Netjes!quote:Op donderdag 14 december 2023 16:50 schreef Troel het volgende:
Vandaag nogmaals post![]()
Omdat er wat open gegaan was in het Ritualspakketjekreeg ik een nieuw flesje opgestuurd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenop lag een heel lief briefje van de shopper namens de gevers, waarin ook gezegd werd dat ik de pakjes naar believen open mocht (laten) maken. Eronder een heleboel lekkers, wat ik ga verdelen over m'n kinderen als ik naar ze toe ga
Toen de cadeautjes. Die voor de kinderen ga ik natuurlijk niet uitpakken, dat mogen ze zelf doen, maar toen ik het cadeautje met mijn naam er op pakte zei ik ongelovig tegen @Rob : is dit wat ik denk dat het is? Hij kijken en voelen, maar had geen idee. Maar ik heb al zo'n twee jaar de grote wens om de serie the ghost whisperer op dvd in mijn bezit te hebben. Ik vind dat zo'n geweldige serie en het is de shopper gelukt om aan die wens te voldoen![]()
ik ben er zo ontzettend blij mee, dank jullie wel shopper en donateurs! (ik laat het aan jullie of je bekend wil maken dat je aan mij gekoppeld was, voor mij was het iig een volledig geslaagde verassing!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Ik ben hem nu voor de derde keer op disney+ op het account van mijn dochter aan het bingen. Toen ik afgelopen week in het ziekenhuis lag, waren ze aan het verbouwen. Ik lag een beetje weg te doezelen onder invloed van de morfine, en had serieus het gevoel dat ik in de aflevering the childrens parade figureerde. Het mooie van de dvd serie is dat er een heleboel bonus dingen in zijn opgenomen die ik nog nooit gezien hebquote:Op donderdag 14 december 2023 18:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh die serie hebben wij een paar jaar geleden ook met veel plezier op tv gekeken
quote:Op donderdag 14 december 2023 18:25 schreef DJMO het volgende:
Ik heb vandaag mijn pakket opgehaaldwat cool dat ze die dvds hebben gevonden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenop lag een heel lief briefje van de shopper namens de gevers, waarin ook gezegd werd dat ik de pakjes naar believen open mocht (laten) maken. Eronder een heleboel lekkers, wat ik ga verdelen over m'n kinderen als ik naar ze toe ga
Toen de cadeautjes. Die voor de kinderen ga ik natuurlijk niet uitpakken, dat mogen ze zelf doen, maar toen ik het cadeautje met mijn naam er op pakte zei ik ongelovig tegen @:rob : is dit wat ik denk dat het is? Hij kijken en voelen, maar had geen idee. Maar ik heb al zo'n twee jaar de grote wens om de serie the ghost whisperer op dvd in mijn bezit te hebben. Ik vind dat zo'n geweldige serie en het is de shopper gelukt om aan die wens te voldoen![]()
ik ben er zo ontzettend blij mee, dank jullie wel shopper en donateurs! (ik laat het aan jullie of je bekend wil maken dat je aan mij gekoppeld was, voor mij was het iig een volledig geslaagde verassing!
Heel veel plezier met je pakket!Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
Bij kinderen gaat het wel op een andere manier dan bij volwassenen, en ze was elke keer vooral heel erg moe.. verder gelukkig weinig naklachten ervan. Ik was ook elke keer 2 dagen vd legquote:Op donderdag 14 december 2023 16:39 schreef CaVaBien het volgende:
[..]
Jeetje, zo jong nog.. wat knap dat ze het aan kan. Persoonlijk ben ik na 2 sessies afgehaakt, vond het te intens en het herstel na een sessie nam minimaal 2 dagen in beslag en dat gaat niet icm kleine kindjes.
Bij mij waren de huisjes en het boompje op de kaars ook los, of was dat bij mij wel de bedoeling? Vind dat zelf juist extra schattigquote:Op donderdag 14 december 2023 09:34 schreef laziness het volgende:
[..]
Ja it was me![]()
Ik vond dat de verwachtingen laatst zo heen en weer werden geslingerd of er nou nog wel of niet een pakket was dat ik dacht, we doen het gewoon, in overleg de kerstmeisjes van de organisatie natuurlijk.
Begon me wel af te vragen bij wie het bezorgd was gisterenochtendmaar gevonden gelukkig
![]()
Wat vervelend dat gisteren zo'n rotdag was. Extra blij dat ik dit pakketje gemaakt heb dan![]()
Ik zie dat de bomen van de kaars volgens mij zijn los geraakt, helaas. Dat heb je met handwerk![]()
Fijne kerstdagen voor jou en je kinderen
Nee dat is niet de bedoelingquote:Op donderdag 14 december 2023 23:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bij mij waren de huisjes en het boompje op de kaars ook los, of was dat bij mij wel de bedoeling? Vind dat zelf juist extra schattig
quote:Op donderdag 14 december 2023 18:25 schreef DJMO het volgende:
Ik heb vandaag mijn pakket opgehaaldWat fijn de de dvd’s in goede aarde vallen, hopelijk had m’n vraag per mail er nog niet te veel van weg gegeven om het toch nog een verrassing te laten zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenop lag een heel lief briefje van de shopper namens de gevers, waarin ook gezegd werd dat ik de pakjes naar believen open mocht (laten) maken. Eronder een heleboel lekkers, wat ik ga verdelen over m'n kinderen als ik naar ze toe ga
Toen de cadeautjes. Die voor de kinderen ga ik natuurlijk niet uitpakken, dat mogen ze zelf doen, maar toen ik het cadeautje met mijn naam er op pakte zei ik ongelovig tegen @:rob : is dit wat ik denk dat het is? Hij kijken en voelen, maar had geen idee. Maar ik heb al zo'n twee jaar de grote wens om de serie the ghost whisperer op dvd in mijn bezit te hebben. Ik vind dat zo'n geweldige serie en het is de shopper gelukt om aan die wens te voldoen![]()
Hopelijk gaan je kinderen ook blij zijn met hun cadeau!
Ik was alleen de shopper, ik heb met de donateurs alleen afgestemd of ik ze bekend mocht maken op het kaartje, niet gecheckt of ze ook op het forum bekenden wilden worden, dus dat laat ik ook aan henzelf.
Je gaf juist niets weg met je mailtje. Ik dacht wel dat je het zou proberen, maar omdat ik ook dacht dat het toch wel niet zou lukken, begon ik niks voor niks over Amsterdam en nijntje, zodat je een houvast zou hebben om evt iets anders te vindenquote:Op donderdag 14 december 2023 23:38 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Wat fijn de de dvd’s in goede aarde vallen, hopelijk had m’n vraag per mail er nog niet te veel van weg gegeven om het toch nog een verrassing te laten zijn.
Ik was alleen de shopper, ik heb met de donateurs alleen afgestemd of ik ze bekend mocht maken op het kaartje, niet gecheckt of ze ook op het forum bekenden wilden worden, dus dat laat ik ook aan henzelf.
Dat magquote:Op donderdag 14 december 2023 23:38 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Wat fijn de de dvd’s in goede aarde vallen, hopelijk had m’n vraag per mail er nog niet te veel van weg gegeven om het toch nog een verrassing te laten zijn.
Ik weet zeker dat dat goed komt, we hebben de andere kant recent nog gesprokenquote:Op vrijdag 15 december 2023 14:32 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Dat magGraag gedaan
DJMO en wijzelf hebben ondertussen al contact gehad. Jij hebt het goed gedaan Hillie!
Mijn vriend leest (als het goed is) toch niet mee dus kan het wel zeggen hier, ik heb onszelf ook als ontvanger opgegeven. Niemand thuis weet er wat van, dus extra spannend! Ik heb nog niks gehoord, wat het nog spannender maakt!
Jaa alles is heel aangekomen!quote:Op vrijdag 15 december 2023 13:38 schreef M_0_0_N het volgende:
Vandaag mijn kerstpakket ontvangen ! En het is echt fantastisch. Dankjewel gever. Ik weet niet of ik je hier mag noemen.
De doos was echt HUGE en de inhoud nog veel en veel leuker!!
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Jaaaa en zo leuk ingepakt was alles!!quote:Op vrijdag 15 december 2023 14:50 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jaa alles is heel aangekomen!ik vond het superleuk om te shoppen en bij elkaar te zoeken. En hoop dat je er veel plezier van hebt.
Fijn om te horen.quote:Op vrijdag 15 december 2023 09:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je gaf juist niets weg met je mailtje. Ik dacht wel dat je het zou proberen, maar omdat ik ook dacht dat het toch wel niet zou lukken, begon ik niks voor niks over Amsterdam en nijntje, zodat je een houvast zou hebben om evt iets anders te vinden
Ik heb me wel suf gepeinsd wie je kon zijn, heb de naam van je dochter zelfs door Facebook en Google geslingerd om te kijken of ik een hint kon vinden, maar helemaal nietsje had jezelf goed gecamoufleerd dus
Gelukt?quote:Op vrijdag 15 december 2023 16:21 schreef superkimmi het volgende:
@:viv mag ik weer OP rechten? Kan in de auto mooi ff boompjes bijplaatsen
Hahaha arme jij.quote:Op vrijdag 15 december 2023 16:33 schreef Viv het volgende:
[..]
Gelukt?
Ik dacht dat ik werd gementioned in het kader van die adventskalender, maar moest gewoon aan het werk hier.
Woeii - dan had je er heel wat bij te werkenquote:
Haha klopt. Na dit weekend ongetwijfeld weer veel meerquote:Op vrijdag 15 december 2023 16:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Woeii - dan had je er heel wat bij te werken
Ik heb er ook onwijs veel zin inquote:Op vrijdag 15 december 2023 14:43 schreef Essebes het volgende:
Mijn Tetris is gelukt!
Kaart nog schrijven en 1 kadootje nog van beneden erbij doen (die behoeft wat uitleg) en dan ga ik deze mooie doos morgen afleveren!
Zin in!
(Rood is etenswaar en groen is kado, je ziet alleen de onderste helft van de doos niet)
[ afbeelding ]
Dat ziet er groots uitquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:13 schreef Magica het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En met kat![]()
Superlief kaartje van ludivinelaurel![]()
Morgen uitpakken
quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:30 schreef Magica het volgende:
[..]
Ja echt niet normaal veel cadeautjes
Dankje!quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:32 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]dat is duidelijk.
Heel veel plezier met uitpakken, het is je gegund!
Relax!quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:58 schreef Yinny het volgende:
Morgen mag ik ook gevers ontmoeten! Spannend!
Huis moet ik nog opruimen....
Kerstboom moet nog opgezet worden...
Koekjes bakken? Of toch maar een cake?
Zenuwen!
Afgelopen dagen iets te enthousiast allerlei dingen gedaan, dus mijn energie is nu wel op. Morgenochtend maar even knallen
Ben jij de gever? Wat een leuk toeval als dat zo is!quote:
Nee, maar ik ken Yinny sinds een jaartje wel…quote:Op vrijdag 15 december 2023 21:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ben jij de gever? Wat een leuk toeval als dat zo is!
Geen gever die ik ken valt een ontvanger af op de conditie van het huis en wel of geen kerstboom hoorquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:58 schreef Yinny het volgende:
Morgen mag ik ook gevers ontmoeten! Spannend!
Huis moet ik nog opruimen....
Kerstboom moet nog opgezet worden...
Koekjes bakken? Of toch maar een cake?
Zenuwen!
Afgelopen dagen iets te enthousiast allerlei dingen gedaan, dus mijn energie is nu wel op. Morgenochtend maar even knallen
Dat is juist extra tof, toch? Degene die het komt afleveren komt dan dus in als het ware Kerstpakkettenactie Centraal, hét mekka van deze actiequote:Op vrijdag 15 december 2023 21:11 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Geen gever die ik ken valt een ontvanger af op de conditie van het huis en wel of geen kerstboom hoor![]()
*zeg ik heel stoer terwijl wij stress hebben dat ons pakket zondag bezorgd wordt terwijl ons huis een enorme bende is door alle drukte deze maand en we dit weekend verder niet thuis zijn om op te ruimen
quote:Op vrijdag 15 december 2023 21:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is juist extra tof, toch? Degene die het komt afleveren komt dan dus in als het ware Kerstpakkettenactie Centraal, hét mekka van deze actie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |