abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 december 2023 @ 13:21:25 #251
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_211583627
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2023 13:16 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]
Shopper hier :W 1 of 2 pakketten, allebei prima. Kan alleen niet doneren.
O+
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_211583645
Ik kan wel een kleine donatie geven, al is het maar voor de verzendkosten. Indien nodig, stuur maar een Tikkie via de dm.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  maandag 11 december 2023 @ 13:24:29 #253
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_211583659
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2023 13:23 schreef PoesInDoos het volgende:
Ik kan wel een kleine donatie geven, al is het maar voor de verzendkosten. Indien nodig, stuur maar een Tikkie via de dm.
Superlief! Maar komt helemaal goed joh :). Ervaring leert dat donateurs in dit topic bijna staan te stuiteren om te doneren. Juist shoppers is wel eens een uitdaging, maar dat is dus al gefixt
pi_211583661
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2023 12:27 schreef PoesInDoos het volgende:
Dankjewel @:marsan voor dit fantastische pakket!! *O*
quote:
7s.gif Op maandag 11 december 2023 12:52 schreef Troel het volgende:

[..]
En dit, maar dat had ik al via dm gedaan,w ant ik wist niet of de gevert misschien anoniem wilde zijn :D

Deze 'smaak' is echt mijn favoriet, al sta ik de laatste tijd vooral met Eucalyptus onder de douche in de hoop dat ik een paar minuten wat makkelijker kan ademhalen.
Graag gedaan dames.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  maandag 11 december 2023 @ 13:28:10 #255
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_211583685
Nooddonateur is gefixt!

Jullie zijn echt toppers O+

Als het nodig is, komen we woensdag op de lijn :)
pi_211583700
Ik kan eventueel ook nog wel gaan shoppen en versturen deze week als het nodig is
pi_211583796
Shopper 2 hier?
Of al voorzien?
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_211584168
Ik wil ook prima nog bijdragen aan een pakket, financieel dan. Shoppen zie ik niet zitten. Vervoer van een pakket kan ik eventueel woensdag nog aan bijdragen, als de straal rondom Amersfoort van de betreffende adressen niet te groot is.

Moet er trouwens niet nog geld komen voor de verzendkosten van DJMO’s bezorgpakketten?
  maandag 11 december 2023 @ 14:42:38 #259
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_211584450
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2023 14:20 schreef Bami het volgende:
Ik wil ook prima nog bijdragen aan een pakket, financieel dan. Shoppen zie ik niet zitten. Vervoer van een pakket kan ik eventueel woensdag nog aan bijdragen, als de straal rondom Amersfoort van de betreffende adressen niet te groot is.

Moet er trouwens niet nog geld komen voor de verzendkosten van DJMO’s bezorgpakketten?
Nee, daar is budget voor bij ons :). Al kan het ook nog zijn dat @DJMO alsnog zelf gaat bezorgen, als ze voldoende hersteld
pi_211584509
And we're off! *O*
Kind kwam vééél te laat thuis van school, ik ben nog nooit zo ongeduldig geweest denk ik :')
Hij heeft de doos geopend en alles er uit gehaald. Op het kaartje stond dat de goudkleurige cadeautjes onder de boom mochten en de rode (foto 2/3) mochten nu open. Dat liet meneer zich geen twee keer zeggen.
''Huh? Hoe weet zij dat ik hier van houdt? :? '' Dude....

Ik had een mooie overzichtsfoto gemaakt van de gouden pakjes (foto 1) en al het lekkers (blikjes drinken, pak chocomelk, fudge :9 nootjes en nóg meer snoepjes!) wat er bij zat, maar die foto is uiteraard na bewerken (namen uitwissen) niet goed opgeslagen :') Ik had inmiddels alles al onder de boom gelegd en opgeruimd.....

Mijn zoon heeft zo'n beetje al z'n favoriete vreterij gekregen, blijer kun je hem niet maken! Ik kreeg heerlijke geurstokjes, koffiebonen O+ , een geurkaars en kleine diamond paintings. Super leuk!

Oh en de poes van PoesinDoos sprong net UIT de doos toen ik de foto maakte :') _O-

@Yinny fantastisch pakket, héél erg bedankt!! Tweede Kerstdag zal ik nog een update geven over de cadeautjes onder de boom, kind kon eentje al raden (het rammelde heel bekend... ;) )
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door PoesInDoos op 11-12-2023 14:54:28 ]
  Moderator maandag 11 december 2023 @ 14:56:40 #261
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_211584630
Ik heb mijn pakket ontvangen en oh wat ben ik verwend O+ Aapie was echt een stuiterbal tijdens het uitpakken, hij kan inmiddels zijn naam herkennen dus was enthousiast dat er meerdere pakketjes waren met zijn naam er op O+ Ik post vanavond een uitgebreid fotoverslag maar voor nu wil ik alvast @F_r en @laziness bedanken voor dit prachtige pakket O+ :'( O+
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  maandag 11 december 2023 @ 15:03:28 #262
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_211584687
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2023 12:33 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]
Ik vind het echt allemaal te heftig. Ik krijg er ook migraine van haha.
In Gouda zit de Rituals tegenover de ICI paris, dat stukje haat ik dus echt om te lopen, ik noem het ook wel de parfumstraat.

Maar ik snap wel dat mensen het lekker vinden hoor. Suoerfijn dat we op deze manier weer twee mensen blij hebben kunnen maken :o
Dat heb ik met de Lush... een verschrikking alleen al om er langs te lopen, laat staan naar binnen te gaan of (the horror!) er te werken! :X
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  Moderator maandag 11 december 2023 @ 15:04:56 #263
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_211584696
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2023 15:03 schreef Ireth het volgende:

[..]
Dat heb ik met de Lush... een verschrikking alleen al om er langs te lopen, laat staan naar binnen te gaan of (the horror!) er te werken! :X
Het went ;)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  maandag 11 december 2023 @ 15:09:51 #264
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_211584748
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2023 15:04 schreef MaJo het volgende:

[..]
Het went ;)
_O-

Ik loop er altijd heul snel langs naar mijn werk toe :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator maandag 11 december 2023 @ 15:13:25 #265
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_211584791
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2023 15:09 schreef Ireth het volgende:

[..]
_O-

Ik loop er altijd heul snel langs naar mijn werk toe :D

SPOILER
Ik was nogal Lush verslaafd dus ik ben er gaan werken om mijn dure hobby te bekostigen _O- 50% personeelskorting, dat waren nog eens tijden O+ En ja, het went echt. In de trein terug naar huis kreeg ik vaak wel opmerkingen, wat ruikt het hier zoet _O-

Oh wat een mooie boom O+
  Manager PR/Moderator maandag 11 december 2023 @ 15:14:10 #266
269689 crew  Viv
pi_211584800
@PoesInDoos tijd om een nickchange aan te vragen dan ;) PoesUitDoos
pi_211584831
@PoesInDoos

quote:
fantastisch pakket, héél erg bedankt!! Tweede Kerstdag zal ik nog een update geven over de cadeautjes onder de boom, kind kon eentje al raden (het rammelde heel bekend... ;) )
Ik ben opgelucht dat het in de smaak valt! Ja, Lego zouden ze idd wat strakker mogen verpakken zodat het niet rammelt ;)

Ik vond het heeeeeeeeeel leuk om een pakket samen te mogen stellen, dus jullie ook bedankt O+
pi_211584958
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2023 15:17 schreef Yinny het volgende:
@:poesindoos
[..]
Ik ben opgelucht dat het in de smaak valt! Ja, Lego zouden ze idd wat strakker mogen verpakken zodat het niet rammelt ;)

Ik vond het heeeeeeeeeel leuk om een pakket samen te mogen stellen, dus jullie ook bedankt O+
Ja maar het rammelen geeft meer voorpret :D

Alles is naar wens, dit kun je vaker doen ;)
pi_211585055
;(
Tot gisteren stond er nog dat ie nu ongeveer bezorgd zou worden bij onze ontvanger. Ach wel, het is een lange reis…
pi_211585284
Leuk om de uitpakfoto's te zien! *O* >:O

Opvrolijktopic dit! Zeker als je net een enorm rot gesprek hebt gehad!
pi_211585353
Leuk om het een beetje mee te beleven zo O+

Het door ons verstuurde pakket blijkt zaterdagmiddag te zijn bezorgd, de ontvanger zal zich vast nog wel melden
  maandag 11 december 2023 @ 16:01:36 #272
35189 Troel
scherp en bot
pi_211585386
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2023 15:13 schreef MaJo het volgende:

[..]
Ik was nogal Lush verslaafd dus ik ben er gaan werken om mijn dure hobby te bekostigen _O- 50% personeelskorting, dat waren nog eens tijden O+ En ja, het went echt. In de trein terug naar huis kreeg ik vaak wel opmerkingen, wat ruikt het hier zoet _O-

Oh wat een mooie boom O+
Dat is ook een idee!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 11 december 2023 @ 16:10:09 #273
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_211585468
Aan alle ontvangers: vergeet niet te laten weten zo gauw je pakket binnen is! We merken dat we dit jaar veel moeten navragen of het klopt dat het pakket bezorgd is.

Hoeft niet heel uitgebreid. Dankjewel, her is binnen. Of: we maken alles met kerst open en sturen dan uitgebreider bedankje, is prima.

Mag via ons als je anoniem wil blijven, dan posten wij het anoniem door. Het is voor je gever echt fijn om zeker te zijn dat je pakket echt bezorgd is en niet jn een sloot ligt, of op een verkeerd adres.

Dit jaar hebben we zelfs iemand via facebook moeten opzoeken vanwege geen gehoor via dm of mail. We vragen niet veel: alleen een beetje bereikbaarheid als je meedoet aan deze actie. :*

[ Bericht 0% gewijzigd door superkimmi op 11-12-2023 16:28:44 ]
  maandag 11 december 2023 @ 16:26:52 #274
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_211585708
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2023 16:10 schreef superkimmi het volgende:
Aan alle ontvangers: vergeet niet te laten weten zo gauw je pakket binnen is! We merken dat we dit jaar veel moeten navragen of het klopt dat het pakket bezorgd is.

Hoeft niet heel uitgebreid. Dankjewel, her is binnen. Of: we maken alles met kerst open en sturen dan uitgebreider bedankje, is prima.

Mag via ons als je anoniem wil blijven, dan posten wij het anoniem door. Het is voor je gever echt fijn om zeker te zijn dat je pakket echt bezorgd is en niet jn een sloot ligt, of op een verkeerd adres.

Dit jaar hebben we zelfs iemand via facebook moeten opzoeken vanwege geen gehoord via dm of mail. We vragen niet veel: alleen een beetje bereikbaarheid als je meedoet aan deze actie. :*
:o dat is wel heel erg zeg dat dat nodig is :|W
pi_211585733
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2023 16:26 schreef Ireth het volgende:

[..]
:o dat is wel heel erg zeg dat dat nodig is :|W
Gogo gadget iglo heeft diegene wel gevonden 8-)
Op anoniem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')