Echt oervervelend, alsof ik de audiodescriptie aan heb laten staan.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:36 schreef Mortaxx het volgende:
fijn dat Tooske het nog een keer uitlegt. Misschien begrepen de kijkers het ook niet
Is geen echte fan.. kent de topito blijkbaar niet..quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:41 schreef Moira het volgende:
[..]
Kees blijkbaar niet, die gaat op zoek naar Atopito
Dat is een Mexicaan.quote:
Dragqueen Janey Jackequote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:43 schreef HappyCharly het volgende:
Wie is justin? Schrik beetje van zijn ogen..
Met door de Nederlandse crew verzorgde burritosquote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:43 schreef svann het volgende:
[..]
Ach, gratis verzorgd feest op zijn minst.
Ik denk dat je het zeker gaat merken vooral in montage. En hoop dan inderdaad dat die green screen gesprekjes zullen worden gehalveerd, vooral tijdens opdrachten.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:42 schreef eborn het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd of de opvolger van Rick het format op de schop gaat gooien. Ik blijf het idee hebben dat ze nogal vast zitten in hun eigen format en bang zijn om het eens helemaal anders te doen.
Babs ken ik niet maar Rosario ken ik als 'sor' wat zijn artiestennaam is, schijnt goeie muziek te maken, maar ik ken hem als winnaar van Maestro, omdattie blijkbaar ook orkesten kan dirigerenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:46 schreef NailQueen het volgende:
Wie zijn die Babs en Rosario? Zelfs bij 3FM hebben ze nog nooit van hun gehoord.
Rosario, alias Rapper Sor. Vooral ook bekend als winnaar van Maestro.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:46 schreef NailQueen het volgende:
Wie zijn die Babs en Rosario? Zelfs bij 3FM hebben ze nog nooit van hun gehoord.
Jaa Jeroen is leukquote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:45 schreef Aberkullie het volgende:
Ik ben een beetje verliefd op Jeroen
Ik op Anna.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:45 schreef Aberkullie het volgende:
Ik ben een beetje verliefd op Jeroen
Denk dat het vooral komt omdat hij z'n wenkbrauwen heeft geschoren, dat is handig als je ze er zelf op moet tekenen voor dragquote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh ok. Die ogen.. jeetje heftig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |