@Evenstar ook niet…quote:Op woensdag 20 december 2023 19:10 schreef qltel het volgende:
Ik wil volgend jaar als kerstpakket wel een Zweedse vrouw..
(Alhoewel, dat vind Rewimo vast niet goed..)
Tegen die tijd krijgen we de deur van ons gastenverblijf hopelijk wél open. Jullie zijn welkom!quote:Op woensdag 20 december 2023 19:03 schreef superkimmi het volgende:
@:viv mijn vrouw wil ook een zweeds kerstpakket volgend jaar. In september. Als we naar Zweden gaan
Haha t hoeft niet viv zelf te zijn misschienquote:
quote:Op woensdag 20 december 2023 19:08 schreef Adrian4 het volgende:
Dit topic geeft mij het vertrouwen in ons als mensheid weer een beetje terug
Ik zal haar vast bestellen.quote:Op woensdag 20 december 2023 19:10 schreef qltel het volgende:
Ik wil volgend jaar als kerstpakket wel een Zweedse vrouw..
quote:Op woensdag 20 december 2023 19:15 schreef Viv het volgende:
[..]
Tegen die tijd krijgen we de deur van ons gastenverblijf hopelijk wél open. Jullie zijn welkom!
Heel graag gedaan!!quote:Op woensdag 20 december 2023 18:15 schreef Troel het volgende:
[..]
De jongens wilden niet meer wachten. Dus we eten vandaag wat later, want er was veel om uit te pakken en leuke triviavragen erbij. Dus nu ben ik volledig op de hoogte over zeven soorten koekjes aanbieden (gaat lukken met dit pakket) en waarom er geen cola gedronken wordt (al moeten we nog wel even proeven of we het daarmee eens zijn). Lieve @:Viv en de persoon waarvoor jij mocht shoppen. Heel, heel erg bedankt. We zijn er super blij mee en de komende tijd zullen we heerlijk kunnen gamen met concept
(wauw, wauw, wauw gewoon!)
Lief, heel lief![]()
[ afbeelding ]
Twinkelz-hagelslag beste hagelslagquote:Op woensdag 20 december 2023 19:42 schreef superkimmi het volgende:
Plaatje bij het praatje van @:coeus
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Je blijft toch wel in Zweden he?quote:Op woensdag 20 december 2023 19:49 schreef Viv het volgende:
[..]
Heel graag gedaan!!![]()
Het is overigens ook mede mogelijk gemaakt door het geduld van @:evenstar![]()
Wij gaan overmorgen verhuizen, en ik heb me oprecht meer met het kerstpakket beziggehouden dan met verhuisdozen inpakken.
Ook heel veel beterschap nog!
Jazeker! Lees hier ons Ik Vertrek-momentje van deze week:quote:Op woensdag 20 december 2023 20:26 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Je blijft toch wel in Zweden he?
#eigenbelang
@Rewimo wat minder blij van jouw taalgebruikquote:Op woensdag 20 december 2023 20:31 schreef qltel het volgende:
Ik wordt toch zo vrolijk van dit topic..
Ik kwam net toevallig dit tegen, moest aan Tobi denken.quote:Op zondag 17 december 2023 14:19 schreef superkimmi het volgende:
En Tobi is dol op haarelastieken, heeft er 40(!) gekregen en de eerste ligt al onder de bank![]()
hahaa helemaal waar ditquote:Op woensdag 20 december 2023 23:56 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik kwam net toevallig dit tegen, moest aan Tobi denken.
[ afbeelding ]
De enige juiste manierquote:Op woensdag 20 december 2023 19:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Dankzij die Zweedse tube met kaas eten wij met kerst Bugles gevuld met Danish Chef
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |