ik zei nog hee toevallig dezelfde doos![]()
Niet wetende dat ik jou zou ‘loten’![]()
![]()
Whehehequote:Op woensdag 13 december 2023 15:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik spot K3. Wij hebben nog steeds ons spel bij de kringloopwinkels: wie ziet er als eerste iets van K3
Ik had zoiets met een vriendin vroegâh: Koninginnemarkt afstruinen en dan de jaren '70 slacentrifuges spotten
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug![]()
Nou eerlijk gezegd weet ik dat niet eens. Kreeg gisteren ineens dat idee.quote:Op woensdag 13 december 2023 11:11 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Heel graag gedaan. Waarmee had ik het verraden?
Geniet ervan en helemaal verdiend. Net als iedere andere ontvanger hier.
*pakt nog een Mars*![]()
Klopt! Morgen komt er een topicpostquote:Op woensdag 13 december 2023 16:36 schreef Magica het volgende:
Heb gisteren om 16u pakket verstuurd en als het goed is is hij vanmorgen om 11u al bezorgd
Anonieme uitpakpost!![]()
Net op het moment dat wij onze schoenen aan deden om naar zwemles te gaan, ging de bel en kwam de bezorger aan met een ENORME hello fresh doos. Huh hello fresh? dachten wij. Dat hebben wij toch niet besteld? Toen zagen we de label op de doos en wist ik waar het pakket vandaan kwam. De doos snel weggezet, want we moesten naar zwemles.
Thuis na het avondeten namen we dan eindelijk de tijd om de doos open te maken. En wat werden we verrast! De jongste pakte al zonder te aarzelen de chips verpakking eruit met de mededeling: njomnjom! Daar was de oudste het ook mee eens
In de tussentijd las ik de lieve brief die erbij zat en moest me bedwingen niet in huilen uit te barsten, want dat doe ik niet graag ik het bijzijn van de kleintjes
Mijn oudste was niet te stoppen, ondanks dat de mooi verpakte cadeautjes eigenlijk gecategoriseerd waren, heeft zij alles lopen uitpakken. De jongste vond dat prima en zei bij zowel elk cadeautje 'njomnjom', want chocola is geweldig en koekjes al helemaal
De smarties zijn gesneuveld en ook van de zoute sticks is er al lekker geproefd.
Oudste was een tijdje zoet met de foam slijm en de jongste heeft al lekker gekleurd (oftewel streepjes gemaakt) met de waskrijtjes.
En toen vond mama het tijd om te slapen, dus samen met de nieuwe mooie knuffels zijn de kindjes naar bed gegaan en liggen nu heerlijk te slapen.
Ontzettend bedankt @hillibillie . Je hebt met dit pakket een mama heel blij gemaakt, maar je hebt er 2 kindjes nog veeeeel blijer mee gemaakt!
En nu ga ik mijn nieuwe warme sokken aan doen en de rest van de zoute sticks oppeuzelenlife is what happens to you, while you're busy making other plans.![]()
Whoop whoopquote:Op woensdag 13 december 2023 20:57 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Klopt! Morgen komt er een topicpost
Ik had al een berichtje gehad dat het aangekomen was enzo
[ Bericht 5% gewijzigd door Magica op 13-12-2023 21:22:40 ]![]()
Wat fijn om te horen dat het zo in de smaak valt! Had inderdaad geprobeerd voor ieder wat leuks en lekkers er in te stoppen.quote:Op woensdag 13 december 2023 20:59 schreef superkimmi het volgende:
Anonieme uitpakpost!![]()
Net op het moment dat wij onze schoenen aan deden om naar zwemles te gaan, ging de bel en kwam de bezorger aan met een ENORME hello fresh doos. Huh hello fresh? dachten wij. Dat hebben wij toch niet besteld? Toen zagen we de label op de doos en wist ik waar het pakket vandaan kwam. De doos snel weggezet, want we moesten naar zwemles.
Thuis na het avondeten namen we dan eindelijk de tijd om de doos open te maken. En wat werden we verrast! De jongste pakte al zonder te aarzelen de chips verpakking eruit met de mededeling: njomnjom! Daar was de oudste het ook mee eens
In de tussentijd las ik de lieve brief die erbij zat en moest me bedwingen niet in huilen uit te barsten, want dat doe ik niet graag ik het bijzijn van de kleintjes
Mijn oudste was niet te stoppen, ondanks dat de mooi verpakte cadeautjes eigenlijk gecategoriseerd waren, heeft zij alles lopen uitpakken. De jongste vond dat prima en zei bij zowel elk cadeautje 'njomnjom', want chocola is geweldig en koekjes al helemaal
De smarties zijn gesneuveld en ook van de zoute sticks is er al lekker geproefd.
Oudste was een tijdje zoet met de foam slijm en de jongste heeft al lekker gekleurd (oftewel streepjes gemaakt) met de waskrijtjes.
En toen vond mama het tijd om te slapen, dus samen met de nieuwe mooie knuffels zijn de kindjes naar bed gegaan en liggen nu heerlijk te slapen.
Ontzettend bedankt @:hillibillie . Je hebt met dit pakket een mama heel blij gemaakt, maar je hebt er 2 kindjes nog veeeeel blijer mee gemaakt!
En nu ga ik mijn nieuwe warme sokken aan doen en de rest van de zoute sticks oppeuzelen
Geniet van jullie pakket en elkaar![]()
![]()
@ludivinelaurel dankjewel voor je lieve woorden #doosje13Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.![]()
Vanmorgen nadat ik de jongste naar school had gebracht ging ik zoals altijd onze izzy eten geven, ik deed de schuurdeur open en daar vond ik een grote verrassing... wat is dit dan?
Snel mee naar binnen genomen waar de oudste ook gelijk alert was.
Het begon met een mooi gedicht, met helemaal geen vreselijk slechte rijmkunsten hoor. Mijn dochter was inmiddels al verder gaan speuren, en vond allerlei pracht en praal. Mooie cadeautasjes met haar naam erop en die van James, en ook 1 voor mij, en een prachtig doosje met een geweldige kaars erin.
Heerlijke maskertjes en pads voor mijn wallen... en laat ik de heerlijke koekjes en het stolletje niet vergeten. En een witte chocolade kerstman! Omg![]()
![]()
En ook heerlijke maskertjes voor Sarah en nagellakjes die gelijk open moestenen een mooie kerstman schoen gevuld met chocolade.
Voor Sarah ook nog een mooie doos Lego.
De inhoud van James zijn tas laat zich later ontdekken want hij is gewoon op school.
Het is bijzonder hoe mooie onverwachte dingen op de juiste momenten kunnen komen, wij hadden gister een pittige dag waarbij Sarah haar laatste emdr sessie had en de dag waarop mijn ex besloot mij nooit meer te willen spreken, nadat ik hem op zijn verantwoordelijkheid naar de kinderen had aangesproken. Daar zit natuurlijk nog meer achter maar dat is teveel bagger voor dit mooie topic! Hoe dan ook, het pakket kwam op zo'n mooi moment. En zo onverwachts want we waren al zo verwend!
Nu moet ik alleen nog raden naar de kerstman van dit pakket...
Hoewel er in het gedicht soms wordt gesproken over een luie user getuigt het pakket van een actief en groot hart. Lieve @laziness, zit ik goed als ik jou als kerstman aanwijs?
Nog een foto van het geheel, en nogmaals onwijs mega bedankt!
S. 2014
J. 2016![]()
quote:Op donderdag 14 december 2023 09:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Vanmorgen nadat ik de jongste naar school had gebracht ging ik zoals altijd onze izzy eten geven, ik deed de schuurdeur open en daar vond ik een grote verrassing... wat is dit dan?
Het begon met een mooi gedicht, met helemaal geen vreselijk slechte rijmkunsten hoor. Mijn dochter was inmiddels al verder gaan speuren, en vond allerlei pracht en praal. Mooie cadeautasjes met haar naam erop en die van James, en ook 1 voor mij, en een prachtig doosje met een geweldige kaars erin.
Heerlijke maskertjes en pads voor mijn wallen... en laat ik de heerlijke koekjes en het stolletje niet vergeten. En een witte chocolade kerstman! Omg![]()
![]()
En ook heerlijke maskertjes voor Sarah en nagellakjes die gelijk open moestenen een mooie kerstman schoen gevuld met chocolade.
De inhoud van James zijn tas laat zich later ontdekken want hij is gewoon op school.
Het is bijzonder hoe mooie onverwachte dingen op de juiste momenten kunnen komen, wij hadden gister een pittige dag waarbij Sarah haar laatste emdr sessie had en de dag waarop mijn ex besloot mij nooit meer te willen spreken, nadat ik hem op zijn verantwoordelijkheid naar de kinderen had aangesproken. Daar zit natuurlijk nog meer achter maar dat is teveel bagger voor dit mooie topic! Hoe dan ook, het pakket kwam op zo'n mooi moment. En zo onverwachts want we waren al zo verwend!
Hoewel er in het gedicht soms wordt gesproken over een luie user getuigt het pakket van een actief en groot hart. Lieve @:laziness, zit ik goed als ik jou als kerstman aanwijs?
[ link | afbeelding ]wat een mooi pakket!
Ja it was mequote:Op donderdag 14 december 2023 09:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
![]()
Hoewel er in het gedicht soms wordt gesproken over een luie user getuigt het pakket van een actief en groot hart. Lieve @:laziness, zit ik goed als ik jou als kerstman aanwijs?
[ link | afbeelding ]![]()
Ik vond dat de verwachtingen laatst zo heen en weer werden geslingerd of er nou nog wel of niet een pakket was dat ik dacht, we doen het gewoon, in overleg de kerstmeisjes van de organisatie natuurlijk.
Begon me wel af te vragen bij wie het bezorgd was gisterenochtendmaar gevonden gelukkig
![]()
Wat vervelend dat gisteren zo'n rotdag was. Extra blij dat ik dit pakketje gemaakt heb dan![]()
Ik zie dat de bomen van de kaars volgens mij zijn los geraakt, helaas. Dat heb je met handwerk![]()
Fijne kerstdagen voor jou en je kinderen
Ik had dus echt geen enkele melding gehad, ook geen briefje van de postnl dat ik ze gemist had. Dus was een enorme verrassing voor ons vanmorgen!quote:Op donderdag 14 december 2023 09:34 schreef laziness het volgende:
[..]
Ja it was me![]()
Ik vond dat de verwachtingen laatst zo heen en weer werden geslingerd of er nou nog wel of niet een pakket was dat ik dacht, we doen het gewoon, in overleg de kerstmeisjes van de organisatie natuurlijk.
Begon me wel af te vragen bij wie het bezorgd was gisterenochtendmaar gevonden gelukkig
![]()
Wat vervelend dat gisteren zo'n rotdag was. Extra blij dat ik dit pakketje gemaakt heb dan![]()
Ik zie dat de bomen van de kaars volgens mij zijn los geraakt, helaas. Dat heb je met handwerk![]()
Ik vind het ontzettend lief en echt mega bedankt! Ook namens de kinderen.
Hele fijne dagen ook voor jou en je gezin
S. 2014
J. 2016![]()
Wouwie!quote:Op donderdag 14 december 2023 09:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
![]()
[ link | afbeelding ]
En zo jong al EMDRMaar die lach en dat duimpje zijn dan wel weer super.
Bijna zonde om die kaars(en) aan te steken, haha.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Dat heb je goed voor elkaar geshopt! Nice!quote:Op woensdag 13 december 2023 21:44 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Wat fijn om te horen dat het zo in de smaak valt! Had inderdaad geprobeerd voor ieder wat leuks en lekkers er in te stoppen.
Geniet van jullie pakket en elkaar![]()
![]()
Ja 9 jaar is ze, maar we hebben goede hoop dat het nu klaar is wb de emdr, nu verder met "gewone" behandelgesprekken.quote:Op donderdag 14 december 2023 09:41 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Wouwie!
En zo jong al EMDRMaar die lach en dat duimpje zijn dan wel weer super.
Bijna zonde om die kaars(en) aan te steken, haha.S. 2014
J. 2016![]()
Heel heftig. Ik kom net terug van mijn derde EMDR sessie en ik was echt een puinhoop van binnen. En dat op mn 33e. Als 9-jarige.. pffquote:Op donderdag 14 december 2023 12:15 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ja 9 jaar is ze, maar we hebben goede hoop dat het nu klaar is wb de emdr, nu verder met "gewone" behandelgesprekken.![]()
Hopelijk helpt het haar met verwerken wat ze moet verwerken
Graag gedaan, dat verdienen julliequote:Op woensdag 13 december 2023 23:46 schreef KapiteinIglo het volgende:
@:ludivinelaurel dankjewel voor je lieve woorden #doosje13![]()
![]()
Ze is heel stoer en dapper,ik heb er alle vertrouwen in dat het goedkomt!quote:Op donderdag 14 december 2023 12:46 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Heel heftig. Ik kom net terug van mijn derde EMDR sessie en ik was echt een puinhoop van binnen. En dat op mn 33e. Als 9-jarige.. pff![]()
Hopelijk helpt het haar met verwerken wat ze moet verwerken
Jij succes ook met de emdr, heb het zelf ook gehad en weet hoe intens het kan zijn.S. 2014
J. 2016![]()
Jeetje, zo jong nog.. wat knap dat ze het aan kan. Persoonlijk ben ik na 2 sessies afgehaakt, vond het te intens en het herstel na een sessie nam minimaal 2 dagen in beslag en dat gaat niet icm kleine kindjes.quote:Op donderdag 14 december 2023 12:15 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ja 9 jaar is ze, maar we hebben goede hoop dat het nu klaar is wb de emdr, nu verder met "gewone" behandelgesprekken.![]()
Vandaag nogmaals post![]()
Omdat er wat open gegaan was in het Ritualspakketjekreeg ik een nieuw flesje opgestuurd.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut![]()
Netjes!quote:Op donderdag 14 december 2023 16:50 schreef Troel het volgende:
Vandaag nogmaals post![]()
Omdat er wat open gegaan was in het Ritualspakketjekreeg ik een nieuw flesje opgestuurd.
![]()
![]()
Ik heb vandaag mijn pakket opgehaaldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenop lag een heel lief briefje van de shopper namens de gevers, waarin ook gezegd werd dat ik de pakjes naar believen open mocht (laten) maken. Eronder een heleboel lekkers, wat ik ga verdelen over m'n kinderen als ik naar ze toe ga
Toen de cadeautjes. Die voor de kinderen ga ik natuurlijk niet uitpakken, dat mogen ze zelf doen, maar toen ik het cadeautje met mijn naam er op pakte zei ik ongelovig tegen @Rob : is dit wat ik denk dat het is? Hij kijken en voelen, maar had geen idee. Maar ik heb al zo'n twee jaar de grote wens om de serie the ghost whisperer op dvd in mijn bezit te hebben. Ik vind dat zo'n geweldige serie en het is de shopper gelukt om aan die wens te voldoen![]()
ik ben er zo ontzettend blij mee, dank jullie wel shopper en donateurs! (ik laat het aan jullie of je bekend wil maken dat je aan mij gekoppeld was, voor mij was het iig een volledig geslaagde verassing!
Ik ben hem nu voor de derde keer op disney+ op het account van mijn dochter aan het bingen. Toen ik afgelopen week in het ziekenhuis lag, waren ze aan het verbouwen. Ik lag een beetje weg te doezelen onder invloed van de morfine, en had serieus het gevoel dat ik in de aflevering the childrens parade figureerde. Het mooie van de dvd serie is dat er een heleboel bonus dingen in zijn opgenomen die ik nog nooit gezien hebquote:Op donderdag 14 december 2023 18:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh die serie hebben wij een paar jaar geleden ook met veel plezier op tv gekeken
quote:Op donderdag 14 december 2023 18:25 schreef DJMO het volgende:
Ik heb vandaag mijn pakket opgehaaldwat cool dat ze die dvds hebben gevonden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenop lag een heel lief briefje van de shopper namens de gevers, waarin ook gezegd werd dat ik de pakjes naar believen open mocht (laten) maken. Eronder een heleboel lekkers, wat ik ga verdelen over m'n kinderen als ik naar ze toe ga
Toen de cadeautjes. Die voor de kinderen ga ik natuurlijk niet uitpakken, dat mogen ze zelf doen, maar toen ik het cadeautje met mijn naam er op pakte zei ik ongelovig tegen @:rob : is dit wat ik denk dat het is? Hij kijken en voelen, maar had geen idee. Maar ik heb al zo'n twee jaar de grote wens om de serie the ghost whisperer op dvd in mijn bezit te hebben. Ik vind dat zo'n geweldige serie en het is de shopper gelukt om aan die wens te voldoen![]()
ik ben er zo ontzettend blij mee, dank jullie wel shopper en donateurs! (ik laat het aan jullie of je bekend wil maken dat je aan mij gekoppeld was, voor mij was het iig een volledig geslaagde verassing!
Heel veel plezier met je pakket!Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.![]()
Bij kinderen gaat het wel op een andere manier dan bij volwassenen, en ze was elke keer vooral heel erg moe.. verder gelukkig weinig naklachten ervan. Ik was ook elke keer 2 dagen vd legquote:Op donderdag 14 december 2023 16:39 schreef CaVaBien het volgende:
[..]
Jeetje, zo jong nog.. wat knap dat ze het aan kan. Persoonlijk ben ik na 2 sessies afgehaakt, vond het te intens en het herstel na een sessie nam minimaal 2 dagen in beslag en dat gaat niet icm kleine kindjes.S. 2014
J. 2016![]()
Wat een prachtige updates weer![]()
Als gever heb ik van mijn shopper gehoord dat mijn pakket ergens rond de 21e wordt bezorgd en ik hoop dat diegene daar ontzettend veel plezier van zal hebben![]()
Ik ben dit jaar ook weer ontvanger, maar vanaf a.s. maandag ben ik weer t/m zondag de 24e dagelijks in het AvL/NKI bij mijn middelste zoon van 24 om hem bij te staan in zijn strijd tegen de uitgezaaide kanker.
Maar het is geen enkel probleem om even thuis te zijn als ons pakket zal worden bezorgd als ik een dag en ongeveer een tijdstip krijg![]()
Dan zal ik gewoon thuis zijn![]()
![]()
Ik doe m'n pakje morgenvroeg op de post, het was een gedoe om een specifieke wens vervuld te krijgen & daardoor was er nog wat uitstel![]()
Aangezien ik vanuit België stuur heb ik het toch maar aangetekend/verzekerd (met postnl)
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston![]()
Pakket 2 is ook klaar voor nu. Morgen laatste dingetjes erin en op de post!
[ Bericht 85% gewijzigd door PatriQue89 op 14-12-2023 22:00:23 ]![]()
Bij mij waren de huisjes en het boompje op de kaars ook los, of was dat bij mij wel de bedoeling? Vind dat zelf juist extra schattigquote:Op donderdag 14 december 2023 09:34 schreef laziness het volgende:
[..]
Ja it was me![]()
![]()
Nee dat is niet de bedoelingquote:Op donderdag 14 december 2023 23:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bij mij waren de huisjes en het boompje op de kaars ook los, of was dat bij mij wel de bedoeling? Vind dat zelf juist extra schattig![]()
Maar het is allemaal vrij delicaat en postnl is niet zo zachtzinnig
quote:Op donderdag 14 december 2023 18:25 schreef DJMO het volgende:
Ik heb vandaag mijn pakket opgehaaldWat fijn de de dvd’s in goede aarde vallen, hopelijk had m’n vraag per mail er nog niet te veel van weg gegeven om het toch nog een verrassing te laten zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenop lag een heel lief briefje van de shopper namens de gevers, waarin ook gezegd werd dat ik de pakjes naar believen open mocht (laten) maken. Eronder een heleboel lekkers, wat ik ga verdelen over m'n kinderen als ik naar ze toe ga
Toen de cadeautjes. Die voor de kinderen ga ik natuurlijk niet uitpakken, dat mogen ze zelf doen, maar toen ik het cadeautje met mijn naam er op pakte zei ik ongelovig tegen @:rob : is dit wat ik denk dat het is? Hij kijken en voelen, maar had geen idee. Maar ik heb al zo'n twee jaar de grote wens om de serie the ghost whisperer op dvd in mijn bezit te hebben. Ik vind dat zo'n geweldige serie en het is de shopper gelukt om aan die wens te voldoen![]()
Hopelijk gaan je kinderen ook blij zijn met hun cadeau!
Ik was alleen de shopper, ik heb met de donateurs alleen afgestemd of ik ze bekend mocht maken op het kaartje, niet gecheckt of ze ook op het forum bekenden wilden worden, dus dat laat ik ook aan henzelf.![]()
![]()
morgen roadtripppppppp
Dumdumdumdum
Een pakket brengen en een pakket ophalen!
En zaterdag extraatje brengen en nog een pakket brengen.
Maandag opgehaalde pakket ook wegbrengen.
Zondag opgehaalde pakket afmaken @Sharuun01![]()
![]()
En eigen pakket ontvangen zondag!!
Mis niks van de roadtrip en volg alles via:
FHF / KerstRoadTrip 2023 Kapiteiniglo en Superkimmi
Kleine teaser: iets met een sponsor, iets met starbucks, maar starbucks is niet onze sponsor. Komt dat allen zien!!!Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.![]()
Mijn laatste pakket gaat vanmiddag op de post
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between![]()
Pakket verzonden! Nu een paar dagen zenuwen of het wel goed gaat. Maar vorig jaar ging het super vlot, dus daar hoop ik nu weer op.![]()
![]()
Je gaf juist niets weg met je mailtje. Ik dacht wel dat je het zou proberen, maar omdat ik ook dacht dat het toch wel niet zou lukken, begon ik niks voor niks over Amsterdam en nijntje, zodat je een houvast zou hebben om evt iets anders te vindenquote:Op donderdag 14 december 2023 23:38 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Wat fijn de de dvd’s in goede aarde vallen, hopelijk had m’n vraag per mail er nog niet te veel van weg gegeven om het toch nog een verrassing te laten zijn.
Ik was alleen de shopper, ik heb met de donateurs alleen afgestemd of ik ze bekend mocht maken op het kaartje, niet gecheckt of ze ook op het forum bekenden wilden worden, dus dat laat ik ook aan henzelf.
Ik heb me wel suf gepeinsd wie je kon zijn, heb de naam van je dochter zelfs door Facebook en Google geslingerd om te kijken of ik een hint kon vinden, maar helemaal nietsje had jezelf goed gecamoufleerd dus
Hey @MaJo
Jij was ons doosje (nr. 14) gisteren, wat een lief bericht. Dankjewel voor je mooie woorden.
We waarderen echt alle lieve berichten die we hebben gekregen. En we doen ook dit jaar de KPA met veel plezier en liefde!life is what happens to you, while you're busy making other plans.![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Wij hadden wat organisatorische en logistieke problemen, maar hopen vandaag en morgen de laatste dingen te kopen (en zondag komt m'n zus langs die ook nog wat gekocht heeft) en het dan maandag te versturen(zondag gaat niet, Bible Belt enzo dus alles is dicht)
Excuses voor de vertraging, maar het moet wel lukken!Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Dat magquote:Op donderdag 14 december 2023 23:38 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Wat fijn de de dvd’s in goede aarde vallen, hopelijk had m’n vraag per mail er nog niet te veel van weg gegeven om het toch nog een verrassing te laten zijn.
Ik was alleen de shopper, ik heb met de donateurs alleen afgestemd of ik ze bekend mocht maken op het kaartje, niet gecheckt of ze ook op het forum bekenden wilden worden, dus dat laat ik ook aan henzelf.Graag gedaan
DJMO en wijzelf hebben ondertussen al contact gehad. Jij hebt het goed gedaan Hillie!
Mijn vriend leest (als het goed is) toch niet mee dus kan het wel zeggen hier, ik heb onszelf ook als ontvanger opgegeven. Niemand thuis weet er wat van, dus extra spannend! Ik heb nog niks gehoord, wat het nog spannender maakt!![]()
![]()
Ik weet zeker dat dat goed komt, we hebben de andere kant recent nog gesprokenquote:Op vrijdag 15 december 2023 14:32 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Dat magGraag gedaan
DJMO en wijzelf hebben ondertussen al contact gehad. Jij hebt het goed gedaan Hillie!
Mijn vriend leest (als het goed is) toch niet mee dus kan het wel zeggen hier, ik heb onszelf ook als ontvanger opgegeven. Niemand thuis weet er wat van, dus extra spannend! Ik heb nog niks gehoord, wat het nog spannender maakt!
Mijn Tetris is gelukt!
Kaart nog schrijven en 1 kadootje nog van beneden erbij doen (die behoeft wat uitleg) en dan ga ik deze mooie doos morgen afleveren!
Zin in!
(Rood is etenswaar en groen is kado, je ziet alleen de onderste helft van de doos niet)
De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)![]()
Jaa alles is heel aangekomen!quote:Op vrijdag 15 december 2023 13:38 schreef M_0_0_N het volgende:
Vandaag mijn kerstpakket ontvangen ! En het is echt fantastisch. Dankjewel gever. Ik weet niet of ik je hier mag noemen.
De doos was echt HUGE en de inhoud nog veel en veel leuker!!
[ link | afbeelding ]ik vond het superleuk om te shoppen en bij elkaar te zoeken. En hoop dat je er veel plezier van hebt.
![]()
![]()
Ik ben natuurlijk weer een slechte verslaggever...Want ik heb alleen foto's gemaakt voor mn donateurs van de spulletjes die ik voor de 2 pakketten had gekocht... maar niet van hoe ik alles in de dozen had gepuzzeld
Vandaag zijn mijn 2 pakketten met een T&T naar de [anonieme] ontvangers (allebei kon ik ze mailen @superkimmi en @KapiteinIglo , want de ene nam alsnog even contact met me op ivm een persoonlijk iets).
Dus nu maar duimen dat het wel goed gaatmet DHL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Jaaaa en zo leuk ingepakt was alles!!quote:Op vrijdag 15 december 2023 14:50 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jaa alles is heel aangekomen!ik vond het superleuk om te shoppen en bij elkaar te zoeken. En hoop dat je er veel plezier van hebt.
echt een super pakket.
![]()
@Viv mag ik weer OP rechten? Kan in de auto mooi ff boompjes bijplaatsenlife is what happens to you, while you're busy making other plans.![]()
Fijn om te horen.quote:Op vrijdag 15 december 2023 09:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je gaf juist niets weg met je mailtje. Ik dacht wel dat je het zou proberen, maar omdat ik ook dacht dat het toch wel niet zou lukken, begon ik niks voor niks over Amsterdam en nijntje, zodat je een houvast zou hebben om evt iets anders te vinden
Ik heb me wel suf gepeinsd wie je kon zijn, heb de naam van je dochter zelfs door Facebook en Google geslingerd om te kijken of ik een hint kon vinden, maar helemaal nietsje had jezelf goed gecamoufleerd dus
Goed dus dat ik dochter haar mail gebruikt heb die is nog niet te vinden op Facebook en waarschijnlijk ook niet op Google (in ieder geval niet in combinatie met mijn naam), mijn naam is wel enigszins te herleiden naar m’n nickname hier. En vond het leuk m’n identiteit een verrassing te houden tot het pakket er was![]()
![]()
Gelukt?quote:Op vrijdag 15 december 2023 16:21 schreef superkimmi het volgende:
@:viv mag ik weer OP rechten? Kan in de auto mooi ff boompjes bijplaatsen
Ik dacht dat ik werd gementioned in het kader van die adventskalender, maar moest gewoon aan het werk hier.![]()
![]()
Hahaha arme jij.quote:Op vrijdag 15 december 2023 16:33 schreef Viv het volgende:
[..]
Gelukt?
Ik dacht dat ik werd gementioned in het kader van die adventskalender, maar moest gewoon aan het werk hier.
Woeii - dan had je er heel wat bij te werkenquote:
Haha klopt. Na dit weekend ongetwijfeld weer veel meerquote:Op vrijdag 15 december 2023 16:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Woeii - dan had je er heel wat bij te werkenlife is what happens to you, while you're busy making other plans.![]()
Ik heb er ook onwijs veel zin inquote:Op vrijdag 15 december 2023 14:43 schreef Essebes het volgende:
Mijn Tetris is gelukt!
Kaart nog schrijven en 1 kadootje nog van beneden erbij doen (die behoeft wat uitleg) en dan ga ik deze mooie doos morgen afleveren!
Zin in!
(Rood is etenswaar en groen is kado, je ziet alleen de onderste helft van de doos niet)
[ afbeelding ]
Ik heb zelf appeltaart gemaakt voor de gelegenheid. En nog niet geproefd, dus ik hoop dat 'ie smaakt
[ Bericht 0% gewijzigd door Whiskers2009 op 15-12-2023 21:49:29 ]"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Dat ziet er groots uitquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:13 schreef Magica het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En met kat![]()
Superlief kaartje van ludivinelaurel![]()
Morgen uitpakken
quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:30 schreef Magica het volgende:
[..]
Ja echt niet normaal veel cadeautjesdat is duidelijk.
Heel veel plezier met uitpakken, het is je gegund!Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.![]()
Dankje!quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:32 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]dat is duidelijk.
Heel veel plezier met uitpakken, het is je gegund!![]()
Ik geniet er al van zonder dat ze uitgepakt zijn![]()
![]()
Morgen mag ik ook gevers ontmoeten! Spannend!
Huis moet ik nog opruimen....
Kerstboom moet nog opgezet worden...
Koekjes bakken? Of toch maar een cake?
Zenuwen!
Afgelopen dagen iets te enthousiast allerlei dingen gedaan, dus mijn energie is nu wel op. Morgenochtend maar even knallen![]()
![]()
Relax!quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:58 schreef Yinny het volgende:
Zenuwen!
Afgelopen dagen iets te enthousiast allerlei dingen gedaan, dus mijn energie is nu wel op. Morgenochtend maar even knallen![]()
![]()
Ben jij de gever? Wat een leuk toeval als dat zo is!quote:
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Nee, maar ik ken Yinny sinds een jaartje wel…quote:Op vrijdag 15 december 2023 21:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ben jij de gever? Wat een leuk toeval als dat zo is!![]()
Geen gever die ik ken valt een ontvanger af op de conditie van het huis en wel of geen kerstboom hoorquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:58 schreef Yinny het volgende:
Zenuwen!
*zeg ik heel stoer terwijl wij stress hebben dat ons pakket zondag bezorgd wordt terwijl ons huis een enorme bende is door alle drukte deze maand en we dit weekend verder niet thuis zijn om op te ruimen
heywoodu
![]()
Dat is juist extra tof, toch? Degene die het komt afleveren komt dan dus in als het ware Kerstpakkettenactie Centraal, hét mekka van deze actiequote:Op vrijdag 15 december 2023 21:11 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Geen gever die ik ken valt een ontvanger af op de conditie van het huis en wel of geen kerstboom hoor![]()
*zeg ik heel stoer terwijl wij stress hebben dat ons pakket zondag bezorgd wordt terwijl ons huis een enorme bende is door alle drukte deze maand en we dit weekend verder niet thuis zijn om op te ruimen
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
quote:Op vrijdag 15 december 2023 21:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is juist extra tof, toch? Degene die het komt afleveren komt dan dus in als het ware Kerstpakkettenactie Centraal, hét mekka van deze actie![]()
![]()
Zoiets ja.
quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:13 schreef Magica het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En met kat![]()
Superlief kaartje van ludivinelaurel![]()
Morgen uitpakkenik dacht : ik vul die doos de komende periode gewoon vol, dat moet genoeg zijn..
Heel veel plezier met uitpakken!![]()
![]()
Ja dat is goed gelukt!quote:Op vrijdag 15 december 2023 21:28 schreef ludivinelaurel het volgende:
[..]ik dacht : ik vul die doos de komende periode gewoon vol, dat moet genoeg zijn..
Heel veel plezier met uitpakken!
Tnx!![]()
![]()
Ja, en ik vind daar echt een heleboel van, als het een zooi is bij julliequote:Op vrijdag 15 december 2023 21:11 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Geen gever die ik ken valt een ontvanger af op de conditie van het huis en wel of geen kerstboom hoor![]()
*zeg ik heel stoer terwijl wij stress hebben dat ons pakket zondag bezorgd wordt terwijl ons huis een enorme bende is door alle drukte deze maand en we dit weekend verder niet thuis zijn om op te ruimen![]()
![]()
Als je hypothetisch gezien langs komt dan?quote:Op vrijdag 15 december 2023 22:09 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ja, en ik vind daar echt een heleboel van, als het een zooi is bij jullie
Mensen die zelf vinden dat ze een bende hebben, hebben dat vaak niet is mijn ervaring
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, roadtrip Europa, Seoul
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Hahaha nou geloof me. Wij echt wel. Wij zijn niet van die mensen die 1 plukje kattenhaar hebben liggen en dat een bende noemen hoor.quote:Op vrijdag 15 december 2023 22:27 schreef Fogel het volgende:
Mensen die zelf vinden dat ze een bende hebben, hebben dat vaak niet is mijn ervaring
Indicatie: doos met accesoires van de bruiloft van anderhalf jaar geleden, hebben we twee weken terug verplaatst vd gang naar de garage (dus niet eens echt opgeruimd nog), omdat ik me beetje bezwaard voelde dat de kattenoppas die na onze bruiloft ook in ons huis was, dezelfde spullen nu weer in de gang zou zien staan![]()
Al is t nu wel daadwerkelijk echt erger ook door de kerstpakkettenactie
Behalve dan bij ons, daar is het nog erger dan een bende. Er komt ook niemand langs. Pas kwam de buuf even buurten en toen moesten we echt een stoel ontruimen zodat ze kon zittenquote:Op vrijdag 15 december 2023 22:27 schreef Fogel het volgende:
Mensen die zelf vinden dat ze een bende hebben, hebben dat vaak niet is mijn ervaring![]()
Ja, precies.quote:Op vrijdag 15 december 2023 22:15 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Als je hypothetisch gezien langs komt dan?![]()
Ik was de gelukkige om vanavond de kerstmeisjes te mogen ontvangen
Twee grote dozen!meer dan verwacht, want ik had nog aangegeven dat het me meer om het emotionele dan om het financiële aspect ging.
De cadeautjes heb ik nog niet uitgepakt, daar wacht ik nog even mee, nog even wat moed verzamelen. Voor de rest is het allemaal perfect!![]()
Zelfs aan kleine Hammy de hamster is gedacht, dus die krijgt morgen ook wat lekkers! Daar is hij vast blijer mee dan de kerstmuts die ik hem probeerde op te zetten
Pakket paste maar net op de foto! (of ik ben gewoon niet zo goed in foto's nemen)
Kerstmeisjes en donateur heel erg bedankt! Toch een leuk einde van deze iets minder leuke dag! (normaal gesproken vergeet ik echt niet om mn fiets ook mee terug te nemen als ik er boodschappen mee gedaan heb)
Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else![]()
Tof pakket hoor! En Hammyquote:Op zaterdag 16 december 2023 01:50 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik was de gelukkige om vanavond de kerstmeisjes te mogen ontvangen
Twee grote dozen!meer dan verwacht, want ik had nog aangegeven dat het me meer om het emotionele dan om het financiële aspect ging.
De cadeautjes heb ik nog niet uitgepakt, daar wacht ik nog even mee, nog even wat moed verzamelen. Voor de rest is het allemaal perfect!![]()
Zelfs aan kleine Hammy de hamster is gedacht, dus die krijgt morgen ook wat lekkers! Daar is hij vast blijer mee dan de kerstmuts die ik hem probeerde op te zetten
[ link | afbeelding ]
Pakket paste maar net op de foto! (of ik ben gewoon niet zo goed in foto's nemen)
[ link | afbeelding ]
Kerstmeisjes en donateur heel erg bedankt! Toch een leuk einde van deze iets minder leuke dag! (normaal gesproken vergeet ik echt niet om mn fiets ook mee terug te nemen als ik er boodschappen mee gedaan heb)
![]()
Hoop trouwens wel dat je geen kilometers bij de winkel vandaan woont
You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Weet zeker dat deze lekker zal zijn. Ik zie je straks!quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb er ook onwijs veel zin in
Ik heb zelf appeltaart gemaakt voor de gelegenheid. En nog niet geproefd, dus ik hoop dat 'ie smaakt
De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)![]()
PostNL weet me al stress te bezorgen, heb gisteren m'n pakket afgegeven aan een postpunt, en dat is vanochtend opgehaald maar T&T zegt nog steeds "niet ontvangen of verwerkt door PostNL"![]()
Heb ze gecontacteerd en ze zeggen dat dat soms kan gebeuren maar dat het wel goed komt, laten we het maar hopen
- Charlton Heston![]()
Kalm aan. Dat het is opgehaald betekent dat het nu onderweg iss naar een distributie centrum in Nederland. Pas als het daar gescand wordt wijzigt je track en tracé.quote:Op zaterdag 16 december 2023 12:03 schreef Lothiriel het volgende:
PostNL weet me al stress te bezorgen, heb gisteren m'n pakket afgegeven aan een postpunt, en dat is vanochtend opgehaald maar T&T zegt nog steeds "niet ontvangen of verwerkt door PostNL"![]()
Heb ze gecontacteerd en ze zeggen dat dat soms kan gebeuren maar dat het wel goed komt, laten we het maar hopenIk heb er één en ik ben er trots op
Whoehoe! Ik heb bezoek gehad van @Xili0n en @little-miss-sunshine!
Wegens tijdgebrek moet het uitpakken wachten tot een later tijdstip.
Maar wat zijn ze leuk samen en geweldig dat ze dit voor mij hebben gedaan![]()
![]()
Gisteren twee dozen afgegeven bij het pakketpunt. Die van @PatriQue89 en mij zijn onderweg
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
Wij hebben ook bezoek gehad van de kerstman en kerstvrouwwat zijn ze leuk!
Doos staat op het aanrecht maar omdat mijn man naar het voetbal is, vanavond pas uitpakkenwe hebben besloten niet te wachten!
“Gelukkig” nu even moe van het bezoek en de wandeling met de hond maar straks moet ik afleiding hebben want die doos roept me!!![]()
-Woeps, verkeerde persoon gequote! hahah!
[ Bericht 98% gewijzigd door Xili0n op 16-12-2023 14:10:38 (Verkeerd) ]I tried to sniff coke once... but the icecubes got stuck up my nose :-/![]()
Ons pakket is vanmorgen persoonlijk afgeleverd… 🌲🎁SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
heywoodu
![]()
Ja hoor![]()
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Graag gedaan Yinny!quote:Op zaterdag 16 december 2023 13:36 schreef Yinny het volgende:
Whoehoe! Ik heb bezoek gehad van @:Xili0n en @:Little-miss-sunshine!
Wegens tijdgebrek moet het uitpakken wachten tot een later tijdstip.
Maar wat zijn ze leuk samen en geweldig dat ze dit voor mij hebben gedaan![]()
Wij hebben van Yinny ook wat terug gehad. Wat lief!!!Ons zoontje is al helemaal verliefd op de zelfgemaakte hazelnootpasta
Verdorie wat is dit toch een leuke traditie. Volgend jaar weer hoor!
I tried to sniff coke once... but the icecubes got stuck up my nose :-/![]()
@CaVaBien lees je even meequote:Bericht van anonieme ontvanger
Zojuist werd geheel onverwacht mijn pakket bezorgd!
De inhoud is echt geweldig, het is bijna niet te bevatten dat mensen zoiets liefs doen voor een compleet onbekende.
Ze hebben exact de juiste dingen uitgezocht, echt alles is even geweldig.
En ook voor mijn 2 sloopkogeltjes is gezorgd, een heerlijke, luxe maaltijd voor ze. Waar ze al bijna aan begonnen tijdens het foto moment….oeps..
En ik heb naast dit alles, wat al enorm veel is, zelfs een diner cadeau gekregen!
Ze hebben gewoon mijn wens vervuld, daar kreeg ik echt even een paar tranen van in mijn ogen. Zo onbeschrijflijk lief en gul.
Alleen heb ik geen flauw idee hoe ik die kan inwisselen/gebruiken/activeren, dus mocht ik daar wat extra uitleg over kunnen krijgen, heel graag :-D.
Bedankt lieve gevers, dit pakket is een schot in de roos en ik ben er zo ontzettend blij mee, ik ga hier enorm van genieten!!ik weet niet of ik de donateur mag taggen
heywoodu
![]()
Naar het dorp geweest voor de laatste inkopen en bij terugkomst lag dit pakketje met nog wat cadeautjes voor in de kerstpakketten tóch gewoon klaarquote:
Morgen wordt inpakdag, dus het lijkt erop dat het met de vertraging nu klaar is (als PostNL vanaf maandag geen al te rare dingen doet)
En nu ben ik erg benieuwd naar het recept van de hazelnootpasta van @Yinny, want wij krijgen een hazelaar in de tuin die volgens de hovenier gegarandeerd vruchten voortbrengt![]()
Jaaaaa, ik heb mijn kerstpakket vandaag persoonlijk overhandigd gekregen van @Essebes!
Wát een grote doos!![]()
En er zat een heel leuk kaartje bij met een lieve tekst.
https://ibb.co/zJ8zzJV
https://ibb.co/kywmDMP
(Ik hoop dat de foto's werken. Anders volgen die na het uitpakken)
En in het kaartje zat meteen al een súpercadeau! Een dinerbon voor mijn favoriete restaurant!![]()
![]()
![]()
En ik had eerder ook al 2 kaartjes voor Blijdorp gekregen (daar gaan we tussen kerst en Oud en Nieuw heen). Ik ben dus sowieso óntzettend verwend door mijn gevers. Wow, wow, wow!![]()
![]()
![]()
Ik ga proberen me te beheersen tot Eerste Kerstdag alvorens het pakket uit te pakken. Dus @Essebes en haar man moeten net als ik nog even geduld oefenen...
Verder was het bezoek heel gezellig en was de appeltaart gelukkig goed gelukt![]()
Wordt vervolgd!
[ Bericht 6% gewijzigd door Whiskers2009 op 16-12-2023 18:13:38 ]"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
@MaJo jij zat in doosje 14!
Je bent een schat
[ Bericht 0% gewijzigd door KapiteinIglo op 16-12-2023 18:01:57 (Blijkbaar had @superkimmi dit al gepost maar toch) ]Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.![]()
@CoolGuy ook bedankt voor de lieve woorden
#doosje16SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.![]()
quote:Op zaterdag 16 december 2023 18:02 schreef KapiteinIglo het volgende:
@:coolguy ook bedankt voor de lieve woorden
#doosje16SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
Afgelopen woensdag hebben wij een fantastisch kerstpakket mogen ontvangen!
Wat een super leuke en bedachtzame cadeaus! Een paar super leuke games die wij allebij nog niet hebben gespeeld en een manga die toevallig al op ons verlanglijstje stond; om van al het lekkere eten nog maar te zwijgen! Zelfs aan onze kat, welke een streng nierdieët heeft, is gedacht! @Magica ontzettend bedankt namens mij en Isa!![]()
Kroepoek is fan![]()
![]()
Wij hebben het pakket vandaag gekregen!![]()
Jemig hee, zwaar en gevuld. We zijn wel erg verwend!![]()
Wij willen de gever @nostra heel erg bedanken en de shoppers @superkimmi & @KapiteinIglo ook heel erg bedanken voor de goede keuzes die in het pakket zitten.![]()
We waren blij verrast en het was ook erg gezellig!
Ook heel leuk dat er zelfs een verjaardagscadeautje bij zat!![]()
Heel, heel erg bedankt.
Met vriendelijke groeten,
Manuel & Angelique
![]()
[ Bericht 25% gewijzigd door DutchNL op 16-12-2023 19:37:05 ]![]()
Heel graag gedaan!!quote:Op zaterdag 16 december 2023 19:26 schreef DutchNL het volgende:
Wij willen de gever @:nostra heel erg bedanken en de shoppers @:superkimmi & @:kapiteiniglo ook heel erg bedanken voor de goede keuzes die in het pakket zitten.![]()
Heel, heel erg bedankt.
Manuel & Angelique
Wat fijn, bedankt voor de reactie! Geniet ervanquote:Op zaterdag 16 december 2023 14:45 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
@:cavabien lees je even meeik weet niet of ik de donateur mag taggen
Het is met liefde samengesteld en het pakket is tot stand gekomen dankzij de donatie van @Bami
Ik wil haar ook gelijk even bedanken dat ik namens haar mocht shoppen!
En ik zal de uitleg + bon even doorsturen naar kapiteiniglo, zodat zij het weer kan doorsturen naar het e-mailadres van de ontvanger! Is denk ik digitaal wat makkelijker in te wisselen dan zo op papier![]()
![]()
Super, heel graag gedaan!quote:Op zaterdag 16 december 2023 19:01 schreef 5-Euro het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een super leuke en bedachtzame cadeaus! Een paar super leuke games die wij allebij nog niet hebben gespeeld en een manga die toevallig al op ons verlanglijstje stond; om van al het lekkere eten nog maar te zwijgen! Zelfs aan onze kat, welke een streng nierdieët heeft, is gedacht! @:Magica ontzettend bedankt namens mij en Isa!![]()
[ afbeelding ]
Kroepoek is fan![]()
![]()
Fijn dat het bevalt, geniet ervan!quote:Op zaterdag 16 december 2023 19:26 schreef DutchNL het volgende:
Wij willen de gever @:nostra heel erg bedanken en de shoppers @:superkimmi & @:kapiteiniglo ook heel erg bedanken voor de goede keuzes die in het pakket zitten.![]()
Heel, heel erg bedankt.
Manuel & Angelique
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
![]()
![]()
In this present crisis, government is not the solution to our problem; government is the problem. From time to time we've been tempted to believe that society has become too complex to be managed by self-rule, that government by an elite group is superior to government for, by, and of the people.
To regret is to compromise![]()
Ik vind het nu al lastig, die doos roept me..![]()
Kroepoekquote:Op zaterdag 16 december 2023 19:01 schreef 5-Euro het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een super leuke en bedachtzame cadeaus! Een paar super leuke games die wij allebij nog niet hebben gespeeld en een manga die toevallig al op ons verlanglijstje stond; om van al het lekkere eten nog maar te zwijgen! Zelfs aan onze kat, welke een streng nierdieët heeft, is gedacht! @:Magica ontzettend bedankt namens mij en Isa!![]()
[ afbeelding ]
Kroepoek is fan
![]()
Super bedankt Ludivinelaurel. Echt hele leuke cadeautjes! Ook een poster van nothing but thieves en een volleybal ketting (hoe kom je erop echt tof) super leuke speeltjes voor mijn kat en een foto van je eigen kat
![]()
Vond alles leuk, dankjewel![]()
![]()
Haha!quote:Op zaterdag 16 december 2023 20:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik vind het nu al lastig, die doos roept me..![]()
[ Bericht 7% gewijzigd door Essebes op 16-12-2023 22:39:06 ]De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)![]()
Jij mega bedankt voor het shoppen!quote:Op zaterdag 16 december 2023 20:06 schreef CaVaBien het volgende:
[..]
Wat fijn, bedankt voor de reactie! Geniet ervan
Het is met liefde samengesteld en het pakket is tot stand gekomen dankzij de donatie van @:bami
Ik wil haar ook gelijk even bedanken dat ik namens haar mocht shoppen!
En ik zal de uitleg + bon even doorsturen naar kapiteiniglo, zodat zij het weer kan doorsturen naar het e-mailadres van de ontvanger! Is denk ik digitaal wat makkelijker in te wisselen dan zo op papier
En de dames natuurlijk voor het organiseren van dit alles! Super tof dat we zo met zijn allen iemand heel blij hebben kunnen maken.![]()
![]()
Morgen op road-trip! Ik mag een pakket gaan afgeven bij @KapiteinIglo en @superkimmihet wordt dus een omgekeerde road-trip
![]()
![]()
Super dat je het leuk vindt!quote:Op zaterdag 16 december 2023 21:02 schreef Magica het volgende:
[ afbeelding ]
Super bedankt Ludivinelaurel. Echt hele leuke cadeautjes! Ook een poster van nothing but thieves en een volleybal ketting (hoe kom je erop echt tof) super leuke speeltjes voor mijn kat en een foto van je eigen kat
![]()
Vond alles leuk, dankjewelDat was ook beetje spannend voor me, ‘zou ze het leuk vinden?’ Gelukkig wel!
Haha die foto, ik wilde je een fotolijst geven, toen dacht ik, da’s beetje leeg, hoppa mijn kat erin![]()
![]()
Hypothetisch gezien toch?quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:37 schreef MevrouwCactus het volgende:
Morgen op road-trip! Ik mag een pakket gaan afgeven bij @:kapiteiniglo en @:superkimmihet wordt dus een omgekeerde road-trip
Ja, die opener vond ik ook echt tof, bijna een tweede gekochtquote:Op zaterdag 16 december 2023 21:19 schreef Magica het volgende:
En die opener is echt tof en die Donald Duck tasen hele mooie kerstballen van Francien
——
Ik heb mijn pakket ontvangenik heb hem alleen open gemaakt om te zien wie mijn gever was, maar helaas was de info er niet.
Dus onbekende, dank je wel!Morgen ga ik het uitpakken en komt er ook een verslag
Ben heel benieuwd!![]()
Pakket 1 van mijn 2 is vandaag aangekomen bij de ontvanger!
Welke? Voor ons overzichtquote:Op zaterdag 16 december 2023 23:15 schreef Sally het volgende:
Pakket 1 van mijn 2 is vandaag aangekomen bij de ontvanger!de hele verre of de andere?
De andere versiequote:Op zaterdag 16 december 2023 23:17 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Welke? Voor ons overzichtde hele verre of de andere?
quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:37 schreef MevrouwCactus het volgende:
Morgen op road-trip! Ik mag een pakket gaan afgeven bij @:kapiteiniglo en @:superkimmihet wordt dus een omgekeerde road-trip
![]()
Met Bob?Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.![]()
https://minimalistbaker.com/4-ingredient-nutella-vegan-gf/quote:Op zaterdag 16 december 2023 17:16 schreef Doedezemaar het volgende:
En nu ben ik erg benieuwd naar het recept van de hazelnootpasta van @:Yinny, want wij krijgen een hazelaar in de tuin die volgens de hovenier gegarandeerd vruchten voortbrengt
Alleen dan met extra chocolade, olijfolie en een beetje suiker erbij naar smaak.![]()
heywoodu
![]()
Zo, de tafel staat goed vol nu alles verzameld is
Vriendin kan vanmiddag aan de slag met het inpakken, daar gaat ze wel een tijdje zoet mee zijn, en dan komt m'n zus aan het eind van de dag met de laatste dingen. Het was bij tijd en wijlen een flinke zoektocht om iets leuks te vinden, maar we hebben in elk geval écht ons best gedaan en hopen van harte dat we de plank redelijk raak hebben geslagen
Ik vind dit zo'n leuk topic!!!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ons pakket komt zo. En ik vind het zó spannend! Ondanks dat ik mevrouwcactus, mevrouwmevrouwcactus en zoonmevrouwcactus al 2x eerder gezien heb.
Ik snap nu pas wat we al die ontvangers elk jaar aandoen![]()
Het was gisteren wel heel veel gevraagd om een doos met cadeautjes niet uit pakken.
Maar we gingen toch echt eerst kerstboom optuigen en dan pas cadeautjes uitpakken. Maar dat liep allemaal uit en vandaag was het dan zo ver!
Wat zijn het er veel! En wat een ontzettende lieve kaart!
Kind hielp natuurlijk met uitpakken en ging er gelijk met een paar dingen ervandoor...
Ik zit hier met tranen in mijn ogen, dankbaar te zijn voor lieve mensen in de wereld... @Xili0n en @little-miss-sunshine. Dank jullie wel!![]()
Omg omg omg. Kon mn tranen net bedwingen. Wat was t weer gezellig. @MevrouwCactus en gezin kwamen binnen met zelfgebakken koekjes en 2 dozen!
De dozen hebben we uitgepakt, en onder de boom gestald. Maar wie houden we voor de gek. Niles had snel zat door dat er leuke dingen in zaten en begon met de cadeautjes te spelen.
Terwijl ze er waren hebben we een paar cadeautjes uitgepakt. Lekkers voor de katten en konijntjes, aan iedereen was gedacht.
Twee van de kattenspeeltjes hebben de overzichtsfoto niet gehaald. Ze zijn verknocht aan de houten knaagspeeltjes. En Tobi is dol op haarelastieken, heeft er 40(!) gekregen en de eerste ligt al onder de bank![]()
Maar in de eerste bulk cadeautjes zaten ook gelijk twee hele grote. @-gt- wauw, wat superlief dit. We willen in januari graag gaan, dus dat komt echt zo goed uit!
En toen ik in het kaartje @Sarabi las, kon er natuurlijk maar 1 ding in de extra doos zitten. Zo lief! Want had ook al biertjes gehad bij het brengen van haar pakket.
Verder willen we nog 1 cadeau extra uitlichten. We hebben een boek gekregen met tientallen quotes door de jaren heen van de kerstpakkettenactie. Daar heeft echt enorm veel werk in gezegen en @KapiteinIglo zit nu hardop lachend en huilend te genieten van dat boek.
En dan de overzichtsfoto. Megaveel donald duck voor @KapiteinIglo Boeken voor mij die ik niet ken en die me heel tof lijken. Puzzels! Douchegel! Foute mokken! En nog veel meer.
Gisteren heb ik besloten op te houden met me bezwaard voelen en hier gewoon heel erg van te gaan genieten.
Dankjullie dankjullie dankjulliewel! We voelen ons echt vanalles tegelijk nu, maar vooral heel heel dankbaar dat we elkaar hebben ontmoet op dit forum en dat wij onderdeel mogen zijn van deze prachtige actie
En ik vergat ff helemaal om @Shii te bedanken!! De donateur van het pakket. Dankjewel!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door superkimmi op 17-12-2023 14:31:44 ]life is what happens to you, while you're busy making other plans.![]()
Wow, wat een mooi pakket voor jullie!De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)![]()
Het was zo tof om voor jullie te mogen shoppenJullie zijn schatten en hebben een rotjaar gehad, dus dit is helemaal op zijn plek. @Shii en ik hebben het leuk gehad om voor jullie dingen te bedenken.
Voor het boek heb ik 4 jaar aan topics doorgespit en alles wat ik leuk/ontroerend/tekenend voor de kerstpakkettenactie vond, heb ik uitgeprint en ingeplakt. En lekker veel glitter op het boek![]()
Sjaak kreeg van SK en KI een Supertoffe Lego-set, dus zij zijn al Sjaaks nieuwe beste vriendenBij het weggaan zei hij: “ik vond het hier heel leuk!”
![]()
![]()
Pff, wat een werk! Maar zo leukquote:Op zondag 17 december 2023 17:48 schreef MevrouwCactus het volgende:
Het was zo tof om voor jullie te mogen shoppenJullie zijn schatten en hebben een rotjaar gehad, dus dit is helemaal op zijn plek. @:Shii en ik hebben het leuk gehad om voor jullie dingen te bedenken.
Voor het boek heb ik 4 jaar aan topics doorgespit en alles wat ik leuk/ontroerend/tekenend voor de kerstpakkettenactie vond, heb ik uitgeprint en ingeplakt. En lekker veel glitter op het boek![]()
Sjaak kreeg van SK en KI een Supertoffe Lego-set, dus zij zijn al Sjaaks nieuwe beste vriendenBij het weggaan zei hij: “ik vond het hier heel leuk!”
![]()
![]()
![]()
Wat ontzettend tof dat boek!!!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Aahw. Wij vinden Sjaak ook heel leukquote:Op zondag 17 december 2023 17:48 schreef MevrouwCactus het volgende:
Het was zo tof om voor jullie te mogen shoppenJullie zijn schatten en hebben een rotjaar gehad, dus dit is helemaal op zijn plek. @:Shii en ik hebben het leuk gehad om voor jullie dingen te bedenken.
![]()
En de glitters vinden we denk ik nog maanden overal
Overal zit al glitter. Ik denk dat ik glitter ga vinden in de kattenbakken en allesquote:Op zondag 17 december 2023 17:48 schreef MevrouwCactus het volgende:
![]()
Sjaak is ook onze nieuwe beste vriend
Sneak peak van pakket 1 (anonieme ontvanger, zit niet op FOK!)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb tussen alle kpa quotes in het boek, by far dusver het hardst gelachen om een quote van @CoolGuy
Eh....ik denk dat ik dit hele verhaal mis, maar ik ben nu wel benieuwd naar betreffende quote?quote:Op zondag 17 december 2023 20:02 schreef superkimmi het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb tussen alle kpa quotes in het boek, by far dusver het hardst gelachen om een quote van @:coolguy
Breitling - Instruments for Professionals![]()
Voor t verhaal; zie mijn uitpakposts paar reacties terug.quote:Op zondag 17 december 2023 20:03 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Eh....ik denk dat ik dit hele verhaal mis, maar ik ben nu wel benieuwd naar betreffende quote?
De quote:
‘Weet je? Ergens op deze planeet staat een boom die hard bezig is om de zuurstof te produceren die jij inademt. Ik denk dat je daar wel eens sorry tegen mag gaan zeggen.’
Ik denk dat we de doorgewinterde KPA’er niet hoeven uit te leggen naar wie dit gericht was
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 22:49 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Weet je? Ergens op deze planeet staat een boom die hard bezig is om de zuurstof te produceren die jij inademt. Ik denk dat je daar wel eens sorry tegen mag gaan zeggen.![]()
![]()
Dit heeft betrekking op de kerstpakkettentopicreeks dus dit was tegen @Scorpie, dat kan gewoon niet anders.quote:Op zondag 17 december 2023 20:10 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Voor t verhaal; zie mijn uitpakposts paar reacties terug.
De quote:
‘Weet je? Ergens op deze planeet staat een boom die hard bezig is om de zuurstof te produceren die jij inademt. Ik denk dat je daar wel eens sorry tegen mag gaan zeggen.’
Ik denk dat we de doorgewinterde KPA’er niet hoeven uit te leggen naar wie dit gericht wasBreitling - Instruments for Professionals![]()
Preciesquote:Op zondag 17 december 2023 20:17 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dit heeft betrekking op de kerstpakkettentopicreeks dus dit was tegen @:Scorpie, dat kan gewoon niet anders.
Mja, dat was wel te verwachten, maar Scorpie en ik hebben een wat complexe, nou ja, relatie, if you will. Het is niet zo zeer dat ik hem niet mag, maar, ja, nou ja, als hij in de fik zou staan en ik had water zou ik het opdrinken.quote:
Dat idee een beetje.Breitling - Instruments for Professionals![]()
quote:Op zondag 17 december 2023 20:30 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Mja, dat was wel te verwachten, maar Scorpie en ik hebben een wat complexe, nou ja, relatie, if you will. Het is niet zo zeer dat ik hem niet mag, maar, ja, nou ja, als hij in de fik zou staan en ik had water zou ik het opdrinken.
Dat idee een beetje.zonder Scorpie en jou geen kpa hoor
Lol.quote:Op zondag 17 december 2023 20:31 schreef superkimmi het volgende:
[..]zonder Scorpie en jou geen kpa hoor
In all fairness, Scorpie is echt heel erg oke. Ik ga er bijna van over m'n nek dat ik dat moet zeggen, maar het is wel de warheid. Het is ook een gigantische mongool (kijk, dat komt er weer heel makkelijk uit en het is ook de waarheid) maar wel een eerlijke, vrijgevige en zeer betrouwbare mongool.Breitling - Instruments for Professionals![]()
Ik moet ook weer een klein beetje overgeven @Scorpiequote:Op zondag 17 december 2023 20:33 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Lol.
In all fairness, Scorpie is echt heel erg oke. Ik ga er bijna van over m'n nek dat ik dat moet zeggen, maar het is wel de warheid. Het is ook een gigantische mongool (kijk, dat komt er weer heel makkelijk uit en het is ook de waarheid) maar wel een eerlijke, vrijgevige en zeer betrouwbare mongool.
Beetje zuur met stukjes, maar ik proef ook wel weer dat kleine beetje zoetigheid
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-12-2023 21:03:37 ]![]()
quote:Op zondag 17 december 2023 14:19 schreef superkimmi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik vergat ff helemaal om @:shii te bedanken!! De donateur van het pakket. Dankjewel!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel graag gedaan.quote:Op zondag 17 december 2023 17:48 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik vond het een eer om als nieuweling in dit topic te kunnen bijdragen aan een pakket voor jullie @superkimmi en @KapiteinIglo . Ik heb het topic natuurlijk wel al een aantal jaren gevolgd vanaf de zijlijn en wilde dit jaar ook m'n steentje bijdragen. Maar alle credits voor @MevrouwCactus voor de leuke ideetjes, het shoppen en het samenstellen en bezorgen van het pakket.
![]()
![]()
![]()
Quote van het jaar 2023quote:Op zondag 17 december 2023 20:30 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Mja, dat was wel te verwachten, maar Scorpie en ik hebben een wat complexe, nou ja, relatie, if you will. Het is niet zo zeer dat ik hem niet mag, maar, ja, nou ja, als hij in de fik zou staan en ik had water zou ik het opdrinken.
Dat idee een beetje.![]()
@MevrouwCactus @Shii @-gt- @Sarabiquote:Op zondag 17 december 2023 21:19 schreef Shii het volgende:
[..]
[..]
Heel graag gedaan.Ik vond het een eer om als nieuweling in dit topic te kunnen bijdragen aan een pakket voor jullie @:superkimmi en @:KapiteinIglo . Ik heb het topic natuurlijk wel al een aantal jaren gevolgd vanaf de zijlijn en wilde dit jaar ook m'n steentje bijdragen. Maar alle credits voor @:MevrouwCactus voor de leuke ideetjes, het shoppen en het samenstellen en bezorgen van het pakket.
![]()
Allemaal helden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.![]()
Jezusquote:Op zondag 17 december 2023 20:30 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat idee een beetje.
Twiddel![]()
That's why I love youquote:Op zondag 17 december 2023 20:30 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat idee een beetje.![]()
![]()
En ja, ik weet dat je het niet meent. Blijkt ook uit je volgende post
quote:Op zondag 17 december 2023 20:30 schreef CoolGuy het volgende:
[..] als hij in de fik zou staan en ik had water zou ik het opdrinken.![]()
M’n nieuwe lievelingsbelediging.![]()
quote:Op zondag 17 december 2023 14:19 schreef superkimmi het volgende:
Omg omg omg. Kon mn tranen net bedwingen. Wat was t weer gezellig. @:mevrouwcactus en gezin kwamen binnen met zelfgebakken koekjes en 2 dozen!
De dozen hebben we uitgepakt, en onder de boom gestald. Maar wie houden we voor de gek. Niles had snel zat door dat er leuke dingen in zaten en begon met de cadeautjes te spelen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Terwijl ze er waren hebben we een paar cadeautjes uitgepakt. Lekkers voor de katten en konijntjes, aan iedereen was gedacht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Twee van de kattenspeeltjes hebben de overzichtsfoto niet gehaald. Ze zijn verknocht aan de houten knaagspeeltjes. En Tobi is dol op haarelastieken, heeft er 40(!) gekregen en de eerste ligt al onder de bank![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar in de eerste bulk cadeautjes zaten ook gelijk twee hele grote. @:-gt- wauw, wat superlief dit. We willen in januari graag gaan, dus dat komt echt zo goed uit!
[ afbeelding ]
En toen ik in het kaartje @:sarabi las, kon er natuurlijk maar 1 ding in de extra doos zitten. Zo lief! Want had ook al biertjes gehad bij het brengen van haar pakket.
[ afbeelding ]
Verder willen we nog 1 cadeau extra uitlichten. We hebben een boek gekregen met tientallen quotes door de jaren heen van de kerstpakkettenactie. Daar heeft echt enorm veel werk in gezegen en @:kapiteiniglo zit nu hardop lachend en huilend te genieten van dat boek.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan de overzichtsfoto. Megaveel donald duck voor @:kapiteiniglo Boeken voor mij die ik niet ken en die me heel tof lijken. Puzzels! Douchegel! Foute mokken! En nog veel meer.
[ afbeelding ]
Gisteren heb ik besloten op te houden met me bezwaard voelen en hier gewoon heel erg van te gaan genieten.
Dankjullie dankjullie dankjulliewel! We voelen ons echt vanalles tegelijk nu, maar vooral heel heel dankbaar dat we elkaar hebben ontmoet op dit forum en dat wij onderdeel mogen zijn van deze prachtige actie
En ik vergat ff helemaal om @:shii te bedanken!! De donateur van het pakket. Dankjewel!!
❤❤❤SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De stap naar het normale leven na zo’n weekend is pittig![]()
On that note. Wanneer gaan we naar Efteling? En Disneyland?quote:Op maandag 18 december 2023 07:38 schreef superkimmi het volgende:
De stap naar het normale leven na zo’n weekend is pittig
@CoolGuy komt volgens mij uit Den Haag of is fan van Harry Jekkers
Zojuist is het pakket voor zoonlief en mij bezorgd![]()
![]()
Een pakket bomvol met allerlei lekkers! Chips, kaaskoekjes, prachtige bonbonnetjesnootjes, spekjes, een hele mooie kaart met daarin hele lieve woorden
![]()
En ook nog twee prachtige bruisfiguren voor in bad, maar die zijn daar veel en veel te mooi voor, dus die krijgen een mooi plekje in de badkamer. Ze ruiken ook superlekker!
Lieve @Muck Dit prachtige pakket vrolijkt ons zéker op! Ontzettend bedanktZoonlief mag vanavond het ingepakte cadeautje nog uitpakken
![]()
![]()
Ik kom zeer zeker niét uit Den Haag en ik ken geen Harry Jekkers. Die opmerkingen komen van Instagram, geloof het of niet, in ieder geval, daar heb ik ze ergens een keer gelezen. Die over die boom en dat zuurstof las ik in het engels, en was onderdeel van 10 'subtiele' beledigingen ofzo.quote:Op maandag 18 december 2023 10:10 schreef Takaiki het volgende:
@:CoolGuy komt volgens mij uit Den Haag of is fan van Harry Jekkers
Die over dat water komt óók van Instagram en daar stond het in tekst, maar ik begrijp dat een of beiden van Harry Jekkers komen? Ik heb net even gezocht en ik ken die hele man niet, maar aangezien hij dan blijkbaar hetzelfde soort humor heeft als ik (of omgekeerd) heeft hij nu wel mijn interesse.
Breitling - Instruments for Professionals![]()
quote:Op maandag 18 december 2023 11:36 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik kom zeer zeker niét uit Den Haag en ik ken geen Harry Jekkers. Die opmerkingen komen van Instagram, geloof het of niet, in ieder geval, daar heb ik ze ergens een keer gelezen. Die over die boom en dat zuurstof las ik in het engels, en was onderdeel van 10 'subtiele' beledigingen ofzo.
Die over dat water komt óók van Instagram en daar stond het in tekst, maar ik begrijp dat een of beiden van Harry Jekkers komen? Ik heb net even gezocht en ik ken die hele man niet, maar aangezien hij dan blijkbaar hetzelfde soort humor heeft als ik (of omgekeerd) heeft hij nu wel mijn interesse.
Vanaf minuut 10 een paar voorbeelden van de ongenuanceerdheid van de Haagse gewone man
Maar de hele show is goed
Ik ben zo blij dat het in de smaak valt! Geniet ervan, jullie hebben het verdiend!quote:Op maandag 18 december 2023 10:45 schreef Papabear het volgende:
Zojuist is het pakket voor zoonlief en mij bezorgd![]()
![]()
[ afbeelding ]
Een pakket bomvol met allerlei lekkers! Chips, kaaskoekjes, prachtige bonbonnetjesnootjes, spekjes, een hele mooie kaart met daarin hele lieve woorden
![]()
[ afbeelding ]
En ook nog twee prachtige bruisfiguren voor in bad, maar die zijn daar veel en veel te mooi voor, dus die krijgen een mooi plekje in de badkamer. Ze ruiken ook superlekker!
[ afbeelding ]
Lieve @:Muck Dit prachtige pakket vrolijkt ons zéker op! Ontzettend bedanktZoonlief mag vanavond het ingepakte cadeautje nog uitpakken
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!![]()
Vandaag stond de postbode voor de deur...
Lieve anonieme donateur, ik sta hier echt zonder woorden en met tranen in mijn ogen. Mijn dochters gaan hier zó ontzettend blij mee zijn, dat valt niet in woorden uit te drukken. En met het overlijden van hun overgrootmoeder vrijdag, alles wat daarbij komt kijken, het non stop lichamelijke gekwakkel en het feit dat de feestdagen ansich voor de oudste van 7 gewoon echt teveel zijn, komt dit zo ontzettend op het goede moment.
We gaan het op de dag voor kerst (1e kerstdag zelf is vrouwlief jarig en zijn we druk met de schoonouders) aan de kinderen geven zodat ze er ook meteen in alle rust mee kunnen spelen, maar voor nu alvast een enorm groot dankjewel vanuit mij en mijn vrouw. Want ook wij als mama's zijn heel héél blij met dit cadeau (want kindjes blij = mama's blij).
@KapiteinIglo en @superkimmi, ook jullie ontzettend bedankt voor het regelen van deze enorme verrassing![]()
![]()
Geniet er heel heel erg van.quote:Op maandag 18 december 2023 13:36 schreef Schanu het volgende:
[ afbeelding ]
Lieve anonieme donateur, ik sta hier echt zonder woorden en met tranen in mijn ogen. Mijn dochters gaan hier zó ontzettend blij mee zijn, dat valt niet in woorden uit te drukken. En met het overlijden van hun overgrootmoeder vrijdag, alles wat daarbij komt kijken, het non stop lichamelijke gekwakkel en het feit dat de feestdagen ansich voor de oudste van 7 gewoon echt teveel zijn, komt dit zo ontzettend op het goede moment.
We gaan het op de dag voor kerst (1e kerstdag zelf is vrouwlief jarig en zijn we druk met de schoonouders) aan de kinderen geven zodat ze er ook meteen in alle rust mee kunnen spelen, maar voor nu alvast een enorm groot dankjewel vanuit mij en mijn vrouw. Want ook wij als mama's zijn heel héél blij met dit cadeau (want kindjes blij = mama's blij).
@:kapiteiniglo en @:Superkimmi, ook jullie ontzettend bedankt voor het regelen van deze enorme verrassing
Het winkelen voor grote wensen is ieder jaar een feestje. Zoals gezegd gaan er dit jaar nog veel meer extraatjes uitgedeeld worden door de donateur via ons. Maar dit is wel een van de grotere
quote:Op zondag 17 december 2023 20:17 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dit heeft betrekking op de kerstpakkettentopicreeks dus dit was tegen @:Scorpie, dat kan gewoon niet anders.![]()
![]()
quote:Op maandag 18 december 2023 13:36 schreef Schanu het volgende:
[ afbeelding ]
@:kapiteiniglo en @:Superkimmi, ook jullie ontzettend bedankt voor het regelen van deze enorme verrassingmerry christmas
oh wauwquote:Op maandag 18 december 2023 13:36 schreef Schanu het volgende:
[ afbeelding ]
@:kapiteiniglo en @:Superkimmi, ook jullie ontzettend bedankt voor het regelen van deze enorme verrassing![]()
![]()
![]()
De postbode heeft net een kerstpakket gebracht met als afzender fok!![]()
![]()
![]()
Door alle perikelen is er nog steeds geen tijd geweest om de boom op te zetten, al heb ik net wel de doos met de kerstboom naar beneden gesleept. Wat zullen ze raar opkijken , ben benieuwd!
Lieve iemand heel erg bedankt!
Via welke site kun je ook alweer het beste foto's uppen?![]()
Imgbbquote:Op maandag 18 december 2023 14:27 schreef _Ingrid_ het volgende:
De postbode heeft net een kerstpakket gebracht met als afzender fok!![]()
![]()
![]()
Door alle perikelen is er nog steeds geen tijd geweest om de boom op te zetten, al heb ik net wel de doos met de kerstboom naar beneden gesleept. Wat zullen ze raar opkijken , ben benieuwd!
Lieve iemand heel erg bedankt!
Via welke site kun je ook alweer het beste foto's uppen?Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.![]()
https://postimages.org/quote:Op maandag 18 december 2023 14:27 schreef _Ingrid_ het volgende:
Via welke site kun je ook alweer het beste foto's uppen?Ik heb er één en ik ben er trots op
heywoodu
![]()
Ik ben vandaag niet thuis, want kantoordag, maar ik heb mij laten vertellen dat thuis de afgelopen uren de laatste hand gelegd is aan de twee pakketten en dat ze ongeveer nu op weg gaan naar het postkantoor![]()
Geen idee hoe ze dat op de fiets mee gaat krijgen, maar gelukkig heb ik een vriendin die honderdmiljoenkeer vindingrijker is dan ikzelf dus dat komt vast goed. Kruiwagen werd nog als optie genoemd, maar dat is niet zo handig om bij de sportschool neer te zetten na het afleveren bij PostNL
Behalve dat die constant meldingen geeft als je malwarebytes gebruiktquote:
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut![]()
heywoodu
![]()
Licht spoilertje(het zijn twee pakketten, volgens mij verdeeld per helft van de tafel
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij thuiskomst: blijkbaar is het toch maar per auto gegaan, er kwam wat hulp gelukkig, want de fiets ging 'm niet worden
En ze maakt me ook lekker aan het twijfelen, met opmerkingen als "ik hoop dat ik cadeau X in de goede doos gedaan heb....en dat ik de goede doos naar de goede plek heb gestuurd en ze niet per ongeluk heb omgewisseld..."
Ow jee....quote:Op maandag 18 december 2023 17:56 schreef heywoodu het volgende:
En ze maakt me ook lekker aan het twijfelen, met opmerkingen als "ik hoop dat ik cadeau X in de goede doos gedaan heb....en dat ik de goede doos naar de goede plek heb gestuurd en ze niet per ongeluk heb omgewisseld..."![]()
Stress is dat, hè!
Ik had gewoon 2 dozen om in te verzamelen, lol.
Voor ieder pakket 1, hahaOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik kwam op zaterdag thuis, en vind ‘niet thuis’ kaartje van post.nl. Een post was bij de buren afgeleverd. Whoa, het was een kerstpakket! Ik was niet voorbereid, geen meldingen enzo.. Gelukkig hoefde ik het niet te halen bij een pakket punt, heb namelijk geen auto. (later hoorde ik dat er wat problemen waren met track en tracé en internet)
Ik ging toen in de doos snuffelen om te kijken wie de gever was, niks te vinden. Maar gelukkig kreeg ik een PM van @Klik ,die was shopper met anonieme donateur. Jullie allebei heel erg bedankt!!
Op zondag ging ik alles uitpakken, ben super blij met alles, toevallig zaten ook spullen bij dat ik nog niet had en ook nodig had![]()
Hele leuke spullen voor mijn katten, bij 1 van mijn katten is een ander halve maand geleden helaas zware suikerziekte ontdekt. Dus 2x daags insuline geven onder andere. Dan maakt bijvoorbeeld de hele leuke en zachte deken mij weer blij, dat gaat mooi naar de zieke kat.
Er zat ook een hele leuke verrassing tussen, namelijk deze foto lijnmet Fok!, Mijn kat en geweldige katten foto’s!
Katten foto’s horen erbij
Davis, 10 jarige poes
Quinty, 9 jarige kater met suikerziekte![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
Yesss leuke fotos van de katten en het pakket bevat veel licht/led/rgb en spullen voor creatieve projecten en laser lampje ICM katten is altijd feest (partymix).quote:Op maandag 18 december 2023 20:01 schreef ludivinelaurel het volgende:
Ik kwam op zaterdag thuis, en vind ‘niet thuis’ kaartje van post.nl. Een post was bij de buren afgeleverd. Whoa, het was een kerstpakket! Ik was niet voorbereid, geen meldingen enzo.. Gelukkig hoefde ik het niet te halen bij een pakket punt, heb namelijk geen auto. (later hoorde ik dat er wat problemen waren met track en tracé en internet)
[ afbeelding ]
Ik ging toen in de doos snuffelen om te kijken wie de gever was, niks te vinden. Maar gelukkig kreeg ik een PM van @:klik ,die was shopper met anonieme donateur. Jullie allebei heel erg bedankt!!
Op zondag ging ik alles uitpakken, ben super blij met alles, toevallig zaten ook spullen bij dat ik nog niet had en ook nodig had![]()
Hele leuke spullen voor mijn katten, bij 1 van mijn katten is een ander halve maand geleden helaas zware suikerziekte ontdekt. Dus 2x daags insuline geven onder andere. Dan maakt bijvoorbeeld de hele leuke en zachte deken mij weer blij, dat gaat mooi naar de zieke kat.
[ afbeelding ]
Er zat ook een hele leuke verrassing tussen, namelijk deze foto lijnmet Fok!, Mijn kat en geweldige katten foto’s!
[ afbeelding ]
Katten foto’s horen erbij
Davis, 10 jarige poes
[ afbeelding ]
Quinty, 9 jarige kater met suikerziekte
[ afbeelding ]
+1 credits voor donateur.
[ Bericht 0% gewijzigd door Klik op 18-12-2023 20:48:03 ]![]()
Bleek dat ik me toch niet helemaal voor niets zorgen maakte, mevrouw van het postpunt had m'n pakket niet goed gescandquote:Op zaterdag 16 december 2023 12:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
Kalm aan. Dat het is opgehaald betekent dat het nu onderweg iss naar een distributie centrum in Nederland. Pas als het daar gescand wordt wijzigt je track en tracé.Gelukkig is dat rechtgezet door PostNL zelf nu (ze hebben me teruggebeld!) en normaal wordt het geleverd morgen namiddag
- Charlton Heston![]()
Ah goed nieuws dusquote:Op maandag 18 december 2023 21:07 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Bleek dat ik me toch niet helemaal voor niets zorgen maakte, mevrouw van het postpunt had m'n pakket niet goed gescandGelukkig is dat rechtgezet door PostNL zelf nu (ze hebben me teruggebeld!) en normaal wordt het geleverd morgen namiddag
Ik hoop altijd na verzending maar dat ik thuis geen cadeautjes meer tegenkom die in het pakket hadden gemoeten.quote:Op maandag 18 december 2023 17:56 schreef heywoodu het volgende:
En ze maakt me ook lekker aan het twijfelen, met opmerkingen als "ik hoop dat ik cadeau X in de goede doos gedaan heb....en dat ik de goede doos naar de goede plek heb gestuurd en ze niet per ongeluk heb omgewisseld..."![]()
![]()
Het pakket van dit jaar is vanochtend verplaatst van MALMÖ PAKETTERMINAL naar MALMÖ BREVTERMINAL. Hopelijk betekent dat niet dat ze 'm geplet hebben.![]()
![]()
Daar moest ik aan denken idd!quote:Op maandag 18 december 2023 10:10 schreef Takaiki het volgende:
@:CoolGuy komt volgens mij uit Den Haag of is fan van Harry Jekkers
‘Als die of die in brand staat, ga ik erbij staan kijkah!’
Of zoiets![]()
![]()
De decembermaand is normaal mijn favo maand maar nu met mijn burn-out en bijkomende familiespanningen zat ik er behoorlijk doorheen. Paniekaanvallen aan de lopende band. En toen was er ineens een pakketbezorger.
Wat een liefdevol pakket, ik heb er geen andere woorden voor. Heel erg bedankt ❤
Ps ik weet niet of jullie een fluistermuis hadden maar de kerstornamenten zijn echt het einde ❤
[ Bericht 13% gewijzigd door Viv op 18-12-2023 23:24:38 ]![]()
Die 3e fotoquote:Op maandag 18 december 2023 22:42 schreef Monsterkoekie het volgende:
De decembermaand is normaal mijn favo maand maar nu met mijn burn-out en bijkomende familiespanningen zat ik er behoorlijk doorheen. Paniekaanvallen aan de lopende band. En toen was er ineens een pakketbezorger.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een liefdevol pakket, ik heb er geen andere woorden voor. Heel erg bedankt ❤
Ps ik weet niet of jullie een fluistermuis hadden maar de kerstornamenten zijn echt het einde ❤
You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Anonieme ontvanger van @camaron :
‘Het pakket is binnen. Ze is super blij: "Echt fantastisch!" Ze heeft nog 3 kwartier verteld wat er allemaal in zat. Ze kan niet begrijpen dat iemand zoveel geeft als goed doel. Jullie (Fok! en de gever) hebben haar kerst een heel stuk mooier gemaakt. Bedankt daarvoor!’life is what happens to you, while you're busy making other plans.![]()
![]()
Meneer met zn sjaaltje uit zn adventskalender van het pakket <3
Mooie berichten allemaal weer! Ho ho ho merry Christmas![]()
Vandaag eerste pakket bezorgen. Nu maar hopen dat ik niet het verkeerde pakket mee sleep straks
* DJMO kijkt vertwijfeld naar de stapel dozen in de hoek van de kamer
@summer2bird jij zat gisteren jn doosje 18. Dankjewel
Anonieme uitpakpost:
Hallo superkimmi, KapiteinIglo en anderen die dit misschien wel lezen,
Bij deze de foto's en ons berichtje.
Gisteren is ons pakket bezorgd. Ik had niets aan mijn man vertelt, dus voor hem was het een totale verrassing!
De inhoud was ontzettend mooi gecamoufleerd. De katten waren erg blij met de confetti, wij iets minder. Dus verder maar voorzichtig openmaken, want eentje had het al op de tong vast...
De cadeautjes waren zichzelf al aan het uitpakken, dus dat hebben we maar meteen doorgezet.
Wat een prachtig pakket!
De muis vind ik helemaal geweldig, die staat voorlopig boven op de kast. Totdat de katten hem ontdekken, dan moet ie naar zolder.
De kaarsen staan daar al, want ik moet eerst opzoeken of kaarsvet giftig is voor katten. Ze slopen alles, dus kaarsen zullen niet lang leven.
De thee en de chocola zijn we erg blij mee, dank je wel <3
Al het drinken is een schot in de roos, ik weet niet of ik aan had gegeven dat we houden van zure dranken, maar dit is geweldig. Zoveel verschillende smaken die ik daadwerkelijk nog nooit gezien heb. We gaan ze allemaal proberen.
De muis wilden de katten meteen mee spelen, dus die ligt ergens in de kamer, waarschijnlijk onder de bank. Binnenkort maar eens op de knieen om te zoeken!
Ik kon geen kaartje vinden, dus ik heb geen idee wie ik hiervoor moet gaan bedanken, dus doe ik het zo:
Dank je wel voor een geweldig pakket, we zijn er ontzettend blij mee en gaan ervan genieten!
En superkimmi, KapiteinIglo en de rest; jullie ook heel erg bedankt voor alles wat jullie doen! Het wordt enorm gewaardeerd.
[ Bericht 2% gewijzigd door Rene op 19-12-2023 08:53:02 ]life is what happens to you, while you're busy making other plans.![]()
Fotos werken niet
Heb het even werkend gemaakt!
[ Bericht 36% gewijzigd door Rene op 19-12-2023 08:53:18 ] | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
Topperttttquote:Op dinsdag 19 december 2023 08:36 schreef Rene het volgende:
Fotos werken niet
Haha stiekem hoopte ik hier al op. Iets met snel post willen maken, geen tijd om te checkenquote:Op dinsdag 19 december 2023 08:36 schreef Rene het volgende:
Fotos werken niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onderweg! Heb niks mogen doen, @Rob is een halte meegereden om me te installeren met pakket en al.Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op dinsdag 19 december 2023 09:56 schreef DJMO het volgende:
Lief van RobSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onderweg! Heb niks mogen doen, @:rob is een halte meegereden om me te installeren met pakket en al.![]()
Goeie reis en veel plezier!So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between![]()
Missiom accomplished! Pakket afgeleverd, lief cadeautje terug gekregenik ga smullen onderweg
nu in de trein terug naar huis
Ik weet niet waar je die pralines vandaan hebt getoverd, maar ik heb de derde al opquote:Op dinsdag 19 december 2023 13:02 schreef Klik het volgende:
Pre-uitpakpost en pakket IRL ontvangen bedankten dat terwijl ik helemaal geen snoeper ben eigenlijk
Beste Frutsel, Doedezemaar en Symphonic (en andere meelevende/meelezende fokkers),
Hierbij wil ik jullie ontzettend bedanken voor het kerstpakket dat jullie gesponsord/bij elkaar hebben geshopt voor mij en mijn dochter Zoë (9). Ik heb het afgelopen weekend pas opengemaakt omdat ik moest wachten totdat zij weer bij mij was (hoewel het al bijna een week eerder was bezorgd).
Ik vond het kaartje hartverwarmend om te lezen. Het deed mij erg goed om te zien dat er nog mensen zijn die anderen op deze manier blij willen maken met Kerstmis. Jullie inzet en bijdrage worden ontzettend gewaardeerd.
Ik ben heel blij met het bier en al het lekkere eten (zoals jullie zien op de foto is de chips al aangebroken, zijn de chocolade hulstblaadjes al bijna op en zijn de kerstkoekjes nergens te zien omdat die al zijn opgegeten door mij en Zoë). Ik was echt aangenaam verrast door de Ikea cadeaukaart, de bioscoopbon voor ons tweeën en een gratis Hello Fresh-box. Die zullen allemaal goed besteed worden 😊. Zoë was erg blij met de twee Barbiepoppen en de drie boekjes. En hoewel lezen niet echt haar grootste hobby is, heb ik haar beloofd eruit te gaan voorlezen bij het slapengaan.
Geluk is het enige dat zich verdubbelt als je het deelt. En dat bleek. Jullie hebben ons heel blij gemaakt. Nogmaals dank daarvoor en ik wens jullie – en iedere andere fokker trouwens – hele fijne kerstdagen en alvast een gelukkig 2024![]()
![]()
Foto: https://imgbox.com/NRTgsu9g
(de optie 'voeg een afbeelding toe' werkte niet..)God is a kid with an ant farm - John Constantine![]()
Bij dezequote:Op dinsdag 19 december 2023 13:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij zijn nog in afwachting van een reactie van de ontvanger die dit weekend zou gaan uitpakken
God is a kid with an ant farm - John Constantine![]()
Wij pakken met kerst uit trouwens. Gisteravond de boom in elkaar gezet en de lampjes erin geworsteld, minstens 140 te veel aan het snoer, was ik ff vergeten.Ondertussen plat geappt door mijn moeder en zus over de tv van pa, dus dat schoot totaal niet op.
De doos geopend en zag wel lekker luxe nootjes, die nu voor de helft op zijnen spekjes voor de kinderen en een pak mango drinken. En cadeautjes die ooit onder de boom komen te liggen. Als die voor de kerst nog af komt.
Nu staat er een boom met veel te veel gekleurde lampjes en verder niks. Ik ben naar de kapper geweest en ga zometeen met pa naar het ziekenhuis. Dan nog bedenken wat we gaan eten en dan kijken of er nog tijd is om verder te gaan met de boom.
![]()
Deze link zal wel werkenquote:Op dinsdag 19 december 2023 13:37 schreef YubYub het volgende:
(de optie 'voeg een afbeelding toe' werkte niet..)![]()
![]()
https://images2.imgbox.com/56/ab/NRTgsu9g_o.jpgOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Lekker gesmuld!quote:Op dinsdag 19 december 2023 13:37 schreef YubYub het volgende:
Beste Frutsel, Doedezemaar en Symphonic (en andere meelevende/meelezende fokkers),
Hierbij wil ik jullie ontzettend bedanken voor het kerstpakket dat jullie gesponsord/bij elkaar hebben geshopt voor mij en mijn dochter Zoë (9). Ik heb het afgelopen weekend pas opengemaakt omdat ik moest wachten totdat zij weer bij mij was (hoewel het al bijna een week eerder was bezorgd).
Ik vond het kaartje hartverwarmend om te lezen. Het deed mij erg goed om te zien dat er nog mensen zijn die anderen op deze manier blij willen maken met Kerstmis. Jullie inzet en bijdrage worden ontzettend gewaardeerd.
Ik ben heel blij met het bier en al het lekkere eten (zoals jullie zien op de foto is de chips al aangebroken, zijn de chocolade hulstblaadjes al bijna op en zijn de kerstkoekjes nergens te zien omdat die al zijn opgegeten door mij en Zoë). Ik was echt aangenaam verrast door de Ikea cadeaukaart, de bioscoopbon voor ons tweeën en een gratis Hello Fresh-box. Die zullen allemaal goed besteed worden 😊. Zoë was erg blij met de twee Barbiepoppen en de drie boekjes. En hoewel lezen niet echt haar grootste hobby is, heb ik haar beloofd eruit te gaan voorlezen bij het slapengaan.
Geluk is het enige dat zich verdubbelt als je het deelt. En dat bleek. Jullie hebben ons heel blij gemaakt. Nogmaals dank daarvoor en ik wens jullie – en iedere andere fokker trouwens – hele fijne kerstdagen en alvast een gelukkig 2024![]()
![]()
(de optie 'voeg een afbeelding toe' werkte niet..)
Voorlezen is heel gezellig![]()
Hello Fresh moet je wel zelf op tijd opzeggen, anders zit je er aan vast, dm me anders maar als je het gaat bestellen, dan geef ik je tips hoe je dat handig aan kunt pakken![]()
Graag gedaan medetukker. Veel plezier er mee en nogmaals fijne feestdagen samenquote:Op dinsdag 19 december 2023 13:37 schreef YubYub het volgende:
![]()
(de optie 'voeg een afbeelding toe' werkte niet..)![]()
![]()
Ik zag al idd dat jij ook uit Twente komtquote:Op dinsdag 19 december 2023 14:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Graag gedaan medetukker. Veel plezier er mee en nogmaals fijne feestdagen samen![]()
. Jij was wss dus ook degene die het pakket kwam langsbrengen?
God is a kid with an ant farm - John Constantine![]()
Dat was ik nietquote:Op dinsdag 19 december 2023 16:34 schreef YubYub het volgende:
[..]
Ik zag al idd dat jij ook uit Twente komt. Jij was wss dus ook degene die het pakket kwam langsbrengen?
Anders had ik er nog Twentse bakleverworst ingedaan ofzo
Maar de credits gaan naar de shoppers die er mooie tijd en energie hebben ingestoken om zo'n leuk pakket samen te stellen![]()
![]()
Anonieme uitpakpost:
Lieve SuperKimmi en KapiteinIglo
Willen jullie een berichtje voor mij op het forum plaatsen omdat ik anonieme ontvanger ben.
*Vandaag stond er ineens een pakketbezorger voor de deur, ik had hem pas over een en dag of 2 verwacht, uitgaande van de berichten op de track&trace.
Wat was de verrassing groot toen mijn man mij riep dat er een “pakketje” was. Ik had geen bel gehoord en had zelf ook niets besteld. Ik dacht, iemand van onze buren heeft vast een cadeautje gebracht, dat gebeurt hier vaker rond feestdagen. Mijn man had een mega pakket op tafel gezet.
DjDaano en Sally ik wil jullie ontzettend bedanken voor het geweldige pakket dat jullie samengesteld hebben voor ons. De lieve woorden op de kaart. Het maakt onze feestdagen dit jaar ook echt feestelijk met cadeautjes onder de boom. De lekkernijen zullen met smaak gegeten en gedronken worden!
De cadeautjes gaan we uitpakken als we allemaal samen zijn dit weekend!
We zijn er gewoon stil en ontroerd van. Ontzettend bedankt voor alles!*
Verder wil ik jullie SuperKimmi en KapiteinIglo bedanken dat wij ondanks de afstand gewoon mee mochten doen met de kerstpakketten actie. Het is na een aantal slechte jaren met veel problemen en stress echt een welkome verrassing dit jaar. Ik hoop dat ik volgend jaar als gever mee kan doen.
Ik heb genoeg van dit topic..
SPOILER: GENOEG IS GENOEGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 19 december 2023 18:13 schreef Rob het volgende:
Ik heb genoeg van dit topic..
En dan te weten dat er nog 7 dozen vol lekkers in je woonkamer staanSPOILER: GENOEG IS GENOEGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
DTS - Foto's en verslagen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: