abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211658212
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2023 20:17 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Dit heeft betrekking op de kerstpakkettentopicreeks dus dit was tegen @:Scorpie, dat kan gewoon niet anders.
:')
pi_211658217
Gisteravond zeker weer vergeten hè @CoolGuy, en dan nu hier weer helemaal popiejopie doen.
  maandag 18 december 2023 @ 14:13:38 #253
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_211658364
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 13:36 schreef Schanu het volgende:
Vandaag stond de postbode voor de deur...

[ afbeelding ]

Lieve anonieme donateur, ik sta hier echt zonder woorden en met tranen in mijn ogen. Mijn dochters gaan hier zó ontzettend blij mee zijn, dat valt niet in woorden uit te drukken. En met het overlijden van hun overgrootmoeder vrijdag, alles wat daarbij komt kijken, het non stop lichamelijke gekwakkel en het feit dat de feestdagen ansich voor de oudste van 7 gewoon echt teveel zijn, komt dit zo ontzettend op het goede moment.

We gaan het op de dag voor kerst (1e kerstdag zelf is vrouwlief jarig en zijn we druk met de schoonouders) aan de kinderen geven zodat ze er ook meteen in alle rust mee kunnen spelen, maar voor nu alvast een enorm groot dankjewel vanuit mij en mijn vrouw. Want ook wij als mama's zijn heel héél blij met dit cadeau (want kindjes blij = mama's blij O+).

@:kapiteiniglo en @:Superkimmi, ook jullie ontzettend bedankt voor het regelen van deze enorme verrassing O+
~:) merry christmas
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_211658431
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 13:36 schreef Schanu het volgende:
Vandaag stond de postbode voor de deur...

[ afbeelding ]

Lieve anonieme donateur, ik sta hier echt zonder woorden en met tranen in mijn ogen. Mijn dochters gaan hier zó ontzettend blij mee zijn, dat valt niet in woorden uit te drukken. En met het overlijden van hun overgrootmoeder vrijdag, alles wat daarbij komt kijken, het non stop lichamelijke gekwakkel en het feit dat de feestdagen ansich voor de oudste van 7 gewoon echt teveel zijn, komt dit zo ontzettend op het goede moment.

We gaan het op de dag voor kerst (1e kerstdag zelf is vrouwlief jarig en zijn we druk met de schoonouders) aan de kinderen geven zodat ze er ook meteen in alle rust mee kunnen spelen, maar voor nu alvast een enorm groot dankjewel vanuit mij en mijn vrouw. Want ook wij als mama's zijn heel héél blij met dit cadeau (want kindjes blij = mama's blij O+).

@:kapiteiniglo en @:Superkimmi, ook jullie ontzettend bedankt voor het regelen van deze enorme verrassing O+
oh wauw O+ O+
pi_211658509
De postbode heeft net een kerstpakket gebracht met als afzender fok! ~:) ~:) ~:)
Door alle perikelen is er nog steeds geen tijd geweest om de boom op te zetten, al heb ik net wel de doos met de kerstboom naar beneden gesleept. Wat zullen ze raar opkijken , ben benieuwd!
Lieve iemand heel erg bedankt!
Via welke site kun je ook alweer het beste foto's uppen?
  maandag 18 december 2023 @ 14:29:01 #256
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_211658531
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 14:27 schreef _Ingrid_ het volgende:
De postbode heeft net een kerstpakket gebracht met als afzender fok! ~:) ~:) ~:)
Door alle perikelen is er nog steeds geen tijd geweest om de boom op te zetten, al heb ik net wel de doos met de kerstboom naar beneden gesleept. Wat zullen ze raar opkijken , ben benieuwd!
Lieve iemand heel erg bedankt!
Imgbb
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 18 december 2023 @ 14:30:26 #257
147316 crew  DJMO
#trut
pi_211658544
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 14:27 schreef _Ingrid_ het volgende:
https://postimages.org/
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  maandag 18 december 2023 @ 14:32:18 #258
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_211658560
imgur.com vind ik wel fijn.
You sound reasonable...Time to up my medication.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 18 december 2023 @ 15:12:35 #259
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_211658920
Ik ben vandaag niet thuis, want kantoordag, maar ik heb mij laten vertellen dat thuis de afgelopen uren de laatste hand gelegd is aan de twee pakketten en dat ze ongeveer nu op weg gaan naar het postkantoor *O*

Geen idee hoe ze dat op de fiets mee gaat krijgen, maar gelukkig heb ik een vriendin die honderdmiljoenkeer vindingrijker is dan ikzelf dus dat komt vast goed. Kruiwagen werd nog als optie genoemd, maar dat is niet zo handig om bij de sportschool neer te zetten na het afleveren bij PostNL :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  maandag 18 december 2023 @ 15:58:01 #260
35189 Troel
scherp en bot
pi_211659240
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 14:29 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]
Imgbb
Behalve dat die constant meldingen geeft als je malwarebytes gebruikt ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 18 december 2023 @ 17:56:52 #261
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_211660126
Licht spoilertje :) (het zijn twee pakketten, volgens mij verdeeld per helft van de tafel :+ )

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij thuiskomst: blijkbaar is het toch maar per auto gegaan, er kwam wat hulp gelukkig, want de fiets ging 'm niet worden _O-

En ze maakt me ook lekker aan het twijfelen, met opmerkingen als "ik hoop dat ik cadeau X in de goede doos gedaan heb....en dat ik de goede doos naar de goede plek heb gestuurd en ze niet per ongeluk heb omgewisseld..." |:)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_211660367
quote:
Gebruik ik ook altijd. Ideaal ^O^
pi_211660897
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 17:56 schreef heywoodu het volgende:

En ze maakt me ook lekker aan het twijfelen, met opmerkingen als "ik hoop dat ik cadeau X in de goede doos gedaan heb....en dat ik de goede doos naar de goede plek heb gestuurd en ze niet per ongeluk heb omgewisseld..." |:)
Ow jee.... :D

Stress is dat, hè!
Ik had gewoon 2 dozen om in te verzamelen, lol.
Voor ieder pakket 1, haha
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_211661696
Ik kwam op zaterdag thuis, en vind ‘niet thuis’ kaartje van post.nl. Een post was bij de buren afgeleverd. Whoa, het was een kerstpakket! Ik was niet voorbereid, geen meldingen enzo.. Gelukkig hoefde ik het niet te halen bij een pakket punt, heb namelijk geen auto. (later hoorde ik dat er wat problemen waren met track en tracé en internet)

Ik ging toen in de doos snuffelen om te kijken wie de gever was, niks te vinden. Maar gelukkig kreeg ik een PM van @Klik ,die was shopper met anonieme donateur. Jullie allebei heel erg bedankt!! O+

Op zondag ging ik alles uitpakken, ben super blij met alles, toevallig zaten ook spullen bij dat ik nog niet had en ook nodig had :o O+
Hele leuke spullen voor mijn katten, bij 1 van mijn katten is een ander halve maand geleden helaas zware suikerziekte ontdekt. Dus 2x daags insuline geven onder andere. Dan maakt bijvoorbeeld de hele leuke en zachte deken mij weer blij, dat gaat mooi naar de zieke kat.

Er zat ook een hele leuke verrassing tussen, namelijk deze foto lijn :D met Fok!, Mijn kat en geweldige katten foto’s! _O-

Katten foto’s horen erbij :D
Davis, 10 jarige poes

Quinty, 9 jarige kater met suikerziekte
pi_211662239
Leuk pakket! En die fotolijn! O+
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 18 december 2023 @ 20:38:56 #266
147316 crew  DJMO
#trut
pi_211662405
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_211662468
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 20:01 schreef ludivinelaurel het volgende:
Ik kwam op zaterdag thuis, en vind ‘niet thuis’ kaartje van post.nl. Een post was bij de buren afgeleverd. Whoa, het was een kerstpakket! Ik was niet voorbereid, geen meldingen enzo.. Gelukkig hoefde ik het niet te halen bij een pakket punt, heb namelijk geen auto. (later hoorde ik dat er wat problemen waren met track en tracé en internet)
[ afbeelding ]
Ik ging toen in de doos snuffelen om te kijken wie de gever was, niks te vinden. Maar gelukkig kreeg ik een PM van @:klik ,die was shopper met anonieme donateur. Jullie allebei heel erg bedankt!! O+

Op zondag ging ik alles uitpakken, ben super blij met alles, toevallig zaten ook spullen bij dat ik nog niet had en ook nodig had :o O+
Hele leuke spullen voor mijn katten, bij 1 van mijn katten is een ander halve maand geleden helaas zware suikerziekte ontdekt. Dus 2x daags insuline geven onder andere. Dan maakt bijvoorbeeld de hele leuke en zachte deken mij weer blij, dat gaat mooi naar de zieke kat.
[ afbeelding ]

Er zat ook een hele leuke verrassing tussen, namelijk deze foto lijn :D met Fok!, Mijn kat en geweldige katten foto’s! _O-
[ afbeelding ]

Katten foto’s horen erbij :D
Davis, 10 jarige poes
[ afbeelding ]

Quinty, 9 jarige kater met suikerziekte
[ afbeelding ]
Yesss leuke fotos van de katten en het pakket bevat veel licht/led/rgb en spullen voor creatieve projecten en laser lampje ICM katten is altijd feest (partymix).

+1 credits voor donateur.

[ Bericht 0% gewijzigd door Klik op 18-12-2023 20:48:03 ]
  maandag 18 december 2023 @ 21:07:07 #268
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_211662773
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 12:19 schreef DJMO het volgende:

[..]
Kalm aan. Dat het is opgehaald betekent dat het nu onderweg iss naar een distributie centrum in Nederland. Pas als het daar gescand wordt wijzigt je track en tracé.
Bleek dat ik me toch niet helemaal voor niets zorgen maakte, mevrouw van het postpunt had m'n pakket niet goed gescand :P Gelukkig is dat rechtgezet door PostNL zelf nu (ze hebben me teruggebeld!) en normaal wordt het geleverd morgen namiddag :)
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 18 december 2023 @ 21:22:59 #269
147316 crew  DJMO
#trut
pi_211663018
quote:
7s.gif Op maandag 18 december 2023 21:07 schreef Lothiriel het volgende:

[..]
Bleek dat ik me toch niet helemaal voor niets zorgen maakte, mevrouw van het postpunt had m'n pakket niet goed gescand :P Gelukkig is dat rechtgezet door PostNL zelf nu (ze hebben me teruggebeld!) en normaal wordt het geleverd morgen namiddag :)
Ah goed nieuws dus

pi_211663226
Ik heb bericht gehad van mijn gever, het pakket is onderweg :D *O*

Ben zo ontzettend benieuwd!!!! :D
Twiddel
  Manager PR/Moderator maandag 18 december 2023 @ 21:44:44 #271
269689 crew  Viv
pi_211663386
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 17:56 schreef heywoodu het volgende:
Ik hoop altijd na verzending maar dat ik thuis geen cadeautjes meer tegenkom die in het pakket hadden gemoeten. :X

Het pakket van dit jaar is vanochtend verplaatst van MALMÖ PAKETTERMINAL naar MALMÖ BREVTERMINAL. Hopelijk betekent dat niet dat ze 'm geplet hebben. :P
pi_211663734
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2023 10:10 schreef Takaiki het volgende:
@:CoolGuy komt volgens mij uit Den Haag of is fan van Harry Jekkers _O-
Daar moest ik aan denken idd!
‘Als die of die in brand staat, ga ik erbij staan kijkah!’
Of zoiets :P
  Moderator maandag 18 december 2023 @ 22:33:48 #273
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_211664225
Pakketten zijn in ieder geval be orgd.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_211664305
De decembermaand is normaal mijn favo maand maar nu met mijn burn-out en bijkomende familiespanningen zat ik er behoorlijk doorheen. Paniekaanvallen aan de lopende band. En toen was er ineens een pakketbezorger.

Wat een liefdevol pakket, ik heb er geen andere woorden voor. Heel erg bedankt ❤

Ps ik weet niet of jullie een fluistermuis hadden maar de kerstornamenten zijn echt het einde ❤

[ Bericht 13% gewijzigd door Viv op 18-12-2023 23:24:38 ]
  maandag 18 december 2023 @ 23:31:59 #275
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_211664799
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2023 22:42 schreef Monsterkoekie het volgende:
De decembermaand is normaal mijn favo maand maar nu met mijn burn-out en bijkomende familiespanningen zat ik er behoorlijk doorheen. Paniekaanvallen aan de lopende band. En toen was er ineens een pakketbezorger.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Wat een liefdevol pakket, ik heb er geen andere woorden voor. Heel erg bedankt ❤

Ps ik weet niet of jullie een fluistermuis hadden maar de kerstornamenten zijn echt het einde ❤
Die 3e foto _O-
You sound reasonable...Time to up my medication.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')