abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 december 2023 @ 20:11:38 #226
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_211650802
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 22:49 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Weet je? Ergens op deze planeet staat een boom die hard bezig is om de zuurstof te produceren die jij inademt. Ik denk dat je daar wel eens sorry tegen mag gaan zeggen.
_O- _O- _O-
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  Moderator zondag 17 december 2023 @ 20:17:07 #227
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_211650934
quote:
1s.gif Op zondag 17 december 2023 20:10 schreef superkimmi het volgende:

[..]
Voor t verhaal; zie mijn uitpakposts paar reacties terug.

De quote:

‘Weet je? Ergens op deze planeet staat een boom die hard bezig is om de zuurstof te produceren die jij inademt. Ik denk dat je daar wel eens sorry tegen mag gaan zeggen.’

Ik denk dat we de doorgewinterde KPA’er niet hoeven uit te leggen naar wie dit gericht was _O-
Dit heeft betrekking op de kerstpakkettentopicreeks dus dit was tegen @Scorpie, dat kan gewoon niet anders.
Breitling - Instruments for Professionals
  zondag 17 december 2023 @ 20:27:43 #228
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_211651152
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2023 20:17 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Dit heeft betrekking op de kerstpakkettentopicreeks dus dit was tegen @:Scorpie, dat kan gewoon niet anders.
Precies :D
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  Moderator zondag 17 december 2023 @ 20:30:05 #229
16180 crew  CoolGuy
pi_211651201
quote:
1s.gif Op zondag 17 december 2023 20:27 schreef superkimmi het volgende:

[..]
Precies :D
Mja, dat was wel te verwachten, maar Scorpie en ik hebben een wat complexe, nou ja, relatie, if you will. Het is niet zo zeer dat ik hem niet mag, maar, ja, nou ja, als hij in de fik zou staan en ik had water zou ik het opdrinken.

Dat idee een beetje.
  zondag 17 december 2023 @ 20:31:51 #230
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_211651237
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2023 20:30 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Mja, dat was wel te verwachten, maar Scorpie en ik hebben een wat complexe, nou ja, relatie, if you will. Het is niet zo zeer dat ik hem niet mag, maar, ja, nou ja, als hij in de fik zou staan en ik had water zou ik het opdrinken.

Dat idee een beetje.
_O- zonder Scorpie en jou geen kpa hoor
  Moderator zondag 17 december 2023 @ 20:33:23 #231
16180 crew  CoolGuy
pi_211651266
quote:
1s.gif Op zondag 17 december 2023 20:31 schreef superkimmi het volgende:

[..]
_O- zonder Scorpie en jou geen kpa hoor
Lol.

In all fairness, Scorpie is echt heel erg oke. Ik ga er bijna van over m'n nek dat ik dat moet zeggen, maar het is wel de warheid. Het is ook een gigantische mongool (kijk, dat komt er weer heel makkelijk uit en het is ook de waarheid) maar wel een eerlijke, vrijgevige en zeer betrouwbare mongool.
pi_211651745
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2023 20:33 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Lol.

In all fairness, Scorpie is echt heel erg oke. Ik ga er bijna van over m'n nek dat ik dat moet zeggen, maar het is wel de warheid. Het is ook een gigantische mongool (kijk, dat komt er weer heel makkelijk uit en het is ook de waarheid) maar wel een eerlijke, vrijgevige en zeer betrouwbare mongool.
Ik moet ook weer een klein beetje overgeven @Scorpie
Beetje zuur met stukjes, maar ik proef ook wel weer dat kleine beetje zoetigheid O+

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-12-2023 21:03:37 ]
pi_211652000
blijft een leuke act btw *O*
pi_211652108
quote:
1s.gif Op zondag 17 december 2023 14:19 schreef superkimmi het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik vergat ff helemaal om @:shii te bedanken!! De donateur van het pakket. Dankjewel!! O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2023 17:48 schreef MevrouwCactus het volgende:
Het was zo tof om voor jullie te mogen shoppen O+ Jullie zijn schatten en hebben een rotjaar gehad, dus dit is helemaal op zijn plek. @:Shii en ik hebben het leuk gehad om voor jullie dingen te bedenken.

Voor het boek heb ik 4 jaar aan topics doorgespit en alles wat ik leuk/ontroerend/tekenend voor de kerstpakkettenactie vond, heb ik uitgeprint en ingeplakt. En lekker veel glitter op het boek *O*

Sjaak kreeg van SK en KI een Supertoffe Lego-set, dus zij zijn al Sjaaks nieuwe beste vrienden :') Bij het weggaan zei hij: “ik vond het hier heel leuk!” O+
Heel graag gedaan. O+ Ik vond het een eer om als nieuweling in dit topic te kunnen bijdragen aan een pakket voor jullie @superkimmi en @KapiteinIglo . Ik heb het topic natuurlijk wel al een aantal jaren gevolgd vanaf de zijlijn en wilde dit jaar ook m'n steentje bijdragen. Maar alle credits voor @MevrouwCactus voor de leuke ideetjes, het shoppen en het samenstellen en bezorgen van het pakket. _O_ O+
  zondag 17 december 2023 @ 22:30:14 #235
450148 KapiteinIglo
pi_211653532
quote:

[..]

Dat idee een beetje.
Quote van het jaar 2023 *O* _O-
  zondag 17 december 2023 @ 22:31:16 #236
450148 KapiteinIglo
pi_211653544
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2023 21:19 schreef Shii het volgende:

[..]
[..]
Heel graag gedaan. O+ Ik vond het een eer om als nieuweling in dit topic te kunnen bijdragen aan een pakket voor jullie @:superkimmi en @:KapiteinIglo . Ik heb het topic natuurlijk wel al een aantal jaren gevolgd vanaf de zijlijn en wilde dit jaar ook m'n steentje bijdragen. Maar alle credits voor @:MevrouwCactus voor de leuke ideetjes, het shoppen en het samenstellen en bezorgen van het pakket. _O_ O+
@MevrouwCactus @Shii @-gt- @Sarabi
Allemaal helden *O*

SPOILER
pi_211653686
quote:

[..]

Dat idee een beetje.
Jezus _O-
Twiddel
  zondag 17 december 2023 @ 23:25:35 #238
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_211654213
quote:

[..]

Dat idee een beetje.
That's why I love you _O- _O- _O-

En ja, ik weet dat je het niet meent. Blijkt ook uit je volgende post :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_211654479
quote:

[..] als hij in de fik zou staan en ik had water zou ik het opdrinken.
_O-

M’n nieuwe lievelingsbelediging.
pi_211654584
quote:
1s.gif Op zondag 17 december 2023 14:19 schreef superkimmi het volgende:
Omg omg omg. Kon mn tranen net bedwingen. Wat was t weer gezellig. @:mevrouwcactus en gezin kwamen binnen met zelfgebakken koekjes en 2 dozen!

De dozen hebben we uitgepakt, en onder de boom gestald. Maar wie houden we voor de gek. Niles had snel zat door dat er leuke dingen in zaten en begon met de cadeautjes te spelen.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Terwijl ze er waren hebben we een paar cadeautjes uitgepakt. Lekkers voor de katten en konijntjes, aan iedereen was gedacht.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Twee van de kattenspeeltjes hebben de overzichtsfoto niet gehaald. Ze zijn verknocht aan de houten knaagspeeltjes. En Tobi is dol op haarelastieken, heeft er 40(!) gekregen en de eerste ligt al onder de bank :D

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Maar in de eerste bulk cadeautjes zaten ook gelijk twee hele grote. @:-gt- wauw, wat superlief dit. We willen in januari graag gaan, dus dat komt echt zo goed uit!

[ afbeelding ]

En toen ik in het kaartje @:sarabi las, kon er natuurlijk maar 1 ding in de extra doos zitten. Zo lief! Want had ook al biertjes gehad bij het brengen van haar pakket.

[ afbeelding ]

Verder willen we nog 1 cadeau extra uitlichten. We hebben een boek gekregen met tientallen quotes door de jaren heen van de kerstpakkettenactie. Daar heeft echt enorm veel werk in gezegen en @:kapiteiniglo zit nu hardop lachend en huilend te genieten van dat boek.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

En dan de overzichtsfoto. Megaveel donald duck voor @:kapiteiniglo Boeken voor mij die ik niet ken en die me heel tof lijken. Puzzels! Douchegel! Foute mokken! En nog veel meer.

[ afbeelding ]

Gisteren heb ik besloten op te houden met me bezwaard voelen en hier gewoon heel erg van te gaan genieten.

Dankjullie dankjullie dankjulliewel! We voelen ons echt vanalles tegelijk nu, maar vooral heel heel dankbaar dat we elkaar hebben ontmoet op dit forum en dat wij onderdeel mogen zijn van deze prachtige actie O+

En ik vergat ff helemaal om @:shii te bedanken!! De donateur van het pakket. Dankjewel!! O+

SPOILER
❤❤❤
  maandag 18 december 2023 @ 07:38:55 #241
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_211655008
De stap naar het normale leven na zo’n weekend is pittig :O :z
  maandag 18 december 2023 @ 08:29:54 #242
450148 KapiteinIglo
pi_211655215
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2023 07:38 schreef superkimmi het volgende:
De stap naar het normale leven na zo’n weekend is pittig :O :z
On that note. Wanneer gaan we naar Efteling? En Disneyland?
  maandag 18 december 2023 @ 10:10:40 #243
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_211655953
@CoolGuy komt volgens mij uit Den Haag of is fan van Harry Jekkers _O-
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
pi_211656256
Zojuist is het pakket voor zoonlief en mij bezorgd *O* *O*

Een pakket bomvol met allerlei lekkers! Chips, kaaskoekjes, prachtige bonbonnetjes :9~ nootjes, spekjes, een hele mooie kaart met daarin hele lieve woorden O+

En ook nog twee prachtige bruisfiguren voor in bad, maar die zijn daar veel en veel te mooi voor, dus die krijgen een mooi plekje in de badkamer. Ze ruiken ook superlekker!

Lieve @Muck Dit prachtige pakket vrolijkt ons zéker op! Ontzettend bedankt :* Zoonlief mag vanavond het ingepakte cadeautje nog uitpakken *;
  Moderator maandag 18 december 2023 @ 11:36:17 #245
16180 crew  CoolGuy
pi_211656822
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2023 10:10 schreef Takaiki het volgende:
@:CoolGuy komt volgens mij uit Den Haag of is fan van Harry Jekkers _O-
Ik kom zeer zeker niét uit Den Haag en ik ken geen Harry Jekkers. Die opmerkingen komen van Instagram, geloof het of niet, in ieder geval, daar heb ik ze ergens een keer gelezen. Die over die boom en dat zuurstof las ik in het engels, en was onderdeel van 10 'subtiele' beledigingen ofzo.

Die over dat water komt óók van Instagram en daar stond het in tekst, maar ik begrijp dat een of beiden van Harry Jekkers komen? Ik heb net even gezocht en ik ken die hele man niet, maar aangezien hij dan blijkbaar hetzelfde soort humor heeft als ik (of omgekeerd) heeft hij nu wel mijn interesse. :P
  maandag 18 december 2023 @ 11:50:39 #246
247887 Takaiki
pi_211656975
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 11:36 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ik kom zeer zeker niét uit Den Haag en ik ken geen Harry Jekkers. Die opmerkingen komen van Instagram, geloof het of niet, in ieder geval, daar heb ik ze ergens een keer gelezen. Die over die boom en dat zuurstof las ik in het engels, en was onderdeel van 10 'subtiele' beledigingen ofzo.

Die over dat water komt óók van Instagram en daar stond het in tekst, maar ik begrijp dat een of beiden van Harry Jekkers komen? Ik heb net even gezocht en ik ken die hele man niet, maar aangezien hij dan blijkbaar hetzelfde soort humor heeft als ik (of omgekeerd) heeft hij nu wel mijn interesse. :P

Vanaf minuut 10 een paar voorbeelden van de ongenuanceerdheid van de Haagse gewone man :P
Maar de hele show is goed _O_
Sometimes you're the bug
  maandag 18 december 2023 @ 11:53:43 #247
247887 Takaiki
pi_211657004
Weer plek maakt voor uitpakblijheid :@
Sometimes you're the bug
  maandag 18 december 2023 @ 12:43:39 #248
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_211657447
quote:
2s.gif Op maandag 18 december 2023 10:45 schreef Papabear het volgende:
Zojuist is het pakket voor zoonlief en mij bezorgd *O* *O*

[ afbeelding ]

Een pakket bomvol met allerlei lekkers! Chips, kaaskoekjes, prachtige bonbonnetjes :9~ nootjes, spekjes, een hele mooie kaart met daarin hele lieve woorden O+

[ afbeelding ]

En ook nog twee prachtige bruisfiguren voor in bad, maar die zijn daar veel en veel te mooi voor, dus die krijgen een mooi plekje in de badkamer. Ze ruiken ook superlekker!

[ afbeelding ]

Lieve @:Muck Dit prachtige pakket vrolijkt ons zéker op! Ontzettend bedankt :* Zoonlief mag vanavond het ingepakte cadeautje nog uitpakken *;
Ik ben zo blij dat het in de smaak valt! Geniet ervan, jullie hebben het verdiend!
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_211658011
Vandaag stond de postbode voor de deur...

Lieve anonieme donateur, ik sta hier echt zonder woorden en met tranen in mijn ogen. Mijn dochters gaan hier zó ontzettend blij mee zijn, dat valt niet in woorden uit te drukken. En met het overlijden van hun overgrootmoeder vrijdag, alles wat daarbij komt kijken, het non stop lichamelijke gekwakkel en het feit dat de feestdagen ansich voor de oudste van 7 gewoon echt teveel zijn, komt dit zo ontzettend op het goede moment.

We gaan het op de dag voor kerst (1e kerstdag zelf is vrouwlief jarig en zijn we druk met de schoonouders) aan de kinderen geven zodat ze er ook meteen in alle rust mee kunnen spelen, maar voor nu alvast een enorm groot dankjewel vanuit mij en mijn vrouw. Want ook wij als mama's zijn heel héél blij met dit cadeau (want kindjes blij = mama's blij O+).

@KapiteinIglo en @superkimmi, ook jullie ontzettend bedankt voor het regelen van deze enorme verrassing O+
  maandag 18 december 2023 @ 13:54:50 #250
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_211658192
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 13:36 schreef Schanu het volgende:
Vandaag stond de postbode voor de deur...

[ afbeelding ]

Lieve anonieme donateur, ik sta hier echt zonder woorden en met tranen in mijn ogen. Mijn dochters gaan hier zó ontzettend blij mee zijn, dat valt niet in woorden uit te drukken. En met het overlijden van hun overgrootmoeder vrijdag, alles wat daarbij komt kijken, het non stop lichamelijke gekwakkel en het feit dat de feestdagen ansich voor de oudste van 7 gewoon echt teveel zijn, komt dit zo ontzettend op het goede moment.

We gaan het op de dag voor kerst (1e kerstdag zelf is vrouwlief jarig en zijn we druk met de schoonouders) aan de kinderen geven zodat ze er ook meteen in alle rust mee kunnen spelen, maar voor nu alvast een enorm groot dankjewel vanuit mij en mijn vrouw. Want ook wij als mama's zijn heel héél blij met dit cadeau (want kindjes blij = mama's blij O+).

@:kapiteiniglo en @:Superkimmi, ook jullie ontzettend bedankt voor het regelen van deze enorme verrassing O+
Geniet er heel heel erg van.

Het winkelen voor grote wensen is ieder jaar een feestje. Zoals gezegd gaan er dit jaar nog veel meer extraatjes uitgedeeld worden door de donateur via ons. Maar dit is wel een van de grotere *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')