abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 december 2023 @ 16:36:54 #201
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_211575997
@DJMO, beterschap
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.
pi_211576008
Zo, we zijn weer terug in NL. Daar toch iets minder kadootjes kunnen vinden dan gehoopt, dus deze week nog even aan de slag. Zaterdag a.s. wordt de doos afgeleverd. 😎
De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
  zondag 10 december 2023 @ 16:43:34 #203
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_211576035
Wij hebben dit weekend alles uitgepakt.

Wij zijn er nog steeds stil van, zo veel een zo'n leuk pakket.

Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.
  zondag 10 december 2023 @ 19:03:33 #204
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_211577271
We hebben het er nog niet uitgebreid over gehad, maar ook dit jaar hebben we de grote-wensen-donateur beschikbaar.

Door al onze eigen drukte komen we er nu pas aan toe, maar de komende twee weken gaan we hier en daar wat grotere wensen laten uitkomen.

Of nouja, hier en daar, best wel wat eigenlijk, want we hebben een belachelijk budget gekregen.

Daarom ipv iedereen die geeft aan ontvangers waar we mogelijk een grotere wens van laten uitkomen, apart te dmen, hierbij algemene vraag: wil je mij even een dm sturen als je al iets doet met de tekst die is ingevuld onder de vraag ‘wat is je grootste wens?’ En zo ja, wat dan precies? Want dan kunnen wij dubbelingen voorkomen en zoveel mogelijk mensen nog wat extra geven. :)
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  zondag 10 december 2023 @ 19:11:42 #205
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_211577321
Was heel gezellig bij @Ireth en de kat kwam bijna meteen op mijn schoot liggen O+

Ze gingen later samen uitpakken, dus ben nog steeds erg benieuwd wat Ireth en haar gezin vh pakket vinden :D
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 10 december 2023 @ 19:47:31 #206
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_211577719
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2023 19:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Was heel gezellig bij @:Ireth en de kat kwam bijna meteen op mijn schoot liggen O+

Ze gingen later samen uitpakken, dus ben nog steeds erg benieuwd wat Ireth en haar gezin vh pakket vinden :D
We waren ietwat flabbergasted! :o

Zoveel lekkere dingen O+ Mooi ingepakte kadootjes O+

Foto's komen morgen, ben onverwacht getrakteerd op een avondje bingo in het buurthuis door mijn pleegmoeder dus doe het morgenochtend ff uploaden via de wifi thuis O+

En Pukkie had je idd al snel gevonden! (En toen jullie weg waren weer de kunstplant }:| )
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  zondag 10 december 2023 @ 19:50:00 #207
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_211577751
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2023 19:47 schreef Ireth het volgende:

[..]
We waren ietwat flabbergasted! :o

Zoveel lekkere dingen O+ Mooi ingepakte kadootjes O+

Foto's komen morgen, ben onverwacht getrakteerd op een avondje bingo in het buurthuis door mijn pleegmoeder dus doe het morgenochtend ff uploaden via de wifi thuis O+

En Pukkie had je idd al snel gevonden! (En toen jullie weg waren weer de kunstplant }:| )
Fijn om te horen! :*
En fijne bingo-avond gewenst!
En Pukkie _O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_211577854
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2023 19:03 schreef superkimmi het volgende:
We hebben het er nog niet uitgebreid over gehad, maar ook dit jaar hebben we de grote-wensen-donateur beschikbaar.

Door al onze eigen drukte komen we er nu pas aan toe, maar de komende twee weken gaan we hier en daar wat grotere wensen laten uitkomen.

Of nouja, hier en daar, best wel wat eigenlijk, want we hebben een belachelijk budget gekregen.

Daarom ipv iedereen die geeft aan ontvangers waar we mogelijk een grotere wens van laten uitkomen, apart te dmen, hierbij algemene vraag: wil je mij even een dm sturen als je al iets doet met de tekst die is ingevuld onder de vraag ‘wat is je grootste wens?’ En zo ja, wat dan precies? Want dan kunnen wij dubbelingen voorkomen en zoveel mogelijk mensen nog wat extra geven. :)
Sorry, ik snap hem niet helemaal :@
Moeten de ontvangers hun grote droom naar jou dmmen of moeten de gevers dat naar de ontvangers doen?
Twiddel
  zondag 10 december 2023 @ 20:00:47 #209
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_211577863
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2023 19:59 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Moeten de ontvangers hun grote droom naar jou dmmen of moeten de gevers dat naar de ontvangers doen?
Nee de gevers moeten mij dmen of ze al iets doen met de ingevulde grote wens uit de vragenlijst. Ontvangers hoeven niks te doen
pi_211577866
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2023 19:59 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Gevers moeten dm-en of ze iets hebben gedaan met wat in de lijst staat!
Op anoniem
pi_211578055
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2023 12:57 schreef DJMO het volgende:
Update dag 2 na operatie. Voel me een stukje beter, minder (heftige) pijn. Alleen nog bij hoesten en gaan verliggem. /bukken. Denk dat drain aardig in de weg zit wat dat betreft, al is de boel daarbinnen ook erg gekneusd door de ingreep denk ik. Vanmorgen met @:rob even buiten geweest om te roken, vanmiddag. 3 uur komen m'n drie. Zoons langs met hun pleegmoeder en @:papabear en vanavond om 7 uur Rob nog een keer met schone kleding.

Eten gaat steeds beter, nog wel wat last van buikpijn, maar dat zal komen omdat m'n darmen en maag weer aan normale hoeveelheden moeten wennen.
Nog even en je zit weer aan de gebakken eieren met ham, bacon en spek ^O^
Was wel even gezellig met de broers van mini. Wat zagen die er goed uit! O+
pi_211579790
Ik heb vandaag mijn pakket op mogen halen bij de buren, ik ben echt even helemaal van mijn apropos aan de hoeveelheid ingepakte cadeautjes en de lieve brief erbij. Ik heb nog niet de moed om alles uit te pakken maar ik ga sowieso foto's hier neerzetten. Wat een ontzettend lieve gever ❤❤❤❤
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  Moderator zondag 10 december 2023 @ 23:42:02 #213
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_211579925
Ik kreeg net een berichtje van PostNL dat er morgen een kerstpakket bezorgd wordt *O* De timing is fantastisch want ik zit er de laatste dagen echt doorheen.

Morgen een update!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  maandag 11 december 2023 @ 08:37:27 #214
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_211580820
Het vervolg van het bezoek van Starflyer en Whiskers2009

Speedfight heeft dus geshopt voor Starflyer en Whiskers2009 dus kreeg ik eigenlijk een pakket van een soort drietal. Was best spannend nog, wie komen er aan de deur, zijn ze aardig (duh!), is er een klik, vallen er geen stiltes??

Nou met die stiltes viel het wel mee, heb aardig lopen ratelen door toch de zenuwen _O-

Maar was nergens voor nodig! Starflyer en Whiskers2009 zijn hartstikke leuke, lieve mensen! O+

Pukkie had sl vrij snel de schoot van Whiskers2009 ontdekt en genoot van een heerlijke aaisessie.

Zoals gezegd wilde ik met het openmaken wachten tot den dochter thuis was maar daarna mocht het!! :P

O+

:9

*O*

Er zat een kerstkaart in met daarop een boodschap van speedfight en daarvan moest ik dus ff huilen ;( :'( O+

Lieve mensen, de kadootjes liggen onder de boom te wachten tot kerstavond! :* Dankjewel namens ons allemaal. O+
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_211580836
quote:
Er zat een kerstkaart in met daarop een boodschap van speedfight en daarvan moest ik dus ff huilen ;( :'( O+
Was het het zo'n gemene kerstgroet? _O- ~O> O-)
  maandag 11 december 2023 @ 09:01:31 #216
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_211580973
@camaron jij zat in doosje 11. Dankjewel!! O+
pi_211581657
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2023 08:40 schreef Deepcage het volgende:

[..]
Was het het zo'n gemene kerstgroet? _O- ~O> O-)
Zit je nu te trollen? :'(

@Ireth wat een mooi pakket! En dat je kan wachten tot kerstavond kan ik alleen maar respect voor opbrengen! O+
Op anoniem
pi_211581769
DHL is onderweg! *O*
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_211581855
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2023 10:24 schreef PoesInDoos het volgende:
DHL is onderweg! *O*
*O*
Op anoniem
pi_211582454
Pakket is klaar *O* zit lekker in te pakken, dan kan ik het vandaag of morgen wegbrengen naar onze vrienden van dhl ~:)
pi_211582793
Jánken! O+ Niet één maar TWEE grote dozen ontvangen!
Ik weet nog niet of ik desbetreffende user in dit topic mag noemen, maar ik kreeg een extra cadeautje (tje...???) dit jaar, ik ben er zó blij mee!

@Yinny haar pakket blijft nog eventjes dicht, mijn zoon zit nog op school. Vanmiddag gaan we de doos samen openmaken O+
  maandag 11 december 2023 @ 12:16:04 #222
35189 Troel
scherp en bot
pi_211582927
Ook ik kreeg vandaag een pakket van Rituals. Zonder kaartje, dus ik wist niet zo goed wat ik ervan moest denken. Tot ik het berichtje hierboven zag en dacht 'ah!'

En nu weet ik niet zo goed wat ik moet zeggen :@ Want het was heel heel erg welkom O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Foto volgt dus later vandaag :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_211582989
quote:
7s.gif Op maandag 11 december 2023 12:16 schreef Troel het volgende:
Ook ik kreeg vandaag een pakket van Rituals. Zonder kaartje, dus ik wist niet zo goed wat ik ervan moest denken. Tot ik het berichtje hierboven zag en dacht 'ah!'

En nu weet ik niet zo goed wat ik moet zeggen :@ Want het was heel heel erg welkom O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noh O+

Rituals is voor mij echt pure luxe, ik koop 2x per jaar een douchegel denk ik :@ Voor m'n verjaardag en voor Kerst. Dat je dan opeens zo'n hele complete collectie in huis hebt... _O_
  maandag 11 december 2023 @ 12:20:59 #224
35189 Troel
scherp en bot
pi_211583001
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2023 12:19 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Noh O+

Rituals is voor mij echt pure luxe, ik koop 2x per jaar een douchegel denk ik :@ Voor m'n verjaardag en voor Kerst. Dat je dan opeens zo'n hele complete collectie in huis hebt... _O_
Nu hoef je die voor Kerst dus niet meer de kopen en koop je er eentje met Pasen *O*
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_211583003
quote:
7s.gif Op maandag 11 december 2023 12:16 schreef Troel het volgende:

SPOILER
Dat komt omdat je anoniem bent in de KPA en ik dus je naam niet heb gegeven ;)

Ik Dm je de naam van de gever, dan kan je contact opnemen.
Op anoniem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')