Ik vroeg me vanmorgen inderdaad af of de adventskalender uit frustratie van het moeten wachten al in de kliko was beland...quote:Op woensdag 6 december 2023 10:47 schreef superkimmi het volgende:
En voor de oplettende meelezer (@:mevrouwcactus ) ja, dit was het eerste doosje waarbij we 0:01 niet gehaald hebben
Wat een perfect papier. Jij hebt smaakquote:Op woensdag 6 december 2023 12:37 schreef KapiteinIglo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Cadeauspoiler
Die is zo gaaf!quote:Op woensdag 6 december 2023 12:37 schreef KapiteinIglo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Cadeauspoiler
Ik ben trots op jullie dat jullie op tijd naar bed zijn gegaanquote:Op woensdag 6 december 2023 10:47 schreef superkimmi het volgende:
@:livelink jij zat in het zesde doosjewat een lief berichtje weer. Met @:kapiteiniglo als optimistische fladderaar op het forum en ik als regelkont hebben we een mooie modus gevonden voor deze actie. Superleuk om te lezen dat dat gewaardeerd wordt
![]()
En voor de oplettende meelezer (@:mevrouwcactus ) ja, dit was het eerste doosje waarbij we 0:01 niet gehaald hebben
quote:Op woensdag 6 december 2023 13:28 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ik ben trots op jullie dat jullie op tijd naar bed zijn gegaan
En ze luisterde naar je? Wow…quote:Op woensdag 6 december 2023 13:41 schreef superkimmi het volgende:
[..]Noodzaak, ik voelde me niet lekker.
En ik heb @:kapiteiniglo verboden doosjes te openen zonder mij, dus die ging ook maar naar bed.
Ooooohquote:Op woensdag 6 december 2023 12:37 schreef KapiteinIglo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Cadeauspoiler
Ik zit onder de plakquote:Op woensdag 6 december 2023 14:23 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
En ze luisterde naar je? Wow…
quote:Uitpakverslag van anonieme ontvanger
Hier mijn verslagje!
Net open, nu al een succes. Ik moest toen weg, had wel even wat gesnuffeld, maar de doos voor de zekerheid dichtgedaan.
Mevrouw had even helpen uitpakken terwijl ik op mijn werk was. 😱 En nee, dat is niet voor haar, maar ze vond het fantastisch om er mee rond te slepen.
Toen zelf maar gaan uitpakken!
Echt superleuk! Dieren heerlijk verwend, ik ook, fijn om zelf iets te kunnen kiezen.
Echt een ideale verrassing, bedankt!!
Wat leuk!quote:
Ook deze is zo leuk - en wat een schatje van een katje!quote:
Gefeliciteerd Kimmi!quote:Op donderdag 7 december 2023 00:04 schreef superkimmi het volgende:
@:dr.mikey jij zat in doosje 7! Mijn verjaardagsdoosje, want ik ben zojuist 33 geworden![]()
Dankjewel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |