quote:Op zondag 17 december 2023 20:17 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dit heeft betrekking op de kerstpakkettentopicreeks dus dit was tegen @:Scorpie, dat kan gewoon niet anders.
quote:Op maandag 18 december 2023 13:36 schreef Schanu het volgende:
Vandaag stond de postbode voor de deur...
[ afbeelding ]
Lieve anonieme donateur, ik sta hier echt zonder woorden en met tranen in mijn ogen. Mijn dochters gaan hier zó ontzettend blij mee zijn, dat valt niet in woorden uit te drukken. En met het overlijden van hun overgrootmoeder vrijdag, alles wat daarbij komt kijken, het non stop lichamelijke gekwakkel en het feit dat de feestdagen ansich voor de oudste van 7 gewoon echt teveel zijn, komt dit zo ontzettend op het goede moment.
We gaan het op de dag voor kerst (1e kerstdag zelf is vrouwlief jarig en zijn we druk met de schoonouders) aan de kinderen geven zodat ze er ook meteen in alle rust mee kunnen spelen, maar voor nu alvast een enorm groot dankjewel vanuit mij en mijn vrouw. Want ook wij als mama's zijn heel héél blij met dit cadeau (want kindjes blij = mama's blij).
@:kapiteiniglo en @:Superkimmi, ook jullie ontzettend bedankt voor het regelen van deze enorme verrassing
oh wauwquote:Op maandag 18 december 2023 13:36 schreef Schanu het volgende:
Vandaag stond de postbode voor de deur...
[ afbeelding ]
Lieve anonieme donateur, ik sta hier echt zonder woorden en met tranen in mijn ogen. Mijn dochters gaan hier zó ontzettend blij mee zijn, dat valt niet in woorden uit te drukken. En met het overlijden van hun overgrootmoeder vrijdag, alles wat daarbij komt kijken, het non stop lichamelijke gekwakkel en het feit dat de feestdagen ansich voor de oudste van 7 gewoon echt teveel zijn, komt dit zo ontzettend op het goede moment.
We gaan het op de dag voor kerst (1e kerstdag zelf is vrouwlief jarig en zijn we druk met de schoonouders) aan de kinderen geven zodat ze er ook meteen in alle rust mee kunnen spelen, maar voor nu alvast een enorm groot dankjewel vanuit mij en mijn vrouw. Want ook wij als mama's zijn heel héél blij met dit cadeau (want kindjes blij = mama's blij).
@:kapiteiniglo en @:Superkimmi, ook jullie ontzettend bedankt voor het regelen van deze enorme verrassing
Imgbbquote:Op maandag 18 december 2023 14:27 schreef _Ingrid_ het volgende:
De postbode heeft net een kerstpakket gebracht met als afzender fok!![]()
![]()
![]()
Door alle perikelen is er nog steeds geen tijd geweest om de boom op te zetten, al heb ik net wel de doos met de kerstboom naar beneden gesleept. Wat zullen ze raar opkijken , ben benieuwd!
Lieve iemand heel erg bedankt!
Via welke site kun je ook alweer het beste foto's uppen?
https://postimages.org/quote:Op maandag 18 december 2023 14:27 schreef _Ingrid_ het volgende:
Via welke site kun je ook alweer het beste foto's uppen?
Behalve dat die constant meldingen geeft als je malwarebytes gebruiktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij thuiskomst: blijkbaar is het toch maar per auto gegaan, er kwam wat hulp gelukkig, want de fiets ging 'm niet worden
En ze maakt me ook lekker aan het twijfelen, met opmerkingen als "ik hoop dat ik cadeau X in de goede doos gedaan heb....en dat ik de goede doos naar de goede plek heb gestuurd en ze niet per ongeluk heb omgewisseld..."
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Ow jee....quote:Op maandag 18 december 2023 17:56 schreef heywoodu het volgende:
En ze maakt me ook lekker aan het twijfelen, met opmerkingen als "ik hoop dat ik cadeau X in de goede doos gedaan heb....en dat ik de goede doos naar de goede plek heb gestuurd en ze niet per ongeluk heb omgewisseld..."![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Yesss leuke fotos van de katten en het pakket bevat veel licht/led/rgb en spullen voor creatieve projecten en laser lampje ICM katten is altijd feest (partymix).quote:Op maandag 18 december 2023 20:01 schreef ludivinelaurel het volgende:
Ik kwam op zaterdag thuis, en vind ‘niet thuis’ kaartje van post.nl. Een post was bij de buren afgeleverd. Whoa, het was een kerstpakket! Ik was niet voorbereid, geen meldingen enzo.. Gelukkig hoefde ik het niet te halen bij een pakket punt, heb namelijk geen auto. (later hoorde ik dat er wat problemen waren met track en tracé en internet)
[ afbeelding ]
Ik ging toen in de doos snuffelen om te kijken wie de gever was, niks te vinden. Maar gelukkig kreeg ik een PM van @:klik ,die was shopper met anonieme donateur. Jullie allebei heel erg bedankt!!
Op zondag ging ik alles uitpakken, ben super blij met alles, toevallig zaten ook spullen bij dat ik nog niet had en ook nodig had![]()
Hele leuke spullen voor mijn katten, bij 1 van mijn katten is een ander halve maand geleden helaas zware suikerziekte ontdekt. Dus 2x daags insuline geven onder andere. Dan maakt bijvoorbeeld de hele leuke en zachte deken mij weer blij, dat gaat mooi naar de zieke kat.
[ afbeelding ]
Er zat ook een hele leuke verrassing tussen, namelijk deze foto lijnmet Fok!, Mijn kat en geweldige katten foto’s!
[ afbeelding ]
Katten foto’s horen erbij
Davis, 10 jarige poes
[ afbeelding ]
Quinty, 9 jarige kater met suikerziekte
[ afbeelding ]
Bleek dat ik me toch niet helemaal voor niets zorgen maakte, mevrouw van het postpunt had m'n pakket niet goed gescandquote:Op zaterdag 16 december 2023 12:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
Kalm aan. Dat het is opgehaald betekent dat het nu onderweg iss naar een distributie centrum in Nederland. Pas als het daar gescand wordt wijzigt je track en tracé.
Ah goed nieuws dusquote:Op maandag 18 december 2023 21:07 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Bleek dat ik me toch niet helemaal voor niets zorgen maakte, mevrouw van het postpunt had m'n pakket niet goed gescandGelukkig is dat rechtgezet door PostNL zelf nu (ze hebben me teruggebeld!) en normaal wordt het geleverd morgen namiddag
Ik hoop altijd na verzending maar dat ik thuis geen cadeautjes meer tegenkom die in het pakket hadden gemoeten.quote:Op maandag 18 december 2023 17:56 schreef heywoodu het volgende:
En ze maakt me ook lekker aan het twijfelen, met opmerkingen als "ik hoop dat ik cadeau X in de goede doos gedaan heb....en dat ik de goede doos naar de goede plek heb gestuurd en ze niet per ongeluk heb omgewisseld..."![]()
Daar moest ik aan denken idd!quote:Op maandag 18 december 2023 10:10 schreef Takaiki het volgende:
@:CoolGuy komt volgens mij uit Den Haag of is fan van Harry Jekkers
Die 3e fotoquote:Op maandag 18 december 2023 22:42 schreef Monsterkoekie het volgende:
De decembermaand is normaal mijn favo maand maar nu met mijn burn-out en bijkomende familiespanningen zat ik er behoorlijk doorheen. Paniekaanvallen aan de lopende band. En toen was er ineens een pakketbezorger.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een liefdevol pakket, ik heb er geen andere woorden voor. Heel erg bedankt ❤
Ps ik weet niet of jullie een fluistermuis hadden maar de kerstornamenten zijn echt het einde ❤
Topperttttquote:Op dinsdag 19 december 2023 08:36 schreef Rene het volgende:
Fotos werken niet
Heb het even werkend gemaakt!
Haha stiekem hoopte ik hier al op. Iets met snel post willen maken, geen tijd om te checkenquote:Op dinsdag 19 december 2023 08:36 schreef Rene het volgende:
Fotos werken niet
Heb het even werkend gemaakt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onderweg! Heb niks mogen doen, @Rob is een halte meegereden om me te installeren met pakket en al.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op dinsdag 19 december 2023 09:56 schreef DJMO het volgende:
Lief van RobSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onderweg! Heb niks mogen doen, @:rob is een halte meegereden om me te installeren met pakket en al.![]()
Goeie reis en veel plezier!So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
Ik weet niet waar je die pralines vandaan hebt getoverd, maar ik heb de derde al opquote:Op dinsdag 19 december 2023 13:02 schreef Klik het volgende:
Pre-uitpakpost en pakket IRL ontvangen bedankt
Bij dezequote:Op dinsdag 19 december 2023 13:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij zijn nog in afwachting van een reactie van de ontvanger die dit weekend zou gaan uitpakken
Deze link zal wel werkenquote:Op dinsdag 19 december 2023 13:37 schreef YubYub het volgende:
Foto: https://imgbox.com/NRTgsu9g
(de optie 'voeg een afbeelding toe' werkte niet..)
Lekker gesmuld!quote:Op dinsdag 19 december 2023 13:37 schreef YubYub het volgende:
Beste Frutsel, Doedezemaar en Symphonic (en andere meelevende/meelezende fokkers),
Hierbij wil ik jullie ontzettend bedanken voor het kerstpakket dat jullie gesponsord/bij elkaar hebben geshopt voor mij en mijn dochter Zoë (9). Ik heb het afgelopen weekend pas opengemaakt omdat ik moest wachten totdat zij weer bij mij was (hoewel het al bijna een week eerder was bezorgd).
Ik vond het kaartje hartverwarmend om te lezen. Het deed mij erg goed om te zien dat er nog mensen zijn die anderen op deze manier blij willen maken met Kerstmis. Jullie inzet en bijdrage worden ontzettend gewaardeerd.
Ik ben heel blij met het bier en al het lekkere eten (zoals jullie zien op de foto is de chips al aangebroken, zijn de chocolade hulstblaadjes al bijna op en zijn de kerstkoekjes nergens te zien omdat die al zijn opgegeten door mij en Zoë). Ik was echt aangenaam verrast door de Ikea cadeaukaart, de bioscoopbon voor ons tweeën en een gratis Hello Fresh-box. Die zullen allemaal goed besteed worden 😊. Zoë was erg blij met de twee Barbiepoppen en de drie boekjes. En hoewel lezen niet echt haar grootste hobby is, heb ik haar beloofd eruit te gaan voorlezen bij het slapengaan.
Geluk is het enige dat zich verdubbelt als je het deelt. En dat bleek. Jullie hebben ons heel blij gemaakt. Nogmaals dank daarvoor en ik wens jullie – en iedere andere fokker trouwens – hele fijne kerstdagen en alvast een gelukkig 2024![]()
![]()
Graag gedaan medetukker. Veel plezier er mee en nogmaals fijne feestdagen samenquote:Op dinsdag 19 december 2023 13:37 schreef YubYub het volgende:
Beste Frutsel, Doedezemaar en Symphonic (en andere meelevende/meelezende fokkers),
Hierbij wil ik jullie ontzettend bedanken voor het kerstpakket dat jullie gesponsord/bij elkaar hebben geshopt voor mij en mijn dochter Zoë (9). Ik heb het afgelopen weekend pas opengemaakt omdat ik moest wachten totdat zij weer bij mij was (hoewel het al bijna een week eerder was bezorgd).
Ik vond het kaartje hartverwarmend om te lezen. Het deed mij erg goed om te zien dat er nog mensen zijn die anderen op deze manier blij willen maken met Kerstmis. Jullie inzet en bijdrage worden ontzettend gewaardeerd.
Ik ben heel blij met het bier en al het lekkere eten (zoals jullie zien op de foto is de chips al aangebroken, zijn de chocolade hulstblaadjes al bijna op en zijn de kerstkoekjes nergens te zien omdat die al zijn opgegeten door mij en Zoë). Ik was echt aangenaam verrast door de Ikea cadeaukaart, de bioscoopbon voor ons tweeën en een gratis Hello Fresh-box. Die zullen allemaal goed besteed worden 😊. Zoë was erg blij met de twee Barbiepoppen en de drie boekjes. En hoewel lezen niet echt haar grootste hobby is, heb ik haar beloofd eruit te gaan voorlezen bij het slapengaan.
Geluk is het enige dat zich verdubbelt als je het deelt. En dat bleek. Jullie hebben ons heel blij gemaakt. Nogmaals dank daarvoor en ik wens jullie – en iedere andere fokker trouwens – hele fijne kerstdagen en alvast een gelukkig 2024![]()
![]()
Ik zag al idd dat jij ook uit Twente komtquote:Op dinsdag 19 december 2023 14:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Graag gedaan medetukker. Veel plezier er mee en nogmaals fijne feestdagen samen![]()
Dat was ik nietquote:Op dinsdag 19 december 2023 16:34 schreef YubYub het volgende:
[..]
Ik zag al idd dat jij ook uit Twente komt. Jij was wss dus ook degene die het pakket kwam langsbrengen?
SPOILER: GENOEG IS GENOEGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |