abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 december 2023 @ 14:29:01 #256
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_211658531
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 14:27 schreef _Ingrid_ het volgende:
De postbode heeft net een kerstpakket gebracht met als afzender fok! ~:) ~:) ~:)
Door alle perikelen is er nog steeds geen tijd geweest om de boom op te zetten, al heb ik net wel de doos met de kerstboom naar beneden gesleept. Wat zullen ze raar opkijken , ben benieuwd!
Lieve iemand heel erg bedankt!
Via welke site kun je ook alweer het beste foto's uppen?
Imgbb
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 18 december 2023 @ 14:30:26 #257
147316 crew  DJMO
#trut
pi_211658544
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 14:27 schreef _Ingrid_ het volgende:
Via welke site kun je ook alweer het beste foto's uppen?
https://postimages.org/
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  maandag 18 december 2023 @ 14:32:18 #258
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_211658560
imgur.com vind ik wel fijn.
You sound reasonable...Time to up my medication.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 18 december 2023 @ 15:12:35 #259
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_211658920
Ik ben vandaag niet thuis, want kantoordag, maar ik heb mij laten vertellen dat thuis de afgelopen uren de laatste hand gelegd is aan de twee pakketten en dat ze ongeveer nu op weg gaan naar het postkantoor *O*

Geen idee hoe ze dat op de fiets mee gaat krijgen, maar gelukkig heb ik een vriendin die honderdmiljoenkeer vindingrijker is dan ikzelf dus dat komt vast goed. Kruiwagen werd nog als optie genoemd, maar dat is niet zo handig om bij de sportschool neer te zetten na het afleveren bij PostNL :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  maandag 18 december 2023 @ 15:58:01 #260
35189 Troel
scherp en bot
pi_211659240
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 14:29 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]
Imgbb
Behalve dat die constant meldingen geeft als je malwarebytes gebruikt ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 18 december 2023 @ 17:56:52 #261
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_211660126
Licht spoilertje :) (het zijn twee pakketten, volgens mij verdeeld per helft van de tafel :+ )

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij thuiskomst: blijkbaar is het toch maar per auto gegaan, er kwam wat hulp gelukkig, want de fiets ging 'm niet worden _O-

En ze maakt me ook lekker aan het twijfelen, met opmerkingen als "ik hoop dat ik cadeau X in de goede doos gedaan heb....en dat ik de goede doos naar de goede plek heb gestuurd en ze niet per ongeluk heb omgewisseld..." |:)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_211660367
quote:
Gebruik ik ook altijd. Ideaal ^O^
pi_211660897
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 17:56 schreef heywoodu het volgende:

En ze maakt me ook lekker aan het twijfelen, met opmerkingen als "ik hoop dat ik cadeau X in de goede doos gedaan heb....en dat ik de goede doos naar de goede plek heb gestuurd en ze niet per ongeluk heb omgewisseld..." |:)
Ow jee.... :D

Stress is dat, hè!
Ik had gewoon 2 dozen om in te verzamelen, lol.
Voor ieder pakket 1, haha
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_211661696
Ik kwam op zaterdag thuis, en vind ‘niet thuis’ kaartje van post.nl. Een post was bij de buren afgeleverd. Whoa, het was een kerstpakket! Ik was niet voorbereid, geen meldingen enzo.. Gelukkig hoefde ik het niet te halen bij een pakket punt, heb namelijk geen auto. (later hoorde ik dat er wat problemen waren met track en tracé en internet)

Ik ging toen in de doos snuffelen om te kijken wie de gever was, niks te vinden. Maar gelukkig kreeg ik een PM van @Klik ,die was shopper met anonieme donateur. Jullie allebei heel erg bedankt!! O+

Op zondag ging ik alles uitpakken, ben super blij met alles, toevallig zaten ook spullen bij dat ik nog niet had en ook nodig had :o O+
Hele leuke spullen voor mijn katten, bij 1 van mijn katten is een ander halve maand geleden helaas zware suikerziekte ontdekt. Dus 2x daags insuline geven onder andere. Dan maakt bijvoorbeeld de hele leuke en zachte deken mij weer blij, dat gaat mooi naar de zieke kat.

Er zat ook een hele leuke verrassing tussen, namelijk deze foto lijn :D met Fok!, Mijn kat en geweldige katten foto’s! _O-

Katten foto’s horen erbij :D
Davis, 10 jarige poes

Quinty, 9 jarige kater met suikerziekte
pi_211662239
Leuk pakket! En die fotolijn! O+
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 18 december 2023 @ 20:38:56 #266
147316 crew  DJMO
#trut
pi_211662405
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_211662468
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 20:01 schreef ludivinelaurel het volgende:
Ik kwam op zaterdag thuis, en vind ‘niet thuis’ kaartje van post.nl. Een post was bij de buren afgeleverd. Whoa, het was een kerstpakket! Ik was niet voorbereid, geen meldingen enzo.. Gelukkig hoefde ik het niet te halen bij een pakket punt, heb namelijk geen auto. (later hoorde ik dat er wat problemen waren met track en tracé en internet)
[ afbeelding ]
Ik ging toen in de doos snuffelen om te kijken wie de gever was, niks te vinden. Maar gelukkig kreeg ik een PM van @:klik ,die was shopper met anonieme donateur. Jullie allebei heel erg bedankt!! O+

Op zondag ging ik alles uitpakken, ben super blij met alles, toevallig zaten ook spullen bij dat ik nog niet had en ook nodig had :o O+
Hele leuke spullen voor mijn katten, bij 1 van mijn katten is een ander halve maand geleden helaas zware suikerziekte ontdekt. Dus 2x daags insuline geven onder andere. Dan maakt bijvoorbeeld de hele leuke en zachte deken mij weer blij, dat gaat mooi naar de zieke kat.
[ afbeelding ]

Er zat ook een hele leuke verrassing tussen, namelijk deze foto lijn :D met Fok!, Mijn kat en geweldige katten foto’s! _O-
[ afbeelding ]

Katten foto’s horen erbij :D
Davis, 10 jarige poes
[ afbeelding ]

Quinty, 9 jarige kater met suikerziekte
[ afbeelding ]
Yesss leuke fotos van de katten en het pakket bevat veel licht/led/rgb en spullen voor creatieve projecten en laser lampje ICM katten is altijd feest (partymix).

+1 credits voor donateur.

[ Bericht 0% gewijzigd door Klik op 18-12-2023 20:48:03 ]
  maandag 18 december 2023 @ 21:07:07 #268
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_211662773
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 12:19 schreef DJMO het volgende:

[..]
Kalm aan. Dat het is opgehaald betekent dat het nu onderweg iss naar een distributie centrum in Nederland. Pas als het daar gescand wordt wijzigt je track en tracé.
Bleek dat ik me toch niet helemaal voor niets zorgen maakte, mevrouw van het postpunt had m'n pakket niet goed gescand :P Gelukkig is dat rechtgezet door PostNL zelf nu (ze hebben me teruggebeld!) en normaal wordt het geleverd morgen namiddag :)
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 18 december 2023 @ 21:22:59 #269
147316 crew  DJMO
#trut
pi_211663018
quote:
7s.gif Op maandag 18 december 2023 21:07 schreef Lothiriel het volgende:

[..]
Bleek dat ik me toch niet helemaal voor niets zorgen maakte, mevrouw van het postpunt had m'n pakket niet goed gescand :P Gelukkig is dat rechtgezet door PostNL zelf nu (ze hebben me teruggebeld!) en normaal wordt het geleverd morgen namiddag :)
Ah goed nieuws dus

pi_211663226
Ik heb bericht gehad van mijn gever, het pakket is onderweg :D *O*

Ben zo ontzettend benieuwd!!!! :D
Twiddel
  Manager PR/Moderator maandag 18 december 2023 @ 21:44:44 #271
269689 crew  Viv
pi_211663386
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 17:56 schreef heywoodu het volgende:
Ik hoop altijd na verzending maar dat ik thuis geen cadeautjes meer tegenkom die in het pakket hadden gemoeten. :X

Het pakket van dit jaar is vanochtend verplaatst van MALMÖ PAKETTERMINAL naar MALMÖ BREVTERMINAL. Hopelijk betekent dat niet dat ze 'm geplet hebben. :P
pi_211663734
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2023 10:10 schreef Takaiki het volgende:
@:CoolGuy komt volgens mij uit Den Haag of is fan van Harry Jekkers _O-
Daar moest ik aan denken idd!
‘Als die of die in brand staat, ga ik erbij staan kijkah!’
Of zoiets :P
  Moderator maandag 18 december 2023 @ 22:33:48 #273
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_211664225
Pakketten zijn in ieder geval be orgd.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_211664305
De decembermaand is normaal mijn favo maand maar nu met mijn burn-out en bijkomende familiespanningen zat ik er behoorlijk doorheen. Paniekaanvallen aan de lopende band. En toen was er ineens een pakketbezorger.

Wat een liefdevol pakket, ik heb er geen andere woorden voor. Heel erg bedankt ❤

Ps ik weet niet of jullie een fluistermuis hadden maar de kerstornamenten zijn echt het einde ❤

[ Bericht 13% gewijzigd door Viv op 18-12-2023 23:24:38 ]
  maandag 18 december 2023 @ 23:31:59 #275
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_211664799
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2023 22:42 schreef Monsterkoekie het volgende:
De decembermaand is normaal mijn favo maand maar nu met mijn burn-out en bijkomende familiespanningen zat ik er behoorlijk doorheen. Paniekaanvallen aan de lopende band. En toen was er ineens een pakketbezorger.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Wat een liefdevol pakket, ik heb er geen andere woorden voor. Heel erg bedankt ❤

Ps ik weet niet of jullie een fluistermuis hadden maar de kerstornamenten zijn echt het einde ❤
Die 3e foto _O-
You sound reasonable...Time to up my medication.
  dinsdag 19 december 2023 @ 06:57:21 #276
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_211665433
Anonieme ontvanger van @camaron :

‘Het pakket is binnen. Ze is super blij: "Echt fantastisch!" Ze heeft nog 3 kwartier verteld wat er allemaal in zat. Ze kan niet begrijpen dat iemand zoveel geeft als goed doel. Jullie (Fok! en de gever) hebben haar kerst een heel stuk mooier gemaakt. Bedankt daarvoor!’
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_211665437

Meneer met zn sjaaltje uit zn adventskalender van het pakket <3

Mooie berichten allemaal weer! Ho ho ho merry Christmas
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 19 december 2023 @ 07:13:58 #278
147316 crew  DJMO
#trut
pi_211665457
Vandaag eerste pakket bezorgen. Nu maar hopen dat ik niet het verkeerde pakket mee sleep straks

* DJMO kijkt vertwijfeld naar de stapel dozen in de hoek van de kamer :?

dinsdag 19 december 2023 @ 07:34:47 #279
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_211665531
@summer2bird jij zat gisteren jn doosje 18. Dankjewel O+
  dinsdag 19 december 2023 @ 08:27:26 #280
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_211665805
Anonieme uitpakpost:

Hallo superkimmi, KapiteinIglo en anderen die dit misschien wel lezen,

Bij deze de foto's en ons berichtje.

Gisteren is ons pakket bezorgd. Ik had niets aan mijn man vertelt, dus voor hem was het een totale verrassing!

De inhoud was ontzettend mooi gecamoufleerd. De katten waren erg blij met de confetti, wij iets minder. Dus verder maar voorzichtig openmaken, want eentje had het al op de tong vast...

De cadeautjes waren zichzelf al aan het uitpakken, dus dat hebben we maar meteen doorgezet.
Wat een prachtig pakket!

De muis vind ik helemaal geweldig, die staat voorlopig boven op de kast. Totdat de katten hem ontdekken, dan moet ie naar zolder.
De kaarsen staan daar al, want ik moet eerst opzoeken of kaarsvet giftig is voor katten. Ze slopen alles, dus kaarsen zullen niet lang leven.
De thee en de chocola zijn we erg blij mee, dank je wel <3
Al het drinken is een schot in de roos, ik weet niet of ik aan had gegeven dat we houden van zure dranken, maar dit is geweldig. Zoveel verschillende smaken die ik daadwerkelijk nog nooit gezien heb. We gaan ze allemaal proberen.
De muis wilden de katten meteen mee spelen, dus die ligt ergens in de kamer, waarschijnlijk onder de bank. Binnenkort maar eens op de knieen om te zoeken!
Ik kon geen kaartje vinden, dus ik heb geen idee wie ik hiervoor moet gaan bedanken, dus doe ik het zo:
Dank je wel voor een geweldig pakket, we zijn er ontzettend blij mee en gaan ervan genieten!

En superkimmi, KapiteinIglo en de rest; jullie ook heel erg bedankt voor alles wat jullie doen! Het wordt enorm gewaardeerd.

[ Bericht 2% gewijzigd door Rene op 19-12-2023 08:53:02 ]
  Moderator dinsdag 19 december 2023 @ 08:36:40 #281
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_211665851
Fotos werken niet :s)

Heb het even werkend gemaakt ;)!

[ Bericht 36% gewijzigd door Rene op 19-12-2023 08:53:18 ]
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 19 december 2023 @ 08:38:44 #282
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_211665868
Wel met "openen in nieuw tabblad" en zo. Het zijn geen plaatjes, maar links naar imgur.
  dinsdag 19 december 2023 @ 09:13:36 #283
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_211666078
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 08:36 schreef Rene het volgende:

Toppertttt
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  dinsdag 19 december 2023 @ 09:27:28 #284
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_211666159
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 08:36 schreef Rene het volgende:

Haha stiekem hoopte ik hier al op. Iets met snel post willen maken, geen tijd om te checken :+
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 19 december 2023 @ 09:56:53 #285
147316 crew  DJMO
#trut
pi_211666417
SPOILER
Onderweg! Heb niks mogen doen, @Rob is een halte meegereden om me te installeren met pakket en al.

pi_211666729
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 09:56 schreef DJMO het volgende:
SPOILER
Onderweg! Heb niks mogen doen, @:rob is een halte meegereden om me te installeren met pakket en al.
Lief van Rob *;
Goeie reis en veel plezier!
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 19 december 2023 @ 12:57:01 #287
147316 crew  DJMO
#trut
pi_211668129
Missiom accomplished! Pakket afgeleverd, lief cadeautje terug gekregen O+ ik ga smullen onderweg :Y) nu in de trein terug naar huis

pi_211668199
Pre-uitpakpost en pakket IRL ontvangen bedankt *O*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 19 december 2023 @ 13:03:45 #289
147316 crew  DJMO
#trut
pi_211668218
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 13:02 schreef Klik het volgende:
Pre-uitpakpost en pakket IRL ontvangen bedankt *O*
Ik weet niet waar je die pralines vandaan hebt getoverd, maar ik heb de derde al op :X en dat terwijl ik helemaal geen snoeper ben eigenlijk _O-

pi_211668399
Wij zijn nog in afwachting van een reactie van de ontvanger die dit weekend zou gaan uitpakken
  dinsdag 19 december 2023 @ 13:37:19 #291
98880 YubYub
Alles wordt, niets is
pi_211668550
Beste Frutsel, Doedezemaar en Symphonic (en andere meelevende/meelezende fokkers),

Hierbij wil ik jullie ontzettend bedanken voor het kerstpakket dat jullie gesponsord/bij elkaar hebben geshopt voor mij en mijn dochter Zoë (9). Ik heb het afgelopen weekend pas opengemaakt omdat ik moest wachten totdat zij weer bij mij was (hoewel het al bijna een week eerder was bezorgd) *O* .

Ik vond het kaartje hartverwarmend om te lezen. Het deed mij erg goed om te zien dat er nog mensen zijn die anderen op deze manier blij willen maken met Kerstmis. Jullie inzet en bijdrage worden ontzettend gewaardeerd.

Ik ben heel blij met het bier en al het lekkere eten (zoals jullie zien op de foto is de chips al aangebroken, zijn de chocolade hulstblaadjes al bijna op en zijn de kerstkoekjes nergens te zien omdat die al zijn opgegeten door mij en Zoë :9~ ). Ik was echt aangenaam verrast door de Ikea cadeaukaart, de bioscoopbon voor ons tweeën en een gratis Hello Fresh-box. Die zullen allemaal goed besteed worden 😊. Zoë was erg blij met de twee Barbiepoppen en de drie boekjes. En hoewel lezen niet echt haar grootste hobby is, heb ik haar beloofd eruit te gaan voorlezen bij het slapengaan.

Geluk is het enige dat zich verdubbelt als je het deelt. En dat bleek. Jullie hebben ons heel blij gemaakt. Nogmaals dank daarvoor en ik wens jullie – en iedere andere fokker trouwens – hele fijne kerstdagen en alvast een gelukkig 2024 (y) ~:)

Foto: https://imgbox.com/NRTgsu9g
(de optie 'voeg een afbeelding toe' werkte niet..)
God is a kid with an ant farm - John Constantine
  dinsdag 19 december 2023 @ 13:38:47 #292
98880 YubYub
Alles wordt, niets is
pi_211668565
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 december 2023 13:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij zijn nog in afwachting van een reactie van de ontvanger die dit weekend zou gaan uitpakken
Bij deze ;)
pi_211668571
Wij pakken met kerst uit trouwens. Gisteravond de boom in elkaar gezet en de lampjes erin geworsteld, minstens 140 te veel aan het snoer, was ik ff vergeten. :D Ondertussen plat geappt door mijn moeder en zus over de tv van pa, dus dat schoot totaal niet op.
De doos geopend en zag wel lekker luxe nootjes, die nu voor de helft op zijn :P en spekjes voor de kinderen en een pak mango drinken. En cadeautjes die ooit onder de boom komen te liggen. Als die voor de kerst nog af komt. ;) Nu staat er een boom met veel te veel gekleurde lampjes en verder niks. Ik ben naar de kapper geweest en ga zometeen met pa naar het ziekenhuis. Dan nog bedenken wat we gaan eten en dan kijken of er nog tijd is om verder te gaan met de boom.
pi_211668603
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 13:37 schreef YubYub het volgende:

Deze link zal wel werken :) :*

https://images2.imgbox.com/56/ab/NRTgsu9g_o.jpg
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_211669045
quote:
Beste Frutsel, Doedezemaar en Symphonic (en andere meelevende/meelezende fokkers),

Hierbij wil ik jullie ontzettend bedanken voor het kerstpakket dat jullie gesponsord/bij elkaar hebben geshopt voor mij en mijn dochter Zoë (9). Ik heb het afgelopen weekend pas opengemaakt omdat ik moest wachten totdat zij weer bij mij was (hoewel het al bijna een week eerder was bezorgd) *O* .

Ik vond het kaartje hartverwarmend om te lezen. Het deed mij erg goed om te zien dat er nog mensen zijn die anderen op deze manier blij willen maken met Kerstmis. Jullie inzet en bijdrage worden ontzettend gewaardeerd.

Ik ben heel blij met het bier en al het lekkere eten (zoals jullie zien op de foto is de chips al aangebroken, zijn de chocolade hulstblaadjes al bijna op en zijn de kerstkoekjes nergens te zien omdat die al zijn opgegeten door mij en Zoë :9~ ). Ik was echt aangenaam verrast door de Ikea cadeaukaart, de bioscoopbon voor ons tweeën en een gratis Hello Fresh-box. Die zullen allemaal goed besteed worden 😊. Zoë was erg blij met de twee Barbiepoppen en de drie boekjes. En hoewel lezen niet echt haar grootste hobby is, heb ik haar beloofd eruit te gaan voorlezen bij het slapengaan.

Geluk is het enige dat zich verdubbelt als je het deelt. En dat bleek. Jullie hebben ons heel blij gemaakt. Nogmaals dank daarvoor en ik wens jullie – en iedere andere fokker trouwens – hele fijne kerstdagen en alvast een gelukkig 2024 (y) ~:)

Lekker gesmuld!
Voorlezen is heel gezellig *;
Hello Fresh moet je wel zelf op tijd opzeggen, anders zit je er aan vast, dm me anders maar als je het gaat bestellen, dan geef ik je tips hoe je dat handig aan kunt pakken
  Moderator dinsdag 19 december 2023 @ 14:22:33 #296
8781 crew  Frutsel
pi_211669139
quote:

Graag gedaan medetukker. Veel plezier er mee en nogmaals fijne feestdagen samen :)
  dinsdag 19 december 2023 @ 16:34:45 #297
98880 YubYub
Alles wordt, niets is
pi_211670681
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 december 2023 14:22 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Graag gedaan medetukker. Veel plezier er mee en nogmaals fijne feestdagen samen :)
Ik zag al idd dat jij ook uit Twente komt :). Jij was wss dus ook degene die het pakket kwam langsbrengen?
  Moderator dinsdag 19 december 2023 @ 16:35:44 #298
8781 crew  Frutsel
pi_211670687
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 16:34 schreef YubYub het volgende:

[..]
Ik zag al idd dat jij ook uit Twente komt :). Jij was wss dus ook degene die het pakket kwam langsbrengen?
Dat was ik niet :) Anders had ik er nog Twentse bakleverworst ingedaan ofzo :P
Maar de credits gaan naar de shoppers die er mooie tijd en energie hebben ingestoken om zo'n leuk pakket samen te stellen O+
  dinsdag 19 december 2023 @ 16:58:58 #299
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_211670942
Anonieme uitpakpost:

Lieve SuperKimmi en KapiteinIglo

Willen jullie een berichtje voor mij op het forum plaatsen omdat ik anonieme ontvanger ben.

*Vandaag stond er ineens een pakketbezorger voor de deur, ik had hem pas over een en dag of 2 verwacht, uitgaande van de berichten op de track&trace.

Wat was de verrassing groot toen mijn man mij riep dat er een “pakketje” was. Ik had geen bel gehoord en had zelf ook niets besteld. Ik dacht, iemand van onze buren heeft vast een cadeautje gebracht, dat gebeurt hier vaker rond feestdagen. Mijn man had een mega pakket op tafel gezet.

DjDaano en Sally ik wil jullie ontzettend bedanken voor het geweldige pakket dat jullie samengesteld hebben voor ons. De lieve woorden op de kaart. Het maakt onze feestdagen dit jaar ook echt feestelijk met cadeautjes onder de boom. De lekkernijen zullen met smaak gegeten en gedronken worden!
De cadeautjes gaan we uitpakken als we allemaal samen zijn dit weekend!

We zijn er gewoon stil en ontroerd van. Ontzettend bedankt voor alles!*

Verder wil ik jullie SuperKimmi en KapiteinIglo bedanken dat wij ondanks de afstand gewoon mee mochten doen met de kerstpakketten actie. Het is na een aantal slechte jaren met veel problemen en stress echt een welkome verrassing dit jaar. Ik hoop dat ik volgend jaar als gever mee kan doen.

dinsdag 19 december 2023 @ 18:13:40 #300
164850 Rob
't is patat
pi_211671699
Ik heb genoeg van dit topic.. :(

SPOILER: GENOEG IS GENOEG
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 19 december 2023 @ 18:18:51 #301
147316 crew  DJMO
#trut
pi_211671750
quote:
80s.gif Op dinsdag 19 december 2023 18:13 schreef Rob het volgende:
Ik heb genoeg van dit topic.. :(

SPOILER: GENOEG IS GENOEG
En dan te weten dat er nog 7 dozen vol lekkers in je woonkamer staan >:) _O-

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')