Ik begrijp hem volledigquote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:11 schreef NailQueen het volgende:
Hopelijk zitten er dit seizoen wat betere aanwijzingen in
(De TherMOLmeter had altijd wel goede hints)
Als Tooske Breugem was ze toen wel leukerquote:
Het is hier self service met een zelfscan kassaquote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:28 schreef Strani het volgende:
@:Moira waar kan ik hier wat te drinken bestellen?
* Loopt met drie tassen sterke drank straal langs de zelfscan kassaquote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:29 schreef Moira het volgende:
[..]
Het is hier self service met een zelfscan kassa
Jaaquote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:30 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hoop dat er weer topito's zijn in Mexico
Al bevestigd op Radio 2 door Rick…quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:30 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ohjaaaaa! Die heb ik wel gemist!quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:30 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Blijven doneren.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:31 schreef Moira het volgende:
Ik loop sowieso iets achter omdat ik via NPO Start kijk en m'n FOK! is ook retetraag
ik ook zo. Je kunt iedereen verbieden om ons te spoileren omdat ze 10 seconden voorlopen he. Dat deed die geweldige mod in F1 ookquote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:31 schreef Moira het volgende:
Ik loop sowieso iets achter omdat ik via NPO Start kijk en m'n FOK! is ook retetraag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |