SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dankjewel @MevrouwCactus! Niet gek dat jij nu nog wakker bent![]()
Toen jij voor het eerst ontvanger werd, wisten wij meteen: die fantastische vrouw die ons het jaar daarvoor met (voor ons gevoel) 87 pakketten uit de brand geholpen had ivm enorm shoppertekort, die vrouw moet onze ontvanger worden!![]()
En zo leuk dat je dit jaar weer mee kan shoppen
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
Ging in dit geval over jullie Kerstpakketquote:Op donderdag 7 december 2023 23:56 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Waarom denkt iedereen dat ik net zo erg ben?alleen Iglo houdt het niet vol. Maar dankzij mij is de adventkalender nog keurig 1 doosje per dag
Nee, dat gaat niet. Want ik woon in hetzelfde huis.quote:Op vrijdag 8 december 2023 00:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Ging in dit geval over jullie Kerstpakket
Als jij het wel volhoudt (en wel alle pakjes dicht, hè....!) dan hulde hoor!
quote:Op vrijdag 8 december 2023 00:07 schreef superkimmi het volgende:
Dussss, slaap lekker stelletje net-zo-nieuwsgierig-als-Iglo-volgers
quote:Op vrijdag 8 december 2023 00:06 schreef superkimmi het volgende:
Hahahahaha die gezichtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dankjewel @:mevrouwcactus! Niet gek dat jij nu nog wakker bent![]()
Toen jij voor het eerst ontvanger werd, wisten wij meteen: die fantastische vrouw die ons het jaar daarvoor met (voor ons gevoel) 87 pakketten uit de brand geholpen had ivm enorm shoppertekort, die vrouw moet onze ontvanger worden!![]()
En zo leuk dat je dit jaar weer mee kan shoppen![]()
En joepie! Ik zat erin! Wat leuk![]()
Welterusten damesquote:Op vrijdag 8 december 2023 00:07 schreef superkimmi het volgende:
Dussss, slaap lekker stelletje net-zo-nieuwsgierig-als-Iglo-volgers
Ow wacht.quote:Op vrijdag 8 december 2023 00:08 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Update staat hierboven al hè, nr 77
quote:Op vrijdag 8 december 2023 00:08 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Hahahahaha die gezichten![]()
En joepie! Ik zat erin! Wat leuk
@superkimmi en ik ook: iets met doosjes openen iedere nacht om 00:01uquote:Op vrijdag 8 december 2023 00:09 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ow wacht.
Ja
Nu snap ik ook dat dus MC in het doosje zat![]()
Die duurde echt lang.
Ik had stiekem al moeten slapen
Ik wil ook zo'n kat in mijn kerstpakket volgend jaar, wat een schatje!quote:Op donderdag 7 december 2023 22:27 schreef ludivinelaurel het volgende:
Gefeliciteerd kimmie!
En ik heb hier ook hulp
[ afbeelding ]
Ik wist oprecht niet in welk doosje ik zat, dus dit was echt puur toeval. Ik vond het wel heel grappig.quote:Op vrijdag 8 december 2023 00:11 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
@:superkimmi en ik ook: iets met doosjes openen iedere nacht om 00:01u
@:mevrouwcactus ook: iets met doosje 8 om 00:01u.
Hahaha aahwquote:Op vrijdag 8 december 2023 08:43 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ik wist oprecht niet in welk doosje ik zat, dus dit was echt puur toeval. Ik vond het wel heel grappig.
En nu ben ik heel moe, dus dit was de laatste keer dat ik met jullie blijf wachten tot middernacht
Ahwww kun je nagaan hoe moe ik de 24e benquote:Op vrijdag 8 december 2023 08:43 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ik wist oprecht niet in welk doosje ik zat, dus dit was echt puur toeval. Ik vond het wel heel grappig.
En nu ben ik heel moe, dus dit was de laatste keer dat ik met jullie blijf wachten tot middernacht
Jaja nachtmens zonder kinderenquote:Op vrijdag 8 december 2023 09:33 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Ahwww kun je nagaan hoe moe ik de 24e ben
Ja daarom, dus had minder medelijden met Igloquote:Op vrijdag 8 december 2023 10:11 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Sjaak was gewoon om 5.45u weer wakker dus ja… het was een korte nacht.
Terecht welquote:Op vrijdag 8 december 2023 10:17 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ja daarom, dus had minder medelijden met Iglo
Wat fijn! Als wij morgen nog geen update hebben van de ontvanger dan gaan we er even achteraanquote:Op vrijdag 8 december 2023 13:33 schreef J-net het volgende:
Volgens DHL is hij bezorgd. Dus @:superkimmi en @:kapteiniglo dan kan hij in de lijst.
En ik heb niets in de doos ingepakt; dus het is wel handig dat de ontvanger hem dicht houdt (zoals ook al gemaild, maar liever 3x te veel dan 1x te weinig).
quote:Op vrijdag 8 december 2023 14:25 schreef superkimmi het volgende:
Straks als we thuiskomen gaat de adventkalender helemaal open.
Ah... dan is het begrijpelijkquote:Maar we gaan wel elke dag iemand taggen nog, alsof we dan pas openen.
Want hebben er de afgelopen dagen allemaal grapjes over gemaakt, maar Iglo heeft er echt last van. Ze wil oprecht niet meer voor 0:00 naar bed en vanaf komende week werken we weer fulltime. Niet kunnen wachten is echt een ADHD ding. Daar hebben we allebei erg last van, maar momenteel kan zij zich daar even niet overheen zetten.
Dus voor de gemoedsrust mag ze straks helemaal los van mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |