quote:Op maandag 11 december 2023 13:16 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Shopper hier1 of 2 pakketten, allebei prima. Kan alleen niet doneren.
Superlief! Maar komt helemaal goed johquote:Op maandag 11 december 2023 13:23 schreef PoesInDoos het volgende:
Ik kan wel een kleine donatie geven, al is het maar voor de verzendkosten. Indien nodig, stuur maar een Tikkie via de dm.
quote:Op maandag 11 december 2023 12:27 schreef PoesInDoos het volgende:
Dankjewel @:marsan voor dit fantastische pakket!!
Graag gedaan dames.quote:Op maandag 11 december 2023 12:52 schreef Troel het volgende:
[..]
En dit, maar dat had ik al via dm gedaan,w ant ik wist niet of de gevert misschien anoniem wilde zijn
Deze 'smaak' is echt mijn favoriet, al sta ik de laatste tijd vooral met Eucalyptus onder de douche in de hoop dat ik een paar minuten wat makkelijker kan ademhalen.
Nee, daar is budget voor bij onsquote:Op maandag 11 december 2023 14:20 schreef Bami het volgende:
Ik wil ook prima nog bijdragen aan een pakket, financieel dan. Shoppen zie ik niet zitten. Vervoer van een pakket kan ik eventueel woensdag nog aan bijdragen, als de straal rondom Amersfoort van de betreffende adressen niet te groot is.
Moet er trouwens niet nog geld komen voor de verzendkosten van DJMO’s bezorgpakketten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door PoesInDoos op 11-12-2023 14:54:28 ]This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
Dat heb ik met de Lush... een verschrikking alleen al om er langs te lopen, laat staan naar binnen te gaan of (the horror!) er te werken!quote:Op maandag 11 december 2023 12:33 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Ik vind het echt allemaal te heftig. Ik krijg er ook migraine van haha.
In Gouda zit de Rituals tegenover de ICI paris, dat stukje haat ik dus echt om te lopen, ik noem het ook wel de parfumstraat.
Maar ik snap wel dat mensen het lekker vinden hoor. Suoerfijn dat we op deze manier weer twee mensen blij hebben kunnen maken
Het wentquote:Op maandag 11 december 2023 15:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat heb ik met de Lush... een verschrikking alleen al om er langs te lopen, laat staan naar binnen te gaan of (the horror!) er te werken!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op maandag 11 december 2023 15:09 schreef Ireth het volgende:
[..]![]()
Ik loop er altijd heul snel langs naar mijn werk toe
Ik was nogal Lush verslaafd dus ik ben er gaan werken om mijn dure hobby te bekostigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.50% personeelskorting, dat waren nog eens tijden
En ja, het went echt. In de trein terug naar huis kreeg ik vaak wel opmerkingen, wat ruikt het hier zoet
Oh wat een mooie boom
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Ik ben opgelucht dat het in de smaak valt! Ja, Lego zouden ze idd wat strakker mogen verpakken zodat het niet rammeltquote:fantastisch pakket, héél erg bedankt!! Tweede Kerstdag zal ik nog een update geven over de cadeautjes onder de boom, kind kon eentje al raden (het rammelde heel bekend...)
Ja maar het rammelen geeft meer voorpretquote:Op maandag 11 december 2023 15:17 schreef Yinny het volgende:
@:poesindoos
[..]
Ik ben opgelucht dat het in de smaak valt! Ja, Lego zouden ze idd wat strakker mogen verpakken zodat het niet rammelt![]()
Ik vond het heeeeeeeeeel leuk om een pakket samen te mogen stellen, dus jullie ook bedankt
Dat is ook een idee!quote:Op maandag 11 december 2023 15:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik was nogal Lush verslaafd dus ik ben er gaan werken om mijn dure hobby te bekostigen50% personeelskorting, dat waren nog eens tijden
En ja, het went echt. In de trein terug naar huis kreeg ik vaak wel opmerkingen, wat ruikt het hier zoet
Oh wat een mooie boom
quote:Op maandag 11 december 2023 16:10 schreef superkimmi het volgende:
Aan alle ontvangers: vergeet niet te laten weten zo gauw je pakket binnen is! We merken dat we dit jaar veel moeten navragen of het klopt dat het pakket bezorgd is.
Hoeft niet heel uitgebreid. Dankjewel, her is binnen. Of: we maken alles met kerst open en sturen dan uitgebreider bedankje, is prima.
Mag via ons als je anoniem wil blijven, dan posten wij het anoniem door. Het is voor je gever echt fijn om zeker te zijn dat je pakket echt bezorgd is en niet jn een sloot ligt, of op een verkeerd adres.
Dit jaar hebben we zelfs iemand via facebook moeten opzoeken vanwege geen gehoord via dm of mail. We vragen niet veel: alleen een beetje bereikbaarheid als je meedoet aan deze actie.
Gogo gadget iglo heeft diegene wel gevondenquote:Op maandag 11 december 2023 16:26 schreef Ireth het volgende:
[..]dat is wel heel erg zeg dat dat nodig is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |