Ik heb woensdag weer met postnl gebeld maar het pakket is nog niet ingescand dus iedere paar dagen de track and trace invullen en geduld hebben tot ze daar de melding van lost and found inzettenquote:Op vrijdag 22 december 2023 18:58 schreef superkimmi het volgende:
Volgens mij zijn we rond! Het enige pakket dat nog niet bij de ontvanger is, is dat van @:lenny77 maar de reden daarvan is bekend. @:monsterkoekie heb je nog een statusupdate?
Toch wel? Ik dacht dat ze het onderhand wel zou verwachtenquote:Op vrijdag 22 december 2023 19:06 schreef qltel het volgende:
[..]
En de ontvangster was erg verrast..
Ik ben kennelijk goed in het verborgen houden..quote:Op vrijdag 22 december 2023 19:19 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Toch wel? Ik dacht dat ze het onderhand wel zou verwachten
Veel plezier met het pakket
Ik wist echt helemaal van niets en had ook echt niks verwacht dit jaar. Ik had tenslotte vorig jaar ook al een prachtig pakket gekregenquote:Op vrijdag 22 december 2023 19:19 schreef Takaiki het volgende:
Toch wel? Ik dacht dat ze het onderhand wel zou verwachten
Veel plezier met het pakket
Als gever, bedoel je? Nee joh, maak je daar vooral geen zorgen om!quote:Op vrijdag 22 december 2023 19:49 schreef Takaiki het volgende:
Mijn pakket van een paar jaar terug steekt hier wel heel schamel bij af
Alles wat iedereen hier onzelfzuchtig doneert of shopt komt uit een goed hart.quote:Op vrijdag 22 december 2023 19:49 schreef Takaiki het volgende:
Ben je mal joh, het gaat om het gebaar. Wij zeiden net al: al waren het allemaal lege doosjes, dan was het net zo geweldigquote:Op vrijdag 22 december 2023 19:49 schreef Takaiki het volgende:
Wow, wat een énorm pakketquote:Op vrijdag 22 december 2023 19:15 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wat ben je toch een stiekemerd! Samen met die man van mij
Echt compleet verrast (alweer) door een uit maar liefst 3 dozen bestaand kerstpakket
[ afbeelding ]
En dan blijkt wel hoe goed Mo mij kent, zelfs voor het uitpakken van de ingepakte spullen
[ afbeelding ]
Drie grijnzende personen om me heen, die het dus allemaal allang wisten maar (met veel moeite, volgens qltel) mij echt helemaal niks hebben laten merken.
Eenmaal uitgepakt paste het nauwelijks allemaal op de bank
[ afbeelding ]
Nog even een paar van dichterbij
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu zit ik hier dus met een grote grijns en een brok in mijn keel. Dank je wel Mo en Rob, gulle gevers, en natuurlijk mijn eigen qltel.
Laat dat maar aan Mo overquote:Op vrijdag 22 december 2023 20:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wow, wat een énorm pakket![]()
![]()
Geniet ervan!
Graag gedaan! Heel veel plezier ermee!quote:Op vrijdag 22 december 2023 19:15 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wat ben je toch een stiekemerd! Samen met die man van mij
Echt compleet verrast (alweer) door een uit maar liefst 3 dozen bestaand kerstpakket
[ afbeelding ]
En dan blijkt wel hoe goed Mo mij kent, zelfs voor het uitpakken van de ingepakte spullen
[ afbeelding ]
Drie grijnzende personen om me heen, die het dus allemaal allang wisten maar (met veel moeite, volgens qltel) mij echt helemaal niks hebben laten merken.
Eenmaal uitgepakt paste het nauwelijks allemaal op de bank
[ afbeelding ]
Nog even een paar van dichterbij
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu zit ik hier dus met een grote grijns en een brok in mijn keel. Dank je wel Mo en Rob, gulle gevers, en natuurlijk mijn eigen qltel.
Wat is het allemaal?quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:12 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Laat dat maar aan Mo overDie weet overal zulke leuke dingetjes te vinden! Ik zal er zeker van genieten
Ik ben eigenlijk nog steeds benieuwd of de boeken een beetje naar je smaak warenquote:Op vrijdag 22 december 2023 20:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ben je mal joh, het gaat om het gebaar. Wij zeiden net al: al waren het allemaal lege doosjes, dan was het net zo geweldig
Ik heb bij dezen alvast mijn pakket voor volgend jaar klaarquote:Op vrijdag 22 december 2023 20:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ben je mal joh, het gaat om het gebaar. Wij zeiden net al: al waren het allemaal lege doosjes, dan was het net zo geweldig
quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb bij dezen alvast mijn pakket voor volgend jaar klaar
Zal ik qltel dan nu meteen opgeven voor volgend jaar?quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:18 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb bij dezen alvast mijn pakket voor volgend jaar klaar
Ja, al zijn ze voor hun garmin toestellen bedoeld. Ik heb er zelf ook een. Past m'n Garmin perfect in met twee reserve batterijen.quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat is het allemaal?![]()
Sommige dingen zijn wel duidelijk, maar wat zijn bijvoorbeeld de Unomat sportline s of 5? Cameratasjes?
Jaaaaa! Ik heb ze allemaal al minstens twee keer gelezenquote:Op vrijdag 22 december 2023 20:18 schreef Takaiki het volgende:
Ik ben eigenlijk nog steeds benieuwd of de boeken een beetje naar je smaak waren
Heel erg bedankt!quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:15 schreef Starflyer het volgende:
Graag gedaan! Heel veel plezier ermee!![]()
En DJMO bedankt voor het shoppen! En Rob voor het rijden
Lijst(je):quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat is het allemaal?![]()
Sommige dingen zijn wel duidelijk, maar wat zijn bijvoorbeeld de Unomat sportline s of 5? Cameratasjes?
Dat was ook een prachtig pakket! (en een superverrassing voor Rewimo)quote:Op vrijdag 22 december 2023 19:49 schreef Takaiki het volgende:
Ik mis een glas??quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Lijst(je):
Sneeuwman
Pinguin
Ginger ale
Frietsnijder
Baardolie (die is voor qltel, ik heb geen baard)
Kaas met plank en mesjes
Emmertje met beertje, kerstmuts en minidrinkflesje
2x blik dropjes
Chocola
Christmas crackers
Lollies
Marshmellows
Mezenbollen
Hart met vogelzaad
Kerstkaartenslinger
Happy New Year slinger
Spiropuzzelboek
Koffie
Candybottles 2x
Showerfoam
Handdoek Pinguins van Madagascar
Sjaal
Seat organizer
Houten puzzel
Chinese inktsteen
Sokken met tekst
Bodylotion
Solar Buddha
2x tasje voor GPS
Kleurpotloden
World War II DVD set
U2 DVD
Omdenken scheurkalender
3 boeken
Kerstkransjes
Da's alles
Klopt. Hij is nog niet stuk hoorquote:
En een wereldreis voor onsquote:Op vrijdag 22 december 2023 20:54 schreef qltel het volgende:
[..]
Dat was ook een prachtig pakket! (en een superverrassing voor Rewimo)
Gelukkig. Ik schrok even of ik vergeten was die in te pakken.quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:58 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Klopt. Hij is nog niet stuk hoormaar die is qltel vergeten op te noemen.
NSquote:Op vrijdag 22 december 2023 20:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Lijst(je):
Sneeuwman
Pinguin
Ginger ale
Frietsnijder
Kaas met plank en mesjes
2x blik dropjes
Chocola
Christmas crackers
Lollies
Marshmellows
Mezenbollen
Hart met vogelzaad
Kerstkaartenslinger
Happy New Year slinger
Spiropuzzelboek
Koffie
Candybottles 2x
Showerfoam
Sjaal
Seat organizer
Houten puzzel
Chinese inktsteen
Sokken met tekst
Bodylotion
Solar Buddha
2x tasje voor GPS
Kleurpotloden
World War II DVD set
U2 DVD
Omdenken scheurkalender
3 boeken
Kerstkransjes
Da's alles
Wow!quote:Op vrijdag 22 december 2023 20:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Lijst(je):
Sneeuwman
Pinguin
Ginger ale
Frietsnijder
Kaas met plank en mesjes
2x blik dropjes
Chocola
Christmas crackers
Lollies
Marshmellows
Mezenbollen
Hart met vogelzaad
Kerstkaartenslinger
Happy New Year slinger
Spiropuzzelboek
Koffie
Candybottles 2x
Showerfoam
Sjaal
Seat organizer
Houten puzzel
Chinese inktsteen
Sokken met tekst
Bodylotion
Solar Buddha
2x tasje voor GPS
Kleurpotloden
World War II DVD set
U2 DVD
Omdenken scheurkalender
3 boeken
Kerstkransjes
Da's alles
Oh jaquote:
Reisassistentie is alleen nodig als je een intercity wil nemen. Sprinters kun je zo inrijden.quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Oh ja
2 dagkaarten van de NS (gesponsord door de NS) zodat qltel en ik een dagje weg kunnen samen, als we assistentie boeken, kan de scootmobiel ook mee
Gaaf!quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Oh ja
2 dagkaarten van de NS (gesponsord door de NS) zodat qltel en ik een dagje weg kunnen samen, als we assistentie boeken, kan de scootmobiel ook mee
Intercity's hebben trappen toch? Dat is sowieso erg lastig. Trappen en ik zijn geen vriendjesquote:Op vrijdag 22 december 2023 21:59 schreef DJMO het volgende:
Reisassistentie is alleen nodig als je een intercity wil nemen. Sprinters kun je zo inrijden.
Enjoy lieverd, het is jullie gegund.
Die tip knoop ik in mijn achterhoofdquote:Op vrijdag 22 december 2023 22:00 schreef heywoodu het volgende:
Gaaf!
Pro-tip: als dat niet goed gaat (assistentie staat niet klaar, lift doet het niet, etc), stuur de NS een mail en goede kans dat je een dagkaart krijgt. De stapel dagkaarten die m'n zus door de jaren heen op die manier heeft gekregen past niet meer in de brievenbus denk ik (nou ja, ze zijn wel gebruikt ook door de jaren heen, maar je snapt het punt)
Ongeveer 4 a 5 treden naar de coupé. Voor een lange reis wel de moeite waard denk ik.quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Intercity's hebben trappen toch? Dat is sowieso erg lastig. Trappen en ik zijn geen vriendjes
In de meeste Intercity's ben je in feite veroordeeld tot de balkons, met rolstoel of scootmobiel.quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Intercity's hebben trappen toch? Dat is sowieso erg lastig. Trappen en ik zijn geen vriendjes
Wat gaaf! Ik kan met scootmobiel niet in treeinquote:Op vrijdag 22 december 2023 21:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Oh ja
Dat is balen jaquote:Op zaterdag 23 december 2023 07:38 schreef Ynske het volgende:
Wat gaaf! Ik kan met scootmobiel niet in treeinwant hij is 5cm te lang ivm kinderzitje achterop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ondanks dat het niet met de FOK!actie zelf te maken heeft post ik het toch even hier, want zoals ik al zei: zonder deze prachtige actie had ik er écht nooit aan gedacht, en de paar posts hierover op een dag een paar weken geleden hebben mij/ons het zetje gegeven om het ook daadwerkelijk in gang te zetten
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op zaterdag 23 december 2023 15:41 schreef heywoodu het volgende:
Even tussendoor, de vaste meelezers herinneren zich wellicht nog dat ik het een tijdje geleden (maand, anderhalve maand?) over mijn Braziliaanse schoonmoeder had. Honderd procent op het idee gekomen door het bestaan van de kerstpakkettenactie op FOK! én zeker ook met de nodige hulp - en het feit dat prijzen daar nou eenmaal lager liggen - hebben we de afgelopen weken de nodige dingen bij elkaar verzameld, en laten bezorgen bij een vriendin als 'opslagplaats'. Op één item na is alles er inmiddels, en waarschijnlijk gaat ze vanavond bij mijn schoonmoeder langs om alles af te leveren
We hebben er uiteindelijk voor gekozen om niks aan eten en dergelijken erbij te doen, maar allemaal praktische zaken. Toen mijn vriendin daar vorige maand was zag ze hoe verouderd įlles is, van kleedjes in de slaapkamer tot handdoeken en van bestek tot glazen, zo erg dat mijn schoonmoeder zich eigenlijk kapot schaamt als er iemand op visite komt en dat is natuurlijk niet leuk. Zo vroeg ze mijn vriendin om de borden en het bestek te pakken dat er het best uit zag toen ze iemand over de vloer kregen, maar vriendin zei tegen mij "er was eigenlijk geen 'beste', het was allemaal oud, versleten en viezig...".
Na een ongeluk in september, waarna beide armen een tijd in het gips hebben gezeten (en de daardoor nogal verergerde depressie), kan ze langzamerhand weer het een en ander doen en met wat moeite ook koken bijvoorbeeld. Dat kan ze uitermate lekkeren als ze er het juiste gereedschap voor heeft vindt ze dat ook daadwerkelijk leuk om te doen. Kortom: dat soort zaken staan er vandaag op de planning, mooie nieuwe handdoeken (van badhanddoeken tot gastenhanddoekjes), een mooie messenset, nieuwe glazen en bekers, bestekset, noem allemaal maar op, héél veel oude en viezige meuk kan na vandaag weggegooid worden en vervangen voor nieuwe, mooie dingen, dus dat wordt hopelijk een mooie Kerst, de auto is alvast grotendeels ingeladen kregen we net te horen/zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ondanks dat het niet met de FOK!actie zelf te maken heeft post ik het toch even hier, want zoals ik al zei: zonder deze prachtige actie had ik er écht nooit aan gedacht, en de paar posts hierover op een dag een paar weken geleden hebben mij/ons het zetje gegeven om het ook daadwerkelijk in gang te zetten![]()
![]()
Even tussendoor, de vaste meelezers herinneren zich wellicht nog dat ik het een tijdje geleden (maand, anderhalve maand?) over mijn Braziliaanse schoonmoeder had. Honderd procent op het idee gekomen door het bestaan van de kerstpakkettenactie op FOK! én zeker ook met de nodige hulp - en het feit dat prijzen daar nou eenmaal lager liggen - hebben we de afgelopen weken de nodige dingen bij elkaar verzameld, en laten bezorgen bij een vriendin als 'opslagplaats'. Op één item na is alles er inmiddels, en waarschijnlijk gaat ze vanavond bij mijn schoonmoeder langs om alles af te leveren
We hebben er uiteindelijk voor gekozen om niks aan eten en dergelijken erbij te doen, maar allemaal praktische zaken. Toen mijn vriendin daar vorige maand was zag ze hoe verouderd įlles is, van kleedjes in de slaapkamer tot handdoeken en van bestek tot glazen, zo erg dat mijn schoonmoeder zich eigenlijk kapot schaamt als er iemand op visite komt en dat is natuurlijk niet leuk. Zo vroeg ze mijn vriendin om de borden en het bestek te pakken dat er het best uit zag toen ze iemand over de vloer kregen, maar vriendin zei tegen mij "er was eigenlijk geen 'beste', het was allemaal oud, versleten en viezig...".
Na een ongeluk in september, waarna beide armen een tijd in het gips hebben gezeten (en de daardoor nogal verergerde depressie), kan ze langzamerhand weer het een en ander doen en met wat moeite ook koken bijvoorbeeld. Dat kan ze uitermate lekkeren als ze er het juiste gereedschap voor heeft vindt ze dat ook daadwerkelijk leuk om te doen. Kortom: dat soort zaken staan er vandaag op de planning, mooie nieuwe handdoeken (van badhanddoeken tot gastenhanddoekjes), een mooie messenset, nieuwe glazen en bekers, bestekset, noem allemaal maar op, héél veel oude en viezige meuk kan na vandaag weggegooid worden en vervangen voor nieuwe, mooie dingen, dus dat wordt hopelijk een mooie Kerst, de auto is alvast grotendeels ingeladen kregen we net te horen/zien
Fantastisch dat je dit op afstand en met hulp toch voor elkaar gaat krijgen, je zult wel benieuwd zijn naar haar reactie, denk ik..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ondanks dat het niet met de FOK!actie zelf te maken heeft post ik het toch even hier, want zoals ik al zei: zonder deze prachtige actie had ik er écht nooit aan gedacht, en de paar posts hierover op een dag een paar weken geleden hebben mij/ons het zetje gegeven om het ook daadwerkelijk in gang te zettenDe wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
Wat ontzettend tof!!quote:Op zaterdag 23 december 2023 15:41 schreef heywoodu het volgende:
En ondanks dat het niet met de FOK!actie zelf te maken heeft post ik het toch even hier, want zoals ik al zei: zonder deze prachtige actie had ik er écht nooit aan gedacht, en de paar posts hierover op een dag een paar weken geleden hebben mij/ons het zetje gegeven om het ook daadwerkelijk in gang te zetten
Qat prachtig dit, wat zijn jullie mooie mensenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ondanks dat het niet met de FOK!actie zelf te maken heeft post ik het toch even hier, want zoals ik al zei: zonder deze prachtige actie had ik er écht nooit aan gedacht, en de paar posts hierover op een dag een paar weken geleden hebben mij/ons het zetje gegeven om het ook daadwerkelijk in gang te zetten![]()
Geweldig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ondanks dat het niet met de FOK!actie zelf te maken heeft post ik het toch even hier, want zoals ik al zei: zonder deze prachtige actie had ik er écht nooit aan gedacht, en de paar posts hierover op een dag een paar weken geleden hebben mij/ons het zetje gegeven om het ook daadwerkelijk in gang te zetten![]()
Hopelijk is ze blij verrast!"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Nee, gisteren ging door omstandigheden even niet door, het nieuwe plan is vanochtend (lokale tijd dus) en we wachten nu met smart tot die vriendin in de benen is en onderweg gaatquote:Op zondag 24 december 2023 10:20 schreef Faraday01 het volgende:
@:heywooduen is het pakket inmiddels op de bestemming aangekomen?
De 365 dagen adventkalender variant voor volgend jaar is onderweg…quote:Op maandag 25 december 2023 10:45 schreef superkimmi het volgende:
Fijne kerstdagen allemaal!
En nog doosje 21 t/m 24: dankjewel!!![]()
@:schanu @:-gt- @:qltel en @:viv
quote:Op maandag 25 december 2023 10:45 schreef superkimmi het volgende:
Fijne kerstdagen allemaal!
En nog doosje 21 t/m 24: dankjewel!!![]()
@:schanu @:-gt- @:qltel en @:viv
quote:Op maandag 25 december 2023 10:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De 365 dagen adventkalender variant voor volgend jaar is onderweg…
Gaan we ook zeker doenquote:Op maandag 25 december 2023 14:07 schreef MadMaster het volgende:
@:whiskers2009 Deze week dus heel snel naar Blijdorp.
Mooi pakket…
Wauw,ja dat kan ik me voorstellen!quote:Op maandag 25 december 2023 14:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
En het is een fantastisch pakket. Ben er erg blij mee
Ondanks alle ellende, toch een leuke afwissseling...quote:Op maandag 25 december 2023 15:26 schreef _Ingrid_ het volgende:
Wij hebben het kerstpakket uitgepakt.![]()
We konden wel wat vrolijks gebruiken, mijn vader heeft een epileptische aanval gehad, gelukkig lag hij op zijn zij in bed. En was de verpleging er dankzij de sensorbel er snel bij. Rare kerst zo met pa in het verpleeghuis en dit erbovenop.
Lieve gever heel erg bedankt!We hebben 2 Belgische biertjes, een marmeren plankje met 2 mooie blauwe stompkaarsen, een kleurboek en potloden en een heerlijk geurtje van yves rocher en bodymilk en doucheschuim.
Mangothee, mangodrinken, nootjes (zijn al op) en spekjes.
quote:Op maandag 25 december 2023 17:27 schreef summer2bird het volgende:
Hey,ik had een uitpakpost beloofd met kerst maar alles ging helaas enorm anders dan verwacht.
Mijn kat is dit weekeind uit het niks extreem ziek geworden en ik heb hem vandaag moeten inslapen.
F&F / kat is ziek, wat te doen
Smiddags heeft mijn moeder samen met mij de cadeautjes uitgepakt en het was echt superlief allemaal.
Jullie verdienen een mooie uitpakpost maar helaas heb ik op het moment alleen de energie om op de bank te liggen huilen.
Maar wel enorm bedankt, het was super lief wat erin zat![]()
@:heywoodu @:manny
Wat verdrietig, sterktequote:Op maandag 25 december 2023 17:27 schreef summer2bird het volgende:
Hey,ik had een uitpakpost beloofd met kerst maar alles ging helaas enorm anders dan verwacht.
Mijn kat is dit weekeind uit het niks extreem ziek geworden en ik heb hem vandaag moeten inslapen.
Smiddags heeft mijn moeder samen met mij de cadeautjes uitgepakt en het was echt superlief allemaal.
Jullie verdienen een mooie uitpakpost maar helaas heb ik op het moment alleen de energie om op de bank te liggen huilen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach wat sneu, heel veel sterkte!quote:Op maandag 25 december 2023 17:27 schreef summer2bird het volgende:
quote:Op maandag 25 december 2023 17:27 schreef summer2bird het volgende:
Sterkte…quote:Op maandag 25 december 2023 17:27 schreef summer2bird het volgende:
Wat een zelfbeheersing om te kunnen wachten tot vandaag! Respect hoor!quote:Op maandag 25 december 2023 12:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik heb net éindelijk mijn kerstpakket uitgepakt. Vorige week zaterdag ontvangen en tot vandaag gewacht met openmaken en uitpakken. Maar het was het wachten absoluut waard!![]()
Hier is de doos net open. Wat zit er veel in!![]()
[ afbeelding ]
Wįt een tof pakket, met heel veel bijzondere en lekkere dingen![]()
![]()
En ook aan de kat is gedacht
![]()
Een paar cadeautjes uitgelicht:
* Een houder voor koffiecups. Die kon ik onwijs goed gebruiken. Heb sinds kort een Nespressomachine en had nog niks om de cups in te bewaren;
* Een boek van één van mijn favoriete schrijvers (Harlan Coben);
* Een fles heel bijzondere wijn: vin jaune;
* Een scheurkalander van Rumag. Ik had nog nooit van Rumag gehoord maar het lijkt me een onwijs toffe kalender;
* Nootjes van De Notenkoning met 2 prachtige kerstschaaltjes.
Verder nog veel meer toffigheid en lekkers: kerstzoenen, een kerstpuzzelboek, een kattenoogmasker, een prachtige kerststocking, chocolade met Baileyssmaak, magnetische boekenleggers met katten erop, kerstlampjes, een kerstmok, een kattenstressbal, kattenspeeltjes, een chocolade scrabblespel, mini merengues met salted caramelsmaak, koffiecups van Starbucks met toffee notensmaak en pure chocolade kerstboomkoekjes![]()
[ afbeelding ]
Ontzettend bedankt @:Essebes en man! Wįt een (voor)pret, lichtpuntjes en plezier heeft dit hele proces me gegeven!![]()
![]()
![]()
Eerst het twijfelen over het meedoen, toen de spanning wie de gever(s) zouden zijn, daarna het mailen met de gever(s). Vervolgens rond Sinterklaas het eerste geweldige cadeau in mijn brievenbus (heerlijke chocoladeletter met vrijkaartjes voor Blijdorp).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vervolgens zenuwachtig afwachten tot het pakket persoonlijk bezorgd werd. Die zenuwen waren uiteraard nergens voor nodig: het was heel gezellig! Ter plekke besloten om alleen het kaartje open te maken en met het uitpakken van het pakket te wachten tot vandaag. Wat een leuk kaartje met lieve tekst![]()
En er zat al meteen een heel tof cadeau in: een dinerbon voor mijn favoriete restaurant, wow!![]()
[ afbeelding ]
Tenslotte de voorpret van wachten tot ik het pakket mocht uitpakken van mezelf. En het absolute plezier van het uitpakken van alle pakjes. En eerst raden wat er in zit![]()
Hele fijne feestdagen allemaal! 🎄✨️☃️ De mijne zijn in ieder geval fantastisch begonnen
Oh jee, wat een onverwachte twist. Heel veel sterkte!quote:Op maandag 25 december 2023 17:27 schreef summer2bird het volgende:
Ontzettend veel sterktequote:Op maandag 25 december 2023 17:27 schreef summer2bird het volgende:
Niet!quote:Op dinsdag 26 december 2023 08:22 schreef Yinny het volgende:
@:poesindoos graag gedaan! (En dan besef ik waarom ik nog katten speelgoed heb liggen...oeps... vergeten in te pakken en mee te sturen)
Wat ontzettend verdrietig! Heel veel sterkte en ik las dat je zelf ook nog ziek bent, beterschap.quote:Op maandag 25 december 2023 17:27 schreef summer2bird het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beterschap!quote:Op dinsdag 26 december 2023 20:15 schreef Ireth het volgende:
Dankjewel lieve shopper en lieve donateurs!(Kan niet eens meer denken, kom ff niet op de namen
)
quote:Op dinsdag 26 december 2023 20:19 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Beterschap!
Dat zal @:speedfight zijn geweest namens @:starflyer en @:whiskers2009
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ben ik de enige die dacht dat ze een pakket dat voor jou bestemd was, maar bij hen was afgegeven, al hadden uitgepakt en open gemaakt?quote:Op woensdag 27 december 2023 08:40 schreef _UserName_ het volgende:
De buren hadden het kerstpakket al even uitgepakt, alles was al open gemaakt en misschien al op.
Neequote:Op woensdag 27 december 2023 15:31 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dacht dat ze een pakket dat voor jou bestemd was, maar bij hen was afgegeven, al hadden uitgepakt en open gemaakt?
In dat eerste deel had ik dat dus ook.quote:Op woensdag 27 december 2023 15:31 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dacht dat ze een pakket dat voor jou bestemd was, maar bij hen was afgegeven, al hadden uitgepakt en open gemaakt?
Nee, ik heb het ook meerdere keren moeten lezen 😂quote:Op woensdag 27 december 2023 15:31 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op woensdag 27 december 2023 15:16 schreef Takaiki het volgende:
Ik ben benieuwd of mijn ontvangers al uitgepakt hebben
quote:Op woensdag 27 december 2023 18:36 schreef Troel het volgende:
Wij hebben (tussen alle acute bezigheden en het knuffelen met brandweermannen door) heerlijk zitten smullen van ons kerstpakket. Gisterochtend hebben we het peperkoekhuisje uit het pakket gemaakt. Aan het einde van de dag was dat net zo in elkaar gevallen als onze eigen huis (zwaar overdreven, gelukkig is ons huis wel iets steviger).
We hebben nog niet alle soorten koekjes op, maar dat komt echt nog wel goed. Ik had vooraf niet kunnen weten dat het pakket nog zoveel meer welkom kon zijn. We hadden echt genoeg om iedereen wat aan te bieden die kwam helpen en omdat lekker boodschappen doen er ook niet echt in zat, hielp het pakket ons echt wel met al het lekkers dat erin zat.
Daarom: nogmaals veel dank aan @:Viv en de anonieme donateur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel leuk dat je hebt kunnen genieten van het kerstpakket!Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op woensdag 27 december 2023 18:47 schreef Sally het volgende:
[..]Nee, gelukkig geen brand. Maar we wonen tussen een veel te volle beek en een natuurgebied in waar ze het liefst zo veel mogelijk water vasthouden. De grondwaterstand is bij ons dus zo ongeveer gelijk met het maaiveld en we hebben een souterrain met daarin twee slaapkamers, een badcel en een toilet. We hebben dus nu een volledig leeg souterrain, op water na zeg maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel leuk dat je hebt kunnen genieten van het kerstpakket!Heb wel een topic geopend in K&W
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Ooh jaaa... dat speelt natuurlijk nu ook...!quote:Op woensdag 27 december 2023 19:07 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, gelukkig geen brand. Maar we wonen tussen een veel te volle beek en een natuurgebied in waar ze het liefst zo veel mogelijk water vasthouden. De grondwaterstand is bij ons dus zo ongeveer gelijk met het maaiveld en we hebben een souterrain met daarin twee slaapkamers, een badcel en een toilet. We hebben dus nu een volledig leeg souterrain, op water na zeg maarHeb wel een topic geopend in K&W
Hier in 40 jaar niet zo hoog geweest en we wonen er pas 2 jaarquote:Op woensdag 27 december 2023 19:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Ooh jaaa... dat speelt natuurlijk nu ook...!
Hier staat de rivier ook hoog, maar is jaren geleden hopelijk genoeg gedaan om te zorgen dat we hier de voetjes droog houden, en we geen 2e 1993 of 1995 krijgen
Ik heb mijn man leren kennen in 1995 toen hij geėvacueerd wasquote:Op woensdag 27 december 2023 19:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Ooh jaaa... dat speelt natuurlijk nu ook...!
Hier staat de rivier ook hoog, maar is jaren geleden hopelijk genoeg gedaan om te zorgen dat we hier de voetjes droog houden, en we geen 2e 1993 of 1995 krijgen
Och jee, dat is bijzonder ja!quote:Op woensdag 27 december 2023 20:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb mijn man leren kennen in 1995 toen hij geėvacueerd was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |