Nee, daar is budget voor bij onsquote:Op maandag 11 december 2023 14:20 schreef Bami het volgende:
Ik wil ook prima nog bijdragen aan een pakket, financieel dan. Shoppen zie ik niet zitten. Vervoer van een pakket kan ik eventueel woensdag nog aan bijdragen, als de straal rondom Amersfoort van de betreffende adressen niet te groot is.
Moet er trouwens niet nog geld komen voor de verzendkosten van DJMO’s bezorgpakketten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door PoesInDoos op 11-12-2023 14:54:28 ]This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
Dat heb ik met de Lush... een verschrikking alleen al om er langs te lopen, laat staan naar binnen te gaan of (the horror!) er te werken!quote:Op maandag 11 december 2023 12:33 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Ik vind het echt allemaal te heftig. Ik krijg er ook migraine van haha.
In Gouda zit de Rituals tegenover de ICI paris, dat stukje haat ik dus echt om te lopen, ik noem het ook wel de parfumstraat.
Maar ik snap wel dat mensen het lekker vinden hoor. Suoerfijn dat we op deze manier weer twee mensen blij hebben kunnen maken
Het wentquote:Op maandag 11 december 2023 15:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat heb ik met de Lush... een verschrikking alleen al om er langs te lopen, laat staan naar binnen te gaan of (the horror!) er te werken!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op maandag 11 december 2023 15:09 schreef Ireth het volgende:
[..]![]()
Ik loop er altijd heul snel langs naar mijn werk toe
Ik was nogal Lush verslaafd dus ik ben er gaan werken om mijn dure hobby te bekostigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.50% personeelskorting, dat waren nog eens tijden
En ja, het went echt. In de trein terug naar huis kreeg ik vaak wel opmerkingen, wat ruikt het hier zoet
Oh wat een mooie boom
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Ik ben opgelucht dat het in de smaak valt! Ja, Lego zouden ze idd wat strakker mogen verpakken zodat het niet rammeltquote:fantastisch pakket, héél erg bedankt!! Tweede Kerstdag zal ik nog een update geven over de cadeautjes onder de boom, kind kon eentje al raden (het rammelde heel bekend...)
Ja maar het rammelen geeft meer voorpretquote:Op maandag 11 december 2023 15:17 schreef Yinny het volgende:
@:poesindoos
[..]
Ik ben opgelucht dat het in de smaak valt! Ja, Lego zouden ze idd wat strakker mogen verpakken zodat het niet rammelt![]()
Ik vond het heeeeeeeeeel leuk om een pakket samen te mogen stellen, dus jullie ook bedankt
Dat is ook een idee!quote:Op maandag 11 december 2023 15:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik was nogal Lush verslaafd dus ik ben er gaan werken om mijn dure hobby te bekostigen50% personeelskorting, dat waren nog eens tijden
En ja, het went echt. In de trein terug naar huis kreeg ik vaak wel opmerkingen, wat ruikt het hier zoet
Oh wat een mooie boom
quote:Op maandag 11 december 2023 16:10 schreef superkimmi het volgende:
Aan alle ontvangers: vergeet niet te laten weten zo gauw je pakket binnen is! We merken dat we dit jaar veel moeten navragen of het klopt dat het pakket bezorgd is.
Hoeft niet heel uitgebreid. Dankjewel, her is binnen. Of: we maken alles met kerst open en sturen dan uitgebreider bedankje, is prima.
Mag via ons als je anoniem wil blijven, dan posten wij het anoniem door. Het is voor je gever echt fijn om zeker te zijn dat je pakket echt bezorgd is en niet jn een sloot ligt, of op een verkeerd adres.
Dit jaar hebben we zelfs iemand via facebook moeten opzoeken vanwege geen gehoord via dm of mail. We vragen niet veel: alleen een beetje bereikbaarheid als je meedoet aan deze actie.
Gogo gadget iglo heeft diegene wel gevondenquote:Op maandag 11 december 2023 16:26 schreef Ireth het volgende:
[..]dat is wel heel erg zeg dat dat nodig is
Ja vonden wij ook. Vooral als je dan merkt dat er niet echt een reden voor was, voor niet reageren. Kunnen natuurlijk altijd uitzonderingen zijn, zoals dit jaar met DJMO. Maar van de actieve forummers weet je ook wel dat het sowieso goed komtquote:Op maandag 11 december 2023 16:26 schreef Ireth het volgende:
[..]dat is wel heel erg zeg dat dat nodig is
Verdwenen niet hij ligt bij lost and foundquote:Op maandag 11 december 2023 16:39 schreef superkimmi het volgende:
Goed nieuws! Altijd net als we oproepen doen voor noodpakketten krijgen we toch nog reactie van de oorspronkelijke gever/shopper.
Dus dank voor al jullie aanbod, maar vooralsnog lijken we weer helemaal op koers en zijn geen noodpakketten nodig.
Alleen moeten we als we alles beetje rond hebben nig even kijken wat we doen aan het verdwenen pakket van @:monsterkoekie
Wat fijn!!!quote:Op maandag 11 december 2023 16:39 schreef superkimmi het volgende:
Goed nieuws! Altijd net als we oproepen doen voor noodpakketten krijgen we toch nog reactie van de oorspronkelijke gever/shopper.
Dus dank voor al jullie aanbod, maar vooralsnog lijken we weer helemaal op koers en zijn geen noodpakketten nodig.
Alleen moeten we als we alles beetje rond hebben nig even kijken wat we doen aan het verdwenen pakket van @:monsterkoekie
quote:Op zaterdag 9 december 2023 08:18 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Thanks voor het aanbod maar ik heb postnl gisteren gesproken het pakket gaat naar lost and found als het daar is krijg ik een melding maar dat kan nog wel 6 weken duren, kan wel janken.
Als jee mij niet kunt bereiken dan DM je Rob maar. Die weet altijd waar ik ben en wat er aan de hand is. Lig nu aan de laatste van vier ab kuren per infuus. Morgenavond mag ik weg. Moet het dan nog wel rustig aan doen, maar daar ga ik straks met Rob over brainstormen.quote:Op maandag 11 december 2023 16:29 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ja vonden wij ook. Vooral als je dan merkt dat er niet echt een reden voor was, voor niet reageren. Kunnen natuurlijk altijd uitzonderingen zijn, zoals dit jaar met DJMO. Maar van de actieve forummers weet je ook wel dat het sowieso goed komt
Ik bedoelde met mijn post ook juist dat jij een actieve en betrouwbare user bent die nu in een nare uitzondering zitquote:Op maandag 11 december 2023 17:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als jee mij niet kunt bereiken dan DM je Rob maar. Die weet altijd waar ik ben en wat er aan de hand is. Lig nu aan de laatste van vier ab kuren per infuus. Morgenavond mag ik weg. Moet het dan nog wel rustig aan doen, maar daar ga ik straks met Rob over brainstormen.
quote:Op maandag 11 december 2023 12:16 schreef Troel het volgende:
Ook ik kreeg vandaag een pakket van Rituals. Zonder kaartje, dus ik wist niet zo goed wat ik ervan moest denken. Tot ik het berichtje hierboven zag en dacht 'ah!'
En nu weet ik niet zo goed wat ik moet zeggenWant het was heel heel erg welkom
Ik heb contact gehad met ze en als je een foto hebt wordt dat wat kapot is gegaan vervangen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto volgt dus later vandaag
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
Wat lief en goede service!quote:Op maandag 11 december 2023 18:36 schreef marsan het volgende:
[..]
Ik heb contact gehad met ze en als je een foto hebt wordt dat wat kapot is gegaan vervangen.
Weet ik wel, maar toch voelde ik me schuldig dat ik dit jaar niet zo enthousiast kan meeposten als andere jaren, en dat ik een groot deel van het wegbrengen moet uitbesteden.quote:Op maandag 11 december 2023 17:34 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ik bedoelde met mijn post ook juist dat jij een actieve en betrouwbare user bent die nu in een nare uitzondering zit
Ga jij eens heel snel je wat beter voelen en je laten verwennen en uitzieken. Niks om je zorgen over te maken of je schuldig over te voelenquote:Op maandag 11 december 2023 20:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
Weet ik wel, maar toch voelde ik me schuldig dat ik dit jaar niet zo enthousiast kan meeposten als andere jaren, en dat ik een groot deel van het wegbrengen moet uitbesteden.
Pakket is goed aangekomen! Even nagevraagd. Dit weekend (waarschijnlijk zondag) volgt een rechtstreeks bedankje van de ontvanger, als ze gaan uitpakkenquote:Op maandag 11 december 2023 15:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Leuk om het een beetje mee te beleven zo![]()
Het door ons verstuurde pakket blijkt zaterdagmiddag te zijn bezorgd, de ontvanger zal zich vast nog wel melden
Maar nu issie wel gesorteerd en komt het morgen echt.quote:Op maandag 11 december 2023 15:34 schreef Adrian4 het volgende:
![]()
Tot gisteren stond er nog dat ie nu ongeveer bezorgd zou worden bij onze ontvanger. Ach wel, het is een lange reis…
[ afbeelding ]
Gelukkig viel het met de schade wel mee, de bodymist was open gegaan (en het leek dus best erg). Er is gelukkig niet heel veel uit! Mocht je graag een foto willen om een en ander door te geven, dan kan ik die voor je maken hoorquote:Op maandag 11 december 2023 18:36 schreef marsan het volgende:
[..]
Ik heb contact gehad met ze en als je een foto hebt wordt dat wat kapot is gegaan vervangen.
Jij hebt vorig jaar al genoeg gepost en gedaan voor de komende 3 jaar, dus ff tandje minder is heel niet erg hoor. Nu ff DJMO-tijd...quote:Op maandag 11 december 2023 20:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
Weet ik wel, maar toch voelde ik me schuldig dat ik dit jaar niet zo enthousiast kan meeposten als andere jaren, en dat ik een groot deel van het wegbrengen moet uitbesteden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |