SPOILER: De GeversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: De OntvangersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Overzicht pakkettenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[info] Lieve gevers, ontvangers, shoppers en alle andere belangstellenden.
Als iemand zich als niet anoniem opgeeft in de actie, dan is dat van toepassing op de koppeling. Het is niet de bedoeling dat je mensen hier 'out' in het topic.
Geen tags of namen van je koppel noemen hier tenzij nadrukkelijk toestemming van de ander, maar beter gewoon niet.
Privacy is van het grootste belang in dit topic en dus doet de organisatie een beroep op jullie integriteit.
Deelnemers niet te noemen hier.
Mocht je jouw ontvanger niet kunnen bereiken via DM/PM (omdat anoniem of geen gehoor), stuur dan een mailtje naar de organisatie. [/info]
[ Bericht 0% gewijzigd door superkimmi op 10-12-2023 11:39:44 ]life is what happens to you, while you're busy making other plans.![]()
Gefeliciteerd! 🥳🎁🎂💐🥂quote:Op donderdag 7 december 2023 00:04 schreef superkimmi het volgende:
@:dr.mikey jij zat in doosje 7! Mijn verjaardagsdoosje, want ik ben zojuist 33 geworden![]()
Dankjewel"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 7 december 2023 00:04 schreef superkimmi het volgende:
@:dr.mikey jij zat in doosje 7! Mijn verjaardagsdoosje, want ik ben zojuist 33 geworden![]()
Dankjewel![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Vergeet de laatste pagina van het vorige topic niet te lezen. Met uitpakposts en doosje nummer 7 van de advent![]()
En dan de titelverklaring: @KapiteinIglo heeft het nog altijd enorm zwaar met de adventkalender 1 doosje per dag. Mijn verjaardag begon met: ‘als ik jou ooit, met wat dan ook, 24 dagen lang kan laten pijn lijden. Dan doe ik dat ook!’
En nu voelt ze zich schuldig
life is what happens to you, while you're busy making other plans.![]()
Hahahahaha! Alsnog opnieuw, van harte hè!quote:Op donderdag 7 december 2023 00:19 schreef superkimmi het volgende:
Vergeet de laatste pagina van het vorige topic niet te lezen. Met uitpakposts en doosje nummer 7 van de advent![]()
En dan de titelverklaring: @:kapiteiniglo heeft het nog altijd enorm zwaar met de adventkalender 1 doosje per dag. Mijn verjaardag begon met: ‘als ik jou ooit, met wat dan ook, 24 dagen lang kan laten pijn lijden. Dan doe ik dat ook!’
En nu voelt ze zich schuldig
En ook aan @KapiteinIglo : knap dat je het volhoudt!![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Dank dank!![]()
De OP is geüpdatet. 10 boompjes
quote:Op donderdag 7 december 2023 00:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Hahahahaha! Alsnog opnieuw, van harte hè!
En ook aan @:kapiteiniglo : knap dat je het volhoudt!![]()
dankje.
En ik zou @superkimmi nooit pijn doen. Ze is mijn alles, maar ze is ietwat principiëler dan ik ben
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.![]()
Super dat de foto's zijn geupload! Mijn moeder heeft al drie boeken uit 😂I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Geweldig!quote:Op donderdag 7 december 2023 00:26 schreef superkimmi het volgende:
Dank dank!![]()
De OP is geüpdatet. 10 boompjes
Gefeliciteerd met je verjaardag!![]()
Gefeliciteerd met je verjaardagquote:Op donderdag 7 december 2023 00:19 schreef superkimmi het volgende:
En dan de titelverklaring: @:kapiteiniglo heeft het nog altijd enorm zwaar met de adventkalender 1 doosje per dag. Mijn verjaardag begon met: ‘als ik jou ooit, met wat dan ook, 24 dagen lang kan laten pijn lijden. Dan doe ik dat ook!’
En nu voelt ze zich schuldig![]()
Waar december toch wel bekend staat als maand van liefde, verbroedering, licht etc, is het bij jullie thuis toch heel wat anders![]()
![]()
Dat zal de maand januari zijn, als alles achter de rug isquote:Op donderdag 7 december 2023 06:35 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je verjaardag![]()
Waar december toch wel bekend staat als maand van liefde, verbroedering, licht etc, is het bij jullie thuis toch heel wat anders![]()
En gefeliciteerd!
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke woensdag een nieuw verhaal!![]()
Gefeliciteerd SK!
Hele mooie foto's gezien al
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story![]()
Van hrte!
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between![]()
Gefeliciteerd SuperKimmi en KapiteinIglo wat zal jij het zwaar hebben!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Gefeliciteerd Kimmi! Jonge godin
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Van harte superkimmi, maak er een leuke dag van!
Ik ben gisteren 33 jaar geworden. Je bent een dagje jonger dan ik![]()
![]()
Ik zie allemaal berichten over paketten die verstuurd zijn of bezorgd gaan worden. Ik heb nog niks gehoord. Dat zal vast goedkomen want we hebben nog 2 weken
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Jij ook gefeliciteerd! Dat vergeet ik elk jaar haha.quote:Op donderdag 7 december 2023 09:56 schreef CaVaBien het volgende:
Ik ben gisteren 33 jaar geworden. Je bent een dagje jonger dan ik
En dankjewel iedereen!
Ik heb zojuist DHL een onderzoek laten starten naar mijn kerstpakket. Er is nu bijna een week niets meer gebeurd.
ik ga eerst sinterklaas nog de schuld (had hem pas vandaag moeten versturen dacht ik later).
maar nu moet hij toch wel weer ergens tevoorschijn komen.~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~![]()
en anders wordt het echt een race tegen de klok om weer zoiets te maken. Maar dan wordt het ook te krap om weer helemaal hetzelfde te doen. grrrrrrr prut DHL~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~![]()
Nooooh das echt kut.quote:Op donderdag 7 december 2023 11:41 schreef J-net het volgende:
en anders wordt het echt een race tegen de klok om weer zoiets te maken. Maar dan wordt het ook te krap om weer helemaal hetzelfde te doen. grrrrrrr prut DHL
Ik denk dat we volgend jaar maar moeten afspreken om niet meer met DHL te verzenden. Elk jaar raken er pakketten kwijt en in 90% van de gevallen gaat het dan om DHL
![]()
DHL is oprecht echt heel erg K^##*#}^*+]#]
Wij hebben de ervaring dat PostNL beter is
@J-net laat even weten hoe het afloopt? En of we nog iets moeten doen!Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.![]()
Mijn ervaring is dat beiden kut zijnquote:Op donderdag 7 december 2023 11:57 schreef KapiteinIglo het volgende:
DHL is oprecht echt heel erg K^##*#}^*+]#]
Wij hebben de ervaring dat PostNL beter is
@:J-net laat even weten hoe het afloopt? En of we nog iets moeten doen!Althans de bezorgers hier in Castricum. DHL heeft eens een pakje twv 180 euro aan de deurklink van m'n voordeur gehangen en afgevinkt als persoonlijk overhandigd en PostNL heeft er een handje van om pakketten die never nooit niet door de brievenbus passen te markeren als bezorgd in de brievenbus en ze dan gewoon bovenop de brievenbus achter te laten. In het gunstigste geval neemt hij de moeite om het bij een bedrijf aan de overkant achter te laten en een niet thuisbriefje in de bus te gooien. Maar ook dan staat het als bezorgd in de brievenbus gemarkeerd
Daarom laat ik mijn bestellingen tegenwoordig maar bij @Rob bezorgen, dan weet ik iets zekerder dat het gewoon aankomt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Zijn ook beiden kut, maar in deze verhalen komen ze in ieder geval nog bij je deur aan. DHL maakt in deze actie wel significant meer pakketten kwijt al veel eerder in het proces.quote:Op donderdag 7 december 2023 12:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat beiden kut zijnAlthans de bezorgers hier in Castricum. DHL heeft eens een pakje twv 180 euro aan de deurklink van m'n voordeur gehangen en afgevinkt als persoonlijk overhandigd en PostNL heeft er een handje van om pakketten die never nooit niet door de brievenbus passen te markeren als bezorgd in de brievenbus en ze dan gewoon bovenop de brievenbus achter te laten. In het gunstigste geval neemt hij de moeite om het bij een bedrijf aan de overkant achter te laten en een niet thuisbriefje in de bus te gooien. Maar ook dan staat het als bezorgd in de brievenbus gemarkeerd
Daarom laat ik mijn bestellingen tegenwoordig maar bij @:Rob bezorgen, dan weet ik iets zekerder dat het gewoon aankomt.
Van harte!quote:
Jij ook proficiat!quote:Op donderdag 7 december 2023 09:56 schreef CaVaBien het volgende:
Ik ben gisteren 33 jaar geworden. Je bent een dagje jonger dan ik![]()
![]()
Tip van flip:
Schrijf je track en trace code en adres op de doos! Zo zijn er in het verleden al pakketten teruggevonden.
Gebruik bij voorkeur geen inpakpapier om de doos heen, als het eraf gaat, ben je ook je adressticker etc kwijt. Bij zelf bezorgen kan je je doos zo creatief inpakken als je zelf wilt uiteraard!Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.![]()
Ik had geen inpakpapier gelukkig. Heb nu een onderzoek laten starten.
Maar ja is echt prut.~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~![]()
Dozen als in meervoud?quote:Op donderdag 7 december 2023 14:03 schreef Yinny het volgende:
O, ik heb net de dozen gepost...nu duimen dat ze goed aankomen🤞
Ohhhh gelukkigquote:![]()
Ik werd er al weer hebberig van
Overigens: als er pakketten van omgeving Eindhoven/ Helmond richting Nijmegen moeten of andersom hoor ik het graag. Ik rijd dat traject een aantal keer per week.![]()
Nouuuuuuu goed nieuws. Heb een onderzoek laten aanmaken en krijg net een e-mail dat het pakket nu morgen geleverd gaat worden. Duimen jullie mee dat mijn gezin het ontvangt
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~![]()
Zowel DHL, PostNL en DPD maken deze blunders regelmatig. Het is allemaal 1 pot nat. Wil je zeker zijn dat je pakket aankomt, doe dan een beroep op de legendarische "DJMO-treinbezorgservice". Dan weet je zeker dat je pakket aan komt (en heel blijft).quote:Op donderdag 7 december 2023 12:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat beiden kut zijnAlthans de bezorgers hier in Castricum. DHL heeft eens een pakje twv 180 euro aan de deurklink van m'n voordeur gehangen en afgevinkt als persoonlijk overhandigd en PostNL heeft er een handje van om pakketten die never nooit niet door de brievenbus passen te markeren als bezorgd in de brievenbus en ze dan gewoon bovenop de brievenbus achter te laten. In het gunstigste geval neemt hij de moeite om het bij een bedrijf aan de overkant achter te laten en een niet thuisbriefje in de bus te gooien. Maar ook dan staat het als bezorgd in de brievenbus gemarkeerd
Daarom laat ik mijn bestellingen tegenwoordig maar bij @:Rob bezorgen, dan weet ik iets zekerder dat het gewoon aankomt.
Een vriend van me heeft al regelmatig pakketjes "aan huis geleverd gekregen" die dan in de hal van het gebouw waar ie woont achtergelaten werden. Dat was dan persoonlijk bezorgd aldus de bezorger. Maar zijn mede-bewoners zijn niet zo eerlijk, dus die hebben tot meerdere keren aan toe zijn pakketje gepikt. En hij kan dan aangifte gaan doen en reclameren met de verzender om nog een keer te verzenden en alleen aangetekend te verzenden. Hij heeft hier zelfs een camera voor opgehangen bij zijn eigen deur. Maar die filmt alleen de paar meters rond zijn eigen deur. Dus hier kan ie alleen op zien of de bezorger het voor zijn deur of in de hal heeft neer gezet. Tot nog toe is ie elke keer schadeloos gesteld door de verzenders, maar het is gewoon niet normaal dat er zo met je pakket wordt omgegaan.
Als DPD bezorgt, dan weet je wel 100% zeker dat er tenminste een paar keer met je pakketje is gevoetbald of gesmeten. Ik heb nog nooit een pakket via DPD heel thuis bezorgd gekregen. En de bezorgers zijn creatief hoor, door een open raam gooien in de zomer, of over de schutting (rechtstreeks in het zwembad) of zelfs in een boom in de tuin of op het balkon gegooid.
Ook hebben bezorgers soms zoveel haast om vroeg thuis te zijn, dat ze niet eens meer aanbellen. Ze rijden gewoon door naar het depot, geven je pakket daar af en jij bekijkt het je maar. Snel vooraf ingevuld briefje in de bus met standaard excuus "U was niet thuis" en door naar het depot om daar alles snel te dumpen.
Nee pakketbezorgers vind ik minstens even irritant als die groepjes amateur-wielrenners die altijd op de weg fietsen in de zomer.![]()
Ik ben weer hartstikke laat natuurlijk, maar: Kimmie gefeliciteerd🥳
De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)![]()
Feliz cumple, SK!Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Gefeliciteerd Kimmie!!![]()
Wij hebben zondag een date! Ons pakket wordt dan bezorgd door onze gever![]()
![]()
![]()
![]()
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?![]()
Spannunnnnndddddddquote:Op donderdag 7 december 2023 21:34 schreef Ireth het volgende:
Gefeliciteerd Kimmie!!![]()
Wij hebben zondag een date! Ons pakket wordt dan bezorgd door onze gever![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:weer een pakket is aangekomen!
Hoiii. Ja het pakket is aangekomen en het was veels te gek, maar wel onwijs lief en word dan ook zeer gewaardeerd dat er zulke lieve mensen zijn 😊😊
[ Bericht 11% gewijzigd door KapiteinIglo op 07-12-2023 23:41:02 ]Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.![]()
Nog 26 minuten tot het volgende uitpakmomentje, lukt het dat vol te houden?quote:
En gefeliciteerd SK!![]()
Ik overweeg te gaan slapen en dit houdt me nog een beetje tegenquote:Op donderdag 7 december 2023 23:34 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Nog 26 minuten tot het volgende uitpakmomentje, lukt het dat vol te houden?
En gefeliciteerd SK!![]()
Kun je nagaan hoe erg het is…Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.![]()
Dus als jullie straks een keer jullie pakket krijgen, maak je het ook pas op kerstochtend open?quote:Op donderdag 7 december 2023 23:36 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Ik overweeg te gaan slapen en dit houdt me nog een beetje tegen![]()
Kun je nagaan hoe erg het is…![]()
![]()
NEEquote:Op donderdag 7 december 2023 23:50 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Dus als jullie straks een keer jullie pakket krijgen, maak je het ook pas op kerstochtend open?Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.![]()
Wedje...? Van niet....?quote:Op donderdag 7 december 2023 23:50 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Dus als jullie straks een keer jullie pakket krijgen, maak je het ook pas op kerstochtend open?
Die houden dat vast niet vol hoor(en ja, het antwoord hierboven al gelezen
![]()
)
Redenen die ik al bedacht heb om de kalender in 1 keer te openen:
- Overal een 7 opzetten, en dan mag alles op 7 december open! Yay
- De 1en en 2en wegstrepen, dan kan ik alles 10/20 dagen eerder openen! Yay
- @superkimmi is jarig, extra doosje mag dan! Yay
- Alles openen en dan weer terug erin doen alsof je het niet
open hebt gemaakt. Yay
- ‘s Nachts voor het slapen een doosje en ‘s morgens weer een doosje! Yay
Hebben het allemaal niet gehaald![]()
We zijn bij doosje 8 en daar heb ik onder druk van kimmi op gewacht.Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.![]()
Hier ga ik nog geen ¤0,50 op wedden neequote:Op donderdag 7 december 2023 23:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Wedje...? Van niet....?
![]()
)
![]()
![]()
@superkimmi wel hoor. Die is echt zo sterk. Echt knap. Ik ben gewoon ze gekke faalhaas hier. Alles open, liefst gisteren!quote:Op donderdag 7 december 2023 23:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Wedje...? Van niet....?
![]()
)
Ik ben steeds meer team KIquote:Op donderdag 7 december 2023 23:55 schreef KapiteinIglo het volgende:
- @:superkimmi is jarig, extra doosje mag dan! Yay
open hebt gemaakt. Yay
We zijn bij doosje 8 en daar heb ik onder druk van kimmi op gewacht.
Het duurt zo lang hahahaOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik ben heel trots op je dat het je lukt om je te beheersenquote:Op donderdag 7 december 2023 23:55 schreef KapiteinIglo het volgende:
- @:superkimmi is jarig, extra doosje mag dan! Yay
open hebt gemaakt. Yay
We zijn bij doosje 8 en daar heb ik onder druk van kimmi op gewacht.![]()
![]()
Waarom denkt iedereen dat ik net zo erg ben?quote:Op donderdag 7 december 2023 23:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Wedje...? Van niet....?
![]()
)
alleen Iglo houdt het niet vol. Maar dankzij mij is de adventkalender nog keurig 1 doosje per dag
Maar kijk eens hoeveel mensen nu dagelijks plezier hebben van een simpele adventkalenderquote:Op donderdag 7 december 2023 23:56 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik ben steeds meer team KI
Het duurt zo lang hahahadat is toch super tof!
![]()
quote:Op donderdag 7 december 2023 23:56 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik ben steeds meer team KI
Het duurt zo lang hahahawelcome to the darksideeeeee
Dat moet ik beamen. Ik moest alweer lachen toen ik je naam tevoorschijn zag ploppen. Ik zei nog tegen Kimmi: die hebben allemaal vermaak om mijn struggles.quote:Op donderdag 7 december 2023 23:57 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Maar kijk eens hoeveel mensen nu dagelijks plezier hebben van een simpele adventkalenderdat is toch super tof!
Maar Kimmi is echt sterk hoor, ik had dat ding allang opengemaakt
Precies mijn idee! Op de eerste dagen was t doodstil om 0:02. Kijk hoeveel mensen nu al in spanning meewachtenquote:Op donderdag 7 december 2023 23:57 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Maar kijk eens hoeveel mensen nu dagelijks plezier hebben van een simpele adventkalenderdat is toch super tof!
quote:Op donderdag 7 december 2023 23:58 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Dat moet ik beamen. Ik moest alweer lachen toen ik je naam tevoorschijn zag ploppen. Ik zei nog tegen Kimmi: die hebben allemaal vermaak om mijn struggles.
Maar Kimmi is echt sterk hoor, ik had dat ding allang opengemaaktvoor mij is het eenmalig hoor, normaal slaap ik al. Maar ik keek net een docu en toen dacht ik: ik kan net zo goed even wachten
![]()
![]()
Jaja zeggen ze allemaal!quote:Op vrijdag 8 december 2023 00:00 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]voor mij is het eenmalig hoor, normaal slaap ik al. Maar ik keek net een docu en toen dacht ik: ik kan net zo goed even wachten
Maar waar blijft die update nouOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dankjewel @MevrouwCactus! Niet gek dat jij nu nog wakker bent![]()
Toen jij voor het eerst ontvanger werd, wisten wij meteen: die fantastische vrouw die ons het jaar daarvoor met (voor ons gevoel) 87 pakketten uit de brand geholpen had ivm enorm shoppertekort, die vrouw moet onze ontvanger worden!![]()
En zo leuk dat je dit jaar weer mee kan shoppen
Ging in dit geval over jullie Kerstpakketquote:Op donderdag 7 december 2023 23:56 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Waarom denkt iedereen dat ik net zo erg ben?alleen Iglo houdt het niet vol. Maar dankzij mij is de adventkalender nog keurig 1 doosje per dag
Als jij het wel volhoudt (en wel alle pakjes dicht, hè....!) dan hulde hoor!
Dussss, slaap lekker stelletje net-zo-nieuwsgierig-als-Iglo-volgerslife is what happens to you, while you're busy making other plans.![]()
Nee, dat gaat niet. Want ik woon in hetzelfde huis.quote:Op vrijdag 8 december 2023 00:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Ging in dit geval over jullie Kerstpakket
Als jij het wel volhoudt (en wel alle pakjes dicht, hè....!) dan hulde hoor!Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.![]()
quote:Op vrijdag 8 december 2023 00:07 schreef superkimmi het volgende:
Dussss, slaap lekker stelletje net-zo-nieuwsgierig-als-Iglo-volgers
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op vrijdag 8 december 2023 00:06 schreef superkimmi het volgende:
Hahahahaha die gezichtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dankjewel @:mevrouwcactus! Niet gek dat jij nu nog wakker bent![]()
Toen jij voor het eerst ontvanger werd, wisten wij meteen: die fantastische vrouw die ons het jaar daarvoor met (voor ons gevoel) 87 pakketten uit de brand geholpen had ivm enorm shoppertekort, die vrouw moet onze ontvanger worden!![]()
En zo leuk dat je dit jaar weer mee kan shoppen![]()
En joepie! Ik zat erin! Wat leuk![]()
![]()
Welterusten damesquote:Op vrijdag 8 december 2023 00:07 schreef superkimmi het volgende:
Dussss, slaap lekker stelletje net-zo-nieuwsgierig-als-Iglo-volgers![]()
![]()
Ow wacht.quote:Op vrijdag 8 december 2023 00:08 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Update staat hierboven al hè, nr 77
Ja
Nu snap ik ook dat dus MC in het doosje zat![]()
Die duurde echt lang.
Ik had stiekem al moeten slapenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op vrijdag 8 december 2023 00:08 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Hahahahaha die gezichten![]()
En joepie! Ik zat erin! Wat leuk
@superkimmi en ik ook: iets met doosjes openen iedere nacht om 00:01uquote:Op vrijdag 8 december 2023 00:09 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ow wacht.
Ja
Nu snap ik ook dat dus MC in het doosje zat![]()
Die duurde echt lang.
Ik had stiekem al moeten slapen
@MevrouwCactus ook: iets met doosje 8 om 00:01u.Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.![]()
Ik wil ook zo'n kat in mijn kerstpakket volgend jaar, wat een schatje!quote:Op donderdag 7 december 2023 22:27 schreef ludivinelaurel het volgende:
Gefeliciteerd kimmie!
En ik heb hier ook hulp
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik wist oprecht niet in welk doosje ik zat, dus dit was echt puur toeval. Ik vond het wel heel grappig.quote:Op vrijdag 8 december 2023 00:11 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
@:superkimmi en ik ook: iets met doosjes openen iedere nacht om 00:01u
@:mevrouwcactus ook: iets met doosje 8 om 00:01u.
En nu ben ik heel moe, dus dit was de laatste keer dat ik met jullie blijf wachten tot middernacht![]()
![]()
Hahaha aahwquote:Op vrijdag 8 december 2023 08:43 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ik wist oprecht niet in welk doosje ik zat, dus dit was echt puur toeval. Ik vond het wel heel grappig.
En nu ben ik heel moe, dus dit was de laatste keer dat ik met jullie blijf wachten tot middernachtlife is what happens to you, while you're busy making other plans.![]()
Ahwww kun je nagaan hoe moe ik de 24e benquote:Op vrijdag 8 december 2023 08:43 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ik wist oprecht niet in welk doosje ik zat, dus dit was echt puur toeval. Ik vond het wel heel grappig.
En nu ben ik heel moe, dus dit was de laatste keer dat ik met jullie blijf wachten tot middernachtIk moest de groeten doen van Kapitein Ortega.![]()
Jaja nachtmens zonder kinderenquote:Op vrijdag 8 december 2023 09:33 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Ahwww kun je nagaan hoe moe ik de 24e ben
Ja daarom, dus had minder medelijden met Igloquote:Op vrijdag 8 december 2023 10:11 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Sjaak was gewoon om 5.45u weer wakker dus ja… het was een korte nacht.
Terecht welquote:Op vrijdag 8 december 2023 10:17 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ja daarom, dus had minder medelijden met Iglo![]()
![]()
Volgens DHL is hij bezorgd. Dus @superkimmi en @kapteiniglo dan kan hij in de lijst.
En ik heb niets in de doos ingepakt; dus het is wel handig dat de ontvanger hem dicht houdt (zoals ook al gemaild, maar liever 3x te veel dan 1x te weinig).~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~![]()
Wat fijn! Als wij morgen nog geen update hebben van de ontvanger dan gaan we er even achteraanquote:Op vrijdag 8 december 2023 13:33 schreef J-net het volgende:
Volgens DHL is hij bezorgd. Dus @:superkimmi en @:kapteiniglo dan kan hij in de lijst.
En ik heb niets in de doos ingepakt; dus het is wel handig dat de ontvanger hem dicht houdt (zoals ook al gemaild, maar liever 3x te veel dan 1x te weinig).
Straks als we thuiskomen gaat de adventkalender helemaal open. Maar we gaan wel elke dag iemand taggen nog, alsof we dan pas openen.
Want hebben er de afgelopen dagen allemaal grapjes over gemaakt, maar Iglo heeft er echt last van. Ze wil oprecht niet meer voor 0:00 naar bed en vanaf komende week werken we weer fulltime. Niet kunnen wachten is echt een ADHD ding. Daar hebben we allebei erg last van, maar momenteel kan zij zich daar even niet overheen zetten.
Dus voor de gemoedsrust mag ze straks helemaal los van mij
quote:Op vrijdag 8 december 2023 14:25 schreef superkimmi het volgende:
Straks als we thuiskomen gaat de adventkalender helemaal open.![]()
Ah... dan is het begrijpelijkquote:Maar we gaan wel elke dag iemand taggen nog, alsof we dan pas openen.
Want hebben er de afgelopen dagen allemaal grapjes over gemaakt, maar Iglo heeft er echt last van. Ze wil oprecht niet meer voor 0:00 naar bed en vanaf komende week werken we weer fulltime. Niet kunnen wachten is echt een ADHD ding. Daar hebben we allebei erg last van, maar momenteel kan zij zich daar even niet overheen zetten.
Wishlist @KapiteinIglo kerst 2024quote:Rust aan het einde van het jaar ✔
Oorwarmers ✔
Adventskalenders ❌
Thee ✔
...
...
...![]()
quote:Op vrijdag 8 december 2023 14:44 schreef MadMaster het volgende:
Wishlist @:kapiteiniglo kerst 2024
[..]
Hey, eh
Kan het kloppen dat ik nog niks van mijn gever heb gehoord?
Ik wil niet pushen maar ben steeds bang dat ik mijn gegevens verkeerd ingevuld heb ofzo.
Volgende week vrijdag is pas de deadline toch?Twiddel![]()
Ja klopt. En alleen voor per post verzenden ook.quote:Op vrijdag 8 december 2023 15:03 schreef summer2bird het volgende:
Hey, eh
Kan het kloppen dat ik nog niks van mijn gever heb gehoord?
Ik wil niet pushen maar ben steeds bang dat ik mijn gegevens verkeerd ingevuld heb ofzo.
Volgende week vrijdag is pas de deadline toch?
Even in algemeen: we krijgen deze vraag momenteel erg veel. Vertrouw ons: wij checken regelmatig of het goed gaat met gevers. Sterker nog: we gaan dit weekend nog een pakket shoppen ivm een shopper die is afgehaakt. In de dagen voor de deadline vragen we alle gevers waarvan we niet zeker weten of ze nog gaan opsturen/ al een bezorgafspraak hebben, om een update.
We snappen dat het spannend is, maar vertrouw er gewoon op dat het goedkomt. Zelfde geldt voor gevers die wachten op een reactie van ontvangers/of het pakket wel is aangekomen. Wij houden echt alles zelf goed in de gaten en het overzicht wordt juist minder duidelijk vanwege alle mails/appjes/dm’s/posts met vragen over statusupdates.
Als je als ontvanger in het begin een dm hebt gehad dat je pakket is gekoppeld en je als gever een vragenlijst hebt ontvangen, kun je er echt vanuit gaan dat we er bovenop blijven zitten tot het pakket bij de juiste persoon is. We hebben zelfs iemand oo Facebook een bericht gestuurd omdat het pakket bij de buren was afgeleverd en we niets hoorde of het wel was opgehaald (ook niet via mail en dm)
Geen aanval naar wie dan ook die deze vraag heeft gesteld, maar vertrouw erop
Ik ben ook zo'n last minute opstuurder, ben nog telkens dingen aan t toevoegen en ga dit weekend nog het een en ander scoren op een kerstmarkt.![]()
![]()
Wat lief!quote:Op vrijdag 8 december 2023 14:25 schreef superkimmi het volgende:
Straks als we thuiskomen gaat de adventkalender helemaal open. Maar we gaan wel elke dag iemand taggen nog, alsof we dan pas openen.
Dit is heeeeel fijn voor @KapiteinIglo
Jullie zullen een fijne nachtrust hebben aankomende tijd.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Mijn pakket is naar een ander adres verstuurd omdat de ontvanger een verkeerde postcode heeft doorgegeven. Er zit wel een track and trace aan gekoppeld maar ik maak me wel zorgen omdat ik niet weet of hij nu op een postnlnpunt blijft steken. Heeft iemand hier ervaring mee?![]()
Al contact opgenomen met PostNL? Geen ervaring mee dus dat zou ik zelf doen.quote:Op vrijdag 8 december 2023 18:03 schreef Monsterkoekie het volgende:
Mijn pakket is naar een ander adres verstuurd omdat de ontvanger een verkeerde postcode heeft doorgegeven. Er zit wel een track and trace aan gekoppeld maar ik maak me wel zorgen omdat ik niet weet of hij nu op een postnlnpunt blijft steken. Heeft iemand hier ervaring mee?![]()
Ik volg hem nu nog in de track and trace is weer in het sorteercentrum en er staat dat hij opnieuw bezorgd gaat wordenquote:Op vrijdag 8 december 2023 18:28 schreef Cod_player het volgende:
[..]
Al contact opgenomen met PostNL? Geen ervaring mee dus dat zou ik zelf doen.![]()
Het pakket gesponsord door @Bami en geshopt door mij wordt morgen opgestuurd!
Ik had het al eerder willen verzenden, maar is helaas niet gelukt. De eerste week van december is altijd chaotisch hier met sinterklaas en 3 verjaardagen in de familie (inclusief die van mij). Elk jaar onderschat ik dat weer.
Maarrr gelukkig zijn we nog wel ruim op tijd met het verzenden van het pakket![]()
![]()
Och, arme KI, dat is echt niet tof. Stuur hem dan maar weer terug naar de verzenderquote:Op vrijdag 8 december 2023 14:25 schreef superkimmi het volgende:
Dus voor de gemoedsrust mag ze straks helemaal los van mij![]()
![]()
Oh, hij is al open. Ik was te laatquote:Op vrijdag 8 december 2023 16:45 schreef KapiteinIglo het volgende:
omg die adventskalender.
Gewoon even stil van![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 december 2023 16:45 schreef KapiteinIglo het volgende:
omg die adventskalender.
Gewoon even stil van![]()
Ik was weer eens te laat voor een bijdrage![]()
![]()
Een lieve kerstkaart dan maar
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug![]()
Mijn pakket aan mijn ontvanger wordt morgen verzonden!
[ Bericht 6% gewijzigd door ludivinelaurel op 08-12-2023 22:41:16 (Was niet duidelijk genoeg ) ]![]()
Ik heb morgen een bezorgdate
Toch maar besloten om het zelf te brengen ondanks de afstand
Moet morgen toch ergens halverwege de route zijn, dus ach ja
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug![]()
En klopte het een beetje met de verwachtingen wie er mee hadden gedaan?quote:Op vrijdag 8 december 2023 16:45 schreef KapiteinIglo het volgende:
omg die adventskalender.
Gewoon even stil van26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
quote:Op zaterdag 9 december 2023 00:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
En klopte het een beetje met de verwachtingen wie er mee hadden gedaan?jazeker! Maar er zaten ook onverwachte namen tussen wat het extra leuk maakte!
It's a wrap!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ik wist niet goed wat ik zou moeten schrijven. Want het is mijn eerste keer.
Daarom heb ik niks ingestuurd.
Maar het is jullie zo gegund! Wat een werk zit hier in!!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik stuur het denk ik woensdag pas op, komende dagen werken dus niet zoveel tijd voor evenquote:Op vrijdag 8 december 2023 16:45 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik ben ook zo'n last minute opstuurder, ben nog telkens dingen aan t toevoegen en ga dit weekend nog het een en ander scoren op een kerstmarkt.
-correctie het wordt dinsdag
[ Bericht 8% gewijzigd door Magica op 09-12-2023 06:53:32 ]![]()
Ik ben nog niet tevreden met mijn tweede pakket. Kan er de vinger niet op leggen maar er mist iets, het klopt niet. Heel frustrerend! Dus daar ga ik dit weekend hard aan werken.![]()
Het pakket voor mijn ontvanger is gister binnen gekomen, wat een grote doos was dat zeg! Maar ik houd de spanning er nog even in, de ontvangers weten nog van helemaal niks en vanavond gaan we hem met een smoesje brengen. "even op de koffie" wanneer de jongens nog niet op bed liggen. Gister nog even een leuk papiertje om gedaan en als ik hun toestemming krijg, zal ik uiteraard verslag doen hoe het in ontvangst werd genomen. Vind het zelf ook wel spannend eigenlijk
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke woensdag een nieuw verhaal!![]()
Dat is hij zeker! Maar ja, ik werk zelf bij een PostNL punt. DHL zeg ik ook vaak voluit: Doen Heel Langzaam. Hopelijk komen de verdwaalde pakketten alsnog aan!quote:Op donderdag 7 december 2023 14:03 schreef Yinny het volgende:
O, ik heb net de dozen gepost...nu duimen dat ze goed aankomen🤞Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Als je weet welke postcode er op staat kan je op postnl.nl het pakket vinden en staat er ook op welk punt deze is dacht ik. Anders zou ik zelf ook even kunnen kijken via de terminal van postnl als ik een postcode en track and trace heb, via de terminal kan ik precies elke stap van de verzending bekijken en dus ook waar het pakket precies is. Als retailer krijg ik vaak net wat sneller antwoord dan de gewone klantenservice.quote:Op vrijdag 8 december 2023 18:03 schreef Monsterkoekie het volgende:
Mijn pakket is naar een ander adres verstuurd omdat de ontvanger een verkeerde postcode heeft doorgegeven. Er zit wel een track and trace aan gekoppeld maar ik maak me wel zorgen omdat ik niet weet of hij nu op een postnlnpunt blijft steken. Heeft iemand hier ervaring mee?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Thanks voor het aanbod maar ik heb postnl gisteren gesproken het pakket gaat naar lost and found als het daar is krijg ik een melding maar dat kan nog wel 6 weken duren, kan wel janken.quote:Op zaterdag 9 december 2023 08:13 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Als je weet welke postcode er op staat kan je op postnl.nl het pakket vinden en staat er ook op welk punt deze is dacht ik. Anders zou ik zelf ook even kunnen kijken via de terminal van postnl als ik een postcode en track and trace heb, via de terminal kan ik precies elke stap van de verzending bekijken en dus ook waar het pakket precies is. Als retailer krijg ik vaak net wat sneller antwoord dan de gewone klantenservice.![]()
Auch.. dat zou echt balen zijn. Hopelijk komt het nog voor de kerst aan!quote:Op zaterdag 9 december 2023 08:18 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Thanks voor het aanbod maar ik heb postnl gisteren gesproken het pakket gaat naar lost and found als het daar is krijg ik een melding maar dat kan nog wel 6 weken duren, kan wel janken.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ach, wat vervelend voor je. Maar ik hou vast aan het onvermoeibare optimisme van KapiteinIglo en superkimmi. Uiteindelijk komt het vast op tijd goedquote:Op zaterdag 9 december 2023 08:18 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Thanks voor het aanbod maar ik heb postnl gisteren gesproken het pakket gaat naar lost and found als het daar is krijg ik een melding maar dat kan nog wel 6 weken duren, kan wel janken.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
![]()
Gister mijn kerstpakket in ontvangst mogen nemen. Iglo & kimmie hadden deze geshopt voor me en zijn hem gister komen afgeven.
In 1 woord: Jeetje....
Ik zag de red bull dus ik zei huh hoe weten jullie dat nou, dat heb ik niet ingevuld. Hebben deze sneaky Bastards toen ik laatst bij ze in de auto zat mijn lege energy blikje gezien, details details details, gekke sherlocks zijn het haha.
Ook aan mijn lieve hond Billie, waarvan ze weten hoeveel hij voor mij betekend was gedacht, meneer is ook erg dankbaar en heeft al lekker gesmikkeld!
Oh en dan de Buzz spullen, hoe tof weer. Het is zoveel dat ik mijn kast met Buzz spullen die ik nu al heb, even opnieuw moet ordenen zodat deze er ook tussen passen.
Én ook nog een leuke game voor mijn PlayStation gekregen, ik vermaak me wel de komende tijd.
Én , niet te vergeten, DISNEY! Ik heb aantal jaar terug als ontvanger van Superkimmie Disneyland parijs cadeau gekregen, maar door oa covid en mijn schouder operatie die er tussen kwam is het nog niet gelukt. Nu in januari nog een schouderprothese erin, en als ik daar van hersteld en gerevalideerd ben, kunnen we éindelijk gaan, en genieten, als het goed is zonder schouderpijn!
Lieve lieve shoppers kimmie & iglo, dank jullie zeer. En lieve lieve lieve donateur, voor jou is het misschien een "klein" gebaar, maar je raakt me wel recht in m'n hart door je gebaar.
Fijne feestdagen allemaal lieve fokkers!![]()
Jij hebt ook een pakket van Yinny? De mijne blijft stekenquote:Op zaterdag 9 december 2023 08:03 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat is hij zeker! Maar ja, ik werk zelf bij een PostNL punt. DHL zeg ik ook vaak voluit: Doen Heel Langzaam. Hopelijk komen de verdwaalde pakketten alsnog aan!![]()
Monsterkoekie, wat naar..
Nog meer Buzz… Volgend jaar maar een extra kast op het verlanglijstje zettenquote:Op zaterdag 9 december 2023 09:19 schreef Cod_player het volgende:
[ afbeelding ]
Gister mijn kerstpakket in ontvangst mogen nemen. Iglo & kimmie hadden deze geshopt voor me en zijn hem gister komen afgeven.
In 1 woord: Jeetje....
Ik zag de red bull dus ik zei huh hoe weten jullie dat nou, dat heb ik niet ingevuld. Hebben deze sneaky Bastards toen ik laatst bij ze in de auto zat mijn lege energy blikje gezien, details details details, gekke sherlocks zijn het haha.
Ook aan mijn lieve hond Billie, waarvan ze weten hoeveel hij voor mij betekend was gedacht, meneer is ook erg dankbaar en heeft al lekker gesmikkeld!
Oh en dan de Buzz spullen, hoe tof weer. Het is zoveel dat ik mijn kast met Buzz spullen die ik nu al heb, even opnieuw moet ordenen zodat deze er ook tussen passen.
Én ook nog een leuke game voor mijn PlayStation gekregen, ik vermaak me wel de komende tijd.
Én , niet te vergeten, DISNEY! Ik heb aantal jaar terug als ontvanger van Superkimmie Disneyland parijs cadeau gekregen, maar door oa covid en mijn schouder operatie die er tussen kwam is het nog niet gelukt. Nu in januari nog een schouderprothese erin, en als ik daar van hersteld en gerevalideerd ben, kunnen we éindelijk gaan, en genieten, als het goed is zonder schouderpijn!
Lieve lieve shoppers kimmie & iglo, dank jullie zeer. En lieve lieve lieve donateur, voor jou is het misschien een "klein" gebaar, maar je raakt me wel recht in m'n hart door je gebaar.
Fijne feestdagen allemaal lieve fokkers!![]()
![]()
Oh jeetje dat is wel echt heel kut. Hadden ze jou gegevens als afzender niet? Retour afzender was zoveel handiger geweestquote:Op zaterdag 9 december 2023 08:18 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Thanks voor het aanbod maar ik heb postnl gisteren gesproken het pakket gaat naar lost and found als het daar is krijg ik een melding maar dat kan nog wel 6 weken duren, kan wel janken.
Nee daar heb ik niet aangedacht dacht zit track and trace op en had de gegevens dubbel gecheckt voor ik hem bij postnl aanbood.quote:Op zaterdag 9 december 2023 11:05 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Oh jeetje dat is wel echt heel kut. Hadden ze jou gegevens als afzender niet? Retour afzender was zoveel handiger geweest![]()
@DJMO heeft even een tegenvaller.
NA heftige buikpijn doorverwezen naar eerste hulp en is vannacht direct geopereerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haar te bezorgen pakketten zijn na genoeg klaar maar in de bezorging zal wat vertraging zitten.
LAter vandaag meer door DJMO verwacht ik.![]()
quote:Op zaterdag 9 december 2023 14:29 schreef Rob het volgende:
@:DJMO heeft even een tegenvaller.
NA heftige buikpijn doorverwezen naar eerste hulp en is vannacht direct geopereerd.Ow jeetje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haar te bezorgen pakketten zijn na genoeg klaar maar in de bezorging zal wat vertraging zitten.
LAter vandaag meer door DJMO verwacht ik.
Heeel veel sterkte!!!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
NA heftige buikpijn doorverwezen naar eerste hulp en is vannacht direct geopereerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haar te bezorgen pakketten zijn na genoeg klaar maar in de bezorging zal wat vertraging zitten.
![]()
Sterkte! Ook voor jou!![]()
![]()
Jeetje, sterkte @DJMO !This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
Beterschap @DJMO !
NA heftige buikpijn doorverwezen naar eerste hulp en is vannacht direct geopereerd.Beterschap @DJMO! 💐SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haar te bezorgen pakketten zijn na genoeg klaar maar in de bezorging zal wat vertraging zitten.
LAter vandaag meer door DJMO verwacht ik."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Beterschap @DJMONo Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent![]()
Beterschap! Blindedarmontsteking?Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
M'n dikke darm deed een DJMOquote:ze waren gaan zwerven in m'n lijf en hadden zich aan m'n maag gehecht. Hierdoor ontstond er een perforatie van de maag, omdat ze de darm los moesten maken en deels openen om schoon te maken en weer te hechten en op de juiste plaats terug te stoppen. Sta suf van de pijnstillers (oxycodom/morfine) en nog wat troep + antibiotica en een drain
![]()
.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
quote:Op zaterdag 9 december 2023 15:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
M'n dikke darm deed een DJMOze waren gaan zwerven in m'n lijf en hadden zich aan m'n maag gehecht. Hierdoor ontstond er een perforatie van de maag, omdat ze de darm los moesten maken en deels openen om schoon te maken en weer te hechten en op de juiste plaats terug te stoppen. Sta suf van de pijnstillers (oxycodom/morfine) en nog wat troep + antibiotica en een drain
![]()
.Dat is niet niks!
En dat lijkt me ook een vrij heftige operatie. Hopelijk knap je nu spoedig op."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Jezus! Sterktequote:Op zaterdag 9 december 2023 15:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
M'n dikke darm deed een DJMOze waren gaan zwerven in m'n lijf en hadden zich aan m'n maag gehecht. Hierdoor ontstond er een perforatie van de maag, omdat ze de darm los moesten maken en deels openen om schoon te maken en weer te hechten en op de juiste plaats terug te stoppen. Sta suf van de pijnstillers (oxycodom/morfine) en nog wat troep + antibiotica en een drain
![]()
.Today is life -
Dale Carnegie![]()
Heel veel sterkte!quote:Op zaterdag 9 december 2023 15:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
![]()
.
Doe het rustig aan en herstel eerst heel rustig.
Karel wou meteen helpen:
Ik heb hem ingelicht dat dat niet gaat werken en dat we gewoon rustig moeten afwachten als ontvangers
You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Karel en zijn baasje zullen hopelijk beloond worden voor hun geduldquote:Op zaterdag 9 december 2023 15:29 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Heel veel sterkte!
Doe het rustig aan en herstel eerst heel rustig.
Karel wou meteen helpen:
[ afbeelding ]
Ik heb hem ingelicht dat dat niet gaat werken en dat we gewoon rustig moeten afwachten als ontvangers![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Beterschap!quote:Op zaterdag 9 december 2023 15:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
![]()
.![]()
NA heftige buikpijn doorverwezen naar eerste hulp en is vannacht direct geopereerd.Sterkte @DJMOSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haar te bezorgen pakketten zijn na genoeg klaar maar in de bezorging zal wat vertraging zitten.
![]()
Heel veel beterschap, maak je niet druk om de kerstpakkettenactiedeadline, je gezondheid gaat altijd voorquote:Op zaterdag 9 december 2023 15:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
![]()
.![]()
![]()
Twiddel![]()
Mijn pakket wordt maandag hier bezorgd tussen 4 en 6. Maar dan is er niemand thuis vanwege werk, ik werk tot 23u
Ik dacht via track en trace verander ik de locatie naar ophaalpunt. Nou zeggen ze op post.nl:
‘Dit kan niet als het pakket al onderweg is’
Is dit zo of is het pas onderweg als de chauffeur onderweg is?
En ‘misschien niet mogelijk als er een handtekening gezet moet worden’
Of kan dit ook bij het pakketpunt?
Ik weet het ff niet![]()
Waar ik woon nemen ze het handtekeningen gebeuren nooit heel serieus gezien ze ze vrolijk bij de voordeur neerzetten en meteen weer wegrijden zonder zelfs aan te bellenquote:Op zaterdag 9 december 2023 17:30 schreef Magica het volgende:
Mijn pakket wordt maandag hier bezorgd tussen 4 en 6. Maar dan is er niemand thuis vanwege werk, ik werk tot 23u
Ik dacht via track en trace verander ik de locatie naar ophaalpunt. Nou zeggen ze op post.nl:
Ik weet het ff niet
Je kan nog even afwachten, als ze je missen heb je kans dat het alsnog naar een pakketpunt gaat.Twiddel![]()
NA heftige buikpijn doorverwezen naar eerste hulp en is vannacht direct geopereerd.Ah gossie, heel veel beterschap!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haar te bezorgen pakketten zijn na genoeg klaar maar in de bezorging zal wat vertraging zitten.
LAter vandaag meer door DJMO verwacht ik.So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between![]()
Dat is heftig! Heel veel sterkte met het herstellen!quote:Op zaterdag 9 december 2023 15:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
![]()
.![]()
Ja, is gister binnen gekomen en inmiddels bij de ontvanger maar daarover later meer.quote:Op zaterdag 9 december 2023 09:45 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Jij hebt ook een pakket van Yinny? De mijne blijft steken![]()
Monsterkoekie, wat naar..Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het pakket is onderweg zodra deze ter verzending wordt aangeboden. Het wordt dan aangeboden op een afhaalpunt in jouw buurt als je niet thuis bent, dat komt in je T&T te staan. No worries!quote:Op zaterdag 9 december 2023 17:30 schreef Magica het volgende:
Ik weet het ff nietTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het pakket. Zelfs ik vond het wel spannend want het ging naar een gezin vol autisme en adhd. Uiteraard had ik mijn shopper/gever de nodige tips gegeven maar ook ik twijfelde.
Ik wilde met een smoes binnen komen maar dat hoefde niet, moeder ligt momenteel plat en of ik brood wilde meenemen van mijn werk wat er vaak over is en zo mee kan. Daar stond ik dan, met de doos in de woonkamer. "Zo, kerstpakket van het werk?" was de vraag en ik legde uit over deze actie.
De jongens werden er bij geroepen en er werd gretig uitgepakt. Uit de moeder die geen stilte kent kwam geen woord. De vader, autist pur sang en dus ingetogen bulderde van het lachen bij de eerste grap uit zijn boek. De jongens wilde met alles tegelijk spelen. De katten konden de drukte even niet hebben maar zijn, net als de hond verwend.
En met kerst hebben zij een heerlijke brunch.
Gever en shopper, namens mijn ontvangers heel erg bedankt! Dit is wat zij nodig hadden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
quote:Op zaterdag 9 december 2023 19:58 schreef _UserName_ het volgende:
Het pakket. Zelfs ik vond het wel spannend want het ging naar een gezin vol autisme en adhd. Uiteraard had ik mijn shopper/gever de nodige tips gegeven maar ook ik twijfelde.
Ik wilde met een smoes binnen komen maar dat hoefde niet, moeder ligt momenteel plat en of ik brood wilde meenemen van mijn werk wat er vaak over is en zo mee kan. Daar stond ik dan, met de doos in de woonkamer. "Zo, kerstpakket van het werk?" was de vraag en ik legde uit over deze actie.
De jongens werden er bij geroepen en er werd gretig uitgepakt. Uit de moeder die geen stilte kent kwam geen woord. De vader, autist pur sang en dus ingetogen bulderde van het lachen bij de eerste grap uit zijn boek. De jongens wilde met alles tegelijk spelen. De katten konden de drukte even niet hebben maar zijn, net als de hond verwend.
En met kerst hebben zij een heerlijke brunch.
Gever en shopper, namens mijn ontvangers heel erg bedankt! Dit is wat zij nodig hadden.Wat geweldigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ah dit is toch goud waard.![]()
Zo leuk die foto's.
Ons pakket komt maandag. Ik hoop dat mijn oudste eerder voor mijn deur staat, dan de pakketbezorger. Wil het samen met de jongens uitpakken. Zo spannend! Kijk er zo naar uit.![]()
![]()
Tnx, ik wacht het ff afquote:Op zaterdag 9 december 2023 17:37 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Waar ik woon nemen ze het handtekeningen gebeuren nooit heel serieus gezien ze ze vrolijk bij de voordeur neerzetten en meteen weer wegrijden zonder zelfs aan te bellen
Je kan nog even afwachten, als ze je missen heb je kans dat het alsnog naar een pakketpunt gaat.![]()
![]()
Nog helemaal vergeten: @Ireth, jij zat in doosje 9. Dankjewel!!
En morgen zal ik een enorme lading boompjes toevoegen in de OPlife is what happens to you, while you're busy making other plans.![]()
Dat is dan weer het nadeel van alles in een keer openenquote:Op zaterdag 9 december 2023 21:05 schreef superkimmi het volgende:
Nog helemaal vergeten: @:ireth, jij zat in doosje 9. Dankjewel!!
Wat kut DJMO! Que te mejores!Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Oh jee, normaliter zou het goed moeten komenquote:Op zaterdag 9 december 2023 17:30 schreef Magica het volgende:
Ik weet het ff niet
Whoops, veel beterschap DJMO!!![]()
@DJMO !!dat klinkt niet fijn
![]()
Beterschap
Heel graag gedaan!!quote:Op zaterdag 9 december 2023 21:05 schreef superkimmi het volgende:
Nog helemaal vergeten: @:ireth, jij zat in doosje 9. Dankjewel!!![]()
Berichtje van de ontvanger van @J-net:
Ontzettend leuk pakket en we zijn er heel dankbaar voor. Was meer dan we verwachten echt top.
En super leuk verhaaltje en recept er bij is echt top.life is what happens to you, while you're busy making other plans.![]()
@Whiskers2009 jij zat in doosje 10. Dankjewel voor je lieve woorden!
Ik hoop dat het gelukt isquote:Op zondag 10 december 2023 11:32 schreef superkimmi het volgende:
Hoi @:viv, @:nizno @:gastmodwiedanook mag ik weer op bewerkingsrechten?![]()
![]()
Zeker! Thanks!quote:
Boompjes bijgewerkt![]()
En met heel veel track and traces in onze mail, verwacht ik de komende dagen nog veel meer boompjeslife is what happens to you, while you're busy making other plans.![]()
quote:Op zondag 10 december 2023 11:05 schreef superkimmi het volgende:
@:whiskers2009 jij zat in doosje 10. Dankjewel voor je lieve woorden!
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Gister de eerste dingen gekocht (we zijn net verhuisd, dus planning was ruk). M'n eigen pakket zit op 60% en m'n shoppakket op 40%. Er is nog werk aan de winkel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vanmiddag samen met @Starflyer ons gezamenlijke pakket dat @Speedfight geshopt heeft afleveren bij de ontvangers. Zin in![]()
![]()
Update dag 2 na operatie. Voel me een stukje beter, minder (heftige) pijn. Alleen nog bij hoesten en gaan verliggem. /bukken. Denk dat drain aardig in de weg zit wat dat betreft, al is de boel daarbinnen ook erg gekneusd door de ingreep denk ik. Vanmorgen met @Rob even buiten geweest om te roken, vanmiddag. 3 uur komen m'n drie. Zoons langs met hun pleegmoeder en @Papabear en vanavond om 7 uur Rob nog een keer met schone kleding.
Eten gaat steeds beter, nog wel wat last van buikpijn, maar dat zal komen omdat m'n darmen en maag weer aan normale hoeveelheden moeten wennen.Ik heb er één en ik ben er trots op
Sterkte meid!!quote:Op zondag 10 december 2023 12:57 schreef DJMO het volgende:
Update dag 2 na operatie. Voel me een stukje beter, minder (heftige) pijn. Alleen nog bij hoesten en gaan verliggem. /bukken. Denk dat drain aardig in de weg zit wat dat betreft, al is de boel daarbinnen ook erg gekneusd door de ingreep denk ik. Vanmorgen met @:rob even buiten geweest om te roken, vanmiddag. 3 uur komen m'n drie. Zoons langs met hun pleegmoeder en @:papabear en vanavond om 7 uur Rob nog een keer met schone kleding.
Eten gaat steeds beter, nog wel wat last van buikpijn, maar dat zal komen omdat m'n darmen en maag weer aan normale hoeveelheden moeten wennen.
Beterschap @DJMO, klinkt behoorlijk heftig allemaal!
Onderweg om het pakket op te halen en daarna door naar de ontvangers
quote:Op zondag 10 december 2023 14:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
Onderweg om het pakket op te halen en daarna door naar de ontvangers![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?![]()
@DJMO, beterschapJe kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.![]()
Zo, we zijn weer terug in NL. Daar toch iets minder kadootjes kunnen vinden dan gehoopt, dus deze week nog even aan de slag. Zaterdag a.s. wordt de doos afgeleverd. 😎De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)![]()
Wij hebben dit weekend alles uitgepakt.
Wij zijn er nog steeds stil van, zo veel een zo'n leuk pakket.
♡Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.![]()
We hebben het er nog niet uitgebreid over gehad, maar ook dit jaar hebben we de grote-wensen-donateur beschikbaar.
Door al onze eigen drukte komen we er nu pas aan toe, maar de komende twee weken gaan we hier en daar wat grotere wensen laten uitkomen.
Of nouja, hier en daar, best wel wat eigenlijk, want we hebben een belachelijk budget gekregen.
Daarom ipv iedereen die geeft aan ontvangers waar we mogelijk een grotere wens van laten uitkomen, apart te dmen, hierbij algemene vraag: wil je mij even een dm sturen als je al iets doet met de tekst die is ingevuld onder de vraag ‘wat is je grootste wens?’ En zo ja, wat dan precies? Want dan kunnen wij dubbelingen voorkomen en zoveel mogelijk mensen nog wat extra geven.
Was heel gezellig bij @Ireth en de kat kwam bijna meteen op mijn schoot liggen![]()
Ze gingen later samen uitpakken, dus ben nog steeds erg benieuwd wat Ireth en haar gezin vh pakket vinden
We waren ietwat flabbergasted!quote:Op zondag 10 december 2023 19:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Was heel gezellig bij @:Ireth en de kat kwam bijna meteen op mijn schoot liggen![]()
Ze gingen later samen uitpakken, dus ben nog steeds erg benieuwd wat Ireth en haar gezin vh pakket vinden![]()
Zoveel lekkere dingenMooi ingepakte kadootjes
![]()
Foto's komen morgen, ben onverwacht getrakteerd op een avondje bingo in het buurthuis door mijn pleegmoeder dus doe het morgenochtend ff uploaden via de wifi thuis
En Pukkie had je idd al snel gevonden! (En toen jullie weg waren weer de kunstplant)
Fijn om te horen!quote:Op zondag 10 december 2023 19:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
We waren ietwat flabbergasted!![]()
Zoveel lekkere dingenMooi ingepakte kadootjes
![]()
Foto's komen morgen, ben onverwacht getrakteerd op een avondje bingo in het buurthuis door mijn pleegmoeder dus doe het morgenochtend ff uploaden via de wifi thuis
En Pukkie had je idd al snel gevonden! (En toen jullie weg waren weer de kunstplant)
En fijne bingo-avond gewenst!
En Pukkie
Sorry, ik snap hem niet helemaalquote:Op zondag 10 december 2023 19:03 schreef superkimmi het volgende:
We hebben het er nog niet uitgebreid over gehad, maar ook dit jaar hebben we de grote-wensen-donateur beschikbaar.
Door al onze eigen drukte komen we er nu pas aan toe, maar de komende twee weken gaan we hier en daar wat grotere wensen laten uitkomen.
Of nouja, hier en daar, best wel wat eigenlijk, want we hebben een belachelijk budget gekregen.
Daarom ipv iedereen die geeft aan ontvangers waar we mogelijk een grotere wens van laten uitkomen, apart te dmen, hierbij algemene vraag: wil je mij even een dm sturen als je al iets doet met de tekst die is ingevuld onder de vraag ‘wat is je grootste wens?’ En zo ja, wat dan precies? Want dan kunnen wij dubbelingen voorkomen en zoveel mogelijk mensen nog wat extra geven.
Moeten de ontvangers hun grote droom naar jou dmmen of moeten de gevers dat naar de ontvangers doen?Twiddel![]()
Nee de gevers moeten mij dmen of ze al iets doen met de ingevulde grote wens uit de vragenlijst. Ontvangers hoeven niks te doenquote:Op zondag 10 december 2023 19:59 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Sorry, ik snap hem niet helemaal
Moeten de ontvangers hun grote droom naar jou dmmen of moeten de gevers dat naar de ontvangers doen?life is what happens to you, while you're busy making other plans.![]()
Gevers moeten dm-en of ze iets hebben gedaan met wat in de lijst staat!quote:Op zondag 10 december 2023 19:59 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Sorry, ik snap hem niet helemaal
Moeten de ontvangers hun grote droom naar jou dmmen of moeten de gevers dat naar de ontvangers doen?Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.![]()
Nog even en je zit weer aan de gebakken eieren met ham, bacon en spekquote:Op zondag 10 december 2023 12:57 schreef DJMO het volgende:
Update dag 2 na operatie. Voel me een stukje beter, minder (heftige) pijn. Alleen nog bij hoesten en gaan verliggem. /bukken. Denk dat drain aardig in de weg zit wat dat betreft, al is de boel daarbinnen ook erg gekneusd door de ingreep denk ik. Vanmorgen met @:rob even buiten geweest om te roken, vanmiddag. 3 uur komen m'n drie. Zoons langs met hun pleegmoeder en @:papabear en vanavond om 7 uur Rob nog een keer met schone kleding.
Eten gaat steeds beter, nog wel wat last van buikpijn, maar dat zal komen omdat m'n darmen en maag weer aan normale hoeveelheden moeten wennen.![]()
Was wel even gezellig met de broers van mini. Wat zagen die er goed uit!![]()
![]()
Ik heb vandaag mijn pakket op mogen halen bij de buren, ik ben echt even helemaal van mijn apropos aan de hoeveelheid ingepakte cadeautjes en de lieve brief erbij. Ik heb nog niet de moed om alles uit te pakken maar ik ga sowieso foto's hier neerzetten. Wat een ontzettend lieve gever ❤❤❤❤I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Ik kreeg net een berichtje van PostNL dat er morgen een kerstpakket bezorgd wordtDe timing is fantastisch want ik zit er de laatste dagen echt doorheen.
Morgen een update!26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Het vervolg van het bezoek van Starflyer en Whiskers2009
Speedfight heeft dus geshopt voor Starflyer en Whiskers2009 dus kreeg ik eigenlijk een pakket van een soort drietal. Was best spannend nog, wie komen er aan de deur, zijn ze aardig (duh!), is er een klik, vallen er geen stiltes??
Nou met die stiltes viel het wel mee, heb aardig lopen ratelen door toch de zenuwen![]()
Maar was nergens voor nodig! Starflyer en Whiskers2009 zijn hartstikke leuke, lieve mensen!
Pukkie had sl vrij snel de schoot van Whiskers2009 ontdekt en genoot van een heerlijke aaisessie.
Zoals gezegd wilde ik met het openmaken wachten tot den dochter thuis was maar daarna mocht het!!![]()
![]()
![]()
![]()
Er zat een kerstkaart in met daarop een boodschap van speedfight en daarvan moest ik dus ff huilen![]()
![]()
![]()
Lieve mensen, de kadootjes liggen onder de boom te wachten tot kerstavond!Dankjewel namens ons allemaal.
Was het het zo'n gemene kerstgroet?quote:Er zat een kerstkaart in met daarop een boodschap van speedfight en daarvan moest ik dus ff huilen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
@camaron jij zat in doosje 11. Dankjewel!!
Zit je nu te trollen?quote:Op maandag 11 december 2023 08:40 schreef Deepcage het volgende:
[..]
Was het het zo'n gemene kerstgroet?![]()
![]()
![]()
@Ireth wat een mooi pakket! En dat je kan wachten tot kerstavond kan ik alleen maar respect voor opbrengen!
DHL is onderweg!
Pakket is klaarzit lekker in te pakken, dan kan ik het vandaag of morgen wegbrengen naar onze vrienden van dhl
![]()
![]()
Jánken!Niet één maar TWEE grote dozen ontvangen!
Ik weet nog niet of ik desbetreffende user in dit topic mag noemen, maar ik kreeg een extra cadeautje (tje...???) dit jaar, ik ben er zó blij mee!
@Yinny haar pakket blijft nog eventjes dicht, mijn zoon zit nog op school. Vanmiddag gaan we de doos samen openmaken
Ook ik kreeg vandaag een pakket van Rituals. Zonder kaartje, dus ik wist niet zo goed wat ik ervan moest denken. Tot ik het berichtje hierboven zag en dacht 'ah!'
En nu weet ik niet zo goed wat ik moet zeggenWant het was heel heel erg welkom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto volgt dus later vandaag
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut![]()
quote:Op maandag 11 december 2023 12:16 schreef Troel het volgende:
Ook ik kreeg vandaag een pakket van Rituals. Zonder kaartje, dus ik wist niet zo goed wat ik ervan moest denken. Tot ik het berichtje hierboven zag en dacht 'ah!'
NohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto volgt dus later vandaag![]()
![]()
Rituals is voor mij echt pure luxe, ik koop 2x per jaar een douchegel denk ikVoor m'n verjaardag en voor Kerst. Dat je dan opeens zo'n hele complete collectie in huis hebt...
Nu hoef je die voor Kerst dus niet meer de kopen en koop je er eentje met Pasenquote:Op maandag 11 december 2023 12:19 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Noh![]()
Rituals is voor mij echt pure luxe, ik koop 2x per jaar een douchegel denk ikVoor m'n verjaardag en voor Kerst. Dat je dan opeens zo'n hele complete collectie in huis hebt...
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut![]()
Dat komt omdat je anoniem bent in de KPA en ik dus je naam niet heb gegevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto volgt dus later vandaag![]()
Ik Dm je de naam van de gever, dan kan je contact opnemen.Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.![]()
Veel plezier ermee beiden![]()
Het mooie voorbeeld dat duidelijk dingen opschrijven heel erg helpt. Wij konden zoeken op rituals toen de gever van deze twee cadeaus op de lijn kwam
Ik kan denk ik wel door tot m'n verjaardag eind meiquote:Op maandag 11 december 2023 12:20 schreef Troel het volgende:
[..]
Nu hoef je die voor Kerst dus niet meer de kopen en koop je er eentje met Pasen
Dat maakt het missende huisnummer enzo dan weer goedquote:Op maandag 11 december 2023 12:22 schreef superkimmi het volgende:
Veel plezier ermee beiden![]()
Het mooie voorbeeld dat duidelijk dingen opschrijven heel erg helpt. Wij konden zoeken op rituals toen de gever van deze twee cadeaus op de lijn kwam
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut![]()
Dankjewel @marsan voor dit fantastische pakket!!
Oh Wauw, die donkerrode lijn van Rituals is echt zo lekker! Ik heb de hand wash er van.quote:Op maandag 11 december 2023 12:04 schreef PoesInDoos het volgende:
Jánken!Niet één maar TWEE grote dozen ontvangen!
Ik weet nog niet of ik desbetreffende user in dit topic mag noemen, maar ik kreeg een extra cadeautje (tje...???) dit jaar, ik ben er zó blij mee!
[ link | afbeelding ]
@:Yinny haar pakket blijft nog eventjes dicht, mijn zoon zit nog op school. Vanmiddag gaan we de doos samen openmaken![]()
![]()
Het is ook mijn favoriet! Ik ga zo lekker ruiken de komende tijdquote:Op maandag 11 december 2023 12:29 schreef Donna het volgende:
[..]
Oh Wauw, die donkerrode lijn van Rituals is echt zo lekker! Ik heb de hand wash er van.
De meiden willen hier niks anders aan dan de setjes van @Ynske![]()
Ze morsen er zelfs niet eens appelmoes op, goed he?!![]()
Ik vind het echt allemaal te heftig. Ik krijg er ook migraine van haha.quote:Op maandag 11 december 2023 12:29 schreef Donna het volgende:
[..]
Oh Wauw, die donkerrode lijn van Rituals is echt zo lekker! Ik heb de hand wash er van.
In Gouda zit de Rituals tegenover de ICI paris, dat stukje haat ik dus echt om te lopen, ik noem het ook wel de parfumstraat.
Maar ik snap wel dat mensen het lekker vinden hoor. Suoerfijn dat we op deze manier weer twee mensen blij hebben kunnen maken
quote:Op maandag 11 december 2023 12:33 schreef Donna het volgende:
De meiden willen hier niks anders aan dan de setjes van @:Ynske![]()
Ze morsen er zelfs niet eens appelmoes op, goed he?!
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Vind ik ook zo lekker, ik heb hand crème daarvan.quote:Op maandag 11 december 2023 12:29 schreef Donna het volgende:
[..]
—
Super cadeautjes!![]()
![]()
Ik heb onwijze buikpijn, de hele ochtend afwisselend gespuugd en geslapen... en dit topic vrolijkt me toch een partij op![]()
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)![]()
Beterschap! 💐quote:Op maandag 11 december 2023 12:43 schreef Tink89 het volgende:
Ik heb onwijze buikpijn, de hele ochtend afwisselend gespuugd en geslapen... en dit topic vrolijkt me toch een partij op
En dit, maar dat had ik al via dm gedaan,w ant ik wist niet of de gevert misschien anoniem wilde zijnquote:Op maandag 11 december 2023 12:27 schreef PoesInDoos het volgende:
Dankjewel @:marsan voor dit fantastische pakket!!
Deze 'smaak' is echt mijn favoriet, al sta ik de laatste tijd vooral met Eucalyptus onder de douche in de hoop dat ik een paar minuten wat makkelijker kan ademhalen.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut![]()
Ik trek Rituals ook niet, ik krijg hoofdpijn, tranende ogen, een zere neus en ga ervan piepen. Zelfde reactie als bij pasgemaaid grasquote:Op maandag 11 december 2023 12:33 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Ik vind het echt allemaal te heftig. Ik krijg er ook migraine van haha.
In Gouda zit de Rituals tegenover de ICI paris, dat stukje haat ik dus echt om te lopen, ik noem het ook wel de parfumstraat.
Maar ik snap wel dat mensen het lekker vinden hoor. Suoerfijn dat we op deze manier weer twee mensen blij hebben kunnen maken![]()
Ik had toestemming via pmquote:Op maandag 11 december 2023 12:52 schreef Troel het volgende:
[..]
En dit, maar dat had ik al via dm gedaan,w ant ik wist niet of de gevert misschien anoniem wilde zijn
Deze 'smaak' is echt mijn favoriet, al sta ik de laatste tijd vooral met Eucalyptus onder de douche in de hoop dat ik een paar minuten wat makkelijker kan ademhalen.
Hier vandaag m'n kadoos op de foto gezet voor mijn donateurs, en daarna bepaalde dingen ingepakt
Vrijdag gaat het weggebracht worden, lukt echt niet eerder want ik heb 2 pakketten/ ontvangers en de dozen zijn te groot om op de fiets naar afgiftepunt te brengen, dus moet met auto...!
Beide ontvangers zijn anoniem, dus ik weet niet wie het zijn hier op het forum
Maar het is ze allemaal van harte gegund! (1 is zelfs gezin)
Haha we mochten jullie favoriete geurtjes ook doorgevenDus dat is goed gelukt
Er komt mogelijk een vraag voor 2 noodshoppers en een donateur voor 1 pakket…
Donateur mag evt ook zelf shoppen.
We zitten nog 1 iemand achter de broek aan die niet reageert en die heeft twee pakketten onder zich.
We wacht nog ongeveer twee dagen tot we overgaan op noodpakketten!
Wie o wie zou ons eventueel last minute uit de brand kunnen helpen met tijd en/of geld!
Shopper hierquote:Op maandag 11 december 2023 13:14 schreef KapiteinIglo het volgende:
Er komt mogelijk een vraag voor 2 noodshoppers en een donateur voor 1 pakket…
Donateur mag evt ook zelf shoppen.
We zitten nog 1 iemand achter de broek aan die niet reageert en die heeft twee pakketten onder zich.
We wacht nog ongeveer twee dagen tot we overgaan op noodpakketten!
Wie o wie zou ons eventueel last minute uit de brand kunnen helpen met tijd en/of geld!
1 of 2 pakketten, allebei prima. Kan alleen niet doneren.
![]()
Ik heb al 1 donateur. En een tweede verwacht ik ook wel te vinden.quote:Op maandag 11 december 2023 13:16 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Shopper hier1 of 2 pakketten, allebei prima. Kan alleen niet doneren.
Ik hou je dan even achter de hand voor 1 pakket voor de shopper. En dan kijk ik even wie er nog geld gaat geven.
Top! Laat maar wetenquote:Op maandag 11 december 2023 13:18 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Ik heb al 1 donateur. En een tweede verwacht ik ook wel te vinden.
Ik hou je dan even achter de hand voor 1 pakket voor de shopper. En dan kijk ik even wie er nog geld gaat geven.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 11 december 2023 13:16 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Shopper hier1 of 2 pakketten, allebei prima. Kan alleen niet doneren.
Ik kan wel een kleine donatie geven, al is het maar voor de verzendkosten. Indien nodig, stuur maar een Tikkie via de dm.This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
Superlief! Maar komt helemaal goed johquote:Op maandag 11 december 2023 13:23 schreef PoesInDoos het volgende:
Ik kan wel een kleine donatie geven, al is het maar voor de verzendkosten. Indien nodig, stuur maar een Tikkie via de dm.. Ervaring leert dat donateurs in dit topic bijna staan te stuiteren om te doneren. Juist shoppers is wel eens een uitdaging, maar dat is dus al gefixt
quote:Op maandag 11 december 2023 12:27 schreef PoesInDoos het volgende:
Dankjewel @:marsan voor dit fantastische pakket!!Graag gedaan dames.quote:Op maandag 11 december 2023 12:52 schreef Troel het volgende:
[..]
En dit, maar dat had ik al via dm gedaan,w ant ik wist niet of de gevert misschien anoniem wilde zijn
Deze 'smaak' is echt mijn favoriet, al sta ik de laatste tijd vooral met Eucalyptus onder de douche in de hoop dat ik een paar minuten wat makkelijker kan ademhalen."You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Nooddonateur is gefixt!
Jullie zijn echt toppers![]()
Als het nodig is, komen we woensdag op de lijn
Shopper 2 hier?
Of al voorzien?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik wil ook prima nog bijdragen aan een pakket, financieel dan. Shoppen zie ik niet zitten. Vervoer van een pakket kan ik eventueel woensdag nog aan bijdragen, als de straal rondom Amersfoort van de betreffende adressen niet te groot is.
Moet er trouwens niet nog geld komen voor de verzendkosten van DJMO’s bezorgpakketten?![]()
Nee, daar is budget voor bij onsquote:Op maandag 11 december 2023 14:20 schreef Bami het volgende:
Ik wil ook prima nog bijdragen aan een pakket, financieel dan. Shoppen zie ik niet zitten. Vervoer van een pakket kan ik eventueel woensdag nog aan bijdragen, als de straal rondom Amersfoort van de betreffende adressen niet te groot is.
Moet er trouwens niet nog geld komen voor de verzendkosten van DJMO’s bezorgpakketten?. Al kan het ook nog zijn dat @DJMO alsnog zelf gaat bezorgen, als ze voldoende hersteld
And we're off!
Kind kwam vééél te laat thuis van school, ik ben nog nooit zo ongeduldig geweest denk ik![]()
Hij heeft de doos geopend en alles er uit gehaald. Op het kaartje stond dat de goudkleurige cadeautjes onder de boom mochten en de rode (foto 2/3) mochten nu open. Dat liet meneer zich geen twee keer zeggen.
''Huh? Hoe weet zij dat ik hier van houdt?'' Dude....
Ik had een mooie overzichtsfoto gemaakt van de gouden pakjes (foto 1) en al het lekkers (blikjes drinken, pak chocomelk, fudgenootjes en nóg meer snoepjes!) wat er bij zat, maar die foto is uiteraard na bewerken (namen uitwissen) niet goed opgeslagen
Ik had inmiddels alles al onder de boom gelegd en opgeruimd.....
Mijn zoon heeft zo'n beetje al z'n favoriete vreterij gekregen, blijer kun je hem niet maken! Ik kreeg heerlijke geurstokjes, koffiebonen, een geurkaars en kleine diamond paintings. Super leuk!
Oh en de poes van PoesinDoos sprong net UIT de doos toen ik de foto maakte![]()
![]()
@Yinny fantastisch pakket, héél erg bedankt!! Tweede Kerstdag zal ik nog een update geven over de cadeautjes onder de boom, kind kon eentje al raden (het rammelde heel bekend...)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door PoesInDoos op 11-12-2023 14:54:28 ]This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
Ik heb mijn pakket ontvangen en oh wat ben ik verwendAapie was echt een stuiterbal tijdens het uitpakken, hij kan inmiddels zijn naam herkennen dus was enthousiast dat er meerdere pakketjes waren met zijn naam er op
Ik post vanavond een uitgebreid fotoverslag maar voor nu wil ik alvast @F_r en @laziness bedanken voor dit prachtige pakket
![]()
![]()
Dat heb ik met de Lush... een verschrikking alleen al om er langs te lopen, laat staan naar binnen te gaan of (the horror!) er te werken!quote:Op maandag 11 december 2023 12:33 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Ik vind het echt allemaal te heftig. Ik krijg er ook migraine van haha.
Maar ik snap wel dat mensen het lekker vinden hoor. Suoerfijn dat we op deze manier weer twee mensen blij hebben kunnen maken
Het wentquote:Op maandag 11 december 2023 15:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat heb ik met de Lush... een verschrikking alleen al om er langs te lopen, laat staan naar binnen te gaan of (the horror!) er te werken!
quote:![]()
Ik loop er altijd heul snel langs naar mijn werk toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?![]()
quote:Op maandag 11 december 2023 15:09 schreef Ireth het volgende:
[..]![]()
Ik loop er altijd heul snel langs naar mijn werk toe
Ik was nogal Lush verslaafd dus ik ben er gaan werken om mijn dure hobby te bekostigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.50% personeelskorting, dat waren nog eens tijden
En ja, het went echt. In de trein terug naar huis kreeg ik vaak wel opmerkingen, wat ruikt het hier zoet
Oh wat een mooie boom
@PoesInDoosIk ben opgelucht dat het in de smaak valt! Ja, Lego zouden ze idd wat strakker mogen verpakken zodat het niet rammeltquote:fantastisch pakket, héél erg bedankt!! Tweede Kerstdag zal ik nog een update geven over de cadeautjes onder de boom, kind kon eentje al raden (het rammelde heel bekend...)
![]()
Ik vond het heeeeeeeeeel leuk om een pakket samen te mogen stellen, dus jullie ook bedankt![]()
![]()
Ja maar het rammelen geeft meer voorpretquote:Op maandag 11 december 2023 15:17 schreef Yinny het volgende:
@:poesindoos
[..]
Ik ben opgelucht dat het in de smaak valt! Ja, Lego zouden ze idd wat strakker mogen verpakken zodat het niet rammelt![]()
Ik vond het heeeeeeeeeel leuk om een pakket samen te mogen stellen, dus jullie ook bedankt![]()
Alles is naar wens, dit kun je vaker doen
![]()
![]()
Tot gisteren stond er nog dat ie nu ongeveer bezorgd zou worden bij onze ontvanger. Ach wel, het is een lange reis…![]()
![]()
Leuk om de uitpakfoto's te zien!![]()
![]()
Opvrolijktopic dit! Zeker als je net een enorm rot gesprek hebt gehad!![]()
Leuk om het een beetje mee te beleven zo![]()
Het door ons verstuurde pakket blijkt zaterdagmiddag te zijn bezorgd, de ontvanger zal zich vast nog wel melden![]()
Dat is ook een idee!quote:Op maandag 11 december 2023 15:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik was nogal Lush verslaafd dus ik ben er gaan werken om mijn dure hobby te bekostigen50% personeelskorting, dat waren nog eens tijden
En ja, het went echt. In de trein terug naar huis kreeg ik vaak wel opmerkingen, wat ruikt het hier zoet
Oh wat een mooie boomtroel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut![]()
Aan alle ontvangers: vergeet niet te laten weten zo gauw je pakket binnen is! We merken dat we dit jaar veel moeten navragen of het klopt dat het pakket bezorgd is.
Hoeft niet heel uitgebreid. Dankjewel, her is binnen. Of: we maken alles met kerst open en sturen dan uitgebreider bedankje, is prima.
Mag via ons als je anoniem wil blijven, dan posten wij het anoniem door. Het is voor je gever echt fijn om zeker te zijn dat je pakket echt bezorgd is en niet jn een sloot ligt, of op een verkeerd adres.
Dit jaar hebben we zelfs iemand via facebook moeten opzoeken vanwege geen gehoor via dm of mail. We vragen niet veel: alleen een beetje bereikbaarheid als je meedoet aan deze actie.
[ Bericht 0% gewijzigd door superkimmi op 11-12-2023 16:28:44 ]life is what happens to you, while you're busy making other plans.![]()
quote:Op maandag 11 december 2023 16:10 schreef superkimmi het volgende:
Aan alle ontvangers: vergeet niet te laten weten zo gauw je pakket binnen is! We merken dat we dit jaar veel moeten navragen of het klopt dat het pakket bezorgd is.
Hoeft niet heel uitgebreid. Dankjewel, her is binnen. Of: we maken alles met kerst open en sturen dan uitgebreider bedankje, is prima.
Mag via ons als je anoniem wil blijven, dan posten wij het anoniem door. Het is voor je gever echt fijn om zeker te zijn dat je pakket echt bezorgd is en niet jn een sloot ligt, of op een verkeerd adres.
Dit jaar hebben we zelfs iemand via facebook moeten opzoeken vanwege geen gehoord via dm of mail. We vragen niet veel: alleen een beetje bereikbaarheid als je meedoet aan deze actie.dat is wel heel erg zeg dat dat nodig is
Gogo gadget iglo heeft diegene wel gevondenquote:Op maandag 11 december 2023 16:26 schreef Ireth het volgende:
[..]dat is wel heel erg zeg dat dat nodig is
Ja vonden wij ook. Vooral als je dan merkt dat er niet echt een reden voor was, voor niet reageren. Kunnen natuurlijk altijd uitzonderingen zijn, zoals dit jaar met DJMO. Maar van de actieve forummers weet je ook wel dat het sowieso goed komtquote:Op maandag 11 december 2023 16:26 schreef Ireth het volgende:
[..]dat is wel heel erg zeg dat dat nodig is
Goed nieuws! Altijd net als we oproepen doen voor noodpakketten krijgen we toch nog reactie van de oorspronkelijke gever/shopper.
Dus dank voor al jullie aanbod, maar vooralsnog lijken we weer helemaal op koers en zijn geen noodpakketten nodig.
Alleen moeten we als we alles beetje rond hebben nig even kijken wat we doen aan het verdwenen pakket van @Monsterkoekielife is what happens to you, while you're busy making other plans.![]()
Verdwenen niet hij ligt bij lost and foundquote:Op maandag 11 december 2023 16:39 schreef superkimmi het volgende:
Goed nieuws! Altijd net als we oproepen doen voor noodpakketten krijgen we toch nog reactie van de oorspronkelijke gever/shopper.
Dus dank voor al jullie aanbod, maar vooralsnog lijken we weer helemaal op koers en zijn geen noodpakketten nodig.
Alleen moeten we als we alles beetje rond hebben nig even kijken wat we doen aan het verdwenen pakket van @:monsterkoekiemorgen bel ik postnl weer op
![]()
Wat fijn!!!quote:Op maandag 11 december 2023 16:39 schreef superkimmi het volgende:
Alleen moeten we als we alles beetje rond hebben nig even kijken wat we doen aan het verdwenen pakket van @:monsterkoekie![]()
quote:Op zaterdag 9 december 2023 08:18 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Thanks voor het aanbod maar ik heb postnl gisteren gesproken het pakket gaat naar lost and found als het daar is krijg ik een melding maar dat kan nog wel 6 weken duren, kan wel janken.nee niet janken aub!!
Ik vind het echt niet erg![]()
Is ook mijn eigen schuld... Ik heb het thans nagekeken maar toch is dat 1 cijfertje mij ontglipt.
Het komt wel goed en zelfs als het 6 weken later komt dan is het nog steeds even lief en hartverwarmend!
Ik vind het eerder echt erg voor jou en de donateur... Jullie hebben al zoveel moeite gedaan
Horum omnium fortissimi sunt Belgae![]()
Als jee mij niet kunt bereiken dan DM je Rob maar. Die weet altijd waar ik ben en wat er aan de hand is. Lig nu aan de laatste van vier ab kuren per infuus. Morgenavond mag ik weg. Moet het dan nog wel rustig aan doen, maar daar ga ik straks met Rob over brainstormen.quote:Op maandag 11 december 2023 16:29 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ja vonden wij ook. Vooral als je dan merkt dat er niet echt een reden voor was, voor niet reageren. Kunnen natuurlijk altijd uitzonderingen zijn, zoals dit jaar met DJMO. Maar van de actieve forummers weet je ook wel dat het sowieso goed komtIk heb er één en ik ben er trots op
Ik bedoelde met mijn post ook juist dat jij een actieve en betrouwbare user bent die nu in een nare uitzondering zitquote:Op maandag 11 december 2023 17:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als jee mij niet kunt bereiken dan DM je Rob maar. Die weet altijd waar ik ben en wat er aan de hand is. Lig nu aan de laatste van vier ab kuren per infuus. Morgenavond mag ik weg. Moet het dan nog wel rustig aan doen, maar daar ga ik straks met Rob over brainstormen.
Voorlopig zijn alle pakketten in aanmaak, onderweg of al aangekomen.
59 pakketten dit jaar mensen, wat een prachtig resultaat!Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.![]()
Ik heb contact gehad met ze en als je een foto hebt wordt dat wat kapot is gegaan vervangen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto volgt dus later vandaag
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Wat lief en goede service!quote:Op maandag 11 december 2023 18:36 schreef marsan het volgende:
[..]
Ik heb contact gehad met ze en als je een foto hebt wordt dat wat kapot is gegaan vervangen.
Ben zo benieuwd wat de ontvanger gaat vinden van mijn pakket. Als het goed is morgen bezorgd volgens de track en trace.![]()
Weet ik wel, maar toch voelde ik me schuldig dat ik dit jaar niet zo enthousiast kan meeposten als andere jaren, en dat ik een groot deel van het wegbrengen moet uitbesteden.quote:Op maandag 11 december 2023 17:34 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ik bedoelde met mijn post ook juist dat jij een actieve en betrouwbare user bent die nu in een nare uitzondering zitIk heb er één en ik ben er trots op
Ga jij eens heel snel je wat beter voelen en je laten verwennen en uitzieken. Niks om je zorgen over te maken of je schuldig over te voelenquote:Op maandag 11 december 2023 20:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
Weet ik wel, maar toch voelde ik me schuldig dat ik dit jaar niet zo enthousiast kan meeposten als andere jaren, en dat ik een groot deel van het wegbrengen moet uitbesteden.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Pakket is goed aangekomen! Even nagevraagd. Dit weekend (waarschijnlijk zondag) volgt een rechtstreeks bedankje van de ontvanger, als ze gaan uitpakkenquote:Op maandag 11 december 2023 15:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Leuk om het een beetje mee te beleven zo![]()
Het door ons verstuurde pakket blijkt zaterdagmiddag te zijn bezorgd, de ontvanger zal zich vast nog wel melden
Maar nu issie wel gesorteerd en komt het morgen echt.quote:Op maandag 11 december 2023 15:34 schreef Adrian4 het volgende:
![]()
Tot gisteren stond er nog dat ie nu ongeveer bezorgd zou worden bij onze ontvanger. Ach wel, het is een lange reis…
[ afbeelding ]
Moeilijk spannend dit.![]()
Gelukkig viel het met de schade wel mee, de bodymist was open gegaan (en het leek dus best erg). Er is gelukkig niet heel veel uit! Mocht je graag een foto willen om een en ander door te geven, dan kan ik die voor je maken hoorquote:Op maandag 11 december 2023 18:36 schreef marsan het volgende:
[..]
Ik heb contact gehad met ze en als je een foto hebt wordt dat wat kapot is gegaan vervangen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut![]()
Nou tijd voor een verslag!
Ik had vanochtend een monsteruitslaap gedaan tot kwart voor 12 en toen ik beneden kwam zei Aapie dat er een grote kerstboom was bezorgd. Grapje van mijn man en het duurde wel even voordat we duidelijk konden maken dat er geen kerstboom in zat maar allemaal cadeautjes. Toen dat kwartje eenmaal viel was er geen houden meer aan en begon hij meteen het pakket open te scheuren (het was al een klein beetje verfrommeld geraakt bij de bezorging).
De score
Aapie kan dus inmiddels zijn naam herkennen dus hij werd helemaal enthousiast. "Cadeauties voor mij? Helemaal voor Aapie?" Hij was niet te houden en pakte het allemaal snel uit en kwam met meerdere cadeaus voor mij om tegelijk uit te pakken
Excuseer mijn huispak
(voor de scherpe kijker: linksachter me zie je een klein plekje waar we een foto van mijn vader hebben staan en wat kaarten, en nu een LEGO kerstdorp aan het bouwen zijn).
De totaalscore:
En eentje met photobomb:
Extra credits voor dit bijzondere cadeau
Zelfgemaakte geurkaars met kleine huisjes en boompjes erop, hoe cute?!
Lieve @laziness en @F_r wat hebben jullie ons verwend, echt een geweldig pakket![]()
Allemaal dingen die perfect bij ons passen. Het brandweerspel en de Paw Patrol voor Aapie, mijn puzzelboek, warme soksloffen en dekentje, lekkere jasmijnstokjes en een heerlijk kerstluchtje (waar komt die vandaan? Is echt te lekker!), lekkere snacks en wijn en zo kan ik nog wel even doorgaan. Dat doeboek voor Aapie is ook fantastisch!
Aapie ging meteen lekker met alles spelen, vooral het brandweerspel is een grote hit
Oh en die snoepkalender voor Aapie? Ik denk dat ik die stiekem voor mezelf hou![]()
Echt super bedankt, dit is een lichtpuntje in momenteel hele donkere dagen
Jij hebt vorig jaar al genoeg gepost en gedaan voor de komende 3 jaar, dus ff tandje minder is heel niet erg hoor. Nu ff DJMO-tijd...quote:Op maandag 11 december 2023 20:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
Weet ik wel, maar toch voelde ik me schuldig dat ik dit jaar niet zo enthousiast kan meeposten als andere jaren, en dat ik een groot deel van het wegbrengen moet uitbesteden.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: