Die waren in stukjes gebroken toch?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:36 schreef Moira het volgende:
Oh dat zijn wel grotere topito's dan eerder haha
Ik heb in m'n herinnering dat ze in 6en waren verdeeld, deze topito leek in 4enquote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die waren in stukjes gebroken toch?
In achten toen dacht ikquote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die waren in stukjes gebroken toch?
Doen ze op zich wel vaker met vrijstellingen toch? Dat je wel nog iets af moet ronden of ergens op tijd moet komen.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:36 schreef Moira het volgende:
Ooooh dus dan moet je wel eerst daar zien te komen
Een derde topito…quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:37 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik heb in m'n herinnering dat ze in 6en waren verdeeld, deze topito leek in 4en
Samequote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zit me ondertussen af te vragen hoe je dat verkeerd kunt uitspreken
Dat vind ik altijd wel leuker, is misschien zomaar een freebie.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Doen ze op zich wel vaker met vrijstellingen toch? Dat je wel nog iets af moet ronden of ergens op tijd moet komen.
Ja maar ook gelijk de 1e afl al?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Doen ze op zich wel vaker met vrijstellingen toch? Dat je wel nog iets af moet ronden of ergens op tijd moet komen.
Ook niet denk ik, eerder 5en. Het was geen kwart in elk geval.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:37 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik heb in m'n herinnering dat ze in 6en waren verdeeld, deze topito leek in 4en
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:38 schreef MadMaster het volgende:
Hallo allemaal, wat fijn dat je er bent…
Dat niet zozeer. Maar zo vaak worden ze niet in de eerste aflevering al vergeven.quote:
Hahaha jij hebt snel besloten!quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wen maar aan haar.. ze is de mol
De Mol is vast al bekend daarquote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:38 schreef MadMaster het volgende:
Hallo allemaal, wat fijn dat je er bent…
Ja maar jij zit thuis op de bank dus helaas.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:39 schreef Mortaxx het volgende:
als ik daar stond zou ik Jip wel even de billen tikken
Ook twee keer een hoofdletter M in de naamquote:
Een deel vast wel. Al zal er vast wel weer iemand tussen zitten die nog nooit WIDM heeft gekeken...quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:40 schreef NailQueen het volgende:
Zouden de kanidaten seizoen 8 hebben gezien en dus ook echt weten wat een topito is?
Ja zit al steeds te zoeken maar das geen doenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:40 schreef Moira het volgende:
Wel al zin in de 10e aflevering bij opdrachten als deze, dat de mol er tussen loopt
Bekende mensen kijken nooit tv, dus neequote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:40 schreef NailQueen het volgende:
Zouden de kanidaten seizoen 8 hebben gezien en dus ook echt weten wat een topito is?
Vast verkleed als een Mexiciaanquote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:40 schreef Moira het volgende:
Wel al zin in de 10e aflevering bij opdrachten als deze, dat de mol er tussen loopt
Kees blijkbaar niet, die gaat op zoek naar Atopitoquote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:40 schreef NailQueen het volgende:
Nu gaan veel mensen deze aflevering natuurlijk 26 keer bekijken en analyseren welke 'Mexicaan' de mol zou kunnen zijnquote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:40 schreef Moira het volgende:
Ik ben heel benieuwd of de opvolger van Rick het format op de schop gaat gooien. Ik blijf het idee hebben dat ze nogal vast zitten in hun eigen format en bang zijn om het eens helemaal anders te doen.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:36 schreef Mortaxx het volgende:
fijn dat Tooske het nog een keer uitlegt. Misschien begrepen de kijkers het ook niet
Ach, gratis verzorgd feest op zijn minst.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:41 schreef Strani het volgende:
Wat moeten die arme Mexicanen lang hebben staan dansen om dit tien keer te kunnen doen.
Dragqueen Janey Jackequote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:43 schreef HappyCharly het volgende:
Wie is justin? Schrik beetje van zijn ogen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |