Dat komt omdat we die er zondag pas op doen als we naar de eerste ontvanger gaanquote:Op zaterdag 2 december 2023 14:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
![]()
Ik mis wel een foto vd kersthoes op de motorkap
Jaaaa tuurlijk.quote:Op zaterdag 2 december 2023 14:42 schreef Sarabi het volgende:
Letten jullie een beetje op onderwegookal is er bij ons geen sneeuw voorspeld.
Wat prachtig!!quote:Op zondag 3 december 2023 11:47 schreef superkimmi het volgende:
[ link | afbeelding ]
Onderweg! @:hilliebillie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 december 2023 13:21 schreef Sarabi het volgende:
Wow meiden wat een pakket!
We zijn er echt even stil van.
Ik heb veel foto's gemaakt die ik later zal posten.
Maar ik wilde nu even een eerste reactie gevenWat een lieve en goede cadeautjes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
Wat leuk, jullie kerstmobiel!!quote:Op zondag 3 december 2023 11:47 schreef superkimmi het volgende:
[ link | afbeelding ]
Onderweg! @:hilliebillie
Boven de 80km/h gaat ie zo hard klapperen dat ik er niet mee de snelweg op durfquote:Op zondag 3 december 2023 21:22 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Wat leuk, jullie kerstmobiel!!
Oeh, dat klinkt niet bestquote:Op maandag 4 december 2023 01:14 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Boven de 80km/h gaat ie zo hard klapperen dat ik er niet mee de snelweg op durf![]()
Maar dat mag de pret niet drukken, we hebben hem na de snelweg weer erop gedaan en zijn toen gaan bezorgen!
Hohohoho, rustig aan dan maar..quote:Op maandag 4 december 2023 01:14 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Boven de 80km/h gaat ie zo hard klapperen dat ik er niet mee de snelweg op durf![]()
Ja komt goed hoor! Onder de 80 zit die supermooi. Dus zo gauw we de woonplaats van de ontvangers in rijden gaat de hoes er gewoon op. Plaatsen duurt echt 2 minutenquote:Op maandag 4 december 2023 07:46 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Oeh, dat klinkt niet besthet moet wel veilig blijven!
geen probleem wat mij betreft hoor als jullie hem daarom niet gaan gebruiken, veiligheid voor alles, dat is toch wel het belangrijkste!
We gebruiken de hoes gewoon vlak voordat we aankomen bij de ontvangers! Hij staat echt leuk! We zijn er superblij meequote:Op maandag 4 december 2023 07:46 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Oeh, dat klinkt niet besthet moet wel veilig blijven!
geen probleem wat mij betreft hoor als jullie hem daarom niet gaan gebruiken, veiligheid voor alles, dat is toch wel het belangrijkste!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |