Spannunnnnndddddddquote:Op donderdag 7 december 2023 21:34 schreef Ireth het volgende:
Gefeliciteerd Kimmie!!![]()
Wij hebben zondag een date! Ons pakket wordt dan bezorgd door onze gever![]()
![]()
![]()
![]()
quote:weer een pakket is aangekomen!
Hoiii. Ja het pakket is aangekomen en het was veels te gek, maar wel onwijs lief en word dan ook zeer gewaardeerd dat er zulke lieve mensen zijn 😊😊
Nog 26 minuten tot het volgende uitpakmomentje, lukt het dat vol te houden?quote:
Ik overweeg te gaan slapen en dit houdt me nog een beetje tegenquote:Op donderdag 7 december 2023 23:34 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Nog 26 minuten tot het volgende uitpakmomentje, lukt het dat vol te houden?
En gefeliciteerd SK!
Dus als jullie straks een keer jullie pakket krijgen, maak je het ook pas op kerstochtend open?quote:Op donderdag 7 december 2023 23:36 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Ik overweeg te gaan slapen en dit houdt me nog een beetje tegen![]()
Kun je nagaan hoe erg het is…
NEEquote:Op donderdag 7 december 2023 23:50 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Dus als jullie straks een keer jullie pakket krijgen, maak je het ook pas op kerstochtend open?
Wedje...? Van niet....?quote:Op donderdag 7 december 2023 23:50 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Dus als jullie straks een keer jullie pakket krijgen, maak je het ook pas op kerstochtend open?
Hier ga ik nog geen ¤0,50 op wedden neequote:Op donderdag 7 december 2023 23:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Wedje...? Van niet....?
Die houden dat vast niet vol hoor(en ja, het antwoord hierboven al gelezen
![]()
)
@superkimmi wel hoor. Die is echt zo sterk. Echt knap. Ik ben gewoon ze gekke faalhaas hier. Alles open, liefst gisteren!quote:Op donderdag 7 december 2023 23:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Wedje...? Van niet....?
![]()
)
Ik ben steeds meer team KIquote:Op donderdag 7 december 2023 23:55 schreef KapiteinIglo het volgende:
Redenen die ik al bedacht heb om de kalender in 1 keer te openen:
- Overal een 7 opzetten, en dan mag alles op 7 december open! Yay
- De 1en en 2en wegstrepen, dan kan ik alles 10/20 dagen eerder openen! Yay
- @:superkimmi is jarig, extra doosje mag dan! Yay
- Alles openen en dan weer terug erin doen alsof je het niet
open hebt gemaakt. Yay
- ‘s Nachts voor het slapen een doosje en ‘s morgens weer een doosje! Yay
Hebben het allemaal niet gehaald![]()
We zijn bij doosje 8 en daar heb ik onder druk van kimmi op gewacht.
Ik ben heel trots op je dat het je lukt om je te beheersenquote:Op donderdag 7 december 2023 23:55 schreef KapiteinIglo het volgende:
Redenen die ik al bedacht heb om de kalender in 1 keer te openen:
- Overal een 7 opzetten, en dan mag alles op 7 december open! Yay
- De 1en en 2en wegstrepen, dan kan ik alles 10/20 dagen eerder openen! Yay
- @:superkimmi is jarig, extra doosje mag dan! Yay
- Alles openen en dan weer terug erin doen alsof je het niet
open hebt gemaakt. Yay
- ‘s Nachts voor het slapen een doosje en ‘s morgens weer een doosje! Yay
Hebben het allemaal niet gehaald![]()
We zijn bij doosje 8 en daar heb ik onder druk van kimmi op gewacht.
Waarom denkt iedereen dat ik net zo erg ben?quote:Op donderdag 7 december 2023 23:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Wedje...? Van niet....?
![]()
)
Maar kijk eens hoeveel mensen nu dagelijks plezier hebben van een simpele adventkalenderquote:Op donderdag 7 december 2023 23:56 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik ben steeds meer team KI
Het duurt zo lang hahaha
quote:Op donderdag 7 december 2023 23:56 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik ben steeds meer team KI
Het duurt zo lang hahaha
Dat moet ik beamen. Ik moest alweer lachen toen ik je naam tevoorschijn zag ploppen. Ik zei nog tegen Kimmi: die hebben allemaal vermaak om mijn struggles.quote:Op donderdag 7 december 2023 23:57 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Maar kijk eens hoeveel mensen nu dagelijks plezier hebben van een simpele adventkalenderdat is toch super tof!
Precies mijn idee! Op de eerste dagen was t doodstil om 0:02. Kijk hoeveel mensen nu al in spanning meewachtenquote:Op donderdag 7 december 2023 23:57 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Maar kijk eens hoeveel mensen nu dagelijks plezier hebben van een simpele adventkalenderdat is toch super tof!
quote:Op donderdag 7 december 2023 23:58 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Dat moet ik beamen. Ik moest alweer lachen toen ik je naam tevoorschijn zag ploppen. Ik zei nog tegen Kimmi: die hebben allemaal vermaak om mijn struggles.
Maar Kimmi is echt sterk hoor, ik had dat ding allang opengemaakt
Jaja zeggen ze allemaal!quote:Op vrijdag 8 december 2023 00:00 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]voor mij is het eenmalig hoor, normaal slaap ik al. Maar ik keek net een docu en toen dacht ik: ik kan net zo goed even wachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dankjewel @MevrouwCactus! Niet gek dat jij nu nog wakker bent![]()
Toen jij voor het eerst ontvanger werd, wisten wij meteen: die fantastische vrouw die ons het jaar daarvoor met (voor ons gevoel) 87 pakketten uit de brand geholpen had ivm enorm shoppertekort, die vrouw moet onze ontvanger worden!![]()
En zo leuk dat je dit jaar weer mee kan shoppen
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
Ging in dit geval over jullie Kerstpakketquote:Op donderdag 7 december 2023 23:56 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Waarom denkt iedereen dat ik net zo erg ben?alleen Iglo houdt het niet vol. Maar dankzij mij is de adventkalender nog keurig 1 doosje per dag
Nee, dat gaat niet. Want ik woon in hetzelfde huis.quote:Op vrijdag 8 december 2023 00:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Ging in dit geval over jullie Kerstpakket
Als jij het wel volhoudt (en wel alle pakjes dicht, hè....!) dan hulde hoor!
quote:Op vrijdag 8 december 2023 00:07 schreef superkimmi het volgende:
Dussss, slaap lekker stelletje net-zo-nieuwsgierig-als-Iglo-volgers
quote:Op vrijdag 8 december 2023 00:06 schreef superkimmi het volgende:
Hahahahaha die gezichtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dankjewel @:mevrouwcactus! Niet gek dat jij nu nog wakker bent![]()
Toen jij voor het eerst ontvanger werd, wisten wij meteen: die fantastische vrouw die ons het jaar daarvoor met (voor ons gevoel) 87 pakketten uit de brand geholpen had ivm enorm shoppertekort, die vrouw moet onze ontvanger worden!![]()
En zo leuk dat je dit jaar weer mee kan shoppen![]()
En joepie! Ik zat erin! Wat leuk![]()
Welterusten damesquote:Op vrijdag 8 december 2023 00:07 schreef superkimmi het volgende:
Dussss, slaap lekker stelletje net-zo-nieuwsgierig-als-Iglo-volgers
Ow wacht.quote:Op vrijdag 8 december 2023 00:08 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Update staat hierboven al hè, nr 77
quote:Op vrijdag 8 december 2023 00:08 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Hahahahaha die gezichten![]()
En joepie! Ik zat erin! Wat leuk
@superkimmi en ik ook: iets met doosjes openen iedere nacht om 00:01uquote:Op vrijdag 8 december 2023 00:09 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ow wacht.
Ja
Nu snap ik ook dat dus MC in het doosje zat![]()
Die duurde echt lang.
Ik had stiekem al moeten slapen
Ik wil ook zo'n kat in mijn kerstpakket volgend jaar, wat een schatje!quote:Op donderdag 7 december 2023 22:27 schreef ludivinelaurel het volgende:
Gefeliciteerd kimmie!
En ik heb hier ook hulp
[ afbeelding ]
Ik wist oprecht niet in welk doosje ik zat, dus dit was echt puur toeval. Ik vond het wel heel grappig.quote:Op vrijdag 8 december 2023 00:11 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
@:superkimmi en ik ook: iets met doosjes openen iedere nacht om 00:01u
@:mevrouwcactus ook: iets met doosje 8 om 00:01u.
Hahaha aahwquote:Op vrijdag 8 december 2023 08:43 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ik wist oprecht niet in welk doosje ik zat, dus dit was echt puur toeval. Ik vond het wel heel grappig.
En nu ben ik heel moe, dus dit was de laatste keer dat ik met jullie blijf wachten tot middernacht
Ahwww kun je nagaan hoe moe ik de 24e benquote:Op vrijdag 8 december 2023 08:43 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ik wist oprecht niet in welk doosje ik zat, dus dit was echt puur toeval. Ik vond het wel heel grappig.
En nu ben ik heel moe, dus dit was de laatste keer dat ik met jullie blijf wachten tot middernacht
Jaja nachtmens zonder kinderenquote:Op vrijdag 8 december 2023 09:33 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Ahwww kun je nagaan hoe moe ik de 24e ben
Ja daarom, dus had minder medelijden met Igloquote:Op vrijdag 8 december 2023 10:11 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Sjaak was gewoon om 5.45u weer wakker dus ja… het was een korte nacht.
Terecht welquote:Op vrijdag 8 december 2023 10:17 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ja daarom, dus had minder medelijden met Iglo
Wat fijn! Als wij morgen nog geen update hebben van de ontvanger dan gaan we er even achteraanquote:Op vrijdag 8 december 2023 13:33 schreef J-net het volgende:
Volgens DHL is hij bezorgd. Dus @:superkimmi en @:kapteiniglo dan kan hij in de lijst.
En ik heb niets in de doos ingepakt; dus het is wel handig dat de ontvanger hem dicht houdt (zoals ook al gemaild, maar liever 3x te veel dan 1x te weinig).
quote:Op vrijdag 8 december 2023 14:25 schreef superkimmi het volgende:
Straks als we thuiskomen gaat de adventkalender helemaal open.
Ah... dan is het begrijpelijkquote:Maar we gaan wel elke dag iemand taggen nog, alsof we dan pas openen.
Want hebben er de afgelopen dagen allemaal grapjes over gemaakt, maar Iglo heeft er echt last van. Ze wil oprecht niet meer voor 0:00 naar bed en vanaf komende week werken we weer fulltime. Niet kunnen wachten is echt een ADHD ding. Daar hebben we allebei erg last van, maar momenteel kan zij zich daar even niet overheen zetten.
Dus voor de gemoedsrust mag ze straks helemaal los van mij
quote:Rust aan het einde van het jaar ✔
Oorwarmers ✔
Adventskalenders ❌
Thee ✔
...
...
...
quote:Op vrijdag 8 december 2023 14:44 schreef MadMaster het volgende:
Wishlist @:kapiteiniglo kerst 2024
[..]
| Forum Opties | |