Ik had vorige maand ergens gelezen dat het zowel Mexico als Japan zou zijn.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:08 schreef TLC het volgende:
De mol gaat blijkbaar weer naar Mexico
https://www.rtlnieuws.nl/(...)e-de-mol-2024-bekend
Jip als kandidate zou erg leuk zijn![]()
Dat is een hoop co2 🧐quote:Op woensdag 8 november 2023 21:18 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik had vorige maand ergens gelezen dat het zowel Mexico als Japan zou zijn.
Het lijkt zo alsof ze (na Zuid-Afrika afgelopen jaar) alle oude locaties afgaan.
Mexico én Japan of een van de twee?quote:Op woensdag 8 november 2023 21:18 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik had vorige maand ergens gelezen dat het zowel Mexico als Japan zou zijn.
Het lijkt zo alsof ze (na Zuid-Afrika afgelopen jaar) alle oude locaties afgaan.
Of ze zitten verspreid: "Wij zijn niet in Tokyo, vriend"quote:Op woensdag 8 november 2023 21:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Mexico én Japan of een van de twee?Allebei lijkt me een beetje too much?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
Allebei.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Mexico én Japan of een van de twee?Allebei lijkt me een beetje too much?
@:TLC ik zou Jip ook leuk vinden! Vind het ook zo'n typische WIDM-kandidaat![]()
En Janey Jacké zou ik ook leuk vinden maar dat vind ik dan eigenlijk weer absoluut geen WIDM-kandidaat
quote:Op woensdag 15 november 2023 13:18 schreef AgnesGru het volgende:
Presentator Karel van de Graaf op 72-jarige leeftijd overleden
https://www.ad.nl/show/pr(...)overleden~a3200ae23/
RIPquote:Op woensdag 15 november 2023 13:18 schreef AgnesGru het volgende:
Las het netquote:Op woensdag 15 november 2023 13:18 schreef AgnesGru het volgende:
En Geert dus ook ernstig ziek. Al kon die toen vrij vlot naar huisquote:Op donderdag 16 november 2023 01:03 schreef TLC het volgende:
Dus van seizoen 6 in Argentinie zijn Karel en Frederique ons helaas ontvallen![]()
Ehh ja. Nogal wiedes.quote:
Seizoen 8 indd, geweldig seizoenquote:Op vrijdag 17 november 2023 11:06 schreef Jor_Dii het volgende:
Alweer Mexico?
Edit: had in m'n hoofd dat dat al 2x gekozen was, was maar 1x 15 jaar geleden![]()
kroon —> Martijn Koningquote:Op vrijdag 17 november 2023 11:32 schreef 4-elements het volgende:
Op Facebook staan inmiddels 10 speelkaarten. Zullen verwijzen naar de 10 deelnemers? Met onder meer een brood, een schaar, een paarse vlag, etc.
Hier staat het mol-teken te laag. Eerste mol staat altijd op de lijn van de b (bes) en niet op de a (as).quote:
Bij de schaar dacht ik idd ook gelijk aan Akyol.quote:Op vrijdag 17 november 2023 13:01 schreef Xummon het volgende:
[..]
kroon —> Martijn Koning
zeemeermin —> Inge de Bruijn
brood —> Rudolph van Veen
paraplu —> Helga van Leur
schaar —> Özcan Akyol
Bij cactus dacht ik in eerste instantie aan PeterJan Rens, maar met 73 jaar, lijkt ie me wat te oud.
De camera wel.quote:
Dat zou ook weer die paarse vlag kunnen zijnquote:Op vrijdag 17 november 2023 13:16 schreef NailQueen het volgende:
Bij kroon denk ik eerder aan Drag queen Janey Jacké
Ja, heel gaaf! Mexico!quote:
Van de laatste 4 mollen zijn er drie homo man. Ik denk nu een gay vrouw dit jaar.quote:Op vrijdag 17 november 2023 14:28 schreef Poepz0r het volgende:
Gokje;
Allemaal npo deelnemers lekker woke
Maakt het iets uit met wie men het bed deelt?quote:Op zaterdag 18 november 2023 11:07 schreef roos94 het volgende:
[..]
Van de laatste 4 mollen zijn er drie homo man. Ik denk nu een gay vrouw dit jaar.
Had @roos94 het de vorige keer niet vanaf het begin goed omdat ze ervan uitging dat Jurre als homo de mol zou zijn?quote:Op zaterdag 18 november 2023 11:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maakt het iets uit met wie men het bed deelt?
Wat maakt het uit?quote:Op zaterdag 18 november 2023 11:49 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Had @:roos94 het de vorige keer niet vanaf het begin goed omdat ze ervan uitging dat Jurre als homo de mol zou zijn?
Klopt. Nog voor de 1e aflevering.quote:Op zaterdag 18 november 2023 11:49 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Had @:roos94 het de vorige keer niet vanaf het begin goed omdat ze ervan uitging dat Jurre als homo de mol zou zijn?
quote:Op donderdag 29 december 2022 09:17 schreef roos94 het volgende:
De laatste jaren kiest widm graag een lgbt mol, dus ik ga voor Jurre als schot voor de boeg.
Een kapotte klok geeft ook twee keer per dag de goede tijd aan.quote:Op zaterdag 18 november 2023 11:49 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Al meegedaan.quote:Op vrijdag 17 november 2023 14:14 schreef Magica het volgende:
[..]
Of soy kroon, die vind ik zo vervelend. Of heeft die al eens meegedaan..?
Vorige week toen aangekondigd werd dat het in Mexico zou zijn hadden ze de datum van vandaag wel genoemd volgens mij.quote:Op dinsdag 21 november 2023 10:11 schreef NailQueen het volgende:
Heb ik iets gemist of komt dit opeens uit de lucht vallen?
Kees van der Spek, Tooske Ragas en Jeroen Spitzenberger in Wie is de Mol
Die ziet er op tv normaal zo uit:quote:Op dinsdag 21 november 2023 10:20 schreef Slobeend het volgende:
Ik ken er toch 7. Wie is die te gespierde gast met lelijke korte broek naast de gele tuinbroek?
Wie zijn al die mensen?quote:Op dinsdag 21 november 2023 10:11 schreef NailQueen het volgende:
En zo ziet Kees van der Spek er in het dagelijks leven uit.quote:Op dinsdag 21 november 2023 10:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
Die ziet er op tv normaal zo uit:
[ afbeelding ]
Jeroen Spitzenberger speelt zo'n beetje in elke nederlandse film die je maar kunt bedenken.quote:Op dinsdag 21 november 2023 10:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wie zijn al die mensen?.
Op Tooske en Kees na is het voor mij weer een seizoen met onbekende Nederlanders.
Ha, de traditionele opmerking is weer gemaaktquote:Op dinsdag 21 november 2023 10:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wie zijn al die mensen?.
Op Tooske en Kees na is het voor mij weer een seizoen met onbekende Nederlanders.
Ja, tradities moet je in ere houden natuurlijkquote:Op dinsdag 21 november 2023 11:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ha, de traditionele opmerking is weer gemaakt.
Pff, wéér maar twee die ik alleen van naam ken en verder....nou ja, niksquote:Op dinsdag 21 november 2023 10:11 schreef NailQueen het volgende:
Dat zal ook altijd blijven zo lang het gespeeld wordt met grotendeels onbekende Nederlanders die denken dat ze superbekend zijn en zich daar vaak ook naar gedragenquote:Op dinsdag 21 november 2023 11:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ha, de traditionele opmerking is weer gemaakt.
Ik heb even gegoogeld naar waar ik hem dan van zou kunnen kennen, maar het enige wat me wat zegt, is het Sinterklaasjournaalquote:Op dinsdag 21 november 2023 10:57 schreef roos94 het volgende:
[..]
Jeroen Spitzenberger speelt zo'n beetje in elke nederlandse film die je maar kunt bedenken.
Gezien zijn programma's zou hij De Mol in de eerste aflevering meteen moeten ontmaskerenquote:Op dinsdag 21 november 2023 11:29 schreef Starhopper het volgende:
Kees van der Spek![]()
![]()
Een goede reden om aankomend seizoen weer te kijken
4 van de 10 zegt mij niets.quote:Op dinsdag 21 november 2023 12:05 schreef Fred_B het volgende:
Dit lijkt me een prima groep (die 3 die ik ken in elk geval).
Dit ja, de meeste namen (behalve volgens mij Kees en Babs) waren ook al voorspelt maar dat tel ik niet mee als kennen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 11:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Pff, wéér maar twee die ik alleen van naam ken en verder....nou ja, niks
Ditquote:Op dinsdag 21 november 2023 10:18 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Vorige week toen aangekondigd werd dat het in Mexico zou zijn hadden ze de datum van vandaag wel genoemd volgens mij.
Overigens zijn de 3 in de kop van dit bericht ook de enige 3 van de groep die ik ken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rian GerritsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sor - Rosario Mussendijk (overigens best een tof verhaal) Al bekend bij de Avrotros want winnaar Maestro 2021/2022SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tooske Ragas- BreugemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anna GimbrèreSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Babs Schutte - heeft nog geen wiki en is volgens mij net begonnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fons HendriksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeroen SpitzenbergerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jip van den ToornSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Justin MooijerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn we dan nu allemaal bijJe hebt nog 46 dagen om bekend met ze te raken zodat je naar een seizoen met 10 (voor jou) bekende Nederlanders kunt kijken
[ Bericht 0% gewijzigd door Yesse op 21-11-2023 15:43:25 (taalfoutjes) ]Fuck the EBU![]()
Ik vind het wel een leuke groep, ik ken er 5 van de 10, wat voor mij geen onaardige score is.
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Ik vergat Babs.quote:Op dinsdag 21 november 2023 11:00 schreef roos94 het volgende:
Justin is de mol, bedank mij later lieve mensen.
Babs of Justin, mensen. Onthoud dit bericht.![]()
Ondanks alles geldt:
De Mol België > WIDM
Met een straatlengte.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Ben benieuwd, ken er, zoals afgelopen jaren, een paar. Eerste indruk, wel een leukje groep...en een hele mooie bestemming. Kan een mooi seizoen worden.I want to believe...![]()
Slechte mod dat ik pas weer op FOK! kom nadat de kandidaten al bekend gemaakt zijn![]()
![]()
![]()
Tevens ken ik er zoals vanouds weer maar 2Tooske en Kees
Fuck the EBU.![]()
Samequote:Op dinsdag 21 november 2023 19:10 schreef Moira het volgende:
Slechte mod dat ik pas weer op FOK! kom nadat de kandidaten al bekend gemaakt zijn![]()
![]()
![]()
Tevens ken ik er zoals vanouds weer maar 2Tooske en Kees
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Ooooh leuk!![]()
Hopelijk komen Jeroen, Kees en die radargast Fons ver, beetje bang voor een hysterische Tooske.... dat trek ik slecht![]()
Maar verder![]()
![]()
Ik Bennie boos maar teleurgesteldquote:![]()
Toch 82 views op YouTube waarvan 10 van mij. Heel bekend is ze niet nee![]()
![]()
Keer als voorprogramma gezien, kwam toen heel leuk over.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:51 schreef Magica het volgende:
[..]
Ik Bennie boos maar teleurgesteld![]()
Toch 82 views op YouTube waarvan 10 van mij. Heel bekend is ze niet neeThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
quote:Ssssstquote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Tooske met haar trui om haar middel in de vorm van een m.....quote:
Omg je hebt hem teruggevondenquote:![]()
![]()
Mijn originele "onderkoffermod" paint![]()
quote:Dit jaquote:
Tig jaar terug poste ik nogal vaak door slotjes, dus ik werd under cover/onderkodder mod genoemd. Daar heb ik toen deze paint van gemaakt
Scherp.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:44 schreef TLC het volgende:
[..]
Tooske met haar trui om haar middel in de vorm van een m.....
![]()
Ken alleen Kees en Tooske.
Kees heb je wel een hele gevaarlijke aan als mol zijnde. Daar word je niet blij van denk ik.
En 2 van die vage woke figuren erin, met zo'n rare drag figuur. Ze gaan weer eens op de woke tour helaas.![]()
Haha wtf, dat zijn gewoon normale mensen die een performing art doen als hobby of werkquote:Fuck the EBU.![]()
Noem dat maar normaal en gewoon werk.quote:Op woensdag 22 november 2023 18:18 schreef Moira het volgende:
[..]
Haha wtf, dat zijn gewoon normale mensen die een performing art doen als hobby of werk
Moet niet gekker worden in deze wereld.![]()
Laten we het hier maar bij houden.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:40 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Noem dat maar normaal en gewoon werk.
Moet niet gekker worden in deze wereld.Fuck the EBU.![]()
-verkeerde topic-
[ Bericht 87% gewijzigd door AgnesGru op 23-11-2023 04:49:59 ]Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Ik herken hem meteen als een van de Pieten (Wellespiet)quote:Op dinsdag 21 november 2023 15:35 schreef roos94 het volgende:
Jip is het kind van die rolstoelgod uit Loenatik
[ afbeelding ]
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
quote:Op woensdag 22 november 2023 22:40 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Noem dat maar normaal en gewoon werk.
Moet niet gekker worden in deze wereld.![]()
![]()
Komt er weer een WIDM prono en n poule'tje op de app ?
Ik was ook al aan het zoeken.quote:Op woensdag 27 december 2023 17:03 schreef TLC het volgende:
Komt er weer een WIDM prono en n poule'tje op de app ?![]()
Het blijft lang angstvallig stil over de promo en de app, terwijl het zaterdag al begint![]()
@Moiraquote:Op woensdag 27 december 2023 17:03 schreef TLC het volgende:
Komt er weer een WIDM prono en n poule'tje op de app ?
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Sorryquote:Op maandag 1 januari 2024 15:00 schreef TLC het volgende:
Het blijft lang angstvallig stil over de promo en de app, terwijl het zaterdag al begint![]()
ik kreeg het onverwacht ineens druk de afgelopen dagen, maar komt eraan!
Fuck the EBU.![]()
quote:Op maandag 1 januari 2024 19:09 schreef Moira het volgende:
[..]
Sorryik kreeg het onverwacht ineens druk de afgelopen dagen, maar komt eraan!
Voor het eerst sinds MOL's bestaan is er dit jaar helaas geen bordspel meer te winnen
Maar gelukkig wel nog altijd eeuwige lof en roem!
Doe jij ook weer mee in de app-poule en met de prono?![]()
MOL / De WIDM-app (met FOK!poule)
MOL / FOK! Wie is de Mol? NL PronoFuck the EBU.![]()
Zin an!
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Jeroen zijn vrouw is Mexicaanse, is Jeroen dan de mol ?![]()
Ik dacht 'heh doet Sor ook mee' maar dat is dus Rosarioquote:Ik 'ken' hem alleen van Maestro
Had hem en z'n naam nog niet herkend, maar dan ken ik dus dezelfde 3 ipv alleen Kees en Tooske
Fuck the EBU.![]()
Ik ken hem ook alleen van maestro maar dat is dus genoegquote:Op vrijdag 5 januari 2024 14:31 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik dacht 'heh doet Sor ook mee' maar dat is dus RosarioIk 'ken' hem alleen van Maestro
Had hem en z'n naam nog niet herkend, maar dan ken ik dus dezelfde 3 ipv alleen Kees en Tooske
![]()
![]()
Het blijft jammer dat het begin van WIDM in de editie van de Oost-Europese landen nooit meer overtroffen kan worden
![]()
Hopelijk zitten er dit seizoen wat betere aanwijzingen in
(De TherMOLmeter had altijd wel goede hints)
![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:58 schreef TLC het volgende:
Het blijft jammer dat het begin van WIDM in de editie van de Oost-Europese landen nooit meer overtroffen kan worden
Dat was inderdaadquote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:58 schreef TLC het volgende:
Ik ga maar lekker klaar zitten op de bank
Zin in dit seizoen"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Ik begrijp hem volledigquote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:11 schreef NailQueen het volgende:
Hopelijk zitten er dit seizoen wat betere aanwijzingen in
(De TherMOLmeter had altijd wel goede hints)
![]()
![]()
Als Tooske Breugem was ze toen wel leukerquote:Remember the jester that showed you tears
The script for tears![]()
Het is hier self service met een zelfscan kassaquote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:28 schreef Strani het volgende:
@:Moira waar kan ik hier wat te drinken bestellen?Fuck the EBU.![]()
* Loopt met drie tassen sterke drank straal langs de zelfscan kassaquote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:29 schreef Moira het volgende:
[..]
Het is hier self service met een zelfscan kassa![]()
![]()
Hoop dat er weer topito's zijn in MexicoRemember the jester that showed you tears
Jaaquote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:30 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hoop dat er weer topito's zijn in Mexico![]()
![]()
Al bevestigd op Radio 2 door Rick…quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:30 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hoop dat er weer topito's zijn in Mexico![]()
Ohjaaaaa! Die heb ik wel gemist!quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:30 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hoop dat er weer topito's zijn in MexicoFuck the EBU.![]()
Blijven doneren.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:31 schreef Moira het volgende:
Ik loop sowieso iets achter omdat ik via NPO Start kijk en m'n FOK! is ook retetraag![]()
ik ook zo. Je kunt iedereen verbieden om ons te spoileren omdat ze 10 seconden voorlopen he. Dat deed die geweldige mod in F1 ookquote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:31 schreef Moira het volgende:
Ik loop sowieso iets achter omdat ik via NPO Start kijk en m'n FOK! is ook retetraag![]()
Je bent me voorquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Top!! Had ik niet meegekregenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Al bevestigd op Radio 2 door Rick…Remember the jester that showed you tears
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik ook zo. Je kunt iedereen verbieden om ons te spoileren omdat ze 10 seconden voorlopen he. Dat deed die geweldige mod in F1 ook
Fuck the EBU.![]()
Ik via NLZiet dus we lopen samen achter, komt goed.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:31 schreef Moira het volgende:
komt dan toch niet in beeld voor onsquote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:32 schreef MadMaster het volgende:
De Mol loopt natuurlijk verkleed rond in de meute.
Cliffhanger voor de laatste aflevering…![]()
De kaarten zijn geschud.
Als het Babs Schutte is dan ben ik teleurgesteld.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik vind het altijd wel jammer als een leuke kandidaat meteen naar huis mag.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:34 schreef NailQueen het volgende:
Nee niet weer een eerste aflevering dat niemand naar huis gaat![]()
Ik sprak topito altijd verkeerd uit
Ja, inderdaad.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel jammer als een leuke kandidaat meteen naar huis mag.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Voor een eerste aflevering vind ik dat juist nog wel prima. Later in het seizoen wordt dat juist vervelender.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:34 schreef NailQueen het volgende:
Nee niet weer een eerste aflevering dat niemand naar huis gaatBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Die waren in stukjes gebroken toch?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:36 schreef Moira het volgende:
Oh dat zijn wel grotere topito's dan eerder hahaBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Ik heb in m'n herinnering dat ze in 6en waren verdeeld, deze topito leek in 4enquote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die waren in stukjes gebroken toch?Fuck the EBU.![]()
Wat vind ik Tooske stom.So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between![]()
In achten toen dacht ikquote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die waren in stukjes gebroken toch?Remember the jester that showed you tears
Doen ze op zich wel vaker met vrijstellingen toch? Dat je wel nog iets af moet ronden of ergens op tijd moet komen.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:36 schreef Moira het volgende:
Ooooh dus dan moet je wel eerst daar zien te komenBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Een derde topito…quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:37 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik heb in m'n herinnering dat ze in 6en waren verdeeld, deze topito leek in 4en![]()
Samequote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zit me ondertussen af te vragen hoe je dat verkeerd kunt uitsprekenTrust nobody![]()
Dat vind ik altijd wel leuker, is misschien zomaar een freebie.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Doen ze op zich wel vaker met vrijstellingen toch? Dat je wel nog iets af moet ronden of ergens op tijd moet komen.![]()
Ja maar ook gelijk de 1e afl al?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Doen ze op zich wel vaker met vrijstellingen toch? Dat je wel nog iets af moet ronden of ergens op tijd moet komen.
Fuck the EBU.![]()
Ook niet denk ik, eerder 5en. Het was geen kwart in elk geval.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:37 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik heb in m'n herinnering dat ze in 6en waren verdeeld, deze topito leek in 4en![]()
Kees moet zich inhouden om hier geen oplichters te ontmaskeren
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:38 schreef MadMaster het volgende:
Hallo allemaal, wat fijn dat je er bent…
Dat niet zozeer. Maar zo vaak worden ze niet in de eerste aflevering al vergeven.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Hahaha jij hebt snel besloten!quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wen maar aan haar.. ze is de molSo rest assured I have the key to every opening
De Mol is vast al bekend daarquote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:38 schreef MadMaster het volgende:
Hallo allemaal, wat fijn dat je er bent…![]()
![]()
Ja maar jij zit thuis op de bank dus helaas.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:39 schreef Mortaxx het volgende:
als ik daar stond zou ik Jip wel even de billen tikken![]()
Ook twee keer een hoofdletter M in de naamquote:
Een deel vast wel. Al zal er vast wel weer iemand tussen zitten die nog nooit WIDM heeft gekeken...quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:40 schreef NailQueen het volgende:
Zouden de kanidaten seizoen 8 hebben gezien en dus ook echt weten wat een topito is?Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Ja zit al steeds te zoeken maar das geen doenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:40 schreef Moira het volgende:
Wel al zin in de 10e aflevering bij opdrachten als deze, dat de mol er tussen looptSo rest assured I have the key to every opening
Bekende mensen kijken nooit tv, dus neequote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:40 schreef NailQueen het volgende:
Zouden de kanidaten seizoen 8 hebben gezien en dus ook echt weten wat een topito is?![]()
![]()
Kees zou deze waarzegster natuurlijk allang door moeten hebben, om vervolgens over te dragen aan de Mexicaanse politie.Order! Ordeeeeeeeeer!![]()
Vast verkleed als een Mexiciaanquote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:40 schreef Moira het volgende:
Wel al zin in de 10e aflevering bij opdrachten als deze, dat de mol er tussen loopt![]()
Kees blijkbaar niet, die gaat op zoek naar Atopitoquote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:40 schreef NailQueen het volgende:
Zouden de kanidaten seizoen 8 hebben gezien en dus ook echt weten wat een topito is?
Fuck the EBU.![]()
Ana ook verdacht of teveel botox waardoor ze geen gezichtsuitdrukking heeftSo rest assured I have the key to every opening
Nu gaan veel mensen deze aflevering natuurlijk 26 keer bekijken en analyseren welke 'Mexicaan' de mol zou kunnen zijnquote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:40 schreef Moira het volgende:
Wel al zin in de 10e aflevering bij opdrachten als deze, dat de mol er tussen loopt
Ik ben heel benieuwd of de opvolger van Rick het format op de schop gaat gooien. Ik blijf het idee hebben dat ze nogal vast zitten in hun eigen format en bang zijn om het eens helemaal anders te doen.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:36 schreef Mortaxx het volgende:
fijn dat Tooske het nog een keer uitlegt. Misschien begrepen de kijkers het ook niet![]()
Een cactus, zou dat een hint zijn naar de mol? Cactussen zijn inderdaad iets heel schaars in Mexico.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Ach, gratis verzorgd feest op zijn minst.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:41 schreef Strani het volgende:
Wat moeten die arme Mexicanen lang hebben staan dansen om dit tien keer te kunnen doen.![]()
Dragqueen Janey Jackequote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:43 schreef HappyCharly het volgende:
Wie is justin? Schrik beetje van zijn ogen..![]()
Sor doet dit maar gewoon onder zijn eigen naam, dan past die er wel tussen.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Echt oervervelend, alsof ik de audiodescriptie aan heb laten staan.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:36 schreef Mortaxx het volgende:
fijn dat Tooske het nog een keer uitlegt. Misschien begrepen de kijkers het ook niet![]()
Is geen echte fan.. kent de topito blijkbaar niet..quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:41 schreef Moira het volgende:
[..]
Kees blijkbaar niet, die gaat op zoek naar AtopitoTrust nobody![]()
Dat is een Mexicaan.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Dragqueen Janey Jackequote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:43 schreef HappyCharly het volgende:
Wie is justin? Schrik beetje van zijn ogen..Fuck the EBU.![]()
Met door de Nederlandse crew verzorgde burritosquote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:43 schreef svann het volgende:
[..]
Ach, gratis verzorgd feest op zijn minst.![]()
![]()
Zag ik nou in een flits een zwaargeschminkte persoon met een hoge hoed ook een kaartje om iemands nek omdraaien!![]()
Ik zou nooit zomaar die topito daarin leggen, voordat je het weet activeer je een dodelijke val.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Ik denk dat je het zeker gaat merken vooral in montage. En hoop dan inderdaad dat die green screen gesprekjes zullen worden gehalveerd, vooral tijdens opdrachten.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:42 schreef eborn het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd of de opvolger van Rick het format op de schop gaat gooien. Ik blijf het idee hebben dat ze nogal vast zitten in hun eigen format en bang zijn om het eens helemaal anders te doen.![]()
Ok Rian is een safe guess dus voor het WIDM spel
Remember the jester that showed you tears
Babs ken ik niet maar Rosario ken ik als 'sor' wat zijn artiestennaam is, schijnt goeie muziek te maken, maar ik ken hem als winnaar van Maestro, omdattie blijkbaar ook orkesten kan dirigerenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:46 schreef NailQueen het volgende:
Wie zijn die Babs en Rosario? Zelfs bij 3FM hebben ze nog nooit van hun gehoord.
Fuck the EBU.![]()
Rosario, alias Rapper Sor. Vooral ook bekend als winnaar van Maestro.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:46 schreef NailQueen het volgende:
Wie zijn die Babs en Rosario? Zelfs bij 3FM hebben ze nog nooit van hun gehoord.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Jaa Jeroen is leukquote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:45 schreef Aberkullie het volgende:
Ik ben een beetje verliefd op Jeroen
So rest assured I have the key to every opening
Die kaart met die vrouw betekent vast dat de mol een vrouw is dit jaar.
En hoop wel dat er ook een zwarte vrijstelling in het spel komt.![]()
Ik op Anna.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:45 schreef Aberkullie het volgende:
Ik ben een beetje verliefd op Jeroen![]()
Denk dat het vooral komt omdat hij z'n wenkbrauwen heeft geschoren, dat is handig als je ze er zelf op moet tekenen voor dragquote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh ok. Die ogen.. jeetje heftig
Fuck the EBU.![]()
Ja zeg, een waarzegster die zegt dat ze je 'misschien' wel weer zal zien. Dat zou ze toch zeker moeten weten![]()
![]()
Vermoeden van oplichting.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:48 schreef Strani het volgende:
Ja zeg, een waarzegster die zegt dat ze je 'misschien' wel weer zal zien. Dat zou ze toch zeker moeten wetenBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Vrouwen doen dat tegenwoordig vaak ook om er van die Nike swooshes te kunnen tekenen…quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:48 schreef Moira het volgende:
[..]
Denk dat het vooral komt omdat hij z'n wenkbrauwen heeft geschoren, dat is handig als je ze er zelf op moet tekenen voor drag![]()
![]()
Ja al paar jaar geen vrouw gehad…quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:47 schreef DaMart het volgende:
quote:quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:48 schreef Moira het volgende:
[..]
Denk dat het vooral komt omdat hij z'n wenkbrauwen heeft geschoren, dat is handig als je ze er zelf op moet tekenen voor dragFuck the EBU.![]()
Het is babs grquote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:47 schreef DaMart het volgende:
Meid dat doen die streepjes-wenkbrauw-mevrouwen al decenniaquote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vrouwen doen dat tegenwoordig vaak ook om er van die Nike swooshes te kunnen tekenen…
Fuck the EBU.![]()
Wel leuk als je maar één persoon de hand geschud hebt
Is ook bijna onmogelijk als kandidaat. Veel te druk en chaotisch.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Tussen het wachten op de andere kandidaten door wel jaquote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:51 schreef Mortaxx het volgende:
Wel leuke openingsopdracht als kandidaat denk ik. Zit je er gelijk goed in
Fuck the EBU.![]()
Dat handenschudden valt niemand op, maar die ketting met die topito had je we kunnen ontdekken als kandidaat.![]()
Ja mensen van mijn leeftijd moeten ook mee kunnen komen hè!quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:51 schreef Em31 het volgende:
Gelukkig legt Rik het ook nog een keer uit![]()
Ik kijk even in mijn glazen bol. Oh wacht, die staat nog in Mexico.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:52 schreef svann het volgende:
Nu is de vraag: heeft de mol zichzelf een hand gegeven?Order! Ordeeeeeeeeer!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: