Dat magquote:Op donderdag 14 december 2023 23:38 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Wat fijn de de dvd’s in goede aarde vallen, hopelijk had m’n vraag per mail er nog niet te veel van weg gegeven om het toch nog een verrassing te laten zijn.
Hopelijk gaan je kinderen ook blij zijn met hun cadeau!
Ik was alleen de shopper, ik heb met de donateurs alleen afgestemd of ik ze bekend mocht maken op het kaartje, niet gecheckt of ze ook op het forum bekenden wilden worden, dus dat laat ik ook aan henzelf.
Ik weet zeker dat dat goed komt, we hebben de andere kant recent nog gesprokenquote:Op vrijdag 15 december 2023 14:32 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Dat magGraag gedaan
DJMO en wijzelf hebben ondertussen al contact gehad. Jij hebt het goed gedaan Hillie!
Mijn vriend leest (als het goed is) toch niet mee dus kan het wel zeggen hier, ik heb onszelf ook als ontvanger opgegeven. Niemand thuis weet er wat van, dus extra spannend! Ik heb nog niks gehoord, wat het nog spannender maakt!
Jaa alles is heel aangekomen!quote:Op vrijdag 15 december 2023 13:38 schreef M_0_0_N het volgende:
Vandaag mijn kerstpakket ontvangen ! En het is echt fantastisch. Dankjewel gever. Ik weet niet of ik je hier mag noemen.
De doos was echt HUGE en de inhoud nog veel en veel leuker!!
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Jaaaa en zo leuk ingepakt was alles!!quote:Op vrijdag 15 december 2023 14:50 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jaa alles is heel aangekomen!ik vond het superleuk om te shoppen en bij elkaar te zoeken. En hoop dat je er veel plezier van hebt.
Fijn om te horen.quote:Op vrijdag 15 december 2023 09:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je gaf juist niets weg met je mailtje. Ik dacht wel dat je het zou proberen, maar omdat ik ook dacht dat het toch wel niet zou lukken, begon ik niks voor niks over Amsterdam en nijntje, zodat je een houvast zou hebben om evt iets anders te vinden
Ik heb me wel suf gepeinsd wie je kon zijn, heb de naam van je dochter zelfs door Facebook en Google geslingerd om te kijken of ik een hint kon vinden, maar helemaal nietsje had jezelf goed gecamoufleerd dus
Gelukt?quote:Op vrijdag 15 december 2023 16:21 schreef superkimmi het volgende:
@:viv mag ik weer OP rechten? Kan in de auto mooi ff boompjes bijplaatsen
Hahaha arme jij.quote:Op vrijdag 15 december 2023 16:33 schreef Viv het volgende:
[..]
Gelukt?
Ik dacht dat ik werd gementioned in het kader van die adventskalender, maar moest gewoon aan het werk hier.
Woeii - dan had je er heel wat bij te werkenquote:
Haha klopt. Na dit weekend ongetwijfeld weer veel meerquote:Op vrijdag 15 december 2023 16:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Woeii - dan had je er heel wat bij te werken
Ik heb er ook onwijs veel zin inquote:Op vrijdag 15 december 2023 14:43 schreef Essebes het volgende:
Mijn Tetris is gelukt!
Kaart nog schrijven en 1 kadootje nog van beneden erbij doen (die behoeft wat uitleg) en dan ga ik deze mooie doos morgen afleveren!
Zin in!
(Rood is etenswaar en groen is kado, je ziet alleen de onderste helft van de doos niet)
[ afbeelding ]
Dat ziet er groots uitquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:13 schreef Magica het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En met kat![]()
Superlief kaartje van ludivinelaurel![]()
Morgen uitpakken
quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:30 schreef Magica het volgende:
[..]
Ja echt niet normaal veel cadeautjes
Dankje!quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:32 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]dat is duidelijk.
Heel veel plezier met uitpakken, het is je gegund!
Relax!quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:58 schreef Yinny het volgende:
Morgen mag ik ook gevers ontmoeten! Spannend!
Huis moet ik nog opruimen....
Kerstboom moet nog opgezet worden...
Koekjes bakken? Of toch maar een cake?
Zenuwen!
Afgelopen dagen iets te enthousiast allerlei dingen gedaan, dus mijn energie is nu wel op. Morgenochtend maar even knallen
Ben jij de gever? Wat een leuk toeval als dat zo is!quote:
Nee, maar ik ken Yinny sinds een jaartje wel…quote:Op vrijdag 15 december 2023 21:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ben jij de gever? Wat een leuk toeval als dat zo is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |