Ze is heel stoer en dapper,ik heb er alle vertrouwen in dat het goedkomt!quote:Op donderdag 14 december 2023 12:46 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Heel heftig. Ik kom net terug van mijn derde EMDR sessie en ik was echt een puinhoop van binnen. En dat op mn 33e. Als 9-jarige.. pff![]()
Hopelijk helpt het haar met verwerken wat ze moet verwerken
Jeetje, zo jong nog.. wat knap dat ze het aan kan. Persoonlijk ben ik na 2 sessies afgehaakt, vond het te intens en het herstel na een sessie nam minimaal 2 dagen in beslag en dat gaat niet icm kleine kindjes.quote:Op donderdag 14 december 2023 12:15 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ja 9 jaar is ze, maar we hebben goede hoop dat het nu klaar is wb de emdr, nu verder met "gewone" behandelgesprekken.
Netjes!quote:Op donderdag 14 december 2023 16:50 schreef Troel het volgende:
Vandaag nogmaals post![]()
Omdat er wat open gegaan was in het Ritualspakketjekreeg ik een nieuw flesje opgestuurd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenop lag een heel lief briefje van de shopper namens de gevers, waarin ook gezegd werd dat ik de pakjes naar believen open mocht (laten) maken. Eronder een heleboel lekkers, wat ik ga verdelen over m'n kinderen als ik naar ze toe ga
Toen de cadeautjes. Die voor de kinderen ga ik natuurlijk niet uitpakken, dat mogen ze zelf doen, maar toen ik het cadeautje met mijn naam er op pakte zei ik ongelovig tegen @Rob : is dit wat ik denk dat het is? Hij kijken en voelen, maar had geen idee. Maar ik heb al zo'n twee jaar de grote wens om de serie the ghost whisperer op dvd in mijn bezit te hebben. Ik vind dat zo'n geweldige serie en het is de shopper gelukt om aan die wens te voldoen![]()
ik ben er zo ontzettend blij mee, dank jullie wel shopper en donateurs! (ik laat het aan jullie of je bekend wil maken dat je aan mij gekoppeld was, voor mij was het iig een volledig geslaagde verassing!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Ik ben hem nu voor de derde keer op disney+ op het account van mijn dochter aan het bingen. Toen ik afgelopen week in het ziekenhuis lag, waren ze aan het verbouwen. Ik lag een beetje weg te doezelen onder invloed van de morfine, en had serieus het gevoel dat ik in de aflevering the childrens parade figureerde. Het mooie van de dvd serie is dat er een heleboel bonus dingen in zijn opgenomen die ik nog nooit gezien hebquote:Op donderdag 14 december 2023 18:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh die serie hebben wij een paar jaar geleden ook met veel plezier op tv gekeken
quote:Op donderdag 14 december 2023 18:25 schreef DJMO het volgende:
Ik heb vandaag mijn pakket opgehaaldwat cool dat ze die dvds hebben gevonden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenop lag een heel lief briefje van de shopper namens de gevers, waarin ook gezegd werd dat ik de pakjes naar believen open mocht (laten) maken. Eronder een heleboel lekkers, wat ik ga verdelen over m'n kinderen als ik naar ze toe ga
Toen de cadeautjes. Die voor de kinderen ga ik natuurlijk niet uitpakken, dat mogen ze zelf doen, maar toen ik het cadeautje met mijn naam er op pakte zei ik ongelovig tegen @:rob : is dit wat ik denk dat het is? Hij kijken en voelen, maar had geen idee. Maar ik heb al zo'n twee jaar de grote wens om de serie the ghost whisperer op dvd in mijn bezit te hebben. Ik vind dat zo'n geweldige serie en het is de shopper gelukt om aan die wens te voldoen![]()
ik ben er zo ontzettend blij mee, dank jullie wel shopper en donateurs! (ik laat het aan jullie of je bekend wil maken dat je aan mij gekoppeld was, voor mij was het iig een volledig geslaagde verassing!
Heel veel plezier met je pakket!Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
Bij kinderen gaat het wel op een andere manier dan bij volwassenen, en ze was elke keer vooral heel erg moe.. verder gelukkig weinig naklachten ervan. Ik was ook elke keer 2 dagen vd legquote:Op donderdag 14 december 2023 16:39 schreef CaVaBien het volgende:
[..]
Jeetje, zo jong nog.. wat knap dat ze het aan kan. Persoonlijk ben ik na 2 sessies afgehaakt, vond het te intens en het herstel na een sessie nam minimaal 2 dagen in beslag en dat gaat niet icm kleine kindjes.
Bij mij waren de huisjes en het boompje op de kaars ook los, of was dat bij mij wel de bedoeling? Vind dat zelf juist extra schattigquote:Op donderdag 14 december 2023 09:34 schreef laziness het volgende:
[..]
Ja it was me![]()
Ik vond dat de verwachtingen laatst zo heen en weer werden geslingerd of er nou nog wel of niet een pakket was dat ik dacht, we doen het gewoon, in overleg de kerstmeisjes van de organisatie natuurlijk.
Begon me wel af te vragen bij wie het bezorgd was gisterenochtendmaar gevonden gelukkig
![]()
Wat vervelend dat gisteren zo'n rotdag was. Extra blij dat ik dit pakketje gemaakt heb dan![]()
Ik zie dat de bomen van de kaars volgens mij zijn los geraakt, helaas. Dat heb je met handwerk![]()
Fijne kerstdagen voor jou en je kinderen
Nee dat is niet de bedoelingquote:Op donderdag 14 december 2023 23:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bij mij waren de huisjes en het boompje op de kaars ook los, of was dat bij mij wel de bedoeling? Vind dat zelf juist extra schattig
quote:Op donderdag 14 december 2023 18:25 schreef DJMO het volgende:
Ik heb vandaag mijn pakket opgehaaldWat fijn de de dvd’s in goede aarde vallen, hopelijk had m’n vraag per mail er nog niet te veel van weg gegeven om het toch nog een verrassing te laten zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenop lag een heel lief briefje van de shopper namens de gevers, waarin ook gezegd werd dat ik de pakjes naar believen open mocht (laten) maken. Eronder een heleboel lekkers, wat ik ga verdelen over m'n kinderen als ik naar ze toe ga
Toen de cadeautjes. Die voor de kinderen ga ik natuurlijk niet uitpakken, dat mogen ze zelf doen, maar toen ik het cadeautje met mijn naam er op pakte zei ik ongelovig tegen @:rob : is dit wat ik denk dat het is? Hij kijken en voelen, maar had geen idee. Maar ik heb al zo'n twee jaar de grote wens om de serie the ghost whisperer op dvd in mijn bezit te hebben. Ik vind dat zo'n geweldige serie en het is de shopper gelukt om aan die wens te voldoen![]()
Hopelijk gaan je kinderen ook blij zijn met hun cadeau!
Ik was alleen de shopper, ik heb met de donateurs alleen afgestemd of ik ze bekend mocht maken op het kaartje, niet gecheckt of ze ook op het forum bekenden wilden worden, dus dat laat ik ook aan henzelf.
Je gaf juist niets weg met je mailtje. Ik dacht wel dat je het zou proberen, maar omdat ik ook dacht dat het toch wel niet zou lukken, begon ik niks voor niks over Amsterdam en nijntje, zodat je een houvast zou hebben om evt iets anders te vindenquote:Op donderdag 14 december 2023 23:38 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Wat fijn de de dvd’s in goede aarde vallen, hopelijk had m’n vraag per mail er nog niet te veel van weg gegeven om het toch nog een verrassing te laten zijn.
Ik was alleen de shopper, ik heb met de donateurs alleen afgestemd of ik ze bekend mocht maken op het kaartje, niet gecheckt of ze ook op het forum bekenden wilden worden, dus dat laat ik ook aan henzelf.
Dat magquote:Op donderdag 14 december 2023 23:38 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Wat fijn de de dvd’s in goede aarde vallen, hopelijk had m’n vraag per mail er nog niet te veel van weg gegeven om het toch nog een verrassing te laten zijn.
Ik weet zeker dat dat goed komt, we hebben de andere kant recent nog gesprokenquote:Op vrijdag 15 december 2023 14:32 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Dat magGraag gedaan
DJMO en wijzelf hebben ondertussen al contact gehad. Jij hebt het goed gedaan Hillie!
Mijn vriend leest (als het goed is) toch niet mee dus kan het wel zeggen hier, ik heb onszelf ook als ontvanger opgegeven. Niemand thuis weet er wat van, dus extra spannend! Ik heb nog niks gehoord, wat het nog spannender maakt!
Jaa alles is heel aangekomen!quote:Op vrijdag 15 december 2023 13:38 schreef M_0_0_N het volgende:
Vandaag mijn kerstpakket ontvangen ! En het is echt fantastisch. Dankjewel gever. Ik weet niet of ik je hier mag noemen.
De doos was echt HUGE en de inhoud nog veel en veel leuker!!
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Jaaaa en zo leuk ingepakt was alles!!quote:Op vrijdag 15 december 2023 14:50 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jaa alles is heel aangekomen!ik vond het superleuk om te shoppen en bij elkaar te zoeken. En hoop dat je er veel plezier van hebt.
Fijn om te horen.quote:Op vrijdag 15 december 2023 09:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je gaf juist niets weg met je mailtje. Ik dacht wel dat je het zou proberen, maar omdat ik ook dacht dat het toch wel niet zou lukken, begon ik niks voor niks over Amsterdam en nijntje, zodat je een houvast zou hebben om evt iets anders te vinden
Ik heb me wel suf gepeinsd wie je kon zijn, heb de naam van je dochter zelfs door Facebook en Google geslingerd om te kijken of ik een hint kon vinden, maar helemaal nietsje had jezelf goed gecamoufleerd dus
Gelukt?quote:Op vrijdag 15 december 2023 16:21 schreef superkimmi het volgende:
@:viv mag ik weer OP rechten? Kan in de auto mooi ff boompjes bijplaatsen
Hahaha arme jij.quote:Op vrijdag 15 december 2023 16:33 schreef Viv het volgende:
[..]
Gelukt?
Ik dacht dat ik werd gementioned in het kader van die adventskalender, maar moest gewoon aan het werk hier.
Woeii - dan had je er heel wat bij te werkenquote:
Haha klopt. Na dit weekend ongetwijfeld weer veel meerquote:Op vrijdag 15 december 2023 16:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Woeii - dan had je er heel wat bij te werken
Ik heb er ook onwijs veel zin inquote:Op vrijdag 15 december 2023 14:43 schreef Essebes het volgende:
Mijn Tetris is gelukt!
Kaart nog schrijven en 1 kadootje nog van beneden erbij doen (die behoeft wat uitleg) en dan ga ik deze mooie doos morgen afleveren!
Zin in!
(Rood is etenswaar en groen is kado, je ziet alleen de onderste helft van de doos niet)
[ afbeelding ]
Dat ziet er groots uitquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:13 schreef Magica het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En met kat![]()
Superlief kaartje van ludivinelaurel![]()
Morgen uitpakken
quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:30 schreef Magica het volgende:
[..]
Ja echt niet normaal veel cadeautjes
Dankje!quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:32 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]dat is duidelijk.
Heel veel plezier met uitpakken, het is je gegund!
Relax!quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:58 schreef Yinny het volgende:
Morgen mag ik ook gevers ontmoeten! Spannend!
Huis moet ik nog opruimen....
Kerstboom moet nog opgezet worden...
Koekjes bakken? Of toch maar een cake?
Zenuwen!
Afgelopen dagen iets te enthousiast allerlei dingen gedaan, dus mijn energie is nu wel op. Morgenochtend maar even knallen
Ben jij de gever? Wat een leuk toeval als dat zo is!quote:
Nee, maar ik ken Yinny sinds een jaartje wel…quote:Op vrijdag 15 december 2023 21:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ben jij de gever? Wat een leuk toeval als dat zo is!
Geen gever die ik ken valt een ontvanger af op de conditie van het huis en wel of geen kerstboom hoorquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:58 schreef Yinny het volgende:
Morgen mag ik ook gevers ontmoeten! Spannend!
Huis moet ik nog opruimen....
Kerstboom moet nog opgezet worden...
Koekjes bakken? Of toch maar een cake?
Zenuwen!
Afgelopen dagen iets te enthousiast allerlei dingen gedaan, dus mijn energie is nu wel op. Morgenochtend maar even knallen
Dat is juist extra tof, toch? Degene die het komt afleveren komt dan dus in als het ware Kerstpakkettenactie Centraal, hét mekka van deze actiequote:Op vrijdag 15 december 2023 21:11 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Geen gever die ik ken valt een ontvanger af op de conditie van het huis en wel of geen kerstboom hoor![]()
*zeg ik heel stoer terwijl wij stress hebben dat ons pakket zondag bezorgd wordt terwijl ons huis een enorme bende is door alle drukte deze maand en we dit weekend verder niet thuis zijn om op te ruimen
quote:Op vrijdag 15 december 2023 21:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is juist extra tof, toch? Degene die het komt afleveren komt dan dus in als het ware Kerstpakkettenactie Centraal, hét mekka van deze actie
quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:13 schreef Magica het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En met kat![]()
Superlief kaartje van ludivinelaurel![]()
Morgen uitpakken
Ja dat is goed gelukt!quote:Op vrijdag 15 december 2023 21:28 schreef ludivinelaurel het volgende:
[..]ik dacht : ik vul die doos de komende periode gewoon vol, dat moet genoeg zijn..
Heel veel plezier met uitpakken!
Ja, en ik vind daar echt een heleboel van, als het een zooi is bij julliequote:Op vrijdag 15 december 2023 21:11 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Geen gever die ik ken valt een ontvanger af op de conditie van het huis en wel of geen kerstboom hoor![]()
*zeg ik heel stoer terwijl wij stress hebben dat ons pakket zondag bezorgd wordt terwijl ons huis een enorme bende is door alle drukte deze maand en we dit weekend verder niet thuis zijn om op te ruimen
Als je hypothetisch gezien langs komt dan?quote:Op vrijdag 15 december 2023 22:09 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ja, en ik vind daar echt een heleboel van, als het een zooi is bij jullie
Hahaha nou geloof me. Wij echt wel. Wij zijn niet van die mensen die 1 plukje kattenhaar hebben liggen en dat een bende noemen hoor.quote:Op vrijdag 15 december 2023 22:27 schreef Fogel het volgende:
Mensen die zelf vinden dat ze een bende hebben, hebben dat vaak niet is mijn ervaring
Behalve dan bij ons, daar is het nog erger dan een bende. Er komt ook niemand langs. Pas kwam de buuf even buurten en toen moesten we echt een stoel ontruimen zodat ze kon zittenquote:Op vrijdag 15 december 2023 22:27 schreef Fogel het volgende:
Mensen die zelf vinden dat ze een bende hebben, hebben dat vaak niet is mijn ervaring
Ja, precies.quote:Op vrijdag 15 december 2023 22:15 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Als je hypothetisch gezien langs komt dan?
Tof pakket hoor! En Hammyquote:Op zaterdag 16 december 2023 01:50 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik was de gelukkige om vanavond de kerstmeisjes te mogen ontvangen
Twee grote dozen!meer dan verwacht, want ik had nog aangegeven dat het me meer om het emotionele dan om het financiële aspect ging.
De cadeautjes heb ik nog niet uitgepakt, daar wacht ik nog even mee, nog even wat moed verzamelen. Voor de rest is het allemaal perfect!![]()
Zelfs aan kleine Hammy de hamster is gedacht, dus die krijgt morgen ook wat lekkers! Daar is hij vast blijer mee dan de kerstmuts die ik hem probeerde op te zetten
[ link | afbeelding ]
Pakket paste maar net op de foto! (of ik ben gewoon niet zo goed in foto's nemen)
[ link | afbeelding ]
Kerstmeisjes en donateur heel erg bedankt! Toch een leuk einde van deze iets minder leuke dag! (normaal gesproken vergeet ik echt niet om mn fiets ook mee terug te nemen als ik er boodschappen mee gedaan heb)
Weet zeker dat deze lekker zal zijn. Ik zie je straks!quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb er ook onwijs veel zin in
Ik heb zelf appeltaart gemaakt voor de gelegenheid. En nog niet geproefd, dus ik hoop dat 'ie smaakt
Kalm aan. Dat het is opgehaald betekent dat het nu onderweg iss naar een distributie centrum in Nederland. Pas als het daar gescand wordt wijzigt je track en tracé.quote:Op zaterdag 16 december 2023 12:03 schreef Lothiriel het volgende:
PostNL weet me al stress te bezorgen, heb gisteren m'n pakket afgegeven aan een postpunt, en dat is vanochtend opgehaald maar T&T zegt nog steeds "niet ontvangen of verwerkt door PostNL"![]()
Heb ze gecontacteerd en ze zeggen dat dat soms kan gebeuren maar dat het wel goed komt, laten we het maar hopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag gedaan Yinny!quote:Op zaterdag 16 december 2023 13:36 schreef Yinny het volgende:
Whoehoe! Ik heb bezoek gehad van @:Xili0n en @:Little-miss-sunshine!
Wegens tijdgebrek moet het uitpakken wachten tot een later tijdstip.
Maar wat zijn ze leuk samen en geweldig dat ze dit voor mij hebben gedaan
@CaVaBien lees je even meequote:Bericht van anonieme ontvanger
Zojuist werd geheel onverwacht mijn pakket bezorgd!
De inhoud is echt geweldig, het is bijna niet te bevatten dat mensen zoiets liefs doen voor een compleet onbekende.
Ze hebben exact de juiste dingen uitgezocht, echt alles is even geweldig.
En ook voor mijn 2 sloopkogeltjes is gezorgd, een heerlijke, luxe maaltijd voor ze. Waar ze al bijna aan begonnen tijdens het foto moment….oeps..
En ik heb naast dit alles, wat al enorm veel is, zelfs een diner cadeau gekregen!
Ze hebben gewoon mijn wens vervuld, daar kreeg ik echt even een paar tranen van in mijn ogen. Zo onbeschrijflijk lief en gul.
Alleen heb ik geen flauw idee hoe ik die kan inwisselen/gebruiken/activeren, dus mocht ik daar wat extra uitleg over kunnen krijgen, heel graag :-D.
Bedankt lieve gevers, dit pakket is een schot in de roos en ik ben er zo ontzettend blij mee, ik ga hier enorm van genieten!!
Naar het dorp geweest voor de laatste inkopen en bij terugkomst lag dit pakketje met nog wat cadeautjes voor in de kerstpakketten tóch gewoon klaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
quote:Op zaterdag 16 december 2023 18:02 schreef KapiteinIglo het volgende:
@:coolguy ook bedankt voor de lieve woorden
#doosje16SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Heel graag gedaan!!quote:Op zaterdag 16 december 2023 19:26 schreef DutchNL het volgende:
Wij hebben het pakket vandaag gekregen!![]()
Jemig hee, zwaar en gevuld. We zijn wel erg verwend!![]()
Wij willen de gever @:nostra heel erg bedanken en de shoppers @:superkimmi & @:kapiteiniglo ook heel erg bedanken voor de goede keuzes die in het pakket zitten.![]()
We waren blij verrast en het was ook erg gezellig!
Ook heel leuk dat er zelfs een verjaardagscadeautje bij zat!![]()
Heel, heel erg bedankt.
Met vriendelijke groeten,
Manuel & Angelique
Wat fijn, bedankt voor de reactie! Geniet ervanquote:Op zaterdag 16 december 2023 14:45 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
@:cavabien lees je even meeik weet niet of ik de donateur mag taggen
Super, heel graag gedaan!quote:Op zaterdag 16 december 2023 19:01 schreef 5-Euro het volgende:
Afgelopen woensdag hebben wij een fantastisch kerstpakket mogen ontvangen!
[ afbeelding ]
Wat een super leuke en bedachtzame cadeaus! Een paar super leuke games die wij allebij nog niet hebben gespeeld en een manga die toevallig al op ons verlanglijstje stond; om van al het lekkere eten nog maar te zwijgen! Zelfs aan onze kat, welke een streng nierdieët heeft, is gedacht! @:Magica ontzettend bedankt namens mij en Isa!![]()
[ afbeelding ]
Kroepoek is fan
Fijn dat het bevalt, geniet ervan!quote:Op zaterdag 16 december 2023 19:26 schreef DutchNL het volgende:
Wij hebben het pakket vandaag gekregen!![]()
Jemig hee, zwaar en gevuld. We zijn wel erg verwend!![]()
Wij willen de gever @:nostra heel erg bedanken en de shoppers @:superkimmi & @:kapiteiniglo ook heel erg bedanken voor de goede keuzes die in het pakket zitten.![]()
We waren blij verrast en het was ook erg gezellig!
Ook heel leuk dat er zelfs een verjaardagscadeautje bij zat!![]()
Heel, heel erg bedankt.
Met vriendelijke groeten,
Manuel & Angelique
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
![]()
![]()
Kroepoekquote:Op zaterdag 16 december 2023 19:01 schreef 5-Euro het volgende:
Afgelopen woensdag hebben wij een fantastisch kerstpakket mogen ontvangen!
[ afbeelding ]
Wat een super leuke en bedachtzame cadeaus! Een paar super leuke games die wij allebij nog niet hebben gespeeld en een manga die toevallig al op ons verlanglijstje stond; om van al het lekkere eten nog maar te zwijgen! Zelfs aan onze kat, welke een streng nierdieët heeft, is gedacht! @:Magica ontzettend bedankt namens mij en Isa!![]()
[ afbeelding ]
Kroepoek is fan
Haha!quote:Op zaterdag 16 december 2023 20:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik vind het nu al lastig, die doos roept me..![]()
Jij mega bedankt voor het shoppen!quote:Op zaterdag 16 december 2023 20:06 schreef CaVaBien het volgende:
[..]
Wat fijn, bedankt voor de reactie! Geniet ervan
Het is met liefde samengesteld en het pakket is tot stand gekomen dankzij de donatie van @:bami
Ik wil haar ook gelijk even bedanken dat ik namens haar mocht shoppen!
En ik zal de uitleg + bon even doorsturen naar kapiteiniglo, zodat zij het weer kan doorsturen naar het e-mailadres van de ontvanger! Is denk ik digitaal wat makkelijker in te wisselen dan zo op papier
Super dat je het leuk vindt!quote:Op zaterdag 16 december 2023 21:02 schreef Magica het volgende:
[ afbeelding ]
Super bedankt Ludivinelaurel. Echt hele leuke cadeautjes! Ook een poster van nothing but thieves en een volleybal ketting (hoe kom je erop echt tof) super leuke speeltjes voor mijn kat en een foto van je eigen kat
![]()
Vond alles leuk, dankjewel
Hypothetisch gezien toch?quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:37 schreef MevrouwCactus het volgende:
Morgen op road-trip! Ik mag een pakket gaan afgeven bij @:kapiteiniglo en @:superkimmihet wordt dus een omgekeerde road-trip
Ja, die opener vond ik ook echt tof, bijna een tweede gekochtquote:Op zaterdag 16 december 2023 21:19 schreef Magica het volgende:
En die opener is echt tof en die Donald Duck tasen hele mooie kerstballen van Francien
Welke? Voor ons overzichtquote:Op zaterdag 16 december 2023 23:15 schreef Sally het volgende:
Pakket 1 van mijn 2 is vandaag aangekomen bij de ontvanger!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |