Ik had vorige maand ergens gelezen dat het zowel Mexico als Japan zou zijn.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:08 schreef TLC het volgende:
De mol gaat blijkbaar weer naar Mexico
https://www.rtlnieuws.nl/(...)e-de-mol-2024-bekend
Jip als kandidate zou erg leuk zijn![]()
Dat is een hoop co2 🧐quote:Op woensdag 8 november 2023 21:18 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik had vorige maand ergens gelezen dat het zowel Mexico als Japan zou zijn.
Het lijkt zo alsof ze (na Zuid-Afrika afgelopen jaar) alle oude locaties afgaan.
Mexico én Japan of een van de twee?quote:Op woensdag 8 november 2023 21:18 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik had vorige maand ergens gelezen dat het zowel Mexico als Japan zou zijn.
Het lijkt zo alsof ze (na Zuid-Afrika afgelopen jaar) alle oude locaties afgaan.
Of ze zitten verspreid: "Wij zijn niet in Tokyo, vriend"quote:Op woensdag 8 november 2023 21:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Mexico én Japan of een van de twee?Allebei lijkt me een beetje too much?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
Allebei.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Mexico én Japan of een van de twee?Allebei lijkt me een beetje too much?
@:TLC ik zou Jip ook leuk vinden! Vind het ook zo'n typische WIDM-kandidaat![]()
En Janey Jacké zou ik ook leuk vinden maar dat vind ik dan eigenlijk weer absoluut geen WIDM-kandidaat
quote:Op woensdag 15 november 2023 13:18 schreef AgnesGru het volgende:
Presentator Karel van de Graaf op 72-jarige leeftijd overleden
https://www.ad.nl/show/pr(...)overleden~a3200ae23/
RIPquote:Op woensdag 15 november 2023 13:18 schreef AgnesGru het volgende:
Las het netquote:Op woensdag 15 november 2023 13:18 schreef AgnesGru het volgende:
En Geert dus ook ernstig ziek. Al kon die toen vrij vlot naar huisquote:Op donderdag 16 november 2023 01:03 schreef TLC het volgende:
Dus van seizoen 6 in Argentinie zijn Karel en Frederique ons helaas ontvallen![]()
Ehh ja. Nogal wiedes.quote:
Seizoen 8 indd, geweldig seizoenquote:Op vrijdag 17 november 2023 11:06 schreef Jor_Dii het volgende:
Alweer Mexico?
Edit: had in m'n hoofd dat dat al 2x gekozen was, was maar 1x 15 jaar geleden![]()
kroon —> Martijn Koningquote:Op vrijdag 17 november 2023 11:32 schreef 4-elements het volgende:
Op Facebook staan inmiddels 10 speelkaarten. Zullen verwijzen naar de 10 deelnemers? Met onder meer een brood, een schaar, een paarse vlag, etc.
Hier staat het mol-teken te laag. Eerste mol staat altijd op de lijn van de b (bes) en niet op de a (as).quote:
Bij de schaar dacht ik idd ook gelijk aan Akyol.quote:Op vrijdag 17 november 2023 13:01 schreef Xummon het volgende:
[..]
kroon —> Martijn Koning
zeemeermin —> Inge de Bruijn
brood —> Rudolph van Veen
paraplu —> Helga van Leur
schaar —> Özcan Akyol
Bij cactus dacht ik in eerste instantie aan PeterJan Rens, maar met 73 jaar, lijkt ie me wat te oud.
De camera wel.quote:
Dat zou ook weer die paarse vlag kunnen zijnquote:Op vrijdag 17 november 2023 13:16 schreef NailQueen het volgende:
Bij kroon denk ik eerder aan Drag queen Janey Jacké
Ja, heel gaaf! Mexico!quote:
Van de laatste 4 mollen zijn er drie homo man. Ik denk nu een gay vrouw dit jaar.quote:Op vrijdag 17 november 2023 14:28 schreef Poepz0r het volgende:
Gokje;
Allemaal npo deelnemers lekker woke
Maakt het iets uit met wie men het bed deelt?quote:Op zaterdag 18 november 2023 11:07 schreef roos94 het volgende:
[..]
Van de laatste 4 mollen zijn er drie homo man. Ik denk nu een gay vrouw dit jaar.
Had @roos94 het de vorige keer niet vanaf het begin goed omdat ze ervan uitging dat Jurre als homo de mol zou zijn?quote:Op zaterdag 18 november 2023 11:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maakt het iets uit met wie men het bed deelt?
Wat maakt het uit?quote:Op zaterdag 18 november 2023 11:49 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Had @:roos94 het de vorige keer niet vanaf het begin goed omdat ze ervan uitging dat Jurre als homo de mol zou zijn?
Klopt. Nog voor de 1e aflevering.quote:Op zaterdag 18 november 2023 11:49 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Had @:roos94 het de vorige keer niet vanaf het begin goed omdat ze ervan uitging dat Jurre als homo de mol zou zijn?
quote:Op donderdag 29 december 2022 09:17 schreef roos94 het volgende:
De laatste jaren kiest widm graag een lgbt mol, dus ik ga voor Jurre als schot voor de boeg.
Een kapotte klok geeft ook twee keer per dag de goede tijd aan.quote:Op zaterdag 18 november 2023 11:49 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |