We waren ietwat flabbergasted!quote:Op zondag 10 december 2023 19:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Was heel gezellig bij @:Ireth en de kat kwam bijna meteen op mijn schoot liggen![]()
Ze gingen later samen uitpakken, dus ben nog steeds erg benieuwd wat Ireth en haar gezin vh pakket vinden
Fijn om te horen!quote:Op zondag 10 december 2023 19:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
We waren ietwat flabbergasted!![]()
Zoveel lekkere dingenMooi ingepakte kadootjes
![]()
Foto's komen morgen, ben onverwacht getrakteerd op een avondje bingo in het buurthuis door mijn pleegmoeder dus doe het morgenochtend ff uploaden via de wifi thuis
En Pukkie had je idd al snel gevonden! (En toen jullie weg waren weer de kunstplant)
Sorry, ik snap hem niet helemaalquote:Op zondag 10 december 2023 19:03 schreef superkimmi het volgende:
We hebben het er nog niet uitgebreid over gehad, maar ook dit jaar hebben we de grote-wensen-donateur beschikbaar.
Door al onze eigen drukte komen we er nu pas aan toe, maar de komende twee weken gaan we hier en daar wat grotere wensen laten uitkomen.
Of nouja, hier en daar, best wel wat eigenlijk, want we hebben een belachelijk budget gekregen.
Daarom ipv iedereen die geeft aan ontvangers waar we mogelijk een grotere wens van laten uitkomen, apart te dmen, hierbij algemene vraag: wil je mij even een dm sturen als je al iets doet met de tekst die is ingevuld onder de vraag ‘wat is je grootste wens?’ En zo ja, wat dan precies? Want dan kunnen wij dubbelingen voorkomen en zoveel mogelijk mensen nog wat extra geven.
Nee de gevers moeten mij dmen of ze al iets doen met de ingevulde grote wens uit de vragenlijst. Ontvangers hoeven niks te doenquote:Op zondag 10 december 2023 19:59 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Sorry, ik snap hem niet helemaal
Moeten de ontvangers hun grote droom naar jou dmmen of moeten de gevers dat naar de ontvangers doen?
Gevers moeten dm-en of ze iets hebben gedaan met wat in de lijst staat!quote:Op zondag 10 december 2023 19:59 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Sorry, ik snap hem niet helemaal
Moeten de ontvangers hun grote droom naar jou dmmen of moeten de gevers dat naar de ontvangers doen?
Nog even en je zit weer aan de gebakken eieren met ham, bacon en spekquote:Op zondag 10 december 2023 12:57 schreef DJMO het volgende:
Update dag 2 na operatie. Voel me een stukje beter, minder (heftige) pijn. Alleen nog bij hoesten en gaan verliggem. /bukken. Denk dat drain aardig in de weg zit wat dat betreft, al is de boel daarbinnen ook erg gekneusd door de ingreep denk ik. Vanmorgen met @:rob even buiten geweest om te roken, vanmiddag. 3 uur komen m'n drie. Zoons langs met hun pleegmoeder en @:papabear en vanavond om 7 uur Rob nog een keer met schone kleding.
Eten gaat steeds beter, nog wel wat last van buikpijn, maar dat zal komen omdat m'n darmen en maag weer aan normale hoeveelheden moeten wennen.
Was het het zo'n gemene kerstgroet?quote:Er zat een kerstkaart in met daarop een boodschap van speedfight en daarvan moest ik dus ff huilen![]()
![]()
![]()
Zit je nu te trollen?quote:Op maandag 11 december 2023 08:40 schreef Deepcage het volgende:
[..]
Was het het zo'n gemene kerstgroet?![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto volgt dus later vandaag
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
quote:Op maandag 11 december 2023 12:16 schreef Troel het volgende:
Ook ik kreeg vandaag een pakket van Rituals. Zonder kaartje, dus ik wist niet zo goed wat ik ervan moest denken. Tot ik het berichtje hierboven zag en dacht 'ah!'
En nu weet ik niet zo goed wat ik moet zeggenWant het was heel heel erg welkom
NohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto volgt dus later vandaag![]()
![]()
Rituals is voor mij echt pure luxe, ik koop 2x per jaar een douchegel denk ikVoor m'n verjaardag en voor Kerst. Dat je dan opeens zo'n hele complete collectie in huis hebt...
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
Nu hoef je die voor Kerst dus niet meer de kopen en koop je er eentje met Pasenquote:Op maandag 11 december 2023 12:19 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Noh![]()
Rituals is voor mij echt pure luxe, ik koop 2x per jaar een douchegel denk ikVoor m'n verjaardag en voor Kerst. Dat je dan opeens zo'n hele complete collectie in huis hebt...
quote:Op maandag 11 december 2023 12:16 schreef Troel het volgende:
Ook ik kreeg vandaag een pakket van Rituals. Zonder kaartje, dus ik wist niet zo goed wat ik ervan moest denken. Tot ik het berichtje hierboven zag en dacht 'ah!'
En nu weet ik niet zo goed wat ik moet zeggenWant het was heel heel erg welkom
Dat komt omdat je anoniem bent in de KPA en ik dus je naam niet heb gegevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto volgt dus later vandaag![]()
Ik Dm je de naam van de gever, dan kan je contact opnemen.Op anoniem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |