abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 december 2023 @ 16:50:52 #103
35189 Troel
scherp en bot
pi_211618968
Vandaag nogmaals post *O*

Omdat er wat open gegaan was in het Ritualspakketje -O- kreeg ik een nieuw flesje opgestuurd. *O*
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Manager PR/Moderator donderdag 14 december 2023 @ 17:10:17 #104
269689 crew  Viv
pi_211619089
quote:
7s.gif Op donderdag 14 december 2023 16:50 schreef Troel het volgende:
Vandaag nogmaals post *O*

Omdat er wat open gegaan was in het Ritualspakketje -O- kreeg ik een nieuw flesje opgestuurd. *O*
Netjes! *O*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 14 december 2023 @ 18:25:53 #105
147316 crew  DJMO
#trut
pi_211619913
Ik heb vandaag mijn pakket opgehaald O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bovenop lag een heel lief briefje van de shopper namens de gevers, waarin ook gezegd werd dat ik de pakjes naar believen open mocht (laten) maken. Eronder een heleboel lekkers, wat ik ga verdelen over m'n kinderen als ik naar ze toe ga :Y

Toen de cadeautjes. Die voor de kinderen ga ik natuurlijk niet uitpakken, dat mogen ze zelf doen, maar toen ik het cadeautje met mijn naam er op pakte zei ik ongelovig tegen @Rob : is dit wat ik denk dat het is? Hij kijken en voelen, maar had geen idee. Maar ik heb al zo'n twee jaar de grote wens om de serie the ghost whisperer op dvd in mijn bezit te hebben. Ik vind dat zo'n geweldige serie en het is de shopper gelukt om aan die wens te voldoen _O_ O+ ik ben er zo ontzettend blij mee, dank jullie wel shopper en donateurs! (ik laat het aan jullie of je bekend wil maken dat je aan mij gekoppeld was, voor mij was het iig een volledig geslaagde verassing! :*
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_211620126
Oh die serie hebben wij een paar jaar geleden ook met veel plezier op tv gekeken ^O^
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 14 december 2023 @ 18:45:08 #107
147316 crew  DJMO
#trut
pi_211620203
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2023 18:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh die serie hebben wij een paar jaar geleden ook met veel plezier op tv gekeken ^O^
Ik ben hem nu voor de derde keer op disney+ op het account van mijn dochter aan het bingen. Toen ik afgelopen week in het ziekenhuis lag, waren ze aan het verbouwen. Ik lag een beetje weg te doezelen onder invloed van de morfine, en had serieus het gevoel dat ik in de aflevering the childrens parade figureerde. Het mooie van de dvd serie is dat er een heleboel bonus dingen in zijn opgenomen die ik nog nooit gezien heb O+
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

donderdag 14 december 2023 @ 18:49:58 #108
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_211620284
quote:
17s.gif Op donderdag 14 december 2023 18:25 schreef DJMO het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bovenop lag een heel lief briefje van de shopper namens de gevers, waarin ook gezegd werd dat ik de pakjes naar believen open mocht (laten) maken. Eronder een heleboel lekkers, wat ik ga verdelen over m'n kinderen als ik naar ze toe ga :Y

Toen de cadeautjes. Die voor de kinderen ga ik natuurlijk niet uitpakken, dat mogen ze zelf doen, maar toen ik het cadeautje met mijn naam er op pakte zei ik ongelovig tegen @:rob : is dit wat ik denk dat het is? Hij kijken en voelen, maar had geen idee. Maar ik heb al zo'n twee jaar de grote wens om de serie the ghost whisperer op dvd in mijn bezit te hebben. Ik vind dat zo'n geweldige serie en het is de shopper gelukt om aan die wens te voldoen _O_ O+ ik ben er zo ontzettend blij mee, dank jullie wel shopper en donateurs! (ik laat het aan jullie of je bekend wil maken dat je aan mij gekoppeld was, voor mij was het iig een volledig geslaagde verassing! :*
wat cool dat ze die dvds hebben gevonden!
Heel veel plezier met je pakket!
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_211620958
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2023 16:39 schreef CaVaBien het volgende:

[..]
Jeetje, zo jong nog.. wat knap dat ze het aan kan. Persoonlijk ben ik na 2 sessies afgehaakt, vond het te intens en het herstel na een sessie nam minimaal 2 dagen in beslag en dat gaat niet icm kleine kindjes.
Bij kinderen gaat het wel op een andere manier dan bij volwassenen, en ze was elke keer vooral heel erg moe.. verder gelukkig weinig naklachten ervan. Ik was ook elke keer 2 dagen vd leg
S. 2014
J. 2016
pi_211621316
Mooie updates weer allemaal , geniet ervan ontvangers <3
pi_211621978
Wat een prachtige updates weer O+
Als gever heb ik van mijn shopper gehoord dat mijn pakket ergens rond de 21e wordt bezorgd en ik hoop dat diegene daar ontzettend veel plezier van zal hebben O+

Ik ben dit jaar ook weer ontvanger, maar vanaf a.s. maandag ben ik weer t/m zondag de 24e dagelijks in het AvL/NKI bij mijn middelste zoon van 24 om hem bij te staan in zijn strijd tegen de uitgezaaide kanker.

Maar het is geen enkel probleem om even thuis te zijn als ons pakket zal worden bezorgd als ik een dag en ongeveer een tijdstip krijg O+
Dan zal ik gewoon thuis zijn ~:)
pi_211621987
Eigen pakket is klaar en ingepakt. Op naar het shoppakket!
  donderdag 14 december 2023 @ 21:31:20 #113
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_211621999
Ik doe m'n pakje morgenvroeg op de post, het was een gedoe om een specifieke wens vervuld te krijgen & daardoor was er nog wat uitstel :s)

Aangezien ik vanuit België stuur heb ik het toch maar aangetekend/verzekerd (met postnl) :D
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_211622025
Pakket 2 is ook klaar voor nu. Morgen laatste dingetjes erin en op de post!

[ Bericht 85% gewijzigd door PatriQue89 op 14-12-2023 22:00:23 ]
  Moderator donderdag 14 december 2023 @ 23:04:23 #115
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_211623134
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2023 09:34 schreef laziness het volgende:

[..]
Ja it was me :D

Ik vond dat de verwachtingen laatst zo heen en weer werden geslingerd of er nou nog wel of niet een pakket was dat ik dacht, we doen het gewoon, in overleg de kerstmeisjes van de organisatie natuurlijk.

Begon me wel af te vragen bij wie het bezorgd was gisterenochtend :o maar gevonden gelukkig *O*

Wat vervelend dat gisteren zo'n rotdag was. Extra blij dat ik dit pakketje gemaakt heb dan :*

Ik zie dat de bomen van de kaars volgens mij zijn los geraakt, helaas. Dat heb je met handwerk :+

Fijne kerstdagen voor jou en je kinderen ~:)
Bij mij waren de huisjes en het boompje op de kaars ook los, of was dat bij mij wel de bedoeling? Vind dat zelf juist extra schattig O+
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  donderdag 14 december 2023 @ 23:11:07 #116
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_211623190
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2023 23:04 schreef MaJo het volgende:

[..]
Bij mij waren de huisjes en het boompje op de kaars ook los, of was dat bij mij wel de bedoeling? Vind dat zelf juist extra schattig O+
Nee dat is niet de bedoeling :|W
Maar het is allemaal vrij delicaat en postnl is niet zo zachtzinnig -O-
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_211623370
quote:
17s.gif Op donderdag 14 december 2023 18:25 schreef DJMO het volgende:

SPOILER

Toen de cadeautjes. Die voor de kinderen ga ik natuurlijk niet uitpakken, dat mogen ze zelf doen, maar toen ik het cadeautje met mijn naam er op pakte zei ik ongelovig tegen @:rob : is dit wat ik denk dat het is? Hij kijken en voelen, maar had geen idee. Maar ik heb al zo'n twee jaar de grote wens om de serie the ghost whisperer op dvd in mijn bezit te hebben. Ik vind dat zo'n geweldige serie en het is de shopper gelukt om aan die wens te voldoen _O_ O+ ik ben er zo ontzettend blij mee, dank jullie wel shopper en donateurs! (ik laat het aan jullie of je bekend wil maken dat je aan mij gekoppeld was, voor mij was het iig een volledig geslaagde verassing! :*
Wat fijn de de dvd’s in goede aarde vallen, hopelijk had m’n vraag per mail er nog niet te veel van weg gegeven om het toch nog een verrassing te laten zijn.

Hopelijk gaan je kinderen ook blij zijn met hun cadeau!

Ik was alleen de shopper, ik heb met de donateurs alleen afgestemd of ik ze bekend mocht maken op het kaartje, niet gecheckt of ze ook op het forum bekenden wilden worden, dus dat laat ik ook aan henzelf.
  donderdag 14 december 2023 @ 23:56:51 #118
450148 KapiteinIglo
pi_211623461
*O* morgen roadtripppppppp

Dumdumdumdum
Een pakket brengen en een pakket ophalen!
En zaterdag extraatje brengen en nog een pakket brengen.

Maandag opgehaalde pakket ook wegbrengen.
Zondag opgehaalde pakket afmaken @Sharuun01 :( :o
En eigen pakket ontvangen zondag!!

Mis niks van de roadtrip en volg alles via:

FHF / KerstRoadTrip 2023 Kapiteiniglo en Superkimmi

Kleine teaser: iets met een sponsor, iets met starbucks, maar starbucks is niet onze sponsor. Komt dat allen zien!!!
pi_211623691
Gij zou zo bij een reclame bureau kennen werken Iglo. Hulde.

Veel plezier dames.
pi_211624427
Mijn laatste pakket gaat vanmiddag op de post O+
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
  Manager PR/Moderator vrijdag 15 december 2023 @ 08:34:39 #121
269689 crew  Viv
pi_211624439
Pakket verzonden! Nu een paar dagen zenuwen of het wel goed gaat. Maar vorig jaar ging het super vlot, dus daar hoop ik nu weer op. w/
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 15 december 2023 @ 09:51:51 #122
147316 crew  DJMO
#trut
pi_211625103
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2023 23:38 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Wat fijn de de dvd’s in goede aarde vallen, hopelijk had m’n vraag per mail er nog niet te veel van weg gegeven om het toch nog een verrassing te laten zijn.

Ik was alleen de shopper, ik heb met de donateurs alleen afgestemd of ik ze bekend mocht maken op het kaartje, niet gecheckt of ze ook op het forum bekenden wilden worden, dus dat laat ik ook aan henzelf.
Je gaf juist niets weg met je mailtje. Ik dacht wel dat je het zou proberen, maar omdat ik ook dacht dat het toch wel niet zou lukken, begon ik niks voor niks over Amsterdam en nijntje, zodat je een houvast zou hebben om evt iets anders te vinden :D

Ik heb me wel suf gepeinsd wie je kon zijn, heb de naam van je dochter zelfs door Facebook en Google geslingerd om te kijken of ik een hint kon vinden, maar helemaal niets _O- je had jezelf goed gecamoufleerd dus :*

vrijdag 15 december 2023 @ 11:32:46 #123
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_211626298
Hey @MaJo

Jij was ons doosje (nr. 14) gisteren, wat een lief bericht. Dankjewel voor je mooie woorden.

We waarderen echt alle lieve berichten die we hebben gekregen. En we doen ook dit jaar de KPA met veel plezier en liefde!
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  vrijdag 15 december 2023 @ 12:51:17 #124
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_211627068
Oeh m'n pakket is bezorgd zegt postnl. *O*
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 15 december 2023 @ 13:32:19 #125
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_211627430
Wij hadden wat organisatorische en logistieke problemen, maar hopen vandaag en morgen de laatste dingen te kopen (en zondag komt m'n zus langs die ook nog wat gekocht heeft) en het dan maandag te versturen :@ (zondag gaat niet, Bible Belt enzo dus alles is dicht)

Excuses voor de vertraging, maar het moet wel lukken!
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_211627476
Vandaag mijn kerstpakket ontvangen ! En het is echt fantastisch. Dankjewel gever. Ik weet niet of ik je hier mag noemen.

De doos was echt HUGE en de inhoud nog veel en veel leuker!!

Op woensdag 9 april 2025 20:00 schreef JustinK het volgende:
Ken je die topper, zie je dr gaan?
pi_211628065
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2023 23:38 schreef hilliebillie het volgende:

[..]

Dat mag ;) Graag gedaan :) DJMO en wijzelf hebben ondertussen al contact gehad. Jij hebt het goed gedaan Hillie!

Mijn vriend leest (als het goed is) toch niet mee dus kan het wel zeggen hier, ik heb onszelf ook als ontvanger opgegeven. Niemand thuis weet er wat van, dus extra spannend! Ik heb nog niks gehoord, wat het nog spannender maakt! ~:)
  vrijdag 15 december 2023 @ 14:36:28 #128
450148 KapiteinIglo
pi_211628121
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2023 14:32 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]
Dat mag ;) Graag gedaan :) DJMO en wijzelf hebben ondertussen al contact gehad. Jij hebt het goed gedaan Hillie!

Mijn vriend leest (als het goed is) toch niet mee dus kan het wel zeggen hier, ik heb onszelf ook als ontvanger opgegeven. Niemand thuis weet er wat van, dus extra spannend! Ik heb nog niks gehoord, wat het nog spannender maakt! ~:)
Ik weet zeker dat dat goed komt, we hebben de andere kant recent nog gesproken :o
pi_211628179
Mijn Tetris is gelukt!
Kaart nog schrijven en 1 kadootje nog van beneden erbij doen (die behoeft wat uitleg) en dan ga ik deze mooie doos morgen afleveren!

Zin in! *O*

(Rood is etenswaar en groen is kado, je ziet alleen de onderste helft van de doos niet)

De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
  vrijdag 15 december 2023 @ 14:50:07 #130
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_211628226
quote:
17s.gif Op vrijdag 15 december 2023 13:38 schreef M_0_0_N het volgende:
Vandaag mijn kerstpakket ontvangen ! En het is echt fantastisch. Dankjewel gever. Ik weet niet of ik je hier mag noemen.

De doos was echt HUGE en de inhoud nog veel en veel leuker!!

[ link | afbeelding ]
Jaa alles is heel aangekomen! *O* ik vond het superleuk om te shoppen en bij elkaar te zoeken. En hoop dat je er veel plezier van hebt. :)
pi_211628985
Ik ben natuurlijk weer een slechte verslaggever... :@ Want ik heb alleen foto's gemaakt voor mn donateurs van de spulletjes die ik voor de 2 pakketten had gekocht... maar niet van hoe ik alles in de dozen had gepuzzeld :D

Vandaag zijn mijn 2 pakketten met een T&T naar de [anonieme] ontvangers (allebei kon ik ze mailen @superkimmi en @KapiteinIglo , want de ene nam alsnog even contact met me op ivm een persoonlijk iets).

Dus nu maar duimen dat het wel goed gaat :D met DHL :X

SPOILER
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_211628990
quote:
99s.gif Op vrijdag 15 december 2023 14:50 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]
Jaa alles is heel aangekomen! *O* ik vond het superleuk om te shoppen en bij elkaar te zoeken. En hoop dat je er veel plezier van hebt. :)
Jaaaa en zo leuk ingepakt was alles!! O+ echt een super pakket.
Op woensdag 9 april 2025 20:00 schreef JustinK het volgende:
Ken je die topper, zie je dr gaan?
  vrijdag 15 december 2023 @ 16:21:19 #133
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_211629018
@Viv mag ik weer OP rechten? Kan in de auto mooi ff boompjes bijplaatsen
pi_211629060
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2023 09:51 schreef DJMO het volgende:

[..]
Je gaf juist niets weg met je mailtje. Ik dacht wel dat je het zou proberen, maar omdat ik ook dacht dat het toch wel niet zou lukken, begon ik niks voor niks over Amsterdam en nijntje, zodat je een houvast zou hebben om evt iets anders te vinden :D

Ik heb me wel suf gepeinsd wie je kon zijn, heb de naam van je dochter zelfs door Facebook en Google geslingerd om te kijken of ik een hint kon vinden, maar helemaal niets _O- je had jezelf goed gecamoufleerd dus :*
Fijn om te horen.

Goed dus dat ik dochter haar mail gebruikt heb die is nog niet te vinden op Facebook en waarschijnlijk ook niet op Google (in ieder geval niet in combinatie met mijn naam), mijn naam is wel enigszins te herleiden naar m’n nickname hier. En vond het leuk m’n identiteit een verrassing te houden tot het pakket er was ;)
  Manager PR/Moderator vrijdag 15 december 2023 @ 16:33:44 #135
269689 crew  Viv
pi_211629115
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2023 16:21 schreef superkimmi het volgende:
@:viv mag ik weer OP rechten? Kan in de auto mooi ff boompjes bijplaatsen
Gelukt?

Ik dacht dat ik werd gementioned in het kader van die adventskalender, maar moest gewoon aan het werk hier. :blauwoog:
  vrijdag 15 december 2023 @ 16:36:26 #136
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_211629128
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2023 16:33 schreef Viv het volgende:

[..]
Gelukt?

Ik dacht dat ik werd gementioned in het kader van die adventskalender, maar moest gewoon aan het werk hier. :blauwoog:
Hahaha arme jij. :*
  vrijdag 15 december 2023 @ 16:42:54 #137
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_211629173
Al 33 pakketten ontvangen! *O*
pi_211629178
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2023 16:42 schreef superkimmi het volgende:
Al 33 pakketten ontvangen! *O*
Woeii - dan had je er heel wat bij te werken :D
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  vrijdag 15 december 2023 @ 17:12:19 #139
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_211629360
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2023 16:44 schreef Sally het volgende:

[..]
Woeii - dan had je er heel wat bij te werken :D
Haha klopt. Na dit weekend ongetwijfeld weer veel meer
pi_211629414
Mooi om al die blije uitpakposts te lezen. Daarom ben ik donateur ^O^
  vrijdag 15 december 2023 @ 20:02:38 #141
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_211631040
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2023 14:43 schreef Essebes het volgende:
Mijn Tetris is gelukt!
Kaart nog schrijven en 1 kadootje nog van beneden erbij doen (die behoeft wat uitleg) en dan ga ik deze mooie doos morgen afleveren!

Zin in! *O*

(Rood is etenswaar en groen is kado, je ziet alleen de onderste helft van de doos niet)

[ afbeelding ]
Ik heb er ook onwijs veel zin in *O*

Ik heb zelf appeltaart gemaakt voor de gelegenheid. En nog niet geproefd, dus ik hoop dat 'ie smaakt :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Whiskers2009 op 15-12-2023 21:49:29 ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_211631265

En met kat :)

Superlief kaartje van ludivinelaurel O+
Morgen uitpakken *O*
  vrijdag 15 december 2023 @ 20:27:47 #143
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_211631544
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2023 20:13 schreef Magica het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
En met kat :)

Superlief kaartje van ludivinelaurel O+
Morgen uitpakken *O*
Dat ziet er groots uit :o
pi_211631604
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2023 20:27 schreef superkimmi het volgende:

[..]
Dat ziet er groots uit :o
Ja echt niet normaal veel cadeautjes _O-
  vrijdag 15 december 2023 @ 20:32:05 #145
450148 KapiteinIglo
pi_211631640
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2023 20:30 schreef Magica het volgende:

[..]
Ja echt niet normaal veel cadeautjes _O-
_O- dat is duidelijk.

Heel veel plezier met uitpakken, het is je gegund!
pi_211631968
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2023 20:32 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]
_O- dat is duidelijk.

Heel veel plezier met uitpakken, het is je gegund!
Dankje! O+
Ik geniet er al van zonder dat ze uitgepakt zijn :P
pi_211632123
Morgen mag ik ook gevers ontmoeten! Spannend!
Huis moet ik nog opruimen....
Kerstboom moet nog opgezet worden...
Koekjes bakken? Of toch maar een cake?
Zenuwen!

Afgelopen dagen iets te enthousiast allerlei dingen gedaan, dus mijn energie is nu wel op. Morgenochtend maar even knallen :)
  vrijdag 15 december 2023 @ 21:00:52 #148
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211632169
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2023 20:58 schreef Yinny het volgende:
Zenuwen!

Afgelopen dagen iets te enthousiast allerlei dingen gedaan, dus mijn energie is nu wel op. Morgenochtend maar even knallen :)
Relax! :P
  vrijdag 15 december 2023 @ 21:02:17 #149
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_211632191
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 december 2023 21:00 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Relax! :P
Ben jij de gever? Wat een leuk toeval als dat zo is! O+
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 15 december 2023 @ 21:03:05 #150
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211632207
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2023 21:02 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Ben jij de gever? Wat een leuk toeval als dat zo is! O+
Nee, maar ik ken Yinny sinds een jaartje wel…
  vrijdag 15 december 2023 @ 21:11:10 #151
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_211632340
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2023 20:58 schreef Yinny het volgende:
Zenuwen!

Geen gever die ik ken valt een ontvanger af op de conditie van het huis en wel of geen kerstboom hoor :*

*zeg ik heel stoer terwijl wij stress hebben dat ons pakket zondag bezorgd wordt terwijl ons huis een enorme bende is door alle drukte deze maand en we dit weekend verder niet thuis zijn om op te ruimen :')
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 15 december 2023 @ 21:15:03 #152
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_211632420
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2023 21:11 schreef superkimmi het volgende:

[..]
Geen gever die ik ken valt een ontvanger af op de conditie van het huis en wel of geen kerstboom hoor :*

*zeg ik heel stoer terwijl wij stress hebben dat ons pakket zondag bezorgd wordt terwijl ons huis een enorme bende is door alle drukte deze maand en we dit weekend verder niet thuis zijn om op te ruimen :')
Dat is juist extra tof, toch? Degene die het komt afleveren komt dan dus in als het ware Kerstpakkettenactie Centraal, hét mekka van deze actie _O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 15 december 2023 @ 21:20:50 #153
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_211632505
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 december 2023 21:15 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dat is juist extra tof, toch? Degene die het komt afleveren komt dan dus in als het ware Kerstpakkettenactie Centraal, hét mekka van deze actie _O_
_O- O+

Zoiets ja. :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')