quote:Rust aan het einde van het jaar ✔
Oorwarmers ✔
Adventskalenders ❌
Thee ✔
...
...
...
quote:Op vrijdag 8 december 2023 14:44 schreef MadMaster het volgende:
Wishlist @:kapiteiniglo kerst 2024
[..]
Ja klopt. En alleen voor per post verzenden ook.quote:Op vrijdag 8 december 2023 15:03 schreef summer2bird het volgende:
Hey, eh
Kan het kloppen dat ik nog niks van mijn gever heb gehoord?
Ik wil niet pushen maar ben steeds bang dat ik mijn gegevens verkeerd ingevuld heb ofzo.
Volgende week vrijdag is pas de deadline toch?
Wat lief!quote:Op vrijdag 8 december 2023 14:25 schreef superkimmi het volgende:
Straks als we thuiskomen gaat de adventkalender helemaal open. Maar we gaan wel elke dag iemand taggen nog, alsof we dan pas openen.
Want hebben er de afgelopen dagen allemaal grapjes over gemaakt, maar Iglo heeft er echt last van. Ze wil oprecht niet meer voor 0:00 naar bed en vanaf komende week werken we weer fulltime. Niet kunnen wachten is echt een ADHD ding. Daar hebben we allebei erg last van, maar momenteel kan zij zich daar even niet overheen zetten.
Dus voor de gemoedsrust mag ze straks helemaal los van mij
Al contact opgenomen met PostNL? Geen ervaring mee dus dat zou ik zelf doen.quote:Op vrijdag 8 december 2023 18:03 schreef Monsterkoekie het volgende:
Mijn pakket is naar een ander adres verstuurd omdat de ontvanger een verkeerde postcode heeft doorgegeven. Er zit wel een track and trace aan gekoppeld maar ik maak me wel zorgen omdat ik niet weet of hij nu op een postnlnpunt blijft steken. Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik volg hem nu nog in de track and trace is weer in het sorteercentrum en er staat dat hij opnieuw bezorgd gaat wordenquote:Op vrijdag 8 december 2023 18:28 schreef Cod_player het volgende:
[..]
Al contact opgenomen met PostNL? Geen ervaring mee dus dat zou ik zelf doen.
Och, arme KI, dat is echt niet tof. Stuur hem dan maar weer terug naar de verzenderquote:Op vrijdag 8 december 2023 14:25 schreef superkimmi het volgende:
Straks als we thuiskomen gaat de adventkalender helemaal open. Maar we gaan wel elke dag iemand taggen nog, alsof we dan pas openen.
Want hebben er de afgelopen dagen allemaal grapjes over gemaakt, maar Iglo heeft er echt last van. Ze wil oprecht niet meer voor 0:00 naar bed en vanaf komende week werken we weer fulltime. Niet kunnen wachten is echt een ADHD ding. Daar hebben we allebei erg last van, maar momenteel kan zij zich daar even niet overheen zetten.
Dus voor de gemoedsrust mag ze straks helemaal los van mij
Oh, hij is al open. Ik was te laatquote:Op vrijdag 8 december 2023 16:45 schreef KapiteinIglo het volgende:
omg die adventskalender.
Gewoon even stil van
quote:Op vrijdag 8 december 2023 16:45 schreef KapiteinIglo het volgende:
omg die adventskalender.
Gewoon even stil van
En klopte het een beetje met de verwachtingen wie er mee hadden gedaan?quote:Op vrijdag 8 december 2023 16:45 schreef KapiteinIglo het volgende:
omg die adventskalender.
Gewoon even stil van
quote:Op zaterdag 9 december 2023 00:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
En klopte het een beetje met de verwachtingen wie er mee hadden gedaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik stuur het denk ik woensdag pas op, komende dagen werken dus niet zoveel tijd voor evenquote:Op vrijdag 8 december 2023 16:45 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik ben ook zo'n last minute opstuurder, ben nog telkens dingen aan t toevoegen en ga dit weekend nog het een en ander scoren op een kerstmarkt.
Dat is hij zeker! Maar ja, ik werk zelf bij een PostNL punt. DHL zeg ik ook vaak voluit: Doen Heel Langzaam. Hopelijk komen de verdwaalde pakketten alsnog aan!quote:Op donderdag 7 december 2023 14:03 schreef Yinny het volgende:
O, ik heb net de dozen gepost...nu duimen dat ze goed aankomen🤞
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |