abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211671837

Kortere dagen, kachels aan, de eerste pepernoten liggen alweer even in de winkels. Die-hard Kerstlovers ( O-) ) tellen de dagen naar kerst al weken af. In het kort: kerst komt eraan. *O*

En met Kerst ook de liefste actie van FOK!, de Kerstpakkettenactie O+. Doen jullie (weer) mee?

Voor de vierde keer gaan @KapiteinIglo en @Superkimmi de organisatie doen. De OP krijgt een heel andere look. We werken nu met kopjes onder spoilers. Je vindt het volgende onder de verschillende kopjes:

Gevers: Wil je graag iets extra’s doen voor FOK!kers die het moeilijk hebben gehad? Vind jij het leuk om een kerstpakket te geven? Wil je geld doneren en niet hoeven winkelen? Of wil je juist graag winkelen voor een ontvanger, maar heb je zelf geen budget? Al deze smaken zijn gebundeld onder het kopje ‘gevers.’
Ontvangers: Heb jij een lastig jaar gehad? Doordat je bijvoorbeeld moeilijk rondkomt, je met een burn-out of andere klachten thuis zit, een zwaar persoonlijk drama hebt meegemaakt, of om welke reden dan ook wel een steuntje in de rug kan gebruiken. Dan kom jij in aanmerking voor een FOK! kerstpakket. Ga dan naar het kopje ‘ontvangers’ en vul de vragenlijst die je daar ziet in. De rest regelen wij!
FAQ: Hoe duur moet het pakket zijn? Hoe werkt anoniem meedoen? Hoe gaan jullie om met de AVG? Deze en andere vragen vinden jullie onder de FAQ. Mocht je vraag hier niet tussen staan, kan je deze natuurlijk altijd stellen in dit topic, of door de organisatoren een dm te sturen.

De deadline om je aan te melden, zowel als gever als ontvanger, is in principe woensdag 1 november. Dan maken wij de balans op om te kijken of we meer ontvangers, of gevers hebben en kan het zijn dat we nog een laatste oproepje plaatsen. Tussendoor doen we meerdere ‘koppelrondes’, dus als je je eerder aanmeldt, word je mogelijk al voor 1 november gekoppeld.

Verzoekje: Let er alsjeblieft op als je meedoet, dat je goed bereikbaar bent! Lees regelmatig je mail en reageer er ook zo snel mogelijk op. Wij als organisatie ontvangen erg veel e-mails, als je bijvoorbeeld (anoniem) iets wilt vragen aan je ontvanger, zorg dan dat je al je vragen in 1 e-mail aan ons toestuurt. Zo kunnen wij zo efficiënt mogelijk de vragen doorzetten.

SPOILER: De Gevers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: De Ontvangers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Overzicht pakketten
SPOILER: FAQ
Lieve gevers, ontvangers, shoppers en alle andere belangstellenden.

Als iemand zich als niet anoniem opgeeft in de actie, dan is dat van toepassing op de koppeling. Het is niet de bedoeling dat je mensen hier 'out' in het topic.
Geen tags of namen van je koppel noemen hier tenzij nadrukkelijk toestemming van de ander, maar beter gewoon niet.
Privacy is van het grootste belang in dit topic en dus doet de organisatie een beroep op jullie integriteit.
Deelnemers niet te noemen hier.

Mocht je jouw ontvanger niet kunnen bereiken via DM/PM (omdat anoniem of geen gehoor), stuur dan een mailtje naar de organisatie.

[ Bericht 0% gewijzigd door MadMaster op 04-01-2024 19:23:11 ]
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_211671846
48 pakketten zijn binnen! En van alle andere weten we zeker dat er of bezorgafspraken zijn, of dat ze op de post zijn/vandaag verzonden worden. *O*
pi_211671854
@Viv @Nizno @MadMaster @ een mod, kunnen jullie je magic weer doen met de blauwe kleur in de OP onderaan?
  dinsdag 19 december 2023 @ 18:30:53 #4
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211671867
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 december 2023 18:29 schreef superkimmi het volgende:
@:viv @:nizno @:madmaster @ een mod, kunnen jullie je magic weer doen met de blauwe kleur in de OP onderaan?
Poef! 🪄
pi_211672103
Ook van mij nog een beloofde post 

Zaterdag was het, na wat uitstel door gezondheidsperikelen, dan toch zo ver. De kerstman en zijn vrouw kwamen persoonlijk ons pakket afleveren!

De hond liet zich van zijn beste kant zien, dat was vanmiddag bij de reparateur van de jaloezieën wel anders. Mensenkennis, of wist hij wat er ook voor hem allemaal aan zat te komen?
We hebben gezellig koffiegedronken en over uiteenlopende onderwerpen gepraat, héél erg fijn. Nadat ze vertrokken waren werd mijn geduld wederom op de proef gesteld want mijn man vertrok in verband met voetbal en kwam pas ‘’s avonds weer thuis ……

Maar toen was het toch zo ver! Het openen van de, goed gevulde, doos!

Ik dacht dat ik misschien te summier was geweest in het formulier maar dat was niet waar, ze konden hier goed mee uit de voeten en wow, wat een schot in de roos. Op verschillende gebieden.

Alles uitgestald behalve het verse kerstbrood van de bakker, wat belachelijk lekker was (met een dikke laag roomboter natuurlijk) en de olifant gemaakt van touw, want die was niet meer bij de hond weg te krijgen.

In het tasje geen whiskey/whisky maar alcoholvrije cocktails in prachtige flesjes. Dat maakt het gemis van het shotje echte gin of wodka in de cocktail toch een beetje goed. De Mojito is al goedgekeurd O+

De lekkere nootjes kunnen we serveren in kerstschaaltjes, hoe tof.

En hier word ik echt gelukkig van, niet alleen iets lekkers en leuks voor de hond maar ook nog aandacht voor het goede doel O+ *O*

Er zitten fysiek weer wat minder leuke dagen aan te komen, dan schieten mijn emoties ook weer alle kanten op. Ik hoef maar hieraan te denken of ernaar te kijken en dat doet me dan zó goed.

Onze dank is niet in woorden uit te drukken :*
pi_211672115
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 19 december 2023 @ 20:04:27 #7
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_211672972
Nu de stress hier voorbij is (vanwege de vertraging enzo) ben ik eens op het gemakje de reeks vanaf begin december terug aan het lezen, machtig mooi O+

En ik heb al best veel puzzels langs zien komen, waar mijns inziens wel de morele verplichting* bij komt om mee te komen posten in de puzzelreeks :7
Topicreeks: [Legpuzzels]#1

*niet echt natuurlijk he, maar het mag wel :Y
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_211673111
Ik ga morgen pakketbezorger spelen :)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 20 december 2023 @ 12:07:52 #9
147316 crew  DJMO
#trut
pi_211679388

Onderweg met pakket voor anonieme ontvanger én het fok pakket voor mijn kinderen (overgepakt in eigen doos want opgesplitst tussen de Kids).
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 20 december 2023 @ 14:26:07 #10
147316 crew  DJMO
#trut
pi_211680783
Er mag een boompje bij @superkimmi @KapiteinIglo
Pakket is afgeleverd
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

woensdag 20 december 2023 @ 14:59:49 #11
35189 Troel
scherp en bot
pi_211681178
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2023 12:07 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Onderweg met pakket voor anonieme ontvanger én het fok pakket voor mijn kinderen (overgepakt in eigen doos want opgesplitst tussen de Kids).
Ik vind het zo tof dat je dit doet he. En stiekem vind ik het wel een beetje jammer dat je niet hier langs komt ook :@ Mag ook zonder pakket overigens :P We moeten nodig bijkleppen!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Manager PR/Moderator woensdag 20 december 2023 @ 15:14:01 #12
269689 crew  Viv
pi_211681352
Vandaag tussen 16:50 en 18:10 wordt het pakket bezorgd dat ik heb mogen shoppen. O+
pi_211681813
Ik heb mijn pakket vandaag mogen ontvangen *O*

Wat een mega doos :o hij woog ook iets van 20 kg :o *O*

Hij zat helemaal volgepakt met cadeautjes :o :D :D :D, en een heel lief kaartje.
Ik heb alles bij de boom gezet zodat ik wat heb om naar uit te kijken met kerst :D

Ik ben zo benieuwd wat er allemaal in zit :D Ik vind het nu al zo lief allemaal :* O+

@manny @heywoodu en vriendin, ontzettend bedankt, dit is echt zo'n lichtpunt voor mij :* O+
Uitpakpost zal zeker volgen met de kerst *O*
Twiddel
  woensdag 20 december 2023 @ 17:04:26 #14
35189 Troel
scherp en bot
pi_211682435
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2023 15:14 schreef Viv het volgende:
Vandaag tussen 16:50 en 18:10 wordt het pakket bezorgd dat ik heb mogen shoppen. O+
17:02 *)

Stiekem wist ik het al, want hoeveel pakketten kunnen er nou uit Zweden komen. En aangezien ik toch al out was vanwege mijn Rituals pakket, dacht, ik meld het meteen :)
Ik ga het vanavond of morgen uit de doos halen. Ik had me opgegeven omdat ik mijzelf heel zielig vond na een ziekenhuisopname met een nierbekkenontsteking en een beginnende sepsis. En ik heb nu een nieuwe nierbekkenontsteking te pakken, dus het pakket is echt gewoon heel erg welkom :@
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 20 december 2023 @ 17:17:08 #15
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_211682554
@Lothiriel wat een lief kaartje en lief pakket.
Wat maak je ons blij met de liefde die uit je kaart en al je moeite die je voor ons hebt gedaan. Echt heel erg bedankt!

Voor onze lieve Freddy een knook en een bot. Lekkere fererro Rocher, een heerlijk ruikende zeep en bodywash, mijn all time favorite aroma druppels anti stress, een doos lego Technics, een verrassing in pakje en als kers op de taart een waardebon voor de Efteling 0+ (het enige attractiepark waar ik gebruik kan maken van een scootmobiel zodat ik mee kan en mooie herinneringen kan maken met onze zoon)

Echt super dank je wel!
Voor jou ook alle liefs, warms en geluk toegewenst. :*
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_211682669
Ik had mezelf eigenlijk anoniem opgegeven, maar hier is net een prachtig pakket bezorgd door @Adrian4 namens @flipsen en @F_r

Ik heb alleen het papier er nog afgehaald en de kaart gelezen, maar stond al met tranen in mijn ogen. Dankjulliewel O+ Mijn kerstpakket pak ik altijd uit samen met oma, dat is voor haar echt een lichtpuntje in de december maand. En ik las dat er ook speciaal voor haar dingen zijn geshopt, wat lief! Ik zie haar zaterdag weer, dus dan pakken we hem samen uit. Dankjulliewel O+ O+
pi_211682906
Zoveel pakketten weer vandaag O+ O+
  woensdag 20 december 2023 @ 18:15:05 #18
35189 Troel
scherp en bot
pi_211683067
quote:
7s.gif Op woensdag 20 december 2023 17:04 schreef Troel het volgende:

[..]
17:02 *)

Stiekem wist ik het al, want hoeveel pakketten kunnen er nou uit Zweden komen. En aangezien ik toch al out was vanwege mijn Rituals pakket, dacht, ik meld het meteen :)
Ik ga het vanavond of morgen uit de doos halen. Ik had me opgegeven omdat ik mijzelf heel zielig vond na een ziekenhuisopname met een nierbekkenontsteking en een beginnende sepsis. En ik heb nu een nieuwe nierbekkenontsteking te pakken, dus het pakket is echt gewoon heel erg welkom :@
De jongens wilden niet meer wachten. Dus we eten vandaag wat later, want er was veel om uit te pakken en leuke triviavragen erbij. Dus nu ben ik volledig op de hoogte over zeven soorten koekjes aanbieden (gaat lukken met dit pakket 8-) ) en waarom er geen cola gedronken wordt (al moeten we nog wel even proeven of we het daarmee eens zijn). Lieve @Viv en de persoon waarvoor jij mocht shoppen. Heel, heel erg bedankt. We zijn er super blij mee en de komende tijd zullen we heerlijk kunnen gamen met concept O+ (wauw, wauw, wauw gewoon!)

Lief, heel lief :'( O+

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 20 december 2023 @ 18:21:29 #19
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_211683131
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2023 17:17 schreef Ynske het volgende:
@:Lothiriel wat een lief kaartje en lief pakket.
Wat maak je ons blij met de liefde die uit je kaart en al je moeite die je voor ons hebt gedaan. Echt heel erg bedankt!

[ afbeelding ]

Voor onze lieve Freddy een knook en een bot. Lekkere fererro Rocher, een heerlijk ruikende zeep en bodywash, mijn all time favorite aroma druppels anti stress, een doos lego Technics, een verrassing in pakje en als kers op de taart een waardebon voor de Efteling 0+ (het enige attractiepark waar ik gebruik kan maken van een scootmobiel zodat ik mee kan en mooie herinneringen kan maken met onze zoon)

Echt super dank je wel!
Voor jou ook alle liefs, warms en geluk toegewenst. :*
Mooi dat alles heelhuids is aangekomen!

Ik ben zo blij dat je er gelukkig mee bent! ♥ en zeker omdat je mee kan naar de Efteling, mooie herinneringen en ervaringen daar doen we het voor!

Eerlijkheidshalve werd ik al wat zenuwachtig als ik sommige uitpak posts zag, dan was mijn pakje best bescheiden! 😅

Nogmaals een superfijne kerst & een prachtig 2024 gewenst!
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  woensdag 20 december 2023 @ 18:41:39 #20
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211683321
@Viv
Mijn echtgenote wil nu ook een Zweeds kerstpakket volgend jaar, zoals dat van @Troel
Tegen betaling… :D
pi_211683341
quote:
7s.gif Op woensdag 20 december 2023 18:41 schreef MadMaster het volgende:
@:Viv
Mijn echtgenote wil nu ook een Zweeds kerstpakket volgend jaar, zoals dat van @:troel
Tegen betaling… :D
:D
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 20 december 2023 @ 18:48:13 #22
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_211683378
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2023 18:21 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Ik ben zo blij dat je er gelukkig mee bent! ♥ en zeker omdat je mee kan naar de Efteling, mooie herinneringen en ervaringen daar doen we het voor!

Eerlijkheidshalve werd ik al wat zenuwachtig als ik sommige uitpak posts zag, dan was mijn pakje best bescheiden! 😅

Absoluut niet bescheiden! We zijn ontzettend blij, dankbaar en ontroerd.
Today is life -

Dale Carnegie
pi_211683513
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2023 18:21 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Elk pakket is goed. Ten eerste gaat het niet om geld. Ten tweede js efteling en lego niet goedkoop. Sommige grotere pakketten hebben ook goedkopere cadeaus. Je ontvanger is gelukkig en daar gaat het om :*
pi_211683549
@Viv mijn vrouw wil ook een zweeds kerstpakket volgend jaar. In september. Als we naar Zweden gaan :D
pi_211683614
Dit topic geeft mij het vertrouwen in ons als mensheid weer een beetje terug :D
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 20 december 2023 @ 19:10:15 #26
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_211683623
Ik wil volgend jaar als kerstpakket wel een Zweedse vrouw.. :+

(Alhoewel, dat vind Rewimo vast niet goed.. *) )
  woensdag 20 december 2023 @ 19:11:49 #27
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211683631
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2023 19:10 schreef qltel het volgende:
Ik wil volgend jaar als kerstpakket wel een Zweedse vrouw.. :+

(Alhoewel, dat vind Rewimo vast niet goed.. *) )
@Evenstar ook niet…
  Manager PR/Moderator woensdag 20 december 2023 @ 19:15:02 #28
269689 crew  Viv
pi_211683669
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2023 19:03 schreef superkimmi het volgende:
@:viv mijn vrouw wil ook een zweeds kerstpakket volgend jaar. In september. Als we naar Zweden gaan :D
Tegen die tijd krijgen we de deur van ons gastenverblijf hopelijk wél open. Jullie zijn welkom! O+
pi_211683704
quote:
7s.gif Op woensdag 20 december 2023 19:11 schreef MadMaster het volgende:

[..]
@:evenstar ook niet…
Haha t hoeft niet viv zelf te zijn misschien :6
  woensdag 20 december 2023 @ 19:17:48 #30
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_211683705
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2023 19:08 schreef Adrian4 het volgende:
Dit topic geeft mij het vertrouwen in ons als mensheid weer een beetje terug :D
O+
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 20 december 2023 @ 19:20:06 #31
147316 crew  DJMO
#trut
pi_211683719
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2023 19:10 schreef qltel het volgende:
Ik wil volgend jaar als kerstpakket wel een Zweedse vrouw..
Ik zal haar vast bestellen.

woensdag 20 december 2023 @ 19:20:12 #32
450148 KapiteinIglo
pi_211683722
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2023 19:15 schreef Viv het volgende:

[..]
Tegen die tijd krijgen we de deur van ons gastenverblijf hopelijk wél open. Jullie zijn welkom! O+
O+
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 20 december 2023 @ 19:29:29 #33
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_211683823
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2023 19:20 schreef DJMO het volgende:

[..]
Ik zal haar vast bestellen.
_O-

Nee, doe maar niet, ik ben erg tevreden met Rewimo.. ^)
pi_211683986
Ook ik heb mijn kerstpakket ontvangen! En daarvoor al een sinterklaaspakket, van de ouders van Sharuun.
Werkelijk... ik heb er geen woorden voor O+
Dat iemand aan ons denkt en zoveel boodschappen en lekkers koopt en ook nog verstuurt (zware doos!!) en daar moeite en liefde in steekt is hartverwarmend.
Ik heb moeilijke weken (maanden, jaren) achter de rug en kerst is altijd extra pijnlijk maar hierdoor stroomden de tranen en huppelde ik met mijn wasmiddel, knakworst en douchegel en afbakbroodjes door het huis!

Ik vermoed dat de ouders van Sharuun al wat ouder zijn en het idee dat ze met 'n zware doos naar een postpakketpunt gaan alleen al doet me smelten en vind ik ontroerend.

Ook hebben ze een leuk poezencafé in de buurt gezocht en ons een kadobon gegeven voor een high tea aldaar. O+
Gewoon samen met mijn dochter zoiets doen is goud waard!
Ook aan de hond is gedacht: allemaal lekkers voor haar!

Lieve allemaal: ik hoop dat alle ontvangers net zo ontroerd zijn als ik en laten we, als we in de positie zijn dat we het beter hebben, weer iets liefs terug doen voor een ander O+
(Ik kan geen emoji's plaatsen maar weet alleen hoe het hartje moet, vandaar zoveel hartjes, haha)

Ik vind de wereld best een kloteplek maar er zijn nog zóveel lieve mensen.
Fijne feestdagen allemaal O+
pi_211684012
Plaatje bij het praatje van @Coeus

FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 20 december 2023 @ 19:42:51 #36
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_211684023
O+

Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 20 december 2023 @ 19:46:48 #37
450148 KapiteinIglo
pi_211684081
  Manager PR/Moderator woensdag 20 december 2023 @ 19:49:15 #38
269689 crew  Viv
pi_211684111
quote:
7s.gif Op woensdag 20 december 2023 18:15 schreef Troel het volgende:

[..]
De jongens wilden niet meer wachten. Dus we eten vandaag wat later, want er was veel om uit te pakken en leuke triviavragen erbij. Dus nu ben ik volledig op de hoogte over zeven soorten koekjes aanbieden (gaat lukken met dit pakket 8-) ) en waarom er geen cola gedronken wordt (al moeten we nog wel even proeven of we het daarmee eens zijn). Lieve @:Viv en de persoon waarvoor jij mocht shoppen. Heel, heel erg bedankt. We zijn er super blij mee en de komende tijd zullen we heerlijk kunnen gamen met concept O+ (wauw, wauw, wauw gewoon!)

Lief, heel lief :'( O+

[ afbeelding ]
Heel graag gedaan!! O+

Het is overigens ook mede mogelijk gemaakt door het geduld van @Evenstar :D
Wij gaan overmorgen verhuizen, en ik heb me oprecht meer met het kerstpakket beziggehouden dan met verhuisdozen inpakken. :@

Ook heel veel beterschap nog! :*
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 20 december 2023 @ 19:53:19 #39
284411 crew  heywoodu
pi_211684169
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2023 19:42 schreef superkimmi het volgende:
Plaatje bij het praatje van @:coeus

[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Twinkelz-hagelslag beste hagelslag _O_ _O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
pi_211684252
Dankzij die Zweedse tube met kaas eten wij met kerst Bugles gevuld met Danish Chef
pi_211684620
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2023 19:49 schreef Viv het volgende:

[..]
Heel graag gedaan!! O+

Het is overigens ook mede mogelijk gemaakt door het geduld van @:evenstar :D
Wij gaan overmorgen verhuizen, en ik heb me oprecht meer met het kerstpakket beziggehouden dan met verhuisdozen inpakken. :@

Ook heel veel beterschap nog! :*
Je blijft toch wel in Zweden he? :o

#eigenbelang
pi_211684654
Anonieme uitpakpost:

‘Vandaag was het dan zover! Ik mocht de enige echte DJMO ontmoeten en het kerstpakket voor mijn ouders in ontvangst nemen! En het was niet 1 pakket, maar het waren 2 pakketten!

Mijn ouders waren zo blij en dankbaar O+
Ze hebben allebei een pakket open gemaakt en uitgepakt. Mijn moeder wilde de ingepakte cadeautjes niet openmaken, want ze waren zo mooi ingepakt. Ze zijn zo verwend! Er zat van alles in, van scheerspullen voor mijn vader tot kookboeken voor mijn moeder. Allerlei lekkers, heerlijke nootjes en chocola, theetjes en koffie..

En er zat ook nog een doosje bij met de tekst 'make a wish'. Met een mooi steentje er in. Maar er zat ook een bakje bij met 2 treinkaartjes (1e klasse) en 2 vrijkaarten voor een museum in!! Mijn vader was zo enthousiast! Hoe kunnen we dit gebruiken? Op welke datum? Hoe werkt het? Gaan jullie ook mee? Echt geweldig om te zien.

Lieve donateur en DJMO, ontzettend bedankt voor dit kerstpakket! Mijn ouders zijn jullie enorm dankbaar. Ze waren zo blij en enthousiast! En ze vonden alles leuk! O+
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 20 december 2023 @ 20:31:06 #43
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_211684688
Ik wordt toch zo vrolijk van dit topic.. _O_
  Manager PR/Moderator woensdag 20 december 2023 @ 20:59:04 #44
269689 crew  Viv
pi_211685141
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2023 20:26 schreef superkimmi het volgende:

[..]
Je blijft toch wel in Zweden he? :o

#eigenbelang
Jazeker! Lees hier ons Ik Vertrek-momentje van deze week:

Viv in KAA / Evenstar, Viv en ZZ emigreerden naar Zweden! #4
pi_211686852
@MadMaster en @Rafeiro jullie waren doosje 19 en 20. Dankjewel!!! O+
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 20 december 2023 @ 23:35:01 #46
147316 crew  DJMO
#trut
pi_211687299
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2023 20:31 schreef qltel het volgende:
Ik wordt toch zo vrolijk van dit topic.. _O_
@Rewimo wat minder blij van jouw taalgebruik _O-

Manager PR/Moderator woensdag 20 december 2023 @ 23:56:57 #47
269689 crew  Viv
pi_211687427
quote:
1s.gif Op zondag 17 december 2023 14:19 schreef superkimmi het volgende:

En Tobi is dol op haarelastieken, heeft er 40(!) gekregen en de eerste ligt al onder de bank :D
Ik kwam net toevallig dit tegen, moest aan Tobi denken. :D

donderdag 21 december 2023 @ 00:41:02 #48
450148 KapiteinIglo
pi_211687515
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2023 23:56 schreef Viv het volgende:

[..]
Ik kwam net toevallig dit tegen, moest aan Tobi denken. :D

[ afbeelding ]
hahaa helemaal waar dit
:o
pi_211687612
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2023 19:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Dankzij die Zweedse tube met kaas eten wij met kerst Bugles gevuld met Danish Chef
De enige juiste manier _O_
pi_211688871
Spannend.... vandaag komt het kerstoakket... *O*
You sound reasonable...Time to up my medication.
pi_211689385
H
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2023 17:30 schreef Puala het volgende:
Ik had mezelf eigenlijk anoniem opgegeven, maar hier is net een prachtig pakket bezorgd door @:adrian4 namens @:flipsen en @:F_R

Ik heb alleen het papier er nog afgehaald en de kaart gelezen, maar stond al met tranen in mijn ogen. Dankjulliewel O+ Mijn kerstpakket pak ik altijd uit samen met oma, dat is voor haar echt een lichtpuntje in de december maand. En ik las dat er ook speciaal voor haar dingen zijn geshopt, wat lief! Ik zie haar zaterdag weer, dus dan pakken we hem samen uit. Dankjulliewel O+ O+
Het is je gegund. Ik hoop dat het in de smaak valt. Altijd spannend of ik het goed gedaan heb.
pi_211689652
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2023 19:42 schreef Ynske het volgende:
O+

[ afbeelding ]
Sweet *O*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 21 december 2023 @ 11:12:30 #53
147316 crew  DJMO
#trut
pi_211689662
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2023 11:11 schreef Klik het volgende:

[..]
Sweet *O*
Waar blijven jouw uitpak posts? *O*

Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 21 december 2023 @ 11:18:06 #54
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_211689710
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2023 11:12 schreef DJMO het volgende:

[..]
Waar blijven jouw uitpak posts? *O*
Goede vraag! _O_
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 21 december 2023 @ 11:19:35 #55
284411 crew  heywoodu
pi_211689719
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2023 11:18 schreef qltel het volgende:

[..]
Goede vraag! _O_
Ik had het wel geweten als ik ontvanger was: met Kerst :+

Maar dat is makkelijk praten en misschien dat ik het in de praktijk ook wel gelijk bij ontvangst open had gemaakt uit enthousiasme :D
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 21 december 2023 @ 11:21:44 #56
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_211689742
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2023 11:19 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Maar dat is makkelijk praten en misschien dat ik het in de praktijk ook wel gelijk bij ontvangst open had gemaakt uit enthousiasme :D
Ik weet niet of ik me in zou kunnen houden.. :+
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 21 december 2023 @ 11:32:42 #57
284411 crew  heywoodu
pi_211689833
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2023 11:21 schreef qltel het volgende:

[..]
Ik weet niet of ik me in zou kunnen houden.. :+
Ach, als je iets hebt ontvangen is het van jou, dus is het ook volledig aan jou om te bepalen wanneer je het open maakt, er is geen 'fout' natuurlijk *O*
  donderdag 21 december 2023 @ 11:43:27 #58
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_211689914
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2023 11:19 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Dat is mijn plan dan ook :)

Vooralsnog lukt het. En het gaat verder ook wel lukken denk ik. Ben de rest vd dag niet thuis. En dan alleen morgenochtend nog thuis vóór het 1e kerstdag is. Dus zaterdag en zondag heb ik de optie sowieso niet *O*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 21 december 2023 @ 11:49:07 #59
147316 crew  DJMO
#trut
pi_211689980
En er mag weer een boompje bij @superkimmi @KapiteinIglo *O*

donderdag 21 december 2023 @ 12:06:08 #60
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_211690160
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2023 10:39 schreef F_r het volgende:
H
[..]
Het is je gegund. Ik hoop dat het in de smaak valt. Altijd spannend of ik het goed gedaan heb.
Van wat ik heb gezien (ik werd goed op de hoogte gehouden) zit dat wel goed :)
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  donderdag 21 december 2023 @ 12:09:28 #61
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_211690191
Mooi bedankt voor het toffe pakket! En het leuke bezoek ik schrok eerst wel een beetje :D
Ben nog eventjes aan het bij komen dit zag ik niet aankomen maar zit de hele tijd al met een glimlach op mijn gezicht.

Vanavond lekker uitpakken met mijn vriendinnetje.
Hartelijk dank donateurs en de organisatie.

O+
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_211690314
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 13:03 schreef DJMO het volgende:

[..]
Ik weet niet waar je die pralines vandaan hebt getoverd, maar ik heb de derde al op :X en dat terwijl ik helemaal geen snoeper ben eigenlijk _O-
DJMO IRL en fok!kerstpakket donateurs,

Wat een geweldige verrassing was dat fok!kerstpakket IRL! Mijn hond is dolgelukkig met de leuke cadeaus, van snacks en feestelijke voerbak tot heavy duty speelgoed.
Mijn cadeaus met kerst kunst verpakking en de feestslingers, favoriete thee, mok, puzzels, tekenspullen, snoep, koekjes, zeep, parfum en het confetti kanon echt een kerstgeest! Het speciale boek en het magische cadeau in een cadeau waren echt de kers op de taart.
Het boek dat ik vaak zal lezen kostbaar en speciaal En een extra cadeau in een cadeau, dat is geniaal. Een doosje met de taak: "make a wish", echt waar daarna, digitale boeken op een USB-stick, onbetaalbaar!

@DJMO + pakketcentrale + fok!donors

PS: happy new year!

[ Bericht 1% gewijzigd door Klik op 21-12-2023 13:49:56 ]
pi_211690483

Bij gebrek aan boom staat de openhaard vast aan ;)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 21 december 2023 @ 13:55:12 #64
147316 crew  DJMO
#trut
pi_211691359
quote:
4s.gif Op donderdag 21 december 2023 12:44 schreef Rafeiro het volgende:
[ afbeelding ]
Bij gebrek aan boom staat de openhaard vast aan ;)
Het was gezellig *O*
Nog een boompje *O*

pi_211691412
De spreekwoordelijke buit is binnen *O*
Was gezellig @DJMO en @Rob, heel erg bedankt.
@devzero ook enorm bedankt :W
Net als @superkimmi en @KapiteinIglo voor het organiseren.

De fotoupdate volgt vanavond ergens, want heb zo nog een afspraak.

Maar Karel heeft een vriendinnetje gekregen :D _O-

To be continued....
  donderdag 21 december 2023 @ 14:13:49 #66
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_211691643
Door deze stomme actie zit ik weer véél te veel op FOK! de laatste weken, ipv de berg reis-aanvragen weg te werken :( Jullie worden bedankt, ik doe volgend jaar niet meer mee! Hrmpf!

Echt wel O+
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_211691692
quote:
4s.gif Op donderdag 21 december 2023 13:58 schreef Rafeiro het volgende:
De spreekwoordelijke buit is binnen *O*
Was gezellig @:DJMO en @:Rob, heel erg bedankt.
@:devzero ook enorm bedankt :W
Net als @:superkimmi en @:KapiteinIglo voor het organiseren.

De fotoupdate volgt vanavond ergens, want heb zo nog een afspraak.

Maar Karel heeft een vriendinnetje gekregen :D _O-

To be continued....
*O*
Hopelijk vind je het leuk en heb je er wat aan.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 21 december 2023 @ 14:40:54 #68
284411 crew  heywoodu
pi_211691952
Trouwens even een vraagje, hoewel het natuurlijk nog vroeg is daarvoor: eventuele feedback, gaat dat nog naar @superkimmi en @KapiteinIglo, of gaan we daarvoor al naar @Sharuun01?

Schoot me zo ineens even te binnen, dus ik denk, ik vraag het alvast :+
  donderdag 21 december 2023 @ 14:51:51 #69
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_211692073
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2023 14:40 schreef heywoodu het volgende:
Trouwens even een vraagje, hoewel het natuurlijk nog vroeg is daarvoor: eventuele feedback, gaat dat nog naar @:superkimmi en @:KapiteinIglo, of gaan we daarvoor al naar @:Sharuun01?

Schoot me zo ineens even te binnen, dus ik denk, ik vraag het alvast :+
Voel me wel een beetje buitengesloten nu ;(
Ik heb je lief mijn hele leven
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 21 december 2023 @ 15:06:31 #70
284411 crew  heywoodu
pi_211692222
quote:
12s.gif Op donderdag 21 december 2023 14:51 schreef laziness het volgende:

[..]
Voel me wel een beetje buitengesloten nu ;(
Oei, dat was niet de bedoeling :o

Excuus!
pi_211692944
@ allen

Start nu met de leukste timer van het jaar: kerstavond https://countingdownto.com/?c=5216940

Nog 3 dagen *O*

24 dec 2024 bij zonsondergang 16:25 begint kerstavond!

@superkimmi @KapiteinIglo

Willen jullie de timer toevoegen aan de OP? O+

[ Bericht 11% gewijzigd door Klik op 21-12-2023 18:33:19 ]
  donderdag 21 december 2023 @ 19:31:04 #72
268260 Dr.Mikey
pi_211694761
Wij gaan beginnen met uitpakken!

Zag al iets van Amsterdam voorbij komen.
_O- maar ook een mooi Feyenoord boek.
Nogmaals bedankt nu een leuke avond van maken.
O+
R.I.P DTS.
  donderdag 21 december 2023 @ 19:56:58 #73
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_211695154
Ik probeer wel mee te lezen en te genieten van alle feestvreugde, maar ben na 3 weken lang 20 uur pd hoestbuien gezegend met 3 gekneusde ribben en een longontsteking }:|

Dus ben ff niet heel erg actief :{
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  Spellchecker donderdag 21 december 2023 @ 19:59:34 #74
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_211695209
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2023 19:56 schreef Ireth het volgende:
Ik probeer wel mee te lezen en te genieten van alle feestvreugde, maar ben na 3 weken lang 20 uur pd hoestbuien gezegend met 3 gekneusde ribben en een longontsteking }:|

Beterschap!!! :*
  Spellchecker donderdag 21 december 2023 @ 20:00:37 #75
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_211695230
quote:
12s.gif Op donderdag 21 december 2023 14:13 schreef flipsen het volgende:
Door deze stomme actie zit ik weer véél te veel op FOK! de laatste weken, ipv de berg reis-aanvragen weg te werken :( Jullie worden bedankt, ik doe volgend jaar niet meer mee! Hrmpf!

Echt wel O+
🩷
pi_211695373
quote:

Beterschap!!
pi_211695424
Ireth :*
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_211695477
Zooo,

Zoals eerder gepost heeft Karel een vriendinnetje gekregen.
Heel leuk, maar dit betekend dus dat ie vanaf heden 2x per jaar vanonder mijn bed uit zijn huisje mag komen.
Ze konden het al snel goed met elkaar vinden:

Verder heb ik me beperkt tot een overzichtsfoto:

Eens even kijken of ik me kan inhouden... :@

Buiten de vriendin voor Karel (naamsuggesties zijn welkom :P) zijn er een paar dingen die er nu al uitsprongen.
Het vogeltje, bijna niet te zien op de foto (naast de kerstman), maar daar komt nog wel een leukere van.
Huisdieren mogen hier niet, maar als ik weer "normaal" ga wonen komen er wel weer 1 of 2 vogeltjes :Y

De fles met kerstmuts en strikje, hierin zit een suikervrije salted caramel siroop (hoe dan? _O-) voor bijvoorbeeld door de koffie (ook de pads zijn wat weggevallen op de foto :@).

De VI muts, lekker warm op de fiets en een dagkaartje om een dag 1e klas met de trein te kunnen reizen... eens zien wat we daar mee gaan doen :)

En last but not least all the way from the USofA.
Het enige reeds uitgepakte cadeautje, een kalender met Northern lights foto's.
Even ter toelichting: ik had aangegeven dat ik ooit graag het noorderlicht zou zien, maar dat dat niet in het pakket zou passen dus dat ik voor de grote wens paste. Maar zo hebben @devzero en @DJMO dat toch nog voor elkaar weten te krijgen. Met een heel lief briefje op de achterkant. Als hij uit het folie is en ik hem op heb gehangen volgt daar ook nog een foto van :)

En "natuurlijk" wat om te smikkelen en te smullen...

Nogmaals hartstikke bedankt iedereen. Ook voor de posts in het topic van de overige ontvangers, gevers, donateurs, organisatoren en alles er verder omheen O+ O+

En na het uitpakken volgt er dus nog wel wat meer :P
  donderdag 21 december 2023 @ 20:11:06 #79
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_211695509
quote:

Beterschap!
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_211695626
quote:

Auwie! Beterschap.
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 21 december 2023 @ 20:18:10 #81
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_211695751
quote:
4s.gif Op donderdag 21 december 2023 20:10 schreef Rafeiro het volgende:

(naamsuggesties zijn welkom :P)
Carola?

En beterschap Ireth!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 21 december 2023 @ 20:18:47 #82
147316 crew  DJMO
#trut
pi_211695775
quote:
4s.gif Op donderdag 21 december 2023 20:10 schreef Rafeiro het volgende:
Zooo,

Zoals eerder gepost heeft Karel een vriendinnetje gekregen.
Heel leuk, maar dit betekend dus dat ie vanaf heden 2x per jaar vanonder mijn bed uit zijn huisje mag komen.
Ze konden het al snel goed met elkaar vinden:
[ afbeelding ]

Verder heb ik me beperkt tot een overzichtsfoto:
[ afbeelding ]

Eens even kijken of ik me kan inhouden... :@

Buiten de vriendin voor Karel (naamsuggesties zijn welkom :P) zijn er een paar dingen die er nu al uitsprongen.
Het vogeltje, bijna niet te zien op de foto (naast de kerstman), maar daar komt nog wel een leukere van.
Huisdieren mogen hier niet, maar als ik weer "normaal" ga wonen komen er wel weer 1 of 2 vogeltjes :Y

De fles met kerstmuts en strikje, hierin zit een suikervrije salted caramel siroop (hoe dan? _O-) voor bijvoorbeeld door de koffie (ook de pads zijn wat weggevallen op de foto :@).

De VI muts, lekker warm op de fiets en een dagkaartje om een dag 1e klas met de trein te kunnen reizen... eens zien wat we daar mee gaan doen :)

En last but not least all the way from the USofA.
Het enige reeds uitgepakte cadeautje, een kalender met Northern lights foto's.
Even ter toelichting: ik had aangegeven dat ik ooit graag het noorderlicht zou zien, maar dat dat niet in het pakket zou passen dus dat ik voor de grote wens paste. Maar zo hebben @:devzero en @:DJMO dat toch nog voor elkaar weten te krijgen. Met een heel lief briefje op de achterkant. Als hij uit het folie is en ik hem op heb gehangen volgt daar ook nog een foto van :)

En "natuurlijk" wat om te smikkelen en te smullen...

Nogmaals hartstikke bedankt iedereen. Ook voor de posts in het topic van de overige ontvangers, gevers, donateurs, organisatoren en alles er verder omheen O+ O+

En na het uitpakken volgt er dus nog wel wat meer :P
Vanuit mijn kant heel erg graag gedaan. Het was een puzzel om een pakket op maat te zoeken voor je, je maar ik hoop dat dat gelukt is.

Ps: de kalender begint al in november 2023,dus je kunt hem nu al ophangen ;)

pi_211695985
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2023 20:18 schreef DJMO het volgende:

[..]
Vanuit mijn kant heel erg graag gedaan. Het was een puzzel om een pakket op maat te zoeken voor je, je maar ik hoop dat dat gelukt is.

Ps: de kalender begint al in november 2023,dus je kunt hem nu al ophangen ;)
Maar goed dat ik er 2 had opgestuurd naar je O-) Bedankt dat je weer inkoper was voor mij dit jaar
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 21 december 2023 @ 20:27:43 #84
147316 crew  DJMO
#trut
pi_211696066
quote:
12s.gif Op donderdag 21 december 2023 20:25 schreef devzero het volgende:

[..]
Maar goed dat ik er 2 had opgestuurd naar je O-) Bedankt dat je weer inkoper was voor mij dit jaar
Het is altijd fun om voor jou te mogen shoppen O+

donderdag 21 december 2023 @ 20:54:04 #85
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_211696808
Beterschap Ireth :*
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
  donderdag 21 december 2023 @ 21:06:48 #86
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_211697091
quote:

Beterschap! :*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 21 december 2023 @ 22:14:56 #87
268260 Dr.Mikey
pi_211698546
Inmiddels bij vriendin thuis zie ik nog allemaal leuke details uit het kerstpakket :P

:P
R.I.P DTS.
pi_211703562
We zijn bezig met een aantal grote wensen. Die komen niet allemaal meer voor kerst aan. Maar weet dus dat er na kerst nog een flink aantal ontvangers een extraatje krijgen O+
  vrijdag 22 december 2023 @ 13:30:57 #89
450148 KapiteinIglo
pi_211704979
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2023 11:19 schreef superkimmi het volgende:
We zijn bezig met een aantal grote wensen. Die komen niet allemaal meer voor kerst aan. Maar weet dus dat er na kerst nog een flink aantal ontvangers een extraatje krijgen O+
Er zijn zojuist vijf grote wensen verstuurd.
Ik verwacht er nog vijf per post en die moeten dan weer op de post.
Dus *O* we zijn er nog niet.

Iedereen voor wie nu de grote wens is ingelost heeft een DM gekregen van mij.
pi_211705560
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2023 13:30 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]
Er zijn zojuist vijf grote wensen verstuurd.
Ik verwacht er nog vijf per post en die moeten dan weer op de post.
Dus *O* we zijn er nog niet.

Iedereen voor wie nu de grote wens is ingelost heeft een DM gekregen van mij.
Oh wat leuk! Spannend..... :D
pi_211705592
Ik was 1 van de gelukkigen! Heel erg bedankt voor de vvv bon anoniempje! O+ ~:) O+
pi_211706064
Hier ook een. Namens zoonlief heel veel dank aan de gulle anonieme gever! O+
pi_211706866

Fijne feestdagen alvast allemaal. Maak er wat moois van mensen, het leven kan raar lopen. Ik wens jullie allemaal mooie dagen.
pi_211707481
Ons kerstpakket kwam vandaag binnen O+ ik weet niet of ik de gever mag taggen dus dat doe ik even niet. Maar onwijs bedankt voor dit mooie pakket O+

Voor vrouwlief lekkere worstjes, voor mij lekkere chocolaatjes en voor de meiden heel veel snoepjes en cadeautjes voor onder de kerstboom. O+ zelfs aan onze hamster en gerbils is gedacht!

Wat blijf ik het bijzonder vinden dat mensen dit doen voor volstrekt onbekenden. Het geeft mij weer vertrouwen in de mensheid. Ik had ons opgegeven om meerdere redenen. Mijn leven is van kind af aan niet makkelijk geweest en de feestdagen triggeren veel oud maar ook nieuw zeer. Met een dochter met ad(h)d en autistisch spectrum en daaruit voortvloeiende gedragsproblemen is het hier vaak problematisch thuis. De feestdagen zorgen voor nog meer prikkels en dus nog meer problemen. Mijn vrouw en ik zitten er regelmatig flink doorheen en met onze eigen problemen, onze eigen verwerking van trauma's en labeltjes daar bovenop, is het standje overleven in huize Schanu.

Dit mooie pakket is dan ook een heel welkom lichtpuntje en geeft zoveel gevoel van warmte en liefde. Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, dus nogmaals bedankt lieve gever! O+

Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 22 december 2023 @ 18:48:33 #95
147316 crew  DJMO
#trut
pi_211708101
Mijn laatste pakket is afgeleverd *O* @superkimmi @KapiteinIglo

pi_211708199
Volgens mij zijn we rond! Het enige pakket dat nog niet bij de ontvanger is, is dat van @Lenny77 maar de reden daarvan is bekend. @Monsterkoekie heb je nog een statusupdate?
pi_211708242
Op is ook bijgewerkt ~:)
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 22 december 2023 @ 19:06:28 #98
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_211708269
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2023 18:48 schreef DJMO het volgende:
Mijn laatste pakket is afgeleverd *O* @:superkimmi @:KapiteinIglo
En de ontvangster was erg verrast.. _O-
pi_211708309
Nobel streven, maar liever niet in dit topic…

[ Bericht 89% gewijzigd door MadMaster op 22-12-2023 19:22:14 ]
Do what you love, love what you do!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 22 december 2023 @ 19:15:42 #100
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_211708334
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2023 18:48 schreef DJMO het volgende:
Mijn laatste pakket is afgeleverd *O* @:superkimmi @:KapiteinIglo
Wat ben je toch een stiekemerd! Samen met die man van mij *;

Echt compleet verrast (alweer) door een uit maar liefst 3 dozen bestaand kerstpakket :@

946ed4c09c29e297d526ea9530ab413b6e44939c.jpg?1703268599

En dan blijkt wel hoe goed Mo mij kent, zelfs voor het uitpakken van de ingepakte spullen O+

59ebf33be8ad79f8b52ac5c63fac6424f52cf320.jpg?1703268664

Drie grijnzende personen om me heen, die het dus allemaal allang wisten maar (met veel moeite, volgens qltel) mij echt helemaal niks hebben laten merken.

Eenmaal uitgepakt paste het nauwelijks allemaal op de bank _O-

4485b9ef51df524473fe97dec830d873d3842987.jpg?1703268770

Nog even een paar van dichterbij

50ff604705d7610cdc91ef9d6d35b921f2775487.jpg?1703268780

f8a855d251770d2b88d449cd2052cc44ae1f80f2.jpg?1703268818

e762678c2d401d36cb8d629096b6e7b76f3c85d7.jpg?1703268829

Nu zit ik hier dus met een grote grijns en een brok in mijn keel. Dank je wel Mo en Rob, gulle gevers, en natuurlijk mijn eigen qltel.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')