Die waren in stukjes gebroken toch?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:36 schreef Moira het volgende:
Oh dat zijn wel grotere topito's dan eerder haha
Ik heb in m'n herinnering dat ze in 6en waren verdeeld, deze topito leek in 4enquote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die waren in stukjes gebroken toch?
In achten toen dacht ikquote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die waren in stukjes gebroken toch?
Doen ze op zich wel vaker met vrijstellingen toch? Dat je wel nog iets af moet ronden of ergens op tijd moet komen.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:36 schreef Moira het volgende:
Ooooh dus dan moet je wel eerst daar zien te komen
Een derde topito…quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:37 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik heb in m'n herinnering dat ze in 6en waren verdeeld, deze topito leek in 4en
Samequote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zit me ondertussen af te vragen hoe je dat verkeerd kunt uitspreken
Dat vind ik altijd wel leuker, is misschien zomaar een freebie.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Doen ze op zich wel vaker met vrijstellingen toch? Dat je wel nog iets af moet ronden of ergens op tijd moet komen.
Ja maar ook gelijk de 1e afl al?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Doen ze op zich wel vaker met vrijstellingen toch? Dat je wel nog iets af moet ronden of ergens op tijd moet komen.
Ook niet denk ik, eerder 5en. Het was geen kwart in elk geval.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:37 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik heb in m'n herinnering dat ze in 6en waren verdeeld, deze topito leek in 4en
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:38 schreef MadMaster het volgende:
Hallo allemaal, wat fijn dat je er bent…
Dat niet zozeer. Maar zo vaak worden ze niet in de eerste aflevering al vergeven.quote:
Hahaha jij hebt snel besloten!quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wen maar aan haar.. ze is de mol
De Mol is vast al bekend daarquote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:38 schreef MadMaster het volgende:
Hallo allemaal, wat fijn dat je er bent…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |